Paulina Seger
Registrerad mäklare sedan 2019-12-16
Aktiv på Reco.se sedan 2016-12-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 12 Läs vad Paulina Seger

• Malin B köpte sitt hus med hjälp av Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-05

Sunnersta
    Jag och min sambo har köpt en villa i Sunnersta med Paulina Seger som mäklare. Hon är verkligen supertrevlig, professionell och lyhörd! Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-07-06 Paulina S svarar Malin B
    Tack snälla Malin för de fina orden :-) Jag önskar er all lycka till med renoveringarna och ert fina hus!
  • ARNE D skrev om Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-24

Jättenöjd med Paulina! Bra genomgång innan, bra stöd under försäljningsprocessen och ett bra resultat. Paulina var hela tiden mycket aktiv både mot oss och potentiella köpare. Mycket kunnig och ett trevlig sätt. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-07-06 Paulina S svarar ARNE D
    Åh va glad ni gör mig med era fina ord. Tack själv för det fina samarbetet och har varit så roligt att hjälpa er med denna försäljning!
  • Maria D sålde sin stuga med hjälp av Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-22

6:a
    Björklinge
    Vi är jättenöjda med Paulina som hjälpt oss sälja vårt fritidshus. Vi gjorde upp en gemensam agenda som vi sedan följt. Hon har alltid återkommit snabbt och uppdaterat hur läget är. Hon har tagit egna initiativ och ringt och kollat upp saker om det behövts. Hon är trevlig att ha att göra med och hon har rätt energi. Kan varmt rekommendera henna. Läs mer
    2020-07-06 Paulina S svarar Maria D
    Tack snälla Maria för din fina rekommendation!
    Det värmer verkligen att ni är nöjda med vårt samarbete, då det är mitt mål med alla mina försäljningar att göra det lilla extra. Jag tycker verkligen att det har varit ett stort nöjde att få hjälpa er med er försäljning och så glad att jag fick förtroendet. Önskar er all lycka till framöver!
  • HANNA E
    HANNA E skrev om Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-18

Precis köpt lägenhet med Paulina som mäklare. Alltid positiv energi från paulina och hon har varit väldigt bra på att svara på alla frågor man haft. Hela processen gick super smidigt och vi är mer än nöjda.
    Bättre än man kunnat hoppas på Läs mer
    2020-07-06 Paulina S svarar HANNA E
    Tack snälla Hanna för din fina rekommendation! Va glad jag blir att du upplevt mitt arbete på detta vis, då det är de jag stävar efter i varje affär. Jag önskar dig all lycka till med din nya fina lägenhet och dina studier samt att du ska trivas i Uppsala :-)
  • Ann-Charlotte Christina B
    Ann-Charlotte Christina B skrev om Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-18

Paulina är en energisk och positiv mäklare. Har bara gott att säga om om försäljningen av min lilla lägenhet. Fick ett bra pris också. Bra kommunikation, trots att jag var 90 mil bort i slutet av affären. Läs mer
    2020-07-06 Paulina S svarar Ann-Charlotte Christina B
    Tack snälla Lotta för vårt samarbete och din fina rekommendation. Har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lilla lägenhet och önskar dig all lycka till framöver med nytt boende.
  • KRISTIN W skrev om Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-18

Paulina har hjälpt oss säga en lägenhet i Luthagen och har varit oerhört hjälpsam genomlevt professionell genom hela processen. Hon har hela tiden gett bra råd och tips, varit påläst och insatt. Alltid positiv och engagerad!
    Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2020-07-06 Paulina S svarar KRISTIN W
    Tack snälla Kristin för de fina orden! Blir så glad att mitt arbete upplevs på detta vis då det är min målsättning i varje affär och samarbete jag har.
  • Gunnar U sålde sitt hus med hjälp av Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-19

Bälinge
    Paulina var positiv, engagerad och kunnig och mycket bra i kommunikationen hela tiden.
    Utöver det var hon otroligt lyhörd för helheten i en fastighetsöverlåtelse.
    Gunnar Läs mer
    2020-05-19 Paulina S svarar Gunnar U
    Tack för de fina orden Gunnar! Har varit så roligt att hjälpa er med er försäljning. Önskar er allt gott i framtiden :-)
  • Beatrice F skrev om Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-12

Har sålt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och alltid snabb återkoppling, samt varit hjälpsam då jag inte bor på orten. Läs mer
    2020-05-19 Paulina S svarar Beatrice F
    Tack Beatrice för din fina rekommendation. Har varit roligt från början till slut att hjälpa dig med denna försäljning. Önskar dig all lycka till med nytt boende på annan ort :-)
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-06

Bälinge
    Vi har sålt ett hus. Jag upplever att jag har blivit bemött på ett mycket trevligt sätt. Mäklaren har, trots varande junior, tagit sig an arbetsuppgiften på ett idogt och intresserat sätt. Det finns ibland en tendens till att det blir översvämning av information i väldigt hastigt tempo, vilket är positivt sett ur viktighetsaspekten att information måste nå kunden, men ibland blir det lite för intensivt. Jag skulle sammanfatta mäklarens insats på följande sätt: Glad, utåtriktad och positiv personlighet. Drivkraftigt och lyhört engagemang. Ibland några små missar i hanteringen, men i stort sett ett snabbt och bra hanteringsflöde. Med fortsatt bra handledning och stöd från äldre kollegor, så blir mäklaren säkert en stor tillgång för Svensk Fastighetsförmedling i framtiden. Läs mer
    2020-05-07 Paulina S svarar Maria S
    Tack för feedbacken och de fina orden Maria, är alltid nyttigt att veta vad man kan förbättra i sitt arbete. Betyder mycket att du tog dig tid att lämna omdöme. Har varit så roligt och lärorikt att hjälpa er med denna försäljning och jag önskar er all lycka till framöver :-)
  • Tomas J sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Seger en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-14

3:a
    Uppsala
    Har sålt en bostadsrätt
    Bemötande väldigt bra om information och presentation av hennes tjänster.
    Hade inga större förväntningar, men Paulina överträffade alla våra förväntningar.
    Maken till snabb försäljning, hade vi svårt att föreställa oss. Helt nöjda.
    Mvh Tomas o Barbro Läs mer
    2020-04-14 Paulina S svarar Tomas J
    Åh va glad jag blir av era fina ord! Så roligt att få hjälpa er med er försäljning och att ni känner er nöjda, det är alltid det jag stävar efter. Lycka till med allt! :-)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle