Karolina Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 56 Läs vad Karolina Lindgren

• Anders L köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-24

Uppsala
    Köpt bostadsrättslägenhet i Uppsala, träffat Karolina vid två visningar, haft flera kontakter per telefon. Mycket bra bemötande och service, bra genomgång av all formalia vid köpet. Proffsigt och bra Läs mer
  • Roland B sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-01

Uppsala
    Under försäljningen av radhuset har Karolina varit ambitiös och pålitlig och dessutom tagit initiativ utöver vad man kan begära. Hon har varit drivande och hela tiden arbetat med både hjärta och hjärna. Vi skulle mycket gärna anlita Karolina igen. Läs mer
  • Ulla R sålde sitt hus med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-29

Storvreta
    Karolina har verkligen ansträngt sej för att sälja mitt kedjehus i Storvreta. Jag är nöjd med allt och snabbt gick det också! Dessutom är hon trevlig och rolig! Läs mer
  • Erica D sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-13

Stenhagen
    Har sålt en bostadsrätt. Karolina är engagerad, kunnig och har ett vänligt bemötande. Hon utförde sitt uppdrag galant och utan anmärkning.
    Vi rekommenderar Karolina varmt. Läs mer
  • Jacob Ö
    Jacob Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-28

Uppsala
    Vi köpte ett radhus i Uppsala. Vi uppskattade att Karolina var flexibel med visning av objektet samt att hon lät oss skriva kontrakt trots att det var en sen fredagskväll.

Vi har bara gott att säga om Karolina. Rekommenderas. Läs mer
  • Hans G sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-16

Årsta
    Sålt bostad på körvelgatan. Karolina har varit vår kontakt sedan flera år tillbaka men först nu blev bostadsförsäljningen av då vi köpt ny lgh i Alunda. Bemötandet har varit fantastiskt bra och informationen genom åren likaså.
    Karolina har verkligen levt upp till våra förväntningar mer än väl.
    Även vår nya lägh är förmedlad gm sv fastighetsförmedling.
    Mvh Hans Gustafsson Läs mer
    2020-01-17 Karolina L svarar Hans G
    Tack Hans för fin reco 🌸 Det har verkligen varit roligt att kunna få hjälpa er med försäljningen! Vi ses på tillträdet, all lycka till med alla förberedelser!
    Karolina L gillar detta
  • Lukas N sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-09

Fålhagen
    Karolina har varit stor em hjälp med att sälja min lägenhet i Uppsala. Då jag bor utomlands var jag lite osäker på om detta skulle vara krångligt, men Karolina hjälpte verkligen mig genom alla stegen och gjorde försäljningen väldigt smidigt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Henrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-16

Fålhagen
    Köpt lägenhet i Fålhagen, Uppsala.

Väldigt bra och professionellt bemötande. Kontaktbar dygnet runt genom processen.

Ett av de smidigaste köpen jag gjort.

Ett genuint bra helhetsintryck. Läs mer
    2019-11-16 Karolina L svarar Henrik J
    Tack Henrik 😊⭐ så kul att just du köpte lägenheten! Hoppas att du kommer att trivas där många år framöver! Vi ses på tillträdet!
    Karolina L gillar detta
  • Veronica H köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-17

Salabacke
    Jag håller på att köpa lgh i Uppsala. Letade och hade varit på många visningar. Denna gång hade jag missat visningstiden då den krockade med annan.
    Jag ringde och kunde komma på privat visning, fick se allt intressant inkl. källarförråd, tvättstuga mm. Viktiga delar när man ska bo i lägenhet. Fick bra information om föreningen. Allt sammantaget gjorde att jag lade bud och fick köpa den. Efteråt har Karolin hjälpt till och hållit kontakten bra, mellan bank och allt. Läs mer
    2019-10-22 Karolina L svarar Veronica H
    Tack Veronica för jättefin rekommendation :) så roligt att du köpte bostaden, jag hoppas att du kommer att trivas där mycket bra! Vi ses!
    Karolina L gillar detta
  • Lovisa E köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-02

Uppsala
    Vi köpte en trea i Uppsala av henne. Hon bemötte och väldigt proffsigt. Svarade alltid snabbt och höll oss välinformerade. Läs mer
    2019-10-22 Karolina L svarar Lovisa E
    Tack Lovisa för jättefin rekommendation :) så kul att ni köpte bostaden, hoppas att ni trivs där mycket bra. Allt gott!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle