Malou Parkkila
en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11
186 31 Vallentuna — Visa karta

Vad tror Malou att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 68 kunder tycker om Malou Parkkila

• Kim H
    Kim H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou var väldigt professionell samtidigt som hon var varm och personlig. Hon var även mycket tillgänglig, ambitiös, kunnig och mån om både säljare och köpares intresse. Vi hade inte kunnat valt någon bättre! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou har hjälp oss sälja vårt hus precis, och hon kan sina saker. Visning på söndag, och kontrakt på torsdagen!

Vi köpte huset en gång i tiden genom Malou, och kände att hon var rätt mäklare för oss Läs mer
    2018-09-14 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Daniel A
    Tack för fint beröm, Daniel! Så roligt att få ha hjälpt er ännu en gång, men denna gång med försäljningsprocessen. Jag uppskattar så att ni är återkommande kunder hos mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling! Varmt tack för det!
    Ha en riktigt fin helg!
  • Anita H
    Anita H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevligt bemötande redan ute på gården när vi klev ur bilen. Fick tydliga och bra svar på frågor gällande huset och dess beskaffenhet. Tycker att Malou kändes trygg och inkännande. Vi är glada för huset i Ösby 77 Läs mer
    2018-09-08 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anita H
    Hej Anita, varmt tack för dina fina ord! Det glädjer mig verkligen att ni är nöjda och det känns så bra att ni är trygga i ert köp! Huset kommer att passa er perfekt!
    Hörs snart igen!
  • Anna B
    Anna B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou Parkkila sålde vår villa i Ormsta i augusti (hon sålde även vårt radhus i Ormsta -08).
    Hon är alltid glad o positiv o har bemött oss mycket bra. Hade redan mycket stort förtroende för henne innan, vilket var mycket skönt eftersom marknaden har varit ganska svajig ett tag. Vår villa blev såld snabbt o vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anna B
    Hej Anna, stort tack för dina fina ord! Det känns så bra att ni är nöjda med mitt arbete och inte bara en gång, utan två gånger! Jag blir så glad att ni valde mig i denna husförsäljning också. Stort tack för mycket gott samarbete, igen! :)
    Hälsningar
  • Simon B
    Simon B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är engagerad och energisk. Hon har gett goda råd om villan som vi nu sålt. Hon har oftast varit tillgänglig och gett snabb återkoppling. Mycket trevlig och duktig. Det är andra gången vi har anlitat Malou och båda gångerna har vi blivit mycket nöjda. Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Simon B
    Hej Simon, stort tack för din fina rekommendation. Det är verkligen roligt att ha er som återkommande kunder. Tack för gott samarbete!
    Trevlig helg,
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har tidigare fått hjälp att sälja en bostadsrättslägenhet och nu ett bostadsrättsradhus. Har även mötts när jag köpt objekt.
    Otroligt proffsig och tillmötesgående. Går alltid att nå och är supertrevlig.
    Precis som tidigare är jag jättenöjd med utfört arbete. Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Sofia R
    Hej Sofia, tack tack! Vad roligt att ni är nöjda och det är naturligtvis extra roligt när ni blivit nöjda för andra gången! Samarbetet funkade kanon med er båda två! Stort tack för det!
    Ha en fin helg!
  • Hamed K
    Hamed K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Köp av vår första lägenhet! Mycket professionell och väl bemöttande med ett trevligt leende. Allt gick mycket snabbt och smidigt! Läs mer
    2018-08-17 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Hamed K
    Hej Hamed, tack för fint beröm! Vad roligt att ni är nöjda och stort grattis till er nya bostad!
    Ha en fortsatt fin dag,
  • Arash P
    Arash P skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trygg, kunnig och väldig trevlig! Läs mer
    2018-08-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Arash P
    Hej Arash, tack så mycket för fint beröm. Det var verkligen trevligt att träffa er och det känns så roligt att ni blev köpare till denna fina bostad! Jag är övertygad om att det kommer att bli så bra!
    Mvh Malou
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi har sålt vår bostadsrätt och mycket nöjda med Malou, hon är trevlig, kunnig och har gett oss bra stöd under hela försäljningen. Läs mer
    2018-08-16 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jenny T
    Hej Jenny, tack för dina fina ord! Det känns verkligen bra att ha kunnat hjälpa er, nu när ni plötsligt fick bråttom! :) Tack för ett mycket gott samarbete och ert förtroende!
    Lycka till med ert nya boende!
    /Malou
  • Urban S
    Urban S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mäklartjänst Malou Parkkila på Svensk Fastighetsförmedling i Vallentuna. Malou har mycket trevlig och professionell i sitt bemötande, och tog sig an säljuppdraget med stort engagemang vilket ledde till en bra affär för både säljare och köpare. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket proffsigt bemötande genom hela processen från början till slut, ordning och reda och tydlig.
    Levde mycket väl upp till förväntningarna som vi hade på mäklaren Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Johan S
    Hej Johan,
    Stort tack för din rekommendation!
    Det har varit mycket roligt att hjälpa er genom hela köp- och säljprocessen! Jag vill igen tack för ert förtroende!
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Kompetent! Allting har varit super för oss som köpare! Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Camilla T
    Hej Camilla,
    tack för din fina rekommendation.
    Vad roligt att jag kunde hjälpa till och att ni blev så nöjda!
    Mvh Malou
  • Mathias U
    Mathias U skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra och trevligt bemötande. Bra och öppen dialog. Läs mer
    2018-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Mathias U
    Hej Mathias, tack för fint omdöme och stort grattis till ditt nya boende!
  • Bernt Hans Åke N
    Hon är bara bäst!
    Hårt arbetande med stor erfarenhet och kunnande.
    Kunde inte vara mera nöjda.
    Har total koll på läget och är beredd att jobba
    hårt för din sak.
    Vi har erfarenhet från totalt sex st fastighetsaffärer
    och hon är absolut bästa val.
    Eva och Hasse. Läs mer
    2018-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Bernt Hans Åke N
    Hej Hasse och Eva! Vilket fint beröm! Stort tack, det värmer verkligen att höra det från så erfarna säljare som ni är!
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Proffesionellt och trevligt bemötande från mäklaren och hennes kollegor, upplevde stort förtroende och kunnigt bemötande i frågor.
    Kan varmt rekomenderas Läs mer
    2018-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Pernilla E
    Hej Pernilla, Vad roligt att ni är nöjda med mig och mina kollegor och tack för att ni rekommenderar oss! Jag vill också tacka för ett mycket bra samarbete kring hela försäljningsprocessen. Det känns så rätt att vi fotade utebilderna redan i somras så att er jättefina trädgård verkligen kom till sin rätt mitt i snörik årstid! :)
    Lycka till med ert nya boende!
  • Ina M
    Ina M skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Positiv erfarenhet både av att köpa och sälja med Malou. Hon tar sig tid, är engagerad, tillmötesgående, hjälpsam och framåt med en härlig energi. Brett kunnig inom många för sitt yrke relevanta områden och alltid med svar på tal! Har bemött oss mycket trevligt, proffsigt och personligt genom hela processen och ordnat saker effektivt och på obekväma arbetstider. Rekommenderar Malou varmt! Läs mer
    2018-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Ina M
    Hej Ina, stort tack för dina fina ord och för att du rekommenderar mig vidare! Det känns så roligt att jag fick möjlighet att hjälpa er till en lyckad försäljning.
    Varmt lycka till med ert nya boende!
  • Rita H
    Rita H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Lugn och glad. Personlig. Proffsig. Generös. Bjuder på sig själv. Läs mer
    2018-03-05 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Rita H
    Hej Rita, tack för fin bedömning av min mäklartjänst! Det har varit så kul att samarbeta med er! Stort tack igen för att jag fick ert förtroende!
    Kram Malou
  • Lars Christer S
    Lars Christer S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra och engagerad! Säger vad hon tycker! Bemöter människor vänligt. En mäklare att lita på. Läs mer
    2018-02-14 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lars Christer S
    Hej Christer, Tack snälla för fina ord!
    Jag tackar varmt för att jag fick ditt förtroende igen och det känns jättekul att ha fått hjälpa till en andra gång.
    Ha det gott!
  • Robin H
    Robin H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou Parkkila är en väldigt duktig mäklare med hög kompetens och har gjort att vi som säljare har känt oss trygga med försäljningen från start till påskrift av köpekontraktet. Jag känner mig helt övertygad och rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2018-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Robin H
    Hej Robin, stort tack för ditt fina beröm och rekommendationen. Det har varit så trevligt att samarbeta med er!
    Varmt lycka till med ert nya boende!
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt bra, har förtroende för henne sedan tidigare då hon sålde mammas lägenhet och hjälpte till när hon köpte radhus. Man känner sig trygg med henne som mäklare. Läs mer
    2017-12-07 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Pernilla B
    Hej Pernilla, tack för din fina rekommendation! Det var verkligen roligt att kunna hjälpa er familj i ännu en affär. Stort grattis till ditt nya boende och jag hoppas att du kommer att trivas!
    Ha det gott! Malou
    Pernilla B gillar detta
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig men uppfattade att det ibland gick mer fort än rätt. Läs mer
    2017-11-01 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jenny G
    Hej Jenny, tack för ditt svar! Det var tråkigt att du upplevde det på det viset. Jag vet tyvärr inte vad du menar när du uttrycker detta, då jag inte känner till att det var något som gick fel. Om du vill får du gärna återkomma om det till mig så att jag kan lära av det och fortsättningsvis göra bättre. Tack på förhand!/Malou
  • Georg S
    Georg S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har känt Malou sedan ca 7 år tillbaka och både köpt och sålt min fastighet med henne som mäklare. Vi är inte alltid överens men jag har upplevt henne som ärlig, rak, beslutsam och med ett vinnande sätt både mot mig och andra. Min relation är med henne. Hur andra anställda på firman fungerar vet inte jag men tror säkert att hennes ledarskap har gett dem den utbildning och det vett och reson som behövs för att bli bra mäklare- Läs mer
    2017-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Georg S
    Hej Georg, tänk vad tiden går!!! 7 år! Tack snälla du för att du tog dig tid att ge mig denna fina och beskrivande rekommendation. Vi har inte alltid haft samma åsikter, men det har varit ett rent nöje att diskutera olika situationer och tankar med dig. Det har lärt mig mycket att få höra din sida av saker och ting. Tack för ett mycket gott samarbete och givande diskussioner!
  • Paula L
    Paula L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag fick ett mycket bra bemötande som kund och Malou Parkkila levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2017-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Paula L
    Hej Paula, tack för din fina rekommendation. Vad roligt att höra att du är nöjd, trots att vi fick lite dålig tajming med försäljningen av orsaker vi inte kunde påverka! Varmt välkommen tillbaka när det blir dags att byta bostad igen. Ha det gott!
  • Satu Anneli M
    Satu Anneli M skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    En lyhörd mäklare , ingav förtroende, professionell. De saker som vi anmärkte på åtgärdades utan problem. Vi hade en tvist om huruvida vi eller flyttstädbolaget (som Malou rekommenderat) haft sönder ett fönster. Även detta skötte Malou rätt friktionsfritt. Läs mer
    2017-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Satu Anneli M
    Hej Satu, tack för din rekommendation och dina fina ord! Det är skönt att höra att ni är nöjda trots att vi fick ett missöde precis vid tillträdet. Sådana saker kan ju hända, men det löste sig rätt så snabbt och smidigt! Hoppas att ni trivs i ert nya hus! Ha det gott!
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    En helt fantastisk mäklare som jag både köpt och sålt tillsammans med och rekommenderar till andra. Engagerad och snabb i affärerna och känner mej trygg både som köpare och säljare med henne. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lisa B
    Hej Lisa, tack för det fina berömmet! Vad roligt att höra att du känt dig trygg i både rollen som köpare och säljare. Det är ju verkligen ett av mina absoluta mål med mitt jobb! Hoppas att ni trivs i lägenheten och att sambon har mycket glädje av sin fina grill nu! :) Ha det gott!
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är faktiskt en av de mest proffsiga mäklare som jag stött på, och jag har haft att göra med många. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jonas B
    Hej Jonas, tack så mycket!!! Verkligen roligt att höra att ni blev så nöjda! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Supertrevlig, kunnig och påläst. Väldigt hjälpsamt att även tipsa om saker runt om husköpet som en ovan inte funderat så mycket över innan. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Mikael J
    Hej Mikael, tack för fint beröm! Roligt att höra att ni uppskattat mina tips och råd! Tack till er för att ni tog till er av dessa. Det gjorde susen i försäljningen! Ha det gott!
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou var en verkligen kunnig och trevlig mäklare, ställde upp och svarade på våra frågor och funderingar, var saklig i allt, och fixade allt i en rasande fart. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Stefan A
    Hej Stefan, det var roligt att höra att ni är nöjda! Verkligen fint beröm. Tack så mycket!
  • Maria Elvira J
    Maria Elvira J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Lyhörd, proffsigt bemötande. Ingav förtroende. Snabbt återkopplande vid frågor. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Maria Elvira J
    Hej Maria, tack så mycket för fint beröm! Det var så roligt att hjälpa er med er försäljning. Hoppas att ni trivs bra med ert nya hus! Det är bara att höra av er om ni vill ha hjälp med en värdering!
  • Agneta F
    Agneta F skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra bemötande och proffessionellt.Trevlig Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Agneta F
    Hej Agneta, tack så mycket! Hoppas att lägenheten är till belåtenhet!
  • Andreas
    Andreas skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt bra vid skrivandet. Visade mindre intresse när jag var på den andra visningen. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Andreas
    Hej Andreas, tack för ditt omdöme. Det var tråkigt att höra att du tyckte att jag inte visade tillräckligt intresse vid den andra visningen. Då ber jag om ursäkt. Min målsättning är att alla visningsgäster ska känna sig sedda och ha fått tillräcklig information på visningarna. Med det som mål har vi nu gått steget längre på Svensk Fastighetsförmedling och jobbar nu med presentationer på våra visningar.
  • Sonia L
    Sonia L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket proffsig, trevlig. Hjäpsam Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Sonia L
    Hej Sonia, tack så mycket för det fina berömmet!
  • Anders E
    Anders E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är fantastiskt driven och hår den där extra milen för sina kunder. Dessutom är hon alltid positiv och väldigt seevice minded. Ta hand om henne :)

Mvh Anders Eggegård Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anders E
    Hej Anders, tack tack för ditt omdöme! Jag blir verkligen glad av att få det fina berömmet av dig, en slipad och erfaren säljare som du! Hoppas att du trivs bra med ditt nya boende. Kom gärna in på en fika nästa gång du har vägarna förbi! Ha det så bra!
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vid all kontakt med Malou har hon varit trevlig och engagerad. Tydlig vid genomgång av kontrakt. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Pernilla A
    Hej Pernilla, vad roligt att ni är nöjda och stort tack för dina fina ord!
  • Enri B
    Enri B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jättebra på det mesta, proaktiv och hjälpsam Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Enri B
    Tack Enri! Vad roligt att ni blev nöjda och stort tack för ert förtroende! Hoppas att ni trivs i ert nya hus.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Tillmötesgående, tillgänglig, kunnig, Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Birgitta H
    Hej Birgitta, tack för ditt beröm! Det värmer!
  • Anders F
    Anders F skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt trevlig o service minded. Fick ett väldigt gott intryck.
    Kunnig o påläst. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anders F
    Hej Anders, tack så mycket för fint betyg! Det var roligt att kunna hjälpa er till er nya bostad! Hoppas att ni trivs!
  • Zeinab S
    Zeinab S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hon var trevlig, proffsig och vi fick mycket bra bemötande. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Zeinab S
    Hej Zeinab, tack så mycket! Vad roligt att ni är nöjda!
  • Mikael J
    Kunnig, erfaren, tillgänglig, gott bemötande.
    Kan rekommenderas. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Mikael J
    Hej Mikael, tack för det fina berömmet! Känner mig stolt och glad över det! Tack!
  • Lena E
    Lena E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket trevlig och proffsig.
    En fantastisk positiv utstrålning. Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lena E
    Hej Lena, tack så mycket! Det känns så roligt att ni är nöjda trots att det blev en utdragen försäljningsprocess! Det har varit roligt att hjälpa er med er försäljning och ni har också varit väldigt positiva under vårt samarbete! Ha det gott nu och jag är så nyfiken på att höra var ert nya smultronställe blir!!!
  • Linda Maria K
    Linda Maria K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är en väldigt engagerad mäklare med sinne för detaljer och gör det lilla extra för sina kunder. Jag kan varmt rekommendera Malou! Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Linda Maria K
    Hej Linda, det värmer verkligen gott att höra att ni är nöjda! Det tackar jag för! Jag vill berömma dig också för att du fixade så fint i er villa inför foto och visningar! Ha det gott!
  • Anita Anna Birgitta A
    Malou är en fantasdig mäklare både vid köp och försälgin . Ärlig somm man kan lita på altig glad och trevlig. Vi har haft kontakt med många mäklare men aldrig träfat en som Malou Pakkila .som jag kan rekomendera till alla . Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anita Anna Birgitta A
    Hej Anita, tack tack för fina ord! Det var så kul att få hjälpa till med er försäljning med det hus som ni köpte via mig för några år sedan. Tack för ett riktigt gott samarbete! Lycka till med nya bostaden!
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Professionell, trevlig och framåt. Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Sarah S
    Hej Sarah, tack så mycket för berömmet! Det var ett nöje att kunna hjälpa till! Jag hoppas att ni trivs i ert fina hus. Ha det gott!
  • Helena R
    Helena R skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Toppen

Malou var mycket lyhörd till familjesituation och bemötte oss efter detta, en pågående skilsmässa. Malou stöttade även med råd och stöd inför val av ny bostad. Malou har ett enormt professionellt driv.

Vi har rekommenderat Malou till vänner i fas att sälja hus. Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Helena R
    Hej Helena, stort tack för ditt fina beröm. Det är så roligt att ni blev nöjda och att ni har rekommenderat mig till nya uppdrag! Det tackar jag varmt för! Ha det gott!
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Alla mina förväntningar uppfyllda med råge Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Kjell A
    Hej Kjell, tack för din fina bedömning och stort tack för ert förtroende. Det var roligt att kunna göra er nöjda! Ha det gott!
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra och professionellt bemötande. Snabba svar. Stor hjälp inför visning med idéer och tankar. Har stöttat hela vägen. Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Marianne T
    Hej Marianne, stort tack för fina ord. Det har varit roligt att hjälpa er hela vägen. Så kul med er nya bostad också, det kommer att bli så perfekt för er! Grattis!
  • Åke L
    Åke L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bättre mäklare skall du leta länge efter !!!!! Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Åke L
    Hej Åke, tack snälla du! Och stort tack för den fina champagnen. Den ska drickas nästa fredag då jag och maken firar bröllopsdag! Ha det gott och hälsa så varmt!
  • Staffan E
    Staffan E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    vi valde mäklare utifrån att vi tidigare haft kontakt med henne och uppskattat henne. Malou har hela tiden varit positiv, korrekt och proffsig. Hon har varit lättsam att arbeta med och hon är väldigt trevlig att ha och göra med. Personligen uppskattar jag också hennes sätt att arbetsleda sina kollegor. Vi har även haft en hel del kontakt med Cecilia Kålin som även hon varit jättebra att ha och göra med.. Läs mer
    2017-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Staffan E
    Hej Staffan, tack för fint betyg! Känns så bra att du är nöjd! Det var roligt att samarbeta med er. Ni var väldigt duktiga på att lyssna på våra råd och göra de förbättringar på huset som vi föreslog. Hoppas att ni snart hittar ert nya smultronställe! Låt oss veta vad det blev!
  • Jan J
    Jan J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag är supernöjd med Malou´s insatts när det gäller mina försäljningar. Läs mer
    2017-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jan J
    Hej Janne, vad roligt att höra att du är nöjd! Det har ju blivit några affärer under de här åren och jag är så glad att du valt att anlita mig vid varje tillfälle! Välkommen att återkomma när ni behöver min hjälp igen! Ha det gott!
  • Jan Yngve E
    Jan Yngve E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Proffsigt, mycket trevligt. Över förväntan.

UTMÄRKT! Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jan Yngve E
    Hej Jan, stort tack! Det känns bra att ni är nöjda och det har varit så trevligt att ha er som kunder. Hälsa Margareta så mycket och ha det så gott!
Malou Parkkila
Josefine Simonsson