Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Ska du byta bostad i Vallentuna? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har förmedlar bostadsrätter, villor, fritidshus, hästgårdar och tomter i många år och vi har koll på bostadsmarknaden här och hela Vallentuna.

Vi erbjuder en trygg och anpassad mäklartjänst för dig som vill få ut det mesta av bostadsaffären. Bred marknadsföring och ett stort kundregister gör att möjligheterna att hitta rätt köpare är stora och vi hjälper gärna till med råd och tips inför din försäljning.

Kom gärna förbi vår BoButik i Vallentuna Centrum! Då kan vi ge dig personlig service och svara direkt på alla dina frågor om bostad och boende i Vallentuna. Välkommen!

Läs vad 9 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

• Cicilia Cissi O
    Cicilia Cissi O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevligt och ärligt bemötande, när jag frågade om det var något jag kan ändra på inför visning och flytt så kom Cecilia med ärliga åsikter. Hon har svarat på mina frågor, varit engagerad och skapat trygghet i hela proceduren. Jag rekommenderar henne varmt.
    2017-05-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Cicilia Cissi O
    Tack Cicilia för de fina orden och stort tacka för förtroendet. Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du trivs bra i ditt nya boende. /Cecilia
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Glad, trevlig och noggrann. Håller vad man lovar och är noga med att förklara så man förstår. Man känner sig väl omhändertagen på ett bra sätt. Väldigt professionell och duktig.
    2017-05-11 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Susanne R
    Hej Susanne, tack så mycket för fint beröm! Det var så kul att jobba tillsammans med er i denna försäljning och jag blev så glad för ert förtroende! Lycka till med nya bostaden och varmt välkomna att höra av er om jag kan hjälpa till med något!
    Med vänlig hälsning
    Malou
  • Lena K
    Lena K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt proffsigt från början tills sista pappret var påskrivet. Alla frågar jag hade fick bra svar och jag kände att jag fick bra hjälp och tips från mäklaren! Toppenbra helt enkelt.
    2017-04-18 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lena K
    Hej Lena,
    Tack för förtroendet och de fina orden. Det är alltid lika kul att få hjälpa dig med dina bostadsaffärer.
    Ha det gott! Mvh Cecilia Kåhlin
  • Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Team Wåhlin Bygg & VVS AB skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Proffsig och kompetent. Sätter kunden i fokus!
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Hej, stort tack för ert förtroende. Det var mycket roligt att få hjälpa till i försäljningen av er fina villa!
    Varmt lycka till med nya boendet! Med vänlig hälsning, Malou Parkkila
  • Christina A
    Christina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket bra och informativ mäklare - proffsigt bemötande och angelägen om kundens bästs. Varma rekommendationer!
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Med god marginal över min förväntan
  • Karin S
    Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Cecilia gjorde ett jättebra jobb!!!!!!!!!
  • Lena P
    Lena P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Personligt och proffsigt !
    Malou motsvarar förväntningarna med råge.
    Rekommenderas!
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra engagemang! Proffsigt utförd försäljning!

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna