Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Ska du byta bostad i Vallentuna? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har förmedlat bostadsrätter, villor, fritidshus, hästgårdar och tomter i många år. Vi har koll på bostadsmarknaden i hela området.

Vi erbjuder en trygg och anpassad mäklartjänst för dig som vill få ut det mesta av bostadsaffären. Bred marknadsföring och ett stort kundregister gör att möjligheterna att hitta rätt köpare är stora. Dessutom hjälper vi gärna till med råd, tips och svarar på frågor inför din försäljning.

Kom gärna förbi vår bobutik i Vallentuna Centrum för personlig service. Varmt välkommen!

Läs vad 170 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

• Sandra S

2019-01-13

Sandra S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Härlig tjej med stort engagemang och väldigt service minded. Läs mer
    2019-01-14 Fredrica G svarar Sandra S
    Tack för rekommendationen och för förtroendet! Du gjorde arbetet lättare för mig med allt ditt jobb med lägenheten. Jag hoppas verkligen stora familjen kommer få det fint i ert nya hus. Vi ses snart.
  • 2018-12-14

Johan B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde nyligen vår villa i Vallentuna. Efter en segdragen process med en annan mäklare, som saknade både initiativförmåga och en plan, bytte vi mäklare till Josefine och Svensk Fastighetsförmedling.

Josefine visade ett otroligt driv och ägandeskap under hela orocessen. Hon drev försäljningen på ett föredömligt sätt och var alltid tydlig med den plan hon hade och väldigt responsiv med snabba återkopplingar. Kan varmt rekommendera Josefine! Läs mer
  • 2018-12-04

Christina L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    vänlig, inkännande, proffsig, duktig
    levde upp till mina förväntningar och däröver Läs mer
    2018-12-06 Josefine S svarar Christina L
    Christina, tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att du är nöjd och att jag överträffade dina förväntningar! Tack för trevligt samarbete.
  • 2018-11-29

Liselotte "Lotta" R skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi fick lite mindre för huset än vad vi hoppats på, men det berodde till 100% på det rådande läget på fastighetsmarknaden . Malou var mycket engerad under hela försäljningen ! Det kändes tryggt och proffsigt. Kan verkligen rekommendera henne och hennes kontor !! Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Liselotte "Lotta" R
    Hej Lotta, Tack för fint beröm! Ja, det är trist att vi inte nådde så högt som vi hade hoppats, men vi gjorde vad vi kunde! Det blev ett antal visningar innan vi fick till kontrakt och till slut gick vi iallafall i mål!:) Tack för att jag fick ert förtroende!
    Ha det gott!
  • 2018-11-29

Victoria L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Allt gick precis i den takt jag ville, på det sätt jag ville ha det och med det sagt så överträffade
    Josefine verkligen mina förväntningar på hur smidigt ett köp av bostad kunde vara!

Hon var tydlig, tillgänglig och svarade på de frågor jag hade. Gav mig det resultatet jag ville ha, vet inte vad man mer kan begära av en mäklare. Med andra ord är jag oerhört nöjd! Läs mer
    2018-11-30 Josefine S svarar Victoria L
    Stort tack Victoria för ditt omdöme. Vad glad blir att höra att du är så nöjd! Och inte bara att du blev nöjd, utan att jag också lyckades överträffa dina förväntningar! :) Varmt lycka till med din nya bostad, hoppas verkligen att du kommer att trivas. Du är alltid varmt välkommen tillbaka om du behöver hjälp med något. Kram Josefine
  • Christine S

2018-11-25

Christine S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    När det är lite extra stökigt i tillvaron behöver man proffsiga, lugna och flexibla leverantörer av tjänster. Och vår mäklare Malou Parkkila levererade på samtliga punkter - och dessutom på ett väldigt positivt och trevligt sätt!

Vi behövde sälja vårt parhus pga sjukdom och tidplaneringen med nya boenden var omöjlig att överblicka. Men Malou föreslog en vettig handlingsplan, gav tips och råd - och lotsade oss från start till mål på ett föredömligt sätt!

Kan inte tänka mig att någon annan skulle ha kunnat göra det bättre OCH rekommenderar Malou varmt!

Hälsar
    Christine Ströman Läs mer
    2018-11-26 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Christine S
    Hej Christine,

Stort stort tack för dina fina ord! Det värmer i hjärtat att läsa detta.
    Jag är så glad för att jag fick ert förtroende och möjlighet att hjälpa er!

Hoppas innerligt att det blir bra med era nya boenden också!

Hälsningar
  • 2018-11-22

Christina L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    kunnig, trevlig, lyhörd, rolig, säljande och omhändertagande Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Christina L
    Hej Christina, tack för fint beröm och rekommendationen! Varmt grattis till din nya bostad! Och stort tack för att vi också fick uppdraget att sälja din nuvarande bostad.
  • 2018-11-16

Rasmus B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Radhus köpt

Bra bemötande, tydlig, bra förklaring. Läs mer
    2018-11-22 Josefine S svarar Rasmus B
    Tack för ditt omdöme Rasmus! Ser fram emot att träffa er igen på tillträdet.
  • 2018-11-14

Daniel O skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica hjälpte mig att sälja min tvåa på Takpannevägen i Vallentuna. Redan vid första mötet kände jag mig i trygga händer tack vare hennes professionella bemötande och genuina sätt att vara. Det förhållningssättet följde sedan med genom hela processen där vid till slut sålde lägenheten över förväntan i både tid och pengar. Så otroligt nöjd. För att försöka sammanfatta Fredrica som mäklare skulle jag säga tillgänglig, grundlig, genuin, proffsig och mänsklig. Finns inte superlativ nog att beskriva henne. Läs mer
    2018-11-20 Fredrica G svarar Daniel O
    Daniel - vilken fin rekommendation!!! Tusen, tusen tack och jag önskar er all lycka till med det nya huset. Och du vet att jag finns här om du har frågor eller funderingar, det är bara ringa! Stor kram och tack för förtroendet vid försäljningen av din lägenhet.
  • Camilla K

2018-11-10

Camilla K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica Glatstein dök upp som en räddande ängel då jag blev intresserad av ett av hennes objekt som jag senare köpte. Hon ingav ett förtroende och visade stor proffessionalitet, kunnighet och framför allt en vilja att få mitt radhus sålt, innan sommar semestern tog all fokus från husköpare.
    En närvarande, intresserad, mänsklig och fin människa, mamma och mäklare. Läs mer
    2018-11-20 Fredrica G svarar Camilla K
    Vilka fina ord, Camilla! Jag blir alldeles rörd! Har tänkt mycket på dig och väntar nu på inbjudan till huset - kanske till våren? Ta hand om dig så hörs vi.
  • 2018-11-06

David B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag sålde en lägenhet i Vallentuna , 1,5a på 27,4 kvadratmeter. Josefine var väldigt trevlig och väldigt kunnig. Fick snabba svar på alla frågor och funderingar jag hade. Den enda förväntningar jag hade var att den skulle bli såld och att jag skulle komma bra överens med Josefine, vilket jag känner att jag gjorde. Läs mer
    2018-11-07 Josefine S svarar David B
    David, tack för ditt omdöme och för ditt förtroende! Vad roligt att du är nöjd med vårt samarbete.
  • Robin S

2018-10-07

Robin S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra och trygg försäljning av lägenhet! Läs mer
    2018-10-08 Josefine S svarar Robin S
    Tack för ert förtroende igen Robin! Ser fram emot att få hälsa på er i ert nya hem! :)
  • 2018-09-30

Camilla E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpte och sålde villa i Vallentuna. Lyhörda tillmötesgående, drivande och engagerade. Läs mer
    2018-10-01 Fredrica G svarar Camilla E
    Tack för förtroendet! Härligt att ha fått hjälpa er!
  • 2018-09-26

Yrsa W skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Professionell, kunnig och engagerad. Vi köpte hus av Malou och har mött henne på visningar tidigare. Hon är alltid påläst och tar varje objekt och klient på allvar. Hon upplevs som mycket pålitlig och jag skulle anlita henne vid försäljning och kommer, om situationen uppstår, göra det. Sammanfattningsvis är Malou en oerhört skicklig mäklare. Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Yrsa W
    Hej Yrsa, mycket tack för fint beröm! Vad roligt att ni är nöjda och att ni väljer att skriva en så fin rekommendation. Det betyder mycket för mig! Varmt grattis till er nya bostad och även om jag gärna skulle hjälpa er med försäljning så hoppas jag att ni kommer trivas och bo länge i ert nya hus!:)
    Allt gott!
  • 2018-09-26

Elin M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mäklaren lyckades på ett bra sätt förmedla min känsla och situation till säljarna som ledde till ett lyckat köp! Läs mer
    2018-10-08 Josefine S svarar Elin M
    Vad roligt att du är nöjde Elin! Det där kommer bli perfekt för dig!
  • Anna N

2018-09-25

Anna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou hjälpte oss med försäljningen av vår villa, och vi kunde verkligen inte ha valt en bättre mäklare! Ett proffs ut i fingerspetsarna, utan att för den skull kännas opersonlig. Med sin gedigna erfarenhet och kunskap, och en ärlig och öppen kommunikation fick Malou oss hela tiden att känna att vi var i de bästa av händer! Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anna N
    Hej Anna, stort tack för de fina orden!!! Jag blir så glad av att få höra detta och detta särskilt då vi blev tvungna att ha ytterligare visning efter första visningen! Tack för ett gott samarbete, mycket goda äpplen från er trädgård och mumsiga bullar!:) Det har varit så roligt att få hjälpa er fina familj.
    Varmt lycka till med er nya bostad!
    /Malou
  • 2018-09-24

Camilla W skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde vår lägenhet via svensk fastighetsförmedling. Vår mörkare var otroligt professionellt intryck av mäklaren. Hon var sakkunnig, driven och engagerad i affären. Hon var otroligt öppen för våra åsikter och ändå ärlig och gav oss feedback på hur det skulle eventuellt påverka. Det märktes att hon var på jobbet för att hon ville det, tyckte om sitt jobb och inte bara sökte ett snabbt avslut utan drev våra frågor i försäljningen. När vi har letade bostad har vi inte träffat på någon annan mäklare som gjort samma intryck. Från första mötet tills att affären var avklarad jobbade hon stenhårt. 5/5 räcker inte som betyg, det borde vara betydligt högre. Skulle absolut och utan tvekan rekommendera! Läs mer
    2018-09-25 Fredrica G svarar Camilla W
    Vilka ord! Tusen, tusen tack och ni har inte varit så pjåkiga ni heller! Vi hörs framöver!
  • 2018-09-20

Tarja Tellervo K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har sålt en trea i Vallentuna. Jag blev mycket proffsigt och vänligt bemött. Jag fick alla råd och tips och svar på frågor som jag behövde - och snabbt. Och jag kännde att jag kunde lita på min mäklare. Läs mer
    2018-09-20 Fredrica G svarar Tarja Tellervo K
    Tack för att jag fick nöjet och ditt förtroende vid försäljningen av din bostad. Vi ses och jag önskar er stort lycka till med renoveringen av det nya. Vi ses i Danderyd!
  • 2018-09-17

Kim H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou var väldigt professionell samtidigt som hon var varm och personlig. Hon var även mycket tillgänglig, ambitiös, kunnig och mån om både säljare och köpares intresse. Vi hade inte kunnat valt någon bättre! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-09-14

Daniel A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou har hjälp oss sälja vårt hus precis, och hon kan sina saker. Visning på söndag, och kontrakt på torsdagen!

Vi köpte huset en gång i tiden genom Malou, och kände att hon var rätt mäklare för oss Läs mer
    2018-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Daniel A
    Tack för fint beröm, Daniel! Så roligt att få ha hjälpt er ännu en gång, men denna gång med försäljningsprocessen. Jag uppskattar så att ni är återkommande kunder hos mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling! Varmt tack för det!
    Ha en riktigt fin helg!
  • 2018-09-14

Isabelle S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och stöd Läs mer
    2018-09-14 Fredrica G svarar Isabelle S
    Tack, Isabelle! Tack för förtroendet.
  • 2018-09-11

Peder M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt bostadsrätt. Mäklarens kvaliteter :
    - strukturerat effektivt arbetssätt
    - tillgänglig
    - snabba svar och trevligt sätt
    - informerade löpande om vad som hände steg för steg
    - mycket nöjd
    - lite dyr men man får mycket för pengarna Läs mer
    2018-10-08 Josefine S svarar Peder M
    Peter, stort tack för ditt omdöme och ert förtroende! Jag är glad att ni är nöjda med vårt samarbete. /Josefine
  • 2018-09-07

Olof E skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag sålde fyra tomter med hjälp av Josefine. Hon var alltid tillgänglig, proffsig och framför allt levererade försäljningspris i nivå med deras värderingar. Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Olof E
    Tack för ditt omdöme Olof! Vi tackar stort för ert förtroende, ni är alltid välkomna tillbaka.
  • Anita H

2018-09-06

Anita H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevligt bemötande redan ute på gården när vi klev ur bilen. Fick tydliga och bra svar på frågor gällande huset och dess beskaffenhet. Tycker att Malou kändes trygg och inkännande. Vi är glada för huset i Ösby 77 Läs mer
    2018-09-08 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anita H
    Hej Anita, varmt tack för dina fina ord! Det glädjer mig verkligen att ni är nöjda och det känns så bra att ni är trygga i ert köp! Huset kommer att passa er perfekt!
    Hörs snart igen!
  • 2018-09-06

Christian M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Allt har gått smidigt, har fått snabb återkoppling så fort jag har undrat över något. Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Christian M
    Tack Christian för ditt omdöme! Vilket spännande projekt ni har framför er med att bygga hus i Vallentuna :)
    Lycka till!
  • 2018-09-02

Anna B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou Parkkila sålde vår villa i Ormsta i augusti (hon sålde även vårt radhus i Ormsta -08).
    Hon är alltid glad o positiv o har bemött oss mycket bra. Hade redan mycket stort förtroende för henne innan, vilket var mycket skönt eftersom marknaden har varit ganska svajig ett tag. Vår villa blev såld snabbt o vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anna B
    Hej Anna, stort tack för dina fina ord! Det känns så bra att ni är nöjda med mitt arbete och inte bara en gång, utan två gånger! Jag blir så glad att ni valde mig i denna husförsäljning också. Stort tack för mycket gott samarbete, igen! :)
    Hälsningar
  • 2018-09-01

Cecilia Ö skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine återkopplade kontinuerligt och lät mig som köpare hela tiden veta vad aom pågick.
    Proffsig och genuin. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Cecilia Ö
    Cecilia, tack för ditt omdöme. Vad roligt att ni blev köpare genom oss. Ni kommer trivas så bra i ert nya hus! :)
  • 2018-08-31

Simon B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är engagerad och energisk. Hon har gett goda råd om villan som vi nu sålt. Hon har oftast varit tillgänglig och gett snabb återkoppling. Mycket trevlig och duktig. Det är andra gången vi har anlitat Malou och båda gångerna har vi blivit mycket nöjda. Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Simon B
    Hej Simon, stort tack för din fina rekommendation. Det är verkligen roligt att ha er som återkommande kunder. Tack för gott samarbete!
    Trevlig helg,
  • 2018-08-28

Sofia R skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har tidigare fått hjälp att sälja en bostadsrättslägenhet och nu ett bostadsrättsradhus. Har även mötts när jag köpt objekt.
    Otroligt proffsig och tillmötesgående. Går alltid att nå och är supertrevlig.
    Precis som tidigare är jag jättenöjd med utfört arbete. Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Sofia R
    Hej Sofia, tack tack! Vad roligt att ni är nöjda och det är naturligtvis extra roligt när ni blivit nöjda för andra gången! Samarbetet funkade kanon med er båda två! Stort tack för det!
    Ha en fin helg!
  • 2018-08-16

Hamed K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köp av vår första lägenhet! Mycket professionell och väl bemöttande med ett trevligt leende. Allt gick mycket snabbt och smidigt! Läs mer
    2018-08-17 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Hamed K
    Hej Hamed, tack för fint beröm! Vad roligt att ni är nöjda och stort grattis till er nya bostad!
    Ha en fortsatt fin dag,
  • 2018-08-16

Arash P skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trygg, kunnig och väldig trevlig! Läs mer
    2018-08-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Arash P
    Hej Arash, tack så mycket för fint beröm. Det var verkligen trevligt att träffa er och det känns så roligt att ni blev köpare till denna fina bostad! Jag är övertygad om att det kommer att bli så bra!
    Mvh Malou
  • 2018-08-16

Jenny T skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt vår bostadsrätt och mycket nöjda med Malou, hon är trevlig, kunnig och har gett oss bra stöd under hela försäljningen. Läs mer
    2018-08-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jenny T
    Hej Jenny, tack för dina fina ord! Det känns verkligen bra att ha kunnat hjälpa er, nu när ni plötsligt fick bråttom! :) Tack för ett mycket gott samarbete och ert förtroende!
    Lycka till med ert nya boende!
    /Malou
  • Marie B

2018-07-16

Marie B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine har hanterat vår försäljning så proffsigt. Vi är supernöjda med en smidig, snabb och prismässigt bra affär även i dessa tider. Köparna känns helt rätt!! Stort tack, rekommenderas varmt. Marie och Göran Bergström Läs mer
    2018-07-20 Josefine S svarar Marie B
    Tack Marie och Göran för ert omdöme. Efter många år av regelbunden kontakt kändes så roligt att få hjälpa er med försäljningen när det väl blev dags! :)
  • 2018-05-30

Marie Ö skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde vårt radhus och vi har bara positiva upplevelser av försäljningen och är nöjda med det pris vi fick för bostaden. Läs mer
    2018-05-31 Fredrica G svarar Marie Ö
    Tusen tack för förtroendet, Marie!
  • 2018-05-19

Köpt bostadsrätt. Trevlig, ödmjuk och inspirerande mäklare. Läs mer
    2018-05-23 Fredrica G svarar Sandra S
    Tack, snälla! Jag kommer och kollar när du fixat iordning.
  • Urban S

2018-05-16

Urban S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mäklartjänst Malou Parkkila på Svensk Fastighetsförmedling i Vallentuna. Malou har mycket trevlig och professionell i sitt bemötande, och tog sig an säljuppdraget med stort engagemang vilket ledde till en bra affär för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2018-05-11

Elisabeth B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine var trevlig, tydlig och rak i sin kommunikation när vi köpte vår bostad. Läs mer
    2018-05-16 Josefine S svarar Elisabeth B
    Tack Elisabeth för ditt omdöme!
  • 2018-05-09

Magdalena P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig, kunnig , effektiv och ärlig mäklare som stöttat oss i våra beslut 👍🏻😊 Läs mer
    2018-05-16 Josefine S svarar Magdalena P
    Tack Magdalena för dina fina ord! Jag är glad att jag fick ert förtroende i er försäljningsprocess!
  • 2018-05-08

Susanne M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålde en bostadsrätt och blev väldigt positivt bemött av mäklaren. Hon är trevlig och professionell. Svarade alltid om man hade en fråga eller undran.
    Jag hade såklart en förväntan att gå med mer vinst, men mitt i en nedgång på bostadsmarknaden var det inte så lätt, trots detta lyckades Josefine ändå sälja för det vill minst behövde sälja för. Mycket tacksam! Läs mer
    2018-05-08 Josefine S svarar Susanne M
    Tack för ditt omdöme Susanne! :) Jag är glad att jag gjorde er nöjda trots motgångar på marknaden!
  • 2018-05-02

Staffan N skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig och driven, håller kontakten och återkopplar. Läs mer
    2018-05-03 Fredrica G svarar Staffan N
    Tack så mycket för förtroendet vid försäljningen. Må gott så ses vi!
  • 2018-04-30

Michael Ö skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mkt bra service genom hela försäljningen. mvh Michael Läs mer
    2018-05-08 Josefine S svarar Michael Ö
    Tack Michael! Vad roligt att höra :)
  • 2018-04-28

Monique K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Whe sold our house, vila.
    Fredrica is the best!
    Everything we wish, she did it!
    Hard working lady. Läs mer
    2018-04-29 Fredrica G svarar Monique K
    Thanks for everything! Lots of love to you, Monique!
  • 2018-04-28

Aart K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde en villa. Vi kände mäklaren från när vi köpte huset för fem år sen. Vi hade goda erfarenheter då och tyckte att försäljningen skulle gå bra och snabbt. Läs mer
    2018-04-29 Fredrica G svarar Aart K
    Jag är glad att jag kunde hjälpa er och att det gick som planerat. Ni har varit så duktiga genom allt. Stor kram!
  • Anette U

2018-04-21

Anette U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag är nöjd med allt. Mäklaren var mycket hjälpsam och tillmötesgående. Synd bara att vi inte nådde upp till den prisnivå som vi ville ha som säljare. Annars var allt till belåtenhet Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anette U
    Tack Anette för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ha det gott!
  • 2018-04-20

Andreas E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica har varit väldigt bra och lätt att samarbeta med. Duktig mäklare som vill både säljarens och köparens bästa.
    Kunde inte ha valt en bättre mäklare till att sälja min bostad. Läs mer
    2018-04-23 Fredrica G svarar Andreas E
    Vad glad jag blir att höra att du är nöjd! Önskar dig all lycka till med nya boendet. Stor kram!
    Andreas E gillar detta
  • 2018-04-19

Johan S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket proffsigt bemötande genom hela processen från början till slut, ordning och reda och tydlig.
    Levde mycket väl upp till förväntningarna som vi hade på mäklaren Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Johan S
    Hej Johan,
    Stort tack för din rekommendation!
    Det har varit mycket roligt att hjälpa er genom hela köp- och säljprocessen! Jag vill igen tack för ert förtroende!
  • 2018-04-18

Camilla T skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Kompetent! Allting har varit super för oss som köpare! Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Camilla T
    Hej Camilla,
    tack för din fina rekommendation.
    Vad roligt att jag kunde hjälpa till och att ni blev så nöjda!
    Mvh Malou
  • 2018-04-14

Kerstin S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mäklaren har på ett utmärkt sätt tagit hand om visningar
    samt givit både mig som säljare och köparen en förtroende-
    ingivande handledning. Läs mer
  • 2018-04-06

Mathias U skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra och trevligt bemötande. Bra och öppen dialog. Läs mer
    2018-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Mathias U
    Hej Mathias, tack för fint omdöme och stort grattis till ditt nya boende!
  • Caroline A

2018-04-06

Caroline A skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine är mycket professionell och visar på ett stort engagemang genom hela processen. Hon känns kunnig och erfaren samtidigt som hon är personlig och lätt att prata med. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare till andra som ska sälja framöver!
    /Caroline Wiklund Läs mer
    2018-04-06 Josefine S svarar Caroline A
    Tack Caroline, vilket fint omdöme. Det värmer verkligen. Jag är glad att jag fick ditt förtroende i en så stor och viktigt affär! Vi fick ändra och tänka om gällande tidsplanen ett antal gånger för att få bästa resultat, vilket det också blev i slutändan :)

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna