Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling umeå

Svensk Fastighetsförmedling umeå

Kungsgatan 46, 903 26 Umeå — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Umeå!

Här i norra delarna av Sverige hittar du Umeå, residensstaden i Västerbottens län. Med närheten till Umeälven och Bottniska vikens kust kan du hitta fantastiska boendemöjligheter.

Vi på Svensk fastighetsförmedling har haft kontor här sedan 1968, och kan därför både området och mäklarbranschen i minsta detalj. Vare sig du vill ha en lägenhet i Umeås centrala delar eller en härlig stuga nära skog och mark kan vi hitta ditt drömboende. Vi hjälper dig genom hela bostadsaffären - kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 17 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling umeå

• Erik J
    Erik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Bemötandet var bra och mäklaren levde upp till förväntningarna.
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Trevligt bemötande, god service,perfekt hjälp med allt. Vi är supernöjda med allt gällande Jörgen Lundgren. Jag kan inte se att något kunde ha gjorts bättre.
  • Daniel
    Daniel skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Trygg, kunnig och bra återkoppling
  • Per A
    Per A skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Vi fick stort förtroende för Maria Kolterud och är väldigt nöjda
  • Erik L
    Erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Trevlig och sakkunnig. Fanns alltid till hands om man hade några frågetecken.
  • Jan S
    Jan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Fantastiskt professionellt och bra!
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Maria är välförberedd och lätt att få tag på. Hon tar sig tid att svara på frågor, är tydlig och kompetent. Maria höll mig uppdaterad hela tiden. Jag tror hennes målinriktade och professionella arbetssätt bidrar till hennes framgång som mäklare.
  • Robert L
    Robert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Mycket nöjd med allt som aktuell mäklare tagit hand om gällande försäljning betr.
    brf Målargränd 3G i Umeå. Allt kändes korrekt, tryggt och säkert och erhållen ersättning blev över förväntan!
    Har tidigare rekommenderat och kommer självklart fortsätta med detta!
    Med vänlig hälsning, Robert
  • Bo-gunnar W
    Bo-gunnar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Trevligt, kunnigt och sakligt bemötande.
    Lätt att prata med och han var noggrann med att dubbelkolla alla detaljer så att vi var överens, och det kändes tryggt för oss !
    Vi är väldigt nöjda !
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Tygvecken Gjl766 JK ggkll hjjjk hhh
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Robert G
    Robert G skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Vi är mycket nöjd med helheten, information , hantering, etc
    Ronald har med beröm skött sitt uppdrag och vi kommer med största sannolikhet nyttja honom igen om det blir aktuellt med fler fastighetsaffärer.
  • Christine N
    Christine N skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Jörgen Lindgren är en utmärkt mäklare både för köpare och säljare. Mycket positiv och rak person.
  • Annsophie M
    Annsophie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Jag anlitade Jörgen för att sälja mitt fritidshus och det blev långt över min förväntan, hur smidigt, lättsamt affären gick tack vare hans kunskap och hjälp med precis allt .Från 1a mötet med värderingen och upplägg till visning och tillslut försäljning och kontraktskrivn. Jag rekommenderar Jörgen varmt och anlitar han gärna flera ggr.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Jätte nöjd med mitt val av mäklare , Proffsigt rakt igenom 👍
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Runo K
    Runo K skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Jätte nöjd,
    Rekommenderas , flexibel motsäljare och spekulanter
  • Curt K
    Curt K skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    En lugn person som på ett utmärkt sätt lotsade oss genom försäljningsprocessen.
  • Ville M
    Ville M skrev om Svensk Fastighetsförmedling umeå
    Bra mäklare som levererade vad som varit överrenskommet. Smidig process kring försäljningen trots långa avstånd

Kungsgatan 46, 903 26 Umeå