Mårten Holm
en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14
753 22 Uppsala — Visa karta

Vad tror Mårten att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 27 kunder tycker om Mårten Holm

• Ulla K skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt bostadsrätt på Gustaf Kjellbergs väg 10, Uppsala.
    Trevligt och sakligt bemötande.
    Hade förväntningar på ett större intresse från marknaden - dock svårt för mäklaren att påverka. Lite tråkigt dock att ett missförstånd uppstod vad gäller städningen, hur jag som säljare skulle kompenseras.
    Frågan kvarstår hos mig - gick vi ut för högt? Vi valde att ha endast en visning. Pga det dåliga intresset fick vi ha ytterligare en. Jag tror så här i efterhand att två på varandra visningar är att föredra.. Läs mer
  • Jonas A skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra dialog och inga problem vid försäljning. Vi fick utgångspriset som vi räknat med och slapp tänka på juridiska dokument och liknande som Mårten skötte. Läs mer
    2018-09-04 Mårten H svarar Jonas A
    Tack för detta. Håller med, raka rör och inga konstigheter, det är så det ska vara. Allt gott :)
  • Lila W skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mårten Holm, är mycket duktig och säker på sin sak, Mårten Holm kommer jag fortsättningsvis rekommendera till alla som ska sälja sin bostad. Jag Lila Wiman är mycket, mycket nöjd med den personliga kontakt Mårten Holm visat och den fina information jag fått under hela resans gång jag vill påstå att Mårten Holm kommer att komma långt fram i första ledet av mäklare Mårten Holm är intresserad av det Mårten Holm tar sig an av uppdrag, jag är verkligen jätte nöjd med den fina servicen och seriösa kontakt från början till att det blev en affär. Jag är verkligen jätte nöjd med Mårten Holm vilken fantastisk människa. Läs mer
    2018-04-26 Mårten H svarar Lila W
    Tusen tack för dina fina ord Lila. Det har varit ett nöje från början att hjälpa dig med denna försäljning. Vi ses och hörs snart igen :)
  • Charlotte L skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mårten har varit jättebra från första stund. Tydlig, rak, proffsig och trevlig. Han har varit ett tryggt stöd under hela försäljningsprocessen och hållt mig uppdaterad och informerad hela vägen. Jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare vid bostadsförsäljning. Läs mer
    2018-04-16 Mårten H svarar Charlotte L
    Tack för det Lotta :) Det har varit ett sant nöje att hjälpa dig. Det blir alltid lite extra kul när man får så glada köpare också :)
  • Aron L skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mårten Holm på Svensk Fastighetsförmedling i Uppsala gav ett väldigt seriöst, rutinerat och proffsigt intryck redan från första mötet.
    Jag är mycket nöjd med Mårtens bemötande och hans arbete med försäljningen av min bostadsrätt.
    Mvh / Aron Lindén Läs mer
    2018-03-08 Mårten H svarar Aron L
    Tusen tack för detta Aron :) Gick ju smidigt det där. Det blir ofta bra när man förbereder sig bra, vilket du/vi verkligen gjorde :)
  • Victor K
    Victor K skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket bra och professionellt bemötande när vi sålde vår lägenhet. Engagerad och kunnig. Läs mer
    2018-02-08 Mårten H svarar Victor K
    Tusen tack för det. Blev ju kanon det där, nöjda säljare och nöjda köpare. Ha det så gott nu så ses vi säkert i krokarna framöver :)
  • Victor K
    Victor K skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mårten Holm, en riktigt trevlig, bra seriös mäklare. Vi sålde med honom och är mycket nöjda. Rekomenderas varmt! Läs mer
  • Kerstin T skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Uppmärksam o trevlig Ett mycket bra bemötande Fick svar på alla frågor Läs mer
    2017-10-04 Mårten H svarar Kerstin T
    Hej Kerstin. Vad bra att du är nöjd :) Hoppas att du fortfarande stortrivs i din fina bostad! Mvh Mårten
  • Jenny L skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    -Mån om kunden
    -Proffsig
    -Kommunikativ Läs mer
    2017-09-28 Mårten H svarar Jenny L
    Hej Jenny vad kul att ni är nöjda :) och ett stort tack för de vänliga orden!
  • Leonora L skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    En affär av lite enklare slag, bara en intresserad spekulant. Läs mer
    2017-09-25 Mårten H svarar Leonora L
    Hej Leonora och tack för att du tog dig tid att betygsätta :) Hoppas ni får det bra i er nya fina bostad.
  • Filippa B skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Proffsig, kunnig och oerhört trevlig. Finns inget att klaga på Läs mer
    2017-09-25 Mårten H svarar Filippa B
    Vad kul att du är nöjd Filippa :) Hoppas att du trivs och att du har det bra. Allt gott :)
  • Frida L skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mårten Holm är en otroligt bra och trevlig mäklare! Han är absolut den trevligaste mäklaren jag har haft kontakt med och hela köpet kändes väldigt tryggt. Jag kan definitivt rekommendera honom till andra som ska köpa bostad! Läs mer
    2017-09-25 Mårten H svarar Frida L
    Vad glad jag blir av att läsa detta, tusen tack Frida. Vi ses och hörs inom kort :)
  • Joackim M skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mårten är ärlig och framåt och sätter alltid sin kund i fokus till 100%. Bra mäklare som man känner sig trygg med när man säljer eller köper av honom. Läs mer
    2017-09-25 Mårten H svarar Joackim M
    Tack för de varma orden Joackim! Vi ses och hörs snart igen hoppas jag :)
  • Ulrica E skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mårten har bemött mig på ett proffesionellt sätt. Läs mer
    2017-09-25 Mårten H svarar Ulrica E
    Tack för detta Ulrica :) Hoppas att du kommer trivas i din nya bostad.
  • Daniel W skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Överlag väldigt positivt. Professionellt och trevlig bemötande genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-09-25 Mårten H svarar Daniel W
    Hej Daniel. Det glädjer mig att höra att du är nöjd. Lycka till i framtiden :)
  • Robin B skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Väldigt bra och trevligt bemött. toppen mäklare Läs mer
    2017-09-25 Mårten H svarar Robin B
    Hej Robin. Kul att du är nöjd. Det var mycket trevligt att få hjälpa dig :)
  • Madelen S skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Riktigt bra, sköte allt skit snyggt. Jag skulle definitivt anlita honom igen. Han va otroligt hjälpsam Läs mer
    2017-09-25 Mårten H svarar Madelen S
    Hej Madelen, vad glad jag blir att du är nöjd :) Jag önskar ett stort lycka till i framtiden. Hojta bara till om du vill ha hjälp med något framöver :)
  • Eva E skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick vid försäljningen av min lägenhet. Kände att jag kunde lita på honom. Fick bra råd. Trevlig och lätt att prata med. Läs mer
    2017-09-25 Mårten H svarar Eva E
    Hej Eva. Det glädjer mig att du är nöjd. Hoppas du kommer trivas i din nya stad :)
  • Sofie H skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi träffade endast Mårten vid kontraktsskrivningen, då han var på semester vid visningen och budningen. Vi hade mest kontakt med Jessica Gustavsson.
    Mårten var trevlig men vi kan inte betygsätta honom då vi som sagt endast träffade honom vid ett tillfälle. Läs mer
    Mårten H gillar detta
  • Kristoffer L skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mårten var professionell ut i fingerspetsarna.

Han hade full fokus från första stund ända till försäljning.

Det kändes som en trygghet att man inte band upp sig och att han förklarade att det gick att riva kontraktet om man inte var nöjd med hans tjänster.

Jag var jättenöjd med Mårten och har rekommenderat hans tjänster till många vänner och bekanta! Läs mer
    2017-09-25 Mårten H svarar Kristoffer L
    Tack för detta Kristoffer. Det var ett stort nöje att få hjälpa till med förmedlingen av din fantastiskt fina bostad! Hör av dig om du behöver hjälp med något framöver :)
  • Roger Å skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Han var helt suverän😊Jag är jättenöjd.😊 Läs mer
    2017-09-25 Mårten H svarar Roger Å
    Stort tack för detta Roger! hoppas allt blir bra för er i nya staden :)
  • anna l skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Mårten Holm, som levde upp till alla våra förväntningar. Det var faktiskt Mårten som var mäklare även då vi köpte lägenheten, och vi fick ett så gott intryck att vi beslöt oss för att anlita honom igen nu när det var dags för oss att sälja, 8 år senare. Vi har uppskattat att Mårten är proffsig och seriös, med ett trevligt och positivt sätt och en stor portion sunt förnuft. En av de främsta orsakerna till att vi valde att anlita Mårten är att vi tycker att han är så alldeles lagom "på" - engagerad och kunnig men utan att vara så "säljig" och påflugen att man blir illa till mods. Det känns som att han är mån om att både köpare och säljare ska känna sig väl informerade och schysst behandlade, så att de blir nöjda med sin bostadsaffär. Läs mer
    2017-09-07 Mårten H svarar anna l
    Hej Anna. Jag blev fantastiskt glad för detta omdöme, det är precis så jag vill bli uppfattad. Vi ses snart igen :)
  • sarah k skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Seriös, ärlig och proffsig. Bra på att höra av sig när något nytt hänt. Allt gick smidigt. Läs mer
    2017-08-28 Mårten H svarar sarah k
    Tack så mycket Sarah, de orden uppskattar jag mycket :)
  • eva c skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Kommunikationen fungerade utmärkt och Mårten svarade på de frågor jag hade. Läs mer
    2017-08-28 Mårten H svarar eva c
    Tack så mycket Eva,och jag gratulerar till en mycket fin bostad :)
  • Pernilla K skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Fötroende givande, Trevlig, bra och ärlig mäklare. Läs mer
    2017-08-15 Svensk Fastighetsförmedling Uppsala svarar Pernilla K
    Tack för detta. Jag tackar också för ett mycket gott samarbete :) /Mvh Mårten Holm
  • Hans R skrev om Mårten Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Proffsigt och trovärdigt. När en mäklare drabbades av sjukdom ryckte en annan genast in för att sedan jobba tillsammans när han kom tillbaka. Läs mer
    2017-09-08 Svensk Fastighetsförmedling Uppsala svarar Hans R
    Härligt att höra att ni är nöjda :) Det var mycket roligt att få förmedla er helt unika bostad. Det är skönt att man har så bra kollegor som kan rycka in vid sådana extrema situationer som i detta fall. Mvh Mårten Holm
Jessica Gustafsson
Helena Swahn