Fredrica Glatstein
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 16 kunder tycker om Fredrica Glatstein

• Daniel O skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica hjälpte mig att sälja min tvåa på Takpannevägen i Vallentuna. Redan vid första mötet kände jag mig i trygga händer tack vare hennes professionella bemötande och genuina sätt att vara. Det förhållningssättet följde sedan med genom hela processen där vid till slut sålde lägenheten över förväntan i både tid och pengar. Så otroligt nöjd. För att försöka sammanfatta Fredrica som mäklare skulle jag säga tillgänglig, grundlig, genuin, proffsig och mänsklig. Finns inte superlativ nog att beskriva henne. Läs mer
    2018-11-20 Fredrica G svarar Daniel O
    Daniel - vilken fin rekommendation!!! Tusen, tusen tack och jag önskar er all lycka till med det nya huset. Och du vet att jag finns här om du har frågor eller funderingar, det är bara ringa! Stor kram och tack för förtroendet vid försäljningen av din lägenhet.
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica Glatstein dök upp som en räddande ängel då jag blev intresserad av ett av hennes objekt som jag senare köpte. Hon ingav ett förtroende och visade stor proffessionalitet, kunnighet och framför allt en vilja att få mitt radhus sålt, innan sommar semestern tog all fokus från husköpare.
    En närvarande, intresserad, mänsklig och fin människa, mamma och mäklare. Läs mer
    2018-11-20 Fredrica G svarar Camilla K
    Vilka fina ord, Camilla! Jag blir alldeles rörd! Har tänkt mycket på dig och väntar nu på inbjudan till huset - kanske till våren? Ta hand om dig så hörs vi.
  • Camilla E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpte och sålde villa i Vallentuna. Lyhörda tillmötesgående, drivande och engagerade. Läs mer
    2018-10-01 Fredrica G svarar Camilla E
    Tack för förtroendet! Härligt att ha fått hjälpa er!
  • Camilla W skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde vår lägenhet via svensk fastighetsförmedling. Vår mörkare var otroligt professionellt intryck av mäklaren. Hon var sakkunnig, driven och engagerad i affären. Hon var otroligt öppen för våra åsikter och ändå ärlig och gav oss feedback på hur det skulle eventuellt påverka. Det märktes att hon var på jobbet för att hon ville det, tyckte om sitt jobb och inte bara sökte ett snabbt avslut utan drev våra frågor i försäljningen. När vi har letade bostad har vi inte träffat på någon annan mäklare som gjort samma intryck. Från första mötet tills att affären var avklarad jobbade hon stenhårt. 5/5 räcker inte som betyg, det borde vara betydligt högre. Skulle absolut och utan tvekan rekommendera! Läs mer
    2018-09-25 Fredrica G svarar Camilla W
    Vilka ord! Tusen, tusen tack och ni har inte varit så pjåkiga ni heller! Vi hörs framöver!
  • Jag har sålt en trea i Vallentuna. Jag blev mycket proffsigt och vänligt bemött. Jag fick alla råd och tips och svar på frågor som jag behövde - och snabbt. Och jag kännde att jag kunde lita på min mäklare. Läs mer
    2018-09-20 Fredrica G svarar Tarja Tellervo K
    Tack för att jag fick nöjet och ditt förtroende vid försäljningen av din bostad. Vi ses och jag önskar er stort lycka till med renoveringen av det nya. Vi ses i Danderyd!
  • Isabelle S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och stöd Läs mer
    2018-09-14 Fredrica G svarar Isabelle S
    Tack, Isabelle! Tack för förtroendet.
  • Marie Ö skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde vårt radhus och vi har bara positiva upplevelser av försäljningen och är nöjda med det pris vi fick för bostaden. Läs mer
    2018-05-31 Fredrica G svarar Marie Ö
    Tusen tack för förtroendet, Marie!
  • Sandra S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt bostadsrätt. Trevlig, ödmjuk och inspirerande mäklare. Läs mer
    2018-05-23 Fredrica G svarar Sandra S
    Tack, snälla! Jag kommer och kollar när du fixat iordning.
  • Staffan N skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig och driven, håller kontakten och återkopplar. Läs mer
    2018-05-03 Fredrica G svarar Staffan N
    Tack så mycket för förtroendet vid försäljningen. Må gott så ses vi!
  • Monique K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Whe sold our house, vila.
    Fredrica is the best!
    Everything we wish, she did it!
    Hard working lady. Läs mer
    2018-04-29 Fredrica G svarar Monique K
    Thanks for everything! Lots of love to you, Monique!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Malou Parkkila