Fredrica Glatstein
en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11
186 31 Vallentuna — Visa karta

Vad tror Fredrica att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 14 kunder tycker om Fredrica Glatstein

• Camilla E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpte och sålde villa i Vallentuna. Lyhörda tillmötesgående, drivande och engagerade. Läs mer
    2018-10-01 Fredrica G svarar Camilla E
    Tack för förtroendet! Härligt att ha fått hjälpa er!
  • Camilla W skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde vår lägenhet via svensk fastighetsförmedling. Vår mörkare var otroligt professionellt intryck av mäklaren. Hon var sakkunnig, driven och engagerad i affären. Hon var otroligt öppen för våra åsikter och ändå ärlig och gav oss feedback på hur det skulle eventuellt påverka. Det märktes att hon var på jobbet för att hon ville det, tyckte om sitt jobb och inte bara sökte ett snabbt avslut utan drev våra frågor i försäljningen. När vi har letade bostad har vi inte träffat på någon annan mäklare som gjort samma intryck. Från första mötet tills att affären var avklarad jobbade hon stenhårt. 5/5 räcker inte som betyg, det borde vara betydligt högre. Skulle absolut och utan tvekan rekommendera! Läs mer
    2018-09-25 Fredrica G svarar Camilla W
    Vilka ord! Tusen, tusen tack och ni har inte varit så pjåkiga ni heller! Vi hörs framöver!
  • Tarja Tellervo K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har sålt en trea i Vallentuna. Jag blev mycket proffsigt och vänligt bemött. Jag fick alla råd och tips och svar på frågor som jag behövde - och snabbt. Och jag kännde att jag kunde lita på min mäklare. Läs mer
    2018-09-20 Fredrica G svarar Tarja Tellervo K
    Tack för att jag fick nöjet och ditt förtroende vid försäljningen av din bostad. Vi ses och jag önskar er stort lycka till med renoveringen av det nya. Vi ses i Danderyd!
  • Isabelle S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och stöd Läs mer
    2018-09-14 Fredrica G svarar Isabelle S
    Tack, Isabelle! Tack för förtroendet.
  • Marie Ö skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde vårt radhus och vi har bara positiva upplevelser av försäljningen och är nöjda med det pris vi fick för bostaden. Läs mer
    2018-05-31 Fredrica G svarar Marie Ö
    Tusen tack för förtroendet, Marie!
  • Sandra S skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köpt bostadsrätt. Trevlig, ödmjuk och inspirerande mäklare. Läs mer
    2018-05-23 Fredrica G svarar Sandra S
    Tack, snälla! Jag kommer och kollar när du fixat iordning.
  • Staffan N skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig och driven, håller kontakten och återkopplar. Läs mer
    2018-05-03 Fredrica G svarar Staffan N
    Tack så mycket för förtroendet vid försäljningen. Må gott så ses vi!
  • Monique K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Whe sold our house, vila.
    Fredrica is the best!
    Everything we wish, she did it!
    Hard working lady. Läs mer
    2018-04-29 Fredrica G svarar Monique K
    Thanks for everything! Lots of love to you, Monique!
  • Aart K skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi sålde en villa. Vi kände mäklaren från när vi köpte huset för fem år sen. Vi hade goda erfarenheter då och tyckte att försäljningen skulle gå bra och snabbt. Läs mer
    2018-04-29 Fredrica G svarar Aart K
    Jag är glad att jag kunde hjälpa er och att det gick som planerat. Ni har varit så duktiga genom allt. Stor kram!
  • Andreas E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica har varit väldigt bra och lätt att samarbeta med. Duktig mäklare som vill både säljarens och köparens bästa.
    Kunde inte ha valt en bättre mäklare till att sälja min bostad. Läs mer
    2018-04-23 Fredrica G svarar Andreas E
    Vad glad jag blir att höra att du är nöjd! Önskar dig all lycka till med nya boendet. Stor kram!
    Andreas E gillar detta
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Fredrica Glatstein.
    Vi upplever att vi blivit bemötta på ett både professionellt, trevligt och varmt sätt, och vi har känt oss trygga genom hela proceduren, från att vi valt att lägga ut vår lägenhet på läge + och fram till försäljning.
    Fredrica har visat stort engagemang i oss och varit mån om att allt ska kännas rätt, hela vägen. Hon har svarat på frågor i tid och otid och gett oss både fakta och råd.
    Vi är mycket nöjda med både upplägget och genomförandet! Läs mer
    2018-04-05 Fredrica G svarar Ulrika F
    Tusen tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att få jobba med dig och Niclas. Önskar er all lycka med allt det nya! Stor kram.
  • Heidi H skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrica har varit kunnig, angagerad och vi kände stort förtroende för henne. Läs mer
    2018-04-05 Fredrica G svarar Heidi H
    Härligt att vi nådde ända fram. Vi ses i Åkersberga till sommaren!
  • Mari Helén W skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fredrika är en mycket kompetent, trevlig och oerhört engagerad mäklare! Hon får högsta betyg och jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska göra fastighetsaffärer!
    Jag kände mig helt trygg genom hela processen. Läs mer
    2018-03-26 Fredrica G svarar Mari Helén W
    Tack så mycket för bra samarbete, fina ord och att jag fick förtroendet att förmedla din lägenhet. Önskar dig all lycka med nya boendet!
  • Yvonne E skrev om Fredrica Glatstein en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Incredible professional with an outstanding client facing and human approach. Provided us with a wonderful support helping us to navigate the challenge of buying a house in Sweden whilst living abroad. Frederica has an open invitation to visit us at any time in our new house!! Läs mer
    2017-11-11 Fredrica G svarar Yvonne E
    Such nice words from a very nice couple! I wish you all the best and look forward to visiting you in your new house. Warm regards / Fredrica
Malou Parkkila
Josefine Simonsson