Läs vad 50 Läs vad Gabriella Granbom

• 2020-12-22
    Sålt en av våra lägenheter i Uppl. Väsby.
    Mycket bra bemött av Sv. Fastighetsförmedlings mäklare Gabriella Granbom.
    Gabriella var påläst om den lokala marknaden i Upplands Väsbys omnejd, norra StorStockholm. Mäklaren gav raka och enkla tips på hur vi skulle möblera lägenheten inför visningen av lägenheten.
    Gabriella var positiv och uppmärksam på oss som säljare. Hon höll oss hela tiden uppdaterad per mail/sms/telefon om nuläget i försäljningsprocessen. Vi vill varmt rekommendera henne till andra säljare av bostad.
    Anders B
    • 2:a
    • 64.0 m²
    • Centrala Väsby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Granbom en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
  • 2020-12-07
    Sålt radhus

Gabriella är en riktig klippa! Engagerad, lyhörd och alltid positiv!! Slog våra förväntningar med råge :)
    Kan varmt rekommendera Gabriella!
    Josefine S
    • 168.0 m²
    • Upplands Väsby
    sålde sitt hus med hjälp av Gabriella Granbom en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
  • 2020-12-05
    Vi köpte Vattenmårav 50 i onsdags efter vi hade varit på visning i söndags.
    Gabriella var i kontinuerligt kontakt med mig under de följande dagar till visningen. Hon var alltid super trevlig att prata med, villig att få info som vi ifrågasätt samt gav bra råd under hela processen.
    Gabriella förbered allt så vi skulle skriva på kontrakt innan vi skulle resa på torsdagen utan det minsta problem.
    Vi är super tacksamma med Gabriella ärlighet samt vänlighet!
    Silvia Maria M
    • 168.0 m²
    • Upplands Väsby
    köpte sitt hus med hjälp av Gabriella Granbom en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
  • 2020-10-17
    Vi har köpt en bostad med hjälp av Gabriella. Hon är professionel, trevlig och hjälpsam mäklare.
    Liubov K
    • 166.0 m²
    • Brunnby Vik
  • 2020-10-16
    Gabriella hjälpte mig att sälja min lägenhet på jaktvägen. Hon fick mitt fulla förtroende då hon är väldigt kunnig, påläst och strukturerad! Det blev extra roligt att vi sålde över förväntningarna så jag kan varmt rekommendera henne!
    Lättsam och proffsig från början till slut!
    Katarina N
    • 1:a
    • 45.0 m²
    • Bollstanäs
  • 2020-10-04
    We have bought an apartment and our agent was Gabriella. She is one very professional and polite person, always available for our questions, very informative and does her job very patiently and thoroughly. Whatever goals we set, e.g. the apartment not to be on ground floor, have a huge balcony, lots of light etc., she met them without hesitation and in quite a short time, so we managed to find our dream apartment.
    Marko T
    • 99.5 m²
    • Upplands Väsby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Granbom en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
  • 2020-09-13
    Vi fick jättebra hjälp av vår mäklare. Hon sålde våran lägenhet snabbt och utan krångel. Hon var professionell och nogrann men samtidigt vänlig och ödmjuk vilket passade oss bra i en stressig period.
    Bosse D
  • 2020-09-12
    Vi sålde våran lägenhet som var vår första bostadsrätt, så vi behövde all hjälp vi kunde få. Vår mäklare var väldigt trevlig, lugn, kunnig och hjälpsam vilket var precis vad vi behövde i en, för oss, stressig bostadsbyte-period. Hon såg till så att vi snabbt och smidigt fick lägenheten såld utan en massa krångel vilket vi värderar högt.
    Så vi är väldigt nöjda och glada över allt. Tack så mycket Gabriella.
    Victoria D
  • 2020-09-11
    Köpt lägenhet. Mycket bra service, fick all hjälp med att boka privat visning, hålla kontakt med säljaren, ordna alla papper och vara tillgängliga.
    Kan rekommendera varmt denna mäklarfirman
    Mäklaren Gabriella är underbar. Mycket duktig, påläst och trevlig.
    Eloge ❤️🌹
    Maria H
    Maria H
  • 2020-09-10
    Jag har sålt en lägenhet och endast fått hjälp med papper m.m.
    Linda F
    • 76.0 m²