4.8 i betyg av 68 omdömen

Zeynep Eker är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Zeynep Eker har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 68 omdömen sedan 2019-02-20. Zeynep Eker har haft 26 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 68 Läs vad Zeynep Eker

• Vi köpte en villa en bit utanför Uppsala. Kontakten på förhand med mäklaren var god och vi upplevde en ärlig kommunikation. Bemötandet var bra såväl innan som under visningen och de frågor vi hade blev besvarade antingen direkt eller inom kort. Under själva förhandlingen om priset upplevde vi att mäklaren gjorde ett gott jobb för att jämka mellan parterna så att en överenskommelse kunde nås. Vi som köpare upplevde också att våra synpunkter beaktades under förhandlingen. Alltigenom en bra upplevelse!
    Mattias B köpte sitt hus med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-15
    2020-10-15
  • Zeynep har vart otroligt proffsig och hjälpsam i en process som är väldigt främmande för en oerfaren säljare. Ständigt närvarande och snabb med återkoppling. Tack för all hjälp!
    Jimmy A sålde sitt hus med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-14
    2020-10-14
  • Vi köpte villa och är mycket nöjda med Zeynep som mäklare! Gott bemötande, såg våra behov och höll en tät kontakt. Vill du ha en genuint trevlig mäklare som samtidigt är professionell och kan sin sak, välj Zeynep!
    Erika B köpte sitt hus med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-13
    2020-10-13
  • Sålde vår bostad på Odensgatan i U-a och vår kontakt var Zeynep som var helt till belåtenhet. Affären var snabb, behövde inte annonseras men Zeynep hade bra kontakt med både oss och köparen. Hon var noggrann, effektiv och väldigt sympatisk varför vi med glädje kan rekommendera henne. Vänligen Bo&Eva Wahlberg
    Bo W sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-10
    • 1.5:a
    • 47.0 m²
    • Främre Luthagen
    2020-10-10
  • När vi köpte en trerummare i Löten var Zeynep mycket snäll och hjälpsam, berättade ordentligt om lägenheten och var allmänt trevlig.
    Stephen C köpte sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-10-08
    • 3:a
    • 79.5 m²
    • Ling
    2020-10-08
    Hejsan Stephen och Gull-Britt! Tack så mycket för rekommendationen och de fina orden. Ni kommer att stortrivas i er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!

Visa svar
  • Zeynep hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt. Vi blev mycket väl bemötta och allt gick väldigt smidigt och enkelt. Zeynep var väldigt hjälpsam, tydlig och enkel att kommunicera med. Vi fick lägenheten såld för mer än vad vid hade räknat med och allt gick mycket smidigare än vad vi hade förväntat oss. Vi kan varmt rekommendera Zeynep för försäljning av din bostad.
    Lisa K sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Kungsängen
    2020-10-07
    Tusen tack för rekommendationen och de värmande orden Lisa! Det var verkligen roligt att hjälpa er med försäljningen och att vi hittade köparen på endast 1 dag via vår tjänst Läge+. Vi ses på tillträdet.

Visa svar
  • Jag har precis köpt en lägenhet i Kungsängen, Uppsala som Zeinep förmedlade. Zeinep är väldigt kunnig, proffsig,, tydlig, engagerad, lättillgänglig och tillmötesgående, hon hittade snabbt tider då jag ville se lägenheten. Jag rekommenderar henne varmt, hon är en toppenbra mäklare. /Gunilla Anter
    Gunilla A köpte sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Kungsängen
    2020-10-07
  • Zeynep har gjort ett bra intryck från första början och bibehållit god kommunikation genom hela processen. I min försäljning var det en väldigt utdragen process med många omständigheter som Zeynep hanterat mycket bra i min uppfattning. Har inget annat än goda erfarenheter från vårt samarbete.
    Joakim L
    Joakim L sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    2020-09-23
    • 3.5:a
    • 87.0 m²
    • Nyby
    2020-09-23
    Hejsan Joakim! Tack så mycket för rekommendationen och för förtroendet. Vi ses på tillträdet! :)

Visa svar
  • Vi har sålt vårt hus i Storvreta. Vi bemöttes öppet, nyfiket och professionellt. Sälja huset till önskat pris vilket hon uppfyllde.
    Eilif P sålde sitt hus med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 135.0 m²
    • Storvreta
    2020-09-21
    Tack så mycket Eilif för rekommendationen. Det är ett väldigt trevligt hus som jag fick hjälpa er att sälja. Nu ska vi även hitta en ny bostad till er. :)

Visa svar
  • Vår familj köpte ett hus. Zeynep var mycket professionell och ordentlig från början till slut genom hela processen.
    Jason V köpte sitt hus med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    • 135.0 m²
    • Storvreta
    2020-09-21
    Tusen tack för rekommendationen Jason. Vi ses på tillträdet! :)

Senaste försäljningarna

Fjärilsvägen