Rebecka Stråle är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Rebecka Stråle har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 312 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecka Stråle har haft 79 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 312 Läs vad Rebecka Stråle

• sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-09-21
    Det var från start ett proffsigt upplägg inför fotografering, annonsering och planering av visninig. Vid försäljningen fick vi också ta del av ett fanstiskt bra samarbete från kontoret mellan Rebecka Stråle och Sofia Löfdahl Ehlin, vilket är viktigt och tryggt för oss som säljare.
    2021-09-20
    Bra och proffesionellt bemötande.
    Snabbt smidigt hanterande genom hela processen. Vi är väldigt nöjda med resultatet
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2021-09-20
    Väldigt lätt att få tag i. Gav oss möjlighet med kort varsel till en privat visning tillsammans med en stand in för henne eftersom hon själv inte kunde närvara. Lätt att hålla kontakten med när det var dags att lägga bud och förbereda köpet. Mycket trevlig och skicklig i sin roll som mäklare. Lätt och smidigt från visning till färdigt kontakt.
    • Luthagen
    2021-09-06
    Rebecka är en både charmerande, vänlig och samtidigt mycket skärpt mäklare, med genomtänkta strategier och läget under kontroll. Inte "hejig" men ändå varm.
    Stort tack Li för ditt omdöme och extra kul att vi kom i kontakt via rekommendation. Hälsa familjen och tack igen förtroendet! Rebecka Stråle
    2021-09-03
    Rebecka var alltid glad och trevlig och vi kände att hon lyssnade på oss. Hon stämde ofta av läget under tiden vår lägenhet låg ute på 'kommande' och gav snabb återkoppling när det behövdes.
    Försäljningen av vår lägenhet gick snabbt och smidigt och vi upplevde att Rebecka underlättade processen genom goda råd och tips.
    Stort tack Emily med familj för förtroendet och tack för så fina ord! Kul att ni uppskattar mitt arbetssätt.
    Stort lycka till i nya huset!
    2021-09-02
    Vi kom i kontakt med Rebecka då hon var ansvarig mäklare för ett objekt vi intresserat osss för. Då denna lägenhet såldes innan vi hann komma till visning tipsade hon oss om ett annat objekt som höll högre kvalitet och som vi köpte. Rebecka gav ett mycket gott intryck. Lätt att kontakta, trevlig och mycket kunnig.
    Tack för omdömet och så kul att vi fick till en bra affär så det här sättet. Stort lycka till och grattis igen! Rebecka Stråle
    2021-09-02
    Professionellt och kompetent genomförande av försäljningen som skedde före visning.
    Tack för rekommendationen Jakob och tack för förtroendet! Rebecka Stråle
    2021-09-01
    Svarade snabbt på intresseanmälan, höll oss uppdaterade genom hela processen, tipsade om en annan lägenhet när den första vi tittat på inte gick till affär, ordnade snabbt med visning, var väldigt trevlig och tillmötesgående under visningen, fixade kontakten med säljaren, hjälpte oss få till en bra affär, fixade möte för kontraktsskrivning samma dag, var väldigt pedagogisk och hjälpsam under mötet. Vi är väldigt nöjda med Rebecka.
    Tack för att du tog dig tid att skriva en recension och tack för så snälla ord. Stort grattis till er och lycka till!

Med vänlig hälsning,
    Rebecka
    • Salabacke
    2021-09-01
    Hon var plikttrogen och noga under vår försäljning
    Tack Anna för förtroendet och rekommendationen! Härligt att det gick så snabbt och bra, och även ett stort grattis till husköp! Rebecka Stråle
    • Salabacke
    2021-08-31
    Professionellt och personligt bemötande. Engagerad och inspirerande vid visning av lägenheten.
    Tack för det Birgitta och tack för att du tog dig tid att skriva en recension!

Med vänlig hälsning,
    Rebecka