Melanie Johansson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 16 Läs vad Melanie Johansson

• Katalin M
    Katalin M skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-07-02

Vi har både köpt lgh av och fått vår såld av bästa Melanie. Helnöjd båda gångerna.
    Mycket bra information vid visningen, lugn och svar på alla frågor. Vi blev hela tiden uppdaterade under budgivningen. Bra kommunikation och snabb återkoppling. Visning och försäljning av vår lgh gick snabbt och smidigt. Vi är väldigt tacksamma för all hjälp och vi kan verkligen varmt rekommendera Melanie.
    ❤️ Läs mer
  • Jan P
    Jan P skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-05-10

Melanie har på ett professionellt sätt lett oss genom försäljningen av vårt fritidshus. Med sitt mjuka och lugna sätt och sin förmåga att lyssna av våra önskningar har vi känt oss trygga från start till mål. Vi är mycket nöjda med hennes hjälp att genomföra vår största affär och vill gärna rekommendera henne till framtida klienter. Läs mer
    2019-05-13 Melanie J svarar Jan P
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden. Det har varit en ära att få sälja ert fina boende och hjälpa er i köpet! Kram Melanie Johansson
  • Ida F skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-05-06

Sålt bostadsrätt, en 2:a.

Proffsigt bemötande av mäklaren och snabba svar.

Fyllde mina förväntningar om snabb försäljning, flexibel.

Jättenöjd med mäklaren. Trevlig, säljande och proffsig. Lyssnade på våra önskemål. Helt enkelt superbra! Läs mer
    2019-05-08 Melanie J svarar Ida F
    Stort tack för dessa fantastiska ord, jag blir jätteglad! Jag önskar er stort lycka till i ert nya hus, jag är säker på att ni kommer trivas där!
    Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Birgit B skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2019-01-20

Vi har sålt en bostadsrätt . Mycket bra . En positiv och trevlig mäklare . Ja vi tycker att mäklaren levde upp till våra förväntningar . Vi fick en positiv upplevelse av försäljningen . Vi är nöjda Läs mer
    2019-02-08 Melanie J svarar Birgit B
    Tusen tack för de fina orden och tack själva för det goda samarbetet. Lycka till i ert nya fina boende. Varma hälsningar Melanie
  • Robin Q skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-11-18

Vi är super nöjda köpte först ett hus via Melanie Johansson där efter så beslutade vi oss att använda henne för att sälja vårt hus också. Som vi också blev nöjda med.
    Så kan varmt rekommendera Svenskfast och Melanie Johansson. Läs mer
    2018-12-12 Melanie J svarar Robin Q
    Tusen tack Robin för de fina orden! Vad roligt att höra att du är nöjd med både köp och försäljning av hus! :) Det har varit så roligt att få hjälpa er med båda delar. Varma hälsningar Melanie Johansson
    Melanie J gillar detta
  • Benny Ö
    Benny Ö skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-10-19

Melanie Johanson var min mäklare.
    Sålt avlidna föräldrars bostad.
    Då jag bor i Alaska förväntade jag mig mkt självständighet från henne men med goda kommunikationer. Det levererade hon !
    Träffat henne bara en gång, sedan var min dotter min representant vid avslut .

Fungerar mkt mkt bra !!!

Keep it up Melanie ! Högsta betyg ! Läs mer
    2018-10-25 Melanie J svarar Benny Ö
    Tusen tack Benny för de fina orden, vad glad jag blir! Tack igen för förtroendet! Varma hälsningar Melanie
  • Jerry Siwer A
    Jerry Siwer A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-08-28

Jag har sålt ett fritidshus i dåligt skick och blev väldigt bra mottagen av Melanie Johansson. Hon gjorde en bra presentation av objektet som lockade ett flertal intressenter till visningen. Mina förväntningar var inte stora, men jag fick bättre resultat än jag hade trott. Jag kan bara rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Uddevalla. Tack för hjälpen. Läs mer
    2018-12-12 Melanie J svarar Jerry Siwer A
    Jättetack Jerry för de fina orden! Tack till dig för att jag fick förmånen att hjälpa till med försäljningen. Varma hälsningar Melanie Johansson
    Melanie J gillar detta
  • Zaid Carl Robin J
    Zaid Carl Robin J skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-07-11

Såld 2:a Uddevalla, är mycket nöjd med val av mäklare, hade höga förväntningar vilket Melanie levde upp till, lyhörd och professionell. Mäklaren rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-28 Melanie J svarar Zaid Carl Robin J
    Stort tack Robin för den fina rekommendationen! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig och stort lycka till med ditt nya boende! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Sarah Ö skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-06-18

Vi blev tipsade om Melanie på Svensk fastighetsförmedling när vi skulle sälja vårt radhus, och vi blev inte besvikna! Mycket snabb återkoppling oavsett dag i veckan, samt ett väldigt driv och en påhittighet som lockade mycket folk till visningar. Vi kände oss uppdaterade igenom hela processen och är mycket nöjda med en snabb och smidig försäljning! Läs mer
    2018-07-04 Melanie J svarar Sarah Ö
    Tack Sarah för de fina orden! Det var bara roligt att hjälpa er och lycka till med nya huset! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Eva S skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

2018-06-15

Proffsig, effektiv och förstående vid kontakt i samband med försäljning av vår lägenhet. Nöjda med försäljningen som gick snabbt och med ett bra resultat. Läs mer
    2018-07-04 Melanie J svarar Eva S
    Vad glad jag blir, tack Eva! Allt gott! Varma hälsningar Melanie Johansson