Carl Gustén
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-09

Läs vad 15 Läs vad Carl Gustén

• Jessica J köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Gustén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-07

Uppsala
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt i Uppsala. Vi fick hela tiden jaga tag i mäklaren som alltid hävdade att han hade fullt upp och vi kände att vi inte riktigt fick den servicen och information som utlovats. Läs mer
  • Annelie G köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Gustén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-01

Uppsala
    Han var tydlig och ödmjukt trevligt
    Förklara väldigt bra. Han var en bra länk mellan säljare och köparen Läs mer
  • Susanne G sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Gustén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

sammantaget -mycket gott omdöme Läs mer
  • Lucas L
    Lucas L sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Gustén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Jag sålde min 1a i Rosendal! Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren, han var väldigt trevlig. Mina förväntningar var att jag skulle få lägenheten såld så fort som möjligt och det lyckades han ordna även om det va lite små hinder med tomma visningar i början!

Mycket mycket nöjd kund. Läs mer
  • Britt-Inger N köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Gustén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Köpt lgh.
    Otroligt bra service och bra bemötande. Läs mer
  • Marcus B köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Gustén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Svarar på frågor, hjälpsam, lugn och personlig. Läs mer
  • Cane A sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Gustén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-04

Uppsala
    Vi sålde vår bostadsrätt med Carl Gustén som mäklare och vi är mer än nöjda med hans arbete. Alltid tillgänglig, trevlig, hjälpsam, kom med bra tips och idéer inför visningarna och gav verkligen allt för att sälja vår lägenhet till ett bra pris. Rekommenderar honom starkt som mäklare! Läs mer
    Carl Gustén gillar detta
  • Umer D köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Gustén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-31

Uppsala
    Det är andra gångar fick jag köpa lägenheter från Svensk fastighetsförmedling.
    Det gick fantastik bra.

Med vänlig hälsning

U.D Läs mer
    Carl Gustén gillar detta
  • Eva S sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Gustén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-24

Uppsala
    Valet av Svensk Fast och mäklare Carl Gustén visade sig vara ett tacksamt val. Carl är tydlig, lugn, tillgänglig och kunnig. En riktig klippa. Vårat varmaste tack för en snabb och snyggt skött visning och försäljning av vår lägenhet! Läs mer
  • Gunnel N sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Gustén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-09

Uppsala
    Försäljning av bostadsrätt, lägenhet i Uppsala. En 36 kvm etta har sålts i ett läge då bostadsmarknaden har svajat och då det funnits ett stort utbud av mindre lägenheter i Uppsala.

Vi är mycket nöjda med vår mäklare, Carl Gusten. Carl har varit tillgänglig, kommunikativ och väldigt sympatisk med ett trevligt bemötande. Vi ger honom våra allra bästa rekommendationer då vi är mycket nöjda med försäljningen. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson