Mikaela Tallkvist

Mikaela Tallkvist

Mikaela Tallkvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Mikaela Tallkvist har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Mikaela Tallkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.8. Mikaela Tallkvist har haft 24 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 136 Läs vad Mikaela Tallkvist

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Rickomberga
    2022-07-18 Verifierad kund
    Bra bemötande och samarbete, inga konstigheter gällande affären och allt var simpelt från mäklarens håll
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-06-12 Verifierad kund
    Uppfyllde alla mina förväntningar och visade gott omdöme.
    Snabb i kommunikationen och lätt att ha att göra med.
    Rekommenderas!
    2022-04-02 Verifierad kund
    Mikaela är trevlig , tillmötesgående och kunnig! Hela processen var smidig, från start till försäljning. Mötte alla våra förväntningar!
    Tack så mycket Josefin, och tack själva för ett bra sammarbete. Stort lycka till med nya huset framöver. Allt gott! Mikaela Tallkvist
    2022-03-30 Verifierad kund
    Snabb affär, duktig mäklare som gjorde ett gott intryck på mig och min partner. Rekommenderas
    Tack Jens för rekommendationen! Det är bara att hojta till om ni behöver mer hjälp i framtiden. Vi ses till tillträdet! Mikaela Tallkvist
    2022-03-29 Verifierad kund
    Mikaela var väldigt tillmötesgående och tillgänglig under hela processen vilket verkligen uppskattades! Hon svarade snabbt på sms och telefon, såg till att alla parter var up to date och ordnade med en visning åt oss en fredag kväll. Upplevelsen var väldigt positiv och vi har bara gott att säga om henne!
    Tack så jättemycket Cassandra för det fina omdömet, Vad kul att ni upplevde den service jag eftersträvar i mina affärer. Lägenheten kommer bli toppen för er! Allt gott. Mikaela Tallkvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-03-28 Verifierad kund
    Snabb och trevlig återkoppling
    Tack så mycket Robin! Vi ses till tillträdet! Mikaela Tallkvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2022-03-27 Verifierad kund
    Bra bemött och snabba svar på våra frågor. Tydlig genomgång av köpekontraktet.
    Tack Elin för det fina omdömet, det är bara att hojta till om det är några frågor som dyker upp fram till tillträdet. Allt gott! Mikaela Tallkvist
    2022-03-27 Verifierad kund
    vi fick bra bemötande och vi fick snabba svar på dom frågor vi hade. bra genomgång av köpekontraktet
    Tack så mycket Axel för din reco! Vad kul att allting kändes bra, vi ses till tillträdet! Mikaela Tallkvist
    • Vattholma
    2022-03-09 Verifierad kund
    Tryggt och trevligt bemötande. Aktiv, ärlig, kunnig och öppen person. Mikaela hjälpte oss att slutföra en bra bostadsaffär inom rekordtid.
    Tack Xavier för de fina orden, huset kommer att passa er alldeles perfekt! Det är bara att hojta till om ni behöver någon mer hjälp i framtiden. Allt gott! Mikaela Tallkvist
    • Stenhagen
    2022-03-04 Verifierad kund
    great help and support!
    Thank you.
    Thank you Dagmar for your recommendation and great cooperation! Mikaela Tallkvist