Läs vad 56 Läs vad Ida Söderberg

Jättebra bemött

Allt var jättebra
    Linda B
    • Tvärred
    köpte sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
  • 2021-01-14
    Patrik H
  • 2021-01-13
    Ida har på en professionell och kundnära nivå hjälpt oss att sälja vårt hus på landet.
    Jag kände att hon bemötte oss med intresse och respekt för vårt behov. Vi ser fram emot att ses igen vid ett eventuellt framtida köp.
    Sarah K
    Sarah K
    • Tvärred
    sålde sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
  • 2021-01-13
    Ida har hjälpt oss att sälja vår villa och presenterat det på ett mycket bra sätt för köpare. Vi har fått mycket bra hjälp och goda råd av Ida under hela försäljningen, och framför allt har det känts tryggt att sälja.
    Oscar K
  • 2021-01-06
    Sålde en bostadsrätt i Sjöstaden Ulricehamn. Ida var en otroligt proffesionellt mäklare med stort intresse för sin kund. Hjälpsam o tillmötesgående ock noga med att man förstår hela processen. Den bästa mäklaren vi haft någonsin o då har vi ändå haft med mäklare att göra ganska mycket.
    Maj P
    • 70.0 m²
    • Ulricehamn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
  • 2020-12-17
    Jag sålde min bostadsrätt och är helnöjd med min mäklare, jag fick ett jättefint första intryck och enda sen dag ett har jag varit nöjd, aldrig några problem med något och alltid nära till hands om det va något jag undrade över.
    Kaj A
    • 2:a
    • 53.4 m²
    • Ulricehamn
    Tack fina Kaj! Det har varit ett nöje från dag ett med dig :-) Nu fortsätter jobbet med att hitta er drömbostad!

• 2020-12-15
    Köpt en bostadsrätt.
    Ida gav ett mycket professionellt sätt och bemötande under hela processen.Hon förklara allt väldigt bra, samt vid visning och vid kontraktsskrivning i lugn och ro.
    Hon var alltid tillgänglig, lätt att prata med och ingen av mina frågor kändes dumma och jag fick alltid ett klart svar tillbaka med ett leende. Hon höll alla avtalade tider.Jag vill rekommenderar henne mycket starkt ! En toppmäklare !
    Irene H
    • 70.0 m²
    • Ulricehamn
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    TACK snälla Irene för den här otroligt smickrande rekommendationen. Den gjorde verkligen hela min dag! Vi har ju träffats en hel del under året och jag tycker att det har varit så trevligt att lära känna dig. Ha en god jul och ta hand om dig så ses vi snart!

• 2020-12-05
    Ida är den absolut bästa mäklare jag någonsin haft. Hon är inkännande, kunnig och mycket duktig. Hon är följsam och behandlar en med respekt. Lyssnar och har empati mm.

Det hon kunde bli lite bättre på är:

- att släcka lampor etc efter visningarna av mitt hus.

- stänga bastudörren så inte djur går in där.

- ha bättre koll på min vindslucka som gick sönder. Kunde åtgärdas snabbare. Då det stank döda möss i hela huset. Var tufft för mig att ta då min son har sina behov.

För övrigt mycket proffsigt bemötande och trygg/stabil mäklare.

Mvh J
    Josefine B
    • 116.0 m²
    • Vegby
    Vilka fina ord, Josefine. Tusen tack för din rekommendation! Jag tar givetvis även åt mig av din konstruktiva kritik. Men vilken tur att vi kunde åtgärda vindsluckan trots allt :-) Ta hand om dig så ses vi snart! /Ida

• 2020-11-18
    Mycket bra serviceminded person med starkt engagemang snabb att ro ihamn en fastighetsaffär så alla blir nöjda.
    Mvh Louise
    Louise L
    • 105.0 m²
    • Hökerum
    Tack Louise! Vad glad jag blev och så snällt av dig att du vill rekommendera mig och min mäklartjänst. Vi ses snart igen! /Ida

• 2020-10-28
    Jag har köpt en bostadsrätt i Ulricehamn.

Ida Söderberg var mycket professionell och trovärdig. Jag är mycket nöjd med mäklarens insats.
    Kjell-olof K
    • 69.0 m²
    • Ulricehamn
    Tack Kjell-Olof! Det har varit ett sant nöje att göra affärer med er. Jag hoppas ni kommer trivas med er fina bostadsrätt. Vi ses snart! /Ida

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte