Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling umeå

Svensk Fastighetsförmedling umeå

Kungsgatan 46, 903 26 Umeå — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling umeå

• Susanna H
    Susanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Maria är välförberedd och lätt att få tag på. Hon tar sig tid att svara på frågor, är tydlig och kompetent. Maria höll mig uppdaterad hela tiden. Jag tror hennes målinriktade och professionella arbetssätt bidrar till hennes framgång som mäklare.
  • Robert L
    Robert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Mycket nöjd med allt som aktuell mäklare tagit hand om gällande försäljning betr.
    brf Målargränd 3G i Umeå. Allt kändes korrekt, tryggt och säkert och erhållen ersättning blev över förväntan!
    Har tidigare rekommenderat och kommer självklart fortsätta med detta!
    Med vänlig hälsning, Robert
  • Bo-gunnar W
    Bo-gunnar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Trevligt, kunnigt och sakligt bemötande.
    Lätt att prata med och han var noggrann med att dubbelkolla alla detaljer så att vi var överens, och det kändes tryggt för oss !
    Vi är väldigt nöjda !
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Tygvecken Gjl766 JK ggkll hjjjk hhh
  • Robert G
    Robert G skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Vi är mycket nöjd med helheten, information , hantering, etc
    Ronald har med beröm skött sitt uppdrag och vi kommer med största sannolikhet nyttja honom igen om det blir aktuellt med fler fastighetsaffärer.
  • Christine N
    Christine N skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Jörgen Lindgren är en utmärkt mäklare både för köpare och säljare. Mycket positiv och rak person.
  • Annsophie M
    Annsophie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Jag anlitade Jörgen för att sälja mitt fritidshus och det blev långt över min förväntan, hur smidigt, lättsamt affären gick tack vare hans kunskap och hjälp med precis allt .Från 1a mötet med värderingen och upplägg till visning och tillslut försäljning och kontraktskrivn. Jag rekommenderar Jörgen varmt och anlitar han gärna flera ggr.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Jätte nöjd med mitt val av mäklare , Proffsigt rakt igenom 👍
  • Runo K
    Runo K skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Jätte nöjd,
    Rekommenderas , flexibel motsäljare och spekulanter
  • Curt K
    Curt K skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    En lugn person som på ett utmärkt sätt lotsade oss genom försäljningsprocessen.
  • Ville M
    Ville M skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Bra mäklare som levererade vad som varit överrenskommet. Smidig process kring försäljningen trots långa avstånd

Kungsgatan 46, 903 26 Umeå