18 rekommendationer

Karolina Lindgren
en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14
753 22 Uppsala — Visa karta

Vad tror Karolina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 18 kunder tycker om Karolina Lindgren

• Jenny D
    Jenny D skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Varm, kunnig och uthållig. Lätt att få tag på, bra att förklara och någon man vågar ställa "dumma frågor" till=) Gjorde hela processen smidig och fin. Helt klart att rekommendera! Otroligt bra! Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra Läs mer
  • Ebba Vilhelmina Elisabeth A
    Jättebra! Trevlig mäklare och snabb affär! Läs mer
    2018-06-08 Karolina L svarar Ebba Vilhelmina Elisabeth A
    Tack så mycket Ebba :) det värmer! Trevlig sommar, vi ses vid tillträdet!
  • Kasper N
    Kasper N skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag är mycket nöjd med Karolina Lindgren. Hon är korrekt, tydlig och trevlig. Jag har känt högt förtroende för henne under hela processen. Jag uppskattar att hon är duktig på att lyssna in och vänta in mig som säljare. Samtidigt har hon varit drivande. Det viktigaste för mig har varit det höga förtroendet jag känt för henne och att jag känt att hon varit duktig och kunnig i sitt yrkesutövande. Läs mer
    2018-06-08 Karolina L svarar Kasper N
    Tack så mycket Kasper :) det värmer att höra att du är så nöjd! Det har varit ett nöje att lära känna dig lite bättre och få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Flyttar du tillbaka till Uppsala hoppas jag att du hör av dig, så hjälper jag dig gärna att hitta en ny bostad här! All lycka till med ditt nya jobb, Må bäst! //Karolina
  • Johan A
    Johan A skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Karolina är insatt o kunnig. Affären sköttes proffsigt,gick snabbt o smidigt.Dessutom trevlig o hjälpsam,tack. Läs mer
    2018-02-19 Karolina L svarar Johan A
    Tack Johan, för fin reco :) kul att höra att du är nöjd med min insats vid köp av din nya bostad. Hoppas nu att du kommer att trivas! Allt gott! //Karolina
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jätte trevlig och duktig mäklare ! Läs mer
    2018-02-19 Karolina L svarar Alexander P
    Tack Alexander :) jättekul att få hjälpa dig med en lyckad försäljning!
    Hoppas nu att du kommer att trivas i Spanien. Hälsa värmen!
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har fått ett bra bemötande, svar på alla frågor och ett pålitligt intryck. Läs mer
    2018-02-19 Karolina L svarar Mikael M
    Tack Mikael för fin Reco :) Hoppas att du trivs i din nya bostad!
  • Ritva L
    Ritva L skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hjälpsam, alltid beredd svara på frågor, om frågan är stor eller liten. Glad. Stor kunnande. Positiv.Fint bemötande. Tack. Läs mer
    2018-02-19 Karolina L svarar Ritva L
    Tack Ritva för fin Reco :) kul att höra att du är nöjd med min insats vid försäljningen av din lägenhet! Det var jättetrevligt att hjälpa dig, så många glada skratt och givande samtal! Hoppas nu att du kommer trivas i din nya bostad :) Allt gott! //Karolina
  • Claudia S
    Claudia S skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Först träffen väldigt bra och proffsig. När vi väl valde att använda Karolina var hon inte lika bemötande och tog sig inte riktigt tid att förklara hur det skulle funka med, arvode, betalning, överföring av pengar osv. Slutfasen av försäljningen var hon väldigt behjälplig och allt löste sig väldigt smidigt. Överlag är vi nöjda med undantag för de 3gångerna vi inte kände att vi hade en mäklare som jobbade för oss. Läs mer
    2017-10-24 Karolina L svarar Claudia S
    Hej Claudia!
    Tack för din rekommendation! Kul att höra att du är nöjd med försäljningen av din lägenhet. Dina synpunkter betyder mycket för mig och jag tar till mig dem. Allt gott! Vänliga hälsningar Karolina
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag kan med gott samvete rekommendera Karolina Lindgren som en förstklassig mäklare. Karolina uppfyllde alla mina förväntningar med sitt trevligt sätt och den kunskap hon besitter. Läs mer
    2017-10-24 Karolina L svarar Ulla K
    Tack Ulla för din fina rekommendation och för de mycket värmande orden!
    Allt gott! Vänliga hälsningar Karolina
  • Amir S
    Amir S skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har både sålt och köpt bostäder genom Karolina .L.
    Karolina är erfaren och kompetent mäklare med ett bredd nätverk och specialkompetens. Hon är glad, tillmötesgående och framför allt alltid tillgänglig.
    Engagerad och proffsig med känsla för detaljer, så vill jag sammanfatta Karolina.
    Rekommenderar värmt henne
    Mycket erfaren och effektiv. Kan varmt rekommendera . Läs mer
    2018-02-19 Karolina L svarar Amir S
    Tack Amir för fin Reco :) Jättekul att få hjälpa dig med både försäljning och köp av ny bostad! Du är alltid välkommen att höra av dig om du behöver mer hjälp framöver. Allt gott! //Karolina
  • Masoud R
    Masoud R skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Karolina Lindgren är en målinriktad, lyhörd och engagerad samt väl förberedd och uppdaterade mäklare som presterar pådrivande med hög energi.
    Karolina upplevs väldigt social och kompetent och lätt kan hantera olika människor. Efter en genomtänkt inredning var allt planerad och skräddarsydd just efter våra behov.
    Från start till slut genomfördes allt så profsigt och avsltades så väl som var långt ifrån våra förväntningar!
    Tveka inte att anlita Karolina om ni vill ha en smidig och enkel försäljning med rätt slutpris! Läs mer
    2018-02-19 Karolina L svarar Masoud R
    Tack Masoud för fin Reco :) jättekul att höra att du är så nöjd med min insats!
  • Marianne R
    Marianne R skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Första mötet med Karolina sa det klick när jag öppnade dörren till lägenheten jag visade o ville ha hjälpmed. Hon visade ett proffsigt o lungt beteende jag kände redan då vilken unerbar o duktig tjej hon var . ställde upp till 100%.vihade kontakt nästan varje dag .visning av lägenheten skötte hon galant med rekordmånga intreserade köpare.mig informerade hon om allt sen.jag kände mig så lugn o trygg o överlämnade allt till Karolina.Bättre mäklare kan inte finnas för mig är hon helt fantastig. Rekomenderar henne verkligen . Läs mer
    2018-02-19 Karolina L svarar Marianne R
    Tusen tack, Marianne :) Det var ömsesidigt, jättekul att få hjälpa er med försäljningen!
  • Elisabeth Margareta P
    Elisabeth Margareta P skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hon var vänlig och gjorde det hon skulle men var lite rörig och gjorde ett par mindre fel (t ex fel namn på handlingarna) i vissa steg av slutprocessen (vid möten med säljare och köpare). Hon (egentligen Svensk Fastighetsförmedling) rekommenderade en städfirma som vi inte alls var nöjda med avseende städresultatet. Det var vi själva som skulle boka in och betala men städfirman ville bara ha kontakt (nycklar, avstämning mm) med Svensk Fastighetsförmedling och den nya ägaren vilket var en mycket märklig ordning. Carolina lovade hjälpa till med deklarationen och det gjorde hon avseende uträkningarna men vi saknade stöd i hur vi skulle få tag i de uppgifter som hon angav att vi behövde få från bostadsrättsföreningen. Det visade sig att de inte alls hade de uppgifterna och att det kunde vara så borde mäklaren ha uppmärksammat oss på för vi hade flera kontakter om att vi inte hade fått tag i vissa uppgifter.
    Sammanfattningsvis fick vi bostaden såld som önskat men vissa upplevelser i sammanhanget kunde ha varit bättre. Läs mer
    2017-10-24 Karolina L svarar Elisabeth Margareta P
    Hej Elisabeth! Tack för din Reco och dina synpunkter i samband med försäljningen av er lägenhet! Era synpunkter betyder mycket för mig och jag tar till mig dem inför framtida uppdrag. Jag har även framfört era synpunkter till nämnda städföretag, vilka vi inte längre direkt samarbetar med. Allt gott! Vänliga hälsningar Karolina
  • Annelie W
    Annelie W skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tillgänglig och jobbade på bra hela tiden. Gav goda råd och peppade verkligen när det kändes tungt med försäljningen. Proffesionellt förhållningssätt hela tiden. Uppskattar att hon inte släppte försäljningen trots att barnet skulle komma och att hon hade semester. Läs mer
    2017-10-24 Karolina L svarar Annelie W
    Hej Annelie!
    Tack för din mycket fina rekommendation! Kul att höra att du är nöjd med försäljningen av din lägenhet, det var så kul att hjälpa till! Hoppas att ni trivs bra i er nya bostad :) Allt gott! Vänliga hälsningar Karolina
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Oengagerad och ville ha snabb affär. Skulle ej rekommendera. Läs mer
    2017-10-24 Karolina L svarar Henrik A
    Hej Henrik!
    Tack för din Reco! Dina synpunkter betyder mycket för mig och jag tar till mig dem för framtida uppdrag. Allt gott! Vänliga hälsningar Karolina
  • Sara N
    Sara N skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Professionell men personlig
    Kunde besvara alla frågor, alltid tillgänglig och disponibel.
    Skulle absolut rekommendera henne. Läs mer
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Karolina Lindgren, Svensk fastighetsförmedling, är en mycket kompetent mäklare. Snabb och serviceinriktad med ett mycket gott omdöme. Hon kan verkligen rekommenderas. Läs mer
Jessica Gustafsson
Helena Swahn