Ronja Johansson
Registrerad mäklare sedan 2018-10-04
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 39 Läs vad Ronja Johansson

• Kristina Pam Y sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-22

Sävja
    Sålt radhus. Blev bra bemött av mäklaren.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Nazire Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-18

2:a
    Bellman
    Ronja var tillgänglig även på obekväm tid. Hon svarade snabbt. Ordningsam och smidigt köp. Läs mer
  • Daniel A sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-16

Höganäs
    Hon är lyhörd, trevlig och det blev en snabb och lyckad affär. Läs mer
  • Ola B sålde sin stuga med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-15

Björklinge
    fick det vi ville få ut i pengar tog lite tid men det gjorde oss inget då vi hellre får rätt betalt än att det ska gå fort Läs mer
  • Malin V sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-28

Salabacke
    Har sålt lägenhet i Salabacke. Ronja har funnits tillgänglig och varit peppade under processen. Under tiden som min lägenhet låg ute på läge + var Ronja mycket aktiv och hjälpte till i sökandet efter ny lägenhet i önskat område. Mycket nöjd med Ronja som mäklare. Läs mer
    2020-06-03 Ronja Johansson svarar Malin V
    Stort tack Malin för de fina orden och att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet! Vi ses på tillträdet!
  • Magnus H
    Magnus H köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-06

6:a
    Fålhagen
    Lösningsinriktat och smidigt då osäkerheten ökat markant pga corona. Affären i hamn på kort tid och alla glada. Läs mer
    2020-06-03 Ronja Johansson svarar Magnus H
    Tack för det fina omdömet, önskar er lycka till med er nya bostad och hoppas att ni kommer trivas. Vi ses på tillträdet!
    Ronja Johansson gillar detta
  • Camilla N sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-06

6:a
    Fålhagen
    Vi har sålt en lgh i centrala Uppsala på 124kvm. Ronja har bemött oss på ett mkt trevligt, lyhört och professionellt sätt. Våra förväntningar var att få en bra dialog med mäklare och att få vår bostad såld på ett bra och smidigt sätt dessa har Ronja levt upp till på bästa sätt. Ronja och hennes kollega har gett oss trygghet och funnit nära till hands under hela processen. Ett stort tack till dem. Läs mer
    2020-06-03 Ronja Johansson svarar Camilla N
    Varmaste tack för de fina orden och vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda med vår insats! Det har varit så roligt att få hjälpa er sälja er fina lägenhet. Lycka till med den nya bostad!
    Ronja Johansson gillar detta
  • Ulrika K köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-17

Flogsta-Ekeby
    Sålt en lägenhet i Rosendal och det fungerade utmärkt! Läs mer
    2020-04-28 Ronja Johansson svarar Ulrika K
    Stort tack för rekommendationen. Vi ses på tillträdet!
    Ronja Johansson gillar detta
  • Martin H köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-04-17

Rosendal
    Mycket bra bemötande. Snabb och effektiv. Läs mer
    2020-04-28 Ronja Johansson svarar Martin H
    Tack så mycket för rekommendationen. Vi ses på tillträdet!
    Ronja Johansson gillar detta
  • Ove S sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-16

Sävja
    Jag och min fru, som har sålt en bostadsrätt i Sävja, tycker att vi fått ett bra bemötande av Ronja. Hon har hela tiden varit beredd att pröva olika lösningar för att tillmötesgå våra önskemål. Vi rekommenderar henne! Läs mer
    2020-04-28 Ronja Johansson svarar Ove S
    Tack så mycket för rekommendationen Ove. Hoppas du och Berit trivs bra i er nya bostad.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle