Ronja Johansson

Ronja Johansson

Ronja Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Ronja Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Ronja Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 180 omdömen med ett betyg på 4.6. Ronja Johansson har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

180 omdömen om Ronja Johansson

Sedan starten hos Reco 2018
Nathalie E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Höganäs

Vi fick en trevlig och genomgående visning. Kommunikationen från Ronjas sida var rak och hennes bemötande upplevde vi som självsäker och genuin. Som förstahandsköpare kände vi oss trygga hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Man märker att hon har flera års erfarenhet!

Ingrid L
Sålde sitt hus med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Knutby

Hon är bra, hon sålde vårt hus snabbt

Clara T
Stenhagen

Mäklaren var trevligt och såg till att hjälpa till om vi hade frågor. Mäklaren anpassade sig efter oss och hjälpte mig att registrera mina bud eftersom jag har dyslexi blir det svårt för mig men hon var väldigt hjälpsam. Ronja får topp betyg av mig super trevligt.

Stina E
Stenhagen

Jag fick ett vänligt och positivt intryck av mäklaren.

Michael H
Almunge

Mycket trevlig, och visade ett professionell beteende. Lugn och sansad och ingen stress. tog verkligen åt sig av våra förslag och lyssnade. Ett bra ansikte för Svensk fastighetsförmedling

Alexander K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Sävja

Ronja var saklig och professionell. Väldigt lättillgänglig och gjorde försäljningsprocessen enklare.

Marcus K
Sävja

............Väldigt trevlig och bra..............

Ulf Torsten S
Sävja

Verkligen bra! Toppen. Trevligt och korrekt i sitt bemötande. Kompetent i sitt uppträdande och sin hantering av mäklaruppgifterna.

Anders B
Gottsunda

Helt jättefantastisk. Mycket kompetent.

Fredrik N
Kapellgärdet

Försäljning i en svår marknad. Hade förväntning om ett lite högre pris men så blev det inte. Kompetent mäklare som gjorde sitt bästa.