Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Ska du byta bostad i Vallentuna? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har förmedlat bostadsrätter, villor, fritidshus, hästgårdar och tomter i många år. Vi har koll på bostadsmarknaden i hela området.

Vi erbjuder en trygg och anpassad mäklartjänst för dig som vill få ut det mesta av bostadsaffären. Bred marknadsföring och ett stort kundregister gör att möjligheterna att hitta rätt köpare är stora. Dessutom hjälper vi gärna till med råd, tips och svarar på frågor inför din försäljning.

Kom gärna förbi vår bobutik i Vallentuna Centrum för personlig service. Varmt välkommen!

Läs vad 151 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

• Marie Ö
    Marie Ö skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde vårt radhus och vi har bara positiva upplevelser av försäljningen och är nöjda med det pris vi fick för bostaden. Läs mer
    2018-05-31 Fredrica G svarar Marie Ö
    Tusen tack för förtroendet, Marie!
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt bostadsrätt. Trevlig, ödmjuk och inspirerande mäklare. Läs mer
    2018-05-23 Fredrica G svarar Sandra S
    Tack, snälla! Jag kommer och kollar när du fixat iordning.
  • Urban S
    Urban S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mäklartjänst Malou Parkkila på Svensk Fastighetsförmedling i Vallentuna. Malou har mycket trevlig och professionell i sitt bemötande, och tog sig an säljuppdraget med stort engagemang vilket ledde till en bra affär för både säljare och köpare. Läs mer
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine var trevlig, tydlig och rak i sin kommunikation när vi köpte vår bostad. Läs mer
    2018-05-16 Josefine S svarar Elisabeth B
    Tack Elisabeth för ditt omdöme!
  • Magdalena P
    Magdalena P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig, kunnig , effektiv och ärlig mäklare som stöttat oss i våra beslut 👍🏻😊 Läs mer
    2018-05-16 Josefine S svarar Magdalena P
    Tack Magdalena för dina fina ord! Jag är glad att jag fick ert förtroende i er försäljningsprocess!
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålde en bostadsrätt och blev väldigt positivt bemött av mäklaren. Hon är trevlig och professionell. Svarade alltid om man hade en fråga eller undran.
    Jag hade såklart en förväntan att gå med mer vinst, men mitt i en nedgång på bostadsmarknaden var det inte så lätt, trots detta lyckades Josefine ändå sälja för det vill minst behövde sälja för. Mycket tacksam! Läs mer
    2018-05-08 Josefine S svarar Susanne M
    Tack för ditt omdöme Susanne! :) Jag är glad att jag gjorde er nöjda trots motgångar på marknaden!
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig och driven, håller kontakten och återkopplar. Läs mer
    2018-05-03 Fredrica G svarar Staffan N
    Tack så mycket för förtroendet vid försäljningen. Må gott så ses vi!
  • Michael Ö
    Michael Ö skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mkt bra service genom hela försäljningen. mvh Michael Läs mer
    2018-05-08 Josefine S svarar Michael Ö
    Tack Michael! Vad roligt att höra :)
  • Monique K
    Monique K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Whe sold our house, vila.
    Fredrica is the best!
    Everything we wish, she did it!
    Hard working lady. Läs mer
    2018-04-29 Fredrica G svarar Monique K
    Thanks for everything! Lots of love to you, Monique!
  • Aart K
    Aart K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde en villa. Vi kände mäklaren från när vi köpte huset för fem år sen. Vi hade goda erfarenheter då och tyckte att försäljningen skulle gå bra och snabbt. Läs mer
    2018-04-29 Fredrica G svarar Aart K
    Jag är glad att jag kunde hjälpa er och att det gick som planerat. Ni har varit så duktiga genom allt. Stor kram!
  • Anette U
    Anette U skrev om Cecilia Kåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag är nöjd med allt. Mäklaren var mycket hjälpsam och tillmötesgående. Synd bara att vi inte nådde upp till den prisnivå som vi ville ha som säljare. Annars var allt till belåtenhet Läs mer
    2018-04-27 Cecilia K svarar Anette U
    Tack Anette för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ha det gott!
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica har varit väldigt bra och lätt att samarbeta med. Duktig mäklare som vill både säljarens och köparens bästa.
    Kunde inte ha valt en bättre mäklare till att sälja min bostad. Läs mer
    2018-04-23 Fredrica G svarar Andreas E
    Vad glad jag blir att höra att du är nöjd! Önskar dig all lycka till med nya boendet. Stor kram!
    Andreas E gillar detta
  • Johan S
    Johan S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket proffsigt bemötande genom hela processen från början till slut, ordning och reda och tydlig.
    Levde mycket väl upp till förväntningarna som vi hade på mäklaren Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Johan S
    Hej Johan,
    Stort tack för din rekommendation!
    Det har varit mycket roligt att hjälpa er genom hela köp- och säljprocessen! Jag vill igen tack för ert förtroende!
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Kompetent! Allting har varit super för oss som köpare! Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Camilla T
    Hej Camilla,
    tack för din fina rekommendation.
    Vad roligt att jag kunde hjälpa till och att ni blev så nöjda!
    Mvh Malou
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mäklaren har på ett utmärkt sätt tagit hand om visningar
    samt givit både mig som säljare och köparen en förtroende-
    ingivande handledning. Läs mer
  • Mathias U
    Mathias U skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra och trevligt bemötande. Bra och öppen dialog. Läs mer
    2018-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Mathias U
    Hej Mathias, tack för fint omdöme och stort grattis till ditt nya boende!
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine är mycket professionell och visar på ett stort engagemang genom hela processen. Hon känns kunnig och erfaren samtidigt som hon är personlig och lätt att prata med. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare till andra som ska sälja framöver!
    /Caroline Wiklund Läs mer
    2018-04-06 Josefine S svarar Caroline A
    Tack Caroline, vilket fint omdöme. Det värmer verkligen. Jag är glad att jag fick ditt förtroende i en så stor och viktigt affär! Vi fick ändra och tänka om gällande tidsplanen ett antal gånger för att få bästa resultat, vilket det också blev i slutändan :)
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Fredrica Glatstein.
    Vi upplever att vi blivit bemötta på ett både professionellt, trevligt och varmt sätt, och vi har känt oss trygga genom hela proceduren, från att vi valt att lägga ut vår lägenhet på läge + och fram till försäljning.
    Fredrica har visat stort engagemang i oss och varit mån om att allt ska kännas rätt, hela vägen. Hon har svarat på frågor i tid och otid och gett oss både fakta och råd.
    Vi är mycket nöjda med både upplägget och genomförandet! Läs mer
    2018-04-05 Fredrica G svarar Ulrika F
    Tusen tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att få jobba med dig och Niclas. Önskar er all lycka med allt det nya! Stor kram.
  • Heidi H
    Heidi H skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica har varit kunnig, angagerad och vi kände stort förtroende för henne. Läs mer
    2018-04-05 Fredrica G svarar Heidi H
    Härligt att vi nådde ända fram. Vi ses i Åkersberga till sommaren!
  • Christian I
    Christian I skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålde bostadsrätt under lågsäsong, strax efter att det nya amorteringskravet trätt i kraft mars 2018.

Josefine är engagerad, driven och lätt att ha att göra med. Brinner verkligen för sitt jobb och svarar snabbt på frågor. Tog sig tid för flera långa personliga möten. Rekommenderade även en duktig stylist.

Jag är mycket nöjd med hennes service och rekommenderar därför Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna. Läs mer
    2018-04-03 Josefine S svarar Christian I
    Hej Christian. Stort tack för ditt fina omdöme, det värmer verkligen!
  • Mari Helén W
    Mari Helén W skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrika är en mycket kompetent, trevlig och oerhört engagerad mäklare! Hon får högsta betyg och jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska göra fastighetsaffärer!
    Jag kände mig helt trygg genom hela processen. Läs mer
    2018-03-26 Fredrica G svarar Mari Helén W
    Tack så mycket för bra samarbete, fina ord och att jag fick förtroendet att förmedla din lägenhet. Önskar dig all lycka med nya boendet!
  • Kim B
    Kim B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    En oerhört bra totalupplevelse med denna mäklare!
    Ska ni sälja så tveka inte på att välja Josefine. Trevlig, glad, lyhörd och proffesionell. 10/10 från mig👍 Läs mer
    2018-04-03 Josefine S svarar Kim B
    Kim, tack för ditt omdöme. Vad glad jag blir och tack för att jag återigen fick ditt/ert förtroende :)
  • Bernt Hans Åke N
    Bernt Hans Åke N skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hon är bara bäst!
    Hårt arbetande med stor erfarenhet och kunnande.
    Kunde inte vara mera nöjda.
    Har total koll på läget och är beredd att jobba
    hårt för din sak.
    Vi har erfarenhet från totalt sex st fastighetsaffärer
    och hon är absolut bästa val.
    Eva och Hasse. Läs mer
    2018-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Bernt Hans Åke N
    Hej Hasse och Eva! Vilket fint beröm! Stort tack, det värmer verkligen att höra det från så erfarna säljare som ni är!
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Proffesionellt och trevligt bemötande från mäklaren och hennes kollegor, upplevde stort förtroende och kunnigt bemötande i frågor.
    Kan varmt rekomenderas Läs mer
    2018-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Pernilla E
    Hej Pernilla, Vad roligt att ni är nöjda med mig och mina kollegor och tack för att ni rekommenderar oss! Jag vill också tacka för ett mycket bra samarbete kring hela försäljningsprocessen. Det känns så rätt att vi fotade utebilderna redan i somras så att er jättefina trädgård verkligen kom till sin rätt mitt i snörik årstid! :)
    Lycka till med ert nya boende!
  • Therese G
    Therese G skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine sålde vår villa det skötte hon perfekt! Höll oss hela tiden väl informerade om läget och vad som hände. Läs mer
    2018-03-19 Josefine S svarar Therese G
    Hej Therese!! Tack för ditt omdöme, så glad att jag kunde hjälpa er i hamn. Stor Kram
  • Ina M
    Ina M skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Positiv erfarenhet både av att köpa och sälja med Malou. Hon tar sig tid, är engagerad, tillmötesgående, hjälpsam och framåt med en härlig energi. Brett kunnig inom många för sitt yrke relevanta områden och alltid med svar på tal! Har bemött oss mycket trevligt, proffsigt och personligt genom hela processen och ordnat saker effektivt och på obekväma arbetstider. Rekommenderar Malou varmt! Läs mer
    2018-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Ina M
    Hej Ina, stort tack för dina fina ord och för att du rekommenderar mig vidare! Det känns så roligt att jag fick möjlighet att hjälpa er till en lyckad försäljning.
    Varmt lycka till med ert nya boende!
  • Rita H
    Rita H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Lugn och glad. Personlig. Proffsig. Generös. Bjuder på sig själv. Läs mer
    2018-03-05 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Rita H
    Hej Rita, tack för fin bedömning av min mäklartjänst! Det har varit så kul att samarbeta med er! Stort tack igen för att jag fick ert förtroende!
    Kram Malou
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt trevligt bemötande och gav ett väldigt proffsigt intryck.
    Förklarade hela processen på ett väldigt bra och lättförståeligt sätt. Läs mer
    2018-03-02 Josefine S svarar Magnus D
    Tack för ditt omdöme Magnus! Vad glad jag blir :) Varmt välkommen till Vallentuna, tror du kommer trivas väldigt bra i din nya bostad.
  • Inger J
    Inger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra bemötande.
    Förtroendefullt arbete. Läs mer
  • Lars Christer S
    Lars Christer S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra och engagerad! Säger vad hon tycker! Bemöter människor vänligt. En mäklare att lita på. Läs mer
    2018-02-14 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lars Christer S
    Hej Christer, Tack snälla för fina ord!
    Jag tackar varmt för att jag fick ditt förtroende igen och det känns jättekul att ha fått hjälpa till en andra gång.
    Ha det gott!
  • Lillemor L
    Lillemor L skrev om Cecilia Kåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag och vi är mycket nöjda med Cecilia Kåhlin, från allra första mötet i början på jan till kontraktsskrivning med säljaren 2018-02-08. Cecilia är mycket professionell, kunnig, driftig och trevlig. Hon svarar mycket bra, snabbt och tydligt på frågor samt fixar så att det fungerar med tider, underlag mm. Cecilia får absolut högsta betyg av mig och oss. Läs mer
    2018-02-15 Cecilia K svarar Lillemor L
    Stort tack för de jättefina orden. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas Lillemor trivs bra i sitt nya boende framöver. Ha det gott!
  • Robin H
    Robin H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou Parkkila är en väldigt duktig mäklare med hög kompetens och har gjort att vi som säljare har känt oss trygga med försäljningen från start till påskrift av köpekontraktet. Jag känner mig helt övertygad och rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2018-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Robin H
    Hej Robin, stort tack för ditt fina beröm och rekommendationen. Det har varit så trevligt att samarbeta med er!
    Varmt lycka till med ert nya boende!
  • Sven Roger G
    Sven Roger G skrev om Cecilia Kåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Ett bra bemötande. Bra samtal om budläggningens upplägg!
    Låg på intressenterna i en ”sval” marknad och arbetade hårt för att komma till avslut! Läs mer
    2018-01-29 Cecilia K svarar Sven Roger G
    Hej,
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er vid er försäljning. Vi ses snart igen och jag hoppas ni har det bra tills dess. Hälsa hem!
  • Najia B
    Najia B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket professionellt och samtidigt varmt och trevligt bemötande!!! Läs mer
    2018-01-30 Josefine S svarar Najia B
    Najia, tack för ditt omdöme! Ni kommer trivas så i Vallentuna och i ert nya hus!
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    vi är mycket nöjda med Josefine då hon fick hela affären att kännas vänskaplig och rak, ingenting va oklart och samtalen va på en nivå som får det att kännas som att det inte bara är ett jobb utan även någonting hon gillar att göra. Läs mer
    2018-01-17 Josefine S svarar Andreas S
    Hej Andreas!! Tack för ditt omdöme :) Det stämmer, där här är något jag verkligen gillar att göra! Ha en fin dag så hörs vi snart igen.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Extremt proffsig från start till slut. Vi kände stort förtroende för Josefine genom hela processen. Både säljare och köpare mycket nöjda. Maxpoäng helt klart. Kan varmt rekommenderas till alla inblandade parter. Lycka till Josefine du är fantastisk i ditt yrke! Läs mer
    2017-12-21 Josefine S svarar Daniel H
    Daniel, stort tack för ditt fina omdöme! Jag är så glad att jag fick ert förtroende!! Att ha haft er som uppdragsgivare har både varit roligt, trevligt och givande. Hälsa så gott till Marie och ha en fantastiks jul!
    Daniel H gillar detta
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt bra, har förtroende för henne sedan tidigare då hon sålde mammas lägenhet och hjälpte till när hon köpte radhus. Man känner sig trygg med henne som mäklare. Läs mer
    2017-12-07 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Pernilla B
    Hej Pernilla, tack för din fina rekommendation! Det var verkligen roligt att kunna hjälpa er familj i ännu en affär. Stort grattis till ditt nya boende och jag hoppas att du kommer att trivas!
    Ha det gott! Malou
    Pernilla B gillar detta
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket trevlig, professionell, kunnig. Läs mer
    2017-12-21 Josefine S svarar Amanda F
    Hej Amanda! Tack för ditt omdöme :) Vad roligt att ni blev köpare till denna lägenhet, där kommer ni trivas bra! Önskar er en härlig julledighet.
  • Maria B
    Maria B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag fick ett fantastiskt bemötande av min mäklare Josefin Simonsson i Vallentuna! Det va andra gången jag anlitade henne o rekommenderar henne verkligen!!
    Hon är proffsig o följer verkligen upp sina kunder och finns alltid till för att hjälpa om man behöver! Läs mer
    2017-12-01 Josefine S svarar Maria B
    Tack Maria för ditt omdöme! Jag är glad att jag fick ditt förtroende igen :). Jag ser fram emot att få komma på en fika i ert nya hus framöver!
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi är väldigt nöjda med att vi valde Josefine. Olikt somliga mäklare känns hon både slipad och genuint trevlig.

Kommunikationen har fungerat utmärkt. Snabba svar om vi haft frågor. Har löpande frågat hur vi vill göra, men samtidigt sagt till om hon tror det kan vara smart att göra annorlunda. Vi hade en lite krånglig situation med utlandsboende och fullmakter, och hon löste det smärtfritt.

Josefine kämpade på i en plötsligt trög marknad och lyckades bättre än vi hade hoppats på. Hon ihärdade och fick till en budgivning och ett bra slutpris trots att hon enkelt hade kunnat förespråka ett snabbare avslut som hade inneburit mindre jobb för henne. Läs mer
    2017-11-29 Josefine S svarar Henrik N
    Hej Henrik! Stort tack för ditt mycket fina omdöme. Vad glad jag blir! Min målsättning är att få till en, för parterna, smidig försäljningsprocess med ett så högt slutpris som möjligt för mina säljare. Det känns naturligtvis extra roligt att lyckas med detta i en avvaktande marknad som vi befinner oss i nu. Jag är så glad att jag fick ert förtroende. Hoppas ni kommer att trivas med ert nya boende!
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Incredible professional with an outstanding client facing and human approach. Provided us with a wonderful support helping us to navigate the challenge of buying a house in Sweden whilst living abroad. Frederica has an open invitation to visit us at any time in our new house!! Läs mer
    2017-11-11 Fredrica G svarar Yvonne E
    Such nice words from a very nice couple! I wish you all the best and look forward to visiting you in your new house. Warm regards / Fredrica
  • Gina K
    Gina K skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Utmärkt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-11-07 Josefine S svarar Gina K
    Hej Gina. Tack snälla för ditt omdöme. Ser fram emot att se din nya lägenhet när du renoverat klar :)
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig men uppfattade att det ibland gick mer fort än rätt. Läs mer
    2017-11-01 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jenny G
    Hej Jenny, tack för ditt svar! Det var tråkigt att du upplevde det på det viset. Jag vet tyvärr inte vad du menar när du uttrycker detta, då jag inte känner till att det var något som gick fel. Om du vill får du gärna återkomma om det till mig så att jag kan lära av det och fortsättningsvis göra bättre. Tack på förhand!/Malou
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Cecilia Kåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket professionellt, ambitiöst, engagerad och vänligt bemötande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-10-25 Cecilia K svarar Ulrika E
    Tack Ulrika för de mycket vänliga orden och för ert förtroende. Jag hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
  • Sven-bertil K
    Sven-bertil K skrev om Cecilia Kåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Cecilia var en kunnig och trevlig mäklare. Man fick ett förtroende för henne på en gång. Läs mer
    2017-10-25 Cecilia K svarar Sven-bertil K
    Stort tack för att jag fick ert förtroende. Hoppas att allt är bra med er.
  • Georg S
    Georg S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har känt Malou sedan ca 7 år tillbaka och både köpt och sålt min fastighet med henne som mäklare. Vi är inte alltid överens men jag har upplevt henne som ärlig, rak, beslutsam och med ett vinnande sätt både mot mig och andra. Min relation är med henne. Hur andra anställda på firman fungerar vet inte jag men tror säkert att hennes ledarskap har gett dem den utbildning och det vett och reson som behövs för att bli bra mäklare- Läs mer
    2017-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Georg S
    Hej Georg, tänk vad tiden går!!! 7 år! Tack snälla du för att du tog dig tid att ge mig denna fina och beskrivande rekommendation. Vi har inte alltid haft samma åsikter, men det har varit ett rent nöje att diskutera olika situationer och tankar med dig. Det har lärt mig mycket att få höra din sida av saker och ting. Tack för ett mycket gott samarbete och givande diskussioner!
  • Paula L
    Paula L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag fick ett mycket bra bemötande som kund och Malou Parkkila levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2017-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Paula L
    Hej Paula, tack för din fina rekommendation. Vad roligt att höra att du är nöjd, trots att vi fick lite dålig tajming med försäljningen av orsaker vi inte kunde påverka! Varmt välkommen tillbaka när det blir dags att byta bostad igen. Ha det gott!
  • Satu Anneli M
    Satu Anneli M skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    En lyhörd mäklare , ingav förtroende, professionell. De saker som vi anmärkte på åtgärdades utan problem. Vi hade en tvist om huruvida vi eller flyttstädbolaget (som Malou rekommenderat) haft sönder ett fönster. Även detta skötte Malou rätt friktionsfritt. Läs mer
    2017-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Satu Anneli M
    Hej Satu, tack för din rekommendation och dina fina ord! Det är skönt att höra att ni är nöjda trots att vi fick ett missöde precis vid tillträdet. Sådana saker kan ju hända, men det löste sig rätt så snabbt och smidigt! Hoppas att ni trivs i ert nya hus! Ha det gott!
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine var trevlig, professionell och hjälpsam.
    Hon levde upp till våra förväntningar men kom inte att överträffa dem. Läs mer
    2017-11-07 Josefine S svarar Marcus J
    Hej Marcus, tack för ditt omdöme och för ett trevligt samarbete i samband med er försäljning. Hoppas ni har kommit i ordning i ert nya hus!
  • Anneli N
    Anneli N skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Proffsigt bemötande. Levde helt upp till våra förväntningar. Läs mer
    2017-10-25 Josefine S svarar Anneli N
    Hej Anneli. Tack för ditt fina omdöme, det gör mig jätteglad! Hoppas ni trivs i er nya bostad. Hälsa Leo.

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna