Mikaela Tallkvist
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 58 Läs vad Mikaela Tallkvist

• Susanne J köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-27

Köpt bostadsrätt. Tillgänglig, trevlig och professionell Läs mer
    2020-03-27 Mikaela T svarar Susanne J
    Tack Susanne för de vänliga orden, va kul att höra att allt kändes bra!
    Mikaela T gillar detta
  • Simon K sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-08

Knivsta
    Vi har sålt en villa utanför Knivsta. Fantastiskt bra genomförande process från start till mål. Stort TACK!
    Jag kan starkt rekommendera Mikaela till andra som letar efter en engagerad och professionell mäklare. Läs mer
    2020-03-09 Mikaela T svarar Simon K
    Tack Simon för den jättefina rekommendationen och tack för det stora förtoendet! Behöver ni någon mer hjälp i framtiden så är det bara att hojta till!
    Mikaela T gillar detta
  • Sofia P sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-04

Uppsala
    Jag sålde vår bostadsrätt. Mikaela hade ett trevligt, positivt och professionellt bemötande. Hon svarade snabbt på frågor och höll oss uppdaterade under hela processen. Jag anlitar henne gärna igen om det blir aktuellt i framtiden! Läs mer
    2020-02-05 Mikaela T svarar Sofia P
    Tack Sofia för din fina rekommendation och tack för att jag fick förtoendet att hjälpa er! Det är bara att höra av er i framtiden om det skulle vara något. Allt gott!
    Mikaela T gillar detta
  • Joakim O köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-04

Uppsala
    Var en ganska enkel process där mäklaren höll oss uppdaterade och ordnade smidigt med visning med kort varsel så hela familjen kunde se objektet. Läs mer
    2020-02-05 Mikaela T svarar Joakim O
    Tack så mycket Joakim för det fina omdömet. Jag är glad att ni upplevde den service som jag eftersträvar i mina affärer!
    Mikaela T gillar detta
  • Susanne M köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-02-01

Salabacke
    Köpt en 2:a i Salabacke efter förhandsvisning. Att det blev 4 och inte 5 är pga lite glapp i kommunikationen i början på processen - men det löste sig sen, så efter själva visningen funkade det superbra. Läs mer
    2020-02-03 Mikaela T svarar Susanne M
    Tack så mycket Susanne för ditt omdöme och feedback som jag tar med mig. Vi ses snart för tillträde! Allt gott!
    Mikaela T gillar detta
  • Carl G sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-27

Stabby
    På en ny, tuff och oförutsägbar bostadsmarknad förmedlade Mikaela min bostadsrätt i Luthagen med fantastiskt resultat! Från första kontakt ingav Mikaela ett stort förtroende och ett professionellt intryck och som säljare kände jag mig i goda händer när vi drog igång. Genom hela processen var Mikaela tillgänglig, trevlig, hjälpsam, kom med bra tips och idéer inför visningarna och gav verkligen allt för att nå bästa resultat.

Mikaela levererade på ett mycket professionellt sätt och det resulterade i ett slutpris som blev det näst högsta i min förening genom tiderna! Jag är så nöjd och rekommenderar Mikaela varmt! Läs mer
    2020-01-29 Mikaela T svarar Carl G
    Tusen tack Carl för den otroligt fina rekomendationen, och tack för ett fint sammarbete! Det har varit en fröjd att få hjälpa dig med din bostad. Allt gott!
    Mikaela T gillar detta
  • Linnéa G sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-13

Uppsala
    Mikaela har hjälpt mig att sälja min tvåa i Luthagen/Stabby. Väldigt trevlig och lyhörd mäklare som varit lätt att få kontakt med! Fick också intrycket att hon varit bra på att bemöta spekulanterna som kom på visning vilket jag såklart tycker är en väldigt viktig del i en försäljning. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-01-27 Mikaela T svarar Linnéa G
    Tack så jättemycket Linnéa för det fina omdömet, och tack själv för ett fint samarbete!
  • Sumaia A
    Sumaia A sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-27

Uppsala
    Väldigt omtänksam och kunnig person! Alltid lika trevlig och snäll. Har ordnat många visningar pga dålig marknad och lyckat få det absoluta Bästa Priset!! Lätt att prata och planera allt som ska göras! Läs mer
    2020-01-08 Mikaela T svarar Sumaia A
    Tusen tack för de fina orden och tack själv för ett bra sammarbete! Allt gott!
    Mikaela T gillar detta
  • Joel L sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-05

Salabacke
    Mikaela har varit väldigt hjälpsam och ordnat en bra försäljning Läs mer
    2019-12-09 Mikaela T svarar Joel L
    Tack Joel för de vänliga orden, va kul att höra att allt kändes bra!
    Mikaela T gillar detta
  • Ida S köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-04

Salabacke
    Genom Mikaela kunde jag köpa min etta. På visningen besvarade hon frågor som jag funderade över redan dagen efter visningen hjälpte hon till med en snabb affär. Flexibel och en kunnig mäklare! Tack för hjälpen med min första bostadsaffär. Läs mer
    2019-12-05 Mikaela T svarar Ida S
    Tack så mycket Ida för dina fina ord. Jag är glad att du kände dig trygg och kände att du fick bra svar, det är många frågor och funderingar vid ett köp! Vi ses snart igen för tillträde!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle