Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Uppsala Annelie Johansson
Annelie Johansson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 42 Läs vad Annelie Johansson

• Mariam S skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-26

Annelie har verkligen engagerat sig och varit hjälpsam med allt. Lätt att få kontakt med henne och är väldigt trevlig! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Agnetha A skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-20

Vi har fått utmärkt hjälp av Annelie att sälja stor lägenhet i city. Proffsigt och tillmötesgående på alla sätt! Läs mer
  • Philip W skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-09

Köpte lägenhet genom Annelie och har bara gott att säga. Superlätt att prata med, kunnig och väldigt behjälplig med funderingar och problem som jag och min sambo stött på!

Har verkligen inget att påpeka utan allt har bara varit jättesmidigt.

Tusen tack! Läs mer
  • Helena E skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-03-19

jag har köpt en bostadsrätt på Portalgatan i Uppsala.

jag blev trevligt o vänligt bemött

jag hoppades få klarhet i en del funderingar om boendemiljön
    och det lyckades mäklaren snabbt ta reda på o ge svar på

allt gick väldigt smidigt o lätt och hela köpprocessen sköttes på
    ett trevligt och professionellt sätt Läs mer
  • Lennart D skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-12-12

Vi sålde vårt hus och köpte även vår lägenhet genom samma mäklare. Mycket nöjda med bemötande, upplägg kring visning och försäljning samt följsamheten kring våra frågor och krav. Kan starkt rekommendera mäklaren till andra och skulle vid en ny bostadsaffär anlita samma mäklare igen. Läs mer
    2019-05-10 Annelie J svarar Lennart D
    Tack snälla för din fina rekommendation! Det var riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus, vi hade ett toppenbra samarbete tycker jag. Jag hoppas att ni trivs bra i den fina lägenheten ni köpte. Hälsa så gott. /Annelie
  • Anna G skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-19

Anneli var en fantastisk mäklare när vi köpt och sålt hus. Hon har varit lugn, lyhörd, kompetent och så väldigt rar. Vi har känt oss så trygga med henne till hjälp. Hon har alltid funnits till hands för frågor och funderingar. Hon har stöttat och hjälpt till och alltid varit professionell.
    Vi har haft andra mäklare tidigare, men Anneli har gjort det där lilla extra som betyder så mycket vid en försäljning. Vi är så tacksamma. Läs mer
    2018-10-29 Annelie J svarar Anna G
    Åh vad roligt att läsa din fina Reco Anna - stort tack för dina fina ord! <3
    Det glädjer mig jättemycket att ni uppskattar mitt sätt att mäkla. Jag är verkligen förtjust i mitt jobb som är helt perfekt för mig och en stor bonus är att jag får möta så många trevliga människor hela tiden, såsom eran fina familj. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er med både köp och sälj. Det känns det extra roligt när jag får sån här fin feedback på det jag gör för då vet jag att jag har lyckats nå målsättningen att mina kunder ska vara helnöjda :) Tack!!
    Allt gott och stor kram!
    Annelie J gillar detta
  • Johan B skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-16

Jag har sålt en BRF. Mäklaren har varit snabb och tydlig i sina kontakter med mig. Jag har fått den hjälp jag förväntat mig. Läs mer
    2018-10-25 Annelie J svarar Johan B
    Tack Johan! Kul att kunna leverera vad som förväntades av mig, det har varit roligt att få sälja din mysiga lägenhet. Nuförtiden i rådande marknad med lite längre försäljningsprocesser blir man glad när det blir en lyckad affär direkt efter första visningen - och det var ju riktigt lyckat eftersom du snart flyttar till ditt nya boende!
    Allt gott, ses snart på tillträdesdagen!
    Annelie J gillar detta
  • Lars-Erik L skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-09-23

Annelie var mycket hjälpsam, professionell, trevlig och kunnig i försäljningen av Ingvasta 132/133! Hon arbetar snabbt och effektivt med ett tydligt kundfokus. Resultatet blev långt över förväntan! Läs mer
    2018-10-25 Annelie J svarar Lars-Erik L
    Jättetack för dina uppskattande ord - det glädjer mig så att ni är nöjda! Ja det blev verkligen ett stort intresse kring försäljningen! Jag tycker att det känns riktigt bra att köparen verkligen uppskattar äldre hus, som har för avsikt att bevara de genuina och vackra originaldetaljerna vid renovering - det kändes viktigt för mig att hitta en sån köpare till er. Någon som kommer att trivas och tycka om huset lika mycket som ni har gjort.
    Annelie J gillar detta
  • Eva S skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-09-19

Hon är toppen å lyhörd samt anpassar sig efte kundernas önskemål om visningar. Jättenöjd Läs mer
    2018-09-22 Annelie J svarar Eva S
    Stort tack för din fina rekommendation Eva!
    Annelie J gillar detta
  • Kristina N skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-09-18

Vi har nyligen sålt vårt hus i Uppsala. Mäklaren Annelie Johansson lotsade oss genom hela försäljningsprocessen med starkt engagemang, lugn, och lyhördhet. Alltid påläst, alltid disponibel och öppen för samtal och våra frågor. Hennes kompetens, erfarenhet och enorma effektivitet är förtroendeingivande. Hon är mycket dynamisk och oerhört proffsig och vi vill verkligen varmt rekommendera henne! En förstklassig mäklare. /K. Norén och D. Blanchard Läs mer
    2018-09-22 Annelie J svarar Kristina N
    Åh jag blir så himla glad och rörd över er fina rekommendation, stort tack!! Det har varit en ära att få lotsa er genom hela processen och dessutom har ni ett underbart hus som nu får nya glada ägare med barnfötter som springer på golven - det är just detta som är det allra bästa i mitt jobb - nöjda säljare och superglada köpare som tar över, riktigt kul!!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson