Zeynep Eker
Registrerad mäklare sedan 2018-11-29
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 45 Läs vad Zeynep Eker

• Henric J sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-05

Kapellgärdet
    Seriös och duktig mäklare som jag absolut kan rekommendera. Läs mer
  • Lars B köpte sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-05

Kapellgärdet
    Zeynep bemötte oss på ett trevligt och informerande sätt. När vi ville ha en privat visning var hon väldigt medgörlig och satte upp en sådan snabbt därefter. Under skrivandet av kontraktet var hon informativ och tydlig angående vad som skulle hända.

Vi är glada över att ha Zeynep som mäklare! Läs mer
  • Maria Christina L köpte sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-07-02

Luthagen
    Tegnérgatan 33b. Vi är köpare. Läs mer
  • Eva W sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-25

1.5:a
    Främre Luthagen
    . Sålt vår 1,5 rums lägenhet på Odensgatan 2a Uppsala
    . Blev proffsigt bemött av Zernep
    . Zeynep är noggrann, kunnig och seriös, såsom vi förväntat oss
    . Lägenheten behövde inte ut på marknaden eftersom den så att säga ”sålde sig själv” tack vare att Zeynep lade ut den som kommande objekt och köparen budade och vi var helt nöjda.
    Kontakten med köparen—Zeynep och oss var väldigt bra bra, Zeynep gick noggrant igenom och förklarade allt så vi kände oss väldigt nöjda när det hela var över.
    Vi ger 4 stjärnor ⭐️ ⭐️⭐️⭐️ och kan verkligen rekommendera henne.
    Hälsar Eva & Bosse Wahlberg
    . Läs mer
  • Hjördis S köpte sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-23

1.5:a
    Främre Luthagen
    Köpte lgh. Såå duktig omtänksam stöttande tydlig hjälpsam och trevlig. Kändes mycket bra. Rekommenderar henne varmt.
    Hjördis Sigurdsdotter Läs mer
  • Lars N sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-06-16

Fålhagen
    Mycket trevlig person som vi upplevde ställde upp för oss, trots corona epidemins problem.
    Vi är nöjda med vår försäljnings utfall.
    Zeynep rekommenderas varmt. Läs mer
  • Rasmus W köpte sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-22

Kapellgärdet
    Zeynep svarade fort och återkopplade direkt.
    Vi fick ett trevligt och professionellt bemötande vid kontraktskrivningen. Läs mer
    2020-05-27 Zeynep Eker svarar Rasmus W
    Grattis Rasmus till er nya bostad! Jag är helt säker på att ni kommer att stortrivas i lägenheten och framförallt njuta av den stora balkongen till fullo. Tack för din rekommendation och vi ses på tillträdet :)
  • Niklas C sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-17

Kapellgärdet
    Vi har sålt en lgh 3 rok i Uppsala. Har fått ett proffsigt bemötande från första stund och vi har haft stort förtroende för Zeynep. Hon har visat stort engagemang i vår försäljning och funnits tillgänglig när vi behövt. Läs mer
    2020-05-27 Zeynep Eker svarar Niklas C
    Tusen tack för rekommendationen Niklas och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! :)
  • Ulrica C sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-15

Kapellgärdet
    Har sålt en lgh, 3 rum och kök. Zeynep har varit otroligt proffsig hela vägen, från första mötet till signerat avtal. Känns att hon när hängiven sitt uppdrag och inte bara vill ”håva” in pengar. Vi har litat 100% på henne och rekommenderar henne gärna till vänner. Läs mer
    2020-05-27 Zeynep Eker svarar Ulrica C
    Tusen tusen tack Ulrica för de fina orden! Detta betyder mycket för mig. Ser fram emot att träffa er på tillträdet :)
  • Sophie S sålde sitt hus med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-05-12

Näs Focksta
    Vi har varit Imponerad av hennes tillgånglighet men även av hennes professionellt kunskap. Läs mer
    2020-05-27 Zeynep Eker svarar Sophie S
    Hejsan Sophie och Vincent. Tack för att ni har tagit er tiden och skrivit detta och TUSEN TACK för presenten!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle