Mikaela Tallkvist

Mikaela Tallkvist

Mikaela Tallkvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Mikaela Tallkvist har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Mikaela Tallkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.8. Mikaela Tallkvist har haft 26 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 106 Läs vad Mikaela Tallkvist

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-07-19
    Mikaela hjälpte mig att sälja min etta i Uppsala. Oavsett om du ska sälja eller köpa kan jag verkligen rekommendera att ta hjälp av henne! Hon var lyhörd för mina önskningar samtidigt som hon gav sakliga råd om hur man kan tänka utifrån hennes kunskap om Uppsalas bostadsmarknad. Hon är både professionell och lättsam, och lyckades dessutom få min lägenhet såld till det pris jag ville ha innan visning!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Knivsta
    2021-07-09
    Trevlig och kunnig. Höll tiden, kom i tid, när vi såg lägenheten.
    Vi fick all information vi behöver och är nöjda.
    • Salabacke
    2021-05-27
    Jag har köpt en 2:a i Salabacke. Blev mycket väl bemött av Mikaela som höll mig väl informerad kring varje steg i processen. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Vänge
    2021-05-18
    Köpt Villa.

Blev väl bemött av mäklaren, hon var tillmötesgående, lätt att få tag i, tydlig och trevlig.

Inga bekymmer.
    2021-05-08
    Sålde bostadsrätt innan visning. Kan inte riktigt utvärdera Mikaela som mäklare. Vänligt bemötande men hade önskat mer aktivitet och rådgivning inför säljbeslutet.

Sammanfattningsvis gick det snabbt och processen var smidig.
    2021-05-05
    Mikaela har förmedlar både den bostad jag köpt och den jag sålt. Det hela gick snabbt och smidigt, och bemötandet var bra. Jag hade inga speciella förväntningar innan, då jag inte har mycket erfarenhet av varken att sälja eller köpa bostad.
    Tack så mycket Johan för din rekommendation och för ett bra samarbete. Allt gott! Mikaela Tallkvist
    2021-05-04
    Trevligt i bemötande och professionell samt executiv.
    Tack för förtroendet att förmedla eran bostad och tack för gott samarbete! Mikaela Tallkvist
    2021-05-04
    Vi har köpt en bostadsrätt och är väldigt nöjd med Mikaela. Hon var professionell, påläst, lugn, tillgänglig, tillmötesgående och trevlig
    Vad glad jag blir att höra att allt kändes bra. Tack för dem fina orden Annika! Mikaela Tallkvist
    2021-05-03
    Hat hört en bostad, hon är proffsig och mycket trevlig
    Tack Joakim för det fina omdömet! Mikaela Tallkvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-04-26
    Sålde villa. Mikaela levde verkligen upp till våra förväntningar. Hon har varit lyhörd för våra behov, snabb och tillgänglig. Vi är väldigt nöjda
    Tack så mycket Camilla för er fina rekommendation. Vad skönt att höra att allt kändes tryggt och bra. Lycka till mer er nya bostad! Allt gott! Mikaela Tallkvist