Frida Kontturi Jansson

Frida Kontturi Jansson

Frida Kontturi Jansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Frida Kontturi Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Frida Kontturi Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.9. Frida Kontturi Jansson har haft 21 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 29 Läs vad Frida Kontturi Jansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Kontturi Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-08-01
    Frida har från första stund gjort ett mycket gott intryck. Professionell trevlig och lättillgänglig. Frida är väl insatt i aktuella marknadsläget vi har därför sålt vår lägenhet snabbt och smidigt, vilket var det allra viktigaste för oss denna gång. Rekommenderar henne varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Kontturi Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-31
    Tillmötesgående orkade extra visning av lägenheten.

Mycket informativ vid avtals skrivningen

Mycket nöjd
    2021-07-29
    Trevlig och hjälpsam, förklarade bra och hjälpte oss hela vägen
    2021-07-14
    Väl bemött av mäklaren. Trevlig och lyhörd inför mina önskemål. Trodde det skulle bli svårt att få lägenheten såld men det gick fort!
    2021-07-12
    Den bästa upplevelsen var vid visning. Informerade bra om bostaden sen gav hon oss tid att titta och tänka och vänta på frågor utan att vara tvingande. Det är det bästa jag varit med med mäklare. Den där lugn tiden är guld för mig.
    • Ulleråker
    2021-07-09
    Frida skötte försäljningen av våran bostadsrätt suveränt. Vi hade en bra kontakt med henne, även om vi befann oss i en annan ort under nästan hela processen. Hon var väldigt motiverad och engagerad. Vi rekommenderar henne starkt.
  • Dag Arne D
    sålde sitt hus med hjälp av Frida Kontturi Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-09
    Mäklaren har, från början till slut, varit mycket professionell.

Hon har informerat oss kontinuerligt om säljprocessens samtliga delar, och varit ett stort stöd för oss.

Vi kan helt enkelt inte tänka oss en bättre mäklare!
    • Storvreta
    2021-06-21
    Hon var fantastisk för allt , information, bemötande , tillgänglighet och sist inte minst , för en smidigt och snabb affär😄
    Tack Marzieh, hoppas du ska trivas i ditt hus och att flytten går smidigt! Hör av dig om du behöver hjälp med något! Frida Kontturi Jansson
  • Johan K
    • Viksta
    2021-06-14
    Väldigt trevligt bemötande!
    Frida levde upp till alla våra förväntningar och lite till
    Tack Johan för din rekommendation! Hoppas ni ska trivas i nya huset och att allt går smidigt med flytten! Vi ses på agilityplan framöver! :) Frida Kontturi Jansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Frida Kontturi Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Viksta
    2021-06-14
    Trevlig, kom och visade huset på en söndag med kort varsel.

Hon gjorde rent av ett bra jobb
    Tack Andreas, hoppas verkligen att ni ska trivas i ert nya hus! Verkligen ett fantastiskt ställe ute på landet ni fått tag på! Frida Kontturi Jansson