Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Ska du byta bostad i Vallentuna? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har förmedlat bostadsrätter, villor, fritidshus, hästgårdar och tomter i många år. Vi har koll på bostadsmarknaden i hela området.

Vi erbjuder en trygg och anpassad mäklartjänst för dig som vill få ut det mesta av bostadsaffären. Bred marknadsföring och ett stort kundregister gör att möjligheterna att hitta rätt köpare är stora. Dessutom hjälper vi gärna till med råd, tips och svarar på frågor inför din försäljning.

Kom gärna förbi vår bobutik i Vallentuna Centrum för personlig service. Varmt välkommen!

Läs vad 155 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

• Anna N
    Anna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou hjälpte oss med försäljningen av vår villa, och vi kunde verkligen inte ha valt en bättre mäklare! Ett proffs ut i fingerspetsarna, utan att för den skull kännas opersonlig. Med sin gedigna erfarenhet och kunskap, och en ärlig och öppen kommunikation fick Malou oss hela tiden att känna att vi var i de bästa av händer! Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde vår lägenhet via svensk fastighetsförmedling. Vår mörkare var otroligt professionellt intryck av mäklaren. Hon var sakkunnig, driven och engagerad i affären. Hon var otroligt öppen för våra åsikter och ändå ärlig och gav oss feedback på hur det skulle eventuellt påverka. Det märktes att hon var på jobbet för att hon ville det, tyckte om sitt jobb och inte bara sökte ett snabbt avslut utan drev våra frågor i försäljningen. När vi har letade bostad har vi inte träffat på någon annan mäklare som gjort samma intryck. Från första mötet tills att affären var avklarad jobbade hon stenhårt. 5/5 räcker inte som betyg, det borde vara betydligt högre. Skulle absolut och utan tvekan rekommendera! Läs mer
    2018-09-25 Fredrica G svarar Camilla W
    Vilka ord! Tusen, tusen tack och ni har inte varit så pjåkiga ni heller! Vi hörs framöver!
  • Tarja Tellervo K
    Tarja Tellervo K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har sålt en trea i Vallentuna. Jag blev mycket proffsigt och vänligt bemött. Jag fick alla råd och tips och svar på frågor som jag behövde - och snabbt. Och jag kännde att jag kunde lita på min mäklare. Läs mer
    2018-09-20 Fredrica G svarar Tarja Tellervo K
    Tack för att jag fick nöjet och ditt förtroende vid försäljningen av din bostad. Vi ses och jag önskar er stort lycka till med renoveringen av det nya. Vi ses i Danderyd!
  • Kim H
    Kim H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou var väldigt professionell samtidigt som hon var varm och personlig. Hon var även mycket tillgänglig, ambitiös, kunnig och mån om både säljare och köpares intresse. Vi hade inte kunnat valt någon bättre! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou har hjälp oss sälja vårt hus precis, och hon kan sina saker. Visning på söndag, och kontrakt på torsdagen!

Vi köpte huset en gång i tiden genom Malou, och kände att hon var rätt mäklare för oss Läs mer
    2018-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Daniel A
    Tack för fint beröm, Daniel! Så roligt att få ha hjälpt er ännu en gång, men denna gång med försäljningsprocessen. Jag uppskattar så att ni är återkommande kunder hos mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling! Varmt tack för det!
    Ha en riktigt fin helg!
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och stöd Läs mer
    2018-09-14 Fredrica G svarar Isabelle S
    Tack, Isabelle! Tack för förtroendet.
  • Peder M
    Peder M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt bostadsrätt. Mäklarens kvaliteter :
    - strukturerat effektivt arbetssätt
    - tillgänglig
    - snabba svar och trevligt sätt
    - informerade löpande om vad som hände steg för steg
    - mycket nöjd
    - lite dyr men man får mycket för pengarna Läs mer
  • Olof E
    Olof E skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag sålde fyra tomter med hjälp av Josefine. Hon var alltid tillgänglig, proffsig och framför allt levererade försäljningspris i nivå med deras värderingar. Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Olof E
    Tack för ditt omdöme Olof! Vi tackar stort för ert förtroende, ni är alltid välkomna tillbaka.
  • Anita H
    Anita H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevligt bemötande redan ute på gården när vi klev ur bilen. Fick tydliga och bra svar på frågor gällande huset och dess beskaffenhet. Tycker att Malou kändes trygg och inkännande. Vi är glada för huset i Ösby 77 Läs mer
    2018-09-08 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anita H
    Hej Anita, varmt tack för dina fina ord! Det glädjer mig verkligen att ni är nöjda och det känns så bra att ni är trygga i ert köp! Huset kommer att passa er perfekt!
    Hörs snart igen!
  • Christian M
    Christian M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Allt har gått smidigt, har fått snabb återkoppling så fort jag har undrat över något. Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Christian M
    Tack Christian för ditt omdöme! Vilket spännande projekt ni har framför er med att bygga hus i Vallentuna :)
    Lycka till!
  • Anna B
    Anna B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou Parkkila sålde vår villa i Ormsta i augusti (hon sålde även vårt radhus i Ormsta -08).
    Hon är alltid glad o positiv o har bemött oss mycket bra. Hade redan mycket stort förtroende för henne innan, vilket var mycket skönt eftersom marknaden har varit ganska svajig ett tag. Vår villa blev såld snabbt o vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anna B
    Hej Anna, stort tack för dina fina ord! Det känns så bra att ni är nöjda med mitt arbete och inte bara en gång, utan två gånger! Jag blir så glad att ni valde mig i denna husförsäljning också. Stort tack för mycket gott samarbete, igen! :)
    Hälsningar
  • Cecilia Ö
    Cecilia Ö skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine återkopplade kontinuerligt och lät mig som köpare hela tiden veta vad aom pågick.
    Proffsig och genuin. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Cecilia Ö
    Cecilia, tack för ditt omdöme. Vad roligt att ni blev köpare genom oss. Ni kommer trivas så bra i ert nya hus! :)
  • Simon B
    Simon B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är engagerad och energisk. Hon har gett goda råd om villan som vi nu sålt. Hon har oftast varit tillgänglig och gett snabb återkoppling. Mycket trevlig och duktig. Det är andra gången vi har anlitat Malou och båda gångerna har vi blivit mycket nöjda. Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Simon B
    Hej Simon, stort tack för din fina rekommendation. Det är verkligen roligt att ha er som återkommande kunder. Tack för gott samarbete!
    Trevlig helg,
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har tidigare fått hjälp att sälja en bostadsrättslägenhet och nu ett bostadsrättsradhus. Har även mötts när jag köpt objekt.
    Otroligt proffsig och tillmötesgående. Går alltid att nå och är supertrevlig.
    Precis som tidigare är jag jättenöjd med utfört arbete. Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Sofia R
    Hej Sofia, tack tack! Vad roligt att ni är nöjda och det är naturligtvis extra roligt när ni blivit nöjda för andra gången! Samarbetet funkade kanon med er båda två! Stort tack för det!
    Ha en fin helg!
  • Hamed K
    Hamed K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köp av vår första lägenhet! Mycket professionell och väl bemöttande med ett trevligt leende. Allt gick mycket snabbt och smidigt! Läs mer
    2018-08-17 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Hamed K
    Hej Hamed, tack för fint beröm! Vad roligt att ni är nöjda och stort grattis till er nya bostad!
    Ha en fortsatt fin dag,
  • Arash P
    Arash P skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trygg, kunnig och väldig trevlig! Läs mer
    2018-08-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Arash P
    Hej Arash, tack så mycket för fint beröm. Det var verkligen trevligt att träffa er och det känns så roligt att ni blev köpare till denna fina bostad! Jag är övertygad om att det kommer att bli så bra!
    Mvh Malou
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt vår bostadsrätt och mycket nöjda med Malou, hon är trevlig, kunnig och har gett oss bra stöd under hela försäljningen. Läs mer
    2018-08-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jenny T
    Hej Jenny, tack för dina fina ord! Det känns verkligen bra att ha kunnat hjälpa er, nu när ni plötsligt fick bråttom! :) Tack för ett mycket gott samarbete och ert förtroende!
    Lycka till med ert nya boende!
    /Malou
  • Marie B
    Marie B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine har hanterat vår försäljning så proffsigt. Vi är supernöjda med en smidig, snabb och prismässigt bra affär även i dessa tider. Köparna känns helt rätt!! Stort tack, rekommenderas varmt. Marie och Göran Bergström Läs mer
    2018-07-20 Josefine S svarar Marie B
    Tack Marie och Göran för ert omdöme. Efter många år av regelbunden kontakt kändes så roligt att få hjälpa er med försäljningen när det väl blev dags! :)
  • Marie Ö
    Marie Ö skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde vårt radhus och vi har bara positiva upplevelser av försäljningen och är nöjda med det pris vi fick för bostaden. Läs mer
    2018-05-31 Fredrica G svarar Marie Ö
    Tusen tack för förtroendet, Marie!
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt bostadsrätt. Trevlig, ödmjuk och inspirerande mäklare. Läs mer
    2018-05-23 Fredrica G svarar Sandra S
    Tack, snälla! Jag kommer och kollar när du fixat iordning.
  • Urban S
    Urban S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mäklartjänst Malou Parkkila på Svensk Fastighetsförmedling i Vallentuna. Malou har mycket trevlig och professionell i sitt bemötande, och tog sig an säljuppdraget med stort engagemang vilket ledde till en bra affär för både säljare och köpare. Läs mer
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine var trevlig, tydlig och rak i sin kommunikation när vi köpte vår bostad. Läs mer
    2018-05-16 Josefine S svarar Elisabeth B
    Tack Elisabeth för ditt omdöme!
  • Magdalena P
    Magdalena P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig, kunnig , effektiv och ärlig mäklare som stöttat oss i våra beslut 👍🏻😊 Läs mer
    2018-05-16 Josefine S svarar Magdalena P
    Tack Magdalena för dina fina ord! Jag är glad att jag fick ert förtroende i er försäljningsprocess!
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålde en bostadsrätt och blev väldigt positivt bemött av mäklaren. Hon är trevlig och professionell. Svarade alltid om man hade en fråga eller undran.
    Jag hade såklart en förväntan att gå med mer vinst, men mitt i en nedgång på bostadsmarknaden var det inte så lätt, trots detta lyckades Josefine ändå sälja för det vill minst behövde sälja för. Mycket tacksam! Läs mer
    2018-05-08 Josefine S svarar Susanne M
    Tack för ditt omdöme Susanne! :) Jag är glad att jag gjorde er nöjda trots motgångar på marknaden!
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig och driven, håller kontakten och återkopplar. Läs mer
    2018-05-03 Fredrica G svarar Staffan N
    Tack så mycket för förtroendet vid försäljningen. Må gott så ses vi!
  • Michael Ö
    Michael Ö skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mkt bra service genom hela försäljningen. mvh Michael Läs mer
    2018-05-08 Josefine S svarar Michael Ö
    Tack Michael! Vad roligt att höra :)
  • Monique K
    Monique K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Whe sold our house, vila.
    Fredrica is the best!
    Everything we wish, she did it!
    Hard working lady. Läs mer
    2018-04-29 Fredrica G svarar Monique K
    Thanks for everything! Lots of love to you, Monique!
  • Aart K
    Aart K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde en villa. Vi kände mäklaren från när vi köpte huset för fem år sen. Vi hade goda erfarenheter då och tyckte att försäljningen skulle gå bra och snabbt. Läs mer
    2018-04-29 Fredrica G svarar Aart K
    Jag är glad att jag kunde hjälpa er och att det gick som planerat. Ni har varit så duktiga genom allt. Stor kram!
  • Anette U
    Anette U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag är nöjd med allt. Mäklaren var mycket hjälpsam och tillmötesgående. Synd bara att vi inte nådde upp till den prisnivå som vi ville ha som säljare. Annars var allt till belåtenhet Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anette U
    Tack Anette för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ha det gott!
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica har varit väldigt bra och lätt att samarbeta med. Duktig mäklare som vill både säljarens och köparens bästa.
    Kunde inte ha valt en bättre mäklare till att sälja min bostad. Läs mer
    2018-04-23 Fredrica G svarar Andreas E
    Vad glad jag blir att höra att du är nöjd! Önskar dig all lycka till med nya boendet. Stor kram!
    Andreas E gillar detta
  • Johan S
    Johan S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket proffsigt bemötande genom hela processen från början till slut, ordning och reda och tydlig.
    Levde mycket väl upp till förväntningarna som vi hade på mäklaren Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Johan S
    Hej Johan,
    Stort tack för din rekommendation!
    Det har varit mycket roligt att hjälpa er genom hela köp- och säljprocessen! Jag vill igen tack för ert förtroende!
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Kompetent! Allting har varit super för oss som köpare! Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Camilla T
    Hej Camilla,
    tack för din fina rekommendation.
    Vad roligt att jag kunde hjälpa till och att ni blev så nöjda!
    Mvh Malou
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mäklaren har på ett utmärkt sätt tagit hand om visningar
    samt givit både mig som säljare och köparen en förtroende-
    ingivande handledning. Läs mer
  • Mathias U
    Mathias U skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra och trevligt bemötande. Bra och öppen dialog. Läs mer
    2018-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Mathias U
    Hej Mathias, tack för fint omdöme och stort grattis till ditt nya boende!
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine är mycket professionell och visar på ett stort engagemang genom hela processen. Hon känns kunnig och erfaren samtidigt som hon är personlig och lätt att prata med. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare till andra som ska sälja framöver!
    /Caroline Wiklund Läs mer
    2018-04-06 Josefine S svarar Caroline A
    Tack Caroline, vilket fint omdöme. Det värmer verkligen. Jag är glad att jag fick ditt förtroende i en så stor och viktigt affär! Vi fick ändra och tänka om gällande tidsplanen ett antal gånger för att få bästa resultat, vilket det också blev i slutändan :)
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Fredrica Glatstein.
    Vi upplever att vi blivit bemötta på ett både professionellt, trevligt och varmt sätt, och vi har känt oss trygga genom hela proceduren, från att vi valt att lägga ut vår lägenhet på läge + och fram till försäljning.
    Fredrica har visat stort engagemang i oss och varit mån om att allt ska kännas rätt, hela vägen. Hon har svarat på frågor i tid och otid och gett oss både fakta och råd.
    Vi är mycket nöjda med både upplägget och genomförandet! Läs mer
    2018-04-05 Fredrica G svarar Ulrika F
    Tusen tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att få jobba med dig och Niclas. Önskar er all lycka med allt det nya! Stor kram.
  • Heidi H
    Heidi H skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica har varit kunnig, angagerad och vi kände stort förtroende för henne. Läs mer
    2018-04-05 Fredrica G svarar Heidi H
    Härligt att vi nådde ända fram. Vi ses i Åkersberga till sommaren!
  • Christian I
    Christian I skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålde bostadsrätt under lågsäsong, strax efter att det nya amorteringskravet trätt i kraft mars 2018.

Josefine är engagerad, driven och lätt att ha att göra med. Brinner verkligen för sitt jobb och svarar snabbt på frågor. Tog sig tid för flera långa personliga möten. Rekommenderade även en duktig stylist.

Jag är mycket nöjd med hennes service och rekommenderar därför Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna. Läs mer
    2018-04-03 Josefine S svarar Christian I
    Hej Christian. Stort tack för ditt fina omdöme, det värmer verkligen!
  • Mari Helén W
    Mari Helén W skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrika är en mycket kompetent, trevlig och oerhört engagerad mäklare! Hon får högsta betyg och jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska göra fastighetsaffärer!
    Jag kände mig helt trygg genom hela processen. Läs mer
    2018-03-26 Fredrica G svarar Mari Helén W
    Tack så mycket för bra samarbete, fina ord och att jag fick förtroendet att förmedla din lägenhet. Önskar dig all lycka med nya boendet!
  • Kim B
    Kim B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    En oerhört bra totalupplevelse med denna mäklare!
    Ska ni sälja så tveka inte på att välja Josefine. Trevlig, glad, lyhörd och proffesionell. 10/10 från mig👍 Läs mer
    2018-04-03 Josefine S svarar Kim B
    Kim, tack för ditt omdöme. Vad glad jag blir och tack för att jag återigen fick ditt/ert förtroende :)
  • Bernt Hans Åke N
    Bernt Hans Åke N skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hon är bara bäst!
    Hårt arbetande med stor erfarenhet och kunnande.
    Kunde inte vara mera nöjda.
    Har total koll på läget och är beredd att jobba
    hårt för din sak.
    Vi har erfarenhet från totalt sex st fastighetsaffärer
    och hon är absolut bästa val.
    Eva och Hasse. Läs mer
    2018-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Bernt Hans Åke N
    Hej Hasse och Eva! Vilket fint beröm! Stort tack, det värmer verkligen att höra det från så erfarna säljare som ni är!
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Proffesionellt och trevligt bemötande från mäklaren och hennes kollegor, upplevde stort förtroende och kunnigt bemötande i frågor.
    Kan varmt rekomenderas Läs mer
    2018-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Pernilla E
    Hej Pernilla, Vad roligt att ni är nöjda med mig och mina kollegor och tack för att ni rekommenderar oss! Jag vill också tacka för ett mycket bra samarbete kring hela försäljningsprocessen. Det känns så rätt att vi fotade utebilderna redan i somras så att er jättefina trädgård verkligen kom till sin rätt mitt i snörik årstid! :)
    Lycka till med ert nya boende!
  • Therese G
    Therese G skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine sålde vår villa det skötte hon perfekt! Höll oss hela tiden väl informerade om läget och vad som hände. Läs mer
    2018-03-19 Josefine S svarar Therese G
    Hej Therese!! Tack för ditt omdöme, så glad att jag kunde hjälpa er i hamn. Stor Kram
  • Ina M
    Ina M skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Positiv erfarenhet både av att köpa och sälja med Malou. Hon tar sig tid, är engagerad, tillmötesgående, hjälpsam och framåt med en härlig energi. Brett kunnig inom många för sitt yrke relevanta områden och alltid med svar på tal! Har bemött oss mycket trevligt, proffsigt och personligt genom hela processen och ordnat saker effektivt och på obekväma arbetstider. Rekommenderar Malou varmt! Läs mer
    2018-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Ina M
    Hej Ina, stort tack för dina fina ord och för att du rekommenderar mig vidare! Det känns så roligt att jag fick möjlighet att hjälpa er till en lyckad försäljning.
    Varmt lycka till med ert nya boende!
  • Rita H
    Rita H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Lugn och glad. Personlig. Proffsig. Generös. Bjuder på sig själv. Läs mer
    2018-03-05 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Rita H
    Hej Rita, tack för fin bedömning av min mäklartjänst! Det har varit så kul att samarbeta med er! Stort tack igen för att jag fick ert förtroende!
    Kram Malou
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt trevligt bemötande och gav ett väldigt proffsigt intryck.
    Förklarade hela processen på ett väldigt bra och lättförståeligt sätt. Läs mer
    2018-03-02 Josefine S svarar Magnus D
    Tack för ditt omdöme Magnus! Vad glad jag blir :) Varmt välkommen till Vallentuna, tror du kommer trivas väldigt bra i din nya bostad.
  • Inger J
    Inger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra bemötande.
    Förtroendefullt arbete. Läs mer
  • Lars Christer S
    Lars Christer S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra och engagerad! Säger vad hon tycker! Bemöter människor vänligt. En mäklare att lita på. Läs mer
    2018-02-14 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lars Christer S
    Hej Christer, Tack snälla för fina ord!
    Jag tackar varmt för att jag fick ditt förtroende igen och det känns jättekul att ha fått hjälpa till en andra gång.
    Ha det gott!
  • Robin H
    Robin H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou Parkkila är en väldigt duktig mäklare med hög kompetens och har gjort att vi som säljare har känt oss trygga med försäljningen från start till påskrift av köpekontraktet. Jag känner mig helt övertygad och rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2018-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Robin H
    Hej Robin, stort tack för ditt fina beröm och rekommendationen. Det har varit så trevligt att samarbeta med er!
    Varmt lycka till med ert nya boende!
  • Sven Roger G
    Sven Roger G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Ett bra bemötande. Bra samtal om budläggningens upplägg!
    Låg på intressenterna i en ”sval” marknad och arbetade hårt för att komma till avslut! Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Sven Roger G
    Hej,
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er vid er försäljning. Vi ses snart igen och jag hoppas ni har det bra tills dess. Hälsa hem!

Centralvägen 11, 186 31 Vallentuna