Mathias Everhall

Mathias Everhall

Mathias Everhall är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Mathias Everhall har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Mathias Everhall har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 114 omdömen med ett betyg på 4.8. Mathias Everhall har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

114 omdömen om Mathias Everhall

Sedan starten hos Reco 2019
Filip N
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Knivsta

Trevlig, professionell och väldigt hjälpsam! Väldigt tacksam för all hjälp vi får av Mathias, rekommenderas verkligen!

Aida B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Funbo

Mathias is a great seller. He listens and know really well how to do his job! Well recommended!

Kelmend H
Funbo

Kind professional and understandable.

Bo L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Höganäs

Allt har fungerat bra. Mathias är trevlig och vänlig

Marie W
Höganäs

En bra, trevlig och glad kille som vi känner förtroende för. Inget drygt "mäklarstöddigt" över honom. En del info som han inte visste vid visning men som han tog reda på och meddelade oss.

Lisa L
Höganäs

Otroligt trevlig och lättsam! Väldigt bra på sitt jobb! Lätt att ta med att göra och svarar på alla frågor!

Imran M
Kungsgärdet

Väldigt trevlig, gedigen erfarenhet, bred kunskap och väldigt lätt att jobba med. Kan varmt rekommendera honom!

Jakob B
Almunge

Mathias har varit väldigt hjälpsam och har verkligen gjort det lilla extra!

Tommy L
Västra Ängby

Trevligt bemötande, proffsig, och bra service. Svårt att sälja med tanke på marknaden just nu men vi kämpade på tillsammans. Har samarbetat vid tidigare försäljning samt köp och lär säkert göra det i framtiden också.

Petter F
Uppsala

Mathias hjälpte oss med vår försäljning. Han var; - Lätt att kommunicera med - Tillgänglig och lösningsorienterad i en svår marknad - Snabb på att svara - Behjälplig vid vårt eget köp