Josefin Hultman Andersson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02
Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Ett av mina bästa mäklarminnen är när en kund till mig berättade att han hade varit på en av mina visningar för att ”spionera” på hur jag arbetar. Först tyckte jag att det lät lite otäckt men när han sedan förklarade att han tveklöst ville välja mig som mäklare för att sälja hans bostad kändes allt mycket bättre. Han sade: ”Det märktes direkt att du älskar ditt jobb! Du tar hand om dina kunder, är närvarande men inte påträngande och alltid glad och positiv”.

Hur skulle du beskriva dig som mäklare?
Jag är en målmedveten mäklare som hela tiden strävar mot att uppnå bästa resultat! Jag försöker alltid att vara noggrann, påläst och ge mina kunder snabb och smidig service. Min målsättning är helt klart att du som kund ska vara så nöjd med det arbete jag utfört att du vill rekommendera dina vänner och bekanta att de ska kontakta mig när de ska byta bostad.

Vad vet vi inte om dig?
Jag fick själv uppleva hur det är att köpa en bostad för ett par år sedan när jag plötsligt hittade mitt drömhus - en liten gård med ett fint bevarat bostadshus från 1927. Det var nyttigt att själv få uppleva alla de känslor som strömmar genom kroppen när man ska genomföra en fastighetsaffär! Det har gett mig bättre insikt och respekt för det som mina kunder går igenom. Läs mer

Läs vad 35 Läs vad Josefin Hultman Andersson

• Cecilia S köpte sin bostad med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-20

Gällstad
    Köpt en gammal gård utanför Ulricehamn. Josefin har från första möte vart jätte trevlig och väldigt hjälpsam! Hon tog även sig tid att hjälpa mig etablera kontakt med en lokal bank vilket jag är väldigt tacksam över! 😃 Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Cecilia S
    Stort tack Cecilia! Vad glad jag blir av att läsa detta. Det ska bli roligt att följa utvecklingen och renoveringen av gården framöver. Vi hörs och ses! / Josefin
    Josefin H gillar detta
  • Roy O sålde sitt hus med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-09

ULRICEHAMN
    Sålt villa. Mycket bra bemötande och förutom Josefin var Elin inkopplad i försäljningen. Fungerade mycket bra med kontakten. Mina förväntningar överträffades eftersom det fanns kunder som efterfrågade ett större hus som vi hade.Vi kunde därför avsluta affären utan att behöva gå ut på Hemnet eller ha flera visningar.
    De gjorde ett mycket bra arbete och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Roy O
    Tack snälla för denna fina rekommendation! Både jag och Elin blev väldigt glada när vi läste detta. Vi vill också tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa er att sälja er fina villa. Vi hörs och ses framöver! / Josefin & Elin
    Josefin H gillar detta
  • Martin G köpte sin bostad med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-07

Ulricehamn
    Supertrevlig, jordnära och likvärdigt intresserad av säljare/köpare är ett gott betyg.
    Hjälpte oss köpa vår drömgård i ett läge där tiden var knapp och timeing viktig.
    Toppen. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Martin G
    Stort tack, Martin! Ja, här kan man verkligen snacka om timeing! Tänk vilken tur det var att ni skickade iväg det där mailet precis i rätt tid! Det var verkligen roligt att hjälpa er och jag blev väldigt glad över din fina rekommendation. / Josefin
    Josefin H gillar detta
  • Richard S köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-06

Ulricehamn
    Köpt nybyggd lägenhet I Ulricehamn.
    Bra bemötande och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Richard S
    Stort tack Richard! Hälsningar Josefin
    Josefin H gillar detta
  • Lars K köpte en tomt med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-06

Flertalet nyproduktioner och tomt
    Jättebra och proffsigt bemötande Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Lars K
    Stort tack Lars! Alltid roligt att hjälpa dig - både när vi har sålt nyproducerade hus tillsammans och när du har köpt tomt! Vi hörs och ses framöver. / Josefin
    Josefin H gillar detta
  • Conny A sålde sin bostad med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Ljung
    Sålt lantbruksfastighet.
    Social o trevlig, kundanpassad.
    Nöjd med bemötande och förväntningar. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Conny A
    Stort tack Conny för att du tog dig tid att lämna en så fin rekommendation! / Josefin
    Josefin H gillar detta
  • Nya Hem i Väst AB P köpte en tomt med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Ulricehamn
    Super, super super super super super super super tjej Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Nya Hem i Väst AB P
    Super, super, super, superglad blev jag för denna rekommendation! Alltid roligt att jobba med er! / Josefin
    Josefin H gillar detta
  • Dzevada H köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Ulricehamn
    Vi köpte nyproduktion ett parhus i Ulricehamn.
    Blev jätte bra bemött och fick all hjälp vi behövde.
    Det kändes bra att samarbeta med henne. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Dzevada H
    Tack för din fina rekommendation! Hoppas att ni trivs gott i er bostad! / Josefin
    Josefin H gillar detta
  • Yvonne L sålde sitt hus med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Har sålt en villa. Proffsigt bemötande, hjälpsam. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Yvonne L
    Tack snälla Yvonne! Jag är mycket tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina villa. / Josefin
    Josefin H gillar detta
  • Carina L köpte sin bostad med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-01-13

Blidsberg
    Vi har köpt en liten gård utanför Ulricehamn.
    Vi fick ett bra och trevligt bemötande av henne vid första mötet/visningen.
    Tycker att de förväntningar vi hade har mäklaren levt upp till på ett bra och förtroendegivande sätt. Hon har svarat på våra frågor och hjälp att ta reda på saker vi funderat på.
    Vi fick även en bra kontakt från början med säljarna och den kontakten hjälpte mäklaren till med.
    Sammanfattning: Det finns inget att klaga på. Vi är jättenöjda! :-) Läs mer
    2020-01-22 Josefin H svarar Carina L
    Stort tack för att ni tog er tid att lämna denna fina rekommendation! Det var väldigt roligt att läsa. Jag hoppas och tror att ni kommer trivas fint på er gård framöver. Vi hörs och ses! /Josefin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Elin Nöremark