Rebecka Stråle

Rebecka Stråle

Rebecka Stråle är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Rebecka Stråle har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 347 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecka Stråle har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

347 omdömen om Rebecka Stråle

Sedan starten hos Reco 2019
Sara A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Fålhagen

Alltid trevligt bemötande i alla kontaktsituationer. Lyhörd för önskemål och att göra båda parter i bostadsaffären nöjda och trygga. Jättebra mäklare!

Herman H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Fålhagen

Jag köpte lägenhet genom mäklare Rebecka Stråle och har nu även med hennes hjälp sålt lägenhet. Höga förväntningar efter första tillfället motsvarades vid det andra! Positivt bemötande, god kommunikation och dialog kring processens olika steg samt ett gott resultat gör att jag varmt rekommenderar Rebecka!

Lars Mikael H
Kapellgärdet

Snabb respons, professionellt bemötande

Mathias B
Fålhagen

Från början till slut en helt enastående insats!

Alexandra H
Kapellgärdet

Rebecka har varit tydlig och noggrann från början till slut. Hon har varit duktig på att informera och uppdatera, samt även snabb på att besvara mina frågor och funderingar. Försäljningen gick snabbare än vad jag förväntat. Rebecka är extremt proffsig, jag rekommenderar henne varmt vidare till andra som ska sälja sin bostad.

Safia A
Fålhagen

"Denna unika pärla till mäklare bör upplevas på plats!" som det heter i annonserna. När vi stod inför en försäljning igen var det självklart att anlita Rebecka för andra gången. Anledningen? Rebecka levererar! Hon ser snabbt vad som krävs för att försäljningen ska få en så lyckad utgång som möjligt och arbetar målmedvetet för att nå dit. Dessutom är hon varm och lyhörd och har funnits där för oss under processen med hjälp i stort och smått. Vi rekommenderar varmt Rebecka till alla som ska sälja eller köpa bostad!

Erica B
Fålhagen

Rebecka är en fantastisk mäklare som stöttat oss genom hela processen genom sitt outtröttliga engagemang, professionella bemötande och stor lyhördhet för våra önskemål och behov. Rekommenderar henne varmt!

Torun S
Sävja

Trevligt bemötande och snabb kontakt!

Ann W
Sävja

Jag har anlitat Rebecka Stråle vid två tillfällen, hon är ett proffs! Jag kan varmt rekommendera henne.

Josefine E
Salabacke

Det är andra gången jag använder Rebecka vid försäljning och det har, precis som första gången, känts bra och tryggt. Hon har under hela försäljningen återkopplat och hållit mig uppdaterad samtidigt som jag upplevt att hon lyssnat in vad jag behöver och vill. Blir det en försäljning till i framtiden är hon mitt självklara val!