en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen. Varje bostadsaffär är unik och det är intressant att hitta guldkornen i varje bostad, och att hitta rätt köpare som kan se bostadens värde. Att arbeta affärsmässigt och resultatinriktat.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Dels har jag erfarenhet, dels är jag en engagerad mäklare med ett stort driv och en vilja att göra bra affärer. Jag är en riktig vinnarskalle, idérik, energisk och provar gärna nya vägar tillsammans med mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min stora, brokiga familj och med vännerna. Jag tränar mycket för att orka leva aktivt, gärna cykel och skidåkning.
Kungsängsgatan 14
753 22 Uppsala — Visa karta

Vad tror Elisabeth att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 21 kunder tycker om Elisabeth Osborne

• Maja B
    Maja B skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Elisabeth Osborne är pålitlig, proffsig och trevlig. Jag kan varmt rekommendera Elisabeth till dig som funderar på att sälja er bostad. Läs mer
  • Kim V
    Kim V skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Proffsig och rakt fram. Underbar mäklare. Läs mer
  • Zibin G
    Zibin G skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Allt som Elisabeth är jättebra.Det vill vi säga tacka till Elisabeth.

Jessie o Zibin Guo Läs mer
    2018-09-26 Elisabeth O svarar Zibin G
    Jag är glad att ni tycker att ni fick hjälp. Det är mycket att tänka på när man köper fastighet i ett land där man inte kan något om hur man gör. Tack för era vänliga ord.
  • Carina Maria N
    Carina Maria N skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi är nöjda med den hjälp vi fick av mäklaren att sälja vårt radhus. Vi fick bra tips och information inför försäljningen.
    Inför visningen hade vi däremot tyckt det vore bra att annonsera två visningar istället för en visning. Läs mer
    2018-09-25 Elisabeth O svarar Carina Maria N
    Tack för din kommentar.
    Vi pratade om alternativ och jag rekommenderade att flera privata visningar var ett bättre sätt att få ett intresse för ert fina radhus. Det visade sig vara en bra strategi. Försäljningen blev lyckad och vi fick en trygg köpare.
  • Eva L
    Eva L skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt min 3:a med hjälp av Elisabeth Osborne och allt har varit väldigt proffsigt skött från dag 1. Hon har mitt fulla förtroende. Jag hade initialt valt en annan förmedling med de var katastrofalt odugliga så när jag träffade Elisabeth (fått henne rekommenderad av vänner) kände jag att det var helt rätt.
    Vi har tillsammans gått igenom alla stegen inför en försäljning och sedan har jag kontinuerligt blivit uppdaterad.

Tusen tack för din hjälp Elisabeth. Läs mer
    2018-08-21 Elisabeth O svarar Eva L
    Tack Eva för din rekommendation. Jag är glad att jag kunde hjälpa er, efter er tidigare erfarenhet. NU önskar jag all lycka till med framtidsplanerna!!
  • Inga Sofia Hansdotter A
    Inga Sofia Hansdotter A skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Som nyanländ till Uppsala och efter många år utomlands kändes det extra viktigt att kunna lita på min mäklare då jag skulle köpa min första bostadsrätt här. Elisabeth var perfekt på alla sätt och hon tog sig tid att sätta sig in i min situation samt kunde ge mig all information jag behövde för att kunna fatta ett övertänkt beslut. Jag kände att jag kunde lita på min mäklare och det hela var okomplicerat, instruktivt och trevligt! Läs mer
    2018-08-20 Elisabeth O svarar Inga Sofia Hansdotter A
    Tack för dina vänliga kommentarer. Jag försöker alltid ge relevant information och jag har som mål att du som köpare, ska känna dig informerad när du varit på mina visningar. Sen tyckte jag att själva mötet och visningen för dig var väldigt trevlig. En bonus för mig!
  • Mattias  S
    Mattias S skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Proffesionellt bemötande, kunnig och saklig med ett personligt deltagande. Allt i samma paket.

Vi har samma erfarenheter av Elisabeth både då vi varit köpare och säljare av villa och lägenhet. Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tack.
    Valet av mäklare var enkel efter en träffför länge sen.
    Elisabeth är otroligt lätt, rak o proffsig.
    Mkt nöjd med Henne. Läs mer
    2018-08-20 Elisabeth O svarar Emma B
    Så roligt att du är nöjd med mitt arbete. Det är ju målet!
  • Erik L
    Erik L skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra bemötande genom hela affären. Köpare av Dalby Säby 42 Läs mer
    2018-06-20 Elisabeth O svarar Erik L
    Roligt att ni är nöjda med vår kontakt. Det var ju en hel del att tänka på. Lycka till nu!!
  • Annie A
    Annie A skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag är mycket nöjd med Elisabeths insats som mäklare vid försäljningen av min lägenhet. Hon gav en bra och informativ beskrivning av hur hon arbetar och det avgjorde mitt val av mäklare inför försäljningen. Hon har drivit försäljningsprocessen på ett rationellt och bra sätt och jag har varit delaktig och informerad i varje steg. Jag är tacksam för hennes insatser. Läs mer
    2018-04-17 Elisabeth O svarar Annie A
    Tack för den fina rekommendationen. Varje försäljning är unik, och det är positivt när säljare och mäklare kan samarbeta så bra. Då flyter den planerade processen på och vi, båda parter, kan vara trygga med resultatet.
    /Elisabeth
  • Bengt T
    Bengt T skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt seniorlägenhet. Mäklarens bemötande var både professionellt och personligt och framför allt gav hon sig tid att samtala med säljaren. Jag hade stora förväntningar på Elisabeth och dem infriade hon med råge. Hela säljprocessen från det första mötet till och med kontraktskrivning blev en positiv upplevelse. Läs mer
    2018-04-12 Elisabeth O svarar Bengt T
    Varmt tack för dina kommentarer. Det är självklart att du som säljare ska känna tillit och diskutera för att kunna påverka säljprocessen enligt dina önskemål.
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har köpt 3rok i 55+ boende. Mycket bra bemötande, mäklaren engagerad och effektiv under hela processen från visning till avslutad affär.

Jag uppskattade mycket:
    Dels, den strukturerade beskrivningen av logistiken i köpprocessen, som de enskilda momenten rörande budgivning, vissa juridiska detaljer, tidsplanen och sammanträffande med föreningens styrelse.
    Dels, fokus på fakta vid visning av bostaden. Mäklaren "kunde" både objektet och föreningen.
    Dels den omedelbara responsen vid kompletteringsfrågor efter visningen.

Med fullt förtroende för mäklaren ser jag nu fram emot försäljningen av min nuvarande lägenhet.
    MVH Agneta Wingren Läs mer
    2018-04-12 Elisabeth O svarar Agneta W
    Tack så mycket. För mig är det viktigt att du som köpare ska känna dig väl informerad, för att kunna fatta trygga och slutliga beslut. Därför vill jag vara påläst och tillgänglig. Att nu få sälja din bostad är det yttersta beviset på det förtroendet. Jag ser fram emot det.
  • Cigerxwin A
    Cigerxwin A skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    hon är en professional mäklare vet hur man ska sälja och alltid både parter blir nöjda,, som mäklare hon är tydlig och uppdaterar säljaren när det kommer något nytt, jag rekomendrera Elisabeth Osborne för att hon levererar förhoppningar och det göt henne unik. Läs mer
    2018-04-12 Elisabeth O svarar Cigerxwin A
    Vi har samarbetat vid två försäljningar nu och det är roligt att du/ni känner förtroende för mitt arbete. Tack så mycket.
    //Elisabeth
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket professionell och erfaren. Läs mer
    2018-04-12 Elisabeth O svarar Niclas S
    Tack. Affärsmässighet är viktigt och jag är glad att jag fick hjälpa er med ytterligare en försäljning. Det är verkligen en bekräftelse av mitt arbete.
    //Elisabeth
  • Hamdi H
    Hamdi H skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jätte trevligt och rekommendera henne Läs mer
    2017-11-15 Elisabeth O svarar Hamdi H
    Varmt tack för din rekommendation!
  • Rolf N
    Rolf N skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Svar på vårt bemötande av mäklare
    Elisabeth Osborne.

Lätt att samarbeta med.
    Snabba svar på frågor via telefon.
    Kunnig i sitt jobb.
    Upplevdes ibland som lätt stressad.

Med vänlig hälsning
    Berit och Rolf Nordstrand Läs mer
    2017-10-26 Elisabeth O svarar Rolf N
    Tack för ert svar. Jag bemödar mig om att vara tillgänglig för kunden för att snabbt kunna hjälpa till.
    Vänliga hälsningar
  • Eva R
    Eva R skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig saklig noggrann och tillmötesgående Läs mer
    2017-09-21 Elisabeth O svarar Eva R
    Tack. Det är roligt att ni kände att jag arbetar hårt med att vara affärsmässig och att lyssna på säljarens önskemål.
    Elisabeth
    Elisabeth O, Elisabeth O gillar detta
  • Rune G
    Rune G skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hon var trevlig och verkade vara kompetent. Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har haft ett samarbete med Elisabeth under flera år och är väldigt nöjda med hennes arbete. Det märks att hon är erfaren och kunnig. Vi har enbart positiva erfarenheter och kommer att anlita henne igen om behov av mäklare skulle uppstå. Läs mer
    2017-11-15 Elisabeth O svarar Henrik A
    Det har varit trevligt att arbeta med er också, och kunna göra det i en takt som passade er. Jag ser fram emot att träffa er igen så småningom.
  • Mattias S
    Utmärkt Läs mer
    2017-09-18 Elisabeth O svarar Mattias S
    Tack Mattias. Det var en lyckad försäljning som gick enligt vår plan.
    Hälsningar
    Elisabeth
  • Wille F
    Wille F skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig och duktig på att informera om hur hela processen går till, lyssnar till säljaren och kommer med bra idéer och förslag.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2017-08-15 Svensk Fastighetsförmedling Uppsala svarar Wille F
    Det är roligt och uppmuntrande att höra. Tack så mycket, Wille. Hoppas du trivs.
    Vänliga hälsningar
Jessica Gustafsson