Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Uppsala Mikaela Tallkvist
Mikaela Tallkvist
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 18 kunder tycker om Mikaela Tallkvist

• Ulla J skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrätt, 3 rum och kök.
    Michaela gav ett trevligt bemötande och var effektiv.
    Vi känner oss nöjda med uppgörelsen.
    Med vänlig hälsning Ulla Läs mer
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har köpt en tvåa i centrala Uppsala
    Jag blev bra och trevligt bemött av mäklaren.
    Jag tyckte det var en bra upplevelse. Fick en bra och informativ privat visning på kort. Jag är väldigt nöjd med hela processen. Läs mer
  • Ayhan I
    Ayhan I skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hej ,
    Jag bor i Tyskland. När jag bestämde mig för att sälja lägenheten började jag chatta med Mikaela Tallqvist . Redan då fick jag förtroende för henne . Hon informerade mig super bra kring försäljningen och var mycket kunnig . Hon gjorde allt så smidigt för mig att jag aldrig kände ngn stress överhuvudtaget samt höll mig alltid uppdaterad . återkoppling vid frågor var snabbt. Hon var alltid trevlig o hjälpsam . Henne kan jag varmt rekommendera .
    Ayhan Läs mer
  • Anton O
    Anton O skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bra bemötande av Mikaela hela vägen igenom affären. Kunnig och trevlig vilket underlättat allt med lägenhetsköpet. Läs mer
  • Marina Z skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    Mikaela T gillar detta
  • Malin K skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig och tydlig mäklare som fick min lägenhet såld trots få spekulanter Läs mer
    2018-09-20 Mikaela T svarar Malin K
    Tack Malin för ditt fina omdöme, hoppas ni ska trivas i nya huset! Vi ses snart igen!
    Mikaela T gillar detta
  • Helena W skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Väldigt jordnära och metodoisk, gick igenom allting vid köpet av lägenheten och var tillmötesgående mot alla våra frågor. Riktigt trevlig mäklare! Läs mer
    2018-09-20 Mikaela T svarar Helena W
    Tack Helena för ert omdöme och att du upplevde den service som jag eftersträvar i mina affärer! Vi ses snart igen för tillträde!
    Mikaela T gillar detta
  • Luca D skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Min man och jag har köpt ett litet fritidshus med tomt. Mäklaren var mycket trevlig, professionell och vi fick svar på alla våra frågor.
    Vi hade inte stora förväntningar före köpet, men mäklaren var så duktig och vi bestämde oss att köpa. Det kändes rätt.
    Vi är mycket nöjda och glada.
    Vi vill också tacka vår mäklare och önskar henne allt gott. Läs mer
    2018-09-20 Mikaela T svarar Luca D
    Tack Luca, värmer att få så fin beröm! Hoppas ni har fått iordning och trivs bra i fritidshuset - Jag är redo om ni behöver hjälp i framtiden, allt gott!
  • Allt var iordninggjort och presenterades tydligt. Inga otydligheter. Läs mer
    2018-09-20 Mikaela T svarar Föreningen Samvetet K
    Tack så mycket för er rekommendation och ett bra sammarbete! Allt gott!
    Mikaela T gillar detta
  • Stig B skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Som bosatta i Finland sedan 4 år och nu blivande återvändare till Uppsala så har vi inte träffat Mikaela "öga mot öga" utan haft telefon- och mailkontakt med henne.
    Vi har hela tiden upplevt Mikaela som en mäklare som ger mycket god service även till oss som köpare och då särskilt när vi inte hade möjlighet att själva resa till Uppsala för en besiktning.
    Vi tycker att vi förutom den egna lokalkännedomen och den information vi fått genom objektsbeskrivningen också fått en saklig information genom Mikaela.
    Hon löste också alla praktiska frågor (fullmaktstecknande, id-frågan etc) kring avtalstecknandet på ett mycket smidigt sätt. Alltid snabba svar på våra frågor.
    Kort sagt så är vi väldigt nöjda med hennes bemötande. Läs mer
    2018-03-01 Mikaela T svarar Stig B
    Va kul att ni känner er nöjda! En fantastisk bostad till er, ni kommer säkerligen att stormtrivas.
    Mycket tacksam för er fina rekommendation.

Vi ses i sommar för nyckelöverlämnande!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson