Elisabeth Osborne är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Elisabeth Osborne har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Elisabeth Osborne har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.6. Elisabeth Osborne har haft 24 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen. Varje bostadsaffär är unik och det är intressant att hitta guldkornen i varje bostad, och att hitta rätt köpare som kan se bostadens värde. Att arbeta affärsmässigt och resultatinriktat.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Dels har jag erfarenhet, dels är jag en engagerad mäklare med ett stort driv och en vilja att göra bra affärer. Jag är en riktig vinnarskalle, idérik, energisk och provar gärna nya vägar tillsammans med mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min stora, brokiga familj och med vännerna. Jag tränar mycket för att orka leva aktivt, gärna cykel och skidåkning.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 96 Läs vad Elisabeth Osborne

• 2020-11-23
    Bra bemötande och mäklaren levde upp till förväntningarna.
    Anna-märta N
    • Stabby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-11-23
    Vi har sålt vår Bostadsrätt med hjälp av Elisabeth. Trots svåra tider för försäljningar har hon varit väldigt stöttande och hittat kunder gång på gång. Vi trodde vi skulle behöva släppa bostadsrätten för under utgångspris men istället fick vi upp den över. Vi rekommenderar henne varmt.
    Hanna S
    • Sävja
  • 2020-11-21
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och visningen av lägenheten. Även avtalsgenomgången på ert kontor genomfördes proffsigt. Med vänlig hälsning, Eva & Ove Lundgren
    Eva L
    • Stabby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-11-21
    Jag har köpt en lägenhet i Sävja Allt gick jätte fort o smidigt med både mäklare o säljare. Mäklaren var mycket hjälpsam o hade tålamod. Jag är mycket glad över detta köp
    Noor M
    • Sävja
  • 2020-11-11
    Vi har nyligen köpt en bostadsrätts lägenhet med hjälp av mäklare Elisabeth Osborne. Elisabeth har gjort en noggrann beskrivning av lägenheten, sen vi kollade i alla rum och balkong På ett professionellt sätt vi har fått information om lägenhet och föreningen. Elisabeth var en vänlig, snäll och trevligt mä.klare
    Rodica Z
    • 109.0 m²
    • Södra Gottsunda
    Tack för din rekommendation. Det var roligt att ni kunde hitta rätt bostad.

• 2020-10-03
    Elisabeth Osborne genom Svensk Fast, fått i uppdrag att sälja min lägenhet i centrala Uppsala,bostaden är från 2014 och på 123 kvm. Min man och jag har har vid ett första möte med E.O. träffats i bostaden,där vi fick en bra genomgång utav vad som ingick i E.O.s uppdrag. Därefter har vi via mail fått en bra info om aktuellt läge. Jag har sammantaget bara positiva upplevelser kring hur E.O. hanterat och genomfört uppdraget.
    Maj-lis H
    • 122.9 m²
    • Uppsala
    Tack för kommentaren. I dessa tider måste man använda alla medel och mail och telefon fungerade ju bra, för att vi skulle vara Corona-anpassade.

• 2020-09-30
    Väldigt proffesionellt och super trevlig. Rekommenderar starkt!
    Tarane B
    • 122.9 m²
  • 2020-09-30
    Först köpte vi hus som Elisabeth var ansvarig mäklare för, kände då förtroende och tyckte att hon hade ett mycket trevligt uppträdande. Valde då att ge henne uppdraget att sälja vårt radhus som hon skött på ett professionellt sätt!
    Ulrika K
    • 88.0 m²
    • Uppsala
    köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Det var väldigt roligt att få hjälpa till i två viktiga affärer. Först ett nya hus, som är så fullt av möjligheter, men behöver en del kärlek och kunskap. När jag sen fick se er nuvarande bostad förstod jag att ni hade allt som krävs. Vid försäljningen av ert nuvarande boende var Paulina med också. Vi hade båda väldigt trevligt under försäljningen, med allt vad den innehöll. Varmt lycka till!!

• 2020-09-25
    Hej!!! Vi köpte ett lägenhet. Vi är mycket nöjda med Elisabeth Osbornes arbete. Hon är en professionell och mycket artig person.
    Medina K
    Medina K
    • 78.0 m²
    • Gottsunda
    Hej Medina. Jag försöker vara informativ och stödja båda parter i en försäljning, så att alla kan känna sig trygga. Lycka till nu. Mvh Elisabeth

• 2020-09-25
    Jag gillade henne hur mötte hon oss. Hon är en trevlig, glad person. Jag fick all information jag behöver, hon är professionell.
    Mirlan K
    Mirlan K
    • 78.0 m²
    • Gottsunda
    Tack Mirlan. Det var roligt att kunna hjälpa till. // Elisabeth

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte