Marika Ström
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 29 Läs vad Marika Ström

• Dan T skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-07-09

Effektiv, snabb och engagerad. Läs mer
    2019-07-09 Marika S svarar Dan T
    Det var ett nöje att få hjälpa er till en trygg och snabb försäljning.
    Trevlig sommar!
    Mvh Marika
  • Cathrine S skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-06-24

Vi har äntligen köpt hus och sålt våran lägenhet. Marika var med hela vägen och fanns alltid till hands. Vi har verkligen varit nöjda med att få ha Marika som mäklare. Läs mer
    2019-06-25 Marika S svarar Cathrine S
    Nu kan ni börja planera för hur ni skall inreda ert nya hus! Det har varit ett nöje att få vara med och hjälpa er hela vägen.
    Ha nu en riktigt härlig sommar!
  • Jan D
    Jan D skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-05-09

När det blev jobbigt visade Marika sin kunskap tack för din kunskap Läs mer
    2019-05-10 Marika S svarar Jan D
    Tack själv!
    Tack för att du lyssnade och för förtroendet, jag ger aldrig upp!
  • Per H skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-04-28

Har sålt en lägenhet i Uddevalla och är supernöjd med bemötande och handläggning.
    Rekommenderas Läs mer
    2019-04-29 Marika S svarar Per H
    Tack för er rekommendation!
    Vi hade ett bra samarbete och det var roligt att kunna hjälpa er.
    Trevlig sommar!
    //Marika
  • Aila S skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-04-14

Vi sålde vår Ägarlägenhet i Ljungskile genom mäklaren Marika i Svenskfastighetsförmedling Uddevalla. Det gick så snabbt att vi höll på att inte hänga med , mäklaren var verkligen kunnig i sitt yrke, mycket vänlig från början till slut , precis som en mäklare skall vara. Henne har vi rekommenderat redan och kommer att göra det igen. Allting gick så som vi hade väntat i från början till slut! Mvh Familjen Siljeblom Läs mer
    2019-04-15 Marika S svarar Aila S
    Det var intressant att åter igen få jobba med att sälja ägarlägenhet som är en riktigt bra boendeform.
    Får dessutom tacka för det bra samarbetet och att jag fick chansen att hjälpa er.
    Ha en riktigt bra vår och sommar!
    Mvh Marika
  • Anders P skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-03-19

Bra bemötande, gott engagemang, resultatinriktad. Läs mer
    2019-03-20 Marika S svarar Anders P
    Tack snälla, det har varit roligt att få hjälpa er att hitta rätt kund till er fina lägenhet. Nu kan ni äntligen börja fokusera på ert nya boende.
    Vi ses snart igen! Allt gott!
  • Jenny C skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-03-02

Vi har både köpt och sålt med Marika och är väldigt nöjda med båda delar. Bra bemötande och när vi valde att sälja gick allt väldigt snabbt! Läs mer
    2019-03-02 Marika S svarar Jenny C
    Hej!
    Det var bara roligt att få hjälpa er igen.
    Tack för förtroendet och lycka till med ert nya boende!
  • Mary E skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-01-04

Vi är väldigt nöjda med vår försäljning av lägenhet som Marika Ström hade hand om. Hon är kunnig tillmötesgående och var alltid lätt att få tag på om man undrade något. Vi rekommenderar henne gärna till andra som skall sälja någon fastighet Läs mer
    2019-01-07 Marika S svarar Mary E
    Stort tack för de fina orden!
    Det var roligt att kunna hjälpa er, välkomna åter!
  • Eleonor D skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-11-09

Jag har köpt min första bostadsrätt vilket har gått smidigt och enkelt. Tack! Läs mer
    2018-11-11 Marika S svarar Eleonor D
    Stort grattis till köpet av din första lägenhet!
    Det var kul att kunna hjälpa dig på vägen.
    Med vänlig hälsning

Pålitgase
    Kunnig om marknaden
    Förtroende ingivande
    Detta är hus nr 2 hon säkjer för oss till det pris som vi kom fram till
    Vi har även köpt en bostads rätt av henne
    Vi kan å det varmaste rekomendera henne för andra om de vill marknadens bästa aktör Läs mer
    2018-10-19 Marika S svarar Sven I
    Oj! Stort tack för de överväldigande orden. Det är ni kunder som gör mitt jobb så oerhört roligt, det är fantastiskt att få hjälpa till när någon har bestämt sig för att byta bostad.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Marika Ström