Anette Blomstedt
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 62 Läs vad Anette Blomstedt

• Jonas L sålde sitt hus med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-02

Storvreta
    När det var dags att ta lite svåra beslut var hon en klippa att luta sig mot. Läs mer
  • Peter L sålde sitt hus med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-08

Länna
    Har sålt ett hus .

Fick ett mycket bra bemötande av henne ! Hon har verkligen gått in helhjärtat i affären !
    Riktigt bra mäklare som jag kommer att rekommendera alla i min omgivning 🏆 . Även att affären drog ut på tiden så var hon inte orolig utan peppade mig !! Och det blev som hon hade önskat till slut . Läs mer
  • Petrus E sålde sin lägenhet med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-25

Stabby
    Anette har varit väldigt engagerad i alla affärer vi gjort. Hon är mycket professionell, påläst och positiv. Hon tar emot kunderna på bästa möjliga vis och är mycket duktig på att kommunicera vad som händer under hela processen. Vi rekommenderar henne varmt! Vi har både köpt och sålt med Anette under senaste 5 åren. Läs mer
  • Kristina F köpte sin lägenhet med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-31

Salabacke
    Upplevde att köpet gick smidigt. Mäklarens bemötande var klanderfritt och vi känner oss nöjda! Läs mer
  • Daniel B köpte sin lägenhet med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-30

Nyby
    Köpte en 4:a ROK via Anette där jag under hela processen kunde vända mig och få svar direkt på osäkerheter och frågor. Snabb respons och gott bemötande varje gång! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Sandra L köpte sin lägenhet med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-30

Nyby
    Anette hjälpte till med både köp av ny lägenhet och att sälja vår nuvarande. Hon var till extremt stor hjälp, kom med bra tips och råd och gick alltid att få kontakt med. Jag kommer definitivt att rekommendera henne i framtiden till familj, vänner och bekanta som ska köpa eller sälja en bostad! Läs mer
  • Mattias O köpte sitt hus med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-22

Uppsala
    Vagnmakarvägen 11, Gunsta
    Trevligt bemötande, vid några tillfällen lite bristande återkoppling. Läs mer
  • Inga H sålde sin lägenhet med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-07

Bellman
    Sålt en lägenhet. Mycket bra bemötande . Förväntningarna uppfyllda.väldigt trevlig mäklare, rekommenderas på de varmaste Läs mer
  • Karin C sålde sitt hus med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-24

Dalby
    Sålt villa.

Bra bemötande, positiv, engagerad, envis, rak, ärlig och tjänstvillig mäklare.

Förväntningar: att försäljningspriset skulle hamna i det spann mäklaren värderat bostaden till. Och ett större intresse från marknaden, med hjälp av mäklarfirmans stora kunddatabas.

Pris blev under mäklares värdering. Vi vet inte hur analysen av värdet gjordes eftersom vi inte fick en sammanställning av hur man kommit fram till det uppskattade värdet. Det gav en otrygg känsla under hela försäljningsprocessen och är något som kan förbättras av mäklaren fortsättningsvis. Har dock viss förståelse för att värderingen inte var helt enkel pga få jämförbara objekt i just vårt område.

Sammanfattningsvis så är vi väldigt tacksamma för mäklarens envishet med att genomföra många visningar för att till slut hitta en köpare som var villig att lämna ett bud. Ett bud som mäklaren sedan lyckades förhandla upp till acceptabel nivå, även om det inte motsvarade våra förväntningar utifrån värderingen. Men framförallt är vi nöjda att det är över! Läs mer
  • Michaela R köpte sitt hus med hjälp av Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-23

Dalby
    Köpt hus, bra bemötande och engagerad, tog reda på all möjlig information på allt som vi funderade på. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle