Josefin Hultman Andersson

Josefin Hultman Andersson

Josefin Hultman Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Josefin Hultman Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Josefin Hultman Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.8. Josefin Hultman Andersson har haft 73 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Ett av mina bästa mäklarminnen är när en kund till mig berättade att han hade varit på en av mina visningar för att ”spionera” på hur jag arbetar. Först tyckte jag att det lät lite otäckt men när han sedan förklarade att han tveklöst ville välja mig som mäklare för att sälja hans bostad kändes allt mycket bättre. Han sade: ”Det märktes direkt att du älskar ditt jobb! Du tar hand om dina kunder, är närvarande men inte påträngande och alltid glad och positiv”.

Hur skulle du beskriva dig som mäklare?
Jag är en målmedveten mäklare som hela tiden strävar mot att uppnå bästa resultat! Jag försöker alltid att vara noggrann, påläst och ge mina kunder snabb och smidig service. Min målsättning är helt klart att du som kund ska vara så nöjd med det arbete jag utfört att du vill rekommendera dina vänner och bekanta att de ska kontakta mig när de ska byta bostad.

Vad vet vi inte om dig?
Jag fick själv uppleva hur det är att köpa en bostad för ett par år sedan när jag plötsligt hittade mitt drömhus - en liten gård med ett fint bevarat bostadshus från 1927. Det var nyttigt att själv få uppleva alla de känslor som strömmar genom kroppen när man ska genomföra en fastighetsaffär! Det har gett mig bättre insikt och respekt för det som mina kunder går igenom.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 78 Läs vad Josefin Hultman Andersson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2022-07-27 Verifierad kund
    Jag hade en trevlig upplevelse där Josefin va trevlig, bra information
    2021-09-10 Verifierad kund
    Vi har inte haft speciellt mycket kontakt med mäklaren pga covid-19 och att det mest skett smidigt digitalt. Den kontakten vi haft har varit bra och vi har fått bra samt snabba svar om vi haft frågor eller liknande.
    Tack för ditt fina omdöme! Vad skönt att du upplever att kontakten med oss varit bra trots att vi fått sköta det mesta digitalt i dessa tider. / Josefin & Lisa Josefin Hultman Andersson
    2021-09-08 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig med vad som gällde, bra genomgång av kontraktet och bra svar på mina frågor.
    Stort tack för ditt fina omdöme hälsar vi som arbetat med försäljningen av lägenheterna i Kvarteret Linden :) Josefin Hultman Andersson
    2021-09-05 Verifierad kund
    Blev väl doft väl bemött av Lisa som hjälpte mig med mina frågor så toppen betyg från min sida.
    Hej Klas! Tack för ditt fina omdöme! Grattis till ditt köp av lägenhet i Kvarteret Linden / Lisa & Josefin Josefin Hultman Andersson
    Trevlig och påläst.
    Fick info om det vi frågade.
    Stort tack för det fina omdömet! Hälsningar från oss som jobbat med försäljningen av lägenheterna i Kvarteret Linden :) Josefin Hultman Andersson
    bra bemötande

korrekt beskrivning av lgh

lugn o trygg , ingav stort förtroende

10 poäng utav 10
    Stort tack för ditt fina omdöme! Hälsningar från Josefin Josefin Hultman Andersson
    2021-09-04 Verifierad kund
    Kontakten med Josefin har endast varit vid ett fåtal tillfällen. Flest kontakter har varit med Josefins kollega Lisa. Om jag ska ge omdöme blir det utefter kontakten med LISA.
    Duktig och välinsatt men om hon inte kunde svara på mina frågor, tog hon sig tid att ta reda på svaren och därefter hörde av sig.
    Hej Anna! Tack för att du tog dig tid att ge oss detta fina omdöme. Varma hälsningar från Lisa & Josefin Josefin Hultman Andersson
    2021-09-03 Verifierad kund
    Än så länge hasr jag inte köpt lägenheten. Jag har bara betalat en av köpeskillingen, vilken jag i dagsläget inte vet hur stor köpeskilling det handlar om.

Just i detta ärende har vi inte haft så mycket kontakt, men i ett annat ärende har jag bara gott att säga om henne. Hon är en behaglig person som inte "tvingar sig på" en eventuell köpare.

För övrigt anser jag mig inte vara medlem i Reco Sverige AB, vilket Ni påstår.
    Hej Ami! Tack för att du tog dig tid att lämna detta fina omdöme. Jag hoppas du blir fortsatt nöjd med kontakten vi kommer att ha framöver när det är dags för upplåtelse och slutbetalning av lägenheten du köpt i Kvarteret Linden. Önskar dig en fin höst så hörs och ses vi framöver! / Josefin Josefin Hultman Andersson
    2021-09-02 Verifierad kund
    Det var jättebra och jättebra och allt var bra
    Hej Kenneth! Tack för ditt härliga och positiva omdöme! / Josefin Josefin Hultman Andersson
    2021-09-02 Verifierad kund
    1. Mäklaren var mycket trevlig
    2. Vi hade inga förväntningar på mäklaren
    3. Inte färdigt än
    Tack för det fina omdömet hälsar vi som tillsammans arbetat med försäljningen av lägenheterna i Kvarteret Linden. :) Vi hoppas du blir fortsatt nöjd med vår kontakt framöver när det är dags för upplåtelse och slutbetalning av lägenheten! Josefin Hultman Andersson