Jessica Gustafsson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 82 Läs vad Jessica Gustafsson

• Åsa A köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-22

Luthagen
    Jessica ställde upp och visade en lägenhet när vi kunde se den. Det resulterade i ett köp. Vi är mycket tacksamma för hennes snabba agerande samt snabba kommunikation. Läs mer
  • Hanna M sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-10

Uppsala
    Oerhört kompetent, ödmjuk samt kommunikativ mäklare som fick mig att förstå och hantera säljprocessen på ett bättre och mer effektivt sätt än jag kunnat önska. Försäljning inom två veckor med oförutsägbar marknad är långt över förväntan. Även trevlig. Läs mer
  • Helena S sålde sitt hus med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-04

Uppsala
    Pålitlig, trevlig och lätt att samarbeta med. Återkopplar händelseutvecklingen fortlöpande. Kan absolut rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Anette S köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-02

Uppsala
    Köpt lägenhet innan visning på Götgatan, Uppsala.
    Jessika agerade proffsigt rakt igenom och jag har bara positiva upplevelser av hela affären.
    Kan varmt rekommendera henne till andra och önskar henne all lycka och glädje till tillskottet. Varm kram till Jessika! Läs mer
  • Christoffer M sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-30

Uppsala
    Jessica gjorde försäljningen av vår lägenhet till en helt underbar upplevelse. Jessica är rakt igenom ett proffs. Vi kunde inte varit mer nöjda med Jessica som mäklare.

Vi skulle utan tvekan anlita henne igen om det inte var så att vi flyttat till Stockholm. Läs mer
  • Ingrid P köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-28

Uppsala
    Allt har gått jättebra och smidigt, bra information. Hoppas själva överlåtelsen också går lika bra! Läs mer
  • Helen H sålde sitt hus med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-25

Knivsta
    Pigg,trevlig och kunnig. Bra respons!!! Bättre än förväntat.
    Vi sålde vår villa långt ute på landet Läs mer
  • Rikard D sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-18

Uppsala
    Trevlig, förtroendeingivande mäklare som gjorde en affär över all förväntan på min tvåa. Läs mer
  • Tommy V sålde sitt hus med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-30

Knivsta
    Gick för fort men det blev bra jätte bra Läs mer
  • Nicklas A sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-10

Uppsala
    Har bara bra saker att säga om Jessica och hennes arbete i samband med köpet utav vår nästa bostad och även med försäljningen utav den nuvarande. Proffsig, sund och trevlig!

Vi blev alltid bemötta på ett strålande sätt och upplever det som att vi fick goda råd och ärliga svar på alla våra frågor och funderingar.

Supernöjda helt enkelt! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala