Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

• BadgeEightYears

Ska du byta bostad i Vallentuna? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har förmedlat bostadsrätter, villor, fritidshus, hästgårdar och tomter i många år. Vi har koll på bostadsmarknaden i hela området. Vi erbjuder en trygg och anpassad mäklartjänst för dig som vill få ut det mesta av bostadsaffären. Bred marknadsföring och ett...

635 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Erika F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Centrum

Malou är en otroligt positiv mäklare, med otroligt bra erfarenhet. Hon bemötte mig proffesionellt och ärligt redan från start. Jag hade knappt några förväntningar på försäljningen av min lägenhet, dock gav Malou mig ändå hoppet att vi skulle sälja den. När vi sedan nådde vårt mål i budgivningen så insåg jag hur bra hon faktiskt är på det hon gör, och för det är jag evigt tacksam. Malou skapade nya visioner för mig, och hon skapade även en trygghet i mig som jag normalt sätt inte känner direkt. Malou är en sjukt bra mäklare...

Sara T
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Derneby en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Ormsta

Bra bemötande, tydlig information, trevlig samt snabb återkoppling.

Agneta S
Sålde sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Ekeby

Malou är väldigt kunnig och kan svara på alla frågor. Hon är trevlig och återrapporterar snabbt. Snabb på att svara på telefon eller sms. Toppen

Tommy H
Sålde sitt hus med hjälp av Jennifer Löfborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Nyborg

Försäljningen gick snabbt och smidigt.

Hej Tommy, tack för ditt omdöme och ert förtroende! Vänligen, Jennifer

Kajsa L
Köpte sitt hus med hjälp av Jennifer Löfborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Nyborg

Bra och tydligt bemötande, mäklaren levde upp till förväntningarna med snabba besked och hög professionalism!

Svar från Jennifer Löfborg

Hej Kajsa, tack för ditt omdöme. Stort grattis till bostaden och jag ser verkligen framemot att se slutresultatet! Hälsningar, Jennifer

Helena B
Nyby

Malou är mycket professionell i sitt yrke. Hon är en seriös och hängiven mäklare. Jag är tacksam för all hantering med vår villaförsäljning.

Svar från Malou Parkkila

Hej Helena, stort tack för för din fina rekommendation. Jag är så glad för att jag fick möjligheten att hjälpa er i er försäljning och att ni blev så nöjda. Lycka till med ert nya boende. Allt gott, Malou

Lars A
Östergården

Lätt att förklara enkel och smidig med visningar och fin kontakt

Emma L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Centrum

Fick en positiv erfarenhet att köpa genom Malou. :)

Svar från Malou Parkkila

Hej Emma, tack för din rekommendation. Vad roligt att ni är nöjda! Grattis till er nya lägenhet och lycka till med renoveringen. Ha en fortsatt fin dag! Malou

Björn B
Centrum

Trevlig informativ saklig snabb ärlig vänlig

Svar från Malou Parkkila

Hej Björn, stort tack för din fina rekommendation och ert förtroende! Vad roligt att ni är nöjda! Vänligen, Malou

Salme M
Centrum

Mycket trevlig bemötande. Glad och trevlig Malou. Duktig mäklare.

Svar från Malou Parkkila

Hej Salme, stort tack för din fina rekommendation och tack för ditt förtroende. Varmt lycka till med din nya bostad! Vänligen, Malou

Richard H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Derneby en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Lindholmen

Bra och snabb hjälp vid försäljningen av min lägenhet

Karin Christina Larsdotter B
Centrum

Mycket trevlig mäklare. Utan problem ordnade hon snabbt fram en extra visning. Har tidigare haft dåliga erfarenheter av Svensk Fastighetsförmedling men Malou vann tillbaka förtroendet med råge.

Svar från Malou Parkkila

Hej Tina, varmt tack för din fina rekommendation och vad roligt att jag lyckades vända ditt förtroende för oss igen! Jag ska göra allt för att du inte ska bli besviken! Stort grattis till din nya fina lägenhet! Med vänlig hälsning, Malou

Sophia C
Köpte sitt hus med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Vallentuna

Trevlig, kunnig och ett proffesionellt bemötande.

Svar från Malou Parkkila

Hej Sophia, Tack för din fina rekommendation! Det är så roligt att höra att du är nöjd med min mäklartjänst! Stort grattis till ert nya fina hus och varmt välkomna till Vallentuna! Ha en fin dag, Malou

Staffan E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Löfborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Södra Haga

Vi har haft det stora nöjet att samarbeta med Svensk fastighetsförmedling vid försäljningen av vår lägenhet. Eftersom vi sålde vår villa med hjälp av av Malou på Svensk fastighetsförmedling för några år sedan och var väldigt nöjda med deras jobb, var det ett självklart val. På grund av en mycket besvärlig bostadsmarknad under hösten 2023 behövdes lite extra arbete med varje objekt, vilket medförde att Jennifer Löfborg tog sig an vår lägenhet. Hon har varit alldeles utmärkt att ha att göra med då hon varit lätt att samarbeta...

Svar från Jennifer Löfborg

Hej Staffan, tack för din fina rekommendation och ert förtroende! Det värmer verkligen att höra att ni är så nöjda. Allt gott! Jennifer

Pia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Löfborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Södra Haga

Bra information och trevligt bemötande. Allt väl förberett inför kontrakt, köp och tillträde. Har bara positiva erfarenheter under hela processen. Tack Jennifer. Hälsningar Pia och Janne Laurell

Svar från Jennifer Löfborg

Hej Pia och Janne, stort tack för ert fina omdöme. Grattis till ert nya boende, jag är övertygad om att ni kommer trivas bra! Vänligen, Jennifer

Alexander L
Vallentuna

Kompetent och trevlig fastighetsmäklare.

Svar från Malou Parkkila

Hej Alexander, tack för din rekommendation! Vad glad jag blir av att höra att du är nöjd med mitt arbete! Varmt grattis till ert nya fina hus! Vänligen, Malou

Susann H
Vallentuna

Varmt bemötande, samt kunnig och hjälpsam.

Svar från Malou Parkkila

Hej Susann, Stort tack för din varma rekommendation! Vad roligt att ni är nöjda! Stort grattis till ert nya fina hus och varmt välkomna till Vallentuna! Vänligen, Malou

Andreas S
Rickeby

Vi hade inför vår bostadsförsäljning högt ställda förväntningar på Malou och hon lyckades överträffa på samtliga parametrar. Malou har givit oss en trygghet genom hela försäljningsprocessen och visat sitt djupa kunnande både för den lokala- såväl som för den svenska bostadsmarknaden och har guidat oss på ett mycket professionellt sätt. En sak som sticker ut är Malous mycket goda kommunikationsförmåga samt tillgängligheten från Malous sida.

Svar från Malou Parkkila

Hej Andreas, stort tack för din fina rekommendation och tack för ert förtroende! Jag är så glad att ni är nöjda trots flera visningar och långdragen försäljningsprocess! Jag vill också tacka för ett mycket gott samarbete genom hela försäljningen. Allt gott! Malou

Erik G

Professionell, kunnig och engagerad

Svar från Malou Parkkila

Hej Erik, tack för din fina rekommendation! Jag är så glad att du är nöjd! Vänligen, Malou

Nina A
Ormsta

Malou var snabb med svar på våra frågor och tillgänglig under hela processen. Som Köpare var det en trygghet att få svar snabbt.

Svar från Malou Parkkila

Hej Nina, Tack för din fina rekommendation! Grattis till ert nya boende! Vänliga hälsningar, Malou

Thorén M
Ormsta

Trevlig, proffsigt bemötande samt snabbt och klart avslut

Svar från Malou Parkkila

Hej Peter, tack för din fina rekommendation och stort grattis till er nya bostad! Vänligen, Malou

Lena E
Södra Haga

Engagerad, hade många visningar trots få spekulanter. Lätt att få tag på.. Positiv och trevlig.

Tack Lena för det fina omdömet och för ert förtroende! Vänligen, Jennifer

Peter W
Vallentuna

Han lyckades sälja en osäljbar lägenhet…

Svar från Andreas Derneby

Tack Peter. Grattis till försäljningen!

Daniel B
Brottby

Rak tydlig med glimten i ögat! Väldigt professionell.

Svar från Malou Parkkila

Hej Daniel, tack snälla för din fina rekommendation! Jag är så glad att jag lyckades hjälpa er med att köpa er drömbostad! Tack för ert förtroende! Varmt lycka till med ert nya hus! Malou

Jenny N
Vallentuna

Andreas gjorde ett mycket bra jobb. Han fanns tillgänglig hela tiden för våra frågor och förklarade allt på ett mycket bra sätt. Andreas har också en bra förmåga att känna av om han ska ”gasa eller bromsa” i relationen med oss som säljare och i affären i stort. Vi är mycket nöjda!

Svar från Andreas Derneby

Tack Jenny för det fina omdömet och för förtroendet! Det har varit ett nöje att samarbeta med er!

Johanna K
Södra Haga

Jag tycker Jennifer skötte sig jättebra vid försäljningen av min lägenhet, hon lyckades få den såld i det svåra ekonomiska läget vi befinner oss i och med det ska hon ha beröm.

Svar från Jennifer Löfborg

Hej Johanna, stort tack för din fina rekommendation! Varmt lycka till med det nya boendet och tack för ditt förtroende! Vänliga hälsningar, Jennifer

Linda Ö
Tingvalla

Malou är proffsig, kompetent och kunnig. En erfaren mäklare som vet vad hon pratar om.

Svar från Malou Parkkila

Hej Linda, stort tack för din fina rekommendation. Det har varit så roligt att samarbeta med dig i denna försäljning. Varmt lycka till med din nya bostad! Malou

Anders H
Tingvalla

Proffsigt bemötande och lägger ned mycket tid på att få allt att funka på bästa sätt.

Svar från Malou Parkkila

Hej Anders, stort tack för din fina rekommendation. Det är så roligt att vi fick ihop den här affären till slut. Varmt grattis till ert nya hus! Allt gott! Malou

Inga-Liisa H
Solgårdsgärde

Hej Jag har får bra bemötande, av en trevlig och glad Malou. Jag önskade mig en snabb process, vilket Malou verkligen lade sig möda om. Malou var tillgänglig och snabb i att ta kontakt om vi ringde om varandra. Jag fick goda råd och hon hade även kontakt med Familjens Jurist i Uppsala, där jag hade ett annat ärende. Vilket bidrog till en förbättrad kommunikation, i det ärendet. Jag är mycket tacksam över att ha Malou som mäklare. Jag upplever henne som mycket kunnig och allert inom sitt område. Bara goda vitsord. Vänligen Inga-Liisa Hellmer

Svar från Malou Parkkila

Hej Inga-Liisa, stort tack för din fina och beskrivande rekommendation. Tack för att du anlitade mig och för ditt fina förtroende genom hela försäljningsprocessen. Allt gott! Malou

Helena B
Köpte en tomt med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Vallentuna

Malou är en mycket kompetent och förtroendegivande mäklare med stort tålamod. Som köpare kände vi oss trygga med henne som mäklare.

Svar från Malou Parkkila

Hej Helena, stort tack för din fina rekommendation. Jag är så glad att vi kunde få till denna försäljning på ett så smidigt sätt. Varmt grattis till ert nya fina hus och välkomna till Vallentuna! Vänligen, Malou

Fredrik R

Påläst och saklig Glad och vänlig Effektiv men lyhörd

Svar från Jennifer Löfborg

Hej Fredrik, tack för din fina rekommendation. Stort grattis till din nya bostad och välkommen till Vallentuna! Vänligen, Jennifer

Magnus Per-Åke H
Björkholmen

Malou visade tydligt att hon är glasklar, effektiv, kunnig och flexibel. Att hon dessutom är väldigt trevlig var bara grädden på moset.

Svar från Malou Parkkila

Hej Magnus, stort tack för din fina rekommendation. Det är så roligt att ni är nöjda med min mäklartjänst (och att ni tycker att jag är trevlig :)! Grattis till ert nya fina hus! Malou

Ricardas V
Angarn

Jag är nöjd med allt. Förklarade allt i detalj.

Svar från Malou Parkkila

Hej Ricardas, tack för rekommendationen! Det uppskattas mycket! Lycka till med bygget och hör gärna av dig om du önskar en värdering efter renoveringen. Med vänlig hälsning, Malou

Amal S
Åby Park

Vi fick bra hjälp av Malou, hon pålitlig och lugn. Hon svarade allt frågor med detaljer. vi rekommenderar henne gärna.

Svar från Malou Parkkila

Hej Amal, tack för din rekommendation. Jag är så glad för att jag fick möjlighet att hjälpa er att kköpa er nya bostad. Varmt lycka till! Malou

Daniel G
Angarn

Professionell, saklig och bred kompetens. Rekommenderas starkt.

Svar från Malou Parkkila

Hej Daniel, tack för din fina rekommendation och för att jag fick möjligheten att hjälpa din familj igen. Så glad och tacksam för alla uppdrag ni gett mig. Varmt lycka till med allt! Vänligen, Malou

Caroline S
Kragstalund

Malou är superproffsig och hjälpsam. Det har känts tryggt och smidigt genom hela processen.

Svar från Malou Parkkila

Hej Caroline, stort tack för din fina rekommendation. Jag är så glad över att du är nöjd med min tjänst. Varmt lycka till med nya boendet. Mvh Malou

Sven K
Vallentuna

Han utförde sitt jobb som det är tänkt att det ska utföras. Trevlig och lätt att ha att göra med ... Så en bra säljare :-)

Svar från Andreas Derneby

Tack Sven för en mycket bra Reco. Kul att du är nöjd med mig! :)

Annica P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Derneby en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Vallentuna

Trevlig snabb återkoppling tydlig kunnig

Svar från Andreas Derneby

Tack Annica för en bra Reco. Stort grattis till ert köp!

Kristian O
Tingvalla

Malou är en fantastisk mäklare som är jätteproffsig, lyhörd och uthållig. Hon har visat oss flera hus före det här. Hon har verkligen ansträngt sig för att hjälpa oss att hitta vårt nya drömboende.

Svar från Malou Parkkila

Hej Kristian, stort stort tack för er fina rekommendation! Jag är så glad att jag till sist lyckades hitta ert drömhus! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas fantastiskt bra där i många år framöver! Allt gott! Malou

Anne N
Vallentuna

Proffsig och trevlig, fick ett bra första intryck. Han levde upp till alla mina förväntningar och lite till.

Svar från Andreas Derneby

Ett nöje att få arbeta med er. Tack för en fantastisk Reco och grattis till försäljningen!

Aron L
Vallentuna

Väldigt trevlig. Bra mäklare. Gjorde satt allt flöt på i bra takt och höll väldigt bra kontakt från att jag skickade intresse anmälan tills att vi skrev kontrakt.

Svar från Andreas Derneby

Hej Aron! Tack för din fina reco och tack för trevligt bemötande. Stort grattis till ditt köp!

Ralf G
Bällsta

Ett äkta proffs! Om det funnits ngt problem hade det lösts innan du hade märkt något!

Svar från Malou Parkkila

Hej Ralf, stort tack för din fina rekommendation! Och stort tack för att jag fick ert förtroende! Det har varit ett sant nöje att samarbeta med er! Varmt lycka till med ert nya boende. Ni blir saknade i Vallentuna. :) Ha de' gott! Malou

Timur K
Vallentuna

Andreas är otroligt professionell och trevlig. Jag kan verkligen ge honom de bästa rekommendationerna!

Svar från Andreas Derneby

Hej Timur! Tack så jättemycket för din rekommendation och trevligt bemötande! /Andreas

Greta H
Centrum

Toppenmäklare. Bra resultat. Andreas jobbar med driv, men samtidigt med värme och stor respekt för uppdraget och kunden/berörda. Behövde aldrig undra något. Andreas höll mig ständigt uppdaterad om utvecklingen.

Svar från Andreas Derneby

Hej Greta! Har vart ett stort nöje att få hjälpa till med er försäljning! Tack så mycket för din fina rekommendation. /Andreas

Tobias E
Sålde en tomt med hjälp av Malou Parkkila en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Tingvalla

Ett väldigt proffesionellt bemötande som resulterade i en försäljning som mötte våra förväntningar.

Svar från Malou Parkkila

Hej Tobias, stort tack för din rekommendation. Jag är så stolt och glad för att ni valde mig till er mäklare och gav mig ert förtroende att sälja ert fina hus. Önskar ert varmt lycka till med nya bostaden! Malou

Christian K
Påtåker

Absolut den bästa mäklaren. Alltid hjälpsam och direkt i kommunikationen.

Svar från Malou Parkkila

Hej Christian, stort varmt tack för din fina rekommendation! Och stort tack igen för ert förtroende! Vänligen, Malou

Tobias E
Påtåker

Otroligt proffsig och erbjuder en hög servicenivå.

Svar från Malou Parkkila

Hej Tobias, stort tack för din fina rekommendation. Så glad att ni är nöjda med mitt arbete och vår tjänst. Allt gott! Malou

Charlotte E
Påtåker

Intresserad och kunnig! Tog sig tid och återkopplade snabbt!

Svar från Malou Parkkila

Hej Charlotte, stort tack för din fina rekommendation. Så roligt att jag fick chansen att hjälpa er i er bostadsaffär. Allt gott! Malou

Eva-Karin J
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Collin en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
Kragstalund

Vi känner stort förtroende för Adam, som är både kompetent, trevlig och flexibel - hjälpsam genom hela processen då vi sålde vårt hus. Vi tackar för ett fint samarbete!

Andreas A
Vallentuna

Min mäklare Adam Collin blev sjukskriven vilket gjorde att jag istället fick Andreas Derneby. Andreas var i stort trevlig men gav fel info om när handpenningen skulle vara inne på mitt konto efter jag frågat och betonat vikten av att det kommer i april. Hans svar var 24april vilket också står i köpekontraktet. Nu visar det sig att det blir i 16 maj istället för att han läst fel på bostadsrättsföreningens hemsida om styrelsemöte då köparen ska godkännas av föreningen. Köparen kan bli godkänd innan men det kostade då 5000kr...

Svar från Andreas Derneby

Hej Andreas, Tack för dina synpunkter. Vad tråkigt att du har blivit missnöjd! I och med ditt missnöje efter kontraktsskrivningen, så har jag har varit i kontakt med Mäklarsamfundet och vår egen juridiska avdelning för att höra om felansvaret. När det kom till vår kännedom att du var missnöjd med situationen så försökte vi omgående kontakta både Mäklarsamfundet och vår egna juridiska avdelning. Tyvärr hade båda dessa hunnit stänga för helgen så var vi tvungna att invänta måndagen, vilket vi också informerade dig om. Vi...