49 rekommendationer

Malou Parkkila
en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centralvägen 11
186 31 Vallentuna — Visa karta

Vad tror Malou att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 49 kunder tycker om Malou Parkkila

• Pernilla B
    Pernilla B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt bra, har förtroende för henne sedan tidigare då hon sålde mammas lägenhet och hjälpte till när hon köpte radhus. Man känner sig trygg med henne som mäklare. Läs mer
    2017-12-07 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Pernilla B
    Hej Pernilla, tack för din fina rekommendation! Det var verkligen roligt att kunna hjälpa er familj i ännu en affär. Stort grattis till ditt nya boende och jag hoppas att du kommer att trivas!
    Ha det gott! Malou
    Pernilla B gillar detta
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig men uppfattade att det ibland gick mer fort än rätt. Läs mer
    2017-11-01 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jenny G
    Hej Jenny, tack för ditt svar! Det var tråkigt att du upplevde det på det viset. Jag vet tyvärr inte vad du menar när du uttrycker detta, då jag inte känner till att det var något som gick fel. Om du vill får du gärna återkomma om det till mig så att jag kan lära av det och fortsättningsvis göra bättre. Tack på förhand!/Malou
  • Georg S
    Georg S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag har känt Malou sedan ca 7 år tillbaka och både köpt och sålt min fastighet med henne som mäklare. Vi är inte alltid överens men jag har upplevt henne som ärlig, rak, beslutsam och med ett vinnande sätt både mot mig och andra. Min relation är med henne. Hur andra anställda på firman fungerar vet inte jag men tror säkert att hennes ledarskap har gett dem den utbildning och det vett och reson som behövs för att bli bra mäklare- Läs mer
    2017-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Georg S
    Hej Georg, tänk vad tiden går!!! 7 år! Tack snälla du för att du tog dig tid att ge mig denna fina och beskrivande rekommendation. Vi har inte alltid haft samma åsikter, men det har varit ett rent nöje att diskutera olika situationer och tankar med dig. Det har lärt mig mycket att få höra din sida av saker och ting. Tack för ett mycket gott samarbete och givande diskussioner!
  • Paula L
    Paula L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag fick ett mycket bra bemötande som kund och Malou Parkkila levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2017-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Paula L
    Hej Paula, tack för din fina rekommendation. Vad roligt att höra att du är nöjd, trots att vi fick lite dålig tajming med försäljningen av orsaker vi inte kunde påverka! Varmt välkommen tillbaka när det blir dags att byta bostad igen. Ha det gott!
  • Satu Anneli M
    Satu Anneli M skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    En lyhörd mäklare , ingav förtroende, professionell. De saker som vi anmärkte på åtgärdades utan problem. Vi hade en tvist om huruvida vi eller flyttstädbolaget (som Malou rekommenderat) haft sönder ett fönster. Även detta skötte Malou rätt friktionsfritt. Läs mer
    2017-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Satu Anneli M
    Hej Satu, tack för din rekommendation och dina fina ord! Det är skönt att höra att ni är nöjda trots att vi fick ett missöde precis vid tillträdet. Sådana saker kan ju hända, men det löste sig rätt så snabbt och smidigt! Hoppas att ni trivs i ert nya hus! Ha det gott!
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    En helt fantastisk mäklare som jag både köpt och sålt tillsammans med och rekommenderar till andra. Engagerad och snabb i affärerna och känner mej trygg både som köpare och säljare med henne. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lisa B
    Hej Lisa, tack för det fina berömmet! Vad roligt att höra att du känt dig trygg i både rollen som köpare och säljare. Det är ju verkligen ett av mina absoluta mål med mitt jobb! Hoppas att ni trivs i lägenheten och att sambon har mycket glädje av sin fina grill nu! :) Ha det gott!
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är faktiskt en av de mest proffsiga mäklare som jag stött på, och jag har haft att göra med många. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jonas B
    Hej Jonas, tack så mycket!!! Verkligen roligt att höra att ni blev så nöjda! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Supertrevlig, kunnig och påläst. Väldigt hjälpsamt att även tipsa om saker runt om husköpet som en ovan inte funderat så mycket över innan. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Mikael J
    Hej Mikael, tack för fint beröm! Roligt att höra att ni uppskattat mina tips och råd! Tack till er för att ni tog till er av dessa. Det gjorde susen i försäljningen! Ha det gott!
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou var en verkligen kunnig och trevlig mäklare, ställde upp och svarade på våra frågor och funderingar, var saklig i allt, och fixade allt i en rasande fart. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Stefan A
    Hej Stefan, det var roligt att höra att ni är nöjda! Verkligen fint beröm. Tack så mycket!
  • Maria Elvira J
    Maria Elvira J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Lyhörd, proffsigt bemötande. Ingav förtroende. Snabbt återkopplande vid frågor. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Maria Elvira J
    Hej Maria, tack så mycket för fint beröm! Det var så roligt att hjälpa er med er försäljning. Hoppas att ni trivs bra med ert nya hus! Det är bara att höra av er om ni vill ha hjälp med en värdering!
  • Agneta F
    Agneta F skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra bemötande och proffessionellt.Trevlig Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Agneta F
    Hej Agneta, tack så mycket! Hoppas att lägenheten är till belåtenhet!
  • Andreas
    Andreas skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt bra vid skrivandet. Visade mindre intresse när jag var på den andra visningen. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Andreas
    Hej Andreas, tack för ditt omdöme. Det var tråkigt att höra att du tyckte att jag inte visade tillräckligt intresse vid den andra visningen. Då ber jag om ursäkt. Min målsättning är att alla visningsgäster ska känna sig sedda och ha fått tillräcklig information på visningarna. Med det som mål har vi nu gått steget längre på Svensk Fastighetsförmedling och jobbar nu med presentationer på våra visningar.
  • Sonia L
    Sonia L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket proffsig, trevlig. Hjäpsam Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Sonia L
    Hej Sonia, tack så mycket för det fina berömmet!
  • Anders E
    Anders E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är fantastiskt driven och hår den där extra milen för sina kunder. Dessutom är hon alltid positiv och väldigt seevice minded. Ta hand om henne :)

Mvh Anders Eggegård Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anders E
    Hej Anders, tack tack för ditt omdöme! Jag blir verkligen glad av att få det fina berömmet av dig, en slipad och erfaren säljare som du! Hoppas att du trivs bra med ditt nya boende. Kom gärna in på en fika nästa gång du har vägarna förbi! Ha det så bra!
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vid all kontakt med Malou har hon varit trevlig och engagerad. Tydlig vid genomgång av kontrakt. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Pernilla A
    Hej Pernilla, vad roligt att ni är nöjda och stort tack för dina fina ord!
  • Enri B
    Enri B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jättebra på det mesta, proaktiv och hjälpsam Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Enri B
    Tack Enri! Vad roligt att ni blev nöjda och stort tack för ert förtroende! Hoppas att ni trivs i ert nya hus.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Tillmötesgående, tillgänglig, kunnig, Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Birgitta H
    Hej Birgitta, tack för ditt beröm! Det värmer!
  • Anders F
    Anders F skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Väldigt trevlig o service minded. Fick ett väldigt gott intryck.
    Kunnig o påläst. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anders F
    Hej Anders, tack så mycket för fint betyg! Det var roligt att kunna hjälpa er till er nya bostad! Hoppas att ni trivs!
  • Zeinab S
    Zeinab S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hon var trevlig, proffsig och vi fick mycket bra bemötande. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Zeinab S
    Hej Zeinab, tack så mycket! Vad roligt att ni är nöjda!
  • Mikael J
    Kunnig, erfaren, tillgänglig, gott bemötande.
    Kan rekommenderas. Läs mer
    2017-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Mikael J
    Hej Mikael, tack för det fina berömmet! Känner mig stolt och glad över det! Tack!
  • Lena E
    Lena E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket trevlig och proffsig.
    En fantastisk positiv utstrålning. Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lena E
    Hej Lena, tack så mycket! Det känns så roligt att ni är nöjda trots att det blev en utdragen försäljningsprocess! Det har varit roligt att hjälpa er med er försäljning och ni har också varit väldigt positiva under vårt samarbete! Ha det gott nu och jag är så nyfiken på att höra var ert nya smultronställe blir!!!
  • Linda Maria K
    Linda Maria K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är en väldigt engagerad mäklare med sinne för detaljer och gör det lilla extra för sina kunder. Jag kan varmt rekommendera Malou! Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Linda Maria K
    Hej Linda, det värmer verkligen gott att höra att ni är nöjda! Det tackar jag för! Jag vill berömma dig också för att du fixade så fint i er villa inför foto och visningar! Ha det gott!
  • Anita Anna Birgitta A
    Malou är en fantasdig mäklare både vid köp och försälgin . Ärlig somm man kan lita på altig glad och trevlig. Vi har haft kontakt med många mäklare men aldrig träfat en som Malou Pakkila .som jag kan rekomendera till alla . Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anita Anna Birgitta A
    Hej Anita, tack tack för fina ord! Det var så kul att få hjälpa till med er försäljning med det hus som ni köpte via mig för några år sedan. Tack för ett riktigt gott samarbete! Lycka till med nya bostaden!
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Professionell, trevlig och framåt. Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Sarah S
    Hej Sarah, tack så mycket för berömmet! Det var ett nöje att kunna hjälpa till! Jag hoppas att ni trivs i ert fina hus. Ha det gott!
  • Helena R
    Helena R skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Toppen

Malou var mycket lyhörd till familjesituation och bemötte oss efter detta, en pågående skilsmässa. Malou stöttade även med råd och stöd inför val av ny bostad. Malou har ett enormt professionellt driv.

Vi har rekommenderat Malou till vänner i fas att sälja hus. Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Helena R
    Hej Helena, stort tack för ditt fina beröm. Det är så roligt att ni blev nöjda och att ni har rekommenderat mig till nya uppdrag! Det tackar jag varmt för! Ha det gott!
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Alla mina förväntningar uppfyllda med råge Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Kjell A
    Hej Kjell, tack för din fina bedömning och stort tack för ert förtroende. Det var roligt att kunna göra er nöjda! Ha det gott!
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra och professionellt bemötande. Snabba svar. Stor hjälp inför visning med idéer och tankar. Har stöttat hela vägen. Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Marianne T
    Hej Marianne, stort tack för fina ord. Det har varit roligt att hjälpa er hela vägen. Så kul med er nya bostad också, det kommer att bli så perfekt för er! Grattis!
  • Åke L
    Åke L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bättre mäklare skall du leta länge efter !!!!! Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Åke L
    Hej Åke, tack snälla du! Och stort tack för den fina champagnen. Den ska drickas nästa fredag då jag och maken firar bröllopsdag! Ha det gott och hälsa så varmt!
  • Staffan E
    Staffan E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    vi valde mäklare utifrån att vi tidigare haft kontakt med henne och uppskattat henne. Malou har hela tiden varit positiv, korrekt och proffsig. Hon har varit lättsam att arbeta med och hon är väldigt trevlig att ha och göra med. Personligen uppskattar jag också hennes sätt att arbetsleda sina kollegor. Vi har även haft en hel del kontakt med Cecilia Kålin som även hon varit jättebra att ha och göra med.. Läs mer
    2017-10-24 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Staffan E
    Hej Staffan, tack för fint betyg! Känns så bra att du är nöjd! Det var roligt att samarbeta med er. Ni var väldigt duktiga på att lyssna på våra råd och göra de förbättringar på huset som vi föreslog. Hoppas att ni snart hittar ert nya smultronställe! Låt oss veta vad det blev!
  • Jan J
    Jan J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag är supernöjd med Malou´s insatts när det gäller mina försäljningar. Läs mer
    2017-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jan J
    Hej Janne, vad roligt att höra att du är nöjd! Det har ju blivit några affärer under de här åren och jag är så glad att du valt att anlita mig vid varje tillfälle! Välkommen att återkomma när ni behöver min hjälp igen! Ha det gott!
  • Jan Yngve E
    Jan Yngve E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Proffsigt, mycket trevligt. Över förväntan.

UTMÄRKT! Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jan Yngve E
    Hej Jan, stort tack! Det känns bra att ni är nöjda och det har varit så trevligt att ha er som kunder. Hälsa Margareta så mycket och ha det så gott!
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Det var positivt från början till slut. Goda råd som vi följde till stor del. Läs mer
    2017-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Gunilla K
    Hej Gunilla, tack snälla du! Så roligt att höra att du är nöjd. Ni var så duktiga och förberedde ert fina hus så bra inför försäljningen och det gav också bra resultat. Tack för ert förtroende!
  • Lars L
    Lars L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou ä kunnig med ett stort nätverk Läs mer
    2017-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Lars L
    Hej Lars, tack för fina ord och ert förtroende! Hoppas att ni trivs bra i nya bostaden. Ni pratade om att eventuellt få lite fina tips och råd om er nya lägenhet också. Ni är så välkomna att höra av er så kommer jag förbi.! Ha det gott!
  • Christina H
    Christina H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är den mest professionella och kunniga mäklare jag träffat. Hon gör ett strålande jobb! Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Christina H
    Hej Christina, stort tack för dina fina ord. Det värmer verkligen! Det var ett nöje att ha er som kunder, verkligen trevligt. Ha det gott!
  • Patrick C
    Patrick C skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Proffsig, trevlig, inlyssnande. Lever upp till min förväntan. Läs mer
    2017-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Patrick C
    Hej Patrick, tack för fint beröm! Så roligt att du är nöjd! Känns extra roligt att läsa detta och veta att du är både köpare och säljare hos oss!.Jag vill också tacka för fint samarbete, så smidigt att samarbeta med er!
  • Anna M
    Anna M skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jätte bra och trevlig meklare. Hon svarad på varje fråga och var hjälpsam. När vi tänker sälja huset då kontaktar vi med henne direkt. Läs mer
    2017-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Anna M
    Hej Anna, tack snälla du för fina ord! Det kändes så rätt att det var ni som köpte just det huset och jag hoppas att ni trivs riktigt bra, hela familjen! Ni är så välkomna att återkomma om ni önskar min hjälp i framtiden!
  • Patrik Milovan K
    Patrik Milovan K skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är en duktig mäklare som är lyhörd för sina kunder och ser till både säljare och köpare med målet att maximera värdet av en försäljning. Läs mer
    2017-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Patrik Milovan K
    Hej Patrik, kul att du är nöjd! Det var roligt att jobba tillsammans med er. Linda var fantastisk duktig på att förbereda och styla upp er fina villa inför fotografering och visningar! Sådant engagemang blir man riktigt glad av!
  • Alf J
    Alf J skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Engagerad under hela processen. Erfaren mäklare som jag gärna rekommenderar till andra. Läs mer
    2017-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Alf J
    Hej Alf, vad roligt att höra att du är nöjd! Stort tack för förtroendet jag fick att förmedla ert fantastiska hus!
  • Angelique M
    Angelique M skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är en frisk vind på Vallentuna kontoret. Hon verkar insatt och har ordning och reda så sina saker. Jag skulle tycka det vore bekvämt att köpa en fastighet av Malou i fall hon skulle vara mäklaren vid en affär. Som säljare kan jag inte uttrycka mig eftersom jag endast har köpt hus genom henne. Ger henne 4 av 5 eftersom jag inte känner till hur saker gått till som kund till henne. Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Angelique M
    Hej Angelique, stort tack för det fina berömmet! Det är så roligt att höra att ni är nöjda! Ha det gott!
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket bra och kunnigt bemötande, trevlig person. Läs mer
    2017-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Ulla L
    Hej Ulla, tack snälla du för fint beröm! Det värmer! Hör gärna av dig om det är något!
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Otroligt kunnig och professionell.
    Kommer att rekommendera och anlita Malou till allt. Läs mer
    2017-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Tommy H
    Hej Tommy, tack tack! Det känns riktigt bra att få så fint beröm. Tack för att ni gav mig ert förtroende och för att ni jobbade så hårt för att få allt riktigt tipptopp inför försäljningen av er villa! Kommer förbi vid tillfälle på den där fikastunden som vi pratat om. Ha det gott och hälsa så varmt!
  • Ao S
    Ao S skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou was quite kind, she helped a lot in the process of purchasing the property with a lot of patience as I was new in Sweden. Läs mer
    2017-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Ao S
    Hej Ao, thank you so much! It makes me so happy to know that I was able to help you. Take care!
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Trevlig mäklare med god kunskap. Läs mer
    2017-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Andreas E
    Hej Andreas, tack för fina ord! Och grattis till din fina lägenhet! Du är välkommen tillbaka om du behöver min hjälp i framtiden. Ha det gott!
  • Jan A
    Jan A skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket service minded och professionell. Alltid trevlig och snabb med återkoppling. Läs mer
    2017-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Jan A
    Hej Jan, tack snälla du för fint omdöme! Och stort tack för att du rekommenderat mig till ytterligare försäljningsuppdrag! Ha det gott!
  • Eva Kristina B
    Eva Kristina B skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou är en mycket tydligen mäklare. Hon vet vad hon pratar om och kan på tydligt sätt förklara för en "novis" lgh. försäljare. Mycket viktigt. Man kännet så trygg med henne som mäklare. Vi kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2017-09-28 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Eva Kristina B
    Hej Eva, tack snälla du för fina ord! Jag blir så glad. Det var så roligt att få hjälpa er till en lyckad försäljning. Vi har haft ett kanonbra samarbete från start till mål, så jag måste också ge er fint beröm tillbaka. Lycka till med ert nya boende och kom ihåg att titta in i vår bobutik och hälsa om ni har vägarna förbi!
    /Malou
  • Petra W
    Petra W skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Malou har sett till vårt bästa som kunder och alltid återkommit när vi haft frågor eller funderingar, även när vi upprepat oss. Hon har också agerat proaktivt och processlett oss med trygghet genom vår säljaffär. Tack! Läs mer
    2017-08-21 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Petra W
    Hej Petra,
    tack för fin rekommendation och ett gott samarbete i försäljningsprocessen!
    Det var verkligen roligt att få hjälpa er till en lyckad bostadsförsäljning!
    Varmt lycka till med ert nya boende!
    Malou
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Glad, trevlig och noggrann. Håller vad man lovar och är noga med att förklara så man förstår. Man känner sig väl omhändertagen på ett bra sätt. Väldigt professionell och duktig. Läs mer
    2017-05-11 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Susanne R
    Hej Susanne, tack så mycket för fint beröm! Det var så kul att jobba tillsammans med er i denna försäljning och jag blev så glad för ert förtroende! Lycka till med nya bostaden och varmt välkomna att höra av er om jag kan hjälpa till med något!
    Med vänlig hälsning
    Malou
  • Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Proffsig och kompetent. Sätter kunden i fokus! Läs mer
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna svarar Team Wåhlin Bygg & VVS AB
    Hej, stort tack för ert förtroende. Det var mycket roligt att få hjälpa till i försäljningen av er fina villa!
    Varmt lycka till med nya boendet! Med vänlig hälsning, Malou Parkkila
  • Lena P
    Lena P skrev om Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    Personligt och proffsigt !
    Malou motsvarar förväntningarna med råge.
    Rekommenderas! Läs mer
Malou Parkkila