Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby, Hässelby och Spånga!

Vi har varit verksamma i Vällingby med omnejd sedan 1980-talet och genom åren har vi skapat oss en riktigt stark lokal förankring och vi kan verkligen både bostadsmarknaden här och området som sådant. Dessutom har vi koll på hela processen när det gäller bostadsaffärer, så vi kan svara på frågor och hjälpa till i alla skeden.

Den bästa servicen kan vi erbjuda om du kommer förbi vårt kontor och pratar med oss personligen. Du hittar oss vid biografen "Fontänen" i Vällingby centrum. Självklart kan du även kontakta oss via telefon eller mejl!

Läs vad 128 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

• Lena C
    Lena C skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag blev utförligt informerad hur vår försäljning skulle gå till. Jag fick i god tid reda på när visning skulle vara och kunde ställa huset i ordning Tommy var väldigt tillmötesgåendeskall även rekommendera honom om någon skall sälja.
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mäklaren lämnade kontraktsskrivningen innan vi var klara och det blev lite rörigt. Han hade svårt att känna igen oss trots att vi träffats ett antal gånger.
  • Anders J
    Anders J skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt, enkelt och tillmötesgående. Som köpare kändes Tommy både kunnig och hjälpsam för att köpet skulle gå så smidigt som möjligt.
  • Marie O
    Marie O skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik agerade professionellt och som säljare kände vi oss trygga hela vägen igenom processen.
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt en lägenhet genom mäklaren Jonnie Svensson. Han är en trevlig, tillmötesgående och kunnig mäklare så vi kände oss mycket nöjda med allt kring köpet av lägenheten.
  • Solvig Marianne P
    Solvig Marianne P skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Joni har skött vårt bostadsköp på ett professionellt och kompetent sätt. Det har känts tryggt och förtroendeingivande. Bemötandet har varit vänligt och förstående.
    Vi rekommenderar gärna Jonni.
  • Fredrik Z
    Fredrik Z skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Engagerad, trevlig, kompetent och erfaren
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevlig, kunnig och intresserad av oss som köpare.
    Tog sig tid att förklara allt om huset både för och nackdelar.
    Skulle tro att detta är den bästa och mest seriösa mäklare jag någonsin har träffat. Rekomenderas varmt
  • Lars O
    Lars O skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Engagerad anstränger sig för ett bra resultat
  • Annika F
    Annika F skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mäklare Hans Genter genomförde vår försäljning professionellt, effektivt och har givit klara besked. Genomtänkt plan för en bra försäljning. Alltid anträffbar. Verkar kunna ha många bollar i luften. Vi rekommenderar Hans Genter med hela vårt hjärta till andra säljare.
  • Sara K
    Sara K skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fastighetsmäklare Hans Genter genomförde vår försäljning med att vara tydlig i struktur, vad och när varje sak skulle genomföras. Mycket tryggt att ha Hans när man går igenom alla steg inför försäljningen. Alltid lätt att nå. Vi ställer helhjärtat upp som referens till andra säljare som funderar på att anlita Hans Genter vid deras försäljning.
  • Anette  E
    Anette E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik Fällman har verkligen varit tillmötesgående och funnits till hands under mitt bostadsköp. När jag inledningsvis inte kunde komma på ordinarie visningstid fixade han snabbt några andra tider för visning.
    Han svarar så gott som direkt när jag ringer och är alltid trevlig och på gott humör.
  • Christian W
    Christian W skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni var engagerad och behjälplig och snabb i responsen.

Med hans hjälp gick affären smidigt och snabbt!
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter har allt man önskar hos en mäklare. Han stöttar en hela vägen i processen, vilket känns tryggt. Hans är mycket trevlig och är lätt att få kontakt med och lätt att kontakta via telefon, sms eller mail, då han alltid är tillgänglig. Hans Genter är en mycket erfaren, kunnig och proffsig mäklare och därför är det tredje gången vi anlitar honom.
    Tack för ett gott samarbete Hans!
    Yvonne Grahn
    2017-11-13 Hans G svarar Yvonne G
    Tack för eran referens och era varma rekommendationer. Ord som trygghet, trevlig, tillgänglig, erfaren, kunnig och proffsig värmer verkligen och uppskattas otroligt mycket. Tusen tack till vårt trevliga samarbete och jag önskar er all lycka i framtiden.
  • Solvig Marianne P
    Solvig Marianne P skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter har skött vår husförsäljning på ett ypperligt sätt. Han är erfaren och kunnig vilket gör att det hela känns väldigt tryggt på alla nivåer. Alltifrån värdering, tips och råd och allt juridiskt. Hans bemötande är på alla sätt positivt, vänligt, och samtidigt professionellt. Ambitionsnivån är på topp och Hans är verkligen tillgänglig när som helst. Detta är tredje gången vi anlitat honom och vi är lika nöjda denna gång. Jag vill verkligen rekommendera Hans Genter!
    2017-11-13 Hans G svarar Solvig Marianne P
    Tusen och åter tusen tack till era värmande ord i er rekommendation. Så underbart trevligt att ni uppskattar mitt arbete och hur ni upplever er försäljning av ert boende. Önskar er verkligen lycka till i ert nya boende och hoppas att ni kommer trivas.
  • rune ryding
    rune ryding skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans G genomförde en en bra och snabb försäljning. Professionell genomgång av uppdraget och att arrangera det som behövdes. En mycket bra hantering av affären i ett lite vikande läge. Jag har bara positiva omdömen att ge för genomförd affär. mvh Rune Ryding
    2017-11-13 Hans G svarar rune ryding
    Uppskattar dina rekommendation och att du uppskattar mitt genomförande av försäljningen. Tack för alla positiva ord och dina trevliga uppskattande ord du har skrivit. Önskar dig en trevlig framtid i ditt nuvarande boende.
  • Marie-Louise J
    Marie-Louise J skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har känt stort förtroende för Henrik Fällman. Trots rådande marknadsläge har affären genomförts till min fulla belåtenhet på ett mycket proffsigt sätt.
  • Birgitta T
    Birgitta T skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter genomförde vår försäljning mycket bra, gav många goda råd om styling av huset. Han var lätt att nå per telefon och mail. Vi fick mera än vi trodde för huset. Han var mycket trevlig och tillmötesgående och kändes trygg och mycket professionell. Självklart är vi referens till andra säljare som funderar på att välja en bra fastighetsmäklare.
    2017-11-10 Hans G svarar Birgitta T
    Så underbart med nöjda kunder både är nöjd med mitt arbete och med det slutliga priset. Tackar så mycket för dina rekommendationer och din referens till andra säljare. Hoppas du trivs i ditt nya boende.
  • Sergei S
    Sergei S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fastighetsmäklare Hans Genter genomförde min försäljning mycket professionellt. Ett mycket professionellt agerande mot kunden, både säljare och köpare. Hans Genter kan jag rekommendera, trevlig, korrekt, kunnig och lätt att få kontakt med.
    2017-11-10 Hans G svarar Sergei S
    Tack så hemskt mycket för din rekommendation och dina trevliga och uppmuntrande ord. Önskar dig all välmående i din nya bostad.
  • Jamel B
    Jamel B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag tycker att Henrik Fällman ;har en bra erfarenhet
  • Elin Z
    Elin Z skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik skötte allt, från värdering till fotografering och visning samt försäljning och avslutning med galans. Kom med bra tips och råd, svarade på alla frågor. Vi är jättenöjda och tackar för ett bra "samarbete".
  • Curt W
    Curt W skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter är en rejält påläst och kunnig mäklare som sålde vår lägenhet på ett effektivt och oväntat engagerat sätt. I det nuvarande läget (hösten -17) är marknaden ovanligt seg. Hans kavlade upp ärmarna och bokstavligen letade fram köpare och intressenter när det gick trögt, vilket vi är oerhört tacksamma för.
    Från start och fram till försäljningen - och även efteråt - har han varit trevlig, tydlig och bussig. Han har agerat kraftfullt och mycket bra i alla hänseenden.
    Det är mäklare som Hans man behöver, speciellt om marknaden är knölig. Tusen tack, Hans!
    2017-11-08 Hans G svarar Curt W
    Tusen tack för de otroligt fina rekommendationer ni har skrivit, det är så att jag nästan blir tårögd av allt ni skriver.
    Detta får mig att bli fantastiskt glad, tusen tack och jag bugar.
  • Eva R
    Eva R skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fastighetsmäklare Hans Genter genomförde vår försäljning proffsigt hela tiden. Någon svaghet fanns ej hos Hans, man kan lita på honom i ur och skur hela tiden. Jag har under årenslopp haft mycket med fastighetsmäklare att göra och tycker Hans Genter har varit ”outstanding”. Det har fungerat i alla led från ax till limpa.
    2017-11-07 Hans G svarar Eva R
    Hemskt mycket tack för ert stora förtroende och era trevliga rekommendationer. Önskar er en lycklig tid i ert nuvarande boende.
  • Margret T
    Margret T skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter genomförde vår försäljning mycket proffsigt. Vi kan varmt rekommendera Hans Genter som hade en stor roll i vår lyckade försäljning och vi är tacksamma att vi inte anlitade någon annan mäklare. Vi ställer helhjärtat upp som referens till andra säljare som funderar på att välja Hans Genter.
    2017-11-07 Hans G svarar Margret T
    Tackar och bugar för era värmande ord och er rekommendation, det gläder mig verkligen att ni är så nöjda. Hoppas ni trivs lika bra i ert nuvarande boende.
  • Marita L
    Marita L skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fastighetsmäklare Hans Genter är proffesionell och har haft ett trevligt bemötande från början till slut med stor kunskap och erfarenhet. Med de varmaste rekommendationer till andra säljare som funderar på att anlita Hans Genter.
    2017-11-07 Hans G svarar Marita L
    Tusen tack för era värmande ord och er trevliga rekommendation, jag önskar er all lycka till i framtiden med ert nya boende.
  • Fenfen C
    Fenfen C skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Very friendly and professional! Very pleasant purchase experience.
  • Maria M
    Maria M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik Fällman är enormt professionell jag är mer än 100% nöjd från start till mål. Jag har redan rekommenderat honom till grannarna då de står inför en kommande försäljning. Henrik har verkligen varit en klippa i försäljningsprocessen och detta mycket lyckade slutresultatet hade inte varit möjligt utan Henrik.
    Han har verkligen engagerat sig 100% . Då försäljningsprocessen börjar långt innan huset kommer ut på nätet så behöver man verkligen en bra mäklare för att rådgöra med och Henrik har verkligen stöttat mig under hela denna resa från tidig vår till sen höst helt outtröttlig. Sedan något mycket viktigt är Henriks trevliga sätt och mycket glada skratt detta har verkligen uppskattats av mig det är sådant som verkligen ger energi när man som bäst behöver detta. Sammanfattningsvis Henrik Fällman är verkligen en mäklare i världsklass.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har fått ett vänligt och proffsigt bemötande genom hela vår försäljningsprocess. Vi har speciellt känt oss trygga med Hans Genter och hans kompetens. Vi kan därför varmt rekommendera Hans Genter då vi endast har en positiv upplevelse av vår försäljning.
    2017-11-03 Hans G svarar Birgitta H
    Tackar för era rekommendationer, era ord som vänlig, proffsig, trygg, kompetens och positiv känns mycket värmande och uppskattas verkligen. Lycka till med ert nya boende. Mvh Hans
  • Mahasti H
    Mahasti H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik är jätte kunnig , kan verkligen sitt jobb .trevlig med fint leende i ansiktet från första bemötande tills allt var klart 😊 Han var alltid tillgängligt och jätte hjälpsam ,hjälpte mig steg för steg.
    Super mycket nöjd.bästa mäklare. Varmt rekommenderar honom.
    Masoumeh
  • Wivi L
    Wivi L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Kunnig, ansvarsfull och ärlig.
    Ingav förtroende redan vid första mötet.
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Kunnig, humoristisk och koll på läget.
  • Ann B
    Ann B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra, lugn och saklig.
    Alltid tillgänglig när det behövdes.
  • Charlotta N
    Charlotta N skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är väldigt nöjda. Hans Genter är väldigt serviceminded och professionell och har varit till mycket hjälp. Hans var väldigt tydlig med vad som var viktigt inför visningen "styling". Detta var något som vi uppskattade enormt. Vi rekommenderar Hans Genter till andra säljare.
    2017-11-03 Hans G svarar Charlotta N
    Underbart att ni känner er nöjda och uppskattar att jag är serviceminded och professionell samt tycker om mina råd om stayling. Tack och lycka till framöver.
  • Åke L
    Åke L skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter genomförde vår försäljning mycket professionellt, trygghet i erfarenheten och fastställda rutiner och processer. Vi följde alla rekommendationer som Hans gav oss och vår försäljning var mycket lyckad! Vi kan varmt rekommendera andra säljare att anlita Hans Genter som fastighetsmäklare.
    2017-10-19 Hans G svarar Åke L
    En solig höstdag kan inte bli bättre när man får så här trevliga och uppskattade ord från sina säljare. Tackar hemskt mycket och önskar er en underbar framtid.
  • Michael G
    Michael G skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vid först mötet med Jonni sålde han in sig på ett lungt, sakligt och professionellt sätt. De andra mäklarna slog sig för bröstet och tala om sina försäljningsrekord, och det gillade inte jag.

Om jag i framtiden får en fråga vilken mäklare någon vän kan använda sig av, kommer jag starkt rekommendera Jonni.

Han bearbetade spekulanterna och körde på ordentligt med extra visningar.

Jag är supernöjd med han insatts.

Michael Grufman
  • Christin J
    Christin J skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni är en väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare. Han är duktig på återkoppling. Kan verkligen rekommendera honom!
  • Lilian H
    Lilian H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevlig, artig, noggrann, tillgänglig
    2017-10-16 Jonni S svarar Lilian H
    Värmer med de fina betyget! Stort tack för den här gången!
  • Bo L
    Bo L skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Så proffsig och erfaren! Vi kände oss trygga med Hans Genter och hans arbete genom hela försäljningen med den kunskap han har i fastighetsaffärer. Vi kan verkligen rekommendera Hans Genter
    2017-10-10 Hans G svarar Bo L
    Tack för era rekommendationer, det känns underbart att ni är så nöjda med mitt arbete, önskar er all lycka i ert nya boende.
  • Bengt Ö
    Bengt Ö skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vänligt och professionellt bemötande. Lyssnar och påverkar. Det en kund behöver mao.
    2017-10-16 Jonni S svarar Bengt Ö
    Kan säga detsamma om er:) Trevligt samarbete och stort tack för att ni tog er tiden att bedöma min insats!
    Ha det fint!
  • Lars O
    Lars O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är mycket nöjda Tommy är en engagerad mäklare som verkligen tog sig tid vid alla moment av försäljningen!
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik gjorde ett mycket förtroendeingivande intryck redan vid första mötet.

Han var mycket målmedveten, strukturerad och genomförde försäljningen av vårt hus på ett smidigt och professionellt sätt.

Vi vill absolut rekommendera att anlita Henrik som mäklare!
    2017-10-25 Henrik F svarar Cecilia S
    Tack Cecilia och Krister. Det var ett nöje att arbeta med er. Jag önskar er lycka till framåt och hoppas vi ses igen!
  • Jan T
    Jan T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande från fösta början. Var noga med att i lugn takt sätta oss in i förutsättningarna och lotsa oss fram till ett bra upplägg, utan att vi kände någon press eller styrning. Vi blev kontinuerligt uppdaterade under resans gång fram till det som till slut ledde till en affär som vi är mycket nöjda med. All heder till Jonni! /Jan Thorsell
    2017-10-02 Jonni S svarar Jan T
    Mycket roligt att få din syn på hur jag uppfattas, blir så glad över att ni är nöjda med försäljningen och hur jag har varit till hjälp! Vill tacka för ett bra samarbete och ha det fint framöver!

Jonni
  • Gunnar T
    Gunnar T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni Svensson skötte sitt uppdrag lysande.

Han var väldigt vänlig ,serviceinriktad, tydlig i sin kommunikation, samt höll oss fortlöpande underrättade om hur processen fortlöpte. Kunde inte ha varit bättre. Dessutom har han humor.

Högsta betyg till Jonni

MVH Gunnar Thorsell
    2017-10-02 Jonni S svarar Gunnar T
    Mycket tacksam över att få hjälpa er med försäljningen! Ett bra samarbete fick vi verkligen till, stort tack för det fint betyget!
  • Kenneth K
    Kenneth K skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt tydlig och engagerad. Trevligt bemötande.
    2017-10-02 Jonni S svarar Kenneth K
    Otroligt kul med ett sånt fint betyg - verkligen det jag drivs av:) Ha det bra!

Jonni
  • Linnéa S
    Linnéa S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag fick ett mycket professionellt och trevligt bemötande av Henrik Fällman. Han kommunicerade tydligt under hela budgivningen, var lätt att få tag på och väldigt hjälpsam och flexibel.
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag är riktigt nöjd med Henrik som min mäklare!
    Allting gick väldigt smidigt, Henrik tog hand om allting på ett mycket föredömligt sätt och jag behövde inte tänka på några detaljer alls. Jag har känt mig trygg och omhändertagen genom hela processen och är väldigt nöjd med det slutpris som jag fick vid min försäljning.
  • Claudia A
    Claudia A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi ringde honom en torsdag och han bokade in oss direkt på fredagen. Han kom hem till oss väl förbered med statistik om försäljning på vårt område, hade gjort en utredning med ungefär hur många som skulle tänka sig att bo hos oss m.m...
    Han förklarade hur svensk fastighetsförmedlling arbetar och hur bra dem är med fakta utan att ta åt sig all ära.
    Henrik är ödmjuk men samtidigt väldig professionell och tar väl hans om sina klienter med att ge bra information, tips och råd samt snabb återkoppling . Vi är mer än nöjda med och kan gott rekommendera honom! Tack Henrik !
    2017-09-12 Henrik F svarar Claudia A
    Stort tack Claudia! Ni är verkligen riktiga drömkunder och på tok för snälla på alla sätt vis (presenten). Ni förtjänar all lycka i framtiden och återigen grattis till bröllopet och stort lycka till framöver med allting!
  • Ann O
    Ann O skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag fick ett mycket gott bemötande av Jonni.
    2017-10-02 Jonni S svarar Ann O
    Tack detsamma! Roligt att få hjälpa dig! Grattis till ditt nya boende!
    MVH Jonni
  • Georg R
    Georg R skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fick det bemötande jag förväntade mig.
    2017-09-12 Henrik F svarar Georg R
    Tack Georg och grattis till en superfin lägenhet!
  • Jennie G
    Jennie G skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vid första mötet med Henrik Fällman så sade min magkänsla direkt att jag skulle välja honom som mäklare i försäljningen av våran lägenhet.

Och i detta grundar jag i att Henriks personlighet från första stund angav ett lugn, målmedvetenhet, kunnighet och framförallt trygghet vilket gjorde att jag inte tvekade en sekund i mitt val.
    2017-09-12 Henrik F svarar Jennie G
    Och jag kan bara instämma i dina ord, att det varit mycket trevligt att arbeta med dig och det glädjer mig att du är nöjd! Stort lycka till i framtiden så hoppas jag vi ses vid nästa bostadsaffär!

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby