Annelie Johansson

Annelie Johansson

Annelie Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Annelie Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2007-11. Annelie Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.6. Annelie Johansson har haft 2 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 54 Läs vad Annelie Johansson

• sålde sitt hus med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-10-04 Verifierad kund
    Snabbt enkelt och de hitta köpare fast jag var skeptiskt till ett så dåligt hus. Det var ingen lätt uppgift.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-09-11 Verifierad kund
    Mäklaren var ganska passiv i processen. Dålig återkoppling. Passiv vid privat visning, säljarna fick ta över processen. Hon kom sent till kontraktsmötet och lämnat över resten av processen till sin assistent.
    • Sunnersta
    2020-03-30 Verifierad kund
    Vi sålde en villa i Sunnersta. Det tog längre tid att få huset sålt, än vi hade trott. Vi gick ut med för högt utgångspriset. Vår mäklare försökte peppa oss och sa att det skulle bli sålt. Vi vet inte hur hon pratade för varan på visningarna, då vi inte var med. Hon informerade oss efter varje visning hur många som kommit.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-03-03 Verifierad kund
    Anneli har sålt lägenheten
    Bangårdsgatan 1b
    75320 Uppsala.
    Hon är en mycket duktig mäklare.
    Bra diskussion när buden kom in
    Hon höll mig informerad om allt.
    Kan ge henne bästa rekommendatio.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2019-11-18 Verifierad kund
    Köpte en fyra i uppsala. Trevlig och glad mäklare som gav oss tid att titta på lägenheten.
  • köpte sin stuga med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2019-11-12 Verifierad kund
    Skötte väl sitt uppdrag utan att utmärka sig varken uppåt eller nedåt.
  • Almir D
    sålde sin stuga med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2019-10-22 Verifierad kund
    Vilken pålitlig och proffsig mäklare, Anneli Johansson...
    Från den första mötet med henne, med alla dem tips vi fick innan och under försäljningen av fritidshuset, anade vi aldrig om att det skall gå så bra, lätt och smidig.
    Rekommenderar dig starkt för alla andra som ska både köpa och sälja!
    Stor TACK ännu en gång.
    • Björklinge
    2019-10-05 Verifierad kund
    Sålt fars hus. Lite svårsålt. Men när affären var i hamn gick allt smídigt och snabbt.
    Tack Camilla för dina ord och din Reco! Allt gott! Annelie Johansson
    • Ulleråker
    2019-10-03 Verifierad kund
    Vi fick suverän hjälp att sälja vår bostadsrätt i Uppsala! Annelie var otroligt engagerad, tog sig tid och var aktiv och intresserad av försäljningen. Vi hade ett mycket bra stöd med ideer och tankar och Annelie var suverän på att följa upp allt på ett kunnigt och proffsigt sätt! Annelie är otroligt proffsig!
    Åh så glad jag blir att läsa din fina rekommendation Magnus! Så himla roligt att ni är nöjda! Och himla kul att få jobba med en sån glad och positiv familj som er. Och jag är såå nyfiken på ert äventyr ute i vida världen nu, hoppas att allt har gått bra och att ni har funnit er väl tillrätta! Hoppas vi hörs och ses igen i framtiden! Bamsekram till er alla <3 Annelie Johansson
    • Björklinge
    2019-10-02 Verifierad kund
    Vi sålde vår pappas dödsbo, vi blev bemötta på ett bra o proffsigt sätt. Ibland kunde det vara lite lång tid för återkoppling men förstår samtidigt att hon hade mycket att stå i hela tiden.
    Jättetack för din Reco Clari! Jag tar till mig om det du skriver om återkopplingen, det är en viktig del av mitt arbete att hela tiden hålla alla parter uppdaterade, och nåt jag försöker sträva mot hela tiden. En bra synpunkt av dig som jag ska tänka på ännu lite mera i kommande affärer. Annelie Johansson