Jessie Jatala

Jessie Jatala

Jessie Jatala är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Jessie Jatala har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Jessie Jatala har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.9. Jessie Jatala har haft 2 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2021-09

Läs vad 53 Läs vad Jessie Jatala

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • Centrala Väsby
    2021-10-15
    Trevligt bemött, Duktig, Snabb att återkoppla :)
    Hej Micke och stort tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation och för dom fina orden :) Jag tackar för förtroendet i samband med försäljningen, vi ses på tillträdet! Jessie Jatala
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • Centrala Väsby
    2021-10-13
    Jessie förklarade på ett utmärkt sätt hur hela processen fungerar. Hon är väldigt trevlig och visade allra högsta service nivå man kan tänka sig få som köpare.
    Hela tiden tillgänglig för att svara på våra frågor och uppdaterade oss kontinuerligt.
    Rekommenderar henne starkt.
    Hej Daniella och tusen tack för den här fina rekommendationen! Det har varit superkul att få vara en hjälpande hand i ditt första bostadsköp och det ska bli väldigt spännande att se vad ni kommer göra med lägenheten. Vi ses på tillträdet! :) Jessie Jatala
  • Ahmed A
    • Prästgårdsmarken
    2021-10-02
    Hon är en Smart mäklare och trevlig, hon var bra och snäll att hantera.
    Jag är nöjd med transaktionen och jag önskar henne framgång och varaktig framgång⭐️⭐️⭐️⭐️
    Hej Ahmed, stort tack för den här fina rekommendationen! Det glädjer mig att jag kunde hjälpa dig och din familj att hitta ert nästa boende och jag är helt övertygad om att ni kommer stormtrivas :) Vi ses på tillträdet! Jessie Jatala
    • Prästgårdsmarken
    2021-09-30
    Hon är trevlig och lyssnande. Hon vet exackt vad hon gör. Jag ville mäklaren som kan lyssna på oss och trevlig. Jag är nöjd på hur hon körde affären
    Hej Claver och tusen tack för dom fina orden! Det har varit väldigt kul att få hjälpa er med försäljningen och nu sätter vi igång för att hitta er nästa drömbostad :) Jessie Jatala
    • Hammarbyhöjden
    2021-05-04
    professionell mäklare som gjorde allt för att både köpare och säljare skulle vara nöjda. Var alltid tillgänglig när man behövde och mån om att allt skulle bli rätt.
    Hej Sebastian! Stort tack för din fina rekommendation, superkul att vi tillslut lyckades komma till ett avslut och att du fick köpa en så himla fin lägenhet :) Jag är helt övertygad om att du kommer trivas! Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    • Johanneshov
    2021-04-08
    Jag var bara gott att säga om Jessie!
    Från visning till köp och kontraktskrivning har hon varit en riktig klippa!
    Vi är så nöjda ☺️
    Hej Anders och Johanna! Tusen tack för det här fina omdömet, så kul att vi lyckades tidigarelägga tillträdet och att allting flöt på som det skulle. Jag är helt övertygad om att ni kommer göra lägenheten superfin och att ni kommer trivas, allt gott! :) Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    • Johanneshov
    2021-03-21
    Sammantaget var mötet, budgivningen och försäljningen toppen på alla sätt. Vi kunde inte haft en bättre mäklare, lyhörd, återkopplade under hela processen och varit bäst på alla sätt.
    Hej Pia och tusen tack för den här fina rekommendationen! Jag är väldigt glad över att vi fick till en så bra försäljning av er pappas lägenhet och att ni är så nöjda. Ha det fint nu så ses eller hörs vi på tillträdesdagen! :) Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    • Kärrtorp
    2021-01-21
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet via Jessie Jatala och är väldigt nöjda med både bemötande likväl som praktisk hantering kring hela affären. Vi förväntade oss ett proffsigt men likväl ödmjukt bemötande, vilket var vad vi fick. De frågetecken som uppstod längs vägen tog Jessie hand om och redde ut, även de många ingående och specifika frågor vi hade gjorde hon efterforskningar kring och ordnade fram svar på.

Sammanfattningsvis skulle vi rekommendera Jessie, som vi upplever är en mycket noggrann, kunnig och trevlig mäklare.
    Hej Paulina! Stort tack för den fina rekommendationen. Det har varit roligt att ha fått vara delaktig i ert lägenhetsköp och att ni hittat helt rätt bostad för er. Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs! :) Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    • Kärrtorp
    2020-11-06
    Jessie was very reliable, thorough, enthusiastic, flexible and communicative. She surpassed our expectations of a good real estate agent and we would definitely recommend her to others!
    Hi Kate and thank you so much for the kind words! It has been so much fun being yor realtor and I'm glad that we got such a good price for your aparment as well. I hope that everything is great with you! :) Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    • Stockholm
    2020-10-15
    Vi köpte en 3a i blåsut och är jättenöjda med Jessie. Trevlig, professionell och kunnig. Återkopplar snabbt!
    Hej Malin! Tusen tack för den fina rekommendationen, det var superkul att få vara en del i ert bostadsköp och jag hoppas att ni trivs! Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden