Mikaela Tallkvist
Registrerad mäklare sedan 2017-06-02
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 73 Läs vad Mikaela Tallkvist

• Patrick H köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-03

Centrum
    Rak, enkel, proffsig och tydlig konversation.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Lars E
    Lars E sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-30

4:a
    Centrum
    Mikaela fick i uppdrag att sälja min styvmors bostadsrätt.
    Hon var lätt att ha och göra med - inget tjafs, positiv och trevlig. Smidigt med uppdateringar per sms i lagom takt. hon svarade snabbt vid behov. hon kunde marknaden och hjälpte till att få ett bra pris. Läs mer
    2020-07-01 Mikaela T svarar Lars E
    Va glad jag blir att höra att allt kändes tydligt, tryggt och bra. Tack för dem fina orden och att jag fick förtroendet att sälja bostaden. Allt gott så ses vi vid tillträdet!
  • Niklas J sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-21

Björklinge
    Sålt villa. Mäklaren gjorde ett förträffligt arbete och lyckades få upp priset till över förväntan. Läs mer
    2020-06-30 Mikaela T svarar Niklas J
    Tack så jättemycket Niklas för det fina omdömet, och tack själv för ett bra samarbete!
    Mikaela T gillar detta
  • Hannah S köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-18

Eriksberg
    Trevlig, bra att ha att göra med och tydlig kommunikation. Toppen! Läs mer
    2020-06-30 Mikaela T svarar Hannah S
    Tack Hannah för de vänliga orden, va kul att höra att allt kändes bra!
    Mikaela T gillar detta
  • David C köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-28

2:a
    Uppsala
    Köpte trevlig tvåa i Uppsala. Bra bemötande, snabba svar, trevliga samtal! Förväntade mig egentligen inget annat men är ändå positivt överraskad! Läs mer
    2020-06-16 Mikaela T svarar David C
    Tack David för din fina rekomendation! Vi ses snart på tillträdet!
    Mikaela T gillar detta
  • Tobias P sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-30

3:a
    Luthagen
    Riktigt professionell och smidig försäljning, även under en påtagligt pressad marknad. Läs mer
    2020-05-08 Mikaela T svarar Tobias P
    Tack Tobias för de vänliga orden, va kul att höra att allt kändes bra!
    Mikaela T gillar detta
  • Eva C sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-17

Vänge
    Har anlitat många mäklare under tid då jag förvaltar dödsbon och i uppdraget ingår att sälja bostadsrätter, fastigheter och fritidshus
    Mikaela Tallkvist var väl insatt i prisbilden i området och har utfört sitt uppdrag på ett mycket bra sätt Läs mer
    2020-05-08 Mikaela T svarar Eva C
    Tack så jättemycket Eva för det fina omdömet, och tack själv för ett fint samarbete!
    Mikaela T gillar detta
  • Mohammad B sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-15

Hej,
    Jag har sålt min lägenhet. Jag har blivit bemött trevligt och proffesinellt.
    Med vänlig hälsning
    Mohammad Babakirad Läs mer
    2020-05-08 Mikaela T svarar Mohammad B
    Tack Mohammad för din fina rekomendation! Vi ses snart på tillträdet!
    Mikaela T gillar detta
  • Tim E sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-15

2:a
    Knivsta
    Mikaela hjälpte oss att sälja våran lägenhet i Knivsta vilket blev en snabb och smidig affär. Vi fick ett bra och seriöst bemötande från start. Läs mer
    2020-05-08 Mikaela T svarar Tim E
    Tack Tim för ditt ert fina omdöme, och kul att höra att ni upplevde den service jag eftersträvar i mina affärer! Allt gott!
    Mikaela T gillar detta
  • Britt-marie O köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-14

Luthagen
    Köpte en liten lägenhet till vår dotter. Vi var veliga ibland och kanske lite jobbiga, men förhållandena ändrades i och med Corona. Vi blev hela tiden vänligt bemötta av Mikaela och hon hade gott tålamod med oss.
    En liten miss var att det inte var ett stort förråd som hörde till lägenheten utan två mkt små. Vi blev visade på fel exempel vid visningen. Det spelar inte så stor roll för oss men i ett annat läge kan det ju ha haft betydelse för köparen.
    Annars är vi mkt nöjda. Läs mer
    2020-05-08 Mikaela T svarar Britt-marie O
    Tack så mycket Britt-Marie för ditt fina omdöme och feedback som jag tar med mig! Vi ses snart på tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle