Sofia Löfdahl Ehlin

Sofia Löfdahl Ehlin

Sofia Löfdahl Ehlin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Sofia Löfdahl Ehlin har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Sofia Löfdahl Ehlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 278 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Löfdahl Ehlin har haft 45 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

278 omdömen om Sofia Löfdahl Ehlin

Sedan starten hos Reco 2017
Patrik S
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Sommarro

Sofia är oerhört kompetent och professionell. Skapar snabbt ett fötroendegivande intryck som gör mig som säljare trygg med att ha lämnat objektet i rätt händer. Rekommenderas varmt både för säljare och köpare!

Maria J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Årsta

Snabb och proffsig hantering i samband med annonsering och försäljning. Väldigt lätt att få kontakt med och alltid snabb återkoppling på frågor.

Lillemor M
Centrum

Sofia har varit en solstråle och visat stor ödmjukhet samt varit mycket professionell i sitt bemötande. Stora förväntningar som Sofia har levt upp till. Professionell, inlyssnande och ödmjuk.

Anne-Helene L
Centrum

Blev bemött på ett underbart sätt, en väldigt empatisk människa. Mina förväntningar blev bra. Så mina upplevelser av Sofia, angående försäljningen, är att hon är en bra Mäklare Tack.

Jonna F
Kapellgärdet

Vi valde att arbeta med Sofia för att hon var trygg, lyhörd och kommunikativ – vilket hon var genom hela processen och vi är nöjda med resultatet.

Lorenzo M
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Sunnersta

bra support från Sofia under hela processen!

Anna T
Salabacke

Mycket proffsig ,kunnig och tillgänglig!

Hugo E
Sunnersta

Vi är mycket nöjda med Sofia som mäklare – professionell och dessutom trevlig. I vissa skeden av försäljningsprocessen kände vi dock att Sofias kommunikation med oss hade kunnat vara bättre. Nu fick vi kontakta henne för att veta nästa steg i stället för att hon kontaktade oss. Men i övrigt mycket bra!

Giorgio G
Graneberg

Väldigt nöjd med Sofia, hon uppfyllde allt hon lovade och otroligt snabbt. Tydligt i kommunikation och effektiv.

Patrik S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Centrum

Som köpare har jag fått ett fantastiskt bra bemötande. Kompetent, tillgänglig och service minded, har träffat helt rätt i sitt yrkesval!