Johan Gelin
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 51 Läs vad Johan Gelin

• Aylin Elin B skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-05

"Vi har sålt vår bostadsrättslägenhet. Johans bemötande var mycket bra och ingav direkt förtroende. Vi är mycket nöjda med hur det hela har genomförts av Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Ulrika J skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-18

Köpt en lägenhet till vår son. Mäklaren skötte både visning och kontraktsskrivningen strålande. Allt känns jättebra och det var skönt att det inte blev en utdragen budgivning samt en massa x-tra visningar.Från visning till kontraktsskrivning tog det endast tre dagar! Läs mer
  • Rebecca E skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-07

Precis köpt ett hus med hjälp av mäklaren Johan Gelin. Vi är enormt tacksamma över allt, bästa service och professionell mäklare på alla sätt. Rekommenderar starkt Svensk fastighetsförmedling och Johan Gelin! Er kan man lita på. Stor tack!
    Med vänlig hälsning, Rebecca Läs mer
  • Sharam N skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-05

Pålitlig och en riktigt bra mäklare! Vi är supernöjda med allt! Stort tack till Johan Läs mer
  • Hans B skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-06-23

Vi har sålt en villa.
    Mäklaren har bemött mig väl och vid första mötet fick jag för mycket information. Det har dock fungerat att komma in i en del eftersom. Vi har fått tips om förbättringsförslag på villan och en fungerande tidplan.
    Mäklaren har kunnat hantera att vi som ägare pga separation inte har pratat med varandra utan han har fått prata med båda i alla frågor.
    Ja, mäklaren levde upp till förväntningarna men det är mycket kostnader omkring försäljningen som vi har tagit på oss. Kan tycka att en del är lite överdrivet omfattande och ändå inte heltäckande.
    Avseende råd eller beskrivning av försäljningssituationen så tycker jag att vi har fått en bra och som det verkar relevant bild av marknadsläget/försäljningssituationen.
    Totalt fungerade Svensk Fastighetsförmedlings mäklare bra för försäljningen. Läs mer
  • Marita W skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-29

Köpte en 4a i Sävja i Uppsala. Affären gick snabbt och smidigt.
    Min mäklare Johan Gerlin är den mäklare som har varit mest serviceinriktad av de mäklarna jag har haft kontakt med genom åren. Han hade täta kontaktförbindelser över tel och när vi var överens med säljaren kunde vi skriva på kontraktet och skicka blanketterna över posten. Jättebra när man bor i Värmland så man slipper åka extra. Kan varmt rekommendera honom som er mäklare.

Mvh Marita Läs mer
  • Jan H skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-04-14

Vi har sålt vår bostadsrättslägenhet.
    Säljarens bemötande var mycket bra och ingav direkt förtroende.
    Säljaren visade stort kunnande och genomförde försäljningen på ett lugnt, engagerat och professionellt sätt.

Vi är mycket nöjda med hur det hela har genomförts av Svensk Fastighetsförmedling!

MVH/ Jan och Birgitta Hedin Läs mer
  • Birgitta S skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-04-14

Nyligen sålde jag ett stort radhus strax söder om Uppsala. Mäklare var Johan Gelin på Svensk Fastighetsförmedling. Han gav ett gott intryck. Han var professionell, erfaren, saklig och samtidigt flexibel och öppen för mina önskemål vid försäljningen. Han tog hänsyn till min önskan om en mer försiktig försäljning, samtidigt som han tog vara på intresset hos de spekulanter som hörde av sig. Han lyckades effektivt, beslutsamt, vänligt och hänsynsfullt lotsa säljare och köpare till ett bra resultat, där bägge parter var nöjda.
    Jag skulle vilja säga, att han är en utmärkt mäklare med både affärssinne och hjärtat på rätt ställe.

Uppsala 2019 04 14 Birgitta Strömbom Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-04-13

Johans bemötande är lugnt och proffsigt. Jag är mycket nöjd som köpare av en bostadsrätt. Läs mer
  • Hanna B skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-04-11

Johan Gelin hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Industristaden. Vi kunde inte vara mer nöjda med Johan. Han var ett självklart val för oss då han förmedlade lägenheten tills oss 5 år tidigare och vi då fick ett så bra intryck. Genom åren har vi träffat Johan på flera husvisningar och han har alltid gett ett trevligt, personligt och proffsigt intryck. Han har bra kännedom om marknanden och spekulanter i Uppsala, men framförallt har han en bra känsla för människor och ger alltid ärliga svar. Med Johan kan man känna sig trygg som både köpare och säljare! Rekommenderar honom och fastighetsbyrån varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson