Mathias Everhall
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 18 Läs vad Mathias Everhall

• Loran B köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-21

Kungsängen
    Bra tillgänglighet och bra bemötande! Läs mer
  • Mikael K sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-21

Kungsängen
    Klockrent stöd under hela säljprocessen! Läs mer
    2020-03-21 Mathias E svarar Mikael K
    Hej Mikael
    De har varit en ära att få samarbeta med dig. Jag är säker på att ni kommer stortrivas i ert nya hus.
    Önskar dig och din fina familj all lycka i framtiden.
  • Mikaela J köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Höganäs
    Jag har köpt en bostad i Uppsala centrum, Höganäs.
    jag blev väldigt bra bemött av Mathias, jag fick all hjälp jag kunde få och han var, vid kontraktskrivandet, väldigt hjälpsam och ödmjuk. Läs mer
    2020-03-21 Mathias E svarar Mikaela J
    Hej
    Tack Mikaela för fina ord, jag är säker på att du kommer trivas superbra i din nya fina lägenhet. Finns det något jag kan hjälpa dig med i framtiden så är det bra att höra av dig.
  • Yosef G sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Mathias hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    Fick en bra känsla redan från början och känslan stämde utmärkt.
    Han överträffade mina förväntningar.
    Det krävdes x antal visningar för att jag som säljare skulle bli nöjd med ett bud och Mathias puschade på.
    Något som jag uppskatta var att han uppdaterade mig om allt som hände och vi hade i stort sett daglig kontakt tills försäljningskontraktet var påskrivet.

Jag kan starkt rekommendera Mathias Everhall. Läs mer
    2020-03-05 Mathias E svarar Yosef G
    Hej Yosef
    Tack för fin rekommendation. Det är en ära att jag fick förtroendet av dig att sälja din lägenhet och de har varit superkul att samarbeta med dig, alltid tillmötesgående när jag ville lägga upp nya visningar och alltid lika snyggt fixat inför visningarna. Önskar dig all lycka i framtiden och finns det något jag kan hjälpa dig med så tveka inta att höra av dig!
  • Marcus A köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Uppsala
    Köpt en 2:a i centrala Uppsala.

Vi kontakta mäklaren om en privat visning vilket gick väldigt lätt och smidigt.

Uppfyllde alla förväntningar då vi fått väldigt bra service. Dock lite oklarheter kring tillträdesdatum. Läs mer
    2020-03-05 Mathias E svarar Marcus A
    Hej Marcus
    Tack för rekommendationen, jag är säker på att ni kommer trivas i eran nya fina lägenhet.
    Ang tillträdet så var de synd att säljaren inte kunde flytta fram datumet en månad.
    Finns det något jag kan göra för er i framtiden så tveka inte att höra av er.
  • Margareta B sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-15

Uppsala
    Dödsbodelägare, sålt en 2-rumslägenhet. Blev mycket bra bemött av Mathias, han informerade hela tiden och var behjälplig på allehanda sätt. Motsvarade de förväntningar jag hade. En positiv upplevelse. Läs mer
    2020-02-17 Mathias E svarar Margareta B
    Hej Margareta,
    Tack för fin rekommendation!
    Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen och ni har gjort ett fantastiskt jobb med att få lägenheten säljklar.
    Finns det något jag kan hjälpa er med framöver så är det bara att ni hör av er.
  • Robin E köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-14

Uppsala
    Köpt lägenhet med hjälp av Mattias och blivit riktigt bra bemötta! Vi tycker han är en mycket trevlig och ärlig mäklare och vi kan inte vara mer nöjda! Tusen tack för hjälpen! Läs mer
    2020-02-14 Mathias E svarar Robin E
    Hej Robin, Tack för fin rekommendation. Jag är säker på att ni kommer skapa ett hem ni kommer stor trivas i, finns det något jag kan hjälpa er med framöver så är det bara att slå en signal. Hälsa Marika. Mvh/Mathias
  • Peter J köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-20

Uppsala
    Köpte en bostadsrätt i Uppsala.

Blev väldigt väl bemött av mäklaren.

Bra bemötande och återkopplar om vad som händer. Läs mer
    2020-01-20 Mathias E svarar Peter J
    Hej Peter
    Tack för fin rekommendation, jag är säker på att du kommer att trivas i din nya bostad.
    Finns det något du tror jag kan hjälpa dig med så är det bara att höra av dig.
  • Magnus H
    Magnus H sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-21

Salabacke
    Sålde nyligen min trea på 75kvm med hjälp av Mathias.

Han har varit oerhört proffsig under hela processen.
    Alltid trevlig, glad och positiv i sitt bemötande vilket uppskattats.

Mathias inger en känsla av trygghet så man slappnar av. Han har alltid varit nåbar och tillgänglig även på sena kvällar och helger. Informerade fortlöpande, gav mig den tid och de goda råd jag behövde för att känna mig trygg hela vägen tills försäljningen var genomförd. Resultatet blev dessutom jättebra.

Kort och gott så är Mathias inte bara en riktigt bra mäklare utan även en väldigt snäll och trevlig person. Läs mer
    2019-11-22 Mathias E svarar Magnus H
    Tusen tack för rekommendationen och de fina orden Magnus! Det har varit riktigt roligt att få samarbeta med dig och en ära att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet. Vi hörs och ses på tillträdet & hälsa familjen! :)
  • Tomas E köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-05

Uppsala
    Kompetent, noggran, snabb, utmärkt service Läs mer
    2019-10-15 Mathias E svarar Tomas E
    Tack Tomas!
    Ni har investerat i en riktigt fin lägenhet som jag är säker på att er dotter kommer trivas i under hennes studietid i Uppsala. Tveka inte att höra av er om det är något ni tror jag kan hjälpa er med framöver. Hälsa familjen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle