Zeynep Eker
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 29 Läs vad Zeynep Eker

• Peter J sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-11

Knivsta
    Har sålt min bostadsrätt med hjälp av Zeynep.
    blev väldigt professionellt bemött och Zeynep förklarade bra hur saker och ting fungerade.
    Zeynep höll mig hela tiden uppdaterad på läget och kom hela tiden med bra förslag på hur vi skulle göra i olika situationer.
    Väldigt nöjd med hur allt fungerade och hur Zeynep hanterade allt. Läs mer
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-03-11

Knivsta
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Zeynep ställde upp och visade den enkom för mig en söndag och hon har varit tillmötesgående och vänlig.
    Kontraktsskrivningen kändes lugn och trygg.
    Jag känner mig väl informerad. Läs mer
  • Bernice B sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-31

Uppsala
    Zeynep Eker har hjälpt mig sälja min bostadsrätt och allting gick precis som planerat. Bostaden såldes när den låg ute på Läge plus. Processen var smidig och Zeynep var väldigt professionell.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Oskar B sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-15

Sommarro
    Sålde en 1:a i Uppsala. Första gången jag sålde en lägenhet. Fantastiskt bemötande av mäklaren även om det var första gången för mig kändes det aldrig som att jag inte visste vad som skulle ske. Mäklaren var förutom extremt trevlig och professionell, väldigt duktig på att inkludera mig i allt som hände. Som förstagångssäljare var detta väldigt tryggt.

Jag kommer framöver att alltid rekommendera mäklaren till alla bekanta som står i begrepp att sälja. Läs mer
  • Per Ola E köpte sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2020-01-12

Sommarro
    Jag har köpt en etta i Sommarro.

Zeynep uppfyllde mina förväntningar helt.
    Hon är ytterst professionell och tillmötesgående i alla situationer. Jag är imponerad och jättenöjd. Läs mer
  • George P sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-15

* I Uppsala.

* Genom telefon samtal.

* Väldigt bra.

* Allting genomgått smidigt Läs mer
  • Josefine A
    Josefine A köpte sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-12-13

Jätte trevlig tjej!
    Fantastisk kund bemötande!
    Öppen och glad,och väldigt hjälpsam!
    Bra återkoppling! Läs mer
  • Anna-karin J köpte sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-22

Svartbäcken
    Vi har köpt bostad. Bra bemötande av mäklaren, som på ett rättvist och klart sätt berättar om objektet och hur ett eventuell hantering av ärendet kommer gå till.
    Vi har tidigare haft goda erfarenheter av just mäklare på Svensk Fastighetsförmedling och där Zeynep inte avvek utan bekräftar vår känsla för att era mäklare har ett som vi ser det ett korrekt bemötande både gentemot köpare och säljare vilket vi värdesätter. Vi kan sätta oss in i båda rollerna. Vi tycker att det känns tryggt när mäklaren vill göra det bästa för båda sidor

Positivt och korrekt bemötande, lätt att få tag på och en allmänt god känsla. Läs mer
  • Birgitta Christina D
    Birgitta Christina D sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-22

Svartbäcken
    Vi är mycket nöjda med Zeynep. Hon är saklig, kunnig och lugn och inger förtroende. Hon utstrålar inte minsta stress, vilket vi uppskattade mycket. Det är en trevlig ung kvinna som även har humor och det går att skoja med henne. Hon tipsade köparen om vår lägenhet, som dom inte ens hade sett på hemnet. De kom hit och bestämde sig så gott som omgående och blev förtjusta. Tack vare Zeynep har allting gått fort med vår försäljning. Läs mer
  • Felix N sålde sin lägenhet med hjälp av Zeynep Eker en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

2019-11-05

Uppsala
    Jag sålde min etta i främre luthagen med hjälp av Zeynep. Hon blev rekommenderade till mig och jag kunde inte vara nöjdare över hur hon hanterade hela affären.

Från start gav Zeynep ett trevligt och professionellt bemötande. Till vårt första möte kom hon väl förberedd och påläst om så väl bostadsområdet som rådande marknadsläge. Hon var entusiastisk, men samtidigt realistisk och mån om att inte ge mig för höga förhoppningar.

Under säljprocessen fanns hon alltid tillgänglig för frågor. Zeynep visade också prov på stort engagemang och hårt arbete, vilket i slutändan ledde till ett slutpris som överträffade mina högt ställda förväntningar.

Professionell och seriös rakt igenom. Det märks att hon har ett genuint intresse av att få en till affär som är så lyckad som möjligt för alla parter. Rekommenderar varmt Zeynep till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Rebecka Stråle