Jimmy Moberg

Jimmy Moberg

Jimmy Moberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jimmy Moberg har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Jimmy Moberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.6. Jimmy Moberg har haft 38 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 88 Läs vad Jimmy Moberg

• Jonas Magnus A
    sålde en tomt med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Björklinge
    2021-06-14
    Professionell. Rak och ärlig. Ordning och reda
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Tunabackar
    2021-05-27
    Jimmy har sålt min bostad.

Jimmy är trevlig och tillmötesgående. Han lever upp till mina förväntningar på hur en mäklare ska agera. Jag är jättenöjd!
  • Angela N
    • Gränby Backe
    2021-05-17
    Köpt bostad i Gränbyområdet.
    Jimmy är en proffsig mäklare,intresserad utan att vara påträngande som många andra.
    Jag är mycket nöjd och rekommenderar honom gärna
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-05-04
    Förstående och finns där för frågor och funderingar från köparna och inte bara en säkerhet för säljare.

Lite svår att få en rak och tydlig konversation med. Uttryckte sig ibland på ett lite klumpigt sätt som skapade oro från min sida som köpare när det egentligen inte fanns så mycket att oroa sig över.

En sak som skapade stor irritation från min sida var att vi la vi ett bud innan huset gått ut på marknaden. Jag förtydligade mitt bud och sa att det budet gäller mot att huset inte visas för andra i och med att vi var överens om pris med säljarna. Mäklaren bekräftade att han förstod termerna med mitt bud och att det var helt i sin ordning. Huset visades ändå dagen därpå för andra spekulanter och kände mig som köpare lite överkörd och att säljarna både fick ha och äta kakan (mitt bud, och potentiellt högre bud från andra spekulanter). Jag förmodar att mäklaren inte förmedlade det budskapet till säljaren på det sätt jag avsedde med budet.
    2021-02-26
    Försäljningen av min bostadsrätt gick väldigt smidigt till stor del tack vare Jimmy. Han var professionell, trevlig och tydlig med vad som behövs för att göra en lyckad affär. Han ställde dessutom upp som support i processen när jag köpte min nya lägenhet, vilket var otroligt värdefullt för någon som inte är så erfaren på området. Vill man ha en person som får en att känna sig trygg i processen ska man välja Jimmy.
  • sålde sin bostad med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Björklinge
    2021-02-25
    Sålt vår gård. Tydlig strategi och bra kommunikation. Proffsigt rakt genom hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-02-15
    Jimmy har varit en professionell och förstående mäklare genom processen. Han har visat stort tålamod då det här är vårt första bostadsköp.
    2020-12-22
    Vi köpte en villa i södra Uppsala. Enormt bra bemötande av mäklaren från första mötet. Den dag vi eventuellt ska sälja, bygga ut eller liknande kommer vi kontakta Jimmy igen och Svensk fastighetsförmedling.
    2020-12-20
    Jimmy var mäklaren vid den fastighet som vi köpte i Uppsala. Vi fick en god kontakt med Jimmy. Han är trevlig, saklig och informativ. Vi fick god hjälp när vi skulle skriva på kontraktet och köpa huset. Vi skulle gärna kontakta Jimmy igen om vi har behov av att få hjälp av en mäklare.
    • Knivsta
    2020-12-07
    Första lägenhetsköpet till min dotter.
    Har fått ett jättefint bemötande, fin och snabb service från visning till kontraktsskrivning.
    Toppenbra!