Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby, Hässelby och Spånga!

Vi har varit verksamma i Vällingby med omnejd sedan 1980-talet och genom åren har vi skapat oss en riktigt stark lokal förankring och vi kan verkligen både bostadsmarknaden här och området som sådant. Dessutom har vi koll på hela processen när det gäller bostadsaffärer, så vi kan svara på frågor och hjälpa till i alla skeden.

Den bästa servicen kan vi erbjuda om du kommer förbi vårt kontor och pratar med oss personligen. Du hittar oss vid biografen "Fontänen" i Vällingby centrum. Självklart kan du även kontakta oss via telefon eller mejl!

Läs vad 313 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

• 2019-01-23

Filip H skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt en lägenhet i Råcksta. Mäklaren var ärlig och väldigt trevlig från start till slut. Läs mer
  • 2019-01-22

Jan Erik F skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik Fällman har hjälpt mig att sälja en bostadsrätt till en 3-rumslägenhet. Henrik har alltigenom affären givit ett mycket gott intryck. Han gav fullödig information om tilltänkt säljprocess, med möjliga alternativ. Höll mig väl underrättad angående visningar och utfallen av dessa. Henrik är vänlig, tillmötesgående - Professionell. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-22

Helena F skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vid försäljningen av vårt radhus på Vällingbyhöjden har Jonni varit exemplarisk. Med ett professionellt agerande och en positiv inställning har hela säljprocessen gått smidigt. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Jonas S

2019-01-21

Jonas S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Engagerad och lyhörd i processen. Smidig försäljning av även i en något osäker marknad. Läs mer
  • 2019-01-20

Branko D skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    ........................................ Läs mer
  • 2019-01-19

Jessica E skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt en 4:a på 69 kvm i Vällingby. Mäklaren var mycket trevligt och var tydlig i sin kommunikation. Gav ett mycket sympatiskt och lugnt intryck vilket gjorde att jag kände mig trygg som köpare. Rekommenderar. Läs mer
  • 2019-01-18

Meliha A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt en lägenhet i Hässelbystrand. Mäklaren har bemött mig väl och vi fick tydliga svar till våra frågor.

Mäklaren var trevlig och jag fick förtroende känslan för honom. Läs mer
  • 2019-01-17

Kerstin H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Radhuslägenhet - Jag upplever Camilla som mycket professionell, snabb, bra magkänsla och väldigt kunnig inom många områden. Hon är väldigt lösningsinriktad, och fixar alla möjliga situationer som uppstår. Hon är också ärlig och tydlig och har alltid ett vänligt och personligt bemötande. Jag känner mig helt trygg med henne som mäklare. Jag har varit med om ett antal fastighetsaffärer och Camilla är definitivt den bästa i alla avseenden. Läs mer
    2019-01-18 Camilla A svarar Kerstin H
    Tack snälla Kerstin! Både för det utomordentligt fina omdömet, och såklart - för att du tog dig tiden. Uppskattas verkligen! Vill vidare passa på att tacka för ett gott samarbete under hela processen! Är verkligen så glad för Ella och Calles skull med :-) MVH Camilla
  • 2019-01-17

Annelie N skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag vill verkligen rekommendera denna mäklare.
    Hon är effektiv, proffsig, hjälpsam och lättsam. Jag är super nöjd med mitt bostadsköp som gick så smidigt och lätt. Läs mer
    2019-01-18 Camilla A svarar Annelie N
    Tack Annelie för det otroligt fina omdömet! Grattis igen till ditt köp! Nu ser vi även fram emot försäljningen av din lägenhet. MVH Camilla
  • 2019-01-16

Jawher B skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vädigt vänlig och trevlig person! Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Jawher B
    Tack för din 5:a, uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge mig en RECO. Grattis igen till ert köp! MVH Camilla
  • Akmal A

2019-01-15

Akmal A skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte en bostadsrätt på 58 kvm. Vi kontaktade mäklaren för en visning och fick svar väldigt snabbt! Visningen ägde rum redan dagen efter och vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren! Camilla var väldigt trevlig och förståelig, visade oss runt och svarade på alla våra frågor. Vi fick ett väldigt bra intryck av henne, en mäklare som man kan lita på helt enkelt! Vi tycker att affären gick ganska smidigt, då allt ordnades väldigt snabbt av Camilla. Vi fick bra tips och råd gällande de olika juridiska momenten. Tack Camilla! Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-01-16 Camilla A svarar Akmal A
    Tack snälla för det fina omdömet! Och stort Grattis igen till ert köp! Är övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst. Vi hörs snart igen! MVH Camilla
  • 2019-01-14

Mikaela N skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt ett radhus och är väldigt nöjda med Tommys bemötande! Han är flexibel, noggran och duktig på det han gör. Läs mer
  • 2019-01-14

Carina L skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsigt och engagerat bemötande i kombination med lång erfarenhet gav trygghet vid försäljningen av mitt radhus. Läs mer
  • 2019-01-12

Magnus Ö skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Min sambo och jag sålde en trea i Akalla med hjälp av Camilla. Fast ska vi vara ärliga så sålde Camilla vår trea, vi kunde mest stå och titta på.

Innan försäljningen så kom Camilla och tittade på lägenheten svarade direkt på alla de frågor vi hade, visste hon inte till 100% så sa hon det och bad att få återkomma.

Hon är väldigt rak i sin kommunikation vilket är något vi uppskattar. Hon förklarade vad hon såg som för och vad hon såg som nackdelar.Vi hade ett pris som vi tyckte var rimligt men tillsammans med Camillas input där hon noga förklara de vad som skulle ske beroende vilket pris vi satte. Vi gick på det pris hon föreslog och det visade sig att det hon sa stämde nästintill på pricken. Hon var noga med att vi skulle känna oss bekväma och förklarade vad vi kunde förvänta sig

Under försäljningen var det lätt att följa budgivningen samt att Camilla höll oss uppdaterade kontinuerligt. Vi fick ett 2 siffrigt antal intressenter något som är ovanligt för tillfället och av dom var häften med i budgivningen.

Mötet med köparna höll Camilla i och var väldigt noga med att både vi och köparna kände oss bekväma och nöjda och förklarade noga alla steg vi har att förvänta oss innan försäljningen är klar.

Vill ni ha en professionell mäklare som är väl insatt i marknaden, noga med att båda parter känner sig nöjda och som framförallt har ett stort hjärta, inte bara ser till kronor och ören samt brinner för det hon gör så ska ni kontakta Camilla. Läs mer
  • 2019-01-11

Samer B skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Behrang hjälpte oss att sälja vår fina lägenhet.

Han fick vår förtroende från första mötet, är väldigt serviceinriktad och sätter kunden i fokus, hjälpsam , alltid tillgänglig , och ger 110 %. Läs mer
  • 2019-01-10

Feraidoon H skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsigt, man behöver inte oroa sig, han löser allt Läs mer
  • 2019-01-10

Koi H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde bostad med bästa Yoda! Rekommendera verkligen Camilla, mycket proffsigt, snabbt med svar till hundramiljoner frågor, flex och väldigt smidigt!
    Bli det mer köp/sälj med största förtroende vända mig till Yoda Camilla :) Läs mer
    2019-01-10 Camilla A svarar Koi H
    Vilken underbar reco, tack snälla Koi! Uppskattar verkligen vårt samarbete, och är så himla glad för din skull! MVH Camilla
  • 2018-12-30

Anna-Lena R skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har sålt vårt radhus.
    Vi har blivit bemötta av mäklaren Tommy Andersson på allra bästa sätt. Våra förväntningar överträffades, han har engagerat sig på ett fantastiskt sätt i uppdraget att sälja vårt hus, gett råd/tips och ställt upp på alla sätt och vis. Det kändes som om vi var hans enda kund, även om vi vet att det inte var så.
    Sammanfattningsvis är vi supernöjda och ger honom våra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Ann-Helene W

2018-12-28

Ann-Helene W skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevlig och snabb på att återkoppla. Serviceminded och hjälpte till med det vi behövde, rekommenderas! Läs mer
  • 2018-12-26

Milos M skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    We bought new production in in Hässelby Villastad. Andres was very helpful through the entire process. Since this is the first time we were buying an apartment in Sweden we needed a lot of help and he was there for us all the time. We will definitely work with Anders next time if we need to buy or sell an apartment. Läs mer
    2018-12-27 Anders Ö svarar Milos M
    Hi Milos, thank you so much for the kind words. It makes me happy to hear that your experience of the process was good. Take good care and we will stay in touch.
  • 2018-12-23

Tanweer Ahmed Q skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Han är en kunnig och duktig mäklare Läs mer
  • 2018-12-12

Kudrat I skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde min lägenhet med Rawaz, mycket proffesionellt bemötande och informerade mig under hela processen! Läs mer
  • 2018-12-12

Hassan E skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte en lägenhet och jag rekommenderar stark Rawaz som mäklare.
    Trevlig bemötade, kunnig och super tydlig med hur det går till. Uppfyller mina förväntningar mycket nöjd. Läs mer
    2018-12-12 Rawaz A svarar Hassan E
    Hej Hassan!
    Stort tack för en fin rekommendation och grattis till nya lägenheten.
    Rawaz A gillar detta

Tina K skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag hade Rawaz Abdullah som min mäklare, han är en riktig professionell mäklare, en kunnig, engagerade person, pålitlig, lätt att hantera jobbet, ha lätt att förstå honom, han är anträffbar när som helst,
    Jag fick lära känna honom genom en vän rekommendation, hon var också jätte nöjd med hans arbetet .
    Jag kommer att rekommendera honom till alla mina nära o kära som behöver ha en professionell mäklare,
    Han är bäst, helt enkelt!
    Tina Karimzadeh Läs mer
    2018-12-12 Rawaz A svarar Tina K
    Hej! Vad glad jag blev att läsa detta. Tack för det, och tack för förtroendet.
    Det har varit ett väldigt fint samarbete och jag är så glad att du uppskattar mitt arbete!
    Du vet vart jag finns om du behöver hjälp med något.
  • 2018-12-12

Läkare utan gränser skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevlig , snabb, lyhörd.
    Levde absolut upp till förväntningarna. Läs mer
    2018-12-12 Rawaz A svarar Läkare utan gränser
    Stort tack för förtroendet Läkare utan gränser.
    Hör av er om ni har frågor.
    Rawaz A gillar detta
  • 2018-12-03

Hao H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Very nice and patient personality! You feel he is a friend rather than broker! Läs mer
  • 2018-12-01

Katrin L skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    My real estate agent was really very engaged to sell our house. He performed many showings and gave good advices.
    The house was sold very quick, although not at the initial price hoped for.
    He is a trustworthy person and I would warmly recommend his services ! Läs mer
    2018-12-04 Tommy A svarar Katrin L
    Thank you so much for your kind words! It´s been a pleasure to help you with the sale!
  • 2018-11-30

Haeidr H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte en villa i Spånga och är jättenöjda med mäklarens service - allt ifrån hjälp med lånelöfte till kontraktskrivning. Våra högt ställda förväntningar överträffades på varje plan!
    Sammanfattningsvis blev det en jättesmidig och bra affär utan krångel. Läs mer
    2018-12-07 Henrik F svarar Haeidr H
    Stort tack Haeidr! Jag hoppas ni kommer trivas bra i huset! Mvh Henrik Fällman
    Haydar R gillar detta
  • 2018-11-30

Anders T skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevlig försäljning. Kan beskrivas med 4 ord, snabbt, smidigt, Enkel och tydlig. Läs mer
    2018-11-30 Rawaz A svarar Anders T
    Tack så mycket för de fina orden!
    Tveka inte att höra av dig om du har några frågor.
  • 2018-11-29

Maria E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag valde mellan 3 olika mäklare och bestämde mig för att anlita Henrik Fällman. Han har på ett lugnt och väldigt professionellt sätt stöttat mig i försäljningen av mitt hus. Fotograferingen och dokumentation ,och visning av huset gick snabbt. Henrik hade rätt uppfattning om utgångspriset och lyckades med sitt kunniga sätt intressera köpare och också få till ett snabbt avslut av affären. Läs mer
    2018-12-07 Henrik F svarar Maria E
    Stort tack för din fina Reco och för ett jättetrevligt samarbete. Vi ses till våren igen på tillträdet! Mvh Henrik Fällman
  • Åsa J

2018-11-29

Åsa J skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Glad och trevlig i sitt sätt med snabba återkopplingar.

Slarvigt prospekt, där bland annat bild på badrummet saknades, samt en del annan information.

Enligt Henrik skulle säljare sköta reparation av ett balkongräcke innan tillträdet, vilket säljaren blev mycket överraskad över under kontraktsskrivningen.

Hade inte hämtat in dokumentation angående certifierad renovering av säljaren.

Känns ung och oerfaren. Läs mer
    2018-12-07 Henrik F svarar Åsa J
    Hej Åsa,

Tråkigt att höra om din upplevelse av ert köp. För att bemöta ovan punkter.

Gällande prospektet är det ett genomarbetat och noggrant utvalt säljmaterial för att lyfta fördelarna med lägenheten.

Avseende balkongräcket togs detta mycket riktigt upp på kontraktet och jag var tydlig med att inget ansvar låg på er som köpare. När det gäller denna typ av reparation är det praxis att säljaren/föreningen självklart tar ansvar, vilket också skedde.

Dokumentationen fanns precis som jag nämnde till dig hos föreningen.

Jag önskar er lycka till i er nya bostad!
  • 2018-11-29

Fadi O skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsigt bemötande, snabbt och smidigt. Helt enkelt utmärkt.
    Precis vad jag förväntade mig. Läs mer
    2018-11-30 Camilla A svarar Fadi O
    Tack Fadi för ditt fina omdöme, uppskattas verkligen! MVH Camilla
  • Petri P

2018-11-21

Petri P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte en tvåa i Akalla, Sålde en tvåa i Akalla. Snabbt och effektivt.
    Köpte och sålde med samma mäklare med fyra arbetsdagars mellanrum.
    Mäklaren är korrekt och informativ i sin säljtaktik och verkligen realistiskt när det kommer till priser. Mäklaren har överträffat mina förväntningar och kommer rekommendera henne. Läs mer
    2018-11-21 Camilla A svarar Petri P
    Stort tack Petri för det fina omdömet! Är så glad över att jag fick chansen att hjälpa dig med både ditt köp och din försäljning. Uppskattar verkligen att du tog dig tiden att ge mig ett sådant fint omdöme. MVH Camilla
    Cesar F gillar detta
  • 2018-11-18

Kajsa R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni har sålt mitt radhus. Han har varit lätt att få tag på om jag behövde fråga något.

Han rekommenderade en mycket bra fotograf som tog bra bilder. Jag fick bra tips om vad jag skulle tänka på inför försäljningen och göra. Läs mer
    2018-11-23 Jonni S svarar Kajsa R
    Stort tack för ett trevligt bemötande hela vägen och hoppas du ska trivas!
  • 2018-11-17

Hazhar H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag köpt en Lägenhet.
    Blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt. Jag tyckte om lägenheten, och hon presenterade fördelarna med objekten på ett professionell och trovärdigt sätt. Uppskattade hennes trevliga bemötande och slutföringen utav köpet.

Sammanfattningsvis rekommenderar mäklaren i sin yrkesroll, och jag som kund känner mig väl bemött och nöjd! Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Hazhar H
    Grattis igen till ditt köp! Och stort tack för dina ord, och ditt utomordentliga omdöme. Uppskattas verkligen! MVH Camilla
  • Carl E

2018-11-16

Carl E skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bästa mäklaren! Proffsig, trevlig och levererar det hon säger! Vi har köpt ett hus och sålt ett via henne och kommer anlita henne igen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Carl E
    Tack snälla för er otroligt fina RECO. Är så glad över att jag har fått möjligheten att hjälpa er med både ert köp och er försäljning. Nu ser vi fram emot försäljningen av Ellas radhus med! :) MVH Camilla
  • 2018-11-13

Cecilia V skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tillmötesgående och trevlig. Snabb respons på frågor och funderingar. Det är alltid svårt att veta var man har en mäklare (dubbla lojaliteter med säljare och köpare) men Jonni känns trovärdig och uppriktig. Läs mer
    2018-11-23 Jonni S svarar Cecilia V
    Tack för ett mycket fint betyg. Mycket roligt att du är nöjd! Ser fram emot att ses igen, och välkommen hem till Sthlm:)

• Ali M

2018-11-12

Ali M skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rawas hjälpte mig med en lägenhetsförsäljning i Vällingby. Jag och Rawas hade bra kontakt och han höll mig uppdaterad under hela processen. Han var snabb med att svara på eventuella frågor och jag fick alltid ett trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera honom om du ska sälja en lägenhet. Läs mer
    2018-11-30 Rawaz A svarar Ali M
    Hej Ali! Tack så mycket för de fina orden. Det var ett sant nöje. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor annars ses vi på Tillträdet!
  • 2018-11-11

Prasanta B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    It was a nice experience working with Jonni Svensson during selling our apartment with very short time period in hand and he helped us professionally with satisfactory result. I am highly recommending him as a highly competent agent. Läs mer
    2018-11-23 Jonni S svarar Prasanta B
    Thank you Prasanta. It was a pleasure to work with you. Looking forward to see you again.

Best regards
  • 2018-11-10

Majid R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte ett 60-tals hus. Jonni var med hela vägen och återkopplade snabbt. Professionellt bemötande och förhållningssätt samt förtroendegivande.

Tack Jonni och ser framemot att få göra affärer med dig igen. Läs mer
    2018-11-23 Jonni S svarar Majid R
    Tack för det fina betyget! Önskar er stort lycka till med kommande renoveringar och hoppas ni ska trivas!

• Carl-Victor H

2018-11-08

Carl-Victor H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik Fällman är en driven och professionell mäklare som även i en trögare bostadsmarknad lyckas få fram ett mycket bra försäljningsresultat. Därför rekommenderar jag honom starkt! Läs mer
    2018-11-09 Henrik F svarar Carl-Victor H
    Med vilja och ett bra samarbete går allt! Tack för ditt fina omdöme. Mvh Henrik Fällman
  • 2018-11-05

Ella S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fantastiskt bemötande! Vi har fått proffsig hjälp och stöd alla steg på vägen. Kan inget annat än varmt rekommendera. Läs mer
    2018-11-05 Camilla A svarar Ella S
    Tack snälla för det otroligt fina omdömet - det uppskattas verkligen! Är verkligen glad över att ni blev köpare till huset :-) MVH Camilla
  • 2018-11-02

Munaf Kamil Khiro K skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har både köpt och sålt bostad med Camillas hjälp och hon har ett mycket proffessionellt sätt att arbeta på och vi är mycket nöjda! Och om vi ska köpa elr sälja igen kommer vi med största förtroende vända oss till Camilla igen :-) Läs mer
    2018-11-02 Camilla A svarar Munaf Kamil Khiro K
    Stort tack Munaf och Lillemor för det otroligt fina omdömet! Som alltid är det ett nöje att göra affärer med er! Återigen, stort tack för förtroendet :-) MVH Camilla
  • Balla S

2018-10-31

Balla S skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En mycket hjälpsam mäklare, jag e verkligen super nöjd med allt.
    Jag har varit på många visningar under en lång period men ingen mäklare har gjort ett lika bra jobb som Camilla.
    Tack för allt Läs mer
    2018-11-01 Camilla A svarar Balla S
    Tack Sia för det otroligt fina omdömet :) Är så glad för din skull, du har verkligen köpt en kanonlya! Stort Grattis igen :) MVH Camilla

Rolf T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Försäljning av villa med 70-tals standard. Mycket bra bemött och behjälplig med allt så som styling och snabbt ordna med besiktning, fotografering och försäljning. Priset på objektet var till belåtenhet. Nöjd med bemötande och resultat. Läs mer
    2018-10-30 Jonni S svarar Rolf T
    Kul att ni är nöjda! Stort tack för ett trevligt bemötande och samarbete!

Ivar B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Skrivit på papper för en lägenhet i Kista. Utomordentligt bra bemötande, väl påläst och serviceminded. Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-29 Rawaz A svarar Ivar B
    Tack Ivar för det fina omdömet, uppskattas! Ni har verkligen köpt en superfin lägenhet!
  • 2018-10-29

Christina B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag sålde min bostadsrätt i Vällingby med hjälp av Jonni Svensson som var mycket noggrann, kunnig och genuint engagerad. Han är väldigt tålmodig och hjälpsam och han går i lugn och ro igenom säljprocessen så att man är införstådd med allt vilket gör att man känner sig trygg. Jag är mycket imponerad av Jonni och han uppfyllde alla mina förväntningar jag hade inför min försäljning.
    Han är mycket förtroendeingivande och tack vare hans professionella bemötande kan jag starkt rekommendera honom. En riktigt bra mäklare! Läs mer
    2018-10-30 Jonni S svarar Christina B
    Smickrande ord och betyg:) Tack för ett trevligt bemötande och förtroendet!
  • 2018-10-27

Niklas H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi sålde ett radhus med hjälp av Jonni och har inget som helst negativt att säga. Mycket engagerad, kunnig, trevlig och gav sitt yttersta i en svår marknad.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-30 Jonni S svarar Niklas H
    Tack snälla för de fina orden. Stort grattis till er försäljning och ert nya hus! Ses snart!
  • 2018-10-26

Agneta S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt villa i Hässelby som God man för ägaren.
    Utmärkt bemötande
    Jag är helt nöjd med mäklarens bemötande.
    Mäklaren har verkligen hjälpt och haft tålamod, då vi fick problem med husoccupation mitt i processen.
    Jag är jättenöjd så här långt. Väntar på godkännande från öfm. Läs mer
    2018-10-30 Henrik F svarar Agneta S
    Tack för ditt fina omdöme. Nu ordnar vi de sista detaljerna så är allt klart inom kort! Mvh Henrik Fällman, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-10-25

Bita A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag sålde min lägenhet genom Rawaz, han uppfyllde alla mina önskningar och förväntningar. Jag var hela tiden uppdaterad och hans bemötande var professionell. Han fick mig och känna mig lugn och sansad under hela processen. Jag ska absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-10-29 Rawaz A svarar Bita A
    Stort tack för ert fina betyg. Ha en fin dag så ses vi snart igen.

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby