Melanie Johansson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 13 kunder tycker om Melanie Johansson

• Birgit B skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-01-20

Vi har sålt en bostadsrätt . Mycket bra . En positiv och trevlig mäklare . Ja vi tycker att mäklaren levde upp till våra förväntningar . Vi fick en positiv upplevelse av försäljningen . Vi är nöjda Läs mer
    2019-02-08 Melanie J svarar Birgit B
    Tusen tack för de fina orden och tack själva för det goda samarbetet. Lycka till i ert nya fina boende. Varma hälsningar Melanie
  • Robin Q skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-11-18

Vi är super nöjda köpte först ett hus via Melanie Johansson där efter så beslutade vi oss att använda henne för att sälja vårt hus också. Som vi också blev nöjda med.
    Så kan varmt rekommendera Svenskfast och Melanie Johansson. Läs mer
    2018-12-12 Melanie J svarar Robin Q
    Tusen tack Robin för de fina orden! Vad roligt att höra att du är nöjd med både köp och försäljning av hus! :) Det har varit så roligt att få hjälpa er med båda delar. Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Benny Ö
    Benny Ö skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-10-19

Melanie Johanson var min mäklare.
    Sålt avlidna föräldrars bostad.
    Då jag bor i Alaska förväntade jag mig mkt självständighet från henne men med goda kommunikationer. Det levererade hon !
    Träffat henne bara en gång, sedan var min dotter min representant vid avslut .

Fungerar mkt mkt bra !!!

Keep it up Melanie ! Högsta betyg ! Läs mer
    2018-10-25 Melanie J svarar Benny Ö
    Tusen tack Benny för de fina orden, vad glad jag blir! Tack igen för förtroendet! Varma hälsningar Melanie
  • Jerry Siwer A
    Jerry Siwer A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-08-28

Jag har sålt ett fritidshus i dåligt skick och blev väldigt bra mottagen av Melanie Johansson. Hon gjorde en bra presentation av objektet som lockade ett flertal intressenter till visningen. Mina förväntningar var inte stora, men jag fick bättre resultat än jag hade trott. Jag kan bara rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Uddevalla. Tack för hjälpen. Läs mer
    2018-12-12 Melanie J svarar Jerry Siwer A
    Jättetack Jerry för de fina orden! Tack till dig för att jag fick förmånen att hjälpa till med försäljningen. Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Zaid Carl Robin J
    Zaid Carl Robin J skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-07-11

Såld 2:a Uddevalla, är mycket nöjd med val av mäklare, hade höga förväntningar vilket Melanie levde upp till, lyhörd och professionell. Mäklaren rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-28 Melanie J svarar Zaid Carl Robin J
    Stort tack Robin för den fina rekommendationen! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig och stort lycka till med ditt nya boende! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Sarah Ö skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-06-18

Vi blev tipsade om Melanie på Svensk fastighetsförmedling när vi skulle sälja vårt radhus, och vi blev inte besvikna! Mycket snabb återkoppling oavsett dag i veckan, samt ett väldigt driv och en påhittighet som lockade mycket folk till visningar. Vi kände oss uppdaterade igenom hela processen och är mycket nöjda med en snabb och smidig försäljning! Läs mer
    2018-07-04 Melanie J svarar Sarah Ö
    Tack Sarah för de fina orden! Det var bara roligt att hjälpa er och lycka till med nya huset! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Eva S skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-06-15

Proffsig, effektiv och förstående vid kontakt i samband med försäljning av vår lägenhet. Nöjda med försäljningen som gick snabbt och med ett bra resultat. Läs mer
    2018-07-04 Melanie J svarar Eva S
    Vad glad jag blir, tack Eva! Allt gott! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Ove L skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-06-05

Har sålt en bostadsrätt...Min mäklare var helt kanon.. kunnig ..trevlig ..inspirerande.. uppfyllde alla våra förväntningar... Läs mer
    2018-07-04 Melanie J svarar Ove L
    Tack för så fina ord Ove! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs framöver! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Hélena A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-01-23

Jag valde att anlita Melanie då jag redan när jag köpte lägenheten träffade henne och fick ett gott intryck.
    Vetskapen att hon känner området väl och har sålt flera lägenheter i just denna fastigheten kändes bra.
    Vi kom bra överens vid första mötet och Melanie har varit lyhörd för mina önskemål. Affären gick sedan snabbt och smidigt då vi kunde få ett avslut redan före utsatt visningsdag.
    Hélena Läs mer
    2018-01-23 Melanie J svarar Hélena A
    Stort tack Hélena för de fina orden, det var roligt att få hjälpa dig! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Else A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2017-12-09

Melanie är min mäklare och hon är toppen. Kunnig och förstående. Jag kämner fullt förtroende för henne. Och rekommenderar henne till alla säljare. God fortsättning med ditt jobb Melanle. Kram från Else Ahlsen Läs mer
    2018-01-23 Melanie J svarar Else A
    Vad glad jag blir att läsa detta Else. Jag hoppas och tror att ditt nästa boende kommer bli jättebra. Varma hälsningar Melanie Johansson

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Marika Ström