Jimmy Moberg

Jimmy Moberg

Jimmy Moberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jimmy Moberg har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Jimmy Moberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.5. Jimmy Moberg har haft 34 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 79 Läs vad Jimmy Moberg

• 2020-11-17
    Vi har sålt vår villa förmedlad av Jimmy, som under hela processen har varit exemplarisk. Han har visat ett stort engagemang, guidat oss genom affären och gett det lilla extra genom att se till att fotografier och styling blivit så bra det bara går. Likaså har han hjälpt oss ta fram all information som behövts och själv kontaktat kommunen för att reda ut frågetecken. Vi kan inte annat än rekommendera Jimmy Moberg helt och fullt. Den bästa mäklare vi haft.
    Tobias N
    • 180.0 m²
    • Knivsta
    sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-11-07
    Sålde ett hus och fick ett bra och trevligt bemötande. Affären gick smidigt.
    Jonas Z
    • 190.0 m²
    • Rasbo
  • 2020-09-20
    Jimmy är kunnig och förtroendeingivande. Det kändes tryggt att sälja med hans hjälp.
    Viktoria H
    • 3:a
    • 77.5 m²
    • Tunabackar
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-09-20
    Jimmy är väldigt tydlig och strukturerad i sitt arbete. Man känner väl omhändertagen. Han känns objektiv och också villig att hjälpa till vid frågor eller önskemål
    Anders L
    Anders L
    • 3:a
    • 77.5 m²
    • Tunabackar
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-08-11
    Sålt min villa. Oerhört professionell och sakkunning. Lyssnar på mig som säljare och väglett när man bett om det. Opartisk och ärlig. Ger förtroende och är kontaktbar. Skulle jag behöva mäklare igen skulle jag välja Jimmy för uppdraget.
    Emely V
    • 80.0 m²
    • Knutby
  • 2020-08-10
    Har köpt en villa. Bemötandet från Jimmy Moberg har varit mycket bra och tydligt. Haft känslan från början att han velat hjälpa mig göra affären och samtidigt vara opartisk på ett lagom och professionellt sätt när det gäller övriga spekulanter och budgivare. Av de mäklare jag träffat hittills har Jimmy varit den mest engagerade och hjälpsamma. Han har verkligen levt upp till de förväntningar jag har på hur en mäklare ska vara. Min upplevelse har varit väldigt positiv och jag är glad att just Jimmy varit den som fått sälja fastigheten till mig.
    Eddie J
    Eddie J
    • 80.0 m²
    • Knutby
    köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-07-28
    Professionellt och effektiv försäljning med bra Och mycket bemötande För säljare och köpare
    Karin Barbro Margaretha S
    • 97.0 m²
    • Uppsala
  • 2020-07-28
    Hej, Vi har köpt en villa. Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb, och bemötande. Hans presenterande av villan var utmärkt. Vi upplevde det affärer vi gjorde var rätt.
    Awat H
    Sara Ö
    • 97.0 m²
    • Uppsala
  • 2020-07-18
    Sålde våran lägenhet(en 4:a i södra Årsta) med Jimmy nyligen. Försäljningen gick lika snabbt som utlovat(!) och vi är otroligt nöjda med hela affären i sin helhet. Trots att det är mitt i semestertider och hans egna semester precis hade påbörjats när bostaden kom ut på marknaden så fanns det inga hinder för honom. Alla delar i hans arbete från presentationen av hans upplägg till styling, fotografering, annonsering och slutligen försäljning gick klanderfritt och vi skulle utan tvekan använda oss av Jimmy nästa gång vi ska sälja.
    Mert H
    • 92.1 m²
    • Årsta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte