Elisabeth Osborne

Elisabeth Osborne

Elisabeth Osborne är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Elisabeth Osborne har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Elisabeth Osborne har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 162 omdömen med ett betyg på 4.7. Elisabeth Osborne har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen. Varje bostadsaffär är unik och det är intressant att hitta guldkornen i varje bostad, och att hitta rätt köpare som kan se bostadens värde. Att arbeta affärsmässigt och resultatinriktat.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Dels har jag erfarenhet, dels är jag en engagerad mäklare med ett stort driv och en vilja att göra bra affärer. Jag är en riktig vinnarskalle, idérik, energisk och provar gärna nya vägar tillsammans med mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med min stora, brokiga familj och med vännerna. Jag tränar mycket för att orka leva aktivt, gärna cykel och skidåkning.

162 omdömen om Elisabeth Osborne

Sedan starten hos Reco 2017
Johanna W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Kungsängen/Industristaden

Elisabeth har varit helt fantastisk! Så lugn, trygg, kunnig och glad. Hon har med säker hand lotsat oss genom hela processen från första mötet tills försäljningen gick igenom, och vi har känt oss väl omhändertagna hela tiden. En varm rekommendation till dig som ska sälja din bostad är att kontakta Elisabeth!

Erik W
Kungsängen/Industristaden

Mycket bra bemötande och professionellt intryck!

Mimmi W
Centrum

En mycket noggrann och trevlig mäklare! Det var svårt att sälja i dessa tider men vi fick till slut det begärda priset och vi är mycket nöjda.

Svar från Elisabeth Osborne

Det var så positivt att allt lyckades och att ni fick det ni begärde till slut!!

Stina D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Centrum

Bra bemötande, bra återkoppling, proffsig.

Svar från Elisabeth Osborne

Tack för ditt omdöme. Det blev ju lite extra utmanande i ditt fall, eftersom du hade planer, och det var roligt att jag kunde hjälpa till. Grattis till att allt godkändes. 👏😊

Gudrun W
Sävja

Mäklaren Elisabeth Osborne finns alltid tillgänglig för frågor och tips, hon är lätt att samarbeta med.

Cecilia W
Luthagen

Elisabeth var mäklare för den bostad vi köpte. Hon utförde sitt arbete med stort hjärta och engagemang. Hon hittade ett sätt att genomföra affären som både säljaren och vi som köpare kunde vara nöjda med trots många hinder på vägen. Vi kan varmt rekommendera Elisabeth som mäklare.

Svar från Elisabeth Osborne

Tack Cecilia! Jag är verkligen glad att alla svårigheter kunde lösas till slut. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i den fina lägenheten. Området kan ni ju redan 😊

Anton O
Fålhagen

Bra, snabba svar. Allt bra mycket bra och det gick enkelt.

Svar från Elisabeth Osborne

Hejsan! nu har det gått någon månad sen tillträdet. Jag hoppas du njuter av din fina lägenhet, som jag vet att du såg fram emot att flytta till. :)

Elisabet H
Salabacke

Elisabeth har varit mycket kunnig och professionell. Hon har varit tydlig och lyhörd för mina önskemål. Jag har känt mig trygg med de råd jag har fått och haft fullt förtroende för Elisabeth som mäklare. Hon har dessutom varit snabb och effektiv i att få ur lägenheten till försäljning. Hon har till fullo motsvarat mina förväntningar

Emil L
Knivsta

Trevlig och tydlig. kan definitivt rekommendera

Ann-Cathrine E
Knivsta

En lung, sansad och noga mäklare som tar sitt jobb på alvar.