Josefine Simonsson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 59 kunder tycker om Josefine Simonsson

• Christina L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    vänlig, inkännande, proffsig, duktig
    levde upp till mina förväntningar och däröver Läs mer
    2018-12-06 Josefine S svarar Christina L
    Christina, tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att du är nöjd och att jag överträffade dina förväntningar! Tack för trevligt samarbete.
  • Victoria L skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Allt gick precis i den takt jag ville, på det sätt jag ville ha det och med det sagt så överträffade
    Josefine verkligen mina förväntningar på hur smidigt ett köp av bostad kunde vara!

Hon var tydlig, tillgänglig och svarade på de frågor jag hade. Gav mig det resultatet jag ville ha, vet inte vad man mer kan begära av en mäklare. Med andra ord är jag oerhört nöjd! Läs mer
    2018-11-30 Josefine S svarar Victoria L
    Stort tack Victoria för ditt omdöme. Vad glad blir att höra att du är så nöjd! Och inte bara att du blev nöjd, utan att jag också lyckades överträffa dina förväntningar! :) Varmt lycka till med din nya bostad, hoppas verkligen att du kommer att trivas. Du är alltid varmt välkommen tillbaka om du behöver hjälp med något. Kram Josefine
  • Rasmus B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Radhus köpt

Bra bemötande, tydlig, bra förklaring. Läs mer
    2018-11-22 Josefine S svarar Rasmus B
    Tack för ditt omdöme Rasmus! Ser fram emot att träffa er igen på tillträdet.
  • David B skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag sålde en lägenhet i Vallentuna , 1,5a på 27,4 kvadratmeter. Josefine var väldigt trevlig och väldigt kunnig. Fick snabba svar på alla frågor och funderingar jag hade. Den enda förväntningar jag hade var att den skulle bli såld och att jag skulle komma bra överens med Josefine, vilket jag känner att jag gjorde. Läs mer
    2018-11-07 Josefine S svarar David B
    David, tack för ditt omdöme och för ditt förtroende! Vad roligt att du är nöjd med vårt samarbete.
  • Robin S
    Robin S skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra och trygg försäljning av lägenhet! Läs mer
    2018-10-08 Josefine S svarar Robin S
    Tack för ert förtroende igen Robin! Ser fram emot att få hälsa på er i ert nya hem! :)
  • Elin M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mäklaren lyckades på ett bra sätt förmedla min känsla och situation till säljarna som ledde till ett lyckat köp! Läs mer
    2018-10-08 Josefine S svarar Elin M
    Vad roligt att du är nöjde Elin! Det där kommer bli perfekt för dig!
  • Peder M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Sålt bostadsrätt. Mäklarens kvaliteter :
    - strukturerat effektivt arbetssätt
    - tillgänglig
    - snabba svar och trevligt sätt
    - informerade löpande om vad som hände steg för steg
    - mycket nöjd
    - lite dyr men man får mycket för pengarna Läs mer
    2018-10-08 Josefine S svarar Peder M
    Peter, stort tack för ditt omdöme och ert förtroende! Jag är glad att ni är nöjda med vårt samarbete. /Josefine
  • Olof E skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag sålde fyra tomter med hjälp av Josefine. Hon var alltid tillgänglig, proffsig och framför allt levererade försäljningspris i nivå med deras värderingar. Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Olof E
    Tack för ditt omdöme Olof! Vi tackar stort för ert förtroende, ni är alltid välkomna tillbaka.
  • Christian M skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Allt har gått smidigt, har fått snabb återkoppling så fort jag har undrat över något. Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Christian M
    Tack Christian för ditt omdöme! Vilket spännande projekt ni har framför er med att bygga hus i Vallentuna :)
    Lycka till!
  • Cecilia Ö skrev om Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Josefine återkopplade kontinuerligt och lät mig som köpare hela tiden veta vad aom pågick.
    Proffsig och genuin. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-10 Josefine S svarar Cecilia Ö
    Cecilia, tack för ditt omdöme. Vad roligt att ni blev köpare genom oss. Ni kommer trivas så bra i ert nya hus! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Malou Parkkila