Elenor Jansson

Elenor Jansson

Elenor Jansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Elenor Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Elenor Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 142 omdömen med ett betyg på 4.8. Elenor Jansson har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

142 omdömen om Elenor Jansson

Sedan starten hos Reco 2019
Therese S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

En varm och tillmötesgående mäklare som upplevs genuint trevlig.

Åsa L
Uppsala

Trevligt bemötande och snabb återkoppling i alla lägen.

Emma W
Köpte sitt hus med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Vänge

Världens gladaste människa! Hon har gjort allt och lite till för att vi ska få ett lyckat husköp!

Gunilla R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Ulleråker

Elenor är en varm och positiv person som snabbt sätter sig in i aktuell situation och agerar därefter med goda råd. Snabba svar och åtgärder och hela tiden positiv med nära till ett skratt, inget var besvärligt!

Vanessa Q
Luthagen

Bra samarbete, tillgänglig och engagerad, väldigt uppskattat ! Jag kommer att rekommendera Elenor Jansson till andra FJ kontor .

Jessica Ann H
Luthagen

Elenor was professional and by our side every step of the way. She advised us well and we sold our home for more than we thought we would be able to. We would definitely work with her again!

Michael V
Främre Luthagen

Elenor har den där perfekta balansen mellan att vara personlig och professionell vilket gör att man som kund får ett snabbt förtroende för henne och känner sig väl bemött och trygg. Hon verkade aldrig stressad när olika detaljer skulle finslipas och besvarade prompt mejl och samtal. Vi hade inte förväntat oss att få en så engagerad mäklare. Köpet av bostaden i Uppsala blev en oerhört positiv upplevelse, och vi kommer absolut att rekommendera Elenor till vänner och bekanta när fastighetsaffärer kommer på tal.

Lena J
Uppsala

Elenor var toppen bra, lugn, saklig profesionel från början till slut vi kände oss mycket trygga. Rekommenderar Elenor varmt.

Venera A
Årsta

Jag, Venera Aritkulova, är tacksam mot Elenor Jansson för hennes goda arbete under köpet av min lägenhet. För hennes professionalism och erfarenhet.

Ken R
Knivsta

Snabb, trevlig och kunnig Finns inget dåligt att säga