Mathias Everhall
Registrerad mäklare sedan 2019-06-19
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 31 Läs vad Mathias Everhall

• Anders H köpte sin stuga med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-30

Alunda
    Trevligt och bra bemötande proffsigt och lugnt Läs mer
  • Gunilla S sålde sin stuga med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-14

Alunda
    Jag har sålt ett fritidshus.Jag fick direkt ett bra intryck av Mathias han hade ett sympatiskt sätt jag kände mig trygg hela tiden.Jag hade väl inga särskilda förväntningar det var ju första och enda gången jag har sålt ett hus. Jag kan bara säga att jag har varit helnöjd. Läs mer
  • Hemrin M sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-09

Uppsala
    Sätter alltid kunden i fokus.Ingen fråga är för stor eller för liten. Mathias återkopplar alltid efter utsatt tid. Läs mer
  • Carina W köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-29

Uppsala
    Köpt lägenhet på Fyrislundsgatan.
    Mattias visade mig lgh 2 två gånger då jag var lite tveksam. Hjälpsam räknade på boendet och vad jag ev skulle få kvar efter en försäljning.
    Kontakt under hela budgivningen samt samarbete med mäklaren som skulle sälja min lgh. Läs mer
  • Kerstin B sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-29

Uppsala
    Lätt att kommunicera med, trevlig. Sålt en lägenhet under coronapandemin, tog längre tid än väntat, men mäklaren gjorde ett bra jobb!
    Kan rekommendera Mathias som mäklare! Läs mer
  • Anders T köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-04

4:a
    Uppsala
    Jag har köpt en bostadsrätt som förmedlades av Mattias. Min bild av honom är att han är lätt att prata med och känna förtroende för. Lugn och förstående. Lätt att få kontakt med och kan svara på de frågor som uppkommer. Läs mer
    2020-06-29 Mathias E svarar Anders T
    Hej Anders
    Stort tack för din rekommendation. Jag är säker på att du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • Gunilla Agneta B köpte sin stuga med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-28

Uppsala
    Vi har köpt en kolonilott (Tunakolonin) som Mathias har förmedlat. Vi har tittat på ett antal stugor tidigare men Mathias positiva och vänliga bemötande under visningen stod ut jämfört med andra mäklares.
    Under hela köpeprocessen har Mathias dessutom uppträtt proffsigt, sakligt och varit effektiv i sin kommunikation.

Ett positivt och trevligt bemötande rakt igenom! Läs mer
  • Karl Roland A sålde sin stuga med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-28

Fritidshus.
    Kanonkille som fixade allt och bryr sig om kunder och köpare. Redo att ställa upp.
    Tack Mathias! Läs mer
  • Cesar J sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-26

4:a
    Uppsala
    Mathias sålde vår bostadsrätt under en turbulent tid (corona) och han löste det med bra engagemang och positivt tänkande. Nådde inte riktigt prismålet fullt ut men det är helt förståeligt under de här omständigheterna.
    Mathias är lyhörd, alltid lätt att nå kvällar som helger och återkopplar löpande om vad som händer på ett bra sätt.
    Baserat på att vi köpt och sålt en hel del bostäder senaste 15 åren så kan vi varmt rekommendera honom som mäklare, lever upp till förväntningarna, en av de bättre hittills. Läs mer
    2020-04-27 Mathias E svarar Cesar J
    Hej Cesar
    Tack för fin rekommendation, Det har varit ett nöje att samarbeta med er och jag är säker på att ni kommer trivas i ert nya fina hus. Finns det något jag kan göra för er i framtiden så är det bara att höra av er. All lycka till er!
  • Mattias F sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Everhall en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-24

Sålt en bostadsrätt

Mathias är otroligt trevlig och engagerad Läs mer
    2020-04-27 Mathias E svarar Mattias F
    Tack för fina ord, All lycka till er i framtiden och finns det något jag kan göra för er så tveka inte att höra av er!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle