Elisabeth Osborne
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen. Varje bostadsaffär är unik och det är intressant att hitta guldkornen i varje bostad, och att hitta rätt köpare som kan se bostadens värde. Att arbeta affärsmässigt och resultatinriktat.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Dels har jag erfarenhet, dels är jag en engagerad mäklare med ett stort driv och en vilja att göra bra affärer. Jag är en riktig vinnarskalle, idérik, energisk och provar gärna nya vägar tillsammans med mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min stora, brokiga familj och med vännerna. Jag tränar mycket för att orka leva aktivt, gärna cykel och skidåkning. Läs mer

Läs vad 77 Läs vad Elisabeth Osborne

• Christer B sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-26

Ulleråker
    Elisabeth hjälpte oss att sälja en bostadsrättslägenhet. Vi fick vara delaktiga och hade en öppen dialog med henne genom hela processen. Det kändes tryggt och ärligt! Elisabeth är flexibel, erfaren, lyhörd, duktig och målinriktad. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Fredy A köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-23

Kungsängen
    Vi köpte en lägenhet genom Elisabeth.
    Vi fick ett professionellt bemötande, hon var mycket tydlig med den information som skulle förmedlas, hon uppmanade om att titta ordentligt, öppna skåp och lådor osv. vilket kändes tryggt. Läs mer
  • Joshua N köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-22

Ulleråker
    Köpt lägenhet. Fick själv lite strul med banken men Elisabeth hjälpte mig igenom. Läs mer
  • Vicky S köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-04

Knivsta
    Korrekt och noggrann med det juridiska. Läs mer
  • Uno K sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-03

Nyby
    Sålde bostadsrätt åt min far och affären slutade väldigt bra, över förväntan.
    Elisabeth och hennes medmäklare Mattias informerade bra under hela processen, hörde av sig när något nytt hände.
    sammantaget kan jag rekommendera Elisabeth, klar tydlig helt enkelt mycket bra.
    Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • Lucas W sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-30

Knivsta
    Vi sålde våran mammas lägenhet. Vilket gick bra. Vi fick gott och väl vad vi förväntat oss. Det enda som inte fungerade helt perfekt var den nätbaserade kommunikationen. Men det löstes på andra sätt. Inga problem. Läs mer
  • Maja F köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-17

Kungsängen
    Överlag positiv till vår kontakt med mäklaren. Elisabeth är en trevlig och tillmötesgående person. Läs mer
  • Magnus E sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-17

Kungsängen
    Vi sålde en 3:a på 76 kvm. Elisabeth gav ett professionellt och förtroendeingivande bemötande. Vi har haft att göra med flera mäklare under tidigare försäljningar, men Elisabeth ansträngde sig och levererade mycket mer. Vi är så nöjda med allt det hon gjorde och våra förväntningar uppfylldes på alla sätt. Läs mer
  • Emil H köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-07

Uppsala
    Väldigt bra! gjorde bra proffsigt intryck från första mötet Läs mer
    2019-11-08 Elisabeth O svarar Emil H
    Tack så mycket. Önskar dig all lycka till.
  • Hilkkaliisa Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-07

Centrum
    Elisabeth är tydlig, snabb och ytterst korrekt och sakkunnig. Och med inlevelseförmåga gällande kundens situation. Ett proffs helt enkelt! Läs mer
    2019-11-08 Elisabeth O svarar Hilkkaliisa Ö
    Tack för ditt fina omdöme. Vi har ju haft kontakt ett tag och det har varit ett nöje att samarbeta med dig.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle