Anette Blomstedt
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 35 Läs vad Anette Blomstedt

• Amanda H skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-25

Köpte en bostad genom Anette. Hon tog över en vecka på sig att höra av sig efter att vi försökt få tag på henne, men sen höll hon kontakten. Hon var trevlig i det stora hela men jag hade kanske förväntat mig lite mer driv och mer ärlighet kring inflyttningsdatum. Läs mer
    2019-07-25 Anette B svarar Amanda H
    Hej Amanda! Tack för ditt omdöme. Tråkigt att du inte förstod att säljaren av bostaden stod inför förberedelser och besiktningar med bla utredningar då bostaden låg under kommande och skulle efter sommaren komma ut till försäljning. Hade förmodligen varit bra om du talat med din man som all kontakt gick igenom som fått den informationen om att jag skulle återkomma när säljaren givit klartecken om de ville visa sin bostad och sälja den före annonsering på den öppna marknaden. Gällande tillträdet så är det alltid efter överenskommelse mellan säljare och köpare och på den frågan var ni flexibla. Önskar er en fortsatt trevlig sommar / mvh Anette
  • Lena S skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-10

Mycket hjälpsam och kunnig mäklare. Fantastisk genomgång av alla handlingar i samband med att vi skrev kontraktet Läs mer
  • Pernilla S skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-06-25

Vi har sålt en bostadsrätt.
    Vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt.
    Vi förväntade oss att det skulle gå smidigt att sälja, och det gjorde det också.
    Mäklaren var lyhörd och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Josefin H skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-06-24

Flexibelt och mycket trevligt bemötande. Tydlig mäklare och process. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Anna S skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-06

Har sålt vårt hus med hjälp av denna fantastiska mäklare. Fanns med oss i varje steg. Kändes tryggt och skönt att ha en sådan proffsig mäklare. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Josefine B
    Josefine B skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-04

Anette hjälpte oss att sälja vår lägenhet när vi hade köpt ett hus. Vi är väldigt nöjda med hennes insats och vi har känt oss trygga från början till slut. Hon är trevlig, engagerad och kompetent. Det märks att hon brinner för sitt yrke och har fullt fokus på sina kunder/klienter. Jag kan varmt rekommendera henne och svensk fastighetsförmedling! Läs mer
  • Lisa S skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-04-23

Köpt bostad. Denna mäklare hör inte av sig (via mail eller telefon) när hon har lovat, har en otrevlig och bufflig attityd och blir sedan själv irriterad när man inte kan svara precis när hon ringer (vilket är på tider som vi INTE kommit överens om). Lat och oseriös. Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-03-21

Anette hjälpte oss att sälja våran lägenhet i Nyby.
    Bemötandet av Anette kändes väldigt bra och vi fick snabbt förtroende för henne.
    Anette levde upp till våra förväntningar och gjorde ett utmärkt jobb så vi känner oss jättenöjda och kan verkligen rekommendera henne för andra som tänkt sälja sin bostad. Läs mer
  • Pernilla R skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-03-04

Jag har sålt en bostadsrätt i Rasbo. Jag har blivit bemött på ett professionellt sätt där mäklaren har lyssnat in mina önskemål och kommit med tips och råd. Vi har tillsammans kommit fram till vad som varit bäst. Mina förväntningar har varit att jobba med en mäklare som är engagerad och har god kännedom om marknaden. Detta tycker jag att Anette har levt upp till.
    Det har varit en snabb och smidig försäljning, precis som man önskar som säljare. Läs mer
  • Katarina H skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-02-26

Vi köpte ett rad/parhus i Uppsala och blev bemött väldigt positivt och engagerande. Det var inga problem att få till ett visningsdatum utanför de ordinarie tiderna. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson