Ronja Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Ronja Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 51 omdömen sedan 2018-12-01. Ronja Johansson har haft 24 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 51 Läs vad Ronja Johansson

• Mycket skicklig mäklare. Fick huset sålt för dubbla inköpspriset.
    Mikael A sålde sitt hus med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-20
    • 79.0 m²
    2020-10-20
    Stort tack för den fina rekommendationen! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad :)

Visa svar
  • Jag har sålt min lägenhet. Hon var väldigt trevlig.
    Ingrid P sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-09-30
    • 56.1 m²
    2020-09-30
    Tack för rekommendationen samt förtroendet att få hjälpa er i samband med försäljningen av bostaden. Vi ses på tillträdet.

Visa svar
  • Effektiv, tydlig, målinriktad och super trevlig!
    Fatma Ö
    Fatma Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-09-10
    • 55.0 m²
    • Gränby
    2020-09-10
    Stort tack för rekommendationen!

Visa svar
  • Det höga betyget grundar sig på att bostaden ( 2 r o k Sala backe) snabb blev såld till ett bra pris. Många budgivare, under kort intensiv period. Flera faktorer spelar förstås in men jag ger mäklare Ronja J en del i detta. Bra bemötande likaså
    Ingrid E sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-08-23
    2020-08-23
    Stort tack för er fina rekommendation och tack för förtroendet! Har varit så roligt att få hjälpa er och att ni är nöjda!

Visa svar
  • Köpt en bostadsrätt på 67 kvm inne i Uppsala. Förväntade mig lite krångligare/besvärligare men allting var toppen. Trevlig och enkel att samarbeta med! Hjälpte med så mycket. Tack Ronja om du läser det här! :)
    Tiger Hovan S köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-08-22
    • 67.0 m²
    • Bellman
    2020-08-22
    Stort tack för rekommendationen! Hoppas att ni trivs i er nya bostad.

Visa svar
  • Vi har precis blivit ägare till ett fritidshus i Almunge Moga 228. Från första kontakt med mäklaren Ronja Johansson så upplevde jag henne som kunnig, trevlig och engagerad person. Alla förväntning som vi hade på en mäklare så levde hon upp till dem, gick tom mycket smidigare än vi förväntade oss, mycket tack vore mäklaren Ronja. Stort tack och kan verkligen rekommendera henne. Med vänlig hälsning.Elvedin
    Elvedin P
    Elvedin P köpte sin stuga med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-08-20
    Tusen tack för ditt omdöme och grattis till ert nya fritidshus! Vad glad jag blir att ni har uppskattat mitt arbete! Tveka inte att höra av er i framtiden om ni behöver hjälp med någonting. Vi ses vid tillträdet!

Visa svar
  • Ronja har, för min räkning, sålt en bostadsrätt i Uppsala på ett förtjänstfullt sätt. Av Ronja blir man väl bemött och hon ger ett proffesionellt intryck.
    Dan O sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-08-20
    Stort tack för ditt fina omdöme! Vad glad jag blir att ni har uppskattat mitt arbete.

Visa svar
  • Sålt en bostad i ett dödsbo. Ronja är en mycket engagerad och professionell mäklare. Serviceinriktad och trevlig!
    Lamija C sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-08-20
    Tack Lamija för att jag fick förtroendet att hjälpa till i samband med försäljning. Vi ses på tillträdet!

Visa svar
  • Jag ville sälja mitt fritidshus,så jag ringde till Svensk Fastighetsförmedling och Ronja svarade. Hon var väldigt pigg och alert för att det skall bli väldigt bra resultat. Jag tycker att hon är jättebra och man känner trygg med affären. En riktig kanontjej som ni har som mäklare.
    Kerstin Birgitta N sålde sin stuga med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-08-18
    2020-08-18
    Stort tack för ditt förtroende i samband med försäljningen av ditt fina fritidshus!

Visa svar
  • Hon har bra bemötande,hon är en trevlig människa mycket hjälpsam jag skulle rekommendera henne som mäklare till mina vänner.
    Mevsuda P köpte sin stuga med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-08-17
    2020-08-17
    Stort tack för den fina rekommendationen! Vi ses på tillträdet!

Senaste försäljningarna

Katrinelund