Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

• BadgeNineYears
3 589

Köpa eller sälja bostad i Uppsala eller Knivsta? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden och har koll på vad köpare och säljare i området vill ha! Uppsala är en anrik, men också modern stad på många sätt. Här finns allt från vikingatidens gravhögar, via Domkyrkan till det minimalistiska Uppsala Konsert och Kongress....

3589 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Mathias B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Fålhagen

Från början till slut en helt enastående insats!

Alexandra H
Kapellgärdet

Rebecka har varit tydlig och noggrann från början till slut. Hon har varit duktig på att informera och uppdatera, samt även snabb på att besvara mina frågor och funderingar. Försäljningen gick snabbare än vad jag förväntat. Rebecka är extremt proffsig, jag rekommenderar henne varmt vidare till andra som ska sälja sin bostad.

Namer A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Stenmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Rosendal

Snabb och tydlig information. Inga konstigheter och vi är taksamma

Lars P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Yeghiazaryan en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Fålhagen

Flexibel, trevlig och effektiv hantering !

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack, nu hoppas jag du ska trivas i den nya bostaden. Allt gott//

Zana H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Yeghiazaryan en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Fålhagen

Jag kan inte nog rekommendera Robert som sålde min lägenhet. Inte bara slog han alla mina förväntningar med ett rekordpris och en snabb försäljning, utan hen gick även långt över mina förhoppningar när det kom till engagemang och professionalism. Från första mötet till den avslutande affären var mäklaren där varje steg på vägen, alltid tillgänglig för att svara på mina frågor och ge mig trygghet i hela processen. Tack vare Roberts dedikation sålde jag min lägenhet till ett pris som överträffade mina förväntningar...

Svar från Robert Yeghiazaryan

Tack så mycket för dina fina ord! Det gläder mig att höra att du är så nöjd med min insats och resultatet av försäljningen. Det var verkligen en ära att få arbeta med dig, och jag är här för dig om du någonsin behöver min hjälp igen. Tack för att du valde mig som din mäklare!

Erika E
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ejresund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Bärby Hage

Noggrann och trygg. Lätt att hålla kontakt under processen, tillgänglig.

Håkan S
Rosendal

Filip har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående och det är tack vare honom som vi lyckades genomföra affären så snabbt och smärtfritt, utan överraskningar. Filip uppvisade stor kompetens och proffsesionalitet när han tålmodigt svarade på alla våra frågor och vi fick verkligen intrycket av att ha köpt precis rätt bostad, till exakt rätt pris!

Sara S
Rosendal

Filip har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående i processen att köpa lägenhet. Det är tack vare honom vi lyckades genomföra affären så snabbt och smärtfritt, utan överraskningar, vilket uppskattas otroligt mycket!

Elin L
Johannesbäck

Bra bemötande, påläst om objektet, trevlig känsla i allmänt

Svar från Robert Yeghiazaryan

Stort tack för det, nu hoppas jag verkligen du ska trivas vad roligt att du kommer bo nära en familjemedlem. Allt gott//

Emil E
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Ejresund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Bärby Hage

Andreas var trevlig, kunnig och lätt att få tag på genom hela köpet av vårt hus.

Nadja W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Stenmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Rosendal

Trevlig och hjälpsam, ställer upp och är positiv.

Alireza S
Johannesbäck

Jag tycker vi hase bra dialog. Han gjorde vad han kunde. Det var bra.

Svar från Robert Yeghiazaryan

Tack så mycket Alireza, för din feedback. Det gjorde vi bra tillsammans. Nu hoppas jag du ska trivas i ditt nya hem. Allt gott//

Tobias H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ejresund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Luthagen

Väldigt duktig och trevlig mäklare som tar sig tid för dig och levererar vad han lovar!

Patrik S
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Sommarro

Sofia är oerhört kompetent och professionell. Skapar snabbt ett fötroendegivande intryck som gör mig som säljare trygg med att ha lämnat objektet i rätt händer. Rekommenderas varmt både för säljare och köpare!

Safia A
Fålhagen

"Denna unika pärla till mäklare bör upplevas på plats!" som det heter i annonserna. När vi stod inför en försäljning igen var det självklart att anlita Rebecka för andra gången. Anledningen? Rebecka levererar! Hon ser snabbt vad som krävs för att försäljningen ska få en så lyckad utgång som möjligt och arbetar målmedvetet för att nå dit. Dessutom är hon varm och lyhörd och har funnits där för oss under processen med hjälp i stort och smått. Vi rekommenderar varmt Rebecka till alla som ska sälja eller köpa bostad!

Sofia B
Knivsta

Snabb och effektiv i sina förhandlingar. Trevlig också. Rekommenderas varmt!

Svar från Andreas Ejresund

Hej Sofia och stort tack =) Lycka till med allt spännande som händer här framöver. Önskar dig en fin vår.

Daniel D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Stabby

Han hjälpte till med att snabbt boka en visning av lägenheten. Han skötte kontakterna med säljaren på ett smidigt sätt vilket ledde till kontraktsskrivning. Han var vänlig och tillmötesgående.

Maria J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Löfdahl Ehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Årsta

Snabb och proffsig hantering i samband med annonsering och försäljning. Väldigt lätt att få kontakt med och alltid snabb återkoppling på frågor.

Erica B
Fålhagen

Rebecka är en fantastisk mäklare som stöttat oss genom hela processen genom sitt outtröttliga engagemang, professionella bemötande och stor lyhördhet för våra önskemål och behov. Rekommenderar henne varmt!

Anna H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Årsta

Otroligt tillmötesgående då jag som köpare hade en stressad försäljning av min bostad. Presentationen av Fänkålsgatan 20 var mycket bra. Kan verkligen rekommendera Helene Molund.

Christopher P
Sålde sin bostad med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Gåvsta

After checking four different maklaren, we chose Svenskfastighets förmedling as chosen agents. We met Ulrika Eliasson and Mathias Everhall who guided us through the selling process. In all senses they were both pleasant and professional in their dealings with both us and the purchasers of our property. We were very satisfied with their work and would happily recommend them with the highest betyg.

André Å
Köpte sin bostad med hjälp av Ulrika Eliasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Gåvsta

Trygg och lugn. Alltid trevlig, positiv och lösningsorienterad. Över förväntan nöjd. Tack!

Monika P
Gåvsta

Ulrika fanns alltid tillgänglig och informerade noggrant om allt under resans gång. Det kändes tryggt. Vi hade även Mathias tillsammans med Ulrika och det kändes mycket bra att ha två personer som var involverade i försäljningen. Vi kunde följa alla momenten via nätet med egen inloggning och hur försäljningsförberedelserna växte innan skarpt läge. Det kändes mycket proffesionellt. Vi är mycket nöjda med hela förfarandet.

Lisa O
Knivsta

Trevligt bemötande och kunnig!

Svar från Andreas Ejresund

Hej Lisa och stort tack =) Grattis till din nya bostad och trevlig vår.

Zahrah L
Sålde sitt hus med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Skyttorp

Mert är tillgänglig och har ett väldigt trevligt bemötande. Han lyssnar in kundens önskemål och förväntningar. Vi kommer troligen efterfråga Mert inom kort för en ny fastighetsförsäljning.

Anita B
Rosendal

Han är ambitiös, energisk och har ett bra sätt att övertala, förutom förutom sin erfarenhet av marknaden och att bemöta kunder.

Anne-Maj N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Kungsängen/Industristaden

Personligt och professionellt, effektivt trots allt, i denna lågkonjunktur som vi alla befinner oss i just nu!

Linnea K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Kungsängen/Industristaden

Trevligt bemötande, bra kontakt genom hela processen och kunnig på sitt jobb. Rekommenderar!

Fredrik B
Kungsängen/Industristaden

Bra bemötande från start till avtal, kan starkt rekommendera

Charlotta N
Uppsala

Trevligt bemötande, tillmötesgående. Kändes som att Mert gjorde sitt bästa att representera både säljare och köpare.

Lars G
Uppsala

Mert Hedman har en stor kännedom om den lokala bostadsmarknaden. Han gav tydlig information och bra rådgivning. Bostadsförsäljningen kunde genomföras snabbt, just så som önskades.

Isabella H
Sankt Ilian

Jag blev trevligt bemött och han verkade påläst. I sin helhet en bra upplevelse. Det blev ett litet missförstånd mellan säljarna och mäklaren angående om frysen i källaren ingick. Men annars var allt bra.

Mikael N
Köpte sitt hus med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Bälinge

Mert är enkel att ha att göra med och kommunicerar bra och tydligt. Allt gick smidigt, vi är nöjda.

Lovisa V
Uppsala

Informativ, hjälpsam, svarade på alla tänkbara frågor. Visade objektet på ett bra sätt.

Carlo B
Märsön

Mäklaren ger ett professionellt bemötande och mån om att alla är nöjda. Han har följt med oss hela tiden i hela processen av försäljningen. Har kunnat förklara på ett tydligt sätt hela processen på vad som händer vid varje steg av försäljningen.

Ann B
Märsön

Mert har ett mycket bra bemötande och han har hjälp oss med vår försäljning..och kunnat på ett enkelt sätt förklara varje steg i försäljningsprocessen.

Per M
Sankt Ilian

Väldigt positiv och trevlig, bra kontakt mellan oss ,en mäklare ska va påläst ,kunna svara på frågor och vara aktiv vid visning tycker vi och det är Mert ,försäljningen gick bra han tog fram olika förslag på affären så de funka bra tycker vi .

Oskar S
Björklinge

Trevlig och hjälpsam. Gör sitt jobb på ett bra sätt och ger bra tips och råd hur man ska tänka.

Fredrik N
Köpte sin bostad med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Alunda

Mert var och är en trevlig och engagerad mäklare. Mert var alltid alert, svarade snabbt och fanns tillgänglig även lite udda tider för snabba frågor vilket uppskattades. Kommunikationen var rak och ärlig, professionell och lyhörd men samtidigt med en personlig prägel. Mert var fokuserad på uppgiften och gav ett mycket gott intryck. Jag skulle säga ett mycket gott betyg som mäklare som gjorde ett mycket bra jobb. Jag har inget annat än gott att säga så jag kan med gott samvete rekommendera Mert på svensk fastighetsförmedling som mäklare.

Annica L
Skyttorp

En mycket bra mäklare - trevlig, proffsig och pålitlig.

Whilma H
Slavsta

Vi har både köpt och sålt med Mert. Vi har otroligt positiva upplevelser både i egenskap som köpare och säljare. Mert är tillgänglig, flexibel, lyhörd och rak i sin kommunikation. Har har genomgående gjort båda våra affärer bra.

Jimmy E

Bra..............................!

Elin B
Sålde sin bostad med hjälp av Mert Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Alunda

Trevligt,kunnigt och proffsigt bemötande

Torun S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Sävja

Trevligt bemötande och snabb kontakt!

Therese S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elenor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Uppsala

En varm och tillmötesgående mäklare som upplevs genuint trevlig.

Johan E
Rosendal

Bra bemötande och smidig hantering. Gav bra information och kunde svara bra på frågor.

Ann W
Sävja

Jag har anlitat Rebecka Stråle vid två tillfällen, hon är ett proffs! Jag kan varmt rekommendera henne.

Jonathan S
Luthagen

Andreas var en trevlig och lättsam mäklare att jobba med. Han var lyhörd inför våra funderingar och tankar kring försäljningen och var aktiv i att ordna visningar m.m. Positivt bemött överlag. Kan rekommendera Andreas.

Svar från Andreas Ejresund

Hej Jonathan och tack för att jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet =) Önskar dig en riktigt härlig vår och tack för dina fina ord!

Erik A
Burvik Golfresort

Mert var mycket engaged och hjälpsam och gjorde det där "lilla extra". God tillgänglighet vilket betydde mycket för oss. Skillnaden gentemot en tidigare mäklare vi hade anlitat var påtaglig. Rekommenderas varmt.

Shwan G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ejresund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
Luthagen

Andreas är en väldigt seriös, pålitlig och effektiv mäklare! Mycket bra i kommunikation och fanns alltid till hands. Rekomenderas!

Svar från Andreas Ejresund

Hej Shwan. Grattis till er fina lägenhet och din ord värmer. Önskar er båda en fin vår =)