Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

• BadgeEightYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Tyresö! Tyresö växer! Hit kommer både familjer från Stockholms innerstad som vill flytta närmare naturen och familjer som flyttar till storsta'n från övriga delar i Sverige. Här finns också alla slags bostäder och vi på Svensk Fastighetsförmedling förmedlar bostadsrätter, fritidshus...

609 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Åke S
Sålde sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Krusboda

Mycket trevlig och kompetent mäklare. Lätt att ha samtal med och återkopplar snabbt. Mycket nöjda med Hans, allt gick väldigt smidigt och smärtfritt, så vi är jättenöjda med allt från första kontakten till försäljningen var klar.

Svar från Hans Sommerville

Tack Åke för ditt fina omdöme. Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett ömdöme. Tack för ett bra samarbete och fint att vi har kunnat lösa alla utestående frågeställningar tillsammans på ett bra sätt. Vi hörs vidare inom kort.

Antonia J
Köpte sitt hus med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Trollbäcken

Toppenbra mäklare som svarade på alla frågor vi ställde, kändes transparent och kunnig. Gav oss som köpare en stor trygghetskänsla. Tack!

Svar från Hans Sommerville

Tack Antonia för att du tog dig tid för att skriva ett omdöme och tack för dina fina ord. Det har varit ett bra samarbete och roligt att arbeta med er som kunder. Ni har varit intresserade och engagerade i ert husköp och då kommer jag också till min rätt.. Vi ses snart igen.

Elisabet D
Sålde sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Trollbäcken

Trevlig, lyhörd, hjälpsam och professionell. Stefan förmedlar trygghet till såväl säljare som köpare.

Simone H
Köpte sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Öringe

Stefan gav ett professionellt och kunnigt intryck. Han var trevlig och tillmötesgående genom hela processen.

OLOF K
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Sarocchi en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Trevlig & engagerad mäklare med bra driv. Skulle kunna förbättra sig när det gäller tydlighet. Vi tar hellre ett rakt svar än ett luddigt. Bra kommunikativt med snabb respons och god uthållighet. Han uppnådde vårt önskemål,

Lukas F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Sarocchi en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Trevlig engagerad kunnig rekommenderar stark

Svar från Victor Sarocchi

Tack för ditt omdöme Lukas, roligt att få hjälpa er vidare mot nästa bostad!

Victor J
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Sarocchi en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Pålitlig och strukturerad har skött det snyggt.

Svar från Victor Sarocchi

Tack för ditt omdöme Victor, hoppas ni kommer trivas bra med ert nya boende!

Ulf E
Sofieberg

Stefan har ett mycket vänligt och förtroende givande sätt. Är mycket kunnig och ingenting är omöjligt. Vi litade fullt ut på Stefan och hans kunskap då vi själva inte var så insatta i husförsäljning och alla turer runt det. Vi är mycket nöjda hur Stefan tagit hand om vår försäljning. Vi kommer att rekommendera honom till vänner i området som ska sälja sitt hus. Vänligen Birgitta och Ulf Ericsson

Mattias M
Tyresö Strand

Det kan vara stressigt och svårt att sälja eller köpa ett hus. Jag har gjort det flera gånger. För den som önskar en trygg affär och process - för både säljare och köpare - kan jag varmt rekommendera Hans Sommerville. Han har gett oss den vägledning som behövs och skapat lugn och systematik i alla steg.

Svar från Hans Sommerville

Tack Mattias för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Det uppskattar jag mycket! Det har varit ett stort nöje att samarbeta med dig och ett bra lagarbete. Om det finns något mer jag kan hjälpa till med eller om du vill diskutera något annat i framtiden, tveka inte att höra av dig.

Carola T
Sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Grattis om du får Torbjörn som mäklare! Rätt person på rätt plats. En professionell, kompetent och erfaren mäklare, med ett trevligt sätt. Har ett respektfullt förhållningssätt under hela processen (dvs ett bra jobb oavsett marknad). Det märks att det finns en arbetsglädje för hela processen, ända fram till mål. Tack!

Ida F
Tyresö

Bra bemötande, lyssnade in vad vi ville , hjälpsam

Linda L
Hanviken

Torbjörn har varit toppen! Han är väldigt kompetent, hjälpsam och trevlig. Han levde absolut upp till våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera honom till andra.

Hossam A
Köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Great experience, as this is was our first house to buy in Sweden, Torbjörn was very welcoming and patient enough to explain everything to us in details and answering all our questions.

Owe Bengt-Erik I
Tyresö

Erfaren och professionell i allt han gör. Jag är jätte nöjd.

Gisela P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Väldigt nöjd med hans service!

Mikael Ö
Tyresö

Proffesionellt bemötande, trevlig och bra kommunikation. Bra med uppdateringar och svarade på alla frågor jag hade.

Svar från Victor Sarocchi

Tack för ditt omdöme Micke! Väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen.

Beate M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Sarocchi en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Med en blandning av stor kunskap, professionalitet och värme blir en affär med Victor ett stort nöje.

Lisa J
Trinntorp

Fantastiskt bemötande 😊 Allt har funkat toppen. Trevlig mäklare, fått bra hjälp med att svara på våra frågor.

Simon M
Trinntorp

Bra bemötande på visning. Gav trevligt intryck.

Jennifer V
Centrala Tyresö

Jesper har verkligen hittat rätt yrke. En helt fantastisk mäklare som är väldigt kunnig och duktig på sitt jobb. Vi kände oss trygga hela vägen av vår försäljning och han gav oss alltid snabb återkoppling vare sig om han jobbade eller var ledig. Full pott!! Kan varmt rekommendera honom. Grym!

Linnea B
Tyresö

Jesper är lätt att ha att göra med och gav redan från början en klar och tydlig bild över marknaden och vad vi kunde förvänta oss. Jag kan varmt rekommendera Jesper.

Annette M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Centrala Tyresö

Professionell och trevlig mäklare. Jag upplevde mäklaren som seriös och noggrann.

Tack Annette för ditt fina omdöme! Mvh Hans

Dan J
Sofieberg

Gjorde en förtjänstsfull insats med ett svårt objekt: fastigheten var ockuperad av en av dödsbodelägarna.

Sangar H
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Han är bra jag tycker han jobbar jätte bra

Luiza A
Tyresö

Duktig, effektiv i alla moment, klarar av utmanande försäljning. Victor brinner för sitt yrke!

Bo G
Tyresö

Victor är en mäklare som är lätt att samarbeta med. Han är tydlig med vad som krävs för att öka chansen till en lyckad försäljning. Sedan jobbar han med att hitta lämpliga kunder. Han behöver inte 20 sällskap som kommer på en visning. Victor sålde vårt radhus före visning. Huset behövde inte läggas ut på hemnet. Med tanke på att marknaden, vid tidpunkten för försäjningen, var trög, blev försäljningspriset bra. Victor brinner för att lyckas få till affärer. Han svarar till och med när han har semester. Den första mäklarfirman...

Svar från Victor Sarocchi

Stort tack för ditt omdöme och ett bra samarbete Bo!

Jerry M
Hanviken

Av Stefan får man ett lugnt och väldigt trevligt bemötande. Han är saklig och lyhörd. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare!

Anders P
Sofieberg

Bra och trevligt bemötande.. Professionell med lång erfarenhet och god kännedom om Tyresö.

Allan C
Trollbäcken

Stefan Larsson upllever jag som väldigt seriös och trygg. mäklare. En mäklare jag definitivt rekommenderar. 100% Nöjd.

Hampus K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö Centrum

Torbjörn är trevlig och skojsamn. Men sen när vi väl gick igenom papperna var han tydlig och seriös på ett väldigt bra sett, han förklarade noggrant vad saker och ting betydde om man inte visste det och stannade upp om någon hade någon fråga. Jag har bra erfarenheter av Torbjörn

Kristin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö Centrum

Är supernöjd med valet av Torbjörn som mäklare. Proffesionell, och trevligt bemötande och allt gick smidigt med försäljningen.

William Tom B
Tyresö Centrum

Erfaren, proffsig är Torbjörn. Han fick till en snabb försäljning trots en dyster fastighetsmarknad. Och vi fick vår begärt pris. Kontraktskrivning blev snabbt till en trevlig stund. Vi tänker använda Torbjörn och Svensk Fastighetsförmedling som mäklare nästa gång också, en självklarhet för bästa resultat.

Birgitta S
Tyresö

Victor var professionell i sitt mottagande. Därför valde jag honom. Eftersom marknaden hade sjunkit mycket så missbedömdes priset på lägenheten. Det mesta fungerade.

Rolf K
Tyresö

Torbjörn ingav förtroende från första mötet, och vi är mycket nöjda. Mvh Rolf och Margareta Kvick

Nera V
Tyresö

Allt gick otroligt smidigt. Bemötandet var otroligt varmt, hjälpsamt och trevligt. Fantastiskt är väll en bra sammanfattning. Tack.

Tomas L
Centrala Tyresö

Mycket bra och effektiv! Bra bemötande och snabb försäljning. Kan varmt rekommendera Victor.

Emma W
Centrala Tyresö

Victor visade på en mäklare som ser till både säljare och köpares bästa intresse. En klar vilja att göra en bra affär för alla parter. Transparent och effektiv!

Svar från Victor Sarocchi

Tusen tack för ditt omdöme Emma! Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende.

Fredrik H
Tyresö

Trevlig och hjälpsam, med hög tillgänglighet.

Mari H
Tyresö

Proffsig och mycket hjälpsam!

Karl Fredrik W
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Vi fick ett tips om att anlita Jesper Danielsson då han är en professionell mäklare. Efter att ha träffat honom som en av flera mäklare så var valet enkelt. Han var påläst på området, mycket tydlig i sin beskrivning av hur han planerar och genomför ett försäljningsuppdrag för att få ut mesta möjliga värde ur en fastighet med stor lyhördhet för våra specifika önskemål. Under pågående uppdrag så tycker jag att kommunikationen har fungerat bra och allt har fungerat enligt plan.Jesper var hjälpsam och tillgänglig under uppdraget...

Lena Maria W
Tyresö

Allt gick bra. Var mest min bror som skötte kontakten.

Magnus T
Hanviken

Kändes väldigt tryggt att köpa genom Stefan, glad, korrekt, tydlig och proffsig hela vägen!

Bo Niklas S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Fornudden

Kompetent, trevlig och lätt att samarbeta med.

Pia R
Hanviken

Vi både köpte och sålde med Stefan. Gav oss en trygg och bra vägledning under säljs processen! Väldigt nöjda! / Pia & Marti

Felix M
Tyresö

Victor sålde vår lägenhet och under hela processen så var han mycket tillmötesgående angående de olika frågorna och önskemålen vi hade. Felfri försäljning!

Victoria J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Christian var trevlig, snabb o smidig som slutade med att vi vart mer än nöjda med vårt köp.

Jekaterina G
Tyresö

Bästa mäklaren jag träffade!!!

Bengt Olov M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hans Sommerville en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Centrala Tyresö

Mycket nöjd med handläggning av ärendet (försäljning av bostadsrätt i Tyresö Myggdalsvägen 94) Mycket bra bemötande. Också mycket nöjd med den snabba hanteringen.

Svar från Hans Sommerville

Tack för det fina omdömet. Fint att allt har gått så bra hela vägen och köpare och säljare är nöjda.

Hanna Maria B
Tyresö

Trevlig och professionell mäklare genom hela processen. Kändes smidigt och tryggt! Rekommenderas!

Orsolya K
Tyresö

Christian is the best! He really cares about his clients and without him we wouldn’t have found and bought our very first own home in Tyresö. Thank you for your dedication and great work!