Johan Gelin

Läs vad 40 Läs vad Johan Gelin

• Alizée L skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-01-26

Jag köpte en lägenhet.
    Johan var professionellt och svarade på alla mina frågor. Han ville vara saker att jag var nöjd och förstod allting.
    Jag rekommenderas honom ! Läs mer
  • Ileana D skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-12-28

Jag har träffat min mäklare tack vare visningen på radhus Bonadsvägen 48 och det var då vi bestämde oss för att köpa radhuset. Vi har även bestämt oss att försäljningen av vår lägenhet ska göras av honom. Bägge transaktioner genomfördes under svåra förhållanden av fastightesmarknaden (slutet av året 2018). Vi tror att under vilken som helst förhållande av fastighetsmarknaden måste försäljningen eller köpet av ett boende genomföras under konkurrenskraft förhållande och inte genom kontinuerlig minskning av ett boendes pris av en kund eller annan (ett minskat pris av ett boende kan alltid leda till en trygg försäljning av boendet under vilka som helst förhållanden av fastighetsmarknaden - det vill säga utan konkurrenskraft). Läs mer
  • Eino V skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-12-06

HAR KÖPT EN BOSTADSRÄTT GENOM JOHAN GELIN SOM PÅ ALLA SÄTT GJORT ETT MYCKET ,MYCKET BRA ARBETE! Läs mer
  • Annelie L skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-11-24

Bra bemötande och service. Bra information både kring försäljning och köp! Läs mer
  • Hannes T skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-11-24

Sålde en 2:a samt köpte en 3:a med Johan Gellin som mäklare. Trevligt, seriöst bemötande. Proffsigt. Läs mer
  • Kristin M skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-29

Vi köpte ett radhus. Bemötandet från mäklaren har varit proffsigt och trevligt hela vägen och vi fick bra information under hela processen. Allt gick smidigt och vi blev lotsade genom köpet på ett bra sätt. Vi är nöjda! Läs mer
  • Lovisa L skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-27

Johan hjälpte mig att sälja min lägenhet. Han är en kunnig mäklare som är trevlig, lyhörd och hjälpsam. Han levde upp till mina förväntningar och höll det han sa. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Berit B skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-27

Johan upplevde jag som seriös. Jag köpte en bostadsrätt och allt gick smidigt och lätt..Johan levde klart upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Anna R skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Driven
    Lyhörd
    Trevlig
    Tillmötesgående
    Toppenmäklare som förmedlat fler av våra bostäder. Tack Johan! Läs mer
  • Mikaela L skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-25

Väldigt proffsig mäklare som arbetar på ett schysst sätt både gentemot säljare och köpare. Rekommenderas! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson