Melanie Johansson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Kungsgatan 22
451 30 Uddevalla — Visa karta

Vad tror Melanie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Melanie Johansson

• Benny Ö
    Benny Ö skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie Johanson var min mäklare.
    Sålt avlidna föräldrars bostad.
    Då jag bor i Alaska förväntade jag mig mkt självständighet från henne men med goda kommunikationer. Det levererade hon !
    Träffat henne bara en gång, sedan var min dotter min representant vid avslut .

Fungerar mkt mkt bra !!!

Keep it up Melanie ! Högsta betyg ! Läs mer
  • Jerry Siwer A
    Jerry Siwer A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har sålt ett fritidshus i dåligt skick och blev väldigt bra mottagen av Melanie Johansson. Hon gjorde en bra presentation av objektet som lockade ett flertal intressenter till visningen. Mina förväntningar var inte stora, men jag fick bättre resultat än jag hade trott. Jag kan bara rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Uddevalla. Tack för hjälpen. Läs mer
  • Zaid Carl Robin J
    Zaid Carl Robin J skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Såld 2:a Uddevalla, är mycket nöjd med val av mäklare, hade höga förväntningar vilket Melanie levde upp till, lyhörd och professionell. Mäklaren rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-28 Melanie J svarar Zaid Carl Robin J
    Stort tack Robin för den fina rekommendationen! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig och stort lycka till med ditt nya boende! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Sarah Ö skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi blev tipsade om Melanie på Svensk fastighetsförmedling när vi skulle sälja vårt radhus, och vi blev inte besvikna! Mycket snabb återkoppling oavsett dag i veckan, samt ett väldigt driv och en påhittighet som lockade mycket folk till visningar. Vi kände oss uppdaterade igenom hela processen och är mycket nöjda med en snabb och smidig försäljning! Läs mer
    2018-07-04 Melanie J svarar Sarah Ö
    Tack Sarah för de fina orden! Det var bara roligt att hjälpa er och lycka till med nya huset! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Eva S skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Proffsig, effektiv och förstående vid kontakt i samband med försäljning av vår lägenhet. Nöjda med försäljningen som gick snabbt och med ett bra resultat. Läs mer
    2018-07-04 Melanie J svarar Eva S
    Vad glad jag blir, tack Eva! Allt gott! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Ove L skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har sålt en bostadsrätt...Min mäklare var helt kanon.. kunnig ..trevlig ..inspirerande.. uppfyllde alla våra förväntningar... Läs mer
    2018-07-04 Melanie J svarar Ove L
    Tack för så fina ord Ove! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs framöver! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Hélena A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag valde att anlita Melanie då jag redan när jag köpte lägenheten träffade henne och fick ett gott intryck.
    Vetskapen att hon känner området väl och har sålt flera lägenheter i just denna fastigheten kändes bra.
    Vi kom bra överens vid första mötet och Melanie har varit lyhörd för mina önskemål. Affären gick sedan snabbt och smidigt då vi kunde få ett avslut redan före utsatt visningsdag.
    Hélena Läs mer
    2018-01-23 Melanie J svarar Hélena A
    Stort tack Hélena för de fina orden, det var roligt att få hjälpa dig! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Else A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie är min mäklare och hon är toppen. Kunnig och förstående. Jag kämner fullt förtroende för henne. Och rekommenderar henne till alla säljare. God fortsättning med ditt jobb Melanle. Kram från Else Ahlsen Läs mer
    2018-01-23 Melanie J svarar Else A
    Vad glad jag blir att läsa detta Else. Jag hoppas och tror att ditt nästa boende kommer bli jättebra. Varma hälsningar Melanie Johansson
    Melanie J gillar detta
  • Knut G skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie Johansson är en utmärkt mäklare - lugn, effektiv, snabb med återkopplingar, alltid hjälpsam mm mm, m a o en fantastisk mäklare. Läs mer
    2018-01-23 Melanie J svarar Knut G
    Oj vilka fina ord och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Timo V skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Det blev som vi önskat,ett stort tack för ett väl utfört uppdrag , är mycket nöjda Läs mer
    2018-01-23 Melanie J svarar Timo V
    Stort tack för de dina orden och för ett väldigt gott samarbete! Varma hälsningar Melanie Johansson
    Jag blev mycket väl bemött och kände att mäklaren genomförde sitt uppdrag på ett bra sät. Läs mer
    Melanie J gillar detta
Marika Ström