Karolina Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2011-07-18
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 63 Läs vad Karolina Lindgren

• Regina L köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-08

3:a
    Vädergatorna
    Jag har köpt en lgh på Dimgatan 8. Super nöjd med all hjälp och service frånmäklaren! Läs mer
  • Pia Ö köpte sitt hus med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-06

Burvik - Knutby
    Köpet blev inte av, då ett dolt fel uppdagades innan säljarna skrivit på kontraktet. Jag uppskattar mycket att Karolina hanterade detta korrekt och professionellt. Handpenningen återbetalades utan dröjsmål Läs mer
  • Cristina E köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-08

Fålhagen
    Köpt en bostadsrätt. Trevligt bemötande.
    Smidig affär utan krångel.
    Christina Läs mer
  • Anders J sålde sitt hus med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-27

Nåntuna-Vilan
    Sålde ett radhus i Vilan under corona-tiden. Karolina gav ett professionellt intryck och la ner ett stort engagemang i hela processen. Med tanke på omständigheterna så hade vi en ständig dialog och tack vare en stor flexibilitet från Karolinas sida lyckades vi komma hela vägen till avslut. Läs mer
  • Calle R sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-06

4:a
    Uppsala
    Mycket nöjda med mäklarens jobb. Tillgänglig och lättsam i kommunikation, tydlig med sin strategi och arbetsam. Läs mer
    2020-05-06 Karolina L svarar Calle R
    Tack så mycket för fin rekommendation, kul att höra att ni är nöjda! Tack för gott samarbete :) Lycka till med alla förberedelser och med flytten, vi ses på tillträdet!
    Karolina L gillar detta
  • Johanna P sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-05

2:a
    Årsta
    Köpt bostad, ska även sälja egen. Blev mycket bra bemött med proffsigt och samlat intryck. Lugn och metodisk vilket uppskattas. Läs mer
    2020-05-05 Karolina L svarar Johanna P
    Tack så mycket Johanna 😊 jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i er nya bostad, den är så fin!! Grattis till ert bostadsköp!
    Karolina L gillar detta
  • Siri R sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-05

4:a
    Uppsala
    Sålt en lägenhet, en fyra. Karolina var bra och lugn i sitt bemötande när vi var stressade över vår försäljning. Hon jobbade på och hade flera visningar. Läs mer
    2020-05-05 Karolina L svarar Siri R
    Tack så mycket för fin rekommendation! Jag önskar er lycka till med flytten, vi ses vid tillträdet! :)
    Karolina L gillar detta
  • Anders L köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-24

Uppsala
    Köpt bostadsrättslägenhet i Uppsala, träffat Karolina vid två visningar, haft flera kontakter per telefon. Mycket bra bemötande och service, bra genomgång av all formalia vid köpet. Proffsigt och bra Läs mer
  • Roland B sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-01

4.5:a
    Uppsala
    Under försäljningen av radhuset har Karolina varit ambitiös och pålitlig och dessutom tagit initiativ utöver vad man kan begära. Hon har varit drivande och hela tiden arbetat med både hjärta och hjärna. Vi skulle mycket gärna anlita Karolina igen. Läs mer
  • Ulla R sålde sitt hus med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-29

Storvreta
    Karolina har verkligen ansträngt sej för att sälja mitt kedjehus i Storvreta. Jag är nöjd med allt och snabbt gick det också! Dessutom är hon trevlig och rolig! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle