Amanda Mattson

Amanda Mattson

Amanda Mattson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Amanda Mattson har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Amanda Mattson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.9. Amanda Mattson har haft 40 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 68 Läs vad Amanda Mattson

• köpte sitt hus med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Äsperöd
    2022-11-16 Verifierad kund
    Vi har varit supernöjda med Amanda under hela processen som ledde till att vi köpte huset.
    Hon har haft kontinuerlig kontakt med oss och hållt oss uppdaterade.
    Vi känner oss väl bemötta och trygga i vårt köp!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Centralt
    2022-09-18 Verifierad kund
    Alltid proffsigt bemötande. Kunnig, tillgänglig på tider när man själv har tid att tänka på försäljningen. Kände att jag fick stöd i alla processer.
  • köpte sin stuga med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Sunningen
    2022-09-05 Verifierad kund
    Amanda ger ett intryck av att vara proffsig, tillmötesgående och genuin.
    Svarar snabbt och bra på både stora och små frågor.
    Som köpare blev jag mycket väl bemött och det det kändes som om Amanda alltid ger det lilla extra.
  • sålde sin bostad med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Centralt
    2022-07-02 Verifierad kund
    Proffsig i sin framtoning och korrekt med vad hon säger gör henne trovärdig!
    Skapar realistiska förväntningar och Inger förtroende hos både köpare och säljare, dessutom är hon glad och trevlig!
    • Ellös
    2022-07-01 Verifierad kund
    Hej
    Vi har letat en stuga för rekreation och familjeliv i ca 5år. Vi har varit med om allt mellan skumma affärer, mäklare som sålt objekt trots vi blivit lovade att objektet inte kommer att säljas utan att vi får möjlighet att lägga bud, vi har vunnit budgivningen men ändå inte fått köpa, mm mm.
    För snart 2 veckor sedan hittade vi en stuga som vi omedelbart kände en attraktion till och kontaktade Amanda som var mäklare till objektet och vi måste säga att ingen under dessa 5 år har varit i närheten av den värme, saklighet, glädje och engagemang som Amanda har visat och gett till oss.
    Stort tack för att Amanda

Heidi och Håkan
    • Ellös
    2022-07-01 Verifierad kund
    Seriös, informativ, effektiv, engagerad
  • Kjell K
    • Söder
    2022-06-30 Verifierad kund
    Tyckte kanske hon var ung men jag ändrade uppfattning om henne.
    Hon gjorde ett riktigt bra jobb så jag kan bara berömma henne och rekommenderar henne till andra som skall sälja o köpa. Mvh Kjell
    • Skredsvik
    2022-06-09 Verifierad kund
    Skött på ett snabbt och smidigt sätt, förutom ett litet men dock enkelt löst problem med fastighetsformuleringen på kontraktet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Mattson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    • Uddevalla
    2022-06-03 Verifierad kund
    Trevlig och jordnära med en personlig bemötelse, var noga med att följa upp och inte låta frågetecken bestå. Väldigt flexibel då affären gjordes på kort varsel.
    • Färgelanda
    2022-05-25 Verifierad kund
    Köpet är ju inte helt klart ännu men än så länge uppfattar jag Amanda som en ambitiös och ärlig tjej. Fortsätter hon som hon gjort vid denna försäljning så kommer hon att få många nöjda säljare och köpare framtiden.