Hanna Moberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Hanna Moberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Hanna Moberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 5.0. Hanna Moberg har haft 9 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 11 Läs vad Hanna Moberg

• 2020-11-23
    Sålt 1:a i Uppsala (Kungsängen). Otroligt lätt och smidigt att låta Hanna Moberg ta hand om allt (planering, pris, marknadsföring, styling, fotografering, visning och förhandling). Bemötandet och hur:et har från första samtalet varit sakligt, vänligt, effektivt och givande dvs 100%-igt :-) Med vänlig hälsning Patrik
    Patrik K
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Kungsängen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Stort tack för den fina recensionen Patrik! Det var trevligt att få arbeta med er och det gick väldigt smidigt trots att det var delvis på distans. Det ska bli kul att träffas om ni kommer upp för tillträdet!

• 2020-10-30
    Min första bostadsaffär i livet, köpte ett renoveringsobjekt i Salabacke. Jag och mina föräldrar så bra bemötta av Hanna när vi var på visning som hade super bra koll på allting. Lugn tjej som vill att allting ska bli rätt, gillar verkligen att hon är så tillgänglig och att man kan ställa vilka frågor som helst utan att känna sig dum. Super bra mäklare som jag verkligen rekommenderar!
    Selma A
    • 1:a
    • 39.0 m²
    • Uppsala
    köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag tackar så hjärtligt för de fina orden. Det är väldigt viktigt för mig för att alla ska känna sig bekväma i affären så det gör mig väldigt glad att höra att du upplevt det så. Vi ses snart till tillträdet!

• 2020-10-25
    Otroligt lyhörd och lösningsfokuserad.
    Lena O
    • 74.0 m²
    • Sommarro
    Tack Lena för de fina orden. Det känns väldigt roligt att just du köpte lägenheten och jag tror att du kommer trivas väldigt fint!

• 2020-10-22
    Min bostad i Luthagen såldes för ett mycket trevligt pris tack vare Hannas fantastiska engagemang, kunskap och trygga framförhållningssätt. Jag bor inte i Uppsala och var orolig för att det skulle påverka min bostadsförsäljning. Men icke, jag kunde känna mig trygg i och med att Hanna är en mäklare som ställer upp till 100%. Även köparen uttryckte att hen uppskattade mäklarens sätt att arbeta. Stort tack för ett fantastisk bra samarbete! Rekommenderar varmt att välja Hanna som mäklare.
    Sol S
    • 50.5 m²
    • Uppsala
  • 2020-10-19
    Sålt en lägenhet (dödsbo efter mor och far.) Otroligt bra och proffsigt bemötande Höga förväntningar som jag hon levde upp till Trevligt bemötande och jag rekomenderar gärna andra att anlita er
    Anders H
    • 76.5 m²
    • Knivsta
    Stort tack för det fina omdömet, jag tackar för förtroendet!

• 2020-10-14
    Har precis sålt en bostadsrätt med hjälp av Hanna Moberg. Blev så fint omhändertagen och kände mig helt trygg då hon är mycket lyhörd, samt utmärkt på att komma med bra förslag. Väldigt proffesionellt beteende och förtroendeingivande. Mina förväntningar överträffades, då det hela gick snabbare och smidigare än jag vågat hoppas på. Kommer helt klart rekommendera både Hanna och Svensk fastighetsförmedling.
    Mikael P
    Mikael P
    • 48.6 m²
    • Svartbäcken
  • 2020-10-13
    Köpt bostadsrätt med Hanna! Snabb och smidig kommunikation. Rekommenderar varmt henne!
    Sara S
    Sara S
    • 48.6 m²
    • Svartbäcken
    Tack för rekommendationen Sara, jag uppskattar det. Er affär var väldigt kul att få vara en del av! Jag ser fram emot tillträdet i vår, du kommer verkligen att trivas!

• 2020-08-03
    Köpt en lägenhet. Väldigt nöjd med mäklaren Hannas insats - mycket professionell.
    Helena M
    • 61.0 m²
  • 2020-08-03
    Sålde lägenhet mitt i sommaren i Coronatider. Proffsigt och kompetent bemötande samt kontinuerlig återkoppling och lägesanalys under processens gång har känts tryggt.
    Helena Sofia Elisabeth J
    • 61.0 m²
  • 2020-08-01
    Hanna va grym, allt gick super smidigt, bra o enkelt.
    Sara B
    • 84.0 m²
    • Gränby Backe

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte