Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Uppsala Mikaela Tallkvist
Mikaela Tallkvist
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 24 kunder tycker om Mikaela Tallkvist

• Frank F skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-02-05

Jag har köpt en bostad. Mikaela Tallkvist var mycket vänlig och professionell. Hon kunde svara på alla mina frågor. Jag är mycket tacksam för hennes hjälp. Läs mer
  • Corina G
    Corina G skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-01-03

En trevlig och professionell mäklare. Läs mer
    2019-01-22 Mikaela T svarar Corina G
    Tack Corina för dina fina ord om mig som mäklare! Jag hoppas att ni kommer att trivas i huset och vi ses på tillträdet!
    Mikaela T gillar detta
  • Katri T skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-12-19

Via Mikaela köpte jag min alldeles första lägenhet, hon har varit väldigt hjälpsam genom varje steg i processen. Känt mig väl omhändertagen av henne! Läs mer
    2018-12-21 Mikaela T svarar Katri T
    Tack snälla för de fina orden, den första lägenheten är alltid speciell! Lycka till med inflytt och allt!
    Mikaela T gillar detta
  • Jens E skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-12-18

Hjälpsam och trevlig. Upplevde en bra kommunikation mellan oss. Läs mer
    2019-01-22 Mikaela T svarar Jens E
    Tack Jens för ditt fina omdöme om mig som mäklare, hoppas du trivs bra i lägenheten! Allt gott!
    Mikaela T gillar detta
  • Dennis S skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-12-17

Jag har hjälp mina föräldrar att sälja ett hus. Mikaela har vart jätte bra på alla sätt och vis så här långt. Nu är ju inte affären helt klar än. Men så här långt är både jag och mina föräldrar nöjda. Läs mer
    2019-01-22 Mikaela T svarar Dennis S
    Det har verkligen varit ett rent nöje att få träffa er och tack för det stora förtroendet i samband med försäljningen av huset! Vi ses snart igen på tillträdet!
    Mikaela T gillar detta
  • Ulrika W skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-12-17

Väldigt hjälpsam att hitta svar på följdfrågor via mejl när jag köpte min bostadsrätt. Läs mer
    2019-01-22 Mikaela T svarar Ulrika W
    Tack så mycket Ulrika, glad att du är nöjd med mitt bemötande, vi ses snart för nyckelöverlämnandet!
    Mikaela T gillar detta
  • Ulla J skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-12-02

Jag har sålt en bostadsrätt, 3 rum och kök.
    Michaela gav ett trevligt bemötande och var effektiv.
    Vi känner oss nöjda med uppgörelsen.
    Med vänlig hälsning Ulla Läs mer
    2018-12-17 Mikaela T svarar Ulla J
    Tack Ulla för er fina rekomendation och vad kul att ni upplevde den service som jag strävar efter i mina affärer!
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-11-20

Jag har köpt en tvåa i centrala Uppsala
    Jag blev bra och trevligt bemött av mäklaren.
    Jag tyckte det var en bra upplevelse. Fick en bra och informativ privat visning på kort. Jag är väldigt nöjd med hela processen. Läs mer
    2018-12-17 Mikaela T svarar Sebastian L
    Tack Sebastian för ditt omdöme om mig om mäklare och hoppas du ska trivas bra sen i den fina lägneheten! Vi ses snart igen för tillträde!
  • Ayhan I
    Ayhan I skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-26

Hej ,
    Jag bor i Tyskland. När jag bestämde mig för att sälja lägenheten började jag chatta med Mikaela Tallqvist . Redan då fick jag förtroende för henne . Hon informerade mig super bra kring försäljningen och var mycket kunnig . Hon gjorde allt så smidigt för mig att jag aldrig kände ngn stress överhuvudtaget samt höll mig alltid uppdaterad . återkoppling vid frågor var snabbt. Hon var alltid trevlig o hjälpsam . Henne kan jag varmt rekommendera .
    Ayhan Läs mer
    2018-12-17 Mikaela T svarar Ayhan I
    Tack så mycket Ayhan! Det värmer att få så fin rekomendation, och att du känner att du fått en bra service genom hela processen, allt gott!
  • Anton O
    Anton O skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-10-25

Bra bemötande av Mikaela hela vägen igenom affären. Kunnig och trevlig vilket underlättat allt med lägenhetsköpet. Läs mer
    2018-12-17 Mikaela T svarar Anton O
    Tack så mycket för det fina omdömet! Hoppas allting har fungerat bra med lägenheten, du är alltid välkomna att höra av dig om du skulle behöva hjälp längre fram!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson