Josefine Simonsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11
186 31 Vallentuna — Visa karta

Vad tror Josefine att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 55 kunder tycker om Josefine Simonsson

• Robin S
    Robin S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra och trygg försäljning av lägenhet! Läs mer
    2018-10-08 Josefine S svarar Robin S
    Tack för ert förtroende igen Robin! Ser fram emot att få hälsa på er i ert nya hem! :)
  • Elin M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mäklaren lyckades på ett bra sätt förmedla min känsla och situation till säljarna som ledde till ett lyckat köp! Läs mer
    2018-10-08 Josefine S svarar Elin M
    Vad roligt att du är nöjde Elin! Det där kommer bli perfekt för dig!
  • Peder M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt bostadsrätt. Mäklarens kvaliteter :
    - strukturerat effektivt arbetssätt
    - tillgänglig
    - snabba svar och trevligt sätt
    - informerade löpande om vad som hände steg för steg
    - mycket nöjd
    - lite dyr men man får mycket för pengarna Läs mer
    2018-10-08 Josefine S svarar Peder M
    Peter, stort tack för ditt omdöme och ert förtroende! Jag är glad att ni är nöjda med vårt samarbete. /Josefine
  • Olof E skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag sålde fyra tomter med hjälp av Josefine. Hon var alltid tillgänglig, proffsig och framför allt levererade försäljningspris i nivå med deras värderingar. Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Olof E
    Tack för ditt omdöme Olof! Vi tackar stort för ert förtroende, ni är alltid välkomna tillbaka.
  • Christian M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Allt har gått smidigt, har fått snabb återkoppling så fort jag har undrat över något. Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Christian M
    Tack Christian för ditt omdöme! Vilket spännande projekt ni har framför er med att bygga hus i Vallentuna :)
    Lycka till!
  • Cecilia Ö skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine återkopplade kontinuerligt och lät mig som köpare hela tiden veta vad aom pågick.
    Proffsig och genuin. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Cecilia Ö
    Cecilia, tack för ditt omdöme. Vad roligt att ni blev köpare genom oss. Ni kommer trivas så bra i ert nya hus! :)
  • Marie B
    Marie B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine har hanterat vår försäljning så proffsigt. Vi är supernöjda med en smidig, snabb och prismässigt bra affär även i dessa tider. Köparna känns helt rätt!! Stort tack, rekommenderas varmt. Marie och Göran Bergström Läs mer
    2018-07-20 Josefine S svarar Marie B
    Tack Marie och Göran för ert omdöme. Efter många år av regelbunden kontakt kändes så roligt att få hjälpa er med försäljningen när det väl blev dags! :)
  • Elisabeth B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine var trevlig, tydlig och rak i sin kommunikation när vi köpte vår bostad. Läs mer
    2018-05-16 Josefine S svarar Elisabeth B
    Tack Elisabeth för ditt omdöme!
  • Magdalena P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig, kunnig , effektiv och ärlig mäklare som stöttat oss i våra beslut 👍🏻😊 Läs mer
    2018-05-16 Josefine S svarar Magdalena P
    Tack Magdalena för dina fina ord! Jag är glad att jag fick ert förtroende i er försäljningsprocess!
  • Susanne M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålde en bostadsrätt och blev väldigt positivt bemött av mäklaren. Hon är trevlig och professionell. Svarade alltid om man hade en fråga eller undran.
    Jag hade såklart en förväntan att gå med mer vinst, men mitt i en nedgång på bostadsmarknaden var det inte så lätt, trots detta lyckades Josefine ändå sälja för det vill minst behövde sälja för. Mycket tacksam! Läs mer
    2018-05-08 Josefine S svarar Susanne M
    Tack för ditt omdöme Susanne! :) Jag är glad att jag gjorde er nöjda trots motgångar på marknaden!
  • Michael Ö skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mkt bra service genom hela försäljningen. mvh Michael Läs mer
    2018-05-08 Josefine S svarar Michael Ö
    Tack Michael! Vad roligt att höra :)
  • Kerstin S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mäklaren har på ett utmärkt sätt tagit hand om visningar
    samt givit både mig som säljare och köparen en förtroende-
    ingivande handledning. Läs mer
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine är mycket professionell och visar på ett stort engagemang genom hela processen. Hon känns kunnig och erfaren samtidigt som hon är personlig och lätt att prata med. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare till andra som ska sälja framöver!
    /Caroline Wiklund Läs mer
    2018-04-06 Josefine S svarar Caroline A
    Tack Caroline, vilket fint omdöme. Det värmer verkligen. Jag är glad att jag fick ditt förtroende i en så stor och viktigt affär! Vi fick ändra och tänka om gällande tidsplanen ett antal gånger för att få bästa resultat, vilket det också blev i slutändan :)
  • Christian I skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålde bostadsrätt under lågsäsong, strax efter att det nya amorteringskravet trätt i kraft mars 2018.

Josefine är engagerad, driven och lätt att ha att göra med. Brinner verkligen för sitt jobb och svarar snabbt på frågor. Tog sig tid för flera långa personliga möten. Rekommenderade även en duktig stylist.

Jag är mycket nöjd med hennes service och rekommenderar därför Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna. Läs mer
    2018-04-03 Josefine S svarar Christian I
    Hej Christian. Stort tack för ditt fina omdöme, det värmer verkligen!
  • Kim B
    Kim B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    En oerhört bra totalupplevelse med denna mäklare!
    Ska ni sälja så tveka inte på att välja Josefine. Trevlig, glad, lyhörd och proffesionell. 10/10 från mig👍 Läs mer
    2018-04-03 Josefine S svarar Kim B
    Kim, tack för ditt omdöme. Vad glad jag blir och tack för att jag återigen fick ditt/ert förtroende :)
  • Therese G skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine sålde vår villa det skötte hon perfekt! Höll oss hela tiden väl informerade om läget och vad som hände. Läs mer
    2018-03-19 Josefine S svarar Therese G
    Hej Therese!! Tack för ditt omdöme, så glad att jag kunde hjälpa er i hamn. Stor Kram
  • Magnus D skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt trevligt bemötande och gav ett väldigt proffsigt intryck.
    Förklarade hela processen på ett väldigt bra och lättförståeligt sätt. Läs mer
    2018-03-02 Josefine S svarar Magnus D
    Tack för ditt omdöme Magnus! Vad glad jag blir :) Varmt välkommen till Vallentuna, tror du kommer trivas väldigt bra i din nya bostad.
  • Najia B
    Najia B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket professionellt och samtidigt varmt och trevligt bemötande!!! Läs mer
    2018-01-30 Josefine S svarar Najia B
    Najia, tack för ditt omdöme! Ni kommer trivas så i Vallentuna och i ert nya hus!
  • Andreas S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    vi är mycket nöjda med Josefine då hon fick hela affären att kännas vänskaplig och rak, ingenting va oklart och samtalen va på en nivå som får det att kännas som att det inte bara är ett jobb utan även någonting hon gillar att göra. Läs mer
    2018-01-17 Josefine S svarar Andreas S
    Hej Andreas!! Tack för ditt omdöme :) Det stämmer, där här är något jag verkligen gillar att göra! Ha en fin dag så hörs vi snart igen.
  • Daniel H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Extremt proffsig från start till slut. Vi kände stort förtroende för Josefine genom hela processen. Både säljare och köpare mycket nöjda. Maxpoäng helt klart. Kan varmt rekommenderas till alla inblandade parter. Lycka till Josefine du är fantastisk i ditt yrke! Läs mer
    2017-12-21 Josefine S svarar Daniel H
    Daniel, stort tack för ditt fina omdöme! Jag är så glad att jag fick ert förtroende!! Att ha haft er som uppdragsgivare har både varit roligt, trevligt och givande. Hälsa så gott till Marie och ha en fantastiks jul!
    Daniel H gillar detta
  • Amanda F skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket trevlig, professionell, kunnig. Läs mer
    2017-12-21 Josefine S svarar Amanda F
    Hej Amanda! Tack för ditt omdöme :) Vad roligt att ni blev köpare till denna lägenhet, där kommer ni trivas bra! Önskar er en härlig julledighet.
  • Maria B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag fick ett fantastiskt bemötande av min mäklare Josefin Simonsson i Vallentuna! Det va andra gången jag anlitade henne o rekommenderar henne verkligen!!
    Hon är proffsig o följer verkligen upp sina kunder och finns alltid till för att hjälpa om man behöver! Läs mer
    2017-12-01 Josefine S svarar Maria B
    Tack Maria för ditt omdöme! Jag är glad att jag fick ditt förtroende igen :). Jag ser fram emot att få komma på en fika i ert nya hus framöver!
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi är väldigt nöjda med att vi valde Josefine. Olikt somliga mäklare känns hon både slipad och genuint trevlig.

Kommunikationen har fungerat utmärkt. Snabba svar om vi haft frågor. Har löpande frågat hur vi vill göra, men samtidigt sagt till om hon tror det kan vara smart att göra annorlunda. Vi hade en lite krånglig situation med utlandsboende och fullmakter, och hon löste det smärtfritt.

Josefine kämpade på i en plötsligt trög marknad och lyckades bättre än vi hade hoppats på. Hon ihärdade och fick till en budgivning och ett bra slutpris trots att hon enkelt hade kunnat förespråka ett snabbare avslut som hade inneburit mindre jobb för henne. Läs mer
    2017-11-29 Josefine S svarar Henrik N
    Hej Henrik! Stort tack för ditt mycket fina omdöme. Vad glad jag blir! Min målsättning är att få till en, för parterna, smidig försäljningsprocess med ett så högt slutpris som möjligt för mina säljare. Det känns naturligtvis extra roligt att lyckas med detta i en avvaktande marknad som vi befinner oss i nu. Jag är så glad att jag fick ert förtroende. Hoppas ni kommer att trivas med ert nya boende!
  • Gina K skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Utmärkt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-11-07 Josefine S svarar Gina K
    Hej Gina. Tack snälla för ditt omdöme. Ser fram emot att se din nya lägenhet när du renoverat klar :)
  • Marcus J skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine var trevlig, professionell och hjälpsam.
    Hon levde upp till våra förväntningar men kom inte att överträffa dem. Läs mer
    2017-11-07 Josefine S svarar Marcus J
    Hej Marcus, tack för ditt omdöme och för ett trevligt samarbete i samband med er försäljning. Hoppas ni har kommit i ordning i ert nya hus!
  • Anneli N skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Proffsigt bemötande. Levde helt upp till våra förväntningar. Läs mer
    2017-10-25 Josefine S svarar Anneli N
    Hej Anneli. Tack för ditt fina omdöme, det gör mig jätteglad! Hoppas ni trivs i er nya bostad. Hälsa Leo.
  • Sara H skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket bra, proffessionell och trevlig! Läs mer
    2017-10-25 Josefine S svarar Sara H
    Hej Sara, tack för dina fina ord och för ett trevligt samarbete. Ni är varmt välkomna tillbaka framöver igen om jag kan hjälpa er!
  • Jenny J skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Fick inte till någon budgivning och det är ju lite därför man anlitar mäklare. Helt ok bemötande mm annars. Läs mer
    2017-11-07 Josefine S svarar Jenny J
    Hej Jenny, tack för din bedömning. Vårt mål är ju naturligtvis att, på rådande marknad när en försäljning sker, alltid få ett så högt slutpris som möjligt för vår säljares räkning. Tråkigt att höra att ni inte är nöjda med den budgivningen vi fick till på ert hus. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya fina hus ni köpte!
  • Louise M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket bra och proffsigt.vi är nöjda Läs mer
    2017-10-25 Josefine S svarar Louise M
    Hej Louise, vad roligt att ni är nöjda med er försäljning. Alltid lika roligt att höra det från sina kunder. Vill ni flytta tillbaka till Vallentuna är ni varmt välkomna att kontakta mig igen!
  • Fredrik J skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jättebra! Vankas det köp eller försäljning så hade jag ringt Jossan alla dagar i veckan.

Driven, bra dialog och info och alltid tillgänglig. Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Fredrik J
    Hej Fredrik, tack snälla du för din rekommendation! Vad glad jag blir. Ni är såklart alltid välkomna att höra av er i framtiden igen. Jag hoppas dock att ni trivs bra i ert fina hus ni byggt :) Ha det bäst!
  • Birgitta P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Gott bemötande , vi blev nöjda med försäljningen . Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Birgitta P
    Hej Birgitta. Vad roligt att ni är nöjda med försäljningen :) Tack för att jag fick ert förtroende! Hoppas att ni mår bra och trivs i ert nya hus. Må så gott!
  • Johan F skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi kontaktade Josefin och sv fast Vallentuna med anledning av att hon/de sålt motsvarande objekt lokalt i närheten av vårt objekt.

Josefine levde väl upp till det bemötande och de förväntningar som vi hade. Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Johan F
    Hej Johan, stort tack för att jag fick vara med och hjälpa till med försäljning av ett av Vallentunas charmigaste hus! Hoppas ni trivs i ert nya hus. Må så gott!
  • Matthew John P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    We found Josefine to be quite exceptional. Very professional yet approachable person who is down to earth and we felt she had our best interests in mind. Josefine was very accommodating and went out of her way to meet with us and communicate clearly and effectively in a very timely manner concerning all questions or concerns. I highly recommend Josefine. Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Matthew John P
    Hi Matt, I´am so glad that I could help you in your process buying a house. I really appreciate your fine review. See you soon again!
  • Annika W skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hade kunnat svara på kryssfrågor, ej detta Läs mer
    2017-10-23 Josefine S svarar Annika W
    Hej Annika! Tack för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme, jag förstår att tiden är knapp ibland. Jag vill passa på att tacka för ert förtroende och ett gott samarbete. Hälsningar Josefine
  • Johanna W skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig, proffsig och lätt att få kontakt med. Kan rekommendera Josefine starkt! Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Johanna W
    Hej Johanna! Tack för ditt omdöme. Jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er superfina lägenhet :) Hoppas nu att ni ska trivas i ert nya fina hus ni byggt. Hälsa familjen!
  • Andrzej P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket trevlig och kontaktperson. De bästa mäklare vi har träffat. Vi rekommenderar varmt ... Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Andrzej P
    Hej Andrzej, tack för din rekommendation! Hoppas ni har kommit i ordning ert nya radhus och att ni trivs bra. Må så gott!
  • Gunnel Kristina O skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Noggrann, engagerad, tillmötesgående. Mån om att både vi som säljare och köpare skulle bli nöjda. Gjorde även uppföljning efteråt. Mycket nöjda är vi. Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Gunnel Kristina O
    Hej Gunnel, tack snälla för fint omdöme! Hoppas allt är bra med er och att ni trivs bra i er fina lägenhet. Jag och Cecilia kommer gärna och hälsar på er igen! Hälsningar Josefine
  • Per Anders Johan P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hej, gott bemötande av Josefine. Kompetent och skötte arbetet fint. Läs mer
    2017-10-19 Josefine S svarar Per Anders Johan P
    Hej Johan! Tack för dina fina ord och för ert förtroende! Hoppas ni trivs i Åre, snart ska vi dit och testa på den riktiga vintern :) Må så gott!
  • Ulf B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi är nöjda med mäklaren har inget att klaga på Läs mer
    2017-10-19 Josefine S svarar Ulf B
    Hej Ulf! Tack för ert förtroende och för ett trevligt samarbete med dig och Britt-Marie. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet. Må så gott!
  • Johan Fredrik P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trovärdig, saklig och bra. Trevlig.
    Jag skulle lätt kunna rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-19 Josefine S svarar Johan Fredrik P
    Hej Johan. Vad glad jag blir av ditt omdöme, tack! Jag uppskattar att jag fick ert förtroende i samband med er försäljning. Du är varmt välkommen framöver igen. Ha det gott! /Josefine
  • Susanne D skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra bemötande och snabba svar på frågor och funderingar. Det kändes tryggt och säkert. Läs mer
    2017-10-19 Josefine S svarar Susanne D
    Hej Susanne, vad roligt att ni är nöjda med er försäljning. Tack för att jag fick ert förtroende! Hoppas ni får ett härligt äventyr i Australien. Må så gott!
  • Lena F skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Tillgänglig, kunnig, förtroendeingivande, pålitlig och med övriga teamet på SvenskFadtighetsförmedling i Vallentuna helt suveräna. Läs mer
    2017-10-19 Josefine S svarar Lena F
    Hej Lena, tack snälla du för det fina oden! Vi saknar dig är i Vallentuna :) Hoppas du trivs i fina lägenheten du köpte! Må så gott hälsar hela gänget!
  • Lisa I skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Professionell, trevlig och kunnig. Läs mer
    2017-10-19 Josefine S svarar Lisa I
    Hej Lisa, tack för dina fina ord! Hoppas allt är bra med er och att ni trivs i det otroligt charmiga och mysiga hus ni köpte!! Må så gott!
  • Linda P skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine var duktig, trevlig, kunnig, höll vad hon lovade, ärlig, gav bra information, hjälpsam!👍 Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Linda P
    Hej Linda, hoppas allt är bra med dig! Stort tack för ditt fina omdöme och för ett trevligt samarbete! Må så gott!
  • Ulla K L
    Ulla K L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig, kunnig, fint bemötande, tipsade om vissa saker ang. försäljningen, redogjorde hur all går till väga.

Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Ulla K L
    Hej Ulla. Tack för dina fina ord, det värmer. Vad roligt att ni är nöjd med försäljning, tack för den fina chokladasken! :) Hälsningar Josefine
  • Roland L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Utmärkt. Tillmötesgående. Tipsade oss om vissa saker vi bör göra . Mäklararc.bra. Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Roland L
    Hej Roland, tack för ditt fina omdöme! Det var trevligt att få samarbeta med dig och Ulla. Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet! Ha det gott!
  • Proffsig, seriös och engagerad! Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Malin Ulrika Kristina W
    Hej Malin! Tack snälla för dina fina ord, vad glad jag blir. Ni är varmt välkomna att höra av er om jag hjälpa er igen framöver. Må så gott!
  • Helena E skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Proffsig och trevlig mäklare, jättenöjd med bemötande vi har fått av henne Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Helena E
    Hej Helena, tack för ditt fina omdöme och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! Hoppas ni har kommit i ordning i ert nya hus, jag kommer gärna och hälsar på er igen :)
    Må så gott!
  • Robert L
    Robert L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jättebra och proffsigt bemötande. Informativ och lätt att kontakta. Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar Robert L
    Hej Robert! Vad glad jag blir av ditt omdöme, tack! Du är varmt välkommen framöver igen. Ha det bäst!
  • john m skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hon är väldigt rar och trevlig och mycket kunnig i sitt yrke, så jag kan varmt rekommendera hon Läs mer
    2017-10-20 Josefine S svarar john m
    Hej John. Stort tack för dina fina ord och för ert förtroende. Hopps du och Louise trivs bra i er nya lägenhet. Önskar er allt gott!
Malou Parkkila
Josefine Simonsson