Paulina Seger är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Paulina Seger har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 23 omdömen sedan 2016-12-19. Paulina Seger har haft 15 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 23 Läs vad Paulina Seger

• We sold our apartment Herrhagsvägen 190. WE met the mäklare through first chosing to do värdering of our apartment through Svensk Fastighetsförmedling. We expected to sell our apartment without any loss and our mäklare was able to sell it for us not only without loss but with a profit. We are very satisfied with our experience of selling our apartment and recommend Paulina Seger as a very compitent mäklare.
    Naveed I sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-09
    • 73.2 m²
    • Herrhagen
    2020-10-09
  • Köpt bostadsrätt. Mycket väl bemött. Snabba svar och tillmötesgående.
    Lisa B köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-07
    • 73.2 m²
    • Herrhagen
    2020-10-07
    Tack Lisa! Är övertygad om att du kommer trivas fint i lägenheten. Ses på tillträdet!

Visa svar
  • Jag och min sambo köpte precis en lägenhet i Uppsala och är väldigt nöjda med hela processen. Vi blev bemötta av Paulina med mycket positiv energi men samtidigt kände vi oss trygga med henne som mäklare. Skrivuppdraget gick galant och det var inga konstigheter. Allt var klart och tydligt samt lättsamt. I sammanfattning skulle jag verkligen rekommendera Paulina till alla som ska köpa/sälja en bostad!
    Nils P köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-04
    • 32.0 m²
    • Rosendal
    2020-10-04
    Tack snälla Nils för den fina rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas bra i Uppsala och er fina lägenhet.

Visa svar
  • Johannesgatan 36b Utmärkt bemötande. Det var en väldigt kort tid mellan visning och påskrift, och vi fick all möjlig hjälp med fullmakter och annat. Tydlig information i alla skeden. Hade inga egentliga förväntningar, mer än att det skulle kännas bra och fungera praktiskt. Paulina lyckades med båda.
    Andreas C köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-08-21
    • 33.0 m²
    2020-08-21
    Tusen tack för rekommendationen Andreas :-)

Visa svar
  • Har inget annat än att toppbetyg att ge ut. Bra kommunikation, proffisionellt bemötande och värdefulla råd gjorde att min 1:a såldes innan visning till ett pris som var bättre än förväntat.
    Hannes S sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-08-19
    • 27.4 m²
    2020-08-19
    Tack för de fina orden Hannes! Har varit så roligt att få hjälpa dig med din försäljning. Önskar dig all lycka till nere i Göteborg :-)

Visa svar
  • Hej! Jag köpte en etta på Sankt Johannesgatan i Uppsala. Jag blev superbra bemött av min mäklare Paulina som levde upp till mina förväntningar! Allt gick väldigt smidigt. Det kändes tryggt och bra att ha Paulina som mäklare!
    Emelie C köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-08-18
    • 33.0 m²
    2020-08-18
    Tack Emelie! Va roligt att du känner så. Det är min målsättning i alla mina affärer att både köpare och säljare upplever processen som smidig och att ni får alla svar ni behöver. Varmt välkommen till Uppsala och är övertygad om att du kommer trivas i din nya fina bostad :-)

Visa svar
  • Vi har köpt lgh på Luthagsesplanaden 12A till vår son som ska studera i Uppsala. Paulina var påläst och gav ett kunnigt och tryggt intryck. När jag sedan hade funderingar kring lägenheten fick jag snabbt svar och även en extra visning så även min man fick se den. Kan verkligen rekommendera henne och skulle absolut köpa/sälja genom henne igen😊 Hälsningar Helena
    Helena E köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-08-15
    • 27.4 m²
    2020-08-15
    Tusen tack för det fina omdömet Helena! Blir så glad att höra att mitt engagemang för er kunder lyser igenom i mitt arbete. Är övertygad om att Måns kommer stortrivas i sin nya lägenhet och i Uppsala. Vi ses på tillträdet :-)

• Trevlig bemötande, ansvarsfull
    Weiwei Y sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-08-10
    • 90.2 m²
    • Främre Luthagen
    2020-08-10
    Tack snälla Weiwei för vårt fina samarbete! Har varit så roligt att få hjälpa dig med din försäljning och jag önskar dig all lycka till framöver. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar så ses vi snart på tillträdet :-)

Visa svar
  • Paulina hjälpte oss att köpte en lägenhet i centrala Uppsala. Paulinas profesionella och strukturerade arbetssätt möjliggjorde att vi kunde få en privatvisning och skriva kontrakt 3 dagar senare. Hela processen var mycket enkel, Paulina fanns tillgänglig hela tiden och svarade på frågor och kontaktade föreningen för ytterligare förtydligande. Tack från kunder som är mycket nöjda.
    Gabriella E
    Gabriella E köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-08-06
    • 2:a
    • 70.0 m²
    • Fjärdingen
    2020-08-06
    Stort tack för er återkoppling om mig som mäklare! Blir så glad att ni känner att ni fick svar på de frågeställningar som kom upp och att ni upplevde att det blev en smidig affär. Alltid roligt att få vara med och hjälpa till vid ett bostadsköp och jag tror att Albin kommer att trivas superbra! Ha det underbart i Florida så ses vi på tillträdet!

Visa svar
  • Paulina var mäklare när vi köpte bostadsrätt i Uppsala. Under hela processen har hon varit mycket trevlig och hjälpsam. Hon har hela tiden varit positiv, engagerad och professionell. Gott om tid vid visning och grundlig genomgång vid kontraktskrivning och tillträde. Hela tiden snabb återkoppling på olika frågeställningar.
    2020-07-29
    Tack Christer för det fina omdömet! Blir så glad att ni kände att jag svarade på de frågeställningar ni hade och det har varit superkul att hjälpa er att hitta dotterns nya drömbostad. Är helt övertygad om att hon kommer stortrivas :-) Hoppas vi ses framöver och tveka inte att höra av er om ni har några frågor och funderingar. Önskar er en fortsatt fin sommar!

Senaste försäljningarna

Börjegatan