Annelie Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Annelie Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2007-11. Annelie Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.7. Annelie Johansson har haft 7 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 52 Läs vad Annelie Johansson

• 2020-03-30
    Vi sålde en villa i Sunnersta. Det tog längre tid att få huset sålt, än vi hade trott. Vi gick ut med för högt utgångspriset. Vår mäklare försökte peppa oss och sa att det skulle bli sålt. Vi vet inte hur hon pratade för varan på visningarna, då vi inte var med. Hon informerade oss efter varje visning hur många som kommit.
    Rolf Erik E
    • 125.0 m²
    • Sunnersta
    sålde sitt hus med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-03-03
    Anneli har sålt lägenheten Bangårdsgatan 1b 75320 Uppsala. Hon är en mycket duktig mäklare. Bra diskussion när buden kom in Hon höll mig informerad om allt. Kan ge henne bästa rekommendatio.
    Alf W
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Uppsala
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2019-11-18
    Köpte en fyra i uppsala. Trevlig och glad mäklare som gav oss tid att titta på lägenheten.
    Hans A
    • 4:a
    • 100.0 m²
    • Uppsala
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2019-11-12
    Skötte väl sitt uppdrag utan att utmärka sig varken uppåt eller nedåt.
    Magnus V
    • 52.0 m²
    • Almunge
    köpte sin stuga med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2019-10-22
    Vilken pålitlig och proffsig mäklare, Anneli Johansson... Från den första mötet med henne, med alla dem tips vi fick innan och under försäljningen av fritidshuset, anade vi aldrig om att det skall gå så bra, lätt och smidig. Rekommenderar dig starkt för alla andra som ska både köpa och sälja! Stor TACK ännu en gång.
    Almir D
    Almir D
    • 2:a
    • 45.0 m²
    • Almunge
    sålde sin stuga med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2019-10-05
    Sålt fars hus. Lite svårsålt. Men när affären var i hamn gick allt smídigt och snabbt.
    Camilla L
    • 117.0 m²
    • Uppsala
    Tack Camilla för dina ord och din Reco! Allt gott!

• 2019-10-03
    Vi fick suverän hjälp att sälja vår bostadsrätt i Uppsala! Annelie var otroligt engagerad, tog sig tid och var aktiv och intresserad av försäljningen. Vi hade ett mycket bra stöd med ideer och tankar och Annelie var suverän på att följa upp allt på ett kunnigt och proffsigt sätt! Annelie är otroligt proffsig!
    Magnus B
    • 80.0 m²
    • Uppsala
    Åh så glad jag blir att läsa din fina rekommendation Magnus! Så himla roligt att ni är nöjda! Och himla kul att få jobba med en sån glad och positiv familj som er. Och jag är såå nyfiken på ert äventyr ute i vida världen nu, hoppas att allt har gått bra och att ni har funnit er väl tillrätta! Hoppas vi hörs och ses igen i framtiden! Bamsekram till er alla <3

• 2019-10-02
    Vi sålde vår pappas dödsbo, vi blev bemötta på ett bra o proffsigt sätt. Ibland kunde det vara lite lång tid för återkoppling men förstår samtidigt att hon hade mycket att stå i hela tiden.
    Clari L
    • 117.0 m²
    • Uppsala
    Jättetack för din Reco Clari! Jag tar till mig om det du skriver om återkopplingen, det är en viktig del av mitt arbete att hela tiden hålla alla parter uppdaterade, och nåt jag försöker sträva mot hela tiden. En bra synpunkt av dig som jag ska tänka på ännu lite mera i kommande affärer.

• 2019-09-15
    Har sålt en BR. Ville ha en mäklare som lyssnade på mig och förstod mig map pris, tillträdesmöjligheter mm. Annelie var helt perfekt för mig, lyssnade men kom ändå med professionella förslag/idéer. Hon var alltid tillgänglig när jag behövde henne och återkopplade väldigt fort efter visningar. Hon förmedlade bra till intressenter alla fördelar med att bo i min brf, hon hade bra kontakt med min brf-styrelse. Hon tog inte ett hutlöst arvode vilket vissa andra mäklare försökte när jag bad om offert. Jag kan varmt rekommendera Annelie, en varm, pigg och glad mäklartjej som aldrig gav upp även om det var lite trögsålt.
    Marie L
    • 83.0 m²
    • Uppsala
    Åh jag blir så himla glad av att läsa din fina beskrivning av hur du upplevde mig och mitt arbete under processens gång! Jättetack för din fina Reco!! Och en stor eloge till dig Marie som trots att det tog rätt så många visningar så höll du modet uppe, alltid vänlig och glad, och lämnade lägenheten i perfekt skick till mig att visa varje gång. Och till sist så blev det ju jättebra - riktigt roligt! Bamsekram! Ses på tillträdesdagen!

• 2019-09-10
    Bra jobbat hela vägen! Tack för hjälpen!
    Armas J
    • Uppsala
    sålde en tomt med hjälp av Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jättetack för dina fina ord Armas! Kul att du är nöjd, det var ett gott samarbete oss emellan tycker jag. Ska bli spännande att se hur projektet blir sedan :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte