Jimmy Moberg
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 63 Läs vad Jimmy Moberg

• Fredrika L sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-27

Valsätra
    Jimmy Moberg hjälpte mig och min syster att sälja min avlidna mammas bostadsrätt. Jimmy var påläst och tillgänglig och gav bra råd om marknaden och olika tillvägagångssätt. Professionellt och tryggt bemötande rakt igenom. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Ida T köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-27

Valsätra
    Köpte lägenhet för första gången och fick god hjälp. Gott bemötande, både på telefon och IRL. Mäklaren kunde ej själv närvara vid kontraktsskrivining men ordnade så att en annan mäklare var med för att kunna skriva på när vi ville. Läs mer
  • Wendela K sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-20

Centrum
    Snäll, förstående, medmänsklig, KOMPETENT, har tålamod, pedagogisk. Och ovanpå detta en bra säljare och ett bra bollplank. Stöttade oss med kringtjänster: styling, städning mm. Väldigt nöjd!
    Skulle absolut välja Jimmy igen!

Med vänlig hälsning, Wendela Kallstenius Almgren Läs mer
  • Karina B sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-06

Kapellgärdet
    Jag valde att anlita Jimmy då jag skulle sälja min 4:a i centrala Uppsala. För mig var det viktigt att få igenom en lugn och trygg affär där alla parter ska vara nöjda.
    Jimmy har gett mig all information jag ville ha under affären på ett mycket tydligt och seriöst sätt.
    Jag är väldigt nöjd med min försäljning och kan varmt rekommendera Jimmy! Tack! Läs mer
  • Oscar J köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-03

Uppsala
    Jag köpte en bostadsrätt. Bemötandet var trevligt, öppet och ärligt. Mina förväntningar var att min mäklare skullr vara hjälpsam och det och mer därtill var upplevelsen.

Högsta betyg! Läs mer
  • Josefine T
    Josefine T köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-03

Uppsala
    Köpt bostad på Idrottsgatan.
    Vi blev bemötta på ett mkt trevligt sätt, glad och trevlig. Jimmy känns som en person man kan lita på och jag kan definitivt se mig själv anställa honom som mäklare när vi säljer denna bostad i framtiden.
    Kändes väldigt ärlig då han även nämnde ett mindre skönhets fel i lägenheten vilket får en att känna sig trygg med honom.
    Även på kontraktskrivningen så kändes han lugn och förklarade utförligt vad de allt betydde och stöd för. Läs mer
  • Madeleine E sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-27

Svartbäcken
    Jag sålde min 2a. Jimmy uppgav sig från början ha en rak kommunikation, vilket visade sig stämma genom hela processen. Han satte rätt förväntningar och gav ett lugnt och tryggt bemötande processen igenom. Han var lättillgänglig på telefon och mail.

Trots några mindre administrativa missar så gjorde han ett ett mycket bra jobb i både marknadsföring, visning och försäljning och både jag och köparen var nöjda. Läs mer
  • Malin B köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-27

Uppsala
    Köpt lägenhet 2,5 rok på 57 kvm. med balkong.
    Blev trevligt och professionellt bemött av mäklaren, uppskattade hans förtroende.

Jag förväntade mig att mäklaren skulle pusha för att pressa säljpriset för sin kunds räkning men upplevde att han gjorde en balanserad avvägning mellan rimligt förväntat säljpris och önskat pris för att avsluta affären så både säljare och köpare blev nöjda. Läs mer
  • Theresa K köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-04

Fålhagen
    Jimmy hjälpte oss att köpa ett hus. Han var snabb på att återkoppla, proffsig och lyhörd. Känns som han hade intresse för både köpare och säljare. Skulle varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Marigona J köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-10

Mycket bra bemötande! Flexibel, trevlig och påläst. Läs mer