Ida Söderberg

Ida Söderberg

Ida Söderberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Ida Söderberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-11. Ida Söderberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 5.0. Ida Söderberg har haft 46 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla olika människor som jag får träffa och som jag får förtroendet att hjälpa, det är det överlägset bästa. Det roligaste tycker jag är att jag inte har den blekaste aning om hur dagen kommer att se ut, precis vad som helst kan hända. Dessutom vet jag aldrig vad som väntar när jag knackar på hemma hos någon – och det är så otroligt spännande. Sedan blir jag aldrig någonsin fullärd i det här jobbet och jag fullkomligt älskar att jag får lära mig nya saker varje dag. Det gör att jag växer och utvecklas dagligen. Att jag har planetens bästa kollegor är bara en stor bonus.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Kort och gott så ska du välja mig för att jag kommer att lägga ner hela min själ för att du ska bli nöjd med din försäljning. Jag skulle aldrig någonsin ta ett försäljningsuppdrag för givet, oavsett vem eller vad det gäller.

Hur ser din drömbostad ut?
Ni som liksom jag är ett fan av Charlotte Perrelli, känner säkert till att hon har ett ”hus” (snarare slott) i Åre. Just det huset vill jag lyfta, transportera och placera mitt i mellan backe nummer fyra och fem i Östra Tandådalen i Sälen… Men en lite mer realistisk dröm är att någon gång i livet få bygga mitt eget hus.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har faktiskt en dröm om att lära mig spela saxofon, vilket kommer bli en utmaning med tanke på att jag är tondöv.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 84 Läs vad Ida Söderberg