10 rekommendationer

Anette Blomstedt
en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14
753 22 Uppsala — Visa karta

Vad tror Anette att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Anette Blomstedt

• Cecilia J
    Cecilia J skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt en lägenhet i Uppsala. Blev bemött på ett väldigt bra sätt och haft en bra och nära dialog under hela perioden.
    Det var vår första bostadsförsäljning och vi kände oss trygga under hela processen. Läs mer
  • Per R
    Per R skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Försäljning av lägenhet. Professionellt bemötande och engagemang i arbetet att försöka sälja lägenheten även under mindre bra försäljningstider. Tog sig tid att ha en genomgång om strategi och prissättning samt visningstider. Kontaktade sina presumtiva kunder och scannade av marknaden. I stort ett bra jobb. Läs mer
  • Annsofie F
    Annsofie F skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    positiv, framåtanda och effektiv i försäljningen Läs mer
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jätte lätt att ha att göra med pratar så man förstår alla moment och jätte trevlig Läs mer
    2018-04-20 Anette B svarar Patrik E
    Tack Patrik för ditt fina omdöme och tack för ett fint samarbete. Det är en av mina styrkor att förklara så att både säljare och köpare förstår och då inte minst det juridiska vilket självklart är superviktigt i dessa stora affärer. Känns jättekul att fått förklara det är inte direkt varje dag man byter bostad och ramlar över ord som inteckning, pantbrev osv.
  • Danny M
    Danny M skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    En super mäklare med mkt bra kund relation och mkt proffsigt bemötande Läs mer
    2018-04-18 Anette B svarar Danny M
    Tack Danny för ditt omdöme på Reco - alltid lika kul att hjälpa dig att både köpa och sälja bostäder / Mvh Anette
  • Björn A
    Björn A skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    När Anette tog över efter hennes kollega misslyckats totalt i 4 månader, så blev de full fart direkt.
    Anette kom med glädje och kraft och fixade en försäljning på en vecka.
    Vi vet också att köparna av vårt hus fick ett bra bemötande.
    5 pluss ger jag till Anette. Läs mer
    2018-04-18 Anette B svarar Björn A
    Tack Björn för ditt omdöme om mig här på Reco. Kul att ni är nöjda med mig som mäklare - känns extra roligt att ni även köpte ert nya boende som även förmedlades av mig. Sedan tidigare har även er köpare av ert fina hus i Storvreta lämnat omdöme om mig som mäklare. Det viktigaste för mig i alla mina affärer som mäklare är att är att både säljare och köpare är nöjda! Stort tack mvh Anette
  • Viktoria W
    Viktoria W skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har anlitat henne tre gånger och jag kommer alltid använda mig av henne. Hon är duktig och mycket engagerad. Hon har en positiv och glad utstrålning. Gör sitt bästa och alla tre gånger har det också blivit bäst. Läs mer
    2018-04-18 Anette B svarar Viktoria W
    Tack Viktoria (Pinglan) - ja du vet att jag alltid gillar våra samarbeten, vet inte vem av oss som har mest energi? Stort tack för fina rekommendationer och att jag får vara just DIN mäklare!
    Anette B gillar detta
  • Sigfrid B
    Sigfrid B skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi hade ett väldigt bra samarbete med Anette i samband med vårt bostadsköp. Hon var lättillgänglig, alltid vänlig och gav oss all nödvändig information som gjorde oss säkra i våra beslut. Dessutom blev därigenom nästan automatiskt också kontakten med säljaren väldigt fin och problemfri och vi är därför sammanfattningsvis mycket nöjda.
    Barbro och Sigfrid Blom Läs mer
    2018-04-18 Anette B svarar Sigfrid B
    Tack Sigfrid och Barbro för ert omdöme om mig här på Reco. Kul att ni är nöjda med mig som mäklare och att ni upplevt affären så positivt, det är inte varje dag man byter boende och ni hade ju bott mycket länge i ert hus då är det extra viktigt att man känner sig trygg vid ett bostadsbyte så att man vågar köpa och sälja. Superkul att ni även fick så bra kontakt med säljaren, vilket jag kände direkt att ni skulle få då både ni och säljaren Gunilla är så fina och trevliga personer. Stort tack // Anette
  • Anki A
    Anki A skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Anette går in med stort engagemang och positiv energi i sitt arbete. Vi vill tacka henne för proffsigt bemötande och en bra och för oss enkel bostadsaffär.
    När Anette tog över uppdraget från sin kollega kunde vi sova på natten igen☺ Läs mer
    2018-04-18 Anette B svarar Anki A
    Tack Anki för ditt omdöme om mig på Reco. Så roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Hoppas att du nu sover lika gott inne i stan :) I Storvreta sover man alltid lika gott så längtar ni tillbaka så vet ni vart jag finns och jag har alltid någon fin bostad till salu i Storvreta (i andra områden också såklart) Mvh Anette
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bemötandet var varmt, avslappnat och vänligt. Dock väldigt proffesionellt där jag kände stort förtroende för Anette. Jag upplevde att hon även var mån om oss som köpare, att vi hade alla uppgifter och att vi verkligen var insatta i alla detaljer för att ta ett klokt och noga övervägt beslut. När vi gick vidare med köpet kände vi stöd i att Anette guidade oss i de olika stegen för att slutföra affären. Läs mer
    2018-04-20 Anette B svarar Sofia L
    Tack Sofia för ditt fina omdöme. Är helt övertygad över att ni kommer att trivas så bra i Storvreta, hoppas att vi ses på Ica Solen eller att vi stöter på varandra när ni är ute på promenad med hunden //
    Sofia L gillar detta
Jessica Gustafsson