10 rekommendationer

Karolina Lindgren
en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14
753 22 Uppsala — Visa karta

Vad tror Karolina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Karolina Lindgren

• Claudia S
    Claudia S skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Först träffen väldigt bra och proffsig. När vi väl valde att använda Karolina var hon inte lika bemötande och tog sig inte riktigt tid att förklara hur det skulle funka med, arvode, betalning, överföring av pengar osv. Slutfasen av försäljningen var hon väldigt behjälplig och allt löste sig väldigt smidigt. Överlag är vi nöjda med undantag för de 3gångerna vi inte kände att vi hade en mäklare som jobbade för oss.
  • Ulla K
    Ulla K skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag kan med gott samvete rekommendera Karolina Lindgren som en förstklassig mäklare. Karolina uppfyllde alla mina förväntningar med sitt trevligt sätt och den kunskap hon besitter.
  • Amir S
    Amir S skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har både sålt och köpt bostäder genom Karolina .L.
    Karolina är erfaren och kompetent mäklare med ett bredd nätverk och specialkompetens. Hon är glad, tillmötesgående och framför allt alltid tillgänglig.
    Engagerad och proffsig med känsla för detaljer, så vill jag sammanfatta Karolina.
    Rekommenderar värmt henne
    Mycket erfaren och effektiv. Kan varmt rekommendera .
  • Masoud R
    Masoud R skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Karolina Lindgren är en målinriktad, lyhörd och engagerad samt väl förberedd och uppdaterade mäklare som presterar pådrivande med hög energi.
    Karolina upplevs väldigt social och kompetent och lätt kan hantera olika människor. Efter en genomtänkt inredning var allt planerad och skräddarsydd just efter våra behov.
    Från start till slut genomfördes allt så profsigt och avsltades så väl som var långt ifrån våra förväntningar!
    Tveka inte att anlita Karolina om ni vill ha en smidig och enkel försäljning med rätt slutpris!
  • Marianne R
    Marianne R skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Första mötet med Karolina sa det klick när jag öppnade dörren till lägenheten jag visade o ville ha hjälpmed. Hon visade ett proffsigt o lungt beteende jag kände redan då vilken unerbar o duktig tjej hon var . ställde upp till 100%.vihade kontakt nästan varje dag .visning av lägenheten skötte hon galant med rekordmånga intreserade köpare.mig informerade hon om allt sen.jag kände mig så lugn o trygg o överlämnade allt till Karolina.Bättre mäklare kan inte finnas för mig är hon helt fantastig. Rekomenderar henne verkligen .
  • Elisabeth Margareta P
    Elisabeth Margareta P skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hon var vänlig och gjorde det hon skulle men var lite rörig och gjorde ett par mindre fel (t ex fel namn på handlingarna) i vissa steg av slutprocessen (vid möten med säljare och köpare). Hon (egentligen Svensk Fastighetsförmedling) rekommenderade en städfirma som vi inte alls var nöjda med avseende städresultatet. Det var vi själva som skulle boka in och betala men städfirman ville bara ha kontakt (nycklar, avstämning mm) med Svensk Fastighetsförmedling och den nya ägaren vilket var en mycket märklig ordning. Carolina lovade hjälpa till med deklarationen och det gjorde hon avseende uträkningarna men vi saknade stöd i hur vi skulle få tag i de uppgifter som hon angav att vi behövde få från bostadsrättsföreningen. Det visade sig att de inte alls hade de uppgifterna och att det kunde vara så borde mäklaren ha uppmärksammat oss på för vi hade flera kontakter om att vi inte hade fått tag i vissa uppgifter.
    Sammanfattningsvis fick vi bostaden såld som önskat men vissa upplevelser i sammanhanget kunde ha varit bättre.
  • Annelie W
    Annelie W skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Tillgänglig och jobbade på bra hela tiden. Gav goda råd och peppade verkligen när det kändes tungt med försäljningen. Proffesionellt förhållningssätt hela tiden. Uppskattar att hon inte släppte försäljningen trots att barnet skulle komma och att hon hade semester.
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Oengagerad och ville ha snabb affär. Skulle ej rekommendera.
  • Sara N
    Sara N skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Professionell men personlig
    Kunde besvara alla frågor, alltid tillgänglig och disponibel.
    Skulle absolut rekommendera henne.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Karolina Lindgren, Svensk fastighetsförmedling, är en mycket kompetent mäklare. Snabb och serviceinriktad med ett mycket gott omdöme. Hon kan verkligen rekommenderas.
Albin Ruhl
Jessica Gustafsson