Ronja Johansson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 14 Läs vad Ronja Johansson

• Zibin G skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-08

Det var en trevlig transaktion och mäklaren som heter Ronja Johansson lämnade ett mycket gott intryck på mig.Jag tipsar mycket henne. Läs mer
  • Louise L skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-29

Vi fick hjälp med att sälja vår lägenhet av Ronja. Vi träffade flera mäklare men valde Ronja pga hennes driv och för att hon var den första som vi upplevde verkligen ville lägga ner tid och arbete för att vi skulle få det vi ville ha. Och hon överträffade våra förväntingar! Läs mer
  • Jens S skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-17

Hjälp med kontraktsskrivning av säljandet på min bostad.
    Kontaktade Svenskfast då de var dem jag köpte av och blev då väl bemött och affären gick smidigt. När de var dags att sälja föll valet enkelt. Blev lika väl omhändertagen även denna gång. Proffsig personal gör affären väldigt enkel. Återkommer även bästa gång! Läs mer
    Ronja Johansson gillar detta
  • Felix N skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-06-13

Bostadsrättslägenhet, Väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare Läs mer
    Ronja Johansson gillar detta
  • Michael E skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-06-12

Hungrig, skicklig och ytterst professionell Läs mer
    Ronja Johansson gillar detta
  • Yasar K skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-06-03

Jag har köpt bostadsrätt av Ronja! Allting var bra genomfört. Läs mer
    Ronja Johansson gillar detta
  • Oskar W skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-21

Jag tycker att mäklaren i fråga var skicklig på att informera om bostaden och dess egenskaper. Mäklaren var tydlig, koncis och bemötandet kändes genuint. Läs mer
  • Harald L
    Harald L skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-10

Jag och min sambo sålde en lägenhet i Uppsala. Vi hade träffat tre mäklarfirmor innan vi fick besök av Ronja och vi var både överrens direkt efter mötet avv Ronja var rätt person att förmedla vår bostadvidare. Ronja var den enda(!) mäklaren som kommenterade något positivt om vår lägenhet och visade en hunger för att göra ett bra jobb, hon presenterade en välgenomtänkt idé och tillvägagångssätt för hur vi skulle tackla en marknad som gått ner sedan vi köpte och där vi som säljare var oroliga om vi ens skulle få tillbaka pengarna. Vi fick superbra hjälp med stylingtips och vi följde dem till punkt och pricka, detta tillsammans med snygga bilder och framförallt 3-D-visning(!) med Svensk Fast presenterade vår lägenhet på absolut bästa sätt. Ronja lyckades förmedla vår bostad inom en vecka från att vi lagt upp annonsen och till ett pris som vi var absolut mer än nöjda med.
    Vi är supernöjda med Ronja, från hennes arbetsplan, att hon stod på sig med sitt arvode, enkel att kommunicera med och nå, till visningar och hur hon hanterade budgivning och intressenter. Hade vi kunnat så får Ronja 6 av 5 Rekommendationer från oss! Läs mer
    Ronja Johansson gillar detta
  • Fredrik B skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-09

Ett rakt igenom bra genomfört uppdrag. Läs mer
    Ronja Johansson gillar detta
  • Agneta B skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-05-09

Som spekulant har jag avskräckts av andra mäklare som varit lite för pushiga/gåpåigs/för mkt säljare.

Ronja var lugnare, väntade in attvi frågade. Därutöver mkt tydlig, informativ o hjälpsam. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson