Josefin Hultman Andersson

Josefin Hultman Andersson

Josefin Hultman Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Josefin Hultman Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Josefin Hultman Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefin Hultman Andersson har haft 22 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Ett av mina bästa mäklarminnen är när en kund till mig berättade att han hade varit på en av mina visningar för att ”spionera” på hur jag arbetar. Först tyckte jag att det lät lite otäckt men när han sedan förklarade att han tveklöst ville välja mig som mäklare för att sälja hans bostad kändes allt mycket bättre. Han sade: ”Det märktes direkt att du älskar ditt jobb! Du tar hand om dina kunder, är närvarande men inte påträngande och alltid glad och positiv”.

Hur skulle du beskriva dig som mäklare?
Jag är en målmedveten mäklare som hela tiden strävar mot att uppnå bästa resultat! Jag försöker alltid att vara noggrann, påläst och ge mina kunder snabb och smidig service. Min målsättning är helt klart att du som kund ska vara så nöjd med det arbete jag utfört att du vill rekommendera dina vänner och bekanta att de ska kontakta mig när de ska byta bostad.

Vad vet vi inte om dig?
Jag fick själv uppleva hur det är att köpa en bostad för ett par år sedan när jag plötsligt hittade mitt drömhus - en liten gård med ett fint bevarat bostadshus från 1927. Det var nyttigt att själv få uppleva alla de känslor som strömmar genom kroppen när man ska genomföra en fastighetsaffär! Det har gett mig bättre insikt och respekt för det som mina kunder går igenom.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 47 Läs vad Josefin Hultman Andersson

• sålde sitt hus med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-12-13
    Josefin har bemött mig vänlig och glad. Hon har svarat på mina frågor professionellt och med stor kunskap.
    Stort tack, Barbro! Jag är väldigt glad och tacksam över att vi fick hjälpa er med försäljningen :) Önskar dig och din syster god jul och gott nytt år! / Josefin Josefin Hultman Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-11-19
    Vi har precis fått hjälp av Josefin att sälja våran bostadsrätt, ett radhus (88 kvm) uppe i Stadsskogen, Ulricehamn. Att arbeta med Josefin är enkelt, lättsamt och kul. Vi uppskattar hennes goda kommunikation, vilket ger en känsla av att hon är engagerad och att vi litar på henne. Vi är supernöjda och Josefin uppfyllde våra önskemål om en snabb och prisvärd försäljning!
    Jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen! Tack för de fina orden ni skrivit. Det har varit roligt att samarbeta med er och det var riktigt kul att försäljningen gick så snabbt och smidigt :) Nu kan ni lägga fullt fokus på ert kommande bygge! Hälsningar Josefin Josefin Hultman Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-11-19
    Vi har köpt en bostadsrätt och blev så proffsigt och trevligt bemötta av Josefine.
    Kan varmt rekommenderas.
    Tack för de fina orden! Jag hoppas att ni kommer trivas gott i er nya bostadsrättslägenhet framöver :) Hälsningar från Josefin Josefin Hultman Andersson
  • sålde sin bostad med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • Tvärred
    2020-11-02
    Har sålt del av lantbruksfastighet. Josefin har varit jättebra. Ordning och reda, kollat upp saker. Henne kan man lita på!
    Dessutom är hon supertrevlig.
    Tack så jättemycket för de fina orden! Det har varit kul att hjälpa dig och din syster med försäljningen av gården :) Vi hörs och ses! / Josefin Josefin Hultman Andersson
    2020-09-02
    Sålt lägenhet. Det allra bästa sett. På det bästa sättet. Jätte nöjd.
    Stort tack Anneli för att jag fick hjälpa dig att sälja din lägenhet! / Josefin Josefin Hultman Andersson
  • sålde en tomt med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    2020-08-31
    Nybyggd fast. A-hus, bra kont m mäkl, tyvärr under hela pandemi covid 19. Och få köpare som drog ut på försäljningen.
    Tack Birgitta för din rekommendation - tillsammans löste vi det bra till slut även om försäljningen tog längre tid än vi först trodde! Jag är tacksam att jag fick hjälpa er! / Josefin Josefin Hultman Andersson
    2020-08-13
    När vi skulle sälja vår lilla gård var vi måna om att hitta en mäklare som förstod oss- men framförallt förstod gården.
    Josefin såg direkt husets (sent 1800-tal) charm och potential och gårdens möjligheter.
    Josefin kändes dessutom ärlig och proffsig från första stund och vi är mycket glada över att just Hon hjälpte oss med en så viktig och betydelsefull affär.
    Jag är så glad och tacksam för att jag fick hjälpa er att sälja er fina gård! Tack för fint samarbete och för förtroendet. Vi ses! / Josefin Josefin Hultman Andersson
  • köpte sin stuga med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
    • Dalstorp
    2020-05-20
    Köpte nyligen ett fritidshus och Josefin har varit hjälpsam och serviceminded under hela processen och som förstagångsköpare av en fastighet har hon bidragit till att allt känts tryggt. Hade hon inte svar direkt på mina frågor kollade hon upp det med snabb återkoppling.
    Stort tack Emil för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna denna rekommendation! / Josefin Josefin Hultman Andersson
    • Falkenberg
    2020-05-17
    Sålt en sommarbostad i Falkenberg och fick hjälp med all pappersarbete på ett lysande sätt.
    Tack för att jag fick hjälpa er att upprätta köpehandlingarna när ni sålde er fastighet i Falkenberg och för att ni lämnat en så fin rekommendation! / Josefin Josefin Hultman Andersson
    2020-05-13
    Lägenhet Ulricehamns centrum.

Underbart bemötande på alla fronter. Trots att vi kom in väldigt sent i budgivningen löste hon tillsammans med säljare så vi kunde få visning och till slut vinna vår drömlägenhet.

Väldigt trevlig och lätt att samtala med. Snabb att ringa för att stämma av när budgivningen hettade till.

Grym mäklare på alla sätt. 5/5
    Jag blir så glad och tacksam för er fina rekommendation! Stort tack! Lägenheten ni köpt är fantastisk och jag hoppas att ni kommer trivas gott när ni får nycklarna :) / Josefin Josefin Hultman Andersson