Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Uppsala Jessica Gustafsson
Jessica Gustafsson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 70 kunder tycker om Jessica Gustafsson

• Börje K skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-02-16

Jag har sålt mitt parhus.
    Mäklaren har varit mycket tillmötesgående.
    Mäklaren har levt upp till alla mina förväntningar jag haft.

Denna försäljning har gått fort och mäklarens mottagande av kunderna har varit mycket bra. Läs mer
  • Alf Peter Jonas H skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-01-25

Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår villa. Bemötandet var vi fick av Jessica var professionellt och fullt av engagemang, vi fick alltid snabb återkoppling och regelbundna uppdateringar om vad som hände i processen.
    Kan verkligen rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Tom L skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-01-23

Jessica sålde en bostadsrätt åt mig.
    Väldigt trevlig och saklig!
    Mina förväntningar var att få det snabbt sålt och klart, de uppfylldes perfekt.
    Allt som allt en härlig mäklare som jag skulle rekommendera till nära och kära. Läs mer
  • Mathias E skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-12-06

Jessica är en mycket driven mäklare som jag varmt kan rekommendera, Hon har varit otroligt hjälpsam, engagerad, proffsig och jättebra på att kommunicera stort som smått genom hela försäljningen av vår lägenhet. Försäljningen gick snabbt, smidigt och med alla parter nöjda tack vare hennes insats. Tack för en smidig försäljning! Läs mer
  • Ulrica E skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-11-10

Jessica har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt och hon har lagt sin själ för att lyckas. Jag är jättenöjd med Jessicas insats och kommer rekommendera henne till alla jag känner. Läs mer
  • Mårten H skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-29

Jessica är felfri, klart bästa mäklaren när man ska sälja i alsike och knivsta. Andra mäklare snackar bara.. Jessica levererar! Läs mer
  • Andreas B skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-28

Har köpt ett fritidshus, mäklaren var väl ok. Men ingen wow känsla Läs mer
  • Pierre N skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-27

Allt kändes proffsigt, från visningen till kontraktsskrivningen .
    Och man kände sig speciell och vart vänligt behandlad. Läs mer
  • Sara S skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-27

Fick vår villa såld så snabbt det kan gå.
    Hade ett bra koncept. Läs mer
  • Angelica K skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-26

Köpte en lägenhet i Luthagen. Mäklaren var smidig med fullmakter mm eftersom vi hade svårt att vara på plats båda två när vi skulle skriva kontrakt, det gick väldigt fort och smidigt allting. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson