Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Ska du byta bostad i Vallentuna? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har förmedlat bostadsrätter, villor, fritidshus, hästgårdar och tomter i många år. Vi har koll på bostadsmarknaden i hela området.

Vi erbjuder en trygg och anpassad mäklartjänst för dig som vill få ut det mesta av bostadsaffären. Bred marknadsföring och ett stort kundregister gör att möjligheterna att hitta rätt köpare är stora. Dessutom hjälper vi gärna till med råd, tips och svarar på frågor inför din försäljning.

Kom gärna förbi vår bobutik i Vallentuna Centrum för personlig service. Varmt välkommen!

Läs vad 192 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

• 2019-06-26

Ulf Gunnar Wilhelm E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi skulle sälja vårt fritidshus i Älgeby. Vi valde Fredrica som vår mäklare. Ett val som skulle visa sig vara helt rätt. Fredrica är kunnig, ambitiös och engagerad. Hon var mycket väl påläst inför visningen av vårt hus och gjorde en bra presentation. Det resulterade i en köpeskilling som låg över våra förväntningar. Bra jobbat, Fredrica!

May och Ulf Ekengren Läs mer
    2019-06-27 Fredrica G svarar Ulf Gunnar Wilhelm E
    Tack för förtroendet och att jag fick chansen att bevisa att det är viktigt att se till alla delar vid en försäljning. Det var jättetrevligt att arbeta med er och önskar er en fin sommar!
  • Stefan K

2019-06-24

Stefan K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Av olika anledningar blev det bråttom med att sälja min villa. Trots veckor med insprängda helgdagar lyckades Malou få till både fotografering och visningar på nolltid. Jag fick också väldigt tydliga😂 instruktioner om hur jag skulle fräscha upp huset.
    Jag befann mig utomlands när budgivning m.m.pågick men fick bra återkoppling så att jag hela tiden var med i matchen.
    Sammantaget en mycket bra mäklarinsats. Läs mer
    2019-07-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Stefan K
    Hej Stefan,
    vad roligt att höra att du är nöjd med min mäklartjänst!
    Tack för mycket gott samarbete och den fina rekommendationen!
    Allt gott!
  • 2019-06-02

Alexander R skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt professionella och effektiva, skulle varmt rekommendera att anlita Malou som mäklare. Läs mer
    2019-06-02 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Alexander R
    Hej Alexander, tack för din rekommendation och för gott samarbete i denna försäljning.
    Det är så roligt att höra att du är nöjd!
    Lycka till med din nya bostad.
  • Anders L

2019-06-01

Anders L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt radhus.
    Josefine kändes väldigt påläst och proffsig. Bra! Läs mer
  • 2019-05-26

Emelie B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köp och sånt villa. Bra bemött, villig att hjälpa till och engagerad. Över förväntan, har inte haft så bra erfarenheter tidigare av mäklare. Bra återkoppling och väl i formerad om spekulanterna. Rekommendera absolut de som mäklare. Läs mer
    2019-05-26 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Emelie B
    Hej Emelie, stort tack för rekommendationen! Vad roligt att ni är nöjda! Tack för gott samarbete och lycka till med nya huset!
    /Malou
  • 2019-05-25

Sandra L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    När jag köpte min bostadsrätt fick jag en otroligt profionelt bemötande av Josefine. Josefine kund bostade väll. Även hennes engagemang gjorde mig som köpare väldigt trygg i mitt bodstadsköp.

Josefine är helt klart en mäklare som jag kommer använda mig av i framtiden när det kommer till försäljning. Läs mer
  • 2019-05-23

Jimmy L skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica hjälpte oss sälja vårt hus och var kanon i både bemötande och planeringsmässigt. Läs mer
    2019-06-11 Fredrica G svarar Jimmy L
    Tack så mycket till er båda två för förtroende och gott samarbete! Hoppas att ni nu hittar drömboendet för hela familjen!
  • 2019-05-10

Anna W skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag köpte en villa och fick bra information och snabba och professionella svar på mina frågor. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anna W
    Hej Anna,
    Grattis till din nya bostad och stort tack för din fina rekommendation.
    Det uppskattas mycket!
  • 2019-05-09

Ola C skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi anlitade Malou för vår villaförsäljning, en väldigt seriös, driven, ambitiös person som vi rekommenderar. Snabb i återkoppling och uppdatering.
    Kändes tryggt att lämna vårat hus i hennes händer. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Ola C
    Hej Ola, stort tack för den fina rekommendationen!
    Och tack för ett fint samarbete! Ni var så duktiga på att förbereda huset inför både fotograferingen och visningarna!
    Varmt lycka till med flytten och ert nya boende!
    Ha det gott!
  • 2019-05-03

Maria F skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde ett radhus med hjälp av Josefine och vi har varit nöjda genom hela processen. Josefine levde upp till våra förväntningar och har varit ärlig, tydlig, flexibel och professionell.
    Vi kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Josefine. Läs mer
    2019-05-17 Josefine S svarar Maria F
    Tack Maria för den fina rekommendationen, jag uppskattar det verkligen! Är så glad att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen. :)
  • 2019-04-26

Elin W skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt min lägenhet.
    Josefin är en mäklare i toppklass som bemöter kunden med respekt och tydlighet. 10 av 10! Läs mer
    2019-05-17 Josefine S svarar Elin W
    Elin, tack för orden! Värmer verkligen! Känns extra roligt att vi fick till en så bra försäljning med Läge+. Allt gott! :)
  • 2019-04-09

Paul Eric M skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har köpt ett BRF radhus i Vallentuna och är mycket nöjda med mäklaren. Fredrica var väl påläst om området och föreningen och svarade gärna på de frågor vi hade. Fredrica var mycket lätt att få tag på under och efter budgivningens gång. Läs mer
    2019-04-10 Fredrica G svarar Paul Eric M
    Tack Eric för dina ord! Kommer bli perfekt för er och djuren :)
    Hörs snart!
  • 2019-03-25

Emma Z skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Upplevde henne som trevlig, smidig och jättebra! Läs mer
  • 2019-03-06

Kirsten D skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra bemötande och snabbt och smidig försäljningsprocess Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Kirsten D
    Hej, tack för rekommendationen! Kul att jag fick hjälpa er i ytterligare en affär.
    Ni är varmt välkomna tillbaka om ni behöver min hjälp igen.
  • Ingela N

2019-03-01

Ingela N skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt min lägenhet i Lindholmen Vallentuna och är jättenöjd med Josefines jobb .. proffsig , trevlig och sakkunnig i det hon jobbar med .. kan varmt rekommendera henne som mäklare Läs mer
    2019-03-04 Josefine S svarar Ingela N
    Tack Ingela för ditt fina omdöme och för att jag fick ditt förtroende. Vad roligt att du är nöjd med din försäljning. Vi ses snart igen :)
  • 2019-02-22

Björn G skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Förvärvade en mindre fastighet.
    Blev bra bemött och fick sakkunnig hjälp och det hela blev en smidig affär. Läs mer
    2019-02-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Björn G
    Hej Björn, Grattis till din nya fastighet!
    Vad roligt att höra att du är nöjd och allt är till belåtenhet!
    Tack för att du rekommenderar mig!
  • 2019-02-21

Carita K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Extremt professionell service som överstiger alla förväntningar. Alltid vänligt bemötande oavsett om man köper eller säljer bostad. Har både köot och sålt bostad via Svensk fastighetsförmedling i Vallentuna och kan varmt rekommendera dem! Läs mer
    2019-02-21 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Carita K
    Hej Carita, tack för din fina rekommendation! Det värmer! Det känns extra roligt att få ha hjälpt till med både köp- och säljprocess och att du är nöjd i båda leden! Tack tack!
    Ha det gott så hörs vi snart igen!
  • Annika N

2019-02-20

Annika N skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har sålt ett hus. Det tog ganska lång tid tyvärr men Malou var väldigt bra på återkoppling hela tiden. Hon hörde ofta av sig med info om de olika intresserade som man kände sig inte bortglömd Läs mer
    2019-02-20 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Annika N
    Hej Annika, tack för fint beröm. Ja, det tog verkligen lång tid innan vi lyckades sälja huset, men till slut gick vi i mål på denna lite tröga marknad. Vad glad jag blir av att höra att du tycker att du fått bra återkoppling under hela processen! Det har blivit många samtal under denna tid! :)
    Ha det gott så hörs vi snart igen!
  • 2019-02-17

Fredrik L skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har köpt en villa och i samband sålt min lägenhet med Fredrica. Är mycket nöjd över proffesionellt bemötande samt snabb återkoppling. Trevlig tjej som verkar ha bra koll på marknaden generellt. Läs mer
    2019-02-18 Fredrica G svarar Fredrik L
    Tack, Fredrik! Har varit roligt att jobba med dig och vi ses och hörs snart!
  • Linus K

2019-01-30

Linus K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt våran lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein. Vi är supernöjda!
    Allt gick snabbt och smidigt och vi upplevde att Fredrica verkligen gick in för det. Bra återkoppling! Läs mer
    2019-02-01 Fredrica G svarar Linus K
    Tack för de fina orden! Det har varit smidigt och roligt att smarbeta med er också.
  • 2019-01-24

Camilla F skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt en bostadsrätt.

Jag fick ett snabbt, trevligt och engagerat bemötande när jag kontaktade Svensk Fast i Vallentuna. Jag fick snabb återkoppling från Mäklaren, och vi fick till ett snabbt första möte då det var brådskande att få igång affären.

Försäljningen har gått över förväntan och vi är alla mycket nöjda med arbetet mäklaren har gjort.

Mäklaren får högsta betyg från oss. Läs mer
    2019-01-28 Fredrica G svarar Camilla F
    Tusen tack för bra samarbete och fin rekommendation!!!
  • 2019-01-23

Meijuan Z skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi tycker att Fredrica är bästa mäklare i hela Sverige.Vädligt snäll och tålamod och smart m.m. Läs mer
    2019-01-24 Fredrica G svarar Meijuan Z
    Tack för ert förtroende och roligt att höra att ni är nöjda!
  • Sandra S

2019-01-13

Sandra S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Härlig tjej med stort engagemang och väldigt service minded. Läs mer
    2019-01-14 Fredrica G svarar Sandra S
    Tack för rekommendationen och för förtroendet! Du gjorde arbetet lättare för mig med allt ditt jobb med lägenheten. Jag hoppas verkligen stora familjen kommer få det fint i ert nya hus. Vi ses snart.
  • 2018-12-14

Johan B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde nyligen vår villa i Vallentuna. Efter en segdragen process med en annan mäklare, som saknade både initiativförmåga och en plan, bytte vi mäklare till Josefine och Svensk Fastighetsförmedling.

Josefine visade ett otroligt driv och ägandeskap under hela orocessen. Hon drev försäljningen på ett föredömligt sätt och var alltid tydlig med den plan hon hade och väldigt responsiv med snabba återkopplingar. Kan varmt rekommendera Josefine! Läs mer
    2019-05-17 Josefine S svarar Johan B
    Johan, hoppas ni mår bra! Tusen tack för den fina rekommendationen! Jag är så glad att ni vände er till mig så jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Önskar er en härlig sommar!
  • 2018-12-04

Christina L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    vänlig, inkännande, proffsig, duktig
    levde upp till mina förväntningar och däröver Läs mer
    2018-12-06 Josefine S svarar Christina L
    Christina, tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att du är nöjd och att jag överträffade dina förväntningar! Tack för trevligt samarbete.
  • 2018-11-29

Liselotte "Lotta" R skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi fick lite mindre för huset än vad vi hoppats på, men det berodde till 100% på det rådande läget på fastighetsmarknaden . Malou var mycket engerad under hela försäljningen ! Det kändes tryggt och proffsigt. Kan verkligen rekommendera henne och hennes kontor !! Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Liselotte "Lotta" R
    Hej Lotta, Tack för fint beröm! Ja, det är trist att vi inte nådde så högt som vi hade hoppats, men vi gjorde vad vi kunde! Det blev ett antal visningar innan vi fick till kontrakt och till slut gick vi iallafall i mål!:) Tack för att jag fick ert förtroende!
    Ha det gott!
  • 2018-11-29

Victoria L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Allt gick precis i den takt jag ville, på det sätt jag ville ha det och med det sagt så överträffade
    Josefine verkligen mina förväntningar på hur smidigt ett köp av bostad kunde vara!

Hon var tydlig, tillgänglig och svarade på de frågor jag hade. Gav mig det resultatet jag ville ha, vet inte vad man mer kan begära av en mäklare. Med andra ord är jag oerhört nöjd! Läs mer
    2018-11-30 Josefine S svarar Victoria L
    Stort tack Victoria för ditt omdöme. Vad glad blir att höra att du är så nöjd! Och inte bara att du blev nöjd, utan att jag också lyckades överträffa dina förväntningar! :) Varmt lycka till med din nya bostad, hoppas verkligen att du kommer att trivas. Du är alltid varmt välkommen tillbaka om du behöver hjälp med något. Kram Josefine
  • Christine S

2018-11-25

Christine S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    När det är lite extra stökigt i tillvaron behöver man proffsiga, lugna och flexibla leverantörer av tjänster. Och vår mäklare Malou Parkkila levererade på samtliga punkter - och dessutom på ett väldigt positivt och trevligt sätt!

Vi behövde sälja vårt parhus pga sjukdom och tidplaneringen med nya boenden var omöjlig att överblicka. Men Malou föreslog en vettig handlingsplan, gav tips och råd - och lotsade oss från start till mål på ett föredömligt sätt!

Kan inte tänka mig att någon annan skulle ha kunnat göra det bättre OCH rekommenderar Malou varmt!

Hälsar
    Christine Ströman Läs mer
    2018-11-26 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Christine S
    Hej Christine,

Stort stort tack för dina fina ord! Det värmer i hjärtat att läsa detta.
    Jag är så glad för att jag fick ert förtroende och möjlighet att hjälpa er!

Hoppas innerligt att det blir bra med era nya boenden också!

Hälsningar
  • 2018-11-22

Christina L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    kunnig, trevlig, lyhörd, rolig, säljande och omhändertagande Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Christina L
    Hej Christina, tack för fint beröm och rekommendationen! Varmt grattis till din nya bostad! Och stort tack för att vi också fick uppdraget att sälja din nuvarande bostad.
  • 2018-11-16

Rasmus B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Radhus köpt

Bra bemötande, tydlig, bra förklaring. Läs mer
    2018-11-22 Josefine S svarar Rasmus B
    Tack för ditt omdöme Rasmus! Ser fram emot att träffa er igen på tillträdet.
  • 2018-11-14

Daniel O skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica hjälpte mig att sälja min tvåa på Takpannevägen i Vallentuna. Redan vid första mötet kände jag mig i trygga händer tack vare hennes professionella bemötande och genuina sätt att vara. Det förhållningssättet följde sedan med genom hela processen där vid till slut sålde lägenheten över förväntan i både tid och pengar. Så otroligt nöjd. För att försöka sammanfatta Fredrica som mäklare skulle jag säga tillgänglig, grundlig, genuin, proffsig och mänsklig. Finns inte superlativ nog att beskriva henne. Läs mer
    2018-11-20 Fredrica G svarar Daniel O
    Daniel - vilken fin rekommendation!!! Tusen, tusen tack och jag önskar er all lycka till med det nya huset. Och du vet att jag finns här om du har frågor eller funderingar, det är bara ringa! Stor kram och tack för förtroendet vid försäljningen av din lägenhet.
  • Camilla K

2018-11-10

Camilla K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica Glatstein dök upp som en räddande ängel då jag blev intresserad av ett av hennes objekt som jag senare köpte. Hon ingav ett förtroende och visade stor proffessionalitet, kunnighet och framför allt en vilja att få mitt radhus sålt, innan sommar semestern tog all fokus från husköpare.
    En närvarande, intresserad, mänsklig och fin människa, mamma och mäklare. Läs mer
    2018-11-20 Fredrica G svarar Camilla K
    Vilka fina ord, Camilla! Jag blir alldeles rörd! Har tänkt mycket på dig och väntar nu på inbjudan till huset - kanske till våren? Ta hand om dig så hörs vi.
  • 2018-11-06

David B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag sålde en lägenhet i Vallentuna , 1,5a på 27,4 kvadratmeter. Josefine var väldigt trevlig och väldigt kunnig. Fick snabba svar på alla frågor och funderingar jag hade. Den enda förväntningar jag hade var att den skulle bli såld och att jag skulle komma bra överens med Josefine, vilket jag känner att jag gjorde. Läs mer
    2018-11-07 Josefine S svarar David B
    David, tack för ditt omdöme och för ditt förtroende! Vad roligt att du är nöjd med vårt samarbete.
  • Robin S

2018-10-07

Robin S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra och trygg försäljning av lägenhet! Läs mer
    2018-10-08 Josefine S svarar Robin S
    Tack för ert förtroende igen Robin! Ser fram emot att få hälsa på er i ert nya hem! :)
  • 2018-09-30

Camilla E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpte och sålde villa i Vallentuna. Lyhörda tillmötesgående, drivande och engagerade. Läs mer
    2018-10-01 Fredrica G svarar Camilla E
    Tack för förtroendet! Härligt att ha fått hjälpa er!
  • 2018-09-26

Yrsa W skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Professionell, kunnig och engagerad. Vi köpte hus av Malou och har mött henne på visningar tidigare. Hon är alltid påläst och tar varje objekt och klient på allvar. Hon upplevs som mycket pålitlig och jag skulle anlita henne vid försäljning och kommer, om situationen uppstår, göra det. Sammanfattningsvis är Malou en oerhört skicklig mäklare. Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Yrsa W
    Hej Yrsa, mycket tack för fint beröm! Vad roligt att ni är nöjda och att ni väljer att skriva en så fin rekommendation. Det betyder mycket för mig! Varmt grattis till er nya bostad och även om jag gärna skulle hjälpa er med försäljning så hoppas jag att ni kommer trivas och bo länge i ert nya hus!:)
    Allt gott!
  • 2018-09-26

Elin M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mäklaren lyckades på ett bra sätt förmedla min känsla och situation till säljarna som ledde till ett lyckat köp! Läs mer
    2018-10-08 Josefine S svarar Elin M
    Vad roligt att du är nöjde Elin! Det där kommer bli perfekt för dig!
  • Anna N

2018-09-25

Anna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou hjälpte oss med försäljningen av vår villa, och vi kunde verkligen inte ha valt en bättre mäklare! Ett proffs ut i fingerspetsarna, utan att för den skull kännas opersonlig. Med sin gedigna erfarenhet och kunskap, och en ärlig och öppen kommunikation fick Malou oss hela tiden att känna att vi var i de bästa av händer! Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anna N
    Hej Anna, stort tack för de fina orden!!! Jag blir så glad av att få höra detta och detta särskilt då vi blev tvungna att ha ytterligare visning efter första visningen! Tack för ett gott samarbete, mycket goda äpplen från er trädgård och mumsiga bullar!:) Det har varit så roligt att få hjälpa er fina familj.
    Varmt lycka till med er nya bostad!
    /Malou
  • 2018-09-24

Camilla W skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde vår lägenhet via svensk fastighetsförmedling. Vår mörkare var otroligt professionellt intryck av mäklaren. Hon var sakkunnig, driven och engagerad i affären. Hon var otroligt öppen för våra åsikter och ändå ärlig och gav oss feedback på hur det skulle eventuellt påverka. Det märktes att hon var på jobbet för att hon ville det, tyckte om sitt jobb och inte bara sökte ett snabbt avslut utan drev våra frågor i försäljningen. När vi har letade bostad har vi inte träffat på någon annan mäklare som gjort samma intryck. Från första mötet tills att affären var avklarad jobbade hon stenhårt. 5/5 räcker inte som betyg, det borde vara betydligt högre. Skulle absolut och utan tvekan rekommendera! Läs mer
    2018-09-25 Fredrica G svarar Camilla W
    Vilka ord! Tusen, tusen tack och ni har inte varit så pjåkiga ni heller! Vi hörs framöver!
  • 2018-09-20

Tarja Tellervo K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har sålt en trea i Vallentuna. Jag blev mycket proffsigt och vänligt bemött. Jag fick alla råd och tips och svar på frågor som jag behövde - och snabbt. Och jag kännde att jag kunde lita på min mäklare. Läs mer
    2018-09-20 Fredrica G svarar Tarja Tellervo K
    Tack för att jag fick nöjet och ditt förtroende vid försäljningen av din bostad. Vi ses och jag önskar er stort lycka till med renoveringen av det nya. Vi ses i Danderyd!
  • 2018-09-17

Kim H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou var väldigt professionell samtidigt som hon var varm och personlig. Hon var även mycket tillgänglig, ambitiös, kunnig och mån om både säljare och köpares intresse. Vi hade inte kunnat valt någon bättre! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-09-14

Daniel A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou har hjälp oss sälja vårt hus precis, och hon kan sina saker. Visning på söndag, och kontrakt på torsdagen!

Vi köpte huset en gång i tiden genom Malou, och kände att hon var rätt mäklare för oss Läs mer
    2018-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Daniel A
    Tack för fint beröm, Daniel! Så roligt att få ha hjälpt er ännu en gång, men denna gång med försäljningsprocessen. Jag uppskattar så att ni är återkommande kunder hos mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling! Varmt tack för det!
    Ha en riktigt fin helg!
  • 2018-09-14

Isabelle S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och stöd Läs mer
    2018-09-14 Fredrica G svarar Isabelle S
    Tack, Isabelle! Tack för förtroendet.
  • 2018-09-11

Peder M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt bostadsrätt. Mäklarens kvaliteter :
    - strukturerat effektivt arbetssätt
    - tillgänglig
    - snabba svar och trevligt sätt
    - informerade löpande om vad som hände steg för steg
    - mycket nöjd
    - lite dyr men man får mycket för pengarna Läs mer
    2018-10-08 Josefine S svarar Peder M
    Peter, stort tack för ditt omdöme och ert förtroende! Jag är glad att ni är nöjda med vårt samarbete. /Josefine
  • 2018-09-07

Olof E skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag sålde fyra tomter med hjälp av Josefine. Hon var alltid tillgänglig, proffsig och framför allt levererade försäljningspris i nivå med deras värderingar. Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Olof E
    Tack för ditt omdöme Olof! Vi tackar stort för ert förtroende, ni är alltid välkomna tillbaka.
  • Anita H

2018-09-06

Anita H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevligt bemötande redan ute på gården när vi klev ur bilen. Fick tydliga och bra svar på frågor gällande huset och dess beskaffenhet. Tycker att Malou kändes trygg och inkännande. Vi är glada för huset i Ösby 77 Läs mer
    2018-09-08 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anita H
    Hej Anita, varmt tack för dina fina ord! Det glädjer mig verkligen att ni är nöjda och det känns så bra att ni är trygga i ert köp! Huset kommer att passa er perfekt!
    Hörs snart igen!
  • 2018-09-06

Christian M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Allt har gått smidigt, har fått snabb återkoppling så fort jag har undrat över något. Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Christian M
    Tack Christian för ditt omdöme! Vilket spännande projekt ni har framför er med att bygga hus i Vallentuna :)
    Lycka till!
  • 2018-09-02

Anna B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou Parkkila sålde vår villa i Ormsta i augusti (hon sålde även vårt radhus i Ormsta -08).
    Hon är alltid glad o positiv o har bemött oss mycket bra. Hade redan mycket stort förtroende för henne innan, vilket var mycket skönt eftersom marknaden har varit ganska svajig ett tag. Vår villa blev såld snabbt o vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anna B
    Hej Anna, stort tack för dina fina ord! Det känns så bra att ni är nöjda med mitt arbete och inte bara en gång, utan två gånger! Jag blir så glad att ni valde mig i denna husförsäljning också. Stort tack för mycket gott samarbete, igen! :)
    Hälsningar
  • 2018-09-01

Cecilia Ö skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine återkopplade kontinuerligt och lät mig som köpare hela tiden veta vad aom pågick.
    Proffsig och genuin. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Cecilia Ö
    Cecilia, tack för ditt omdöme. Vad roligt att ni blev köpare genom oss. Ni kommer trivas så bra i ert nya hus! :)
  • 2018-08-31

Simon B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är engagerad och energisk. Hon har gett goda råd om villan som vi nu sålt. Hon har oftast varit tillgänglig och gett snabb återkoppling. Mycket trevlig och duktig. Det är andra gången vi har anlitat Malou och båda gångerna har vi blivit mycket nöjda. Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Simon B
    Hej Simon, stort tack för din fina rekommendation. Det är verkligen roligt att ha er som återkommande kunder. Tack för gott samarbete!
    Trevlig helg,

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna