Ronja Johansson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-09

Läs vad 24 Läs vad Ronja Johansson

• Sara K sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-08

Uppsala
    Snabb o effektiv men lite svag i rådgiving. Trevlig o lättsam. Läs mer
  • Josefin A köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-08

Uppsala
    Köpt lägenhet på Kummingatan 15, Uppsala.
    Bra bemötande och mycket tillgänglig! Läs mer
  • Malin E skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-02

Vi sålde en lght på 4rok i Årsta Uppsala. Vi hade egentligen bestämt oss för en annan mäklarfirma och skulle bara träffa Svensk fast som en jämförelse. Det visade sig då att mäklaren på Svensk fast (Ronja) var mycket kunnigare gällande vårt område, vår förening, slutpriser etc. jämfört med den mäklare vi tidigare träffat. Att hon dessutom hade potentiella köpare tillhands gjorde det till en fullträff. Fick snabb kontakt med både stylist och fotograf som levererade fina tips/bilder. Det slutade med att vi sålde innan visning. Jättenöjda! Läs mer
  • Sven-Åke S sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-10-01

Uppsala
    Sålt en trea i Årsta nedre våningen
    Ronja ville skynda på försäljningen för att priserna kommer att gå ner. Sålde innan visning.
    Facit blev att priserna gick upp o nu är de minst 400 000 högre än när vi sålde. Lägenheten såldes igen en månad efter vår försäljning då till ett pris på 450 000 mer.
    Enl mig så var det bråttom för att mäklare vill ha snabba avslut så de kan få sin bonus o företaget höjer omsättningen.
    Helt klart kommer jag att anlita annan mäklare nästa gång. Läs mer
  • Pushpa S sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-30

Jag har sålt en 2:a.

Blev bemött på ett professionellt sätt.

Mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Ung och engagerad person, som gav ett bra intryck från dag 1. Väl insatt i sitt yrke. Jag fick snabba svar på allt jag frågade om. Inget att klaga om. Läs mer
  • Ann P sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-30

Uppsala
    Ställde frågor om samma sak vi gick igenom. När jag ringde svarade ofta endast hallå. Pratar för fort, ger ett nervöst intryck. Fick min lägenhet såld till begärt pris, som ifrågasattes. Valde byrån endast för att de var billigast. Läs mer
  • Felicia V köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-28

Uppsala
    Ronja var riktigt tillmötesgående och trevlig. Hon var snabb på att återkoppla och allt gick väldigt smidigt till. Vi köpte en 1:a i Uppsala och är supernöjda! Läs mer
    2019-09-30 Ronja Johansson svarar Felicia V
    Stort tack för den fina rekommendationen! Vi ses på tillträdet :)
  • Felicia V skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-26

Köpte en 1:a i Uppsala. Ronja Johansson var riktigt snabb på att återkoppla och gjorde allt väldigt smidigt. Vi är supernöjda över vårat köp och den hjälp vi fick! Läs mer
    2019-10-02 Ronja Johansson svarar Felicia V
    Stort tack för den fina rekommendationen! Lycka till med ditt nya boende! :)
  • Therese G köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-26

Uppsala
    Vi köpte en lägenhet i Svartbäcken innan visning till vår dotter. Blev imponerad av Ronjas effektivitet och snabba återkoppling från visat intresse tills att kontraktet skrevs👍 Läs mer
    2019-09-30 Ronja Johansson svarar Therese G
    Tack Therese för dina fina ord! Det är en väldigt fin lägenhet som ni har köpt, hoppas att din dotter kommer trivas jättebra i lägenheten :)
  • Catarina V köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-24

Uppsala
    Vi köpte en lägenhet av Ronja och är väldigt nöjda med Ronjas bemötande.
    Eftersom vi köpte på distans via en fullmakt blev mer telefo och mailkontakt. Salla dokument skickades snabbt och ev förtydligande via telefon.
    Allt har funkat mycket bra! Läs mer
    2019-09-30 Ronja Johansson svarar Catarina V
    Hjärtligt tack för rekommendationen! Vi ses på tillträdet! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson