Josefin Hultman Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Josefin Hultman Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 43 omdömen sedan 2016-11-02. Josefin Hultman Andersson har haft 46 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Ett av mina bästa mäklarminnen är när en kund till mig berättade att han hade varit på en av mina visningar för att ”spionera” på hur jag arbetar. Först tyckte jag att det lät lite otäckt men när han sedan förklarade att han tveklöst ville välja mig som mäklare för att sälja hans bostad kändes allt mycket bättre. Han sade: ”Det märktes direkt att du älskar ditt jobb! Du tar hand om dina kunder, är närvarande men inte påträngande och alltid glad och positiv”.

Hur skulle du beskriva dig som mäklare?
Jag är en målmedveten mäklare som hela tiden strävar mot att uppnå bästa resultat! Jag försöker alltid att vara noggrann, påläst och ge mina kunder snabb och smidig service. Min målsättning är helt klart att du som kund ska vara så nöjd med det arbete jag utfört att du vill rekommendera dina vänner och bekanta att de ska kontakta mig när de ska byta bostad.

Vad vet vi inte om dig?
Jag fick själv uppleva hur det är att köpa en bostad för ett par år sedan när jag plötsligt hittade mitt drömhus - en liten gård med ett fint bevarat bostadshus från 1927. Det var nyttigt att själv få uppleva alla de känslor som strömmar genom kroppen när man ska genomföra en fastighetsaffär! Det har gett mig bättre insikt och respekt för det som mina kunder går igenom.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 43 Läs vad Josefin Hultman Andersson

• Sålt lägenhet. Det allra bästa sett. På det bästa sättet. Jätte nöjd.
    Anneli M sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-09-02
    • 69.0 m²
    2020-09-02
    Stort tack Anneli för att jag fick hjälpa dig att sälja din lägenhet! / Josefin

Visa svar
  • Nybyggd fast. A-hus, bra kont m mäkl, tyvärr under hela pandemi covid 19. Och få köpare som drog ut på försäljningen.
    Birgitta K sålde en tomt med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-08-31
    • 6:a
    • 118.0 m²
    2020-08-31
    Tack Birgitta för din rekommendation - tillsammans löste vi det bra till slut även om försäljningen tog längre tid än vi först trodde! Jag är tacksam att jag fick hjälpa er! / Josefin

Visa svar
  • När vi skulle sälja vår lilla gård var vi måna om att hitta en mäklare som förstod oss- men framförallt förstod gården. Josefin såg direkt husets (sent 1800-tal) charm och potential och gårdens möjligheter. Josefin kändes dessutom ärlig och proffsig från första stund och vi är mycket glada över att just Hon hjälpte oss med en så viktig och betydelsefull affär.
    Christine H sålde sin bostad med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-08-13
    2020-08-13
    Jag är så glad och tacksam för att jag fick hjälpa er att sälja er fina gård! Tack för fint samarbete och för förtroendet. Vi ses! / Josefin

Visa svar
  • Köpte nyligen ett fritidshus och Josefin har varit hjälpsam och serviceminded under hela processen och som förstagångsköpare av en fastighet har hon bidragit till att allt känts tryggt. Hade hon inte svar direkt på mina frågor kollade hon upp det med snabb återkoppling.
    Emil F köpte sin stuga med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-05-20
    • 60.0 m²
    • Dalstorp
    2020-05-20
    Stort tack Emil för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna denna rekommendation! / Josefin

Visa svar
  • Sålt en sommarbostad i Falkenberg och fick hjälp med all pappersarbete på ett lysande sätt.
    Jens A sålde sitt hus med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-05-17
    • 40.0 m²
    • Falkenberg
    2020-05-17
    Tack för att jag fick hjälpa er att upprätta köpehandlingarna när ni sålde er fastighet i Falkenberg och för att ni lämnat en så fin rekommendation! / Josefin

Visa svar
  • Lägenhet Ulricehamns centrum. Underbart bemötande på alla fronter. Trots att vi kom in väldigt sent i budgivningen löste hon tillsammans med säljare så vi kunde få visning och till slut vinna vår drömlägenhet. Väldigt trevlig och lätt att samtala med. Snabb att ringa för att stämma av när budgivningen hettade till. Grym mäklare på alla sätt. 5/5
    Christoffer L köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-05-13
    • 69.0 m²
    2020-05-13
    Jag blir så glad och tacksam för er fina rekommendation! Stort tack! Lägenheten ni köpt är fantastisk och jag hoppas att ni kommer trivas gott när ni får nycklarna :) / Josefin

• * En gård. * Vänlig och påläst. * Kunnig
    Johan P sålde sitt hus med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-04-27
    • 130.0 m²
    2020-04-27
    Tack för din rekommendation Johan! / Josefin

Visa svar
  • Påläst,kompetent,tillmötesgående,förtroendeingivande. Sålde en gård. Mäklaren gjorde i alla delar ett mycket bra jobb!!
    Gösta E sålde sin bostad med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-04-23
    2020-04-23
    Stort tack Gösta för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din fina gård i Boared! / Josefin

Visa svar
  • Köpt en gammal gård utanför Ulricehamn. Josefin har från första möte vart jätte trevlig och väldigt hjälpsam! Hon tog även sig tid att hjälpa mig etablera kontakt med en lokal bank vilket jag är väldigt tacksam över! 😃
    Cecilia S köpte sin bostad med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-02-20
    • Gällstad
    2020-02-20
    Stort tack Cecilia! Vad glad jag blir av att läsa detta. Det ska bli roligt att följa utvecklingen och renoveringen av gården framöver. Vi hörs och ses! / Josefin

Visa svar
  • Sålt villa. Mycket bra bemötande och förutom Josefin var Elin inkopplad i försäljningen. Fungerade mycket bra med kontakten. Mina förväntningar överträffades eftersom det fanns kunder som efterfrågade ett större hus som vi hade.Vi kunde därför avsluta affären utan att behöva gå ut på Hemnet eller ha flera visningar. De gjorde ett mycket bra arbete och vi är mycket nöjda.
    Roy O sålde sitt hus med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-02-09
    • 270.0 m²
    • ULRICEHAMN
    2020-02-09
    Tack snälla för denna fina rekommendation! Både jag och Elin blev väldigt glada när vi läste detta. Vi vill också tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa er att sälja er fina villa. Vi hörs och ses framöver! / Josefin & Elin

Senaste försäljningarna

Storgatan