Annelie Johansson
Registrerad mäklare sedan 2007-11-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-24
2019-08 - 2020-07

Läs vad 52 Läs vad Annelie Johansson

• Rolf Erik E sålde sitt hus med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-30

Sunnersta
    Vi sålde en villa i Sunnersta. Det tog längre tid att få huset sålt, än vi hade trott. Vi gick ut med för högt utgångspriset. Vår mäklare försökte peppa oss och sa att det skulle bli sålt. Vi vet inte hur hon pratade för varan på visningarna, då vi inte var med. Hon informerade oss efter varje visning hur många som kommit. Läs mer
  • Alf W sålde sin lägenhet med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-03

2:a
    Anneli har sålt lägenheten
    Bangårdsgatan 1b
    75320 Uppsala.
    Hon är en mycket duktig mäklare.
    Bra diskussion när buden kom in
    Hon höll mig informerad om allt.
    Kan ge henne bästa rekommendatio. Läs mer
  • Hans A köpte sin lägenhet med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-18

4:a
    Uppsala
    Köpte en fyra i uppsala. Trevlig och glad mäklare som gav oss tid att titta på lägenheten. Läs mer
  • Magnus V köpte sin stuga med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-12

Almunge
    Skötte väl sitt uppdrag utan att utmärka sig varken uppåt eller nedåt. Läs mer
  • Almir D
    Almir D sålde sin stuga med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-22

2:a
    Almunge
    Vilken pålitlig och proffsig mäklare, Anneli Johansson...
    Från den första mötet med henne, med alla dem tips vi fick innan och under försäljningen av fritidshuset, anade vi aldrig om att det skall gå så bra, lätt och smidig.
    Rekommenderar dig starkt för alla andra som ska både köpa och sälja!
    Stor TACK ännu en gång. Läs mer
  • Camilla L sålde sitt hus med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-05

Uppsala
    Sålt fars hus. Lite svårsålt. Men när affären var i hamn gick allt smídigt och snabbt. Läs mer
    2019-10-14 Annelie J svarar Camilla L
    Tack Camilla för dina ord och din Reco! Allt gott!
    Annelie J gillar detta
  • Magnus B sålde sin lägenhet med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-03

Uppsala
    Vi fick suverän hjälp att sälja vår bostadsrätt i Uppsala! Annelie var otroligt engagerad, tog sig tid och var aktiv och intresserad av försäljningen. Vi hade ett mycket bra stöd med ideer och tankar och Annelie var suverän på att följa upp allt på ett kunnigt och proffsigt sätt! Annelie är otroligt proffsig! Läs mer
    2019-10-14 Annelie J svarar Magnus B
    Åh så glad jag blir att läsa din fina rekommendation Magnus! Så himla roligt att ni är nöjda! Och himla kul att få jobba med en sån glad och positiv familj som er. Och jag är såå nyfiken på ert äventyr ute i vida världen nu, hoppas att allt har gått bra och att ni har funnit er väl tillrätta! Hoppas vi hörs och ses igen i framtiden! Bamsekram till er alla <3
    Annelie J gillar detta
  • Clari L sålde sitt hus med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-02

Uppsala
    Vi sålde vår pappas dödsbo, vi blev bemötta på ett bra o proffsigt sätt. Ibland kunde det vara lite lång tid för återkoppling men förstår samtidigt att hon hade mycket att stå i hela tiden. Läs mer
    2019-10-14 Annelie J svarar Clari L
    Jättetack för din Reco Clari! Jag tar till mig om det du skriver om återkopplingen, det är en viktig del av mitt arbete att hela tiden hålla alla parter uppdaterade, och nåt jag försöker sträva mot hela tiden. En bra synpunkt av dig som jag ska tänka på ännu lite mera i kommande affärer.
    Annelie J gillar detta
  • Marie L sålde sin lägenhet med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-15

Uppsala
    Har sålt en BR. Ville ha en mäklare som lyssnade på mig och förstod mig map pris, tillträdesmöjligheter mm. Annelie var helt perfekt för mig, lyssnade men kom ändå med professionella förslag/idéer. Hon var alltid tillgänglig när jag behövde henne och återkopplade väldigt fort efter visningar. Hon förmedlade bra till intressenter alla fördelar med att bo i min brf, hon hade bra kontakt med min brf-styrelse. Hon tog inte ett hutlöst arvode vilket vissa andra mäklare försökte när jag bad om offert. Jag kan varmt rekommendera Annelie, en varm, pigg och glad mäklartjej som aldrig gav upp även om det var lite trögsålt. Läs mer
    2019-10-14 Annelie J svarar Marie L
    Åh jag blir så himla glad av att läsa din fina beskrivning av hur du upplevde mig och mitt arbete under processens gång! Jättetack för din fina Reco!! Och en stor eloge till dig Marie som trots att det tog rätt så många visningar så höll du modet uppe, alltid vänlig och glad, och lämnade lägenheten i perfekt skick till mig att visa varje gång. Och till sist så blev det ju jättebra - riktigt roligt! Bamsekram! Ses på tillträdesdagen!
    Annelie J gillar detta
  • Armas J sålde en tomt med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-10

Bra jobbat hela vägen! Tack för hjälpen! Läs mer
    2019-10-14 Annelie J svarar Armas J
    Jättetack för dina fina ord Armas! Kul att du är nöjd, det var ett gott samarbete oss emellan tycker jag. Ska bli spännande att se hur projektet blir sedan :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle