Elisabeth Osborne

Elisabeth Osborne

Elisabeth Osborne är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Elisabeth Osborne har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Elisabeth Osborne har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 148 omdömen med ett betyg på 4.7. Elisabeth Osborne har haft 23 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen. Varje bostadsaffär är unik och det är intressant att hitta guldkornen i varje bostad, och att hitta rätt köpare som kan se bostadens värde. Att arbeta affärsmässigt och resultatinriktat.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Dels har jag erfarenhet, dels är jag en engagerad mäklare med ett stort driv och en vilja att göra bra affärer. Jag är en riktig vinnarskalle, idérik, energisk och provar gärna nya vägar tillsammans med mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min stora, brokiga familj och med vännerna. Jag tränar mycket för att orka leva aktivt, gärna cykel och skidåkning.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 148 Läs vad Elisabeth Osborne

• köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-06-23 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket gott intryck av Elisabeth som mäklare när vi köpte bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och vi fick all information vi behövde. Ambitiös och korrekt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mycket engagerad mäklare som verkligen gjorde sitt yttersta för att tillmötesgå alla våra önskemål. Slutpriset på vår lägenhet blev dessutom långt över vår förväntan tack vare hennes fantastiska insats!
    Det var glädjande att det gick så bra och att ni är nöjda. I dagens marknad behöver man både tänka sig för och lägga ner extra arbete för att få resultat. Vi hade ett bra samarbete och bra kommunikation hela vägen. Elisabeth Osborne
    2022-06-23 Verifierad kund
    Fantastic, confident and trustworthy. Not pushy or arrogant, she clearly knows her stuff and delivers results.

Extremely happy with her work. 10/10 will recommend.
    There sure were some challenges with the beautiful bathroom which you had just renovated and then had to re-do due to someone else's mistake. I am so happy it all worked out so well. Thank you for your cooperation. We had a good strategy, I think. Elisabeth Osborne
    • Uppsala
    2022-06-11 Verifierad kund
    Hon var förtroendeingivande, trevlig, lugn och pedagogisk. Helt rätt person för att sälja just den lägenheten till mig! Kunde inte varit bättre!
    Tack. Det är viktigt att kunna följa med i beslutsprocessen och kanske räta ut en del frågetecken. Elisabeth Osborne
    • Centrum
    2022-06-03 Verifierad kund
    Elisabeth är en mycket kompetent och hjälpsam mäklare. Vi hade inte kunna bli bättre bemötta eller få bättre service. Vi är oerhört nöjda med allt stöd som vi fått inför och under försäljningen och kan varmt rekommendera Elisabeth till andra kunder!
    Det var roligt att jag kunde hjälpa till i er lite speciella situation. 😊 Elisabeth Osborne
    • Centrum
    2022-06-01 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Elisabeth Osborne. Hon har varit serviceinriktad och agerat proffsigt.
    Jag hoppas och tror att ni kommer att vara mycket nöjda med ert val av bostad.Det är roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Elisabeth Osborne
  • sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Uppsala
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bra val av erfaren senior mäklare till försäljning av ett hus som ägs av en äldre senior person.

Bra text i annonsen och bra bilder.

Saknade endast tidig förklaring till att skyltning på gata och utanför huset inte genomfördes. Skyltningen gjordes först senare efter 1:a visning.
    Tyvärr hade skylten vid entr’en flyttats bort, visade det sig. Det var bra att ni upptäckte det. Elisabeth Osborne
    • Industristaden
    2022-04-07 Verifierad kund
    Elisabeth är engagerad och väldigt mån om att försäljningen ska gå rätt till. Som mäklare är hon väldigt tydlig och saklig med ett stort hjärta och genuint intresse för alla parters bästa. Vi fick ett högre slutpris än vad vi väntade oss!
    Det var roligt att kunna överträffa era förväntningar! Elisabeth Osborne
    • Industristaden
    2022-04-07 Verifierad kund
    Tydlig, trevlig och väldigt proffsig! Fortsätt så! 10/10
    Jag önskar dig all lycka till i den fina lägenheten. Snart är det tid att flytta in! 😊 Elisabeth Osborne
    • Luthagen
    2022-03-02 Verifierad kund
    Elisabeth är en mäklare som ger goda råd. Hon inger en trygghet och är tydlig i sina rekommendationer. Under hela processen har hon varit professionell och hjälpsam och jag kan ge henne mina bästa rekommendationer.
    Vi har ju haft kontakt i flera år innan ni slog till på en villa! Då får man bra kontakt. Jag önskar er allt gott! Elisabeth Osborne