Stefan Larsson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 29 kunder tycker om Stefan Larsson

• Jens J skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Sålde en bostadsrätt med hjälp av Stefan Larsson. Ingenting att klaga på, ingav stort förtroende från dag ett med sitt lugna och trygga sätt. Läs mer
  • Anna S skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi har haft en flerårig kontakt med Svensk Fastighetsförmedling i Tyresö vilket började med att vi behövde se över våra lån och omvärdera huset i samband med några renoveringar. När det några år senare blev dags för oss att lämna Tyresö för Gotland, tog vi hjälp av samma mäklarfirma. Stefan har skött allt kring husets försäljning på ett fantastiskt sätt och säkerställt att vi som köpare fått all den information vi borde få. Han har lämnat goda råd när behövligt och anpassat förmedlingen av huset med hänsyn till våra behov och möjligheter då vi av logistiska skäl inte alltid kunnat lösa alla praktiska detaljer direkt. Vi uppskattar Stefan och Svensk Fastighetsförmedlings professionella arbetssätt och flexibilitet och kan bara lämna våra varmaste rekommendationer och tack. Läs mer
  • Christina L skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi har köpt ett hus. Vår mäklare var informativ, lugn och ordande en privat visning, vilket betydde mycket för oss. Vi uppskattade sakligheten och den positiva attityden. Vi kunde fundera i lugn och ro samtidigt som vi blev uppdaterade med läget. Snabba återkopplingar. Tryggt och bra helt enkelt! Läs mer
  • Christos S skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpte ett bostadsrätts rådhus
    Professionellt bemötande av mäklaren
    Snabb återkoppling
    Tydlig information Läs mer
  • Theres W skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Vi har mött Stefan Larsson under vårt letande efter bostad, och han har på ett mycket fint sätt varit behjälplig med såväl tips som förhandsvisningar. När vi väl köpt drömboendet (i en annan kommun och av annan mäklare dock) föll valet på honom som mäklare för försäljning av vår bostadsrätt väldigt naturligt. Han är mycket förtroendeingivande, lugn och trygg i sitt sätt, han kör inte med den typiska mäklarstilen som man ibland möter hos yngre förmågor på andra mäklarbyråer. Vi kan varmt rekommendera Stefan! Läs mer
  • Marianne A skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Jag har sålt en bostadsrätt/parhus.
    Jag blev bemött på ett behagligt och respektfullt sätt.
    Förväntade mig (hoppades) på en snabb försäljning till ett bra pris som han verkligen levde upp till.
    Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Thomas L skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Great experience buying with Stefan Läs mer
  • Ulf O skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Köpte hus och mäklaren var hjälpsam och ärlig mot vad jag som köpare uppfattade mot bade oss och säljaren för att hitta en lösning som passade båda parter. tack. Läs mer
  • Jonas A skrev om Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    Mycket kompetent och välavvägt bemötande och utfört uppdrag. Stefan guidade oss, säljaren av huset vi köpte och köparen av vårt hus fram till en mycket bra och trygg affär för alla. Tack Läs mer
  • Anledningen till att jag valde Stefan Larsson som mäklare till min försäljning var det professionella och trevliga bemötande jag fick både när jag var på hans visningar och i det arbete som ledde till försäljningen av min bostad Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Emma Ekholm