Annelie Johansson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14
753 22 Uppsala — Visa karta

Vad tror Annelie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 37 kunder tycker om Annelie Johansson

• Anna G skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Anneli var en fantastisk mäklare när vi köpt och sålt hus. Hon har varit lugn, lyhörd, kompetent och så väldigt rar. Vi har känt oss så trygga med henne till hjälp. Hon har alltid funnits till hands för frågor och funderingar. Hon har stöttat och hjälpt till och alltid varit professionell.
    Vi har haft andra mäklare tidigare, men Anneli har gjort det där lilla extra som betyder så mycket vid en försäljning. Vi är så tacksamma. Läs mer
  • Johan B skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt en BRF. Mäklaren har varit snabb och tydlig i sina kontakter med mig. Jag har fått den hjälp jag förväntat mig. Läs mer
  • Lars-Erik L skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Annelie var mycket hjälpsam, professionell, trevlig och kunnig i försäljningen av Ingvasta 132/133! Hon arbetar snabbt och effektivt med ett tydligt kundfokus. Resultatet blev långt över förväntan! Läs mer
  • Eva S skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hon är toppen å lyhörd samt anpassar sig efte kundernas önskemål om visningar. Jättenöjd Läs mer
    2018-09-22 Annelie J svarar Eva S
    Stort tack för din fina rekommendation Eva!
    Annelie J gillar detta
  • Kristina N skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har nyligen sålt vårt hus i Uppsala. Mäklaren Annelie Johansson lotsade oss genom hela försäljningsprocessen med starkt engagemang, lugn, och lyhördhet. Alltid påläst, alltid disponibel och öppen för samtal och våra frågor. Hennes kompetens, erfarenhet och enorma effektivitet är förtroendeingivande. Hon är mycket dynamisk och oerhört proffsig och vi vill verkligen varmt rekommendera henne! En förstklassig mäklare. /K. Norén och D. Blanchard Läs mer
    2018-09-22 Annelie J svarar Kristina N
    Åh jag blir så himla glad och rörd över er fina rekommendation, stort tack!! Det har varit en ära att få lotsa er genom hela processen och dessutom har ni ett underbart hus som nu får nya glada ägare med barnfötter som springer på golven - det är just detta som är det allra bästa i mitt jobb - nöjda säljare och superglada köpare som tar över, riktigt kul!!
  • Masod M skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt min fritidshus
    Allt gick hyfsat bra
    Anneli Johansson skötte det hela professionell
    Jag är mycket nöjd Läs mer
    2018-09-22 Annelie J svarar Masod M
    Tack Masod! Du har ett fint ställe som överlämnas till en köpare som verkligen också uppskattar lugn och ro.Tusen tack för en fin rekommendation!
    Annelie J gillar detta
  • Cathrine L skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Fick förtroende för Annelie på vårt första möte. Bra och erfaren mäklare. Tack! Läs mer
    2018-09-22 Annelie J svarar Cathrine L
    Stort Tack Cathrine! Ja jag säger detsamma, ni var bra säljare ni också, otroligt trevliga och hjälpsamma.Ett gott samarbete som ledde till ett bra resultat där alla parter var nöjda, precis som det ska vara :) Stort tack för fin rekommendation!
    Annelie J gillar detta
  • Lise-Lotte Marie T skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tycker att allting gick fort och smidigt! Läs mer
  • Roger J
    En grym mäklare å mycket bra finns nog ingen bättre i Sverige Läs mer
  • Jonathan B skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi var köpare till ett hus där Annelie var mäklare. Hon var påläst och kunde svara på alla frågor vi hade om huset. Mycket trevlig. Läs mer
    Annelie J, Svensk Fastighetsförmedling Uppsala gillar detta
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi är så glada över att vi valde Annelie som mäklare! Hela processen har gått väldigt bra med öppen och proffessionell dialog . Anneli besitter stor kompetens, stort engagemang och är mycket lyhörd . Anneli har verkligen gjort det där lilla extra och vi kan varmt rekommendera henne!! Läs mer
    2018-09-22 Annelie J svarar Cecilia E
    Stort tack Cissi! Det var så roligt att få sälja ert fina hus! Jag uppskattar verkligen din fina rekommendation och jag är så himla nyfiken på hur ni fått det i nya huset :)
  • Lena T skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vår förhoppning var att vi skulle få en bra person som mäklare till en av de största affärer man gör i livet. Vi blev mer än nöjda med Annelie som var mycket professionell och kunnig och har ett väldigt fint bemötande och engagemang. Hela affären gick väldigt lätt och smidigt och att vi dessutom hade så trevligt var en ren bonus.
    Vi vill verkligen å det varmaste rekommendera Annelie Johansson. Läs mer
    2018-03-16 Annelie J svarar Lena T
    Tusen tack för fina ord Lena! Det var ett nöje att få hjälpa er till en bra affär, hoppas att ni trivs!
    Annelie J, Svensk Fastighetsförmedling Uppsala gillar detta
  • Daniel V skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevligt bemötande, väl informerad, opartisk. En bra upplevelse, rekommenderar. Läs mer
    Annelie J gillar detta
  • Daniel A skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket nöjd med bemötande och den arbetsinsats hon gjorde för att göra både mig (köpare) och säljare nöjda.
    Hon tog direkt tag i ev problem som uppstod, och löste dem med mycket bra resultat. Läs mer
    Annelie J gillar detta
  • Malin Louise T skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Annelie är mycket trevlig och bra. Vi är nöjda med hennes jobb.
    Hon känns närvarande och utan låtsasfasad.
    Rekommenderar absolut henne! Läs mer
    2018-03-16 Annelie J svarar Malin Louise T
    Tusen tack för din fina Reco Louise!
    Annelie J gillar detta
  • Frida K skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Annelie var en fröjd att ha kontakt med. Trots min och min sambos ringa ålder tog hon vårt intresse på allvar. Hon guidade oss med erfaren hand genom affären och gjorde kontakten mellan säljaren och oss enkel och naturlig. Skulle gärna anlita Annelie när det blir dags att sälja. Läs mer
    Annelie J gillar detta
  • Leif H skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hej
    Bemötandet var bra och svarstider,mm
    Det som var mindre bra var viljan att få flera att buda med fler visningar. Vi hade endast en visning och då på en storhelg .
    Och i slutändan är det för oss som kund pengarna som räknas. Läs mer
    2018-03-16 Annelie J svarar Leif H
    Hej Leif, tack för ditt omdöme och feedback. I er försäljning hade vi både öppna visningar och privata visningar men det blev ingen budgivning ändå, troligtvis låg vi i rätt prisnivå från början. Jag förstår din upplevelse, som säljare vill man ju gärna ha lite budgivning.
  • Roger J skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Helt fantastik.
    Gjorde en klockren affär från början till slut. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2017-10-14 Annelie J svarar Roger J
    Tack så mycket Roger! Hoppas ni trivs i ert nya hus!
  • Christian M skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Gjorde det hon skulle, varken mer eller mindre. Läs mer
    Annelie J gillar detta
  • Johanna R skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig och kunnig. Såg till att både köpare och säljare blev nöjda. Läs mer
    Annelie J gillar detta
  • Shada H skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hon är otroligt bra och duktig mäklare,
    Fick all information och var väldigt tydligt .kom alltid i tid satt och förklarade allt för oss, jag kommer att rekommendera henne för alla mina kompisar, Annelie var alltid nogran med att höra av sig och var mycket tydligt. Hon är mycket duktig och skicklig mäklare Läs mer
    2017-10-14 Annelie J svarar Shada H
    Stort tack Shada för ditt fina omdöme. Det har varit en stor glädje att få hjälpa er till en god affär och den största glädjen har varit att få lära känna dig och din fina familj lite grann, ni är helt underbara!
  • Marie Helene T skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Anneli är ett proffs. Hon levererade över förväntan. Hon skapar trygghet, har ett fint bemötande, har kontroll och är dessutom en person som inger stort förtroende. Jag skulle välja henne igen och jag har rekommenderat henne till vänner och bekanta. Läs mer
    2017-10-14 Annelie J svarar Marie Helene T
    Tusen tack Marie för dina fina ord om mig och min insats i försäljningen av ert hus! Jag tycker jättemycket om mitt jobb jag blir så himla glad av att höra att du är nöjd! Det glädjer mig att ha kunnat hjälpa er till en trygg och bra affär, det betyder jättemycket för mig att ha nöjda kunder! Stort tack för att du har rekommenderat mig vidare till dina vänner och bekanta <3
  • Gunilla G skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bemötandet var professionellt och trevligt.
    Hon var kunnig och hjälpsam. Kan rekommenderas till andra. Läs mer
    2017-09-27 Annelie J svarar Gunilla G
    Tack Gunilla för ditt fina omdöme, det värmer att höra.
  • Lena L
    Lena L skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig. Dock fick vi känslan av att hon kände köparna och däribland kände vi oss inte trygga i om försäljningen. Läs mer
    2017-09-27 Annelie J svarar Lena L
    Hej Lena, tack för ditt omdöme. Jag strävar efter att i alla affärer vara opartisk och bemöta alla på ett trevligt och professionellt sätt. Jag kan lugna dig med att köparna var helt obekanta för mig, jag känner dem inte sedan tidigare och träffade dem för första gången på visningen. Även om jag hade råkat känna dem så hade jag naturligtvis berättat det för er som säljare. Allt gott!
  • Mats E skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Annelie var mycket proffsig och fick ut en högre pris än vi hade räknat med. Snabbt gick det också. Vi fick också bra hjälp med siffror till reavinstdeklaration. Läs mer
    2017-09-27 Annelie J svarar Mats E
    Hej Mats och stort tack för ditt omdöme. Ja er försäljning gick verkligen snabbt, smidigt och med ett bra resultat - det glädjer mig att höra att ni är nöjda!
    Hälsningar Annelie
  • Annika H skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Fick ett gott intryck, väldigt trevlig mäklare. Dock tycker jag inte hon motsvarade våra förväntningar, hon var för passiv. Hade förväntat sig mer för det arvodet. Läs mer
    2017-09-27 Annelie J svarar Annika H
    Hej Annika, tack för ditt omdöme. Ja ibland kan det ta lite längre tid innan man hittar rätt köpare, så var fallet i er försäljning vill jag minnas. Tillslut fick vi ändå ett bra resultat, trots att det tog ett par veckor längre tid än vad det normalt brukar göra. Allt gott till er!
  • Mohamad B skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Professionellt jobbat och mycket trevligt bemötande. Läs mer
    Annelie J gillar detta
  • Evelina L skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har fått ett väldigt bra bemötande redan från första gången vi träffades för en värdering av lägenheten! Läs mer
    Annelie J gillar detta
  • Pär L skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Kunnig, serviceinriktad och mycket professionell Läs mer
    2017-09-05 Annelie J svarar Pär L
    Tack Pär, det glädjer mig att höra, hoppas att ni trivs i ert fina hus!
  • Eva W skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Försäljningen har gått bra och Annelie har gjort allt "by the book".
    Vi har haft ett bra samarbete kring försäljningen och jag är jättenöjd! Läs mer
    2017-09-05 Annelie J svarar Eva W
    Kul att du är nöjd Eva! Det har varit roligt att få hjälpa dig!
    Mycket bra bemötande, Anneli är mycket duktig pålitlig och bra mäklare . Läs mer
    2017-09-05 Annelie J svarar Shada H
    Tack för dina fina ord Shada, det har varit roligt att få hjälpa dig och din man till en lyckad försäljning.
  • Anders H
    Anders H skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte ett hus där Annelie Johansson var mäklare. Hon var mycket hjälpsam, svarade på våra frågor och hjälpte oss med allt. Jättebra! Läs mer
    2017-08-25 Annelie J svarar Anders H
    Kul att ni är nöjda Anders! Hoppas att ni trivs i ert mysiga hus!
  • Anders G skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Super. Allt. Gick smidigt. Proffsig. Och väldigt trevlig. Läs mer
    2017-08-25 Annelie J svarar Anders G
    Tack Anders! Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen!
  • Helena D skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Lugn återkopplande och mycket kunnig ovh trevlig ingav stort förtroende Läs mer
    2017-08-25 Annelie J svarar Helena D
    Tack Helena! Det glädjer mig att höra. :)
  • Sara K skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Supernöjd med precis allt!! Väldigt hjälpsam Läs mer
    2017-08-24 Annelie J svarar Sara K
    Vad roligt att ni är nöjda Sara! Ni har gjort ett bra köp som jag hoppas att ni har glädje av länge.
    Allt gott!
  • Hans E skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bemötandet var sympatiskt,trevligt och bra. Mäklaren Annelie levde med väl godkänt upp till vår förväntan. I händelse av behov av mäklare kommer vi ha henne i åtanke. Läs mer
    2017-08-24 Annelie J svarar Hans E
    Tusen tack Hans, det glädjer mig att ni är nöjda! Jag hjälper mer än gärna till när det är dags nästa gång att byta bostad.
    Allt gott till er!
  • Eva K skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hej jag är jätte nöjd med Annelie Johansson Uppsala som mäklare hon är trevlig och duktig Läs mer
    2017-04-12 Svensk Fastighetsförmedling Uppsala svarar Eva K
    Hej Eva, tack för dina fina ord, det har varit roligt att få hjälpa dig till en lyckad affär! /Annelie
Jessica Gustafsson
Helena Swahn