Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

• BadgeEightYears

Välkommen till en mäklare med koll på läget! Vi kan Ulricehamns alla vrår och berättar gärna hur det är att leva och bo i området. Har du frågor om ditt boende, vill flytta hit eller få hjälp med att hitta en potentiell köpare till din nuvarande bostad? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling, vi hjälper dig gärna...

589 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn

Oleksandr M
Köpte en tomt med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Tranemo

Hej ! Jätte trevlig, utför sitt jobb på 110% respektfull människa! Mvh Oleksandr Myronenko

Svar från Elin Nöremark

Stort tack för fina ord, de gjorde mig glad!

Martina H
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Kan rekommendera Elin. Väldigt professionell och trevlig. Lyssnade på mina önskemål.

Svar från Elin Nöremark

Tack för förtroendet! Det gläder mig att du är nöjd med husförsäljningen.

Johnny B
Sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Marbäck

trevligt bemötande man fick bra information hela tiden hon gjorde ett bra jobb

Daniel J
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Väldigt trevligt och glad, lätt att ha att göra med. Mycket nöjd.

Svar från Elin Nöremark

Tack för snälla ord! Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus!

Lars-Gunnar S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Trevlig och proffesionell. Trots en lång försäljningsperiod kämpade hon på och fick till slut till en bra affär.

Tony N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Hon var väldigt trevlig och hjälpsam. Fick svar på alla frågor som jag behövde veta.

Maria S
Gällstad

Josefine var mycket proffsig men samtidigt kändes hon som en nära god vän. Våran försäljning var supersnabb och smidig. Allt löpte på som på räls. Vi gillade hennes arbetssätt när vi var på en visning som hon hade, och valet att välja henne som vår mäklare var enkelt. Vi är så nöjda!

Matilda P
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Gällstad

Professionell mäklare! Hon är tydlig, noggrann och hjälpsam i sin roll. Vi har fått en väldig bra bemötande av henne.

Henrik G
Gällstad

Otroligt engagerad och noga. Mycket kommunikation med oss säljare. Är verkligen supernöjd med hennes sätt att vara och sälja. Kanon!

Stefan G
Gällstad

Vi blev proffsigt bemötta, vår upplevelse var helt klart positiv. Det var vår första kontakt med en mäklare så har ingen att jämföra med, men hon satte ribban högt.

Veronika N
Tvärred

Josefins bemötande var professionellt, välkomnade och trevligt. Vi kände oss trygga med hennes kunskaper genom hela processen från visning till kontraktsskrivning. Det var aldrig några svårigheter med att få kontakt eller svar på frågor.

Svar från Josefine Härngren

Tack snälla Veronika! Så kul att se att ni kunde köpa huset och varmt välkomna till Ulricehamns kommun! MVH Josefine

Mirela M
Ulricehamn

Jag kan säga bara allt positivt, proffesionellt, vänligt och bemötande! Stort tack för hjälp att skaffa våra dröm huset!

Svar från Josefine Härngren

Så glad för er skull! Jag måste få komma på fika när ni bott in er! Kram Josefine

Adam L
Grönahög

Mycket trevligt bemötande och bra tillgänglighet oavsett om det var söndagkväll eller vardag så sköttes kommunikationen jättesmidigt! Tydlig och tillmötesgående.

Svar från Josefine Härngren

Att vara tillgänglig är så viktigt och jag förstår att alla nerver är utanpå när man budar på ett hus. Så roligt att få vara med på er resa. Vi ses! Kram Josefine

Carolina L
Grönahög

Fantastiskt proffsigt bemötande! Flitigt arbete med försäljningen, trevlig och stabil mäklare med humor och båda fötterna på jorden. Jobbade hårt och aktivt och på kort tid sålde hon vårt hus. Vi är toppnöjda och rekommenderar andra att anlita Josefine.

Svar från Josefine Härngren

Dina ord är som bomull i mina öron! Det är ni säljare som gör mitt jobb enkelt när man har ett sånt fint samarbete. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Varma kramar Josefine

Lisbeth J
Ulricehamn

Proffsig, tålmodig, trevlig och snabb på att återkoppla. Hon skötte sitt uppdrag perfekt och sålde vårt hus precis som vi önskade. Vi rekommenderar Josefin som mäklare. Thomas å Lisbeth

Svar från Josefine Härngren

Allt blir så enkelt med underbara, samarbetsvilliga och lyhörda säljare som er! Nästan synd att försäljningen gick så fort, hade gärna umgåtts mer med er : )/ Stor kram Josefine

Carolina G
Ulricehamn

Från första stund vi träffade Elin blev vi bemötta precis som önskat. Professionellt, och informativt, förstående med ett positivt intryck. Verkligen kunnig och vi kände oss 100% trygga hela vägen.

Svar från Elin Nöremark

Tacksam för era fina ord och för förtroendet vid försäljning av ert fantastiska hus!

Tomas P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Trevlig bemötande och seriös tycker jag 🥰

Svar från Elin Nöremark

Tack Tomas! Vi ses snart på tillträdet.

Mario M
Ulricehamn

Bemötande över förväntningar, kunde massa svar på våra frågor och för andra forskade ut allt vi behövde. Ordnade fantastisk kommunikation och utmärkt budgivning mellan säljarna och oss. Hjälpte med fördjupat besiktning i områden som behövde det. Juridiska och bank delar samt förklaringar fixade hon exemplariskt. Generellt sätt - kunde inte välja själva bättre mäklare och kan bara varmt rekommendera Josefine.

Svar från Josefine Härngren

Efter sju års letande så föll bitarna på plats! Hoppas ni kommer trivas i ert underbara hus, själv lite avundsjuk kan jag erkänna. Jag kommer förbi på kaffe! Kram Josefine

Joakim Å
Ulricehamn

Mycket trevlig och bra påläst. Hittade exakt det vi letade efter. Allt gick smidigt och bra hela vägen. Så bara positivt att säga. Lysande!

Svar från Elin Nöremark

Tusen tack! Det gläder mig att ni har hittat drömhuset.

Eivor W
Timmele

Från allra första kontakten till kontraktskrivning kännde jag att Elin var väldigt professionell. Hon ordnade alla kontakter från foto, besiktning o visningar på ett proffsigt sätt. Jag har känt mej trygg under hela resans gång. Kan varmt rekommendera Elin till alla. Mvh. Eiwor Wide.

Svar från Elin Nöremark

Vilka fina ord! Tack för ett bra samarbete genom hela försäljningsprocessen.

Mattias N
Ulricehamn

Josefine är professionell, rak, tydlig, kunnig och engagerad i sitt arbete. Men framförallt ett super trevligt bemötande, med glimten i ögat. Som gjorde att denna affär blev snabb och smidig!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Josefine Härngren

Stort tack för dina fina ord! Denna kontraktskrivningen kommer jag aldrig glömma när du kom med andan från förlossningen : ). Vi ses på tillträdet! Kram Josefine

Angelika S
Timmele

Det var en fantastisk upplevelse att arbeta med fastighetsmäklaren Elin och alla våra förväntningar uppfylldes!

Svar från Elin Nöremark

Tusen tack! Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya, fina hus.

Inger F
Ulricehamn

Alltid trevlig och bra kontakt hela tiden vi letade bostad.

Svar från Josefine Härngren

Äntligen prickade vi rätt och ni hittade er drömlägenhet! Så glad för er skull! Vi ses på tillträdet kram Josefine

Hans J
Ulricehamn

Bra bemötande, Raka o klara svar, lätt att diskutera med,Lätt att få tag på o svar omgående på både tele sms o div.

Svar från Josefine Härngren

Tack Hans för förtroendet med att sälja er mammas lägenhet. Ha det så bra så ses vi på tillträdet. MVH Josefine

Emil A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Elin är professionell, kompetent och återkopplar kontinuerligt. Jag kommer anlita Elin igen och rekommenderar henne!

Svar från Elin Nöremark

Tack för förtroendet! Ser fram emot fler samarbeten :)

Tord A
Ulricehamn

Ordning och reda,, kunnig på flera plan, följer alla regler och lagar. Erfarenheten finns där men, fortfarande kan det förbättras med några år till.

Svar från Elin Nöremark

Tack för förtroendet! En ära att få hjälpa till med din unika försäljning och en erfarenhet rikare. /Elin

Christin O
Dalum

Josefine har från första dagen engagerat sig 100% i försäljningen av vårt hus! Hon har fixat och trixat, kommunikationen har varit kanon, planering och genomförande var top notch! Drivet, servicen, glädjen och humorn visar verkligen att Josefine älskar sitt jobb och utför det med bravur!!!

Svar från Josefine Härngren

Tusen, tusen tack för dina fina ord Kikki! Sant nöje att samarbeta med er! Hoppas ni kommer trivas i Timmele!

David B
Dalum

Mycket bra bemötande och engagemang under hela processen! Ett jättebra och stort stöd i alla steg. Josefine gick realistiskt fram och skruvade inte upp några förväntningar varken gällande pris eller antal intressenter, men gjorde verkligen sitt yttersta för att försäljningen skulle gå bra - vilket den även gjorde! Även samarbetspartners är valda med omsorg och det märks! Det är så här det ska gå till!

Svar från Josefine Härngren

Det är lätt att göra ett bra jobb med fint samarbete från er säljare! Ha det bra!

Maria H
Ulricehamn

Vid min första kontakt med Josefine var hennes ord "klart vi ska hitta en bostad till dig" . Och så blev det! Utöver att hon är kunnig och proffsig var hennes bemötande engagerat och tryggt rakt igenom. Det har aldrig varit några problem att komma i kontakt och hon ger svar på det man efterfrågar. Kan varmt Rekommendera Josefine!

Svar från Josefine Härngren

Så glad att du hittat ett hus och hoppas du kommer trivas inne i Ulricehamn. Vi ses ! Kram Josefine

Robin E
Ulricehamn

Josefin lägger ner väldigt mycket tid och energi på att få till en försäljning. I tider som dessa där det är lite mer svårsålt kan Josefin starkt rekommenderas som mäklare. Hon gör allt man kan önska för att få till allt.

Svar från Josefine Härngren

Stort tack Robin. Vi hade ett starkt samarbete och lyckades tillsammans sälja huset. Hoppas ni trivs på er gård. Stor kram / Josefine

Nency L
Ulricehamn

Hej! Josefine Härngren bemötte oss mycket bra från första början. Hon var mycket hjälpsam och lyssnade in våra önskningar och hur vi kände i vår situation. Josefine hörde alltid av sig snabbt via sms eller Mail eller telefonsamtal hur det gick med försäljningen. Det var även lätt att få tag i henne om vi hade frågor eller funderingar. Alltid trevlig och glad, bra bemötande och professionellt förhållningssätt. Vi är mycket nöjda!

Svar från Josefine Härngren

Tack vare ert fina engagemang och att ni var så flexibla med visning så blev det ett fint resultat med försäljningen. Stort lycka till framöver. Varma kramar Josefine

Nils-Eric E
Sålde sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Blidsberg

Vi tycker att hon är duktig och erfaren.Vi är nöjda och tycker att hon gjort ett bra jobb.

Svar från Josefine Härngren

Tack själva! Glad att jag lyckades att prestera över era förväntningar med torpet! Ha det så bra! MVH Josefine

Ingela J
Köpte sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Blidsberg

Trevlig, proffsig, trygg, kunnig, engagerad.

Svar från Josefine Härngren

Äntligen har ni hittat ert torp, och vilket ställe dessutom! Så glad för er skull! Mvh Josefine

István D
Hökerum

Vi fick bra upplevelse och bra information. Elin var fleksibell att ha möte på söndag

Tack för fina ord! Vi ses snart på tillträdet! /Elin

Mikolaj J
Tvärred

We were looking for a broker to help us sell the house. After talking to Josefine Härngren, we knew we were dealing with a professional. We chose her to help us and we don't regret it. Throughout the sales process, we were well informed about what was happening. The house was sold at a satisfactory price. We sincerely recommend this amazing broker.

Svar från Josefine Härngren

Thank you for your trust in this! Enjoy our family and let me know if you want to move back to Ulricehamn! / Josefine

Gerty S
Gällstad

Mycket bra bemötande och mycket hjälpsam

Svar från Josefine Härngren

Tack för förtroendet och hoppas att du kommer njuta av ditt nästa hem. Stor kram Josefine

Dumitru G
Tvärred

Josefine is the best! She give us all the information that we need and like this she made us to feel secure and to take the best decision. We are happy that we meet her and thankful for all her help and advices.

Svar från Josefine Härngren

Thank you soo much! I hope you are going to love the area and the house! See you in November! / Josefine

Lai Fung T
Gällstad

She is rvery esponsible and serious on her work,. We can get good answers if we have any questions. We thanks for her help on this purchase.

Svar från Josefine Härngren

Thank you for your kind words! I love helping people find their future homes! / Josefine

Christin O
Ulricehamn

Mycket trevligt och glatt bemötande. Proffsig och kunnig med våra önskemål i fokus.

Ren och skär nöje att hjälpa er! Stor kram Josefine

Gunilla L
Ulricehamn

Ett både personligt och professionellt bemötande som levde upp till våra högt ställda färväntningar.

Svar från Josefine Härngren

Varmt välkomna till Ulricehamns kommun! Hoppas ni kommer trivas i er fina bostadsrätt! Vi ses på tillträdet MVH Josefine

Soheil R
Ulricehamn

Elin är en Öppen och varm människa som ser sina kunder o deras behov. Hon är väldigt hjälpsam genom bostadsaffären. Det har känts trygg hela vägen. Vi är så tacksam för ett fint bemötande.

Svar från Elin Nöremark

Tusen tack för era fina ord! Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus. /Elin

Victor B
Ulricehamn

Lika bra som vanligt! Hon löser allt

Svar från Josefine Härngren

Så underbart du är! Ler stort här! Men hur ska vi göra nu när ni flyttat från kommunen? Nu kan jag ju inte hjälpa er nästa gång ni ska sälja ; ). Stort lycka till framöver! / Josefine

Sk Md Asif I
Ulricehamn

Tack så mycket för hjälpen. Du gjorde processen enkel och lätt att förstå för oss och vi uppskattade ditt tålamod och din expertis.

Svar från Josefine Härngren

Tack själva! Så roligt att ni hittade denna fina bostadsrätt och hoppas ni kommer trivas här nere i stan. MVH Josefine

Sarah Maria L
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Ulricehamn

Trevlig, kunnig och arbetsam. Förklarade tydligt alla steg, kontaktade vid ändringar. Bollade idéer och funderingar.

Eva Margareta D
Ulricehamn

Hon har varit en klippa för mig. Optimistisk trots en svår situation., ”det kommer en köpare ”. I mina ögon proffsigt och informerande till vi gick i mål med försäljningen.

Svar från Elin Nöremark

Bästa Eva! Tack för förtroendet. Ha en riktigt bra sommar och lycka till med flytten! Kram Elin

Hanadi Y
Ulricehamn

Hon har en bra bemötande. Och expert på att lämna in informationen som köparen behöver.

Svar från Elin Nöremark

Stort tack! Jag hoppas att ni ska trivas bra i er nya, fina lägenhet!

Kristiina J
Sålde sin bostad med hjälp av
Ulricehamn

Trevlig mäklare och lätt och göra med

Svar från Ida Söderberg

Tack Kristiina! Ni har varit så goa att ha att göra med också. Stort lycka till på ert nya äventyr uppe i norr :)

Atousa J
Ulricehamn

Proffesionellt, trevligt och hjälpsam och svarat alltid på mina frågor.

Stort tack för förtroendet! /Elin

Joakim J
Köpte sin bostad med hjälp av
Ulricehamn

Saklig. Trevlig. Bra bemötande. Lugn.

Svar från Ida Söderberg

Tack för fina ord Joakim, det värmer. Lycka till med flytten till ert "nya" ställe!

Pia L
Timmele

Hon var glad kunnig o trevlig .Å återkom snabbt

Välkomna till Timmele! Hoppas ni kommer trivas, stor kram Josefine