Hanna Moberg

Hanna Moberg

Hanna Moberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Hanna Moberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Hanna Moberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.9. Hanna Moberg har haft 38 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 83 Läs vad Hanna Moberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Vädergatorna
    2022-08-03 Verifierad kund
    Väldigt kunnig mäklare som hade svar på alla mina frågor. Blev väldigt bra bemött av Hanna under hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Rickomberga
    2022-07-27 Verifierad kund
    Proffsig, serviceinriktad och lättjobbad!
    • Rosendal
    2022-07-25 Verifierad kund
    Alltid fint bemötande, bra uppdateringar och gott engagemang. Även fast marknaden var svår var vi aldrig besvikna på det Hanna gjorde för att hjälpa oss.
    • Trädgårdsstaden
    2022-06-26 Verifierad kund
    Hanna is an excellent broker. She always answered back my questions and was available for private viewings. Thanks of her we found the place of our dreams!
  • sålde sin stuga med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Björklinge
    2022-06-20 Verifierad kund
    Hanna är en trevlig bra mäklare som är både saklig kunnig och lätt för sig att förklara de juridiska termerna på ett förståligt sett.
    Hon engarcherar sig för att lösa eventuella hinder för att affären ska gå i lås.
    Jag kan rekommendera henne varmt om du vill ha en pålitlig och ärlig mäklare som är intresserad av sitt jobb.
    • Centrum
    2022-06-16 Verifierad kund
    Vi blev mycket proffsigt bemött av Hanna Moberg, hon var lyhörd, kunnig, aktiv och mycket hjälpsam i alla steg av försäljningen.
    Hanna levde mer än väl upp till våra förväntningar och hon levererade också på det hon sade.
    Vi kan med varm hand rekommendera Hanna som mäklare
    Stort tack Bengt, för de fina orden. Det glädjer mig att ni är nöjda med processen och att vi hittade en fin köpare till ert härliga ställe! Hanna Moberg
    • Trädgårdsstaden
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag rekommenderar Hanna till alla! Mycket trevligt och professionellt bemötande. Hanna är lösningsorienterad och återkopplar snabbt och ofta. Jag har fått mycket stort förtroende för Hanna både i köp- och säljprocesser. Hanna är mycket kunnig och ger goda råd. Hanna värdesätter kundrelationer, det märks.
    • Uppsala
    2022-05-13 Verifierad kund
    Mäklaren lyckades hitta en lägenhet som inte fanns på marknaden. Hon gjorde ett proffsigt intryck, samtidigt som hon var närvarande och vänskaplig. Det var lätt att få tag på mäklaren vid frågor kring visningstid och kontraktskrivning. Jag kan varmt rekommendera Hanna vid köp och försäljning av bostad.
    Tack Emma för de fina orden. Det var ett sant nöje att hjälpa dig hitta den nya - nu tar vi ordentliga krafttag med din försäljning! Hanna Moberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Vänge
    2022-05-06 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, som en frisk fläkt och full av fart! Samtidigt gjorde hon så att jag på min sida kunde känna mig lugn och trygg.

Hon har mina varmaste rekommendationer.
    • Höganäs
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra bemötande och smidig försäljning, kan rekommendera!