Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Uppsala Karolina Lindgren
Karolina Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 39 Läs vad Karolina Lindgren

• Charlotte B skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-10

Jag sålde en bostadsrätt på 3 rum och kök. Mäklaren lyckades sälja den högt över utgångspris. Detta tack vare flera visningar och fingertoppskänsla hos mäklaren. Mäklaren var alltid anträffbar och gav bra information längs hela processen. Läs mer
  • Thomas S skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-08

Vi har precis sålt en lägenhet via Karolina. Karolina har varit lätttillgänglig för oss via telefonsamtal, via mail och vid all kontakt vi haft med henne. Hon har varit tillmötesgående och stöttat oss i alla behov vi haft. Köparen av vår bostad var minst sagt väldigt angelägen om det mesta och vi som säljare har uppfattat all handläggning av köparen som omfattande och komplex. Karolina har hanterat ärendet väldigt tillfredsställande för oss som säljare i en, minst sagt, krävande försäljning för både oss som säljare och för mäklaren Karolina. Vi kommer rekommendera Karolina på Svensk fastighetsförmedling till alla vi känner som ska sälja eller värdera en bostad. Hon får högsta möjliga betyg. Läs mer
  • Carl H skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-06-25

Superbra mäklare. Har hjälpt till med en massa frågor. Läs mer
    2019-06-25 Karolina L svarar Carl H
    Tack Carl :) kul att kunna hjälpa till!
    Karolina L gillar detta
  • Maria J skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-31

Har sålt en lägenhet med stort renoveringsbehov. Uppfattade mäklaren som professionell och förtroendeingivande. Snabb och tillmötesgående att hitta flexibla lösningar. Läs mer
    2019-06-04 Karolina L svarar Maria J
    Tack så mycket Maria :) så kul att kunna hjälpa till!
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-16

*Jag har sålt en lägenhet i Storvreta.
    * jag blev bemött på ett mycket bra sätt även om mötet blev lite kort pga att jag behövde åka till banken.
    * nu blev min lägenhet såld innan visning så allt gick över förväntan.
    * allt gick som sagt väldigt snabbt och smidigt och för min del har allt känts jätte bra mellan mig och Karolina(mäklaren) samt personen som då köper min lägenhet. Läs mer
    2019-06-04 Karolina L svarar Jonas W
    Tack Jonas :) så kul att höra att du blev nöjd och att få hjälpa dig trots att du hittade din egna köpare! Hoppas nu att du kommer att trivas i din nya bostad och att du får en härlig sommar!
    Karolina L gillar detta
  • Mattias J skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-13

Vi anlitade Karolina Lindgren som mäklare när vi skulle sälja våran lägenhet.
    Trots svår marknad som säljare i Uppsala så gjorde hon ett fantastiskt jobb och vi sålde lägenheten till ett bra pris.
    Hon var väldigt hjälpsam och lyhörd.
    Rekommenderar henne verkligen. Läs mer
    2019-06-04 Karolina L svarar Mattias J
    Tack så mycket Mattias :) så kul att få hjälpa er med försäljningen! Marknadsläget är svårt att göra något åt, men inför varje visning gjorde ni ett fantastisk jobb och det var alltid rent och snyggt! Hoppas nu att ni kommer att trivas i er nya bostad! Önskar er en fin sommar! :)
    Karolina L gillar detta
  • Håkan B skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-04-23

Fick allt stöd som tänkas kan vid försäljning av vårt hus. Mycket nöjd säljare Läs mer
    2019-06-04 Karolina L svarar Håkan B
    Tack Håkan :) kul att höra att du är nöjd med min insats!
    Karolina L gillar detta
  • Carolina F skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-04-16

Sålt bostad för 1,7 miljoner. Mäklaren har varit förtroendeingivande och guidat mig genom försäljningen. Hon har varit tydlig och lugn. Jag har känt att hon går att lita på, och jag har låtit henne styra försäljningen. Då jag ansett att hon har varit experten. Utan den fantastiska mäklaren hade jag inte behållit lugnet.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Anna F skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-04-08

Allt var klart och redigt! Det kändes bra! Läs mer
  • Helena R skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-04-01

Karolina Lindgren har varit mycket professionell i sitt bemötande vid försäljningen av min bostadsrätt! Kompetent och förberedd samt med ett trevligt bemötande! Jag kan rekommendera henne varmt!

Helena Rynefelt Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala