Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala, sid 2

Kungsängsgatan 14, 753 22 Uppsala — Visa karta

Köpa eller sälja bostad i Uppsala eller Knivsta? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden och har koll på vad köpare och säljare i området vill ha!

Uppsala är en anrik, men också modern stad på många sätt. Här finns allt från vikingatidens gravhögar, via Domkyrkan till det minimalistiska Uppsala Konsert och Kongress. Upplev den lilla storstaden i centrum, den stora småstaden i stadens utkanter och landsbygdens lugn på knappa avstånd från stadens mitt.

Här finns boende för alla smaker och tack vare effektiv kollektivtrafik och bra vägförbindelser är det enkelt att pendla både till mindre orter på Uppsalaslätten och till Stockholm.

Vi hoppas att du ska kontakta oss med dina frågor och funderingar kring boende i Uppsala och Knivsta. Välkommen!

Läs vad 707 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

• 2019-06-24

Josefin H skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Flexibelt och mycket trevligt bemötande. Tydlig mäklare och process. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-23

Hans B skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har sålt en villa.
    Mäklaren har bemött mig väl och vid första mötet fick jag för mycket information. Det har dock fungerat att komma in i en del eftersom. Vi har fått tips om förbättringsförslag på villan och en fungerande tidplan.
    Mäklaren har kunnat hantera att vi som ägare pga separation inte har pratat med varandra utan han har fått prata med båda i alla frågor.
    Ja, mäklaren levde upp till förväntningarna men det är mycket kostnader omkring försäljningen som vi har tagit på oss. Kan tycka att en del är lite överdrivet omfattande och ändå inte heltäckande.
    Avseende råd eller beskrivning av försäljningssituationen så tycker jag att vi har fått en bra och som det verkar relevant bild av marknadsläget/försäljningssituationen.
    Totalt fungerade Svensk Fastighetsförmedlings mäklare bra för försäljningen. Läs mer
  • 2019-06-20

Therese M skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag och maken har köpt en bostadsrätt i Uppsala. Jag anser att vår mäklare Rebecka Stråle bemött oss på ett trevligt och professionellt sätt. Jag häpnar över hennes tillgänglighet! Jag hade inga direkta förväntningar på hur mäklaren skulle vara men sammanfattningsvis blev vi glatt överraskade av Rebeckas bemötande. Läs mer
  • 2019-06-13

Felix N skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Bostadsrättslägenhet, Väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare Läs mer
  • 2019-06-12

Michael E skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Hungrig, skicklig och ytterst professionell Läs mer
  • 2019-06-11

Johan B skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag använde Rebecka som mäklare för att sälja min lgh. Jag är väldigt nöjd med henens insats då jag upplever hon har agerat väldigt seriöst och ambitiös rakt igenom hela processen. Hon har dessutom agerat servicemässigt utöver vad man kan förvänta sig av en mäklare, både till mig men också till det som sedemera blev slutgiltig köpare, vilket jag är övertygad var en avgörande faktor till att den lyckades försäljningen blev av. Jag skulle varmt rekommendera Rebecka för framtida uppdrag. Läs mer
  • 2019-06-09

Gunnar L skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt 2:a Bra bemött. Hon lewvde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Evy Jeanette A

2019-06-08

Evy Jeanette A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Stort tack Elenor Jansson för ditt engangemang vid försäljningen av min mammas fritidshus,lätt att få kontakt med,engagerad, kunde svara på alla frågor som vi hade, snabb affär vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2019-06-07

Tom E skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevlig, tydlig, ärlig, saklig, bra! Läs mer
  • 2019-06-03

Fredrik Q skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålt liten bostadsrätt. Enkelt och snabbt så som jag ville ha det. Läs mer
  • 2019-06-03

Yasar K skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har köpt bostadsrätt av Ronja! Allting var bra genomfört. Läs mer
  • Susanna T

2019-06-03

Susanna T skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Duktig, proffsig och härlig energi!
    Fick förtroende på en gång och allt gick snabbt och smidigt! Bra återkoppling och kunde bolla tankar fram och tillbaka.
    Rekommenderar varmt att välja Sofie och Svensk Fast som mäklare. Snygga prospekt och mycket härligt bemötande när man kliver in på kontoret! ⭐️ Läs mer
    2019-06-11 Sofie B svarar Susanna T
    Stort tack Sanna för din återkoppling om mig som mäklare och vår reception, de fina orden gör oss jätteglada! Det har varit roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet och vårt samarbete har fungerat utmärkt! Snart dags för tillträde, ha en fin sommar så ses vi då! :)
  • 2019-06-02

Jens E skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde en villa i Uppsala, våra förväntningar blev inte helt infriade men vi tycker ändå att mäklaren gjort en bra jobb. Vi har under perioden mötts av ett proffsigt agerande med positiv klang. Läs mer
  • 2019-05-31

Maria J skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt en lägenhet med stort renoveringsbehov. Uppfattade mäklaren som professionell och förtroendeingivande. Snabb och tillmötesgående att hitta flexibla lösningar. Läs mer
    2019-06-04 Karolina L svarar Maria J
    Tack så mycket Maria :) så kul att kunna hjälpa till!
  • 2019-05-30

Tommy V skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Gick för fort men det blev bra jätte bra Läs mer

David K skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag köpte en lägenhet på Gnejsvägen 10. Sofie är otroligt trevlig och får en att känna sig trygg. Alltid snabb på att svara på mina frågor och hjälpa till. Allt har verkligen varit jättebra! Läs mer
    2019-06-07 Sofie B svarar David K
    Tack för ditt omdöme! Det känns jättebra att du upplevt mig så och att du känt dig trygg nu när du köpt din första lägenhet, det är min målsättning under varje försäljning. Stort lycka till med både lägenhet och studier!
  • 2019-05-29

Håkan Å skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket nöjd med Elisabeth Osborne som trots svår marknad lyckats sälja min lägenhet till ett förhållandevis bra pris. Läs mer
    2019-05-29 Elisabeth O svarar Håkan Å
    Tack Håkan. Jag uppskattar att du verkligen vet hur bostadsmarknaden fungerar nu och att du tog med det i beräkningen. Jag är glad att mitt arbete gav utdelning.

Marita W skrev om Johan Gelin en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte en 4a i Sävja i Uppsala. Affären gick snabbt och smidigt.
    Min mäklare Johan Gerlin är den mäklare som har varit mest serviceinriktad av de mäklarna jag har haft kontakt med genom åren. Han hade täta kontaktförbindelser över tel och när vi var överens med säljaren kunde vi skriva på kontraktet och skicka blanketterna över posten. Jättebra när man bor i Värmland så man slipper åka extra. Kan varmt rekommendera honom som er mäklare.

Mvh Marita Läs mer
  • Agnetha A

2019-05-27

Agnetha A skrev om Sofie Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har haft hjälpt av Sofie med försäljningen av vår stuga Börje-Gränby 75.
    Sofie har varit en klippa genom hela försäljningsprocessen. Hon har varit väldigt tillmötesgående, svarat snabbt på alla tusen frågor, stöttat och förklarat när jag inte alltid har hängt med. Hon har varit noggrann i allt hon har företagit sig. Det har känts väldigt tryggt att ha Sofie som vår försäljare. Hennes positivism och inkännande attityd har ingett trygghet. Jag vill varmt rekommendera Sofie till andra kommande försäljningsuppdrag. Läs mer
    2019-06-07 Sofie B svarar Agnetha A
    Stort tack Agnetha för din återkoppling om mig som mäklare, de fina orden gör mig jätteglad! Jag önskar dig och Lars allt gott i framtiden!
  • 2019-05-26

Mariam S skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Annelie har verkligen engagerat sig och varit hjälpsam med allt. Lätt att få kontakt med henne och är väldigt trevlig! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-05-24

Helena L skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har köpt Lura 52. Jag fick ett mycket positivt bemötande av Helene Molund, mina förväntningar infriades med råge. Läs mer
  • 2019-05-23

Fatmir G skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    En duktig mäklare med lång erfarenhet.
    En mäklare som man kan lita på. Bostadsaffären gick som jag hade förväntat mig , utan problem ;-) Läs mer
  • 2019-05-21

Oskar W skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag tycker att mäklaren i fråga var skicklig på att informera om bostaden och dess egenskaper. Mäklaren var tydlig, koncis och bemötandet kändes genuint. Läs mer
  • 2019-05-21

Johnny J skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Sålde fritdshus
    jättebra bemötande och kommunication
    mäklaren levde upp till alla förväntningar Läs mer
    2019-05-24 Mikaela T svarar Johnny J
    Tack Johnny för er fina rekomendation och vad kul att ni upplevde den service som jag strävar efter i mina affärer!
    Mikaela T gillar detta
  • 2019-05-20

Agnetha A skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi har fått utmärkt hjälp av Annelie att sälja stor lägenhet i city. Proffsigt och tillmötesgående på alla sätt! Läs mer
  • 2019-05-19

Björn W skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Mycket trevlig, bra och kompetent bemötande! Läs mer
  • Herman V

2019-05-19

Herman V skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag sålde en bostadsrätt i Luthagen med Rebecka som mäklare. Från början till slut blev jag bemött av en trevlig och kompetent mäklare som dels hade förstående för mina behov men även bostadsmarknadens dåvarande läge. Vi klarade att nå mina mål trots den sega marknaden vilket visar på Rebeckas stora entusiasm och seriositet som mäklare. Tack för allt Rebecka! Läs mer
  • 2019-05-19

Gabriel L skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag köpte en etta på Luthagesplanaden i Uppsala. Jag blev bemött mycket professionellt utav mäklaren och har genom hela proceduren fått hjälp steg för steg vad som behövs göras/rekommenderats att göras för att få det hela så smidigt som möjligt.

Jag vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar på en mäklare då detta var första gången i livet jag kom i kontakt med en. Upplevelsen satte ribban högt då jag nu vet hur ett korrekt arbete skall genomföras! Läs mer

Carlos R skrev om Jimmy Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag anlitade Jimmy Moberg igen som fastighetsmäklare. Den här gången till vårt hus som såldes i Bälinge innan visningen :) Supernöjd med Jimmy Moberg's insats och bemöttning varje gång vi hördes, därav fick vi priset vi ville.

Jag kan utan tvekan säga att jag tänker anlita Jimmy igen, oavsett vilken mäklarfirma han jobbar för i framtiden. Läs mer
  • 2019-05-18

Ulrika B skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Positiv.Ordning o reda.Bra återkoppling.Tillit.En toppenmäklare helt enkelt som jag varmt rekomenderar. Läs mer
  • 2019-05-18

Margareta A skrev om Elisabeth Osborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Elisabeth Osborne fick i uppdrag att sälja mitt fritidshus. Hon har på ett utmärkt sätt skött allt från grundligt förarbete till slutlig försäljning. Elisabeth är ett föredöme som fastighetsmäklare och mycket kunnig. Läs mer
  • Jonas W

2019-05-16

Jonas W skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    *Jag har sålt en lägenhet i Storvreta.
    * jag blev bemött på ett mycket bra sätt även om mötet blev lite kort pga att jag behövde åka till banken.
    * nu blev min lägenhet såld innan visning så allt gick över förväntan.
    * allt gick som sagt väldigt snabbt och smidigt och för min del har allt känts jätte bra mellan mig och Karolina(mäklaren) samt personen som då köper min lägenhet. Läs mer
    2019-06-04 Karolina L svarar Jonas W
    Tack Jonas :) så kul att höra att du blev nöjd och att få hjälpa dig trots att du hittade din egna köpare! Hoppas nu att du kommer att trivas i din nya bostad och att du får en härlig sommar!
  • 2019-05-16

Per-Olov G skrev om Helene Molund en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Helen hjälpte oss att sälja vårt hus. Helen har varit jättebra genom hela processen från första kontakt till avslut. Kan varmt rekommendera att anlita Helen som er mäklare. Läs mer
  • 2019-05-13

Mattias J skrev om Karolina Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi anlitade Karolina Lindgren som mäklare när vi skulle sälja våran lägenhet.
    Trots svår marknad som säljare i Uppsala så gjorde hon ett fantastiskt jobb och vi sålde lägenheten till ett bra pris.
    Hon var väldigt hjälpsam och lyhörd.
    Rekommenderar henne verkligen. Läs mer
    2019-06-04 Karolina L svarar Mattias J
    Tack så mycket Mattias :) så kul att få hjälpa er med försäljningen! Marknadsläget är svårt att göra något åt, men inför varje visning gjorde ni ett fantastisk jobb och det var alltid rent och snyggt! Hoppas nu att ni kommer att trivas i er nya bostad! Önskar er en fin sommar! :)
  • Harald L

2019-05-10

Harald L skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag och min sambo sålde en lägenhet i Uppsala. Vi hade träffat tre mäklarfirmor innan vi fick besök av Ronja och vi var både överrens direkt efter mötet avv Ronja var rätt person att förmedla vår bostadvidare. Ronja var den enda(!) mäklaren som kommenterade något positivt om vår lägenhet och visade en hunger för att göra ett bra jobb, hon presenterade en välgenomtänkt idé och tillvägagångssätt för hur vi skulle tackla en marknad som gått ner sedan vi köpte och där vi som säljare var oroliga om vi ens skulle få tillbaka pengarna. Vi fick superbra hjälp med stylingtips och vi följde dem till punkt och pricka, detta tillsammans med snygga bilder och framförallt 3-D-visning(!) med Svensk Fast presenterade vår lägenhet på absolut bästa sätt. Ronja lyckades förmedla vår bostad inom en vecka från att vi lagt upp annonsen och till ett pris som vi var absolut mer än nöjda med.
    Vi är supernöjda med Ronja, från hennes arbetsplan, att hon stod på sig med sitt arvode, enkel att kommunicera med och nå, till visningar och hur hon hanterade budgivning och intressenter. Hade vi kunnat så får Ronja 6 av 5 Rekommendationer från oss! Läs mer
  • 2019-05-10

Nicklas A skrev om Jessica Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har bara bra saker att säga om Jessica och hennes arbete i samband med köpet utav vår nästa bostad och även med försäljningen utav den nuvarande. Proffsig, sund och trevlig!

Vi blev alltid bemötta på ett strålande sätt och upplever det som att vi fick goda råd och ärliga svar på alla våra frågor och funderingar.

Supernöjda helt enkelt! Läs mer
  • 2019-05-09

Fredrik B skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Ett rakt igenom bra genomfört uppdrag. Läs mer

Fredrik B skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Trevligt bemötande. Klara snabba svar på de frågor vi hade. Läs mer
  • 2019-05-09

Philip W skrev om Annelie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte lägenhet genom Annelie och har bara gott att säga. Superlätt att prata med, kunnig och väldigt behjälplig med funderingar och problem som jag och min sambo stött på!

Har verkligen inget att påpeka utan allt har bara varit jättesmidigt.

Tusen tack! Läs mer

Agneta B skrev om Ronja Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Som spekulant har jag avskräckts av andra mäklare som varit lite för pushiga/gåpåigs/för mkt säljare.

Ronja var lugnare, väntade in attvi frågade. Därutöver mkt tydlig, informativ o hjälpsam. Läs mer
  • 2019-05-08

Kurt A skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt mitt fritidshus
    Fick trevligt och kunnigt bemötande
    Allt blev bra, över mina förväntningar

Mycket nökd Läs mer
  • 2019-05-06

Anna S skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Har sålt vårt hus med hjälp av denna fantastiska mäklare. Fanns med oss i varje steg. Kändes tryggt och skönt att ha en sådan proffsig mäklare. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-05

Marion M skrev om Carl Gustén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Vi sålde en lägenhet. Engagerad och duktig mäklare. Gav handfasta råd och förslag inför försäljning. Vi fick mer för lägenheten än vi trott vi skulle kunna få. Läs mer
  • Rickard J

2019-05-05

Rickard J skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpt bostadsrätt
    Trevlig och proffsig
    Levde upp till alla förvämtningar
    Snabb men trygg Läs mer
  • Josefine B

2019-05-04

Josefine B skrev om Anette Blomstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Anette hjälpte oss att sälja vår lägenhet när vi hade köpt ett hus. Vi är väldigt nöjda med hennes insats och vi har känt oss trygga från början till slut. Hon är trevlig, engagerad och kompetent. Det märks att hon brinner för sitt yrke och har fullt fokus på sina kunder/klienter. Jag kan varmt rekommendera henne och svensk fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2019-05-04

Kurt M skrev om Carl Gustén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Förmedlat försäljning av Brl.
    Mkt bra och löpande kontakt med och arbete av mäklare Carl Gusten på en osäker marknad. Motsvarade höga förväntningar. Rekommenderas starkt. Läs mer
    Carl Gustén gillar detta
  • Lila W

2019-05-02

Lila W skrev om Mikaela Tallkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Fastighetsmäklare Mikaela Tallkvist är en fantastisk människa.
    Från första kontakten in ger Mikaela Tallkvist ett stort förtroende och ett professionellt intryck och som säljare känna sig i goda händer.
    Det är mycket väl tänkt med Svensk fastighetsförmedling så seriöst och genomtänkt i alla lägen.
    Jag Lila Wiman är mycket nöjd med all information från allra första början och under hela processen som Mikaela Tallkvist givit mig.
    Jag blir imponerand över hur väl genom tänkt allt är...
    Fotograferna var mycket skickliga och jätte trevliga.
    Mikaela Tallkvist rekommenderar jag verkligen i all framtid, mycket duktig och jätte trevlig.
    Svensk fastighetsförmedling har verkligen tillgång till en riktig klippa till mäklare Mikaela Tallkvist.
    Tack Mikaela Tallkvist för allt ditt tålmodiga arbete. Du är en fantastisk människa. Läs mer
    2019-05-24 Mikaela T svarar Lila W
    Tusen tack för de otroligt fina orden, och tack för ett fint sammarbete! Det har varit en fröjd att få hjälpa er med eran bostad. Hoppas att ni skall trivas bra på erat nya ställe. Allt gott!
    Mikaela T gillar detta
  • Andreas F

2019-05-02

Andreas F skrev om Carl Gustén en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Köpte bostadsrätt. Seriöst och professionellt bemötande av mäklaren som var alltid lugn och skapade bra förtroende. Läs mer
    Carl Gustén gillar detta
  • 2019-04-27

Anna-Lisa P skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Kompetent mäklare, rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-26

Victor S skrev om Rebecka Stråle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrätt. Bemötandet av mäklaren har varit över min förväntan på mäklare. Hon har varit väldigt hjälpsam, öppen, ärlig och jobbat hårt för att få till en försäljning av min bostadsrätt.

5 av 5 Läs mer
Jessica Gustafsson