Mikaela Tallkvist
en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14
753 22 Uppsala — Visa karta

Vad tror Mikaela att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 14 kunder tycker om Mikaela Tallkvist

• Marina Z skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Malin K skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig och tydlig mäklare som fick min lägenhet såld trots få spekulanter Läs mer
    2018-09-20 Mikaela T svarar Malin K
    Tack Malin för ditt fina omdöme, hoppas ni ska trivas i nya huset! Vi ses snart igen!
    Mikaela T gillar detta
  • Helena W skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Väldigt jordnära och metodoisk, gick igenom allting vid köpet av lägenheten och var tillmötesgående mot alla våra frågor. Riktigt trevlig mäklare! Läs mer
    2018-09-20 Mikaela T svarar Helena W
    Tack Helena för ert omdöme och att du upplevde den service som jag eftersträvar i mina affärer! Vi ses snart igen för tillträde!
    Mikaela T gillar detta
  • Luca D skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Min man och jag har köpt ett litet fritidshus med tomt. Mäklaren var mycket trevlig, professionell och vi fick svar på alla våra frågor.
    Vi hade inte stora förväntningar före köpet, men mäklaren var så duktig och vi bestämde oss att köpa. Det kändes rätt.
    Vi är mycket nöjda och glada.
    Vi vill också tacka vår mäklare och önskar henne allt gott. Läs mer
    2018-09-20 Mikaela T svarar Luca D
    Tack Luca, värmer att få så fin beröm! Hoppas ni har fått iordning och trivs bra i fritidshuset - Jag är redo om ni behöver hjälp i framtiden, allt gott!
    Mikaela T gillar detta
  • Föreningen Samvetet K skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Allt var iordninggjort och presenterades tydligt. Inga otydligheter. Läs mer
    2018-09-20 Mikaela T svarar Föreningen Samvetet K
    Tack så mycket för er rekommendation och ett bra sammarbete! Allt gott!
    Mikaela T gillar detta
  • Stig B skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Som bosatta i Finland sedan 4 år och nu blivande återvändare till Uppsala så har vi inte träffat Mikaela "öga mot öga" utan haft telefon- och mailkontakt med henne.
    Vi har hela tiden upplevt Mikaela som en mäklare som ger mycket god service även till oss som köpare och då särskilt när vi inte hade möjlighet att själva resa till Uppsala för en besiktning.
    Vi tycker att vi förutom den egna lokalkännedomen och den information vi fått genom objektsbeskrivningen också fått en saklig information genom Mikaela.
    Hon löste också alla praktiska frågor (fullmaktstecknande, id-frågan etc) kring avtalstecknandet på ett mycket smidigt sätt. Alltid snabba svar på våra frågor.
    Kort sagt så är vi väldigt nöjda med hennes bemötande. Läs mer
    2018-03-01 Mikaela T svarar Stig B
    Va kul att ni känner er nöjda! En fantastisk bostad till er, ni kommer säkerligen att stormtrivas.
    Mycket tacksam för er fina rekommendation.

Vi ses i sommar för nyckelöverlämnande!
    Mikaela T gillar detta
  • Lars C skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vänligt bemötande med tydlig genom gång av processen både vid inledande samtal, under och i samband med genomgången tillsammans med köparen och oss som säljare. Läs mer
    2018-02-07 Mikaela T svarar Lars C
    Va glad jag blir att höra att allt kändes tydligt, tryggt och bra. Tack för dem fina orden och att jag fick förtroendet att sälja er bostadsrätt. Allt gott så ses vi vid tillträdet!
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig, hjälpsam och verkar duktig på sitt jobb. Läs mer
    2018-02-07 Mikaela T svarar Gustav J
    Gratulerar till köpet av din första bostad! Va kul att höra att allt kändes tryggt och bra, tack för de vänliga orden!
    Mikaela T gillar detta
  • Malin W skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevligt och profesionellt bemötande. Som säljare upplevde man en trygghet över sin bostadsaffär. Läs mer
    2018-02-07 Mikaela T svarar Malin W
    Mycket glad att ni kände en trygghet genom hela försäljningsprocessen, tack för den fina rekommendationen! Vi ses vid tillträdet!
    Mikaela T gillar detta
  • Michael H skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket trevlig , och ett riktigt bra bemötande , och hon visade ett mycket bra kunskapsnivån Läs mer
    2017-09-28 Mikaela T svarar Michael H
    Tack så mycket för rekommendationen! Glad att du är nöjd med mitt bemötande, vi ses snart för nyckelöverlämnandet!
    Mikaela T gillar detta
  • Lars F skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Duktig o påläst tjej , som gjorde ett bra försäljning åt oss ! Har bara träffat henne en gång , men fick ett bra bemötande av henne direkt ! Vi hade bra kontakt och försäljningen gick snabbt och smidigt ! Inget o klaga på 😀😀 Läs mer
    2017-09-28 Mikaela T svarar Lars F
    Tusen tack för att jag fick förtroendet av er och för ett bra sammarbete! Det blev ett par riktigt bra köpare som kommer ta väl hand om huset! Ni är alltid välkomna att höra av er om det skulle vara någonting. Allt gott! :)
    Mikaela T gillar detta
  • Houman T skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket bra, både bemötandet och sättet att hantera ärendet. Följde reglerna gällande köpet och samarbetade väl. Läs mer
    2017-09-28 Mikaela T svarar Houman T
    Tack för den fina rekommendationen, alltid roligt med glada köpare! Hoppas din dotter trivs bra i lägenheten, det är bara att säga till om ni behöver hjälp längre fram!
    Mikaela T gillar detta
  • Rickard S skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Allt kändes väldigt tryggt och jag fick ett väldigt seriöst intryck av Mikaela. Läs mer
    2017-09-28 Mikaela T svarar Rickard S
    Va kul att höra att allt kändes tryggt och bra, tack för de vänliga orden!
    Mikaela T gillar detta
  • Katarina L skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig, intresserad, tillmötesgående Läs mer
    2017-09-28 Mikaela T svarar Katarina L
    Tack så mycket för de fina orden! Hoppas allting har fungerat bra med lägenheten, ni är alltid välkomna att höra av er om ni skulle behöva hjälp längre fram!
Jessica Gustafsson
Helena Swahn