Elisabeth Osborne

Elisabeth Osborne

Elisabeth Osborne är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Elisabeth Osborne har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Elisabeth Osborne har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.7. Elisabeth Osborne har haft 27 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen. Varje bostadsaffär är unik och det är intressant att hitta guldkornen i varje bostad, och att hitta rätt köpare som kan se bostadens värde. Att arbeta affärsmässigt och resultatinriktat.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Dels har jag erfarenhet, dels är jag en engagerad mäklare med ett stort driv och en vilja att göra bra affärer. Jag är en riktig vinnarskalle, idérik, energisk och provar gärna nya vägar tillsammans med mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min stora, brokiga familj och med vännerna. Jag tränar mycket för att orka leva aktivt, gärna cykel och skidåkning.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 120 Läs vad Elisabeth Osborne

• köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-05
    Vi fick ett mycket bra bemötande av mäklaren, både snabb på att svara och ge respons på våra frågor.
    Fick en bra och personlig visning, vår mäklare var påläst om både lägenheten och föreningen.
    Hela köpet gick snabbt, smidigt och kändes väldigt tryggt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Kåbo
    2021-06-19
    Saklig och informativ! Guidade genom vår afffär.
    Det var en lite längre process som krävde eftertanke. Tack för att du tog dig tid att svara. Elisabeth Osborne
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Eriksberg
    2021-06-09
    Jag har sålt en lägenhet med 2 rum.
    Elisabeth var väldigt trevlig, professionell och tydlig i sitt bemötande och levde upp till mina förväntningar.
    Hon var lyhörd till mina önskningar och såg till att affären var tydlig och gick så smidigt som möjligt.
    Tack Olivia! I vårt fall blev det extra viktigt att vara tydlig med vad som gäller i en budgivning... Elisabeth Osborne
    • Främre Luthagen
    2021-05-27
    bostadsrätt 3 rum kök Uppsala. Uppträdde trevligt hjälpsamt och återkom enl överenskommelse
    Tack den känslan var helt ömsesidig. Elisabeth Osborne
    2021-05-14
    Köpt en bostadsrätt• Trevlig, saklig och tydlig. Tyckte hon var bra
    2021-05-11
    Har sålt en större (126 m2) lgh i äldre bostadsrätt. Trevligt bemött av mäklaren som varit noggrann med att informera om uppdraget och ansvarsuppdelningen. Dessutom realistiska beskrivningar av marknadsutsikterna och, som jag upplever det, goda råd.
    Mäklaren lyckades på ett bra sätt koppla mig samman med flera
    potentiella, seriösa köpare!
    Tack för trevligt samarbete. Vi har ju haft två projekt och fått fundera lite om olika lösningar. Elisabeth Osborne
    2021-05-10
    Det är andra gången vi anlitade Elisabeth Osborne för att sälja en lägenhet. Elisabeth är mycket professionell, kunnig och skicklig. Hela försäljningsprocessen var otroligt väl skött. Det kändes tryggt att samarbeta med Elisabeth och försäljning överträffade våra förväntningar. Kan varmt rekommendera denna mäklare. Jag är säker på att hon är en av de absolut skickligaste och bästa inom sitt yrke i Uppsala-området.
    Det var så roligt att få hjälpa er ytterligare en gång. Och nu kan jag vara med på ett hörn med goda råd och vad jag har för kunskap lite till... Elisabeth Osborne
    2021-05-07
    Sålt bostadsrätt. Ärligt och bra intryck. Vi är mycket nöjda!
    Tack Jonas. Det blev en intensiv försäljningsperiod med era projekt. Elisabeth Osborne
    2021-05-06
    Utmärkt assistans vid vår försäljning!
    Tack Thomas. Det är roligt att du är nöjd med mitt arbete. Elisabeth Osborne
    2021-05-04
    Kunnig och påläst. Köpt en femma i Uppsala. Vi tittade på en annan lägenhet som vi tyckte om men den var för liten. Då letade hon upp en lägenhet efter våra önskemål innan den egentligen var ute till försäljning. Alla nöjda
    Det kändes extra roligt att kunna erbjuda något som egentligen inte fanns på marknaden, men där jag kunde skapa en bra affär för er och för säljarna. Elisabeth Osborne