Ronja Johansson

Ronja Johansson

Ronja Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Ronja Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Ronja Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.6. Ronja Johansson har haft 33 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 81 Läs vad Ronja Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Sävja
    2021-07-03
    Väl bemött. Väl insatt. Helt nöj
  • köpte sin stuga med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Björklinge
    2021-06-26
    Ronja har varit hjälpsam och trevlig under hela processen. Eftersom det är första gången jag köper bostad så hade jag inga förväntningar. Men jag är oerhört glad över att affären gått så snabbt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • Fålhagen
    2021-06-09
    Det var inga konstigheter, jätte trevlig och försäljningen gick bra.
    2021-06-09
    Ronja har genom hela processen varit väldigt tillmötesgående, lätt att få tag på och effektiv!
    2021-06-09
    Hej! Jag här köpte en lägenhet på salabacka Gröna Gatan 11. Vi träffades på visning.Hon är jättetrevligt människa. Hon hjälpte mig jättemycket och hon fixat allt. Hon är jättesnäll och duktig mäklaren.
    Stort tack för din rekommendation och för att jag kunde hjälpa till med letandet av din nya bostad, där kommer du att trivas! Ronja Johansson
    2021-06-02
    Köpt. Tycker Ronja var trevlig & informativ.
    Tack Josefin! Hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad. Ronja Johansson
    • Höganäs
    2021-05-20
    Fantastiskt bra mäklare som vi varmt kan rekommendera! Sålde vår lilla etta i Uppsala snabbt o smidigt till ett pris vi var nöjda med. Lätt att kommunicera med. Fick alltid snabba svar på frågor vi hade. Lyssnade till våra önskemål och förväntningar på vår försäljning och mötte oss med ett gott professionellt förhållningssätt.
    Stort tack Helen för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Ha en fin sommar! Ronja Johansson
    • Löten
    2021-05-19
    Jättenöjda med Ronja som vår mäklare. Sålde innan visning och hon lyssnade på våra önskemål och infriade våra förväntningar. Rekommenderar henne starkt.
    Tack Viktor för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Hoppas allting går bra med bygget och att ni kommer trivas bra i det nya. Ronja Johansson
    • Löten
    2021-05-17
    Ronja har varit väldigt hjälpsam! Vi har fått all den hjälp vi behöver och hon har ställt upp och svarar på frågor alla tider.
    Tack Oscar för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad. Vi ses! Ronja Johansson
    • Funbo
    2021-05-14
    Snabb på att återkoppla och är på tårna. Så som en mäklare ska vara.
    Lyssnar in dig som säljare och dina önskemål och är serviceminded.
    Varmt tack för en mycket fin rekommendation Linus. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fantastiska bostad. Vi ses på tillträdet! Ronja Johansson