Johan Gelin
Registrerad mäklare sedan 2008-09-26
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 87 Läs vad Johan Gelin

• Lars Erik B köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-30

Rosendal
    Bra och enkelt. Allt flöt på som de bör göra vid ett köp. Läs mer
  • Anders Åke Fredrik J sålde sitt hus med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-30

Vänge
    Jag har sålt en fastighet som kan bli både villa eller fritidsboende.
    Johan gav ett förtroendegivande intryck när vi träffades och
    verkade som en mycket kompetent mäklare.
    Det stämde sen när vi hade facit i hand.
    Han förmedlade min fastighet till ett mycket bra pris och en mycket bra dialog mellan köparen och mig.
    Jag rekommenderar Johan som bästa tänkbara mäklare.
    Han genomförde affären på ett tryggt sätt. Läs mer
  • Eva W köpte sitt hus med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-28

Vänge
    Bra beskrivning av objektet. Snabb, smidig affär. Gav ett bra intryck. Smidig visning. Tydlig genomgång av bedömningen av fastighetens skick. Läs mer
  • Halmat R sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-20

2:a
    Bäst i test!
    Bra jobbat med lägenhet i Linneas utsikt. Läs mer
  • Mohamed H köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-04

Sävja
    Köpt lägenhet. Blev jätte bra bemött av honom. Han är en väldigt sakkunnig och väldigt trevligt person. Läs mer
  • Anders Jan-olov H
    Anders Jan-olov H köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-23

Sävja
    Han var saklig, alert och kunnig. Han förmedlade bud och svar snabbt. Läs mer
  • Christina B
    Christina B sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-17

4:a
    Sävja
    Bostaden kunde säljas innan visning till ett acceptabelt pris trots en viss nedgång på bostadsmarknaden. Mäklaren var förtroendeingivande, gav oss råd som ledde till bra resultat. Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade - att få lägenheten såld till ett bra pris utan att det drog ut på tiden.
    Vi rekommenderar mäklaren. Läs mer
  • Martin S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-16

2:a
    Salabacke
    Sålde en 2RoK, 64kvm. Svår marknad men Johan var professionell och effektiv och lyckades få den såld till bra pris.

Jag kommer absolut använda mig av Johan igen. Läs mer
  • Are Y köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-08

Kungsängen
    Köpte en lägenhet i centrala Uppsala. Bemöttes väldigt gott och fick svar på alla frågor som jag hade. Alltså en väl förberedd mäklare. Kort och gott en mycket bra upplevelse! Läs mer
  • Caitlin V köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-25

Kungsängen
    Vi köpte en lägenhet på 3 rum och kök i centrala Uppsala. Vi blev mycket väl bemötta av mäklare Johan Gelin som gav ett mycket trevligt och professionellt intryck. Johan fanns tillgänglig för oss och var kontaktbar under hela processen. Vi fick svar på alla frågor vi hade kring själva bostaden samt de olika stegen i bostadsköpet. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle