Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby, Hässelby och Spånga!

Vi har varit verksamma i Vällingby med omnejd sedan 1980-talet och genom åren har vi skapat oss en riktigt stark lokal förankring och vi kan verkligen både bostadsmarknaden här och området som sådant. Dessutom har vi koll på hela processen när det gäller bostadsaffärer, så vi kan svara på frågor och hjälpa till i alla skeden.

Den bästa servicen kan vi erbjuda om du kommer förbi vårt kontor och pratar med oss personligen. Du hittar oss vid biografen "Fontänen" i Vällingby centrum. Självklart kan du även kontakta oss via telefon eller mejl!

Läs vad 74 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

• Josef P
    Josef P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Juste kille, mycket hjälpsam! Gör gärna affärer med honom igen
  • Ghada E
    Ghada E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag är väldigt nöjd. Henrik är bäst tycker vi.
  • Heddy H
    Heddy H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik hade ett trevligt och positivt bemötande och alltid varit snabb att återkoppla på epost, sms och telefonsamtal. Han är kunnig och det känns tryggt att ha honom som våran mäklare. Jag kan tänka mig att rekommendera honom till mina vänner.
  • Malin A
    Malin A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jättebra! Trevlig mäklare som gav ett tryggt säljande
    2017-08-04 Henrik F svarar Malin A
    Tack Malin! Hoppas ert nya hus passar er perfekt. Trevlig sommar /Henrik
  • Maria P
    Maria P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi valde att anlita Henrik som mäklare då vi upplevde honom som tydlig, kunnig, trygg och framför allt väldigt engagerad, något som vi inte ångrar en sekund.
    Henrik gjorde hela försäljningen väldigt enkel för oss med kontinuerliga uppdateringar, tydliga rekommendationer och full insyn i processen vilket skapar en väldig trygghet.

Det märks att Henrik brinner för sitt jobb.
    /M
    2017-07-05 Henrik F svarar Maria P
    Blev riktigt bra detta! Bra dialog hela vägen och kul att mitt engagemang lös igenom. Ha en riktigt bra sommar. /Fällman
  • Sara N
    Sara N skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med hela försäljningsprocessen. Jonni är mycket professionell, trevlig, kunnig, noggrann och tydlig.

Mvh Sara & Marcus
    2017-08-03 Jonni S svarar Sara N
    Hej Sara och Marcus!
    Vill tacka för det fina omdömet och tycker ni gjorde ett otroligt bra jobb med att göra i ordning huset inför visning och försäljning. Vilken prestation:) Hoppas ni ska trivas i ert nya hem!

Ha en fin sommar! Mvh Jonni Svensson
  • Ebba P
    Ebba P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt bemötande hela vägen, arbetsam och fixade bästa affären. Tack Henrik!
    2017-06-27 Henrik F svarar Ebba P
    Tack så mycket Ebba! Ja, det blev superbra detta. Jag hoppas du får det bra nere i Malmö och att du får en superbra sommar! Mvh Henrik
  • Jannike T
    Jannike T skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Duktig och kunnig mäklare som sätter kunden i största fokus.
    Är riktigt nöjd över slutpriset!
    Henrik rekommenderas varmt.
    2017-06-27 Henrik F svarar Jannike T
    Tack Jannike! Ja, slutpriset blev verkligen magiskt. Hoppas du får en bra sommar! Mvh Henrik
  • Anastassia K
    Anastassia K skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt trevlig och kunnig! Alltid med leende på läpparna. Svarar alltid på frågor, hjälpsam och kan ge råd!
    Finns bara positiva saker att säga om Henrik!
    2017-06-27 Henrik F svarar Anastassia K
    Tack Anastassia! Bara att du ringer mig när du ska sälja sen! Mvh Henrik
  • Michael M
    Michael M skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jätte trevlig kille, fick svar på de flesta frågor vi hade och han var duktig på sin sak. Bra på att återkoppla och bra service myndad kille.
    2017-06-21 Jonni S svarar Michael M
    Tack Michael för ditt fina betyg. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus! Får passa på att önska er en trevlig sommar!
  • Maria A
    Maria A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik är en mycket kompetent mäklare .Han är lättsam att samarbeta med och har en fin utstrålning och ett hjärta på rätt ställe! Han är kunnig, saklig, , kunktlug ,seriös och väldigt trevlig .Vi kan varmt rekommendera Henrik som mäklare.
    Mvh Maria Avasjö
    2017-06-27 Henrik F svarar Maria A
    Tack Maria! Jag hoppas Rune också känner sig nöjd och att han har det bra i sitt nya boende. Ha en bra sommar! Mvh Henrik
  • Karin G
    Karin G skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bemötande och första intryck: snabb, noggrann, vänlig, ”opartisk” & lojal, Konsulterade äldre kolleger vid behov, höll god min när jag hade många synpunkter på de juridiska formuleringarna, Kommunikationen upphörde en tid efter att formalia var avslutade, men var lyhörd för mitt önskemål om veckovis kontakt, och har sedan levt upp till det. Tålmodig med mina många frågor, engagerade sig i visnings-förberedelserna. Kändes som om han var på ”min sida”, utan att vara illojal mot köparna. Fortsatte att erbjuda personligt stöd när jag sedan letade efter lägenhet. Enda synpunkten är att jag fått påminna om några pappersdokument.
    2017-08-03 Jonni S svarar Karin G
    Hej Ka!
    Blir väldigt rörd av dina fina ord! Att du lägger märket till de små sakerna jag själv tänker på tycker jag är väldigt roligt! Tack för det fina betyget. Vill också säga att det var otroligt roligt att få hjälpa dig genom din försäljning! Vilket jobb du gjorde! Väl genomfört och noggrant.

Gratulerar till ditt nya köp och hoppas du ska trivas. Vi hörs:)

Mvh Jonni Svensson
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Inte nöjd då priset blev lågt - kvadratmeterpriset betydligt lägre än snitt i området. Sade hela tiden: inget att oroa sig för - när få visade intresse. Men det fanns ju nåt att oroa sig för.
    2017-06-21 Jonni S svarar Katarina E
    Hej Katarina!
    Jag förstår om du inte är helt nöjd med priset. Även jag hade högre mål än vad slutpriset blev. Jag vill passa på att önska dig en bra sommar!
  • Moa A
    Moa A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej! jag svarar gärna på detta och blir ännu lyckligare att veta att ni skänker pengarna till barn cancer fonden för jag skänker också pengar till dem. Jag önskar att man kunde göra mer för denna värld och människor som är utsatta på olika sätt. Väldig fint av er!
    Jag önskar också att ni visar detta medlande till mäklaren Jonni Svensson.
    Jag har redan talat om för han hur duktig och proffsig han är inom sitt yrke. Så här sa jag till han; att jag tyckte att han var så artig, respektfull och trevlig, att han hade en naturlig begåvning, att han inte behövde köra sälj taktik och prata alldeles för mycket sälja snack för att få igenom sitt. Han är sig själv och så naturlig!
    Vi är så nöjda och glada att han var den som skötte och hjälpte oss med vårat köp. Att han alltid är svarar på sin lur eller ringer alltid upp är så tryggt i alla fall i mitt fall eftersom det är första gången som vi blir bostads ägare. Han är mycket lätt person att prata med och har alltid svar på dina frågor annars söker han upp fakta och informerar åter oss.
    Nu är vi inte klara än här så han kommer att ha göra med oss lite till innan vi lämnar han ifred :)
    vi önskar han lycka till i framtiden och han kommer att klättra högre upp på stegen.
    Tack snälla Jonni för all hjälp och för att vi fick vad vi ville ha! Tack och Lycka till!

Med vänliga hälsningar

Moa Ari
    2017-08-03 Jonni S svarar Moa A
    Hej Moa,
    Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med att köpa din bostad. Tackar så mycket för dina fina ord och hoppas du ska stortrivas!
    Trevlig sommar!
    Mvh Jonni Svensson
  • Anna A
    Anna A skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hans Genter har från dag ett i vår säljprocess agerat professionellt, strukturerat och målmedvetet.
    Hans har alltid svarat i telefon och per mejl inom kort, oavsett vilken frågeställning vi som säljare haft.
    Som kund till fastighetsmäklare Hans Genter vill jag ge honom mina allra varmaste rekommendationer, då han på ett imponerande vis tagit hand om allt det vi önskat, vilket gav ett mycket bra resultat på försäljningspriset! Välj Hans Genter!
    ...och till sist; Ja, jag väljer Hans vid min nästa bostadsaffär!
    /Anna Almblad
    2017-06-07 Hans G svarar Anna A
    Tackar och bugar för de fina orden om professionellt, strukturerat och målmedvetet arbete. Dina rekommendationer värmer verkligen och jag önskar dig och din familj en riktigt trevlig sommar.
  • Teresa E
    Teresa E skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket bra och professionellt bemötande. Kände stor trygghet från start med slut vid försäljningen av vårt hus.
    2017-05-24 Tommy A svarar Teresa E
    Tack Teresa för ert fina omdöme! Stort lycka till med ert nya boende och ha en varm & skön sommar!
  • Regina L
    Regina L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi både köpte och sålde bostad med hjälp av Henrik. Vi kunde inte vara mer nöjda!
    Han är professionell, trevlig, lyhörd och engagerad. Det var aldrig några problem att nå honom eller få svar på några frågor. Han höll oss hela tiden uppdaterade och vi kände oss väldigt lugna vid både köp och sälj. Vi kan varmt rekommendera honom som er blivande mäklare.
    2017-05-22 Henrik F svarar Regina L
    Vad glad jag blir att ni känner er nöjda med både sälj- och köpprocessen! Det var jättetrevligt att få jobba med er och jag önskar er all lycka till i framtiden!
  • Kent P
    Kent P skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mäklaren hade koll på allt.
    Mycket bra och tydligt information om allt.
    Man kände sig helt trygg med alla papper.
    2017-05-21 Tommy A svarar Kent P
    Tack Kent för den fina kritiken! Ha en skön sommar!
  • Ping Long T
    Ping Long T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    effektiv och hjälpsam.
    Borde vara bättre att förutse vad kundbehov istället för att vänta på att bli ombedd.
    2017-06-13 Jonni S svarar Ping Long T
    Hej Ping,
    Stort tack för ett fint betyg! Jag tar till mig din feedback och hoppas du ska trivas i ditt nya boende!
  • Hans Simon K
    Hans Simon K skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har nyligen sålt familjens villa genom Svensk Fastighetsförmedling. Min gamla mamma var orolig för hur det hela skulle förlöpa. Lyckligtvis blev vår mäklare Henrik Fällman. Han förstod genast hur situationen skulle hanteras och lotsade min mamma och oss genom det hela på ett föredömlig sätt. Mycket trevligt och okonstlat bemötande, kunnigt och professionellt.
    2017-05-22 Henrik F svarar Hans Simon K
    Tack så mycket för de fina orden. Jag är väldigt glad att allt löste sig så bra för er mamma och att ni kände er nöjda!
  • Nina P
    Nina P skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Ovanligt bra bemötande. Vänlig, ödmjuk, snabb på att svara på frågor. Ger ett tryggt intryck och vi fick stort förtroende för Henrik.
    2017-05-22 Henrik F svarar Nina P
    Tack så mycket Nina! Jag hoppas att ni kommer stortrivas i nya huset.
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Ordentlig och grundlig.
    ................
    2017-05-21 Tommy A svarar Håkan J
    Tack Håkan för det fina betyget. Hoppas allt är väl med er. Vem vet, kanske korsas våra vägar igen vid nån framtida bostadsaffär?
  • Karin M
    Karin M skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag hade ingen personlig kontakt med Jonni, bara via mail. Det var min syster som hade kontakt med Jonni och affären gick mkt snabbt, men jag upplevde att allt sköttes på bästa sätt.

Mvh Karim
    2017-06-13 Jonni S svarar Karin M
    Vad roligt att du kände att allt sköttes på bästa sätt. Jag tackar dig för ditt fina betyg och önskar dig en trevlig sommar!
  • Sopiko H
    Sopiko H skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Super trevlig, proffsig, effektiv och service-inriktad som mäklare. Toppbetyg och rekommenderar Hans!
    2017-06-01 Hans G svarar Sopiko H
    Hej Sopiko, tackar för de värmande orden och ert toppbetyg! Önskar er lycka till i framtiden och en glad sommar.
  • Malin N
    Malin N skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tyvärr ingen trevlig bekantskap. Han hade inte läst besiktningsprotokollet ordentligt utan trodde vi hade uppreglade golv i källaren vilket gjorde att vi i min mening inte fick ut optimalt med pengar för vårt hus. Jag tog för givet att han med sina år i branchen skulle vara kunnig på konstruktioner så jag dubbelkollade aldrig att han förstått. Räknade även fel på k5 blanketten åt oss.
    2017-06-01 Hans G svarar Malin N
    Tråkigt att du känner på detta sätt men jag uppskattar ändå att du tagit dig tid att dela dina åsikter och hoppas verkligen du kommer trivas i ditt nya boende.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Noggrann och förtroendeingivande
    2017-05-21 Tommy A svarar Åsa H
    Tack snälla Åsa för betyget och de orden. Sånt här betyder mer för mig än du anar! Trevlig sommar!
  • Belal N
    Belal N skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
  • Ali J
    Ali J skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra bemötande och raka puckar. Så här i efterhand inser man också att han gjorde en bra affär, vilket jag också kommer ha såsmåningom. Men då vet man att det finns en bra mäklare att anlita om man ska sälja i framatiden.
    2017-05-21 Tommy A svarar Ali J
    Tack Ali för berömmet. Hoppas ni trivs i försommarvärmen! Självklart är du alltid välkommen tillbaka i framtiden!
  • Herje S
    Herje S skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Alltid trevlig, påläst och engagerad!
    2017-05-21 Tommy A svarar Herje S
    Tack Herje för det fina betyget och omdömet! Ha en härlig sommar!
  • Nils Ingvar Henrik N
    Nils Ingvar Henrik N skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Ingav inget större förtroende tyvärr.
    2017-05-21 Tommy A svarar Nils Ingvar Henrik N
    Hej Nils, och tack för din feedback.
    Är uppriktigt ledsen att du kände så, men jag önskar dig all lycka till med ditt nya boende!
  • Teresa M
    Teresa M skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vänlig, korrekt, professionell tar sig tid,
    2017-05-21 Tommy A svarar Teresa M
    Tack Teresa för ditt fina omdöme! Hoppas allt är väl med er, och ha en härlig sommar!
  • Anders K
    Anders K skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En trygg och seriös mäklare som med sin långa erfarenhet varit en trygghet för mig som säljare. Har rekommenderat Anders till vänner och bekanta som också blivit mycket nöjda. En fastighetsaffär är ju inte något man gör ofta i livet, därför är det extra viktigt att det blir rätt och känns bra både före en affär som efter,
    -Kan varmt rekommendera Anders Öberg!.
    2017-05-19 Anders Ö svarar Anders K
    Hej Anders! Ett stort tack för att du rekommenderar mig, uppskattar det mycket. Hoppas vi ses snart i Vällingby.
  • Dmitrij S
    Dmitrij S skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Han är positiv, tydlig förklarar på ett bra sätt när man ska köpa eller sälja sin bostad.
    2017-06-01 Hans G svarar Dmitrij S
    Tack Dmitrij, jag uppskattar verkligen att du känner att jag är positiv och tydlig. Önskar dig en trevlig sommar i ditt nya hus.
  • Anders K
    Anders K skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevliga tillmötesgående hjälpsamma vy
    2017-05-21 Tommy A svarar Anders K
    Hej Anders! Tack för det fantastiska betyget och de fina orden, även om meningen verkar klippts av :) Ha en härlig sommar!
  • Eja Erica L
    Eja Erica L skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra, fick full service alla tider dagar o helger.
    Dock blev försäljningen inte det vi tänkt oss så i slutändan blev vi besvikna på utgången. Men fullt engagemang från mäklare och bra visningar.
    2017-05-21 Tommy A svarar Eja Erica L
    Hej Eja, och tack för ditt fina omdöme, det värmde! Och ja, ibland är marknaden lynnig men jag tyckte ert bidrag i teamworket fungerade perfekt! Ha en fantastisk sommar!
  • Anna-carin J
    Anna-carin J skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt bemötande, tillgänglig och flexibel, kompetent.
    2017-05-21 Tommy A svarar Anna-carin J
    Hej Anna-Carin! Stort tack för din feedback! Hoppas ni trivs och att allt funkar bra i ditt nya boende. Vi hörs!
  • Gunilla C
    Gunilla C skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Ett mycket bra och professionellt bemötande vid köpet av vårt hus. Långt över genomsnittet av mäklare som vi har erfarenhet av efter flera års hussökande och försäljning av lägenheter.
    2017-05-19 Anders Ö svarar Gunilla C
    Hej Gunilla och stort tack för din rekommendation, det värmer! Hoppas ni trivs i huset!
  • David Grenville H
    David Grenville H skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy exceeded all expectations he worked hard kept me informed even though I was based in Australia and took time out from his holiday to do another showing and got us result. Best agent I have ever come across in any part of the world. The man is a true legend down under.
    2017-05-22 Tommy A svarar David Grenville H
    Hi David, and thank you for your kind words! I'm happy that you were satisfied whith my service. My best to your wife too, I will always rememmber all the "skyping" through the process!
  • Jadranko B
    Jadranko B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej,
    Hans Genter var tillmotesgåends,proffsig och kunning.
    Jag kände fullt stöd och her haft fullt förtroende for Hans.
    Han var aktiv och sålde min lägenhet redan en månad efter att annnsen var ute.
    Det skull ej gå så fort,då jag hyrde ut lägenheten i ett år frammåt innan ngn annan kan flytta in,han fixade det nästan 1 år innan "dead-line..."

Detta ver min blott 3je sålda fastighet på 30 år,alla har gått igenom SFF.

Mckt nöjd med Hans och hans skötsel av affären,rekomenderer honom varmt.

MVH,
    /JB
    2017-06-01 Hans G svarar Jadranko B
    Tack Jadranko, dina rekommendationer värmer och uppskattas jätte mycket. Dina ord som proffsig, kunnig och aktiv känns mycket trevligt och uppskattas verkligen. Önskar dig en trevlig framtid under framtida år.
  • Anette L
    Anette L skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har träffat på Anders Öberg vid flera tillfällen under årens lopp, både som köpare och säljare. Anders är mycket kunnig och har många års erfarenhet både som mäklare och inom det område som han arbetar inom. Anders är enkel att samarbeta med, mycket service minded och sätter alltid kundens intresse främst, vilket gör att jag känner mig väldigt trygg i min affär.

Sammanfattningsvis vill jag rekommendera dig att anlita Anders Öberg för din hus- eller lägenhetsaffär. Jag har alltid varit mycket nöjd när jag har anlitat Anders och Svensk Fastighetsförmedling!
    2017-05-19 Anders Ö svarar Anette L
    Hej Anette! Jag blir oerhört glad över att läsa det du skriver, tack för att du tagit dig tid att rekommendera mig. Lycka till med nya lägenheten!
  • David H
    David H skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi köpte hus via Svensk Fastighetsförmedling Vällingby och Tommy Andersson och det enda vi är nöja med är själva huset och säljarna.

Redan från starten så kändes affären stressad och innan vi visade att vi kunde betala för oss att vi inte togs seriöst (Vi är 35 och 30 år).

Vi vart "tvingade" att komma in en söndag för att skriva på papper då enligt Tommy hade säljaren hade en annan affär som var tvungen att gå i lås. När vi sedan träffas så visar det sig inte alls stämma och den affären redan var avblåst.

Även all kommunikation innan dess kändes stressig och väldigt "sälj".

Vi fick ingen skön känsla alls av hela affären men är supernöjda med huset iallafall..
    2017-05-22 Tommy A svarar David H
    Hej David, och tack för din feedback. Vad tråkigt att du fick den upplevelsen, och tar till mig kritiken.
    Stort lycka till med ert nya boende och trevlig sommar!
  • Ertan E
    Ertan E skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket nöjd med min försäljning, väldigt duktig mäklare, rekommenderar starkt, ska du sälja eller köpa i området kontakta Jonni på svensk fast
    2017-06-13 Jonni S svarar Ertan E
    Det var ett nöje att samarbeta med dig Ertan, stort tack för ditt fina betyg!
    Jonni S gillar detta
  • Michael S
    Michael S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra och trevligt bemötande! Han genomförde affären snabbt och effektivt!
    2017-06-13 Jonni S svarar Michael S
    Vad roligt att höra! Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet!
    Jonni S gillar detta
  • Sami B
    Sami B skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har ingen positiv kommentar att säga. Endast fokus på sälja sälja sälja. Väldigt upptagen med sitt eget och har ingen känsla för kunden/köparen. Har träffat väldigt många mäklare genom åren och detta var den sämsta upplevelsen utan tvekan.
    2017-06-01 Hans G svarar Sami B
    Som jag skrev till din fru nedan;
    Jag uppskattar att ni tagit er tid att dela era åsikter och hoppas verkligen ni kommer trivas i ert nya hus.
  • Mariusz L
    Mariusz L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med Henrik Fällman. Han var alltid tillgänglig, kunnig, hjälpsam och väldigt trevlig. Han skötte hela processen väldigt professionellt och säljresultatet blev bättre än förväntat! Bättre mäklare blir det svårt att hitta. Vi kommer definitivt rekommendera Henrik bland våra vänner .
    2017-05-17 Henrik F svarar Mariusz L
    Tack så mycket Mariusz. Det var ett nöje att arbeta med dig från start till mål. Jag önskar dig och din familj all lycka i ert nya hem!
  • Martin B
    Martin B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt trevlig mäklare. Besvarade alla frågor och jag kände mig trygg med mitt köp.
    2017-05-17 Henrik F svarar Martin B
    Tack så mycket Martin! Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet.
  • Björn M
    Björn M skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bra bemötande, erfaren mäklare, nyttjat honom 2 ggr
    2017-05-22 Tommy A svarar Björn M
    Hej Björn, och tack för det fina betyget och omdömet! När nöjda kunder återkommer är en av de saker som gör mäklaryrket världens bästa. Ha en skön sommar!
  • Kent Ivar J
    Kent Ivar J skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsig, snabb och effektiv.
    2017-06-01 Hans G svarar Kent Ivar J
    Tack Kent Ivar för att ni uppskattar mitt arbete som fastighetsmäklare. Era ord som proffsig, snabb och effektiv gör mig otroligt glad och uppskattas verkligen. Önskar er en fantastisk sommar.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi blev vänligt och professionellt bemötta. Vi kände oss trygga och bekväma genom hela processen. Mäklaren lyckades väl med att bevaka både våra och säljarens intressen. Vi är mycket nöjda!
    2017-05-16 Jonni S svarar Jessica S
    Stort tack för ert fina betyg! Jag hoppas ni ska stortrivas i er nya lägenhet! Hälsa Michael så mycket!
  • Erik H
    Erik H skrev om Hans Genter en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jätte proffsig, snabb och effektiv! Skulle definitivt rekommendera Hans!
    2017-06-01 Hans G svarar Erik H
    Hej Erik, det känns så underbart trevligt med era rekommendationer. Jag måste tacka er för dessa fantastiska ord som proffsig, snabb och effektiv. Önskar er en varm och skön sommar.

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby