Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Uppsala Lars-Göran Johansson
Lars-Göran Johansson
Registrerad mäklare sedan 1995
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 6 kunder tycker om Lars-Göran Johansson

• Leif S skrev om Lars-Göran Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-01-20

Fått hjälp med handlingar vid en försäljning inom familjen. Snabbt och professionellt bemötande. Motsvarade till fullo mina förväntningar. Läs mer
    2019-01-20 Lars-Göran J svarar Leif S
    En tacker så mycket för vänligheten. LG Svensk Fastighetsförmedling
  • Zdenek P skrev om Lars-Göran Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-12-22

Lars-Göran sålde min 3:a, ett renoveringsobjekt med centralt läge i Uppsala. Han bemötte mig vänligt och korrekt. Han arbetade snabbt och effektivt och höll mig hela tiden underrättad. Slutpriset blev över förväntan. Jag är mycket.nöjd med hans arbete.
    Olof Läs mer
  • Ulla Maria I skrev om Lars-Göran Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-04-22

Sålt villa dödsbo. Blivit bra bemött och bra information och uppföljning. Mäklaren uppfyllde alla förväntningar. Läs mer
  • Britt-marie M skrev om Lars-Göran Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-04-10

Mycket trevligt bemötande, utförde sitt uppdrag professionellt och med engagemang.
    Jag är mycket nöjd med att vara kund hos er, kommer med all säkerhet att anlita er igen om det blir aktuellt.
    / Britt Marie Läs mer
  • Pia O
    Pia O skrev om Lars-Göran Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2017-11-28

Lars Göran Johansson har på ett föredömligt lugnt, tålmodigt, sakligt och förtroendeingivande sätt lotsat vår familj till försäljning av en kär lägenhet i en tid när bostadsmarknadens snara kollaps dagligen debatterats i media. Stort Tack. Läs mer
    2017-11-28 Lars-Göran J svarar Pia O
    Tack snälla jag känner mig en smula rörd av din rekommendation. Hälsa även Martin och tacka.
  • Martin B skrev om Lars-Göran Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2017-11-28

Vi var flera ägare, och jag har bara diskuterat på telefon med LGJ, men han har alltid varit både korrekt och professionell. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson