Elisabeth Osborne
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen. Varje bostadsaffär är unik och det är intressant att hitta guldkornen i varje bostad, och att hitta rätt köpare som kan se bostadens värde. Att arbeta affärsmässigt och resultatinriktat.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Dels har jag erfarenhet, dels är jag en engagerad mäklare med ett stort driv och en vilja att göra bra affärer. Jag är en riktig vinnarskalle, idérik, energisk och provar gärna nya vägar tillsammans med mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min stora, brokiga familj och med vännerna. Jag tränar mycket för att orka leva aktivt, gärna cykel och skidåkning. Läs mer

Läs vad 63 Läs vad Elisabeth Osborne

• Felix E köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-05

Uppsala
    Professionell mäklare som vet vad hon gör. Jag köpte ett objekt och allt gick smidigt under processen! Läs mer
  • Agnes O köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-05

Uppsala
    köpt bostadsrätt. Mäklaren var försenad vid visning. Det mesta flöt på okej. Läs mer
  • Resul F köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-04

Verkligen dålig
    Svarar inte på telefon
    Återkopplar väldigt dåligt
    Nästan så att hon inte är lämplig som mäklare enligt mig Läs mer
  • Martin köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-03

Uppsala
    Mäklaren häver ur sig utsagor om saker som hon inte alls har en susning om, som lagen, försäkringar eller marknaden. Jag hade skrattat flera gånger om det nu inte hade handlat om pengar och annat allvarligt. Läs mer
  • Martin L köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Jag köpte en 2:a. Elisabeth hjälpte till väldigt mycket då de var mitt första steg in i bostadsmarknaden. Jag kände mig orolig inför alla papper och liknande, men Elisabeth förklarade på ett bra sätt som fick mig att förstå. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-10-04 Elisabeth O svarar Martin L
    Hej Martin!
    Jag är glad att du kände dig trygg och kände att du förstod. Det är många frågor som kommer upp och behöver arbetas igenom vid ett köp.
    Hoppas du trivs riktigt bra!
  • Synne Victoria Guldahl L köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Elisabeth var jätteduktig i hanteringen av försäljning av huset vi köpte. Trevlig och proffs! Läs mer
    2019-10-04 Elisabeth O svarar Synne Victoria Guldahl L
    Så bra att ni är nöjda och jag vet ju att ni trivs.
  • Ylva B sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Bostadsrätt

Jag fick ett vänligt bemötande, vilken inte behöver vara häpnadsväckande. det bästa med Elisabeth Osborne, så som jag uppfattade det, var hennes förmåga att vara professionell, saklig och höll sig informerad. Jag kände också att försäljningen resulterade i ett fullt godtagbart pris. Jag har rekomnderat henne till vänner. Läs mer
    2019-10-04 Elisabeth O svarar Ylva B
    Hej Ylva!
    Varmt tack för dina rekommendationer. Det är det högsta betyg jag kan få som mäklare. Och det viktigaste.
  • Gustav H köpte en tomt med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-01

Knivsta
    Trevlig mäklare som tyvärr brister i kommunikationen.
    Många "missförstånd" uppstod under resans gång.
    Mer intresserad utav sin egen semester än att få till ett avslut.

Som sagt trevlig och kompetent mäklare som tyvärr inte skötte denna försäljning så väl som hon borde ha kunnat! Läs mer
    2019-10-04 Elisabeth O svarar Gustav H
    Den här affären gjordes upp i mitten av min semester och jag var inte på plats. Jag bad kolleger om hjälp med vissa delar, i stället. Det var anledningen till att jag informerade dig om att jag hade semester och var bortrest.
  • Eva A sålde en tomt med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-01

Knivsta
    Jag sålde 2 tomter med hjälp av mäklaren. Hon var kunnig och trevlig. Att sälja sin fastighet är en stor sak då är det tryggt att ha en mäklare som vet vad hon gör och det visste min mäklare. Läs mer
    2019-10-04 Elisabeth O svarar Eva A
    Tack så mycket. Det är roligt att du är nöjd och trygg med affären.
  • Hamed B köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-30

Uppsala
    She was very helpful and explained everything with patience and in depth. She took good care of us and sellers equally. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson