Helene Molund

Helene Molund

Helene Molund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Helene Molund har varit registrerad mäklare sedan 1990-02. Helene Molund har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.9. Helene Molund har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

135 omdömen om Helene Molund

Sedan starten hos Reco 2017
Anna H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Årsta

Otroligt tillmötesgående då jag som köpare hade en stressad försäljning av min bostad. Presentationen av Fänkålsgatan 20 var mycket bra. Kan verkligen rekommendera Helene Molund.

Fredrik G
Nyby

Helene var väldigt professionell! Lyhörd, lugn och gjorde ingen skillnad på köpare och säljare. Vi är väldigt nöjda som hade Helene som mäklare!

Carl Josef M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Ling

Bemött av engagerat, folkligt och professionellt av Helene. Hon var hela vägen mån om att ha god kommunikation med mig och se till så det inte uppstod missförståelser. Hon var drivande på ett positivt sätt, där jag kunde vara lugn i att hon gjorde allt hon kunde för att göra en bra affär. Min lägenhet blev såld för utgångspriset, som var mer än förväntat, och köparna kunde ta över snabbt och smidigt, Trots en klurig tid i marknaden är jag mycket nöjd med Helene som hjälpte mig att få sålt på ett bra sätt!

Micaela N
Nyby

Jag fick ett positivt intryck av Helene från första stund. Jättebra bemötande och gav ett seriöst intryck.

Elin N
Nyby

Som nybörjare och väldigt okunnig upplever jag ett bra och framförallt tryggt bemötande från Helene. Jag upplever att hon verkligen bryr sig om både säljare och köpare och är mån om att alla ska vara Nöjda.

Curt B
Årsta

Vi har fått ett mycket professionellt bemötande och hanterande av affären, vi kan verkligen rekommendera henne.

Emma B
Årsta

Helene var helt underbar från första stund! Hon var så engagerad i att få vår lägenhet såld och i samma stund fick hon oss som säljare bekväma med att hon kommer ta hand om vår bostad! Helt klart en av Uppsalas bästa mäklare! Och hon levde upp alla våra förväntningar!

Anna-carin L
Stabby

De var nu andra gången Helene hjälpte mig att sälja lägenhet. Hon är trevlig, kunnig och väldigt hjälpsam både inför mina lägenhets köp och mina försäljningar . Har genom åren rekommenderat Helene när någon ska sälja. Kommer definitvt vända mig till henne igen om jag behöver sälja någon gång i framtiden. ///Anna-Carin

Mats K
Uppsala

Lagom på. Duktig. Informativ.

Arne L
Fålhagen

En ytterst kompetent person som lyssnar på kunden och är envis på marknaden, vi har haft flera andra mäklare men Helene är i en klass för sig!