Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 21 kunder tycker om Marika Ström

• Jag har köpt min första bostadsrätt vilket har gått smidigt och enkelt. Tack! Läs mer
    2018-11-11 Marika S svarar Eleonor D
    Stort grattis till köpet av din första lägenhet!
    Det var kul att kunna hjälpa dig på vägen.
    Med vänlig hälsning
    Pålitgase
    Kunnig om marknaden
    Förtroende ingivande
    Detta är hus nr 2 hon säkjer för oss till det pris som vi kom fram till
    Vi har även köpt en bostads rätt av henne
    Vi kan å det varmaste rekomendera henne för andra om de vill marknadens bästa aktör Läs mer
    2018-10-19 Marika S svarar Sven I
    Oj! Stort tack för de överväldigande orden. Det är ni kunder som gör mitt jobb så oerhört roligt, det är fantastiskt att få hjälpa till när någon har bestämt sig för att byta bostad.
  • Einar L skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Solgt legenhet med bostadsrett i
    Uddevalla.

God kontakt med megleren. Läs mer
    2018-10-08 Marika S svarar Einar L
    Hej!
    Det var väldigt trevligt att få hjälpa er.
    Njut nu av ert nya boende!

Med vänlig hälsning
  • Berit J skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har sålt ett kedjehus.
    Vi blev väl bemötta av mäklaren.
    Hon gjorde ett snabbt och effektivt jobb med försäljningen av huset, snabbare än förväntat, så vi är helnöjda.
    Tack!
    /Berith Läs mer
    2018-09-19 Marika S svarar Berit J
    Hej och tack för de fina orden!
    Skönt för er att det gick snabbare än ni trodde på förhand, nu kan ni ta det lugnt med flyttbestyren.
    Mvh Marika
  • Bostadsrätt på Vindfället.

Fantastiskt bemötande av mäklaren. Proffsig, empatisk, kunnig och riktigt trevlig. Hon gjorde en svår sak väldigt lätt genom sin stöttning.
    Superbra på alla sätt!! Läs mer
    2018-09-11 Marika S svarar Ulla-Britt O
    Tack Ulla-Britt!
    Dina ord värmer och gör att jag får energi till att fortsätta göra ett bra jobb!
    Mvh Marika
  • Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår bostadsrätt. Marika var trevlig och mycket proffsigt.
    Hon levde mer än väl upp till våra förväntningar. I och med att det gick så snabbt, så har vi redan fått köpt ett hus, på den plats som vi önskar bo ,innan vintern kommer.
    Vänlig hälsning
    Tove och Björn Bodin Läs mer
    2018-09-11 Marika S svarar Björn B
    Tack för de fina orden och stort lycka till med ert nya hus!
  • Allt helt bra! Marika suverän. Läs mer
    2018-08-27 Marika S svarar Roland J
    Tack Roland!
    Det var ett bra samarbete oss emellan, det är bara att kontakta mig igen om du vill ha hjälp längre fram.
  • Marita S
    Vill tacka min mäklare Marika Ström för försäljningen av vår lägenhet-att allt gick så fort och smidigt.Så från det vi bestämt försäljning så blev det bokat tider till fotografering och stylist ock allt var klart inom 1 vecka.Tid till när den skulle komma ut till försäljning och visning blev också bestämt innan semestrarna.Vl är jättenöjda med ditt arbete för oss.Vänliga hälsningar Marita o Ronny Stensson Läs mer
    2018-08-10 Marika S svarar Marita S
    Hej! Stort tack för de fina orden, det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen!
    Mvh Marika
  • Sålt bostadsrättslägenhet.Bra bemötande och höga förväntningar som besannades. Vi är helnöjda med mäklarens insats och rekommenderar gärna andra. Läs mer
    2018-08-16 Marika S svarar Lennart J
    Hej! Jag får tacka för förtroendet att åter igen få hjälpa er.
    Mvh Marika
  • Bostadsrätt. Bra bemött kunnig mäklare snabba ryck och god information. kan inte ge så mycket feedback för att bostaden såldes mkt lätt. Läs mer
    2018-07-03 Marika S svarar Henrik B
    Tack, det var roligt att få hjälpa dig. Trevlig sommar!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Anna Ståhle