Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Ska du byta bostad i Vallentuna? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har förmedlat bostadsrätter, villor, fritidshus, hästgårdar och tomter i många år. Vi har koll på bostadsmarknaden i hela området.

Vi erbjuder en trygg och anpassad mäklartjänst för dig som vill få ut det mesta av bostadsaffären. Bred marknadsföring och ett stort kundregister gör att möjligheterna att hitta rätt köpare är stora. Dessutom hjälper vi gärna till med råd, tips och svarar på frågor inför din försäljning.

Kom gärna förbi vår bobutik i Vallentuna Centrum för personlig service. Varmt välkommen!

Läs vad 116 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

• Daniel H
    Daniel H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Extremt proffsig från start till slut. Vi kände stort förtroende för Josefine genom hela processen. Både säljare och köpare mycket nöjda. Maxpoäng helt klart. Kan varmt rekommenderas till alla inblandade parter. Lycka till Josefine du är fantastisk i ditt yrke! Läs mer
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt bra, har förtroende för henne sedan tidigare då hon sålde mammas lägenhet och hjälpte till när hon köpte radhus. Man känner sig trygg med henne som mäklare. Läs mer
    2017-12-07 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Pernilla B
    Hej Pernilla, tack för din fina rekommendation! Det var verkligen roligt att kunna hjälpa er familj i ännu en affär. Stort grattis till ditt nya boende och jag hoppas att du kommer att trivas!
    Ha det gott! Malou
    Pernilla B gillar detta
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket trevlig, professionell, kunnig. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag fick ett fantastiskt bemötande av min mäklare Josefin Simonsson i Vallentuna! Det va andra gången jag anlitade henne o rekommenderar henne verkligen!!
    Hon är proffsig o följer verkligen upp sina kunder och finns alltid till för att hjälpa om man behöver! Läs mer
    2017-12-01 Josefine S svarar Maria B
    Tack Maria för ditt omdöme! Jag är glad att jag fick ditt förtroende igen :). Jag ser fram emot att få komma på en fika i ert nya hus framöver!
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi är väldigt nöjda med att vi valde Josefine. Olikt somliga mäklare känns hon både slipad och genuint trevlig.

Kommunikationen har fungerat utmärkt. Snabba svar om vi haft frågor. Har löpande frågat hur vi vill göra, men samtidigt sagt till om hon tror det kan vara smart att göra annorlunda. Vi hade en lite krånglig situation med utlandsboende och fullmakter, och hon löste det smärtfritt.

Josefine kämpade på i en plötsligt trög marknad och lyckades bättre än vi hade hoppats på. Hon ihärdade och fick till en budgivning och ett bra slutpris trots att hon enkelt hade kunnat förespråka ett snabbare avslut som hade inneburit mindre jobb för henne. Läs mer
    2017-11-29 Josefine S svarar Henrik N
    Hej Henrik! Stort tack för ditt mycket fina omdöme. Vad glad jag blir! Min målsättning är att få till en, för parterna, smidig försäljningsprocess med ett så högt slutpris som möjligt för mina säljare. Det känns naturligtvis extra roligt att lyckas med detta i en avvaktande marknad som vi befinner oss i nu. Jag är så glad att jag fick ert förtroende. Hoppas ni kommer att trivas med ert nya boende!
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Incredible professional with an outstanding client facing and human approach. Provided us with a wonderful support helping us to navigate the challenge of buying a house in Sweden whilst living abroad. Frederica has an open invitation to visit us at any time in our new house!! Läs mer
    2017-11-11 Fredrica G svarar Yvonne E
    Such nice words from a very nice couple! I wish you all the best and look forward to visiting you in your new house. Warm regards / Fredrica
  • Gina K
    Gina K skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Utmärkt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-11-07 Josefine S svarar Gina K
    Hej Gina. Tack snälla för ditt omdöme. Ser fram emot att se din nya lägenhet när du renoverat klar :)
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig men uppfattade att det ibland gick mer fort än rätt. Läs mer
    2017-11-01 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jenny G
    Hej Jenny, tack för ditt svar! Det var tråkigt att du upplevde det på det viset. Jag vet tyvärr inte vad du menar när du uttrycker detta, då jag inte känner till att det var något som gick fel. Om du vill får du gärna återkomma om det till mig så att jag kan lära av det och fortsättningsvis göra bättre. Tack på förhand!/Malou
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Cecilia Kåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket professionellt, ambitiöst, engagerad och vänligt bemötande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-10-25 Cecilia K svarar Ulrika E
    Tack Ulrika för de mycket vänliga orden och för ert förtroende. Jag hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
  • Sven-bertil K
    Sven-bertil K skrev om Cecilia Kåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Cecilia var en kunnig och trevlig mäklare. Man fick ett förtroende för henne på en gång. Läs mer
    2017-10-25 Cecilia K svarar Sven-bertil K
    Stort tack för att jag fick ert förtroende. Hoppas att allt är bra med er.
  • Georg S
    Georg S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har känt Malou sedan ca 7 år tillbaka och både köpt och sålt min fastighet med henne som mäklare. Vi är inte alltid överens men jag har upplevt henne som ärlig, rak, beslutsam och med ett vinnande sätt både mot mig och andra. Min relation är med henne. Hur andra anställda på firman fungerar vet inte jag men tror säkert att hennes ledarskap har gett dem den utbildning och det vett och reson som behövs för att bli bra mäklare- Läs mer
    2017-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Georg S
    Hej Georg, tänk vad tiden går!!! 7 år! Tack snälla du för att du tog dig tid att ge mig denna fina och beskrivande rekommendation. Vi har inte alltid haft samma åsikter, men det har varit ett rent nöje att diskutera olika situationer och tankar med dig. Det har lärt mig mycket att få höra din sida av saker och ting. Tack för ett mycket gott samarbete och givande diskussioner!
  • Paula L
    Paula L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag fick ett mycket bra bemötande som kund och Malou Parkkila levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2017-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Paula L
    Hej Paula, tack för din fina rekommendation. Vad roligt att höra att du är nöjd, trots att vi fick lite dålig tajming med försäljningen av orsaker vi inte kunde påverka! Varmt välkommen tillbaka när det blir dags att byta bostad igen. Ha det gott!
  • Satu Anneli M
    Satu Anneli M skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    En lyhörd mäklare , ingav förtroende, professionell. De saker som vi anmärkte på åtgärdades utan problem. Vi hade en tvist om huruvida vi eller flyttstädbolaget (som Malou rekommenderat) haft sönder ett fönster. Även detta skötte Malou rätt friktionsfritt. Läs mer
    2017-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Satu Anneli M
    Hej Satu, tack för din rekommendation och dina fina ord! Det är skönt att höra att ni är nöjda trots att vi fick ett missöde precis vid tillträdet. Sådana saker kan ju hända, men det löste sig rätt så snabbt och smidigt! Hoppas att ni trivs i ert nya hus! Ha det gott!
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine var trevlig, professionell och hjälpsam.
    Hon levde upp till våra förväntningar men kom inte att överträffa dem. Läs mer
    2017-11-07 Josefine S svarar Marcus J
    Hej Marcus, tack för ditt omdöme och för ett trevligt samarbete i samband med er försäljning. Hoppas ni har kommit i ordning i ert nya hus!
  • Anneli N
    Anneli N skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Proffsigt bemötande. Levde helt upp till våra förväntningar. Läs mer
    2017-10-25 Josefine S svarar Anneli N
    Hej Anneli. Tack för ditt fina omdöme, det gör mig jätteglad! Hoppas ni trivs i er nya bostad. Hälsa Leo.
  • Sara H
    Sara H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket bra, proffessionell och trevlig! Läs mer
    2017-10-25 Josefine S svarar Sara H
    Hej Sara, tack för dina fina ord och för ett trevligt samarbete. Ni är varmt välkomna tillbaka framöver igen om jag kan hjälpa er!
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fick inte till någon budgivning och det är ju lite därför man anlitar mäklare. Helt ok bemötande mm annars. Läs mer
    2017-11-07 Josefine S svarar Jenny J
    Hej Jenny, tack för din bedömning. Vårt mål är ju naturligtvis att, på rådande marknad när en försäljning sker, alltid få ett så högt slutpris som möjligt för vår säljares räkning. Tråkigt att höra att ni inte är nöjda med den budgivningen vi fick till på ert hus. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya fina hus ni köpte!
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    En helt fantastisk mäklare som jag både köpt och sålt tillsammans med och rekommenderar till andra. Engagerad och snabb i affärerna och känner mej trygg både som köpare och säljare med henne. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lisa B
    Hej Lisa, tack för det fina berömmet! Vad roligt att höra att du känt dig trygg i både rollen som köpare och säljare. Det är ju verkligen ett av mina absoluta mål med mitt jobb! Hoppas att ni trivs i lägenheten och att sambon har mycket glädje av sin fina grill nu! :) Ha det gott!
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är faktiskt en av de mest proffsiga mäklare som jag stött på, och jag har haft att göra med många. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jonas B
    Hej Jonas, tack så mycket!!! Verkligen roligt att höra att ni blev så nöjda! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus!
  • Louise M
    Louise M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket bra och proffsigt.vi är nöjda Läs mer
    2017-10-25 Josefine S svarar Louise M
    Hej Louise, vad roligt att ni är nöjda med er försäljning. Alltid lika roligt att höra det från sina kunder. Vill ni flytta tillbaka till Vallentuna är ni varmt välkomna att kontakta mig igen!
  • Evelina L
    Evelina L skrev om Cecilia Kåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevligt, proffesionellt, engagerat och påläst. Läs mer
    2017-10-20 Cecilia K svarar Evelina L
    Tack snälla Evelina! Det var så roligt att få hjälpa er :) /Cecilia Kåhlin
  • Ankie H
    Ankie H skrev om Cecilia Kåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Cecilia var trevlig, lugn och pålitlig! Återkopplade alltid snabbt och gav den där lilla extra hjälpen med frågor som rörde våran försäljning. Läs mer
    2017-10-20 Cecilia K svarar Ankie H
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er och stort tack för de fina orden. Ha det gott! /Cecilia Kåhlin
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Supertrevlig, kunnig och påläst. Väldigt hjälpsamt att även tipsa om saker runt om husköpet som en ovan inte funderat så mycket över innan. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Mikael J
    Hej Mikael, tack för fint beröm! Roligt att höra att ni uppskattat mina tips och råd! Tack till er för att ni tog till er av dessa. Det gjorde susen i försäljningen! Ha det gott!
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou var en verkligen kunnig och trevlig mäklare, ställde upp och svarade på våra frågor och funderingar, var saklig i allt, och fixade allt i en rasande fart. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Stefan A
    Hej Stefan, det var roligt att höra att ni är nöjda! Verkligen fint beröm. Tack så mycket!
  • Kjell Arne K
    Kjell Arne K skrev om Cecilia Kåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi blev väl bemötta och tycker att hon gjorde ett bra jobb. Hon var trevlig kunnig och var snabb med information om läget och svar på de frågor vi hade Läs mer
    2017-10-20 Cecilia K svarar Kjell Arne K
    Tack så mycket! Jag så glad att jag fick möjlighet att hjälpa er. Ha det gott! /Cecilia Kåhlin
  • Maria Elvira J
    Maria Elvira J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Lyhörd, proffsigt bemötande. Ingav förtroende. Snabbt återkopplande vid frågor. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Maria Elvira J
    Hej Maria, tack så mycket för fint beröm! Det var så roligt att hjälpa er med er försäljning. Hoppas att ni trivs bra med ert nya hus! Det är bara att höra av er om ni vill ha hjälp med en värdering!
  • Agneta F
    Agneta F skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra bemötande och proffessionellt.Trevlig Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Agneta F
    Hej Agneta, tack så mycket! Hoppas att lägenheten är till belåtenhet!
  • Andreas
    Andreas skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt bra vid skrivandet. Visade mindre intresse när jag var på den andra visningen. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Andreas
    Hej Andreas, tack för ditt omdöme. Det var tråkigt att höra att du tyckte att jag inte visade tillräckligt intresse vid den andra visningen. Då ber jag om ursäkt. Min målsättning är att alla visningsgäster ska känna sig sedda och ha fått tillräcklig information på visningarna. Med det som mål har vi nu gått steget längre på Svensk Fastighetsförmedling och jobbar nu med presentationer på våra visningar.
  • Sonia L
    Sonia L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket proffsig, trevlig. Hjäpsam Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Sonia L
    Hej Sonia, tack så mycket för det fina berömmet!
  • Anders E
    Anders E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är fantastiskt driven och hår den där extra milen för sina kunder. Dessutom är hon alltid positiv och väldigt seevice minded. Ta hand om henne :)

Mvh Anders Eggegård Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anders E
    Hej Anders, tack tack för ditt omdöme! Jag blir verkligen glad av att få det fina berömmet av dig, en slipad och erfaren säljare som du! Hoppas att du trivs bra med ditt nya boende. Kom gärna in på en fika nästa gång du har vägarna förbi! Ha det så bra!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jättebra! Vankas det köp eller försäljning så hade jag ringt Jossan alla dagar i veckan.

Driven, bra dialog och info och alltid tillgänglig. Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Fredrik J
    Hej Fredrik, tack snälla du för din rekommendation! Vad glad jag blir. Ni är såklart alltid välkomna att höra av er i framtiden igen. Jag hoppas dock att ni trivs bra i ert fina hus ni byggt :) Ha det bäst!
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vid all kontakt med Malou har hon varit trevlig och engagerad. Tydlig vid genomgång av kontrakt. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Pernilla A
    Hej Pernilla, vad roligt att ni är nöjda och stort tack för dina fina ord!
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Gott bemötande , vi blev nöjda med försäljningen . Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Birgitta P
    Hej Birgitta. Vad roligt att ni är nöjda med försäljningen :) Tack för att jag fick ert förtroende! Hoppas att ni mår bra och trivs i ert nya hus. Må så gott!
  • Johan F
    Johan F skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi kontaktade Josefin och sv fast Vallentuna med anledning av att hon/de sålt motsvarande objekt lokalt i närheten av vårt objekt.

Josefine levde väl upp till det bemötande och de förväntningar som vi hade. Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Johan F
    Hej Johan, stort tack för att jag fick vara med och hjälpa till med försäljning av ett av Vallentunas charmigaste hus! Hoppas ni trivs i ert nya hus. Må så gott!
  • Enri B
    Enri B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jättebra på det mesta, proaktiv och hjälpsam Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Enri B
    Tack Enri! Vad roligt att ni blev nöjda och stort tack för ert förtroende! Hoppas att ni trivs i ert nya hus.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Tillmötesgående, tillgänglig, kunnig, Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Birgitta H
    Hej Birgitta, tack för ditt beröm! Det värmer!
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Cecilia Kåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Cecilia är en serviceminded mäklare som tar sig an uppdragen med både hjärta och hjärna.
    Vårt uppdrag krånglade oerhört och hon tog sig även tid att hjälpa oss lösa krångligheter som egentligen inte låg på hennes bord.
    Skulle absolut låta henne utföra fler uppdrag åt oss, oerhört nöjda! Läs mer
    2017-10-20 Cecilia K svarar Henrik J
    Tack Henrik, saknar ni Vallentuna är ni varmt välkomna hit och jag hjälper er gärna igen :) /Cecilia Kåhlin
  • Matthew John P
    Matthew John P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    We found Josefine to be quite exceptional. Very professional yet approachable person who is down to earth and we felt she had our best interests in mind. Josefine was very accommodating and went out of her way to meet with us and communicate clearly and effectively in a very timely manner concerning all questions or concerns. I highly recommend Josefine. Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Matthew John P
    Hi Matt, I´am so glad that I could help you in your process buying a house. I really appreciate your fine review. See you soon again!
  • Annika W
    Annika W skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hade kunnat svara på kryssfrågor, ej detta Läs mer
    2017-10-23 Josefine S svarar Annika W
    Hej Annika! Tack för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme, jag förstår att tiden är knapp ibland. Jag vill passa på att tacka för ert förtroende och ett gott samarbete. Hälsningar Josefine
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig, proffsig och lätt att få kontakt med. Kan rekommendera Josefine starkt! Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Johanna W
    Hej Johanna! Tack för ditt omdöme. Jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er superfina lägenhet :) Hoppas nu att ni ska trivas i ert nya fina hus ni byggt. Hälsa familjen!
  • Anders F
    Anders F skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt trevlig o service minded. Fick ett väldigt gott intryck.
    Kunnig o påläst. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anders F
    Hej Anders, tack så mycket för fint betyg! Det var roligt att kunna hjälpa er till er nya bostad! Hoppas att ni trivs!
  • Sven Kent A
    Sven Kent A skrev om Cecilia Kåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt nöjda över förväntan och ändå var förväntningarna höga från början. Läs mer
    2017-10-20 Cecilia K svarar Sven Kent A
    Vad roligt att höra att ni är nöjda, jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa er. Ha det gott! /Cecilia Kåhlin
  • Zeinab S
    Zeinab S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hon var trevlig, proffsig och vi fick mycket bra bemötande. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Zeinab S
    Hej Zeinab, tack så mycket! Vad roligt att ni är nöjda!
  • Andrzej P
    Andrzej P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket trevlig och kontaktperson. De bästa mäklare vi har träffat. Vi rekommenderar varmt ... Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Andrzej P
    Hej Andrzej, tack för din rekommendation! Hoppas ni har kommit i ordning ert nya radhus och att ni trivs bra. Må så gott!
  • Mikael J
    Kunnig, erfaren, tillgänglig, gott bemötande.
    Kan rekommenderas. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Mikael J
    Hej Mikael, tack för det fina berömmet! Känner mig stolt och glad över det! Tack!
  • Lena E
    Lena E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket trevlig och proffsig.
    En fantastisk positiv utstrålning. Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lena E
    Hej Lena, tack så mycket! Det känns så roligt att ni är nöjda trots att det blev en utdragen försäljningsprocess! Det har varit roligt att hjälpa er med er försäljning och ni har också varit väldigt positiva under vårt samarbete! Ha det gott nu och jag är så nyfiken på att höra var ert nya smultronställe blir!!!
  • Linda Maria K
    Linda Maria K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är en väldigt engagerad mäklare med sinne för detaljer och gör det lilla extra för sina kunder. Jag kan varmt rekommendera Malou! Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Linda Maria K
    Hej Linda, det värmer verkligen gott att höra att ni är nöjda! Det tackar jag för! Jag vill berömma dig också för att du fixade så fint i er villa inför foto och visningar! Ha det gott!
  • Anita Anna Birgitta A
    Anita Anna Birgitta A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är en fantasdig mäklare både vid köp och försälgin . Ärlig somm man kan lita på altig glad och trevlig. Vi har haft kontakt med många mäklare men aldrig träfat en som Malou Pakkila .som jag kan rekomendera till alla . Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anita Anna Birgitta A
    Hej Anita, tack tack för fina ord! Det var så kul att få hjälpa till med er försäljning med det hus som ni köpte via mig för några år sedan. Tack för ett riktigt gott samarbete! Lycka till med nya bostaden!
  • Gunnel Kristina O
    Gunnel Kristina O skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Noggrann, engagerad, tillmötesgående. Mån om att både vi som säljare och köpare skulle bli nöjda. Gjorde även uppföljning efteråt. Mycket nöjda är vi. Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Gunnel Kristina O
    Hej Gunnel, tack snälla för fint omdöme! Hoppas allt är bra med er och att ni trivs bra i er fina lägenhet. Jag och Cecilia kommer gärna och hälsar på er igen! Hälsningar Josefine
  • Gunnel Kristina O
    Gunnel Kristina O skrev om Cecilia Kåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Engagerad, väl insatt eller tog reda på frågor vi ställde om hon inte visste. Omtänksam och inkännande, men ändå proffsig.
    Följde även upp efteråt. Mycket nöjd. Läs mer
    2017-10-20 Cecilia K svarar Gunnel Kristina O
    Tack snälla för de jättefina orden! Jag hoppas ni trivs bra och att vi ses snart igen. Ha det gott! /Cecilia Kåhlin

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna