Elisabeth Osborne
Registrerad mäklare sedan 2012-07-30
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-19
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen. Varje bostadsaffär är unik och det är intressant att hitta guldkornen i varje bostad, och att hitta rätt köpare som kan se bostadens värde. Att arbeta affärsmässigt och resultatinriktat.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Dels har jag erfarenhet, dels är jag en engagerad mäklare med ett stort driv och en vilja att göra bra affärer. Jag är en riktig vinnarskalle, idérik, energisk och provar gärna nya vägar tillsammans med mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min stora, brokiga familj och med vännerna. Jag tränar mycket för att orka leva aktivt, gärna cykel och skidåkning. Läs mer

Läs vad 85 Läs vad Elisabeth Osborne

• Petra J sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-18

3:a
    Löten
    Sålt min lägenhet, personligt och vänligt bemötande med lyckat resultat trots coronatider. Läs mer
  • Helena R köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-18

3:a
    Löten
    Jag köpte en lägenhet med Elisabeth som mäklare. Hon gav direkt ett fint bemötande och jag upplevde att hon gav ett fint stöd och kunde svara på frågor. Under kontraktskrivningen förklarade hon allt på ett bra sätt och all kontakt med henne har varit jättebra.

Kan starkt rekommendera henne som mäklare! Hon är kunnig och driven och är verkligen på både säljare och köpares sida. Läs mer
    2020-06-19 Elisabeth O svarar Helena R
    Tack Helena! Du och din säljare som skrivit en kommentar ovanför, var så omtänksamma och inriktade på att det skulle bli en positiv affär. Jag bidrog med mitt kunnande.
  • Maria N köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-09

UPPSALA
    Vi har köpt hus genom Elisabeth. Hon är en väldigt bra, erfaren mäklare som inger ett stort förtroende. Vi har varit mycket nöjda med servicen. Det var en mycket bra genomgång vid kontraktsskrivning. En mäklare som är mån om att affären ska bli bra för både köpare och säljare. Läs mer
    2020-06-19 Elisabeth O svarar Maria N
    Jag är glad att ni är nöjda och ser fram emot att bo i Uppsala.
  • Jörgen N köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-07

UPPSALA
    Skrivit kontrakt på ett hus i Sunnersta, Uppsala, Rak och tydlig kommunikation, kunnig, trevlig och snabb. Kan ärligt rekommendera henne varmt. Läs mer
    2020-06-08 Elisabeth O svarar Jörgen N
    Tack så mycket. Jag försöker vara tydlig, för att kanske kunna underlätta när stora beslut ska fattas.
  • Tony B köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-03

Sommarro
    Blandar ihop oss med andra. Tog oss inte på allvar Läs mer
    2020-06-03 Elisabeth O svarar Tony B
    Det här var tråkigt att se. Jag bad om ursäkt att jag blandade ihop dig med en annan person med liknande namn. Jag kan be om ursäkt igen för det misstaget. Jag var sjuk och det var olyckligt, men det är svårt för en kollega att hoppa in i det skede vi var då. För mig är alltid alla spekulanter viktiga och jag försöker göra mitt bästa, för att hjälpa köpare och säljare att hitta en överenskommelse som båda parter är nöjda med.
  • Emma T köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-23

2:a
    Eriksberg
    Köpt lägenhet, Elisabeth är rak och tydlig, egenskaper jag uppskattar men inte är van vid hos mäklare. Läs mer
    2020-05-23 Elisabeth O svarar Emma T
    :) Tack för komplimangen. Det var roligt att höra.
  • Gertrud H sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-18

Knivsta
    Hej
    Hänvisar till redan insänt svar Arne och Gertrud .Om svaret inte inkommit hör av er Läs mer
    2020-05-23 Elisabeth O svarar Gertrud H
    Jo tack. Det inkom. Jag tackar för det positiva omdömet.
  • Arne H sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-15

Knivsta
    Vi har sålt vårt fritidshus med hjälp av Elisabeth Osborne.
    Försäljningen gick supersnabbt från första kontakt till skrivande av kontrakt.
    Elisabeth är klok, ärlig och rolig att arbeta med. Hela hon utstrålar professionalism i allt hon gör.
    Vi är jättenöjda!

Gertrud och Arne Höggren Läs mer
    2020-05-23 Elisabeth O svarar Arne H
    Tack snälla ni! Så roligt att ni är nöjda. Det var trevligt att arbeta med er. Och jag var själv nöjd att jag kunde genomföra hela affären så snabbt och ändå helt korrekt.
  • Christer B sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-26

Ulleråker
    Elisabeth hjälpte oss att sälja en bostadsrättslägenhet. Vi fick vara delaktiga och hade en öppen dialog med henne genom hela processen. Det kändes tryggt och ärligt! Elisabeth är flexibel, erfaren, lyhörd, duktig och målinriktad. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Fredy A köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-23

Kungsängen
    Vi köpte en lägenhet genom Elisabeth.
    Vi fick ett professionellt bemötande, hon var mycket tydlig med den information som skulle förmedlas, hon uppmanade om att titta ordentligt, öppna skåp och lådor osv. vilket kändes tryggt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle