Dilek Sirén
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 20 Läs vad Dilek Sirén

• Gabriel J köpte sin lägenhet med hjälp av Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-27

Uppsala
    Dilek helped us with the purchase of an apartment in Uppsala. She was thorough both with the preparation of the paperwork and at the signing process. She was highly responsive over email and phone. Overall, it was a great pleasure to work with her. We plan on requesting her assistance with future transactions, and will recommend her to our family, friends and colleagues. Läs mer
  • Mattias V köpte sitt hus med hjälp av Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-15

Bälinge
    Vi köpte en villa.

Vi blev väl bemötta av mäklaren, fick svar på de frågor vi hade, och om mäklaren inte hade svaren direkt fick vi dem ganska snart i efterhand.

Vi är också nöjda att processen från visning till kontraktsskrivning gick snabbt och smidigt.

Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade, och var snabb på att svara, även om det var efter kontorstid några gånger!

Sammantaget är vi nöjda med vår upplevelse, från början till slut. Läs mer
    2020-03-16 Dilek S svarar Mattias V
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Mattias! Hoppas att du och din familj får många fina år i ert nya hem! Vi ses på tillträdet.
    //Dilek
  • Haris T köpte sin lägenhet med hjälp av Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-12

Nyby
    Köpt en bostadsrätt där Dilek var mäklare. Blev bemött på ett professionellt men väldigt trevligt sett. Hon var väldigt informativ. Väldigt smidig med att kunna ordna visning dagen efter osv.. Ett bra bostadsköp. Läs mer
    2020-03-12 Dilek S svarar Haris T
    Stort tack Haris! Tusen stack för ditt fina omdöme och grattis till en fin lägenhet. Alltid kul med så trevliga köpare :)
  • Emil D sålde sin lägenhet med hjälp av Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-06

Nyby
    Vi sålde våran lägenhet med hjälp av Dilek Sirén på Svenskfast , och vi är väldigt nöjda. Hon har varit engagerad, hjälpsam och kunnig under hela processen. Lägenheten såldes innan visning, och till ett pris som vi är mycket nöjda med.
    Så vi kan varmt rekommendera Dilek. Läs mer
    2020-03-11 Dilek S svarar Emil D
    Så roligt att höra! Tusen tack Emil!
    Det är min högsta önskan att mina säljare känner som ni :) Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen.
    Allt gott!
    //Dilek
  • Inge Thorbjörn L skrev om Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-05

har sålt en fastighet och blev utmärkt vänligt bemött av mäklaren och skickligt utfört.
    jag hade inga speciella kännedom om hur det skulle gå till.
    Blev väldigt bra informerad.
    Kan verkligen rekommendera henne till mina vänner.
    Får högsta betyg av oss. Läs mer
    2020-03-11 Dilek S svarar Inge Thorbjörn L
    Tusen tack Inge för dina fina ord.
    Jag är glad att det var jag som fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen, hör av dig om det skulle vara något framöver.
    Allt gott.
  • Andreas L
    Andreas L köpte sin lägenhet med hjälp av Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-04

Ulleråker
    Välkomnande och förklarade detaljer på ett tydligt sätt. Läs mer
    2020-03-11 Dilek S svarar Andreas L
    Tusen tack för din rekommendation Andreas. Känns toppen att ni är nöjda.
    Allt gott!
    //Dilek Sirén
  • Rebecka L köpte sin lägenhet med hjälp av Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-04

Ulleråker
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande på visningen, Dilek tog sig tid att prata med oss och visade intresse för oss. Hjälpsam och kompetent. Läs mer
    2020-03-11 Dilek S svarar Rebecka L
    Tack snälla Rebecka för din rekommendation. Det glädjer mig att ni känt så, det är också min ambition som mäklare. Hoppas att ni stortrivs i den nya lägenheten och hör av er om det skulle vara någon fråga! Allt gott så länge :)
    //Dilek Sirén
  • Jens L sålde sitt hus med hjälp av Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-01

Stenhagen
    Sålde vår villa på 104kvm
    Vi behövde sälja snabbt och Dilek gjorde ett utmärkt jobb med att hjälpa oss med det !
    Våra förväntningar uppfylldes och vi blev bemötta på ett mycket proffesionellt sätt.
    Mycket nöjda kan man sammanfatta det :) Läs mer
    2020-03-03 Dilek S svarar Jens L
    Tusen tack Jens! Jag är glad att jag uppfyllde era förväntningar! Det har varit ett stort nöje att få förmedla ert fina kedjehus och så roligt att allt gick så snabbt och smidigt när vi hade begränsad tid på oss. Lycka till med er nya bostad.
    //Dilek
  • Mohammad Ahmed M köpte sitt hus med hjälp av Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-29

Stenhagen
    Hej! Jag har köpt villa genom mäklaren Dilk Sirén jag meddelade eftersom kunde inte anmälan så fick hjälp av Dilk för visning .sedan hon har bra erfarenhet vet hur bemötta både köparen och säljaren. Dille alltid hade bra kontakt med respekt och tidlig .förklara på bra sätt jag personligen faktiskt renomméder och nöjd .jag tycker det gick bra och snabb emellan oss jag känner mig trygg med Mäklaren Dilk Sirén tack vara för henne det vill säga jag hade tur och Svenska fastigheter har också tur finns en duktig mäklare som Dilk tack. Läs mer
    2020-03-03 Dilek S svarar Mohammad Ahmed M
    Tack snälla Mohammad för det fina omdömet och för din rekommendation. Jag tror och hoppas att ni ska trivas ert nya hem.
    //Dilek
  • Bror Lars Edvard W sålde sin lägenhet med hjälp av Dilek Sirén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-30

Ulleråker
    Köpt lägenhet i Brf Skogsblomman i Uppsala.
    Mycket bra bemötande.
    Mäklaren levde kupp till mina förväntningar.
    Mäklaren är kompetent och professionell. Läs mer
    2020-02-11 Dilek S svarar Bror Lars Edvard W
    Tack för det fina betyget jag fått! Jag hoppas att ni ska trivas bra i eran nya lägenhet!
    Varma hälsningar,
    Dilek!