Zeynep Eker
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 11 Läs vad Zeynep Eker

• Maria Cristina Z skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-09-02

Vi köpte ett radhus och sålde en lägenhet med samma mäklare.
    Hon var alltid trevlig och proffessionel och jobbade hård för att vi skulle vara nöjda med affären.
    Hon hittade en säljare till vår lägenhet mycket snabbare än förväntad och förmedlade så att vi fick ett bra pris för den.
    Vi var extremt nöjda med vår mäklare och skulle rekommendera henne härligt till andra. Läs mer
  • Ingrid Maria A skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-23

Köpte min första lägenhet med hjälp av Zeynep! Väldigt trevligt bemötande av henne trots lite krångel med säljaren. Alltid på glatt humör samt tydlig, jag är riktigt nöjd! Läs mer
  • Claes-Håkan S skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-21

Zeynep arbetade lungt och metodiskt och hon har ett trevligt sätt som gör att hon ger ett intryck att vara en erfaren mäklare. Hon är även flexibel när det gäller träffar vilket gör att det är lätt att finna tider med ev köpare och
    även mig
    I vårt ”projekt ” tycker jag dessutom att hon var mycket bra insatt i vad försäljnings priset kunde hamna och försäljningspriset blev sedan inom den ”ram ” hon bedömde från början Läs mer
  • Joakim H skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-18

Trevlig, engagerad, lättillgänglig under hela försäljningsprocessen. Det kunde helt enkelt inte gått smidigare. Läs mer
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-16

I sold a small Kedjahus.

I found our real estate agent by visiting a local branch. They were very welcoming and positive throughout the whole process, they met and exceeded my expectations and were also very clear and informative with my language barrier.

Some other positive things were immediate responses to any questions or updates even at out of normal working hour times, unbiased and realistic advice.

I had never sold a house before and it was never at any stage overwhelming with information.

Tip top 5 star rating. Läs mer
  • Hillevi S skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-15

sålt kolonilott. bemötandet var vänligt, engagerat och lugnt.
    jag tycker att mäklaren var mkt noggrann,alltid positiv men inte "överdrivet hurtig". hela försäljningen drog ut på tiden pga av årstid osv men ingen anledning att tillföra mäklaren orsak till detta. jag sammanfattar ett mkt gott betyg till zeynep eker. mvh hillevi stenvall ägare till kolonilott 97 husbyborg. Läs mer
  • Eva S skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-06

Jag är mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling i allmänhet och med min mäklare Zeynep Eker i synnerhet.

Zeynep har arbetat mycket och med stort engagemang för att sälja min lägenhet. Jag har litat på hennes omdömen och erfarenhet och har blivit vänligt och trevligt bemött. Läs mer
  • Petter N
    Petter N skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-08-01

Motiverad, intresserad, hängiven och trevlig mäklare.

Köpt en fastighetsrätt. Fått stöd genom hela processen av Zeynep.

Nöjd kund. Läs mer
  • David Sigfrid H skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-13

Jag har sålt en bostadsrätt på 37 kvm i Uppsala.

Zeynep har gett ett seriöst intryck och visat ett stort engagemang. Hon har varit lätt att ha att göra med svarat på mail och telefon oavsett tid och dag. Jag har själv inte varitpå plats i Uppsala under försäljningsperioden så Zeynep har fått fria händer att ta hand försäljningen och det har fungerat bra.

Jag rekommenderar Zeynep till andra säljare! Läs mer
  • Karl Anders Erik L skrev om Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-07-05

Bra bemötande och fått den hjälp jag har velat ha. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Jessica Gustafsson