Ida Söderberg

Ida Söderberg

Ida Söderberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Ida Söderberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-11. Ida Söderberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 114 omdömen med ett betyg på 5.0. Ida Söderberg har haft 29 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla olika människor som jag får träffa och som jag får förtroendet att hjälpa, det är det överlägset bästa. Det roligaste tycker jag är att jag inte har den blekaste aning om hur dagen kommer att se ut, precis vad som helst kan hända. Dessutom vet jag aldrig vad som väntar när jag knackar på hemma hos någon – och det är så otroligt spännande. Sedan blir jag aldrig någonsin fullärd i det här jobbet och jag fullkomligt älskar att jag får lära mig nya saker varje dag. Det gör att jag växer och utvecklas dagligen. Att jag har planetens bästa kollegor är bara en stor bonus.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Kort och gott så ska du välja mig för att jag kommer att lägga ner hela min själ för att du ska bli nöjd med din försäljning. Jag skulle aldrig någonsin ta ett försäljningsuppdrag för givet, oavsett vem eller vad det gäller.

Hur ser din drömbostad ut?
Ni som liksom jag är ett fan av Charlotte Perrelli, känner säkert till att hon har ett ”hus” (snarare slott) i Åre. Just det huset vill jag lyfta, transportera och placera mitt i mellan backe nummer fyra och fem i Östra Tandådalen i Sälen… Men en lite mer realistisk dröm är att någon gång i livet få bygga mitt eget hus.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har faktiskt en dröm om att lära mig spela saxofon, vilket kommer bli en utmaning med tanke på att jag är tondöv.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 114 Läs vad Ida Söderberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-08-13 Verifierad kund
    Otroligt bra och omtänksam mäklare. Kunnig trevlig och hjälpsam och lätt att samarbeta med. Svensk fastighetsförmedling är väldigt bra och seriösa
  • sålde sin stuga med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • Hökerum
    2022-07-01 Verifierad kund
    Ida Söderberg är vänlig och noggrann Finns inget att anmärka på där.

Jörgen Larsson
    Tack Jörgen, det var fint att få förtroendet att sälja din stuga i Varnum. Sköt om dig så ses vi snart igen! Ida Söderberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • Vegby
    2022-06-16 Verifierad kund
    Kände mej trygg med Ida från första stund. Kände stort förtroende för henne. Hon var fantastiskt trevlig kunnig och proffsig. Kände mej aldrig orolig. Visste att Ida skulle fixa detta.
    Det har varit en ära att få hjälpa dig och Lennart med försäljningen av ert underbara hem. Tack för möjligheten och såklart stort tack för den här fina rekommendationen. Vi ses snart! Ida Söderberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • Vegby
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mycket kompetent, trevlig, lätt att nå. Ringer alltid när hon har lovats. Väldigt trevligt i bemötande.

Jag är mycket, mycket nöjd!
    Vilken härlig recension, tusen tack för att du tog dig tid att skriva den! Jag hoppas att du och Katarina kommer att trivas i ert nya hem. Vi ses till hösten! Ida Söderberg
    2022-05-23 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, kunnig och pedagogisk.
    Tack snälla Jesper :) Och stort tack för förtroendet, det var roligt att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Ida Söderberg
    2022-05-05 Verifierad kund
    Vi är helnöjda med hela processen.
    Vad roligt att ni är nöjda! Jag delar den upplevelsen och jag tycker att det har varit så roligt att hjälpa er med försäljningen. Vi ses till sommaren! Ida Söderberg
    2022-04-26 Verifierad kund
    Ida Söderberg har ett fantastiskt sätt att bemöta oss som kunder. Hon har ett avslappnat och samtidigt så väldigt professionellt bemötande. Jag fick ett stort förtroende för henne. Ida är saklig och tydlig i sitt sätt att tala och förklarar allt på ett mycket bra sätt. Jag är över förväntan nöjd med Idas arbete kring försäljningen av vårt hus.
    Hoppas många kunder får träffa henne under åren framöver.

/Rosmari
    Wow - vilken otroligt fin recension. Den gjorde hela min dag! Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva och framför allt, tack för förtroendet från allra första början. Vi ses snart! Ida Söderberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-04-25 Verifierad kund
    Jättetrevlig och tydlig. Absolut ingenting att klaga på.
    Tack snälla Niklas :) Jag tycker det var roligt att just du fick köpa lägenheten, det känns som att den kommer passa dig som handen i handsken! Ida Söderberg
    2022-04-08 Verifierad kund
    Oerhört professionell och duktig mäklare. Snabb och bra kontakt under hela processen. Vi är supernöjda med Ida!
    Tack snälla Caroline! Ni ska tro vad glada vi alla är att ni äntligen har hittat drömhuset. Vi ses snart! Ida Söderberg
    • Hökerum
    2022-04-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Engagerad och lyhörd för mina önskemål och snabbt avslut
    Tack Magnus! Det var himla trevligt att göra affärer med dig. Ida Söderberg