Julia Ackermann

Julia Ackermann

Julia Ackermann är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Umeå

Julia Ackermann har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Julia Ackermann har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.8. Julia Ackermann har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

54 omdömen om Julia Ackermann

Sedan starten hos Reco 2019
Robert U
Sålde sitt hus med hjälp av Julia Ackermann en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Lycksele

Julia är noggrann, pedagogisk och kompetent. Vi har känt oss väldigt trygga med Julia och vi kan ge de varmaste rekommendationerna till andra att anlita Julia.

Kenny F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Ackermann en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Teg

Trevlig, proffsig, snabb. Hon gjorde det väldigt lätt för mig som säljare.

Annika K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Ackermann en del av Svensk Fastighetsförmedling Umeå
Teg

Julia avger ett lugnt och tryggt intryck. Bra och tydlig information om allt kring köp/försäljning. En kunnig mäklare

Dagmar J
Lycksele

Hon gjorde ett väldigt bra jobb och samtidigt så fick vi information om vad som hänt och vad som var pågång. Hon var lätt att bolla ideer med.

Hilde Maria W
Väst På Stan

Jag fick ett lugnt och tryggt bemötande av Julia, vilket kändes väldigt skönt. För mig som köpte bostad för första gången var det värdefullt att ha en mäklare som verkligen var närvarande under hela processen. Jag upplevde Julia som kunnig och jordnära, det kändes väldigt tryggt att köpa bostad med hjälp av Julia!

Maha N
Lycksele

Informativ, saklig och trevlig!

Susanne Å
Lycksele

Julia var tydlig och klar i den information hon gav. Hon kändes väldigt kunnig och engagerad. Hennes bemötande var trevligt och positivt. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Vi är väldigt nöjda!

Martin R
Lycksele

Trevlig, social, saklig. Bra på att förklara saker i samband med en försäljning. Försäljningen gick snabbare än vi förväntat oss. Vi är imponerade av Julias arbete.

Andreas Erik B
Sandåkern

Toppen bemötande, snabb försäljning och profitionellt genomförd försäljning.

Sigbritt Margareta B
Lycksele

Bra information till oss före och under processen fram till försäljningen av vår villafastighet. Bra informationsmaterial i form av foton med text till kommande tänkbara kunder. Julia har varit lätt att få kontakt med och vid behov gett oss svar på våra frågor. Försäljningen är nu klar. Hon har slutfört sitt uppdrag till hos på ett fint sätt. Vi är helt nöjda.