Ida Söderberg
Registrerad mäklare sedan 2018-11-21
Aktiv på Reco.se sedan 2019-01-10
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla olika människor som jag får träffa och som jag får förtroendet att hjälpa, det är det överlägset bästa. Det roligaste tycker jag är att jag inte har den blekaste aning om hur dagen kommer att se ut, precis vad som helst kan hända. Dessutom vet jag aldrig vad som väntar när jag knackar på hemma hos någon – och det är så otroligt spännande. Sedan blir jag aldrig någonsin fullärd i det här jobbet och jag fullkomligt älskar att jag får lära mig nya saker varje dag. Det gör att jag växer och utvecklas dagligen. Att jag har planetens bästa kollegor är bara en stor bonus.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Kort och gott så ska du välja mig för att jag kommer att lägga ner hela min själ för att du ska bli nöjd med din försäljning. Jag skulle aldrig någonsin ta ett försäljningsuppdrag för givet, oavsett vem eller vad det gäller.

Hur ser din drömbostad ut?
Ni som liksom jag är ett fan av Charlotte Perrelli, känner säkert till att hon har ett ”hus” (snarare slott) i Åre. Just det huset vill jag lyfta, transportera och placera mitt i mellan backe nummer fyra och fem i Östra Tandådalen i Sälen… Men en lite mer realistisk dröm är att någon gång i livet få bygga mitt eget hus.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har faktiskt en dröm om att lära mig spela saxofon, vilket kommer bli en utmaning med tanke på att jag är tondöv. Läs mer

Läs vad 28 Läs vad Ida Söderberg

• Ann-charlotte G sålde sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-07-02

Nitta
    Vi har sålt en bostad i ett dödsbo. Mäklaren var väldigt trevlig och hjälpsam..Förklarade och rekommenderade vad som bör göras innan försäljningen. Var med när huset skulle varudeklareras. Kom med idéer och förslag inför visningen. Vi hade bra samtal och lätt att få kontakt med Ida under hela försäljningen. Jag rekommenderar Ida varmt Läs mer
    2020-07-13 Ida S svarar Ann-charlotte G
    Tack snälla Ann-Charlotte för din fina recension. Jag är så glad och tacksam att jag fick hjälpa er med försäljningen. Ha en underbar sommar så ses vi på tillträdet!
  • Jeanette B sålde sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-05-14

Hökerum
    Ida sålde vårt ”Paradis” och var från första mötet professionell, saklig och samtidigt personlig med vårt bästa i tankarna under hela processen. Hon informerade kontinuerligt och sakligt från början till slut och svarade snabbt på alla frågor vi hade. Vi rekommenderar henne helhjärtat. Läs mer
    2020-05-18 Ida S svarar Jeanette B
    Åh vad glad jag blir! Tusen tack för dessa fina ord och tack själva för ett gott samarbete. Hoppas nu att ni hittar ert nya "Paradis"!
  • Margit G sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-04-30

2:a
    Ulricehamn
    Sålt bostadsrätt,
    Mötet var vänligt och professionellt.
    Förväntningarna var att få hjälp av en kunnig och trovärdig mäklare som uppfylldes till fullo godkänt.
    Kommer att anlita Ida Söderberg fler gånger, även rekommendera till andra. Läs mer
    2020-05-05 Ida S svarar Margit G
    Vad roligt att du har den här upplevelsen för det är precis den mäklartjänsten jag vill leverera. Tusen tack för dessa fina ord och för ett gott samarbete, det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Ta hand om er så ses vi framöver!
  • Ann-charlotte Margareta N
    Ann-charlotte Margareta N sålde sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-04-24

Hökerum
    Jag sålde min villa genom Ida Söderberg. Jag hade stora förväntningar på Ida, och dem infriades. Hon är en väldigt positiv och glad person Som är både är mån om mig som säljare och den som ska köpa. Om jag skulle köpa ett hus igen, skulle jag gärna göra det genom Ida. Det skulle kännas tryggt. 🤗👍 Läs mer
    2020-05-05 Ida S svarar Ann-charlotte Margareta N
    Tusen stora tack för din rekommendation! Och stort tack själv Lotta, det är sällan jag har förmånen att jobba med så engagerade säljare. Och jag har massa fina hus till salu om du vill köpa ett :-) Ta hand om dig så ses vi!
  • Conny J köpte sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-04-23

Marbäck
    Väldigt kunnig om objekten, svarar snabbt på de frågor man har.
    Mycket trevlig och lättsamt bemötande men ändå professionellt. Läs mer
    2020-07-13 Ida S svarar Conny J
    Vad roligt att höra, Conny. Stort tack för rekommendationen och dina fina ord. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas här på landet!
  • Rose-marie J köpte sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-04-22

Marbäck
    Ida var väldigt tillmötesgående och hade bra information om bostaden Läs mer
    2020-04-23 Ida S svarar Rose-marie J
    Tack så mycket för din rekommendation, Rose-Marie. Jag tycker att det var så roligt att just ni köpte huset. Ta hand om er så ses vi snart igen!
  • Elin N köpte sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-04-19

Ulricehamn
    Oerhört proffsig. Inger en stor trygghet. Går in för uppdraget och är väldigt serviceinriktad. Läs mer
    2020-05-05 Ida S svarar Elin N
    Tusen tack Elin, vad glad jag blir för din rekommendation. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er, både med köp och framför allt vid försäljningen av ert hus. Ta hand om er så ses vi snart!
  • Anders L
    Anders L köpte sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-03-06

HÖKERUM
    Köpt bostad. Korrekt och vänligt bemötande. Ida rekommenderas å det varmaste. Läs mer
    2020-03-09 Ida S svarar Anders L
    Tack så mycket för din rekommendation, Anders! Varmt välkomna till Ulricehamns kommun, jag hoppas att ni kommer att trivas ert nya hem!
  • Maria E
    Maria E sålde sin stuga med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-29

4:a
    Tvärred
    Tycker att Ida är väldigt noggrann, lyhörd och duktig mäklare.Jag skulle helt klart rekommendera henne.Fick ett underbart bemötande när vi skulle sälja vårat hus.Det var över förväntan. Läs mer
    2020-03-02 Ida S svarar Maria E
    Vilka fantastiska ord Maria, vad glad jag blir. Tack så hemskt mycket. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina fritidshus. Ta hand om er så ses vi snart igen!
  • Andrew P sålde sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-22

HÖKERUM
    Last year I bought a house in Hökerum from Ida, this year I wanted to sell to move back to the UK and I didn't hesitate to contact Ida again. She is friendly and professional, always contactable even at the weekends and I would highly recommend her. Läs mer
    2020-02-27 Ida S svarar Andrew P
    Thank you so much for your kind words, Andrew. It makes me very happy that you were so pleased with me, that you chose to contact me again. I wish you the best of luck!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Elin Nöremark