Karolina Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-09

Läs vad 47 Läs vad Karolina Lindgren

• Lovisa E köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-02

Uppsala
    Vi köpte en trea i Uppsala av henne. Hon bemötte och väldigt proffsigt. Svarade alltid snabbt och höll oss välinformerade. Läs mer
  • Karin H köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-03

Uppsala
    Vi köpte en tvårumslägenhet i centrala Uppsala. Mäklaren var väldigt trevlig och professionell att ha att göra med. Hon var dessutom lätt att nå. Alldeles utmärkt alltså! Läs mer
    2019-09-04 Karolina L svarar Karin H
    Tack Karin för er fina rekommendation :) det värmer att höra att ni är nöjd med mitt bemötande! Hoppas dottern kommer att trivas i bostaden. Allt gott till er!
    Karolina L gillar detta
  • Cecilia V sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Hon läste av min personlighetstyp och behov väldigt väl, respekterade mina kommunikationspreferenser och var transparent genom hela processen.

Jag valde henne framför en annan mäklare på en annan firma, han var mer bilförsäljartypen som hetsigt lovade brett men i slutändan propsade för ett lågt utgångspris. Karolina argumenterade för att vi skulle lägga oss på ”mitt lägstapris”. Med lugn, trovärdighet och flexibilitet lyckades hon ro i land en bra försäljning. Läs mer
    2019-09-04 Karolina L svarar Cecilia V
    Tack Cecilia för fin rekommendation :) Jag är glad att valde mig som mäklare, Tack för ett trevligt samarbete! Vi ses på tillträdesdagen!
    Karolina L gillar detta
  • Kim Elias E sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Trevlig och tillmötesgående. Jobbar hårt för sin skull men vi hade svårt att få avslut. Läs mer
  • Lars-Gunnar O
    Lars-Gunnar O köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Vi är verkligen nöjda med Karolina Lundgrens bemötande och hjälp med vårt sökande efter lägenhet i Uppsala. All service och hjälp hon bistod oss med har verkligen underlättat för oss inköpet av 3:n på Salabacke.
    Hon uppträder lugnt och sakligt och varit snabb med återkoppling vid våra samtal. Sammantaget kan vi varmt rekommendera henne.
    /Eva och Lars-Gunnar Läs mer
    Karolina L gillar detta
  • Leif E sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-31

Uppsala
    Karolina har genom hela processen varit oerhört tydlig och korrekt. Hennes driv när försäljningen satte igång var fantastiskt och hon uppdaterade mig löpande genom hela processen - som blev kort och snabb tack vare drivit. Jag är mycket nöjd både med Karolina insats och det jag fick som slutbud! Läs mer
    Karolina L gillar detta
  • Anna T köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-30

Trevlig och bra mäklare! Rekommenderas! Läs mer
  • Mikaela D
    Mikaela D sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-30

Uppsala
    Vi sålde vår lägenhet på 2 rum och kök via Karolina. Hon har varit superbra under resans gång. Alltid varit tillgänglig för att kunna svara på diverse frågor, alltid gett mycket och bra info under hela förloppet. Vi är supernöjda och rekommenderar varmt Karolina! Läs mer
    Karolina L gillar detta
  • Charlotte B sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-10

Uppsala
    Jag sålde en bostadsrätt på 3 rum och kök. Mäklaren lyckades sälja den högt över utgångspris. Detta tack vare flera visningar och fingertoppskänsla hos mäklaren. Mäklaren var alltid anträffbar och gav bra information längs hela processen. Läs mer
    Karolina L gillar detta
  • Thomas S skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-08

Vi har precis sålt en lägenhet via Karolina. Karolina har varit lätttillgänglig för oss via telefonsamtal, via mail och vid all kontakt vi haft med henne. Hon har varit tillmötesgående och stöttat oss i alla behov vi haft. Köparen av vår bostad var minst sagt väldigt angelägen om det mesta och vi som säljare har uppfattat all handläggning av köparen som omfattande och komplex. Karolina har hanterat ärendet väldigt tillfredsställande för oss som säljare i en, minst sagt, krävande försäljning för både oss som säljare och för mäklaren Karolina. Vi kommer rekommendera Karolina på Svensk fastighetsförmedling till alla vi känner som ska sälja eller värdera en bostad. Hon får högsta möjliga betyg. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson