Ida Söderberg

Ida Söderberg

Ida Söderberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Ida Söderberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-11. Ida Söderberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 5.0. Ida Söderberg har haft 32 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla olika människor som jag får träffa och som jag får förtroendet att hjälpa, det är det överlägset bästa. Det roligaste tycker jag är att jag inte har den blekaste aning om hur dagen kommer att se ut, precis vad som helst kan hända. Dessutom vet jag aldrig vad som väntar när jag knackar på hemma hos någon – och det är så otroligt spännande. Sedan blir jag aldrig någonsin fullärd i det här jobbet och jag fullkomligt älskar att jag får lära mig nya saker varje dag. Det gör att jag växer och utvecklas dagligen. Att jag har planetens bästa kollegor är bara en stor bonus.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Kort och gott så ska du välja mig för att jag kommer att lägga ner hela min själ för att du ska bli nöjd med din försäljning. Jag skulle aldrig någonsin ta ett försäljningsuppdrag för givet, oavsett vem eller vad det gäller.

Hur ser din drömbostad ut?
Ni som liksom jag är ett fan av Charlotte Perrelli, känner säkert till att hon har ett ”hus” (snarare slott) i Åre. Just det huset vill jag lyfta, transportera och placera mitt i mellan backe nummer fyra och fem i Östra Tandådalen i Sälen… Men en lite mer realistisk dröm är att någon gång i livet få bygga mitt eget hus.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har faktiskt en dröm om att lära mig spela saxofon, vilket kommer bli en utmaning med tanke på att jag är tondöv.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 121 Läs vad Ida Söderberg

• sålde sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-09-22 Verifierad kund
    Mycket proffsig. Vänlig. Kunnig och ödmjuk
    Tack Roger, för dina fina ord! Ida Söderberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-09-02 Verifierad kund
    Varmt, glatt och proffsigt bemötande.
    Tack snälla Oliver! Du är en pärla och det har varit så roligt att hjälpa dig med försäljningen. Ida Söderberg
    • Timmele
    2022-09-01 Verifierad kund
    Vi sökte en mäklare för att sälja vårt hus. Vi fastnade för Ida Söderberg på Svensk Fastighetsförmedling. Ida är en pigg och alert mäklare och fick oss att känna förtroende för henne, vilket hon motsvarade under processen. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare och kan rekommendera Ida. Hon är snabb att svara både potentiella köpare och oss som säljare. Vi upplever att hon agerade mycket seriöst genom hela processen.
    Sören & Runa Franzén
    Vilken fantastiskt fin recension, tack snälla Sören och Runa. Det var både roligt och ärofyllt att få uppdraget att sälja er otroligt fina villa. Sköt om er! Ida Söderberg
    • Hökerum
    2022-09-01 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande. Ida förklarade på ett bra sätt hur hela försäljningen går till. Bra och snabb återkoppling.
    Försäljningen gick helt klart över förväntan. /Mikael W
    Tack för din rekommendation Mikael! Det var en fantastisk trevlig försäljning från start till slut och jag är glad att vi delar den upplevelsen. Ida Söderberg
    2022-08-24 Verifierad kund
    Ida har gjort ett jättebra jobb,vi är supernöjda.
    Tack snälla Gösta för att jag fick förtroendet att sälja er fina villa. Sköt om er så ses vi snart! Ida Söderberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-08-24 Verifierad kund
    Service inriktad, lyhörd och hjälpsam
    Tack snälla Beleen, för denna rekommendation. Stort lycka till i ditt nya, fina hus! Ida Söderberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-08-15 Verifierad kund
    En fantastiskt trevlig och tillmötesgående mäklare-eftersom detta var första gången som vi kommit i kontakt med en mäklare så måste vi ge högsta betyg till Ida!
    Tack snälla ni för denna fina recension, den gjorde hela min dag. Tänk vad bra ni kommer ha det i er nya lägenhet nere vid sjön! Sköt om er så ses vi snart igen. Ida Söderberg
    2022-08-13 Verifierad kund
    Otroligt bra och omtänksam mäklare. Kunnig trevlig och hjälpsam och lätt att samarbeta med. Svensk fastighetsförmedling är väldigt bra och seriösa
    Tack snälla Lars och framför allt kära Elly för förtroendet. Jag håller med om att samarbetet har varit väldigt trevligt. Vi ses snart! Ida Söderberg
  • sålde sin stuga med hjälp av Ida Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • Hökerum
    2022-07-01 Verifierad kund
    Ida Söderberg är vänlig och noggrann Finns inget att anmärka på där.

Jörgen Larsson
    Tack Jörgen, det var fint att få förtroendet att sälja din stuga i Varnum. Sköt om dig så ses vi snart igen! Ida Söderberg
    • Vegby
    2022-06-16 Verifierad kund
    Kände mej trygg med Ida från första stund. Kände stort förtroende för henne. Hon var fantastiskt trevlig kunnig och proffsig. Kände mej aldrig orolig. Visste att Ida skulle fixa detta.
    Det har varit en ära att få hjälpa dig och Lennart med försäljningen av ert underbara hem. Tack för möjligheten och såklart stort tack för den här fina rekommendationen. Vi ses snart! Ida Söderberg