Ann-Christine Säfström

Ann-Christine Säfström

Ann-Christine Säfström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Umeå

Ann-Christine Säfström har varit registrerad mäklare sedan 1990-03. Ann-Christine Säfström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.4. Ann-Christine Säfström har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

11 omdömen om Ann-Christine Säfström

Christina G
Sålde sitt hus med hjälp av Ann-Christine Säfström en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

Vi blev väldigt bra bemött av Ann-Christine och all kontakt vi har haft med A-C har fungerat bra. Det blev tyvärr inte A-C som hade fortsatt hand om försäljningen pga att hon gick på semester. Men trots att hon hade semester kändes det som att hon var inkopplad på sidan om för att hålla sig uppdaterad. Den kontakt vi hade med A-C är vi väldigt nöjda med.

Vivianne L
Sålde sin stuga med hjälp av Ann-Christine Säfström en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Storsandskär

Vänligt och proffsigt. Förväntningar att få ett bra pris på min försäljning..

Päivi M
Köpte sitt hus med hjälp av Ann-Christine Säfström en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Rundvik

Tydligt, rak och vänlig. Uppskattar hennes sätt att möta oss. Känner att jag kan lita på henne och känner mig tryggt.

Caroline F
Köpte sin stuga med hjälp av Ann-Christine Säfström en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Sävar

Positivt: Trevligt bemötande, tillgänglig under visningen Negativt: Det framkom först vid kontraktsskrivningen att huset hade en vattenskada som säljaren skulle åtgärda. Uppgiften om detta fanns i det frågeformulär som säljaren hade besvarat. Det formuläret skickades ej ut i sin helhet.

Gudrun H
Vännäs

Mycket bra. Kunnig och trevlig mäklare. Kommer absolut rekomandera mina bekanta, vid deras eventuelle försäljning. Höll kontakt och informerade mig under tiden. Ingen långdragen affär, snabbt och effektivt. Högsta betyg från mig som kund.

Agnetha N
Vännäs

Ett proffesionellt bemötande av en mäklare som verkligen kan sitt jobb. Jag kunde luta mig tillbaka, trygg i förvissningen att jag var i de bästa händer.

Malin H
Sävar

En kände sig alltid välkommen när man kontaktade er!

Mats-ola E
Holmsund

Bra bemötande av kunnig mäklare. I övrigt tycker vi att processen var väl genomtänkt och genomfördes bra.

Marita A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Christine Säfström en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Umeå

Sälja lgh, kort o saklig info om vad som skulle ske, olika tips ang fix på lgh. Snabb försäljn o även kontraktsskrivn, allt skötts av mäklare ang pappersarbete. Stor kunnighet i ärendet o tryggt bemötande.

Andreas T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Christine Säfström en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Mariestrand

Ann-Christine has been a great broker to work with. Very fast at setting things up. She has been very good at keeping us up to date. 5/5!