Amanda Mattson

Amanda Mattson

Amanda Mattson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Amanda Mattson har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Amanda Mattson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.9. Amanda Mattson har haft 29 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-09

Läs vad 32 Läs vad Amanda Mattson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Uddevalla Söder
    2021-10-07
    Fantastisk fin i rar flicka. Vill mer än gärna träffa henna framöver om det skulle behöves.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Uddevalla Söder
    2021-10-01
    Jag träffade Amanda första gången då jag var på en visning, blev bemött på ett så trevligt och bra sätt.
    Tänkte direkt att jag skulle ha henne som min mäklare.
    Jag visste från första början att hon inte skulle ha några problem att sälja min lägenhet och det blev precis som jag tänkt mig.
    Hon har alltid varit så trevlig och framåt, alltid haft svar på allt jag haft frågor om.
    Kommer aldrig välja någon annan mäklare i framtiden!
    • Uddevalla
    2021-09-18
    Mycket bra och snabb kommunikation. Trevlig och bra bemötande. Hjälpsam på alla sätt
    2021-09-17
    Amanda hade ett bra engagemang och ett väldigt trevligt bemötande, super nöjd! Rekommenderar!
    2021-09-17
    Amanda anpassade mötestid så det passade oss bra. Och har dessutom genom hela processen varit ytterst flexibel vad gäller dagar och tider. I övrigt ett mycket trevligt, tydligt och professionellt bemötande. Genom Amandas aktiva engagemang i försäljningen av vår bostad fick vi den såld snabbt, och till ett, för oss, bra pris. Vi kan sammantaget varmt rekommendera Amanda när det gäller att sälja sin bostad. /Mats och Sara
    • Uddevalla
    2021-09-06
    Hon är väldigt dultigt, snäll och trevlig. Hon har ansvar och hjälpte mig med allt, vad som jag behovde. Jag är jättenöjd och ska återkomma nästa gång.
    Med vänlig hälsning
    Thien Huong
    • Skogslyckan
    2021-08-30
    Amanda va värkligen suvären! Snabb på att ge information och var de något hon inte visste tog hon tag i det med en gång! Prosseccens från det att jag var intresserad av bostaden till att jag faktiskt köpt bostaden gick supersmidigt och är mycket nöjd! Fortsätt så!
    • Skogslyckan
    2021-08-30
    Allt funkade perfekt, fantastisk hjälpsam mäklare
    2021-08-29
    Amanda har varit aktiv och tillmötesgående i hela processen. Hon har svarat snabbt på ev frågor. Vi skulle absolut rekommendera Amanda som mäklare till andra.
    2021-08-27
    Blev super bemött av Amanda! Hon kändes mycket mer engagerad än andra mäklare jag träffat. Hon var precis lagom på under visningen och hade svar på alla frågor vi hade. Det kändes väldigt tryggt och bra att göra mitt första lägenhetsköp via henne!