Gabriella Granbom

Gabriella Granbom

Gabriella Granbom är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Gabriella Granbom har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Gabriella Granbom har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriella Granbom har haft 36 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 66 Läs vad Gabriella Granbom

• Hampus L
    2021-05-19
    Gabriella har varit helt fantastisk under hela våran resa när vi sålt våran lägenhet. Det var våran första försäljning så vi gick in utan någon egentlig koll på hur en försäljning går till- men tålmodigt har hon gått igenom varje steg och hållt oss väl uppdaterade hela tiden. Hon är strukturerad, har superkoll på statistik och är duktig på att förhandla.
    Hon gör verkligen det där lilla extra med en genuin vilja att hjälpa, och hon har ett fantastiskt bemötande och engagemang som vinner ens förtroende direkt.

Vi rekommenderar Gabriella varmt och tackar henne för all hjälp vi har fått, det har varit guld värt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Gabriella Granbom en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • Sjukyrkoberget
    2021-05-04
    Gabriella var mäklaren till huset jag köpte. Jag är supernöjd med Gabriellas insats. Hon höll mig uppdaterat under hela processen och fanns alltid tillgänglig för mina frågor. Jag blev mycket väl bemött och upplevde Gabriella som mycket kompetent.
    Tack snälla Susanna för ditt fina omdöme och din vänliga framtoning redan innan visning till efter kontrakt! Så trevligt att få vara med och hjälpa köpare som dig och jag önskar dig all lycka till med flytten "hem" till Väsby igen! /Gabriella Gabriella Granbom
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Granbom en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sålt lägenhet.
    Mycket positivt bemött.
    Att sälja lägenheten snabbt, pga att huset skulle stå med byggställning fr o m 3 maj. Det tror vi skulle påverka prisbilden. Var tveksam till att lägenhet inte skulle styles enligt mäklaren, men eftersom lägenheten var renoverad med bl a nymålade väggar skulle det vara ett säljande argument.
    Proffsig genomförd försäljning med bra administration.
    Vi kan ju inte täcka för ert otroliga slit och Maries proffsiga målning med möbler ;-) Återigen lika trevlig att samarbeta med er även denna gång! Tack för ert fina samarbete och er fina omtänksamhet! /Gabriella Gabriella Granbom
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Granbom en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    2021-05-04
    Hon behöver vara mer påläst på sitt objekt och ha koll på föreningen. Bör även se till att på visning ha med sig nycklar/koder för att kunna visa förråd, garage, gårdsplan osv för de spekulanter som så önskar.
    Bör även kunna bli bättre på att svara i telefon.

Annars bra, trevlig och gott bemötande.
    Tack för omdömet Rashidah. Tråkigt att du känner att jag inte hade koll men jag hoppas du ska trivas i lägenheten när du flyttar in - som jag sa till dig redan på visningen så tycker jag att den passar dig perfekt. /Gabriella Gabriella Granbom
    2021-05-01
    Köpt en Lgh mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Tack Göran! Lägenheten passar dig perfekt, all lycka till med ut/- och inflytt och önskar dig allt gott framöver! /Gabriella Gabriella Granbom
  • Göran W
    • Odenslunda
    2021-03-25
    snabb att svara och väldigt hjälpsam och engagerad.
    Tack snälla Göran! Lycka till med inflytt i sommar och njut av de härliga cykelturerna framöver. /Gabriella Gabriella Granbom
  • Diana K
    • Eds Allé
    2021-03-01
    Rekommenderar Gabriella alla dagar i veckan. Hon är så professionell och hon har perfekt fingertoppskänsla. Hon kan marknaden och har bra strategier beroende på vad det är hon ska sälja och var. Hon har ett varmt bemötande och ställer upp och hjälper när det behövs. Jag skulle säga att hon går den där extra milen. Bästa mäklaren!!
    Tusen tack för ditt fina omdöme!! Jag tackar själv så mycket för ert fina samarbete och ert fina tillmötesgående. Önskar er all lycka till med flytten till ert nya fina boende och ha en helt underbar sommar med hela familjen!! Gabriella Granbom
    • Upplands Väsby
    2021-02-25
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Gabriella. Hon har varit helt fantastisk från start till slut. Lyhörd, personlig och tillgänglig. Hon har haft stort tålamod för alla våra frågor och tagit sig tid att bolla scenarion fram och tillbaka.
    Vi hade stora förväntningar då vi använt oss av Svensk Fastighetsförmedling vid tidigare försäljning och då också varit väldigt nöjda. Gabriella uppfyllde våra förväntningar med råge!
    Jag är så glad att jag lyckades uppfylla era förväntningar och är så glad för er skull med både en lyckad försäljning och er växande familj! Grattis till allt! /Gabriella Gabriella Granbom
  • Caroline E
    • Grimstaby
    2021-02-22
    Gabriella sålde min lägenhet, hon vann mitt förtroende långt innan försäljningen startade, genom ett genuint intresse och hon är ärlig och hjälpsam från start. Gabriella är proffsig och kunnig på området. Hon fick dessutom min lägenhet såld snabbt och var effektiv. Gabriella är ödmjuk och förstående.
    10 stjärnor till Gabriella **********
    Du är för härlig Caroline, tusen tack för dina fantastiskt fina ord!! Tack för att du var så tillmötesgående och bidrog så mycket till vårt fina samarbete. /Gabriella Gabriella Granbom
    • Runby
    2021-02-22
    Underbar person, noggrann, tålmodig o oerhört intelligent med fantastisk rådgivning o personligt stöd!