Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Uppsala Mikaela Tallkvist
Mikaela Tallkvist
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 37 Läs vad Mikaela Tallkvist

• Nina Å skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-01

Mikaela hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Uppsala och bemötte mig på ett professionellt och bra sätt. Hon höll oss uppdaterade under processen och jag upplevde henne som väldigt kompetent. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-09-11 Mikaela T svarar Nina Å
    Tack Nina för din fina rekomendation och vad kul att ni upplevde den service som jag strävar efter i mina affärer!
    Mikaela T gillar detta
  • Emil G skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-31

Vi har köpt ett radhus. Ett mycket bra bemötande och en professionell handläggning. Rekommenderas! Läs mer
    2019-09-11 Mikaela T svarar Emil G
    Tack Emil för ditt omdöme om mig om mäklare och hoppas du ska trivas bra sen i det fina radhuset! Vi ses snart igen för tillträde!
    Mikaela T gillar detta
  • Sofie S skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-31

Vi köpte ett radhus. Blev bemötta på ett trevligt sätt. Läs mer
    2019-09-11 Mikaela T svarar Sofie S
    Va kul att höra att allt kändes bra, tack för de vänliga orden!
  • Håkan P
    Håkan P skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-29

Mikaela har verkligen gjort ett toppenjobb, alltid kontaktbar och hörs alltid av regelbundet. Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet på Gräslöksgatan 30. Om vi i framtiden behöver mäklarhjälp så kommer vi absolut att kontakta er och gärna få hjälp av Mikaela. Läs mer
    2019-09-11 Mikaela T svarar Håkan P
    Tack så jättemycket för de fina orden, och tack för ett fint sammarbete! Det har varit en fröjd att få hjälpa er med eran bostad. Allt gott!
  • Mohammed O
    Mohammed O skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-26

Har sålt en 4.a genom mäklaren, ganska ok pris men kunde ha blivit mer. Trevlig men inget erfarenhet. Hade svårt med kontakten i början då det tog långt tid att få svar men det blev bättre sedan. Läs mer
    2019-09-11 Mikaela T svarar Mohammed O
    Hej Mohammed, tack för ditt omdöme och feedback som jag tar med mig. Vi ses snart för tillträde!
    Mikaela T gillar detta
  • Britta R skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-10

Utmärkt mäklare som hjälpte mig till mitt drömhus! Kunnig, proffsig och hjälpsam. Rekommenderas varmt.
    /Britta Läs mer
    2019-09-11 Mikaela T svarar Britta R
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme! Hoppas du trivs bra och njuter av ditt nya drömhus!
    Mikaela T gillar detta
  • Torbjörn S skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-16

Sålde en större tomt i Jumkilstrakten (c:a 3,5 ha).
    Mycket trevligt och professionellt bemötande, Mikaela uppfyllde alla förväntningar jag hade på mäklaren.

Med vänlig hälsning Torbjörn Läs mer
    2019-09-11 Mikaela T svarar Torbjörn S
    Tack så jättemycket Torbjörn, glad att du är nöjd med mitt bemötande!
    Mikaela T gillar detta
  • Dmitri M skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-13

I really appreciate Mikaela's help with buying a property. I do not speak Swedish and Mikaela was very responsive and patient,
    thoroughly answering my questions about the property and the details of the purchase process in English, which she speaks fluently. Communicating with Mikaela is easy and very helpful. I would highly recommend Mikaela as a knowledgeable, experienced and very trustworthy real-estate professional. Läs mer
    2019-09-11 Mikaela T svarar Dmitri M
    Thank you so much Dimitri for your kind words! I hope you enjoy your new property!
    Mikaela T gillar detta
  • Johnny J skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-21

Sålde fritdshus
    jättebra bemötande och kommunication
    mäklaren levde upp till alla förväntningar Läs mer
    2019-05-24 Mikaela T svarar Johnny J
    Tack Johnny för er fina rekomendation och vad kul att ni upplevde den service som jag strävar efter i mina affärer!
  • Lila W
    Lila W skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-02

Fastighetsmäklare Mikaela Tallkvist är en fantastisk människa.
    Från första kontakten in ger Mikaela Tallkvist ett stort förtroende och ett professionellt intryck och som säljare känna sig i goda händer.
    Det är mycket väl tänkt med Svensk fastighetsförmedling så seriöst och genomtänkt i alla lägen.
    Jag Lila Wiman är mycket nöjd med all information från allra första början och under hela processen som Mikaela Tallkvist givit mig.
    Jag blir imponerand över hur väl genom tänkt allt är...
    Fotograferna var mycket skickliga och jätte trevliga.
    Mikaela Tallkvist rekommenderar jag verkligen i all framtid, mycket duktig och jätte trevlig.
    Svensk fastighetsförmedling har verkligen tillgång till en riktig klippa till mäklare Mikaela Tallkvist.
    Tack Mikaela Tallkvist för allt ditt tålmodiga arbete. Du är en fantastisk människa. Läs mer
    2019-05-24 Mikaela T svarar Lila W
    Tusen tack för de otroligt fina orden, och tack för ett fint sammarbete! Det har varit en fröjd att få hjälpa er med eran bostad. Hoppas att ni skall trivas bra på erat nya ställe. Allt gott!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson