Mathias Everhall är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Mathias Everhall har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Mathias Everhall har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.8. Mathias Everhall har haft 19 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 36 Läs vad Mathias Everhall

• 2020-11-28
    Mycket hjälpsam och flexibel vid försäljning av vår lägenhet, han och de runt om honom ansträngde sig för att få till en snygg annons och smidig försäljning, redo att lägga ner så mycket jobb som kunde behövas för att vi skulle bli nöjda med affären.
    Karin W
    • 4:a
    • 87.0 m²
    • Uppsala
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-11-19
    Mycket trevlig och har varit till stor hjälp när vi letat ny bostad och inför vår kommande försäljning.
    Mikael S
    • 107.0 m²
    • Vattholma
    köpte sitt hus med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-11-12
    köpt, svår att få tag på, fruktansvärt utdragen budgivning.
    Magnus K
    • 78.0 m²
    • Knivsta
    Hejsan Magnus Det är väldigt tråkigt att du känner så. Jag sitter i väldigt många kundmöten varje dag så om du menar att jag inte svarade direkt så är det tyvärr svårt att vara så tillgänglig i vår bransch. Jag återkopplade alltid till dig så fort jag kunde och varje gång när jag såg att du hade ringt mig. Gällande budgivningen så höll den på i tre dagar med 17 bud. Jag kanske var otydlig i min kommunikation med dig gällande budgivningen, men detta är i dagen marknad inte att anse som utdraget utan en ganska snabb process. Jag tar givetvis till mig och kommer framledes vara ännu tydligare gällande en gemensam syn på kommunikation. Jag hoppas du kommer trivas i huset och om du har några frågor eller funderingar så är det bara att du ringer mig.

• 2020-10-23
    Sålt 3:a i Uppsala. Mycket trevligt bemött och oerhört hjälpsam i alla lägen. Jag har mycket höga förväntningar på en mäklare eftersom det är en stor affär man gör här i livet. Enbart positivt. Det är mycket som ska klaffa vid en försäljning av ett dödsbo när man är flera inblandade.
    Christian E
    • 84.0 m²
    • Uppsala
    Hej Christian Stort tacka för värmande ord, de har varit ett nöje att samarbeta med dig. Finns det något mer jag kan göra för er så är det bara att höra av er annars hörs vi när de är dags att deklarera:)

• 2020-09-15
    Anlitade Mathias vid försäljning av lägenhet. Tycker han var väldigt professionell, lugn och målmedveten. Han gav bra återkoppling under processen och jag är väldigt nöjd med allt från start till mål.
    Johannes A
    • 50.9 m²
    • Uppsala
    Hej Johannes Stort tack för fin rekommendation. All lycka till er!

• 2020-07-30
    Trevligt och bra bemötande proffsigt och lugnt
    Anders H
    • 75.0 m²
    • Alunda
    köpte sin stuga med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-07-14
    Jag har sålt ett fritidshus.Jag fick direkt ett bra intryck av Mathias han hade ett sympatiskt sätt jag kände mig trygg hela tiden.Jag hade väl inga särskilda förväntningar det var ju första och enda gången jag har sålt ett hus. Jag kan bara säga att jag har varit helnöjd.
    Gunilla S
    • 75.0 m²
    • Alunda
    sålde sin stuga med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-07-09
    Sätter alltid kunden i fokus.Ingen fråga är för stor eller för liten. Mathias återkopplar alltid efter utsatt tid.
    Hemrin M
    • 54.0 m²
  • 2020-06-29
    Köpt lägenhet på Fyrislundsgatan. Mattias visade mig lgh 2 två gånger då jag var lite tveksam. Hjälpsam räknade på boendet och vad jag ev skulle få kvar efter en försäljning. Kontakt under hela budgivningen samt samarbete med mäklaren som skulle sälja min lgh.
    Carina W
    • 62.3 m²
    • Uppsala
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
  • 2020-06-29
    Lätt att kommunicera med, trevlig. Sålt en lägenhet under coronapandemin, tog längre tid än väntat, men mäklaren gjorde ett bra jobb! Kan rekommendera Mathias som mäklare!
    Kerstin B
    • 62.3 m²
    • Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte