Johan Gelin
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-09

Läs vad 62 Läs vad Johan Gelin

• Elisabeth S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-19

Salabacke
    Mycket trevlig och kunnig - snabba svar och bra respons. Läs mer
  • Karl-Axel B sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Han har förmedlat en två rums lägenhet med kök och senare sålt den samma åt oss.
    Han verkar seriös och vi uppfattar att han var noggrann med information och ekonomi.
    Förväntningarna på mäklaren har han uppfyllt till vår belåtenhet. Läs mer
  • Meng L köpte sitt hus med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Han är noggrann och snabb. Jag rekommenderar honom. Läs mer
  • Eva V skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-02

Vi har sålt villa och köpt bostadsrätt med Johan Gelin som mäklare i båda fallen.
    Vi är jättenöjda med Johan som mäklare. Han har uppfyllt alla
    förväntningar och vi kan rekommendera honom varmt till vänner och bekanta. Läs mer
  • Helena A sålde sitt hus med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Kände oss väldigt trygga med vårat val utav mäklare, en lugn och stabil mäklare med koll på läget. Vi hade lite otur med försäljningen utav vårat hus med köpare som hoppade av i sista stund bl.a. men trots strul på vägen så kände vi att vi inte kunde ha valt en bättre mäklare. Toppklass! Läs mer
  • Stig Bertil S sålde sitt hus med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Helnöjd och Johan skötte försäljningen bra Läs mer
  • Maria F sålde sitt hus med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-30

Uppsala
    Har inte mött mäklaren personligen, men har bara hört gott via min syster som träffat och haft tel.kontakt med honom ett flertal gånger. Läs mer
  • Erik I sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-09

Uppsala
    Jag och min fästmö har sålt våran bostad i Salabacke, Uppsala. Redan från första mötet med våran mäklare Johan kände vi ett starkt förtroende och en stor trygghet. Vi blev bemötta på ett mycket proffsigt sätt och det märktes att Johan lägger stort fokus på att bygga en bra relation med sina kunder, vilket resulterar i ett gott samarbete. Johan uppfyllde alla våra förväntningar och vi har varit riktigt nöjde genom hela processen. Läs mer
  • Dan M
    Dan M köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-06

Uppsala
    Köpte en bostadsrätt via Johan och han har varit behjälplig hela vägen. Redan när jag skulle på visningen och hade ont om tid satte han igång med den tidigare efter ett samtal. Gav mig den information jag behövde utan att jag ställde allt för många frågor och hade ett väldigt bra bemötande hela vägen till köpet. Läs mer
  • Angelica J köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-02

Uppsala
    Saklig, kunnig och snabb med att svara. Behjälplig på alla sätt och vis. Kan varmt rekommendera både Johan och Svensk Fastighetsförmedling i Uppsala. Har fått bästa tänkbara service. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson