Anette Blomstedt
Registrerad mäklare sedan 2004-11-05
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-24
2019-08 - 2020-07

Läs vad 67 Läs vad Anette Blomstedt

• Per Ove G sålde sitt hus med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-15

Storvreta
    Har sålt vårt hus efter 42 år. Har blivit bra bemött av Anette.
    Tycker Anette har skött detta till vår fulla belåtenhet.
    Vi är nöjda kommer att rekommendera Anette för andra vänner som ska sälja.
    Owe. Läs mer
  • Krister S sålde sin lägenhet med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-14

3:a
    Slavsta
    3 rok i Uppsala
    Professionellt bemötande.
    Levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Kanon! Läs mer
  • Birgitta K sålde sitt hus med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-29

Rasbo
    *Försäljning av villa med stor tomt

* Mäklaren är mycket bra är positiv och pålitlig och engagerad.
    *Mycket fint bemötande.
    *Jag kan även rekommendera henne till andra.
    *Våran försäljning är ej avslutad ännu. Läs mer
  • Jukka Tapio H sålde sitt hus med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-29

Rasbo
    Försäljning av villa med stor tomt ca 9 800kvm.

Mäklaren har uppfyllt alla våra önskningar.

Bemötandet är mycket bra.

Hon är mycket bra.

Försäljningen är inte avslutad ännu. Läs mer
  • Marianne K köpte sin lägenhet med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-06

4:a
    Centrum
    Har köpt en lägenhet inne i Uppsala. Jag har fått ett trevligt bemötande av Anette och service genom särskilda visningar av lägenheten. Ingen press på att jag skulle bestämma mig. Jag kunde ta allt i min takt. Läs mer
  • Jonas L sålde sitt hus med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-02

Storvreta
    När det var dags att ta lite svåra beslut var hon en klippa att luta sig mot. Läs mer
  • Peter L sålde sitt hus med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-08

Länna
    Har sålt ett hus .

Fick ett mycket bra bemötande av henne ! Hon har verkligen gått in helhjärtat i affären !
    Riktigt bra mäklare som jag kommer att rekommendera alla i min omgivning 🏆 . Även att affären drog ut på tiden så var hon inte orolig utan peppade mig !! Och det blev som hon hade önskat till slut . Läs mer
  • Petrus E sålde sin lägenhet med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-25

3:a
    Stabby
    Anette har varit väldigt engagerad i alla affärer vi gjort. Hon är mycket professionell, påläst och positiv. Hon tar emot kunderna på bästa möjliga vis och är mycket duktig på att kommunicera vad som händer under hela processen. Vi rekommenderar henne varmt! Vi har både köpt och sålt med Anette under senaste 5 åren. Läs mer
  • Kristina F köpte sin lägenhet med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-31

2:a
    Salabacke
    Upplevde att köpet gick smidigt. Mäklarens bemötande var klanderfritt och vi känner oss nöjda! Läs mer
  • Daniel B köpte sin lägenhet med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-30

4:a
    Nyby
    Köpte en 4:a ROK via Anette där jag under hela processen kunde vända mig och få svar direkt på osäkerheter och frågor. Snabb respons och gott bemötande varje gång! Rekommenderar starkt! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle