Ida Söderberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla olika människor som jag får träffa och som jag får förtroendet att hjälpa, det är det överlägset bästa. Det roligaste tycker jag är att jag inte har den blekaste aning om hur dagen kommer att se ut, precis vad som helst kan hända. Dessutom vet jag aldrig vad som väntar när jag knackar på hemma hos någon – och det är så otroligt spännande. Sedan blir jag aldrig någonsin fullärd i det här jobbet och jag fullkomligt älskar att jag får lära mig nya saker varje dag. Det gör att jag växer och utvecklas dagligen. Att jag har planetens bästa kollegor är bara en stor bonus.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Kort och gott så ska du välja mig för att jag kommer att lägga ner hela min själ för att du ska bli nöjd med din försäljning. Jag skulle aldrig någonsin ta ett försäljningsuppdrag för givet, oavsett vem eller vad det gäller.

Hur ser din drömbostad ut?
Ni som liksom jag är ett fan av Charlotte Perrelli, känner säkert till att hon har ett ”hus” (snarare slott) i Åre. Just det huset vill jag lyfta, transportera och placera mitt i mellan backe nummer fyra och fem i Östra Tandådalen i Sälen… Men en lite mer realistisk dröm är att någon gång i livet få bygga mitt eget hus.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har faktiskt en dröm om att lära mig spela saxofon, vilket kommer bli en utmaning med tanke på att jag är tondöv. Läs mer

Läs vad 21 Läs vad Ida Söderberg

• Anders L
    Anders L köpte sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-03-06

HÖKERUM
    Köpt bostad. Korrekt och vänligt bemötande. Ida rekommenderas å det varmaste. Läs mer
    2020-03-09 Ida S svarar Anders L
    Tack så mycket för din rekommendation, Anders! Varmt välkomna till Ulricehamns kommun, jag hoppas att ni kommer att trivas ert nya hem!
  • Maria E
    Maria E sålde sin stuga med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-29

Tvärred
    Tycker att Ida är väldigt noggrann, lyhörd och duktig mäklare.Jag skulle helt klart rekommendera henne.Fick ett underbart bemötande när vi skulle sälja vårat hus.Det var över förväntan. Läs mer
    2020-03-02 Ida S svarar Maria E
    Vilka fantastiska ord Maria, vad glad jag blir. Tack så hemskt mycket. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina fritidshus. Ta hand om er så ses vi snart igen!
  • Andrew P sålde sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-22

HÖKERUM
    Last year I bought a house in Hökerum from Ida, this year I wanted to sell to move back to the UK and I didn't hesitate to contact Ida again. She is friendly and professional, always contactable even at the weekends and I would highly recommend her. Läs mer
    2020-02-27 Ida S svarar Andrew P
    Thank you so much for your kind words, Andrew. It makes me very happy that you were so pleased with me, that you chose to contact me again. I wish you the best of luck!
  • Albin L köpte sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-05

Marbäck
    Vi har köpt och kommer att sälja våran nuvarande bostad med Ida. Vi hoppas på en bra försäljning och service likt den vi fick vid inköpet av våran nya bostad. Men Ida får i dagsläget 10/10 i betyg Läs mer
    2020-02-28 Ida S svarar Albin L
    Tack snälla Albin och Ramona! Det ska bli ett sant nöje att få hjälpa er att sälja ert fantastiska hem och jag ska göra allt vad jag kan för att ni ska fortsätta vara lika nöjda.
  • Saman S köpte sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-05

Ulricehamn
    Jag har köpt ett radhus från mäklaren Ida Söderberg , Hon är mycket kunnig, tålmodig och hjälpsam mäklaren.
    Hon informerar om allt som man behöver känna till kring huset.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-02-27 Ida S svarar Saman S
    Saman, vad roligt det var att få sälja det här huset till just dig. Tack snälla du för din rekommendation. Stort lycka till med renoveringen så ses vi framöver!
  • Ulf O
    Ulf O sålde sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-04

Marbäck
    Sålde min fastighet med Idas hjälp. Hon gjorde ett fantastiskt jobb. Kompetent och engagerad helt enkelt. Läs mer
    2020-02-27 Ida S svarar Ulf O
    Åh, vad roligt att höra Ulf. Tusen tack för din recension, det har varit ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning. Hoppas nu att du kommer att trivas i stan!
  • Lars B sålde sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-03

Ida sålde Fredriksbergs platsen 8 i Ulricehamn
    Otroligt proffsig
    Trevlig bemöttande
    Förtroende givande.
    Ida får gärna sälja fler hus åt mig...Den dagen jag vill sälja Läs mer
    2020-02-27 Ida S svarar Lars B
    Tack så hemskt mycket Lasse, vilka otroligt fina ord. Klart jag hjälper dig att sälja alla dina hus!
  • Solveig F
    Solveig F köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2019-12-11

Ulricehamn
    vi har köpt en lägenhet vid norra stranden köpet gick alldeles utmärkt ett bra bemötande både vid visningen och efteråt hos mäklaren Vi är mycke belåtna Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Solveig F
    Tack så mycket Solveig, vad roligt att ni är nöjda med affären! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya fina lägenhet. Ta hand om er så ses vi.
    /Ida
  • Pia B köpte sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2019-12-10

Ulricehamn
    Vi har köpt en villa och är mycket nöjda med hela affären! Mäklaren , Ida, har varit tydlig i all kommunikation och duktig på att återkoppla. Hatten av för henne! Läs mer
    2019-12-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pia B
    Vilka fina ord, de gjorde verkligen min dag. Tusen tack och varmt välkomna hem till Ulricehamn!
  • Jakov K
    Jakov K sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2019-11-09

Ulricehamn
    Sålt lägenheten gå bra som helst Läs mer
    2019-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jakov K
    Tack så mycket Jakov! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig att sälja din lägenhet. Hoppas att du får det bra i värmen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Elin Nöremark