Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Uppsala Mikaela Tallkvist
Mikaela Tallkvist
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 31 Läs vad Mikaela Tallkvist

• Torbjörn S skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-16

Sålde en större tomt i Jumkilstrakten (c:a 3,5 ha).
    Mycket trevligt och professionellt bemötande, Mikaela uppfyllde alla förväntningar jag hade på mäklaren.

Med vänlig hälsning Torbjörn Läs mer
  • Dmitri M skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-13

I really appreciate Mikaela's help with buying a property. I do not speak Swedish and Mikaela was very responsive and patient,
    thoroughly answering my questions about the property and the details of the purchase process in English, which she speaks fluently. Communicating with Mikaela is easy and very helpful. I would highly recommend Mikaela as a knowledgeable, experienced and very trustworthy real-estate professional. Läs mer
  • Johnny J skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-21

Sålde fritdshus
    jättebra bemötande och kommunication
    mäklaren levde upp till alla förväntningar Läs mer
    2019-05-24 Mikaela T svarar Johnny J
    Tack Johnny för er fina rekomendation och vad kul att ni upplevde den service som jag strävar efter i mina affärer!
  • Lila W
    Lila W skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-02

Fastighetsmäklare Mikaela Tallkvist är en fantastisk människa.
    Från första kontakten in ger Mikaela Tallkvist ett stort förtroende och ett professionellt intryck och som säljare känna sig i goda händer.
    Det är mycket väl tänkt med Svensk fastighetsförmedling så seriöst och genomtänkt i alla lägen.
    Jag Lila Wiman är mycket nöjd med all information från allra första början och under hela processen som Mikaela Tallkvist givit mig.
    Jag blir imponerand över hur väl genom tänkt allt är...
    Fotograferna var mycket skickliga och jätte trevliga.
    Mikaela Tallkvist rekommenderar jag verkligen i all framtid, mycket duktig och jätte trevlig.
    Svensk fastighetsförmedling har verkligen tillgång till en riktig klippa till mäklare Mikaela Tallkvist.
    Tack Mikaela Tallkvist för allt ditt tålmodiga arbete. Du är en fantastisk människa. Läs mer
    2019-05-24 Mikaela T svarar Lila W
    Tusen tack för de otroligt fina orden, och tack för ett fint sammarbete! Det har varit en fröjd att få hjälpa er med eran bostad. Hoppas att ni skall trivas bra på erat nya ställe. Allt gott!
    Mikaela T gillar detta
  • Resit B skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-04-18

Vi fick den hjälpen som vi behövde. Mikaela var snäl , duktig och kunnigt. Läs mer
    2019-05-24 Mikaela T svarar Resit B
    Tack så jättemycket för erat omdöme, vi ses snart på tillträdet!
    Mikaela T gillar detta
  • Josefine J skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-03-23

Sålde kedjehus. Trevlig, tillmötesgående och skicklig mäklare. Lättillgänglig. Kändes personligt och tryggt. Mycket mycket nöjda!! Läs mer
    2019-05-24 Mikaela T svarar Josefine J
    Det har verkligen varit ett rent nöje att få träffa er och tack för det stora förtroendet i samband med försäljningen av ert fina hus! Hoppas ni trivs bra i Lidköping!
    Mikaela T gillar detta
  • Sarhez F skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-03-22

Vi är mycket nöjda med Mikaela Tallkvist, hon kändes trygg och kunnig vilket gjorde oss trygga. Mikaela har från första mötet varit väldigt trevlig, hjälpsam och professionell. Vi hade ett litet missöde med en oseriös bank och kände en viss oro för hur hela affären skulle gå. Mikaela var även då väldigt hjälpsam, lugn och förstående och på så vis så kunde vi fokusera på att lösa problemet och köpet är nu klart. vi är mycket nöjda över lag. Tack Mikaela. Läs mer
    2019-05-24 Mikaela T svarar Sarhez F
    Tack så jättemycket för erat fina omdöme! Mycket glad att ni kände en trygghet genom hela processen, hoppas ni trivs bra och njuter av erat nya hus!
    Mikaela T gillar detta
  • Frank F skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-02-05

Jag har köpt en bostad. Mikaela Tallkvist var mycket vänlig och professionell. Hon kunde svara på alla mina frågor. Jag är mycket tacksam för hennes hjälp. Läs mer
    2019-05-24 Mikaela T svarar Frank F
    Tack Frank för ditt fina omdöme, hoppas du trivs bra i huset! Allt gott!
  • Corina G
    Corina G skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-01-03

En trevlig och professionell mäklare. Läs mer
    2019-01-22 Mikaela T svarar Corina G
    Tack Corina för dina fina ord om mig som mäklare! Jag hoppas att ni kommer att trivas i huset och vi ses på tillträdet!
    Mikaela T gillar detta
  • Katri T skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2018-12-19

Via Mikaela köpte jag min alldeles första lägenhet, hon har varit väldigt hjälpsam genom varje steg i processen. Känt mig väl omhändertagen av henne! Läs mer
    2018-12-21 Mikaela T svarar Katri T
    Tack snälla för de fina orden, den första lägenheten är alltid speciell! Lycka till med inflytt och allt!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson