Jimmy Moberg
Registrerad mäklare sedan 2016-06-23
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 75 Läs vad Jimmy Moberg

• Emely V sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-08-11

Knutby
    Sålt min villa. Oerhört professionell och sakkunning. Lyssnar på mig som säljare och väglett när man bett om det. Opartisk och ärlig. Ger förtroende och är kontaktbar. Skulle jag behöva mäklare igen skulle jag välja Jimmy för uppdraget. Läs mer
  • Eddie J
    Eddie J köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-08-10

Knutby
    Har köpt en villa.

Bemötandet från Jimmy Moberg har varit mycket bra och tydligt.

Haft känslan från början att han velat hjälpa mig göra affären och samtidigt vara opartisk på ett lagom och professionellt sätt när det gäller övriga spekulanter och budgivare.

Av de mäklare jag träffat hittills har Jimmy varit den mest engagerade och hjälpsamma. Han har verkligen levt upp till de förväntningar jag har på hur en mäklare ska vara.

Min upplevelse har varit väldigt positiv och jag är glad att just Jimmy varit den som fått sälja fastigheten till mig. Läs mer
  • Karin Barbro Margaretha S sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-28

Uppsala
    Professionellt och effektiv försäljning med bra Och mycket bemötande För säljare och köpare Läs mer
  • Awat H
    Awat H köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-28

Rasbo
    Hej,
    Vi har köpt en villa. Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb, och bemötande. Hans presenterande av villan var utmärkt. Vi upplevde det affärer vi gjorde var rätt. Läs mer
  • Sara Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-22

Köpt bostadsrätt
    Bra sätt
    Ganska bra bemötande Läs mer
  • Mert H sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-18

Årsta
    Sålde våran lägenhet(en 4:a i södra Årsta) med Jimmy nyligen. Försäljningen gick lika snabbt som utlovat(!) och vi är otroligt nöjda med hela affären i sin helhet. Trots att det är mitt i semestertider och hans egna semester precis hade påbörjats när bostaden kom ut på marknaden så fanns det inga hinder för honom. Alla delar i hans arbete från presentationen av hans upplägg till styling, fotografering, annonsering och slutligen försäljning gick klanderfritt och vi skulle utan tvekan använda oss av Jimmy nästa gång vi ska sälja. Läs mer
  • Baran I köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-18

Årsta
    Super trevlig och hjälpsam kille om man skall hålla det kort. Läs mer
  • Carin H sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-08

Gamla Uppsala
    Fantastisk trygg och inspirerande mäklare! Jimmy har lotsat oss genom alla faser i försäljningen av vår villa ända till deklarationen. Jag skulle säga att alla råden var högst relevanta och kändes lyckade. Han fick oss att lägga ned jobb på det som gjorde skillnad.
    Tack Jimmy! Läs mer
  • Mohamed Otman O sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-27

3:a
    Uppsala
    Sålt lägenhet, allt gick bra :)
  • Peter N sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-29

3:a
    Kapellgärdet
    sålt en lgh och Jimmy gav ett bra intryck och kunnig inom det område lgh ligger i. Tack vare Jimmys (svenskfast) nätverk såldes lgh på 2 dagar Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle