Josefin Hultman Andersson
Registrerad mäklare sedan 2012-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2016-11-02
2019-07 - 2020-06
Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Ett av mina bästa mäklarminnen är när en kund till mig berättade att han hade varit på en av mina visningar för att ”spionera” på hur jag arbetar. Först tyckte jag att det lät lite otäckt men när han sedan förklarade att han tveklöst ville välja mig som mäklare för att sälja hans bostad kändes allt mycket bättre. Han sade: ”Det märktes direkt att du älskar ditt jobb! Du tar hand om dina kunder, är närvarande men inte påträngande och alltid glad och positiv”.

Hur skulle du beskriva dig som mäklare?
Jag är en målmedveten mäklare som hela tiden strävar mot att uppnå bästa resultat! Jag försöker alltid att vara noggrann, påläst och ge mina kunder snabb och smidig service. Min målsättning är helt klart att du som kund ska vara så nöjd med det arbete jag utfört att du vill rekommendera dina vänner och bekanta att de ska kontakta mig när de ska byta bostad.

Vad vet vi inte om dig?
Jag fick själv uppleva hur det är att köpa en bostad för ett par år sedan när jag plötsligt hittade mitt drömhus - en liten gård med ett fint bevarat bostadshus från 1927. Det var nyttigt att själv få uppleva alla de känslor som strömmar genom kroppen när man ska genomföra en fastighetsaffär! Det har gett mig bättre insikt och respekt för det som mina kunder går igenom. Läs mer

Läs vad 40 Läs vad Josefin Hultman Andersson

• Emil F köpte sin stuga med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-05-20

3:a
    Dalstorp
    Köpte nyligen ett fritidshus och Josefin har varit hjälpsam och serviceminded under hela processen och som förstagångsköpare av en fastighet har hon bidragit till att allt känts tryggt. Hade hon inte svar direkt på mina frågor kollade hon upp det med snabb återkoppling. Läs mer
  • Jens A sålde sitt hus med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-05-17

Falkenberg
    Sålt en sommarbostad i Falkenberg och fick hjälp med all pappersarbete på ett lysande sätt. Läs mer
  • Christoffer L köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-05-13

3:a
    Lägenhet Ulricehamns centrum.

Underbart bemötande på alla fronter. Trots att vi kom in väldigt sent i budgivningen löste hon tillsammans med säljare så vi kunde få visning och till slut vinna vår drömlägenhet.

Väldigt trevlig och lätt att samtala med. Snabb att ringa för att stämma av när budgivningen hettade till.

Grym mäklare på alla sätt. 5/5 Läs mer
  • Johan P sålde sitt hus med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-04-27

* En gård.
    * Vänlig och påläst.
    * Kunnig Läs mer
  • Gösta E sålde sin bostad med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-04-23

Ulricehamn
    Påläst,kompetent,tillmötesgående,förtroendeingivande. Sålde en gård. Mäklaren gjorde i alla delar ett mycket bra jobb!! Läs mer
  • Cecilia S köpte sin bostad med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-20

Gällstad
    Köpt en gammal gård utanför Ulricehamn. Josefin har från första möte vart jätte trevlig och väldigt hjälpsam! Hon tog även sig tid att hjälpa mig etablera kontakt med en lokal bank vilket jag är väldigt tacksam över! 😃 Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Cecilia S
    Stort tack Cecilia! Vad glad jag blir av att läsa detta. Det ska bli roligt att följa utvecklingen och renoveringen av gården framöver. Vi hörs och ses! / Josefin
    Josefin H gillar detta
  • Roy O sålde sitt hus med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-09

ULRICEHAMN
    Sålt villa. Mycket bra bemötande och förutom Josefin var Elin inkopplad i försäljningen. Fungerade mycket bra med kontakten. Mina förväntningar överträffades eftersom det fanns kunder som efterfrågade ett större hus som vi hade.Vi kunde därför avsluta affären utan att behöva gå ut på Hemnet eller ha flera visningar.
    De gjorde ett mycket bra arbete och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Roy O
    Tack snälla för denna fina rekommendation! Både jag och Elin blev väldigt glada när vi läste detta. Vi vill också tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa er att sälja er fina villa. Vi hörs och ses framöver! / Josefin & Elin
    Josefin H gillar detta
  • Martin G köpte sin bostad med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-07

Ulricehamn
    Supertrevlig, jordnära och likvärdigt intresserad av säljare/köpare är ett gott betyg.
    Hjälpte oss köpa vår drömgård i ett läge där tiden var knapp och timeing viktig.
    Toppen. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Martin G
    Stort tack, Martin! Ja, här kan man verkligen snacka om timeing! Tänk vilken tur det var att ni skickade iväg det där mailet precis i rätt tid! Det var verkligen roligt att hjälpa er och jag blev väldigt glad över din fina rekommendation. / Josefin
    Josefin H gillar detta
  • Richard S köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-06

4:a
    Ulricehamn
    Köpt nybyggd lägenhet I Ulricehamn.
    Bra bemötande och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Richard S
    Stort tack Richard! Hälsningar Josefin
    Josefin H gillar detta
  • Lars K köpte en tomt med hjälp av Josefin Hultman Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

2020-02-06

Flertalet nyproduktioner och tomt
    Jättebra och proffsigt bemötande Läs mer
    2020-03-05 Josefin H svarar Lars K
    Stort tack Lars! Alltid roligt att hjälpa dig - både när vi har sålt nyproducerade hus tillsammans och när du har köpt tomt! Vi hörs och ses framöver. / Josefin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Elin Nöremark