Läs vad 16 Läs vad Malin Magnusson

• 2020-06-26
    Ms Malin Magnusson is punctual, dedicated to her work and truly professional. Regardless of the outcome of the bidding process, I can vouch for her clarity, honesty and promptness in reply throughout the process (from viewings to moderating the bidding). I pray for her a successful and prosperous career ahead.
    Mirza B
    • 75.0 m²
    • Valsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Magnusson en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Thanks for the nice words, it has been a pleasure to help you with the purchase of your first home. I hope you will enjoy your new home and I wish you all the best of luck with you and your future family.Best regard Malin Magnusson

• 2020-06-19
    Hjälpsam, trevlig, ärlig och rak!
    Senad B
    • 85.0 m²
    • Eds Allé
    Tack snälla och även tack för ert alltid så trevliga och glada bemötande! Stort grattis till köp av din första lägenhet! Ni kommer passa perfekt i den bostaden och jag är glad att jag kunde hjälpa er. /Malin Magnusson

• 2020-05-26
    Mäklaren gav en fin service när vi skulle sälja vår lägenheten, hon kunde beskriva processen pedagogiskt. Hon var och tillgänglig för frågor kring både försäljning och med kommande köp av ny bostad. Tryggt med en mäklare som återkopplar och förklarar.
    Anna-maria K
    • 89.0 m²
    • Centrala Väsby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Magnusson en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Tack snälla Miia, det glädjer mig att ni känner er nöjda och att ni känt mitt stöd både i försäljningen men även kring ert köp. Det har varit så trevligt att samarbeta med er båda och ni har en fantastisk bostad. Lycka till med ert nya kapitel i livet. Mvh Malin Magnusson

• 2020-05-25
    Mäklaren var oerhört hjälpsam och tillmötesgående för våra behov när vi skulle sälja vårt hus. Mäklaren var även hjälpsam och vi kunde konsultera henne gällande det objekt som vi var påväg att köpa. Hon utförde sitt jobb noggrant och var alltid tydlig mot oss i sin kommunikation.
    Johan H
    • 6:a
    • 141.0 m²
    • Sanda Ängar
    Tack Johan, ni har varit fantastiska säljare, lycka till med nya bostaden. Mvh Malin Magnusson

• 2020-05-25
    Toppen rakt igenom hela processen, fick även värdefulla råd i vårt köpande av nytt boende.
    Jesper K
    • 89.0 m²
    • Centrala Väsby
    Tack Jesper, jag blir så glad att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Det har betytt mycket för mig att kunna hjälpa er med er försäljning. Hoppas ni kommer trivs lika bra i nya bostaden. Mvh Malin Magnusson

• 2020-05-24
    Vi sålde vårt radhus och vår mäklare var mycket flexibel, hjälpsam och kunnig. Vi kunde rådfråga hen även kring det boendet vi var på väg o köpa. Förutom detta fick vi bra betalt för vårt radhus. Vi är med andra ord mycket nöjda!
    Petra H
    • 6:a
    • 141.0 m²
    • Sanda Ängar
    Tack Petra för fina ord, det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas ni kommer trivas lika bra i er nya bostad. Mvh Malin Magnusson

• 2020-04-18
    Sålt en läght, bra dedikerad mäklare, tillmötesgående, gjorde vad hon kunde. tidpunkten var väl inte det bästa men nöjd enl omständigheterna.
    Johan S
    • 85.0 m²
    • Eds Allé
    Hej Johan, Tack för fina ord. Lycka till med villan och hoppas att ni kommer trivas jättebra! Med vänliga hälsningar Malin Magnusson

• 2020-01-23
    Jag har sålt en 1,5:a i Upplands Väsby. Jag blev jättebra bemött av Malin Magnusson som har tagit hand om mig hela vägen till försäljning. Kommer absolut rekommendera både Svensk Fastighetsförmedling och Malin Magnusson i framtiden.
    Antonio B
    • 1.5:a
    • 33.0 m²
    • Centrala Väsby
    Tack för fina ord Antonio, jag hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad. Mvh Malin Magnusson

• 2020-01-22
    Köpt en lgh i Upplands-Väsby
    Mäklaren var trevlig, tydlig och förbered.
    Allting gick bra och det var inga krångligheter.
    Alvaro A
    • 1.5:a
    • 33.0 m²
    • Centrala Väsby
    Tack för fina ord. Jag hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten. MVH Malin Magnusson

• 2019-12-13
    Excellent service ,and very cooperative staff .
    Muhammad U
    • 92.0 m²
    • Eds Allé
    Thank you for your kind words and congratulations to your first home. Sincerely, Malin Magnusson