Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala — Visa karta

Läs vad 28 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

• Niklas L
    Niklas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi är mycket nöjda med servicen som mäklaren gav. Andreas är erfaren och säker. Gav klara och kloka råd som gjorde att vi fick ut det mesta av försäljningen. Andreas gav oss även god hjälp i samband med köpet av nya fastigheten.
  • Erik M
    Erik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Det var alldeles utmärkt..................................................................................................
  • Bert A
    Bert A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Martin motsvarade våra förväntningar med plus i kanten. Utmärkt arbete rakt igenom.
    Med vänlig hälsning Bert Andersson
  • Sara N
    Sara N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Professionell men personlig
    Kunde besvara alla frågor, alltid tillgänglig och disponibel.
    Skulle absolut rekommendera henne.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag är mycket nöjd med allt i uppdraget. Bemötande, engagemang, kunskap mm
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jessica Gustavsson kände jag direkt i telefon att hon var seriös, kompetent och sugen att sälja. Så valet var lätt! Fick rätt , men blev positivt överraskad över att hon även hade egenskaper som snabb, servicemineded och lätt tillgänglig! Hon höll vad hon lovade. Hon kommer gå långt i branschen ,så konkurenterna " watch out"//Alexandra Ekberg
  • Lars L
    Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Erik har uppträtt på ett korrekt sätt och genomfört försäljningen på kort tid.
    Min sammanfattning av mina kontakter med Erik kan sammanfattas med ett ord.
    Professionell.
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket nöjd med bemötande och lyhördhet hos mäklaren som lyssnade på mina funderingar och frågor och hjälpte till att lösa dessa på bästa sätt. Fick också förslag och goda råd om hur jag skulle gå till väga i olika situationer. Allt gick smidigt och fort och jag kan därför varmt rekommendera mäklaren till andra säljare.
  • Emma H
    Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jessica Gustafsson har varit oerhört seriös, driven, trevlig och proffsig! Marknaden har varit svår och därför tog försäljningen längre tid än väntat, men Jessica har inte gett upp utan haft visning på visning på visning... Till slut fick jag ett bud jag kunde acceptera! Tummen upp och högsta betyg till Jessica!
  • Eva L
    Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Fått ett mycket bra bemötande. Att man är en viktig kund oavsett vad som man ska sälja
    Ställt frågor och fått svar, snabbt.
  • Kicki M
    Kicki M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Duktigt kunig är bra jag skulle anlita honom vid mitt nästa köp/ steg jag kommer att rekommenderar honom till mina vänner 👏👌
  • Lena G
    Lena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevligt och professionellt intryck. Dock visade det sig att försäljningen kom att ske med följande brister:
    1. Mäklaren hade inte kommunicerat med mig angående tillträdesdag när vi träffade köparen och skrev kontrakt. Mäklaren kom överens med köparen om detta.
    2. Mäklaren gav köparen tillåtelse att betala handpenning senare än vad kontraktet stipulerade. Försening med sex (6) dagar,
    3. Slarv i administrationen. Mitt kontonummer som jag lämnat på plats på kontoret tappades bort.
  • Emma H
    Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Professionell mäklare som lyssnar på ens behov. Gör mer än som krävs för att man ska bli nöjd.
  • niklas p
    niklas p skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra i sin kommunikation och trovärdig.
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Väl kämpat med försäljningen i mot och medgång! Allt slutade lyckligt och jag är mycket nöjd!
  • Kerstin I
    Kerstin I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket kunnig och vänlig. Vid de två försäljningar av bostäder då jag anlitat Johan Gelin har allt gått som på räls. Han har alltid givit en realistisk bild av vad jag som säljare kan förvänta mig och har levt upp till den bilden 100%.
  • Anders L
    Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket kunnig, engagerad och driven. Trevlig och bra på att bemöta kunder.
  • Jack S
    Jack S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    jättenöjd, jättebra, rekommenderar gärna
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Seriöst, personligt, engagerat, professionellt, tillgänglig.
  • Birna R
    Birna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Fastighetsmäklaren Albin Ruhl var artig, energisk och fokuserad på sin uppgift. Han höll sig till väsentligheterna och drev förberedelser inför försäljningen framåt på ett mycket bra och professionellt sätt. Visning och försäljning gick smidigt till och igen var Albin snabb och fokuserad på målet och vi hade bra kontakt under hela förloppet.

Jag kunde inte ha fått en bättre fastighetsmäklare! Tack för det.
  • Henry Ö
    Henry Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag hade inga problem fick svar på alla frågor jag ställde. Finns inte mycket att klaga på då har jag hört av mig,
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Seriöst och kunnigt bemötande.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mäklaren upplevdes kunnig och var mycket hjälpsam i planeringen av försäljningen. I samband med visning var hon flexibel och tillmötesgående för önskemål från både oss (säljarna) och spekulanter.
  • Therese G
    Therese G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    En kompetent mäklare som är mån om sina kunder.
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Det har fungerat bra och gått smidigt, trots att vi bor på en annan ort än där objektet ska säljas.
  • Mehmet K
    Mehmet K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket nöjd med att vi anlitade Burhan som mäklare. Gör sitt yttersta för att leverera ett bra jobb. Håller det han lovar, lätt kommunicera mm. Kommer utan tvekan anlita Burhan igen vid framtida bostadsförsäljning.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Karolina Lindgren, Svensk fastighetsförmedling, är en mycket kompetent mäklare. Snabb och serviceinriktad med ett mycket gott omdöme. Hon kan verkligen rekommenderas.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Ger ett tryggt och stabilt intryck. Trots motgångar så lyckades han hjälpa oss till en riktigt bra affär!

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala