Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby, Hässelby och Spånga!

Vi har varit verksamma i Vällingby med omnejd sedan 1980-talet och genom åren har vi skapat oss en riktigt stark lokal förankring och vi kan verkligen både bostadsmarknaden här och området som sådant. Dessutom har vi koll på hela processen när det gäller bostadsaffärer, så vi kan svara på frågor och hjälpa till i alla skeden.

Den bästa servicen kan vi erbjuda om du kommer förbi vårt kontor och pratar med oss personligen. Du hittar oss vid biografen "Fontänen" i Vällingby centrum. Självklart kan du även kontakta oss via telefon eller mejl!

Läs vad 141 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

• Kristina  M
    Kristina M skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med Jonni. Han har varit lätt att få tag i och snabb att svara på alla våra frågor och funderingar. Han har också varit lugn och gett stöd i den stressade situation det varit att sälja en bostadsrätt i en osäker marknad.
    Försäljningen av vår lägenhet gick otroligt smidigt och snabbt (under en vecka) vilket var absolut viktigast för oss. Läs mer
  • Anita R
    Anita R skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag vill varmt rekommendera Hans Genter, Svensk Fastighetsförmedling. Hans har alltid varit tillgänglig och lätt att få kontakt med under hela processen av försäljningen. Han är kunnig och kommit med värdefull information från början till avslutet, med den slutliga beräkningen av kapitalvinsten. Läs mer
    2018-01-10 Hans G svarar Anita R
    Tack för dina varma rekommendationer, tycker om dina ord om tillgänglig och kunnig samt uppskattar att ni är så nöjda med mitt arbete. Önskar er lycka till framöver och hoppas att ni återkommer om ni behöver min hjälp.
  • Nicklas S
    Nicklas S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans har varit och är saklig, lugn och väldigt förtroendeingivande.

Han har också varit snabb på att svara och finnas till vid frågor och funderingar.

Jag kommer starkt att rekommendera honom i framlver.
    Med vänlig hälsning, Nicklas Sandberg Läs mer
    2018-01-02 Hans G svarar Nicklas S
    Tack Nicklas, kul att du är så nöjd med mitt arbete och att du har så stort förtroende att du starkt rekommenderar mig framöver. Önskar dig lycka till i din fina lägenhet.
  • Catharina W
    Catharina W skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter har varit mycket seriös och engagerad vid försäljningen av vår bostadsrätt. Han är trovärdig och kompetent vilket har känts tryggt hela vägen. Jag har fullt förtroende för honom och kan varmt rekommenderar hans tjänster.

/Catharina Wrangö Läs mer
    2018-01-02 Hans G svarar Catharina W
    Tack Catharina för de värmande orden som seriös, engagerad, trovärdig, kompetent etc. Önskar dig all lycka till i ditt nya boende.
  • Lena Bergman H
    Lena Bergman H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Förtroendeingivande, serviceinriktad, återkopplade m svar på frågor. Läs mer
    2017-12-29 Henrik F svarar Lena Bergman H
    Tack för de fina orden Lena! Mvh, Henrik Fällman
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt bemötande och mycket engagerad mäklare. Allt gick lätt och snabbt. Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Min erfarenhet av Hans Genter, han är mycket seriös och ärlig. Gör verkligen sitt bäst för både säljare och köpare.
    Jag rekommenderar Svensk Fastighets Förmedling, framför allt Hans Genter. Läs mer
    2017-12-08 Hans G svarar Ingrid S
    Tack för era referenser och den fina rekommendationen med era ord erfaren, seriös och ärlig värmer verkligen. Önskar er en trevlig vinter i ert nya boende.
  • Theodor-Adrian S
    Theodor-Adrian S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    We bought an apartment through Jonni. He was really professional, knew all the details about the apartment and the surrounding area. What actually made us want to seal the deal was the fact that he seemed such an honest person from the get-go.

Thank you, Jonni! Läs mer
  • Richard H
    Richard H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Affären gick snabbt och smidigt och Jonni fanns tillgänglig oavsett tid på dygnet och dag i veckan. Han var även väl påläst om fastigheten och hade svar på alla frågor vi hade inför vårt köp. Läs mer
  • Richard H
  • Jin Z
    Jin Z skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    We are very satisfied with our broker Jonni Svensson.

He is very professional and always keeps us updated.

Although the market is not good, he keeps hard working and does his best to help selling our apartment.

We would like to recommend him. Läs mer
  • Hubert B
    Hubert B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans är mycket professionell. Riktigt bra vi hade honom för excelkent råd.

Many thanks it all worked out for us all. 😊 Läs mer
    2017-12-06 Hans G svarar Hubert B
    Tack för era rekommendationer och uppskattar era ord om professionell och excellenta råd. Önskar er familj en trevlig tid framöver i ert nya boende.
  • Preben R
    Preben R skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter har jobbat proffsigt och seriöst och vi är mycket nöjda med hans insatser / Preben Rose Läs mer
    2017-11-29 Hans G svarar Preben R
    Tack för er trevliga rekommendation och att ni är mycket nöjda. Era ord proffsigt och seriöst känns mycket trevliga en dag som denna.
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni är lyhörd och tillmötesgående. Vi uppfattade Jonni som kunnig inom mäklaryrket och intresserad och noggrann med att ta reda på fakta som gällde vårt hus. Jonni är positiv och sprider ett förtroende för honom som mäklare och visade inga tecken på att bli besvärad.

Möjligen kan vi tycka att Jonnis unga ålder medför brist på erfarenhet och förståelse för vad det innebär att som husägare röja och packa en villa efter 27 år i samma hus. Vi hade själva inte de kunskaperna och hade uppskattat att få en realistisk tidplan från början för det arbetet. Vi fick en lite väl optimistisk tidplan och blev stressade och frustrerade när vi märkte att det var betydligt svårare än så. Men Jonni var mycket tillmötesgående och förstående när vi drog i nödbromsen två gånger. Men när det gäller erfarenhet finns det inga genvägar, utan det är år, arbete och kundkontakter som kommer att ge honom detta.

Vi önskar Jonni lycka till och tackar för hjälpen med försäljningen av vårt hus. Läs mer
    2017-11-29 Jonni S svarar Lisa L
    Stort tack för det fina betyget. Otroligt roligt att få hjälpa er! Jag hoppas verkligen att ni ska stortrivas i ert nya hem!

Jonni Svensson
  • Claes W
    Claes W skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har haft Hans Genter för att sälja en bostadsrätt. Vi upplever honom mycket kompetent.
    Pålitlig för både säljare och köpare. Kände att vi var i trygga händer.
    MVH
    Monica & Claes Wirdenstam Läs mer
    2017-11-28 Hans G svarar Claes W
    Tack Monica och Claes för er trevliga rekommendation och era ord om kompetens, pålitlighet och trygghet. Önskar er all lycka i framtiden.
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter. Är en mycket seriös mäklare. Tycker han gjort ett mycket bra bemötande från första början till slutet av hela köpet. Noga med att informera brister och sakkunnig i vad som gäller. Läs mer
    2017-11-28 Hans G svarar Bertil S
    Tackar för er rekommendation och uppskattar mycket att ni är så nöjda. Önskar er en trevlig tid i ert nya hus framöver.
  • Karin B
    Karin B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket bra bemötande. Alltid tillgänglig, upplevdes som engagerad och erfaren. Vi är mycket nöjda med Hans! Läs mer
    2017-11-27 Hans G svarar Karin B
    Tackar för era trevliga rekommendationer, de värmer en kylig dag som denna. Hoppas ni får en trevlig Jul i ert nya hus.
  • Darab T
    Darab T skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Han är en jätte bra mäklare och har koll på allting och hjälpte oss rätt så mycket med att sälja vårt hus på rätt sätt👍 Läs mer
    2017-11-28 Tommy A svarar Darab T
    Hej Darab! Tack snälla för den fina kritiken. Stort lycka till nu med ert nya boende!
  • Anders S
    Anders S skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt trevlig och välplanerad. Jag tycker att Tommy har varit ett proffs ut i fingerspetsarna. Jag har bara bra saker att säga när det gäller hans arbete vid vår försäljning. Jag vill verkligen rekommendera honom till den som behöver en mäklare. Läs mer
    2017-11-28 Tommy A svarar Anders S
    Tack Anders - wow vilken feedback. Jag tyckte ni själva ni var lyhörda och bidrog väldigt bra till försäljningen. Stort lycka till med ert nya boende - och ha en härlig fortsättning på året!
  • Lena C
    Lena C skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag blev utförligt informerad hur vår försäljning skulle gå till. Jag fick i god tid reda på när visning skulle vara och kunde ställa huset i ordning Tommy var väldigt tillmötesgåendeskall även rekommendera honom om någon skall sälja. Läs mer
    2017-11-28 Tommy A svarar Lena C
    Hej Lena! Stort tack för ert fina beröm! Tycker det känns extra fint eftersom ni nu både köpt och sålt med min hjälp. Hälsa din man så gott! Vi syns igen inför deklarationen!
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mäklaren lämnade kontraktsskrivningen innan vi var klara och det blev lite rörigt. Han hade svårt att känna igen oss trots att vi träffats ett antal gånger. Läs mer
    2017-11-28 Tommy A svarar Johannes L
    Hej Johannes! Vad tråkigt att ni fick en negativ upplevelse - jag tar till mig av kritiken. Hoppas dock att ni blir nöjda med huset och skall trivas. Ha en fin avslutning på året!
  • Anders J
    Anders J skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt, enkelt och tillmötesgående. Som köpare kändes Tommy både kunnig och hjälpsam för att köpet skulle gå så smidigt som möjligt. Läs mer
  • Marie O
    Marie O skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik agerade professionellt och som säljare kände vi oss trygga hela vägen igenom processen. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Marie O
    Tack så jättemycket! Lycka till på era nya äventyr nu! Mvh, Henrik Fällman
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt en lägenhet genom mäklaren Jonnie Svensson. Han är en trevlig, tillmötesgående och kunnig mäklare så vi kände oss mycket nöjda med allt kring köpet av lägenheten. Läs mer
    2017-11-24 Jonni S svarar Yvonne G
    Tack för det fina betyget! Hoppas ni ska trivas:)
  • Solvig Marianne P
    Solvig Marianne P skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Joni har skött vårt bostadsköp på ett professionellt och kompetent sätt. Det har känts tryggt och förtroendeingivande. Bemötandet har varit vänligt och förstående.
    Vi rekommenderar gärna Jonni. Läs mer
    2017-11-24 Jonni S svarar Solvig Marianne P
    Tack Erik, kul att försäljningen gick bra! Hoppas ni ska trivas i ert nya boende!
  • Fredrik Z
    Fredrik Z skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Engagerad, trevlig, kompetent och erfaren Läs mer
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevlig, kunnig och intresserad av oss som köpare.
    Tog sig tid att förklara allt om huset både för och nackdelar.
    Skulle tro att detta är den bästa och mest seriösa mäklare jag någonsin har träffat. Rekomenderas varmt Läs mer
  • Lars O
    Lars O skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Engagerad anstränger sig för ett bra resultat Läs mer
  • Anette  E
    Anette E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik Fällman har verkligen varit tillmötesgående och funnits till hands under mitt bostadsköp. När jag inledningsvis inte kunde komma på ordinarie visningstid fixade han snabbt några andra tider för visning.
    Han svarar så gott som direkt när jag ringer och är alltid trevlig och på gott humör. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Anette E
    Självklart ställer jag upp! Grattis till ett superbra lägenhetsköp. Mvh, Henrik Fällman
  • Christian W
    Christian W skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni var engagerad och behjälplig och snabb i responsen.

Med hans hjälp gick affären smidigt och snabbt! Läs mer
    2017-11-24 Jonni S svarar Christian W
    MYCKET roligt att få hjälpa er! Ha en fantastisk tid framöver! Ses på tillträdet!
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter har allt man önskar hos en mäklare. Han stöttar en hela vägen i processen, vilket känns tryggt. Hans är mycket trevlig och är lätt att få kontakt med och lätt att kontakta via telefon, sms eller mail, då han alltid är tillgänglig. Hans Genter är en mycket erfaren, kunnig och proffsig mäklare och därför är det tredje gången vi anlitar honom.
    Tack för ett gott samarbete Hans!
    Yvonne Grahn Läs mer
    2017-11-13 Hans G svarar Yvonne G
    Tack för eran referens och era varma rekommendationer. Ord som trygghet, trevlig, tillgänglig, erfaren, kunnig och proffsig värmer verkligen och uppskattas otroligt mycket. Tusen tack till vårt trevliga samarbete och jag önskar er all lycka i framtiden.
  • Solvig Marianne P
    Solvig Marianne P skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter har skött vår husförsäljning på ett ypperligt sätt. Han är erfaren och kunnig vilket gör att det hela känns väldigt tryggt på alla nivåer. Alltifrån värdering, tips och råd och allt juridiskt. Hans bemötande är på alla sätt positivt, vänligt, och samtidigt professionellt. Ambitionsnivån är på topp och Hans är verkligen tillgänglig när som helst. Detta är tredje gången vi anlitat honom och vi är lika nöjda denna gång. Jag vill verkligen rekommendera Hans Genter! Läs mer
    2017-11-13 Hans G svarar Solvig Marianne P
    Tusen och åter tusen tack till era värmande ord i er rekommendation. Så underbart trevligt att ni uppskattar mitt arbete och hur ni upplever er försäljning av ert boende. Önskar er verkligen lycka till i ert nya boende och hoppas att ni kommer trivas.
  • rune ryding
    rune ryding skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans G genomförde en en bra och snabb försäljning. Professionell genomgång av uppdraget och att arrangera det som behövdes. En mycket bra hantering av affären i ett lite vikande läge. Jag har bara positiva omdömen att ge för genomförd affär. mvh Rune Ryding Läs mer
    2017-11-13 Hans G svarar rune ryding
    Uppskattar dina rekommendation och att du uppskattar mitt genomförande av försäljningen. Tack för alla positiva ord och dina trevliga uppskattande ord du har skrivit. Önskar dig en trevlig framtid i ditt nuvarande boende.
  • Marie-Louise J
    Marie-Louise J skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har känt stort förtroende för Henrik Fällman. Trots rådande marknadsläge har affären genomförts till min fulla belåtenhet på ett mycket proffsigt sätt. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Marie-Louise J
    Tack, ja det är tuffa tider och då gäller det att lägga i en högre växel! Tack för ett toppenbra samarbete. Stort lycka till med nya huset sen! Mvh, Henrik Fällman
  • Jamel B
    Jamel B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag tycker att Henrik Fällman ;har en bra erfarenhet Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Jamel B
    Tack så mycket Jamel! Grattis till en jättefin lägenhet! Mvh, Henrik Fällman
  • Elin Z
    Elin Z skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik skötte allt, från värdering till fotografering och visning samt försäljning och avslutning med galans. Kom med bra tips och råd, svarade på alla frågor. Vi är jättenöjda och tackar för ett bra "samarbete". Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Elin Z
    Värmande ord! Tack så jättemycket. Glad för er skull att ni hittat hus och kan påbörja nästa steg i livet! Önskar er all lycka till! Mvh, Henrik Fällman
  • Curt W
    Curt W skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter är en rejält påläst och kunnig mäklare som sålde vår lägenhet på ett effektivt och oväntat engagerat sätt. I det nuvarande läget (hösten -17) är marknaden ovanligt seg. Hans kavlade upp ärmarna och bokstavligen letade fram köpare och intressenter när det gick trögt, vilket vi är oerhört tacksamma för.
    Från start och fram till försäljningen - och även efteråt - har han varit trevlig, tydlig och bussig. Han har agerat kraftfullt och mycket bra i alla hänseenden.
    Det är mäklare som Hans man behöver, speciellt om marknaden är knölig. Tusen tack, Hans! Läs mer
    2017-11-08 Hans G svarar Curt W
    Tusen tack för de otroligt fina rekommendationer ni har skrivit, det är så att jag nästan blir tårögd av allt ni skriver.
    Detta får mig att bli fantastiskt glad, tusen tack och jag bugar.
  • Eva R
    Eva R skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Fastighetsmäklare Hans Genter genomförde vår försäljning proffsigt hela tiden. Någon svaghet fanns ej hos Hans, man kan lita på honom i ur och skur hela tiden. Jag har under årenslopp haft mycket med fastighetsmäklare att göra och tycker Hans Genter har varit ”outstanding”. Det har fungerat i alla led från ax till limpa. Läs mer
    2017-11-07 Hans G svarar Eva R
    Hemskt mycket tack för ert stora förtroende och era trevliga rekommendationer. Önskar er en lycklig tid i ert nuvarande boende.
  • Fenfen C
    Fenfen C skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Very friendly and professional! Very pleasant purchase experience. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Fenfen C
    Thank you! I hope you are going to enjoy you new house! Mvh, Henrik Fällman
  • Maria M
    Maria M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik Fällman är enormt professionell jag är mer än 100% nöjd från start till mål. Jag har redan rekommenderat honom till grannarna då de står inför en kommande försäljning. Henrik har verkligen varit en klippa i försäljningsprocessen och detta mycket lyckade slutresultatet hade inte varit möjligt utan Henrik.
    Han har verkligen engagerat sig 100% . Då försäljningsprocessen börjar långt innan huset kommer ut på nätet så behöver man verkligen en bra mäklare för att rådgöra med och Henrik har verkligen stöttat mig under hela denna resa från tidig vår till sen höst helt outtröttlig. Sedan något mycket viktigt är Henriks trevliga sätt och mycket glada skratt detta har verkligen uppskattats av mig det är sådant som verkligen ger energi när man som bäst behöver detta. Sammanfattningsvis Henrik Fällman är verkligen en mäklare i världsklass. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Maria M
    Bättre säljare går inte att önska sig! Det har varit ett 100%-igt samarbete från första mötet och till kontraktsskrivning. Det har varit ett rent nöje att få lära känna och arbeta med dig, Maria! Mvh, Henrik Fällman
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har fått ett vänligt och proffsigt bemötande genom hela vår försäljningsprocess. Vi har speciellt känt oss trygga med Hans Genter och hans kompetens. Vi kan därför varmt rekommendera Hans Genter då vi endast har en positiv upplevelse av vår försäljning. Läs mer
    2017-11-03 Hans G svarar Birgitta H
    Tackar för era rekommendationer, era ord som vänlig, proffsig, trygg, kompetens och positiv känns mycket värmande och uppskattas verkligen. Lycka till med ert nya boende. Mvh Hans
  • Mahasti H
    Mahasti H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik är jätte kunnig , kan verkligen sitt jobb .trevlig med fint leende i ansiktet från första bemötande tills allt var klart 😊 Han var alltid tillgängligt och jätte hjälpsam ,hjälpte mig steg för steg.
    Super mycket nöjd.bästa mäklare. Varmt rekommenderar honom.
    Masoumeh Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Mahasti H
    Tack så jättemycket! Jätteglad för din skull att du lyckades köpa lägenheten. Kul att allting via mig gick bra gällande bankkontakt m.m. Önskar dig all lycka i nya lägenheten! Mvh, Henrik Fällman
  • Wivi L
    Wivi L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Kunnig, ansvarsfull och ärlig.
    Ingav förtroende redan vid första mötet. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Wivi L
    Tack för de värmande orden, Wivi! Det glädjer mig att du kände så! Mvh, Henrik Fällman
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Kunnig, humoristisk och koll på läget. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Ulf J
    Extra kul att höra att jag uppfattas som humoristisk, det glädjer mig! Grattis till drömhuset, hoppas ni kommer trivas bra! Mvh, Henrik Fällman
  • Ann B
    Ann B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra, lugn och saklig.
    Alltid tillgänglig när det behövdes. Läs mer
    2017-11-24 Henrik F svarar Ann B
    Tack Ann. Önskar dig lycka till med nya boendet! Mvh, Henrik Fällman
  • Charlotta N
    Charlotta N skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är väldigt nöjda. Hans Genter är väldigt serviceminded och professionell och har varit till mycket hjälp. Hans var väldigt tydlig med vad som var viktigt inför visningen "styling". Detta var något som vi uppskattade enormt. Vi rekommenderar Hans Genter till andra säljare. Läs mer
    2017-11-03 Hans G svarar Charlotta N
    Underbart att ni känner er nöjda och uppskattar att jag är serviceminded och professionell samt tycker om mina råd om stayling. Tack och lycka till framöver.
  • Åke L
    Åke L skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter genomförde vår försäljning mycket professionellt, trygghet i erfarenheten och fastställda rutiner och processer. Vi följde alla rekommendationer som Hans gav oss och vår försäljning var mycket lyckad! Vi kan varmt rekommendera andra säljare att anlita Hans Genter som fastighetsmäklare. Läs mer
    2017-10-19 Hans G svarar Åke L
    En solig höstdag kan inte bli bättre när man får så här trevliga och uppskattade ord från sina säljare. Tackar hemskt mycket och önskar er en underbar framtid.
  • Michael G
    Michael G skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vid först mötet med Jonni sålde han in sig på ett lungt, sakligt och professionellt sätt. De andra mäklarna slog sig för bröstet och tala om sina försäljningsrekord, och det gillade inte jag.

Om jag i framtiden får en fråga vilken mäklare någon vän kan använda sig av, kommer jag starkt rekommendera Jonni.

Han bearbetade spekulanterna och körde på ordentligt med extra visningar.

Jag är supernöjd med han insatts.

Michael Grufman Läs mer
  • Christin J
    Christin J skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni är en väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare. Han är duktig på återkoppling. Kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Lilian H
    Lilian H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevlig, artig, noggrann, tillgänglig Läs mer
    2017-10-16 Jonni S svarar Lilian H
    Värmer med de fina betyget! Stort tack för den här gången!

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby