Hanna Moberg

Hanna Moberg

Hanna Moberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Hanna Moberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Hanna Moberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 5.0. Hanna Moberg har haft 22 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 36 Läs vad Hanna Moberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-22
    Superbra mäklare!! Levde upp till alla våra förväntningar och sålde vår lgh till försäljningsrekord i vårt område.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-19
    Professionell och kunnig. Var flexibel när vi skulle ha visning på lägenheten samt under kontraktskrivning.

Det var första gången vi köpte lägenhet men Hanna var snäll och kom med tips och råd.

Hela processen för lägenheten var riktigt smidig, inga konstigheter och snabb process.
    2021-07-19
    Vi fick snabb kontakt och hade bra kontakt under tiden fram till köp av bostad. Hanna ordnade med digital visning vilket gjorde det mycket mer flexibelt för oss då vi bor på annan ort. Vi hade inga förväntningar innan, men känner oss ändå väldigt nöjda.
    2021-06-28
    Hanna får högsta betyg i alla avseenden! Hon inte bara levde upp till alla förväntningar, hon överträffade dem också.
    Stort tack för omdömet; det var kul att försäljningen fortskred som vi önskade! Hanna Moberg
    2021-06-23
    Mycket bra bemötande, service och kommuikativ.
    Tack för detta Lina, kul att du är nöjd! Det kommer bli så fint i det nya boendet! Hanna Moberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Bälinge
    2021-06-19
    Hanna har under hela försäljningsprocessen varit lättillgänglig, haft tydlig och rak kommunikation med oss och köpare samt varit behjälplig på alla och sätt vis.Vi är jättenöjda och skulle gärna anlita henne igen. Våra varmaste rekommendationer!
    Tack Karin, det känns bra att ni är nöjda. Nu ser vi fram emot tillträdet! Ha en fin sommar så länge. Hanna Moberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Bälinge
    2021-06-18
    Hanna var hjälpsam, öppensinnig och lösningsorienterad. Gjorde betydligt mer än vad man kan vänta sig.
    Tack för detta! Det var skönt att vi tillslut fick till det så alla var nöjda och glada! Vi ses på tillträdet, trevlig sommar så länge! Hanna Moberg
  • Nahom Y
    • Vädergatorna
    2021-06-14
    Mäklare var väldig rak och trevlig. Jag fick bättre än förväntad allt vart smidigt och riktigt.
    Vid köpet så hade mäklare allt info som behövdes för att jag ska kunna skriva kontraktet.
    Kul att ni kände er nöjda och bekväma med affären. Ni kommer nog trivas väldigt bra i lägenheten! Vi ses på tillträdet! Hanna Moberg
    • Vädergatorna
    2021-06-14
    Otroligt duktig och ambitiös mäklare som tänker på dig som kund in i det sista. Skulle inte vilja låta någon än Hanna sälja min lägenhet i Uppsala! Lyssnar och diskuterar innan beslut tas och håller dig alltid uppdaterad genom hela processen. Skulle gett henne högre betyg om det gick!
    Stort tack för den väldigt fina recensionen. Det var ett nöja att sälja tillsammans med er! Lycka till i framtiden och med flytten! Hanna Moberg
    2021-04-28
    Hanna sålde min bostad med ett kvadratmeterpris som ligger bland de högsta av senast sålda objekt i området. Min upplevelse är att hon varit sig själv, professionell i sin roll, påläst med ett bra bemötande genom att vara engagerad och lyhörd för mina behov med en tydlig och rak kommunikation.