Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby, Hässelby och Spånga!

Vi har varit verksamma i Vällingby med omnejd sedan 1980-talet och genom åren har vi skapat oss en riktigt stark lokal förankring och vi kan verkligen både bostadsmarknaden här och området som sådant. Dessutom har vi koll på hela processen när det gäller bostadsaffärer, så vi kan svara på frågor och hjälpa till i alla skeden.

Den bästa servicen kan vi erbjuda om du kommer förbi vårt kontor och pratar med oss personligen. Du hittar oss vid biografen "Fontänen" i Vällingby centrum. Självklart kan du även kontakta oss via telefon eller mejl!

Läs vad 378 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

• 2019-04-20

Emmi Y skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt en lägenhet på Kistahöjden.

Upplevde bemötandet som mycket bra. Jag och min man är förstagångsköpare och mycket är nytt för oss men mäklaren försökte förklara det på ett sätt så vi kunde förstå. Läs mer
  • Jadranka S

2019-04-20

Jadranka S skrev om Linda Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har sålt en bostadsrätt.

Vår mäklare Linda Moberg har bemött oss mycket vänligt och hon har gett oss kunskaper om marknaden, vilket har fått oss att känna kontroll över vår försäljning.

Hon har även gett oss bra förslag på lägenheter för oss att köpa, då vi letar nytt boende, lyhörd och engagerad alltså.

Vi hade räknat med en mäklare som ägnade sig åt siffror och försäljning, inte någon som engagerade sig i våra behov på ett så omfattande sätt som hon har gjort. Hon har gott och väl levt upp till våra förväntningar och därför ger vi henne högsta betyg! Läs mer
  • 2019-04-15

Henrik H skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Efter att ha först anlitat en annan mäklare från en konkurrerande byrå som misslyckats med min försäljning fick jag kontakt med Behrang av en slump. Han ingav genast ett stort förtroende och lägenheten blev såld på bara en vecka. Jag kan varmt rekommendera Behrang. En mäklare med höga mål och rätt energi.

/Henrik Läs mer
  • 2019-04-12

Ellen Ulla-Britt L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde en lägenhet i Hässelby. Snabb kunnig service av mäklaren. Förståelse för området och fint hjärtligt engagemang. Våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-04-12 Henrik F svarar Ellen Ulla-Britt L
    Tack för era fina rekommendationer. Alltid lika trevligt att sälja Hässelbys finaste lägenheter. Mvh, Henrik Fällman, Svensk Fastighetsförmedling
  • Astrakangatan B

2019-04-10

Astrakangatan B skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej har köpt en fastighet på Enspännargatan i Hässelby samt sålt en lgh på Astrakangatan
    Kan varmt rekommenderar Svensk fastighets förmedling som skötte båda affärerna .
    Mäklarna Behrang Jamal och Tommy Andersson
    kan jag varmt rekommendera som mäklare .
    Dom skötte affärerna väldigt proffsigt
    Med vänlig hälsning, Roger Läs mer
  • Adam H

2019-04-07

Adam H skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt trevlig, hjälpsam och tillgänglig. Läs mer
  • 2019-04-05

Martin T skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpt lägenhet, supernöjda med mäklaren o processen så här långt Läs mer
  • 2019-04-01

Gertrud L skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    VI har sålt en lägenhet, mäklaren har varit bra och återkopplat med information från ev. köpare, nu är det klart och vi är nöjda Läs mer
  • 2019-03-31

Issam K skrev om Linda Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej!
    Jag har köpt tvån i Husby 52.5 km.
    Linda välkomnade mig med nöje och intresse och började identifiera sig och berätta om detaljerna i huset. Jag lyssnade på många av mina frågor och svarade mycket noggrant och förklarade saker jag inte visste.
    Från början berättade jag för henne att jag var ny här i Sverige och jag hade ingen erfarenhet av att köpa hem. Jag hittade henne förklara allt i detalj och lärde mig på många saker. Hon var hela min sida och svarade på mina frågor genom Emile snabbt och rikligt. Och hon har kontaktat banken för att få det bästa erbjudandet möjligt Läs mer
    2019-04-01 Linda M svarar Issam K
    Hej Issam,
    Stort tack för dina fina ord! Det har varit väldigt roligt för mig att få hjälpa dig med köpet av din fina lägenhet. Vi ses och hörs snart igen!
  • 2019-03-30

Jan Marcus B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni sålde vår villa i Hässelby. Jonni är trevlig, ambitiös och alltid tillgänglig. Tack för gott samarbete. Läs mer
  • 2019-03-30

Evangelos S skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy Andersson har hjälpt mig att sälja mitt radhus i Nälsta. Jag upplevde Tommy som en professionell och mycket erfaren mäklare som är positiv och kommunicerar tydligt. Tommy jobbade mycket strukturerad och planerade försäljningen av huset i minsta detalj. Det blev en bra och mycket snabb affär trots en trög bostadsmarknad.
    Jag rekommenderar varmt Tommy! Läs mer
  • 2019-03-28

Jan Robert D skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt villa i västerort.
    Mycket engagerad mäklare, tog sig verkligen tid med köpare/säljare, ärligt och mycket korrekt. Läs mer
  • 2019-03-25

Britta P skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy Andersson har varit en utmärkt mäklare i samband med min försäljning av fastigheten på Fyrkantsvägen 13.
    Tommy A har varit lyhörd, kommit med goda råd och uppmuntrande då jag tidvis varit fylld av tvivel. Han har dessutom lång erfarenhet i yrket och därför varit mycket professionell vid bl a budgivningen.
    Med vänliga hälsningar
    Britta Petersson Läs mer
  • Esther T

2019-03-21

Esther T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Stort Tack till Jonni Svensson en fantastisk,professionell,hjälpsam,seriös,förtroendefullt,informativ Mäklare...Tack så mycket för din insats och Engagement...Vi Hittade vår Hus(Hemm)med din hjälp...Vi ska rekommendera dig vidare......tack för allt Mvh Esther Läs mer
    2019-03-25 Jonni S svarar Esther T
    Tack Esther!

Fantastiskt roligt att ni hittade ert drömhus och att jag fick vara med under resan! Vi ses snart igen.

Jonni Svensson
  • 2019-03-18

Haytham J skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag fick ett bra intryck av Rawaz, jag kände mej trygg med hans upplägg och att förmedla det juridiska i affären.
    MVH Rolf. Läs mer
  • 2019-03-09

Jonas F skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rawaz som mäklare är kreativ och engagerad. Kunnig och proffsig Läs mer
  • Carina N

2019-03-08

Carina N skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni Svensson har varit ett fantastiskt stöd i mitt livs största affär. Han har alltid återkopplat och jag har kunnat känna mig trygg i hela säljprocessen. Läs mer
    2019-03-12 Jonni S svarar Carina N
    Fantastiskt roligt att jag har varit till hjälp och att du har känt dig trygg! Hoppas du ska trivas i dina nya bostäder:) Ses snart igen!

/Jonni
  • 2019-03-04

Malin M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Precis köpt min första bostad (i Råcksta) där Henrik agerat väldigt proffesionellt , lugnt och med stor vänlighet. Ett första köp är alltid lite nervöst men hela köpprocessen har känts tryggt och bra tack vare hans OTROLIGT proffsiga bemötande. Tack! Läs mer
    2019-04-12 Henrik F svarar Malin M
    Vad glad jag blir att allting känts bra! Jag hoppas och tror att du kommer trivas superbra i nya lägenheten! Mvh Henrik Fällman, Svensk Fastighetsförmedling
  • Farzin

2019-02-27

Farzin skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Det har varit ett bra samarbete. Läs mer
  • Fredrik K

2019-02-26

Fredrik K skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte en nyproducerad lägenhet. Proffessionellt bemötande, snabba svar och flexibel. Läs mer
  • 2019-02-24

Hans H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag är super nöjd med Henrik Fällman som hjälpte mig att köpa en fin lägenhet i Spånga. Han är väldigt proffesionell och jobbar både för säljaren och köparens bästa. Läs mer
    2019-02-26 Henrik F svarar Hans H
    Hej Hans och stort tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas du kommer trivas bra i lägenheten. Mvh Henrik Fällman
  • Magnus P

2019-02-23

Magnus P skrev om Ann-Sofie Hjoberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Ann Sofie har sålt min bostadsrätt med stor skicklighet!
    Jag kände stor trygghet med vårat samarbete och jag vill verkligen rekommendera Ann Sofie till andra som går i säljtankar. 😌 Läs mer
  • 2019-02-22

Susanne K skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mäklaren var mycket hjälpsam, han gjorde sitt bästa.
    Det blev inte som jag tänkt mig men jag är nöjd ändå. Läs mer
  • 2019-02-22

Thomas B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har köpt en lägenhet idag. Mäklaren var mycket trevlig och kunnig. Opartisk och korrekt Läs mer
  • 2019-02-19

Kajsa T skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Pålitlig, kunnig och ödmjuk mäklare med grym lokalkännedom och ständig tillgänglighet! Hela processen gick snabbt och smidigt med Rasmus som mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-20 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Kajsa T
    Stort tack för de fina orden Kajsa! Har varit ett sant nöje att hjälpa dig under processen, och önskar dig all lycka till med den kommande renoveringen och tillökningen :-)
    // Rasmus
  • 2019-02-14

Emma S skrev om Ann-Sofie Hjoberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsig och strukturerad. Bra återkoppling. Läs mer
    2019-02-14 Ann-Sofie H svarar Emma S
    Tack själv för gott samarbete😊

Annelie N skrev om Linda Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsig med stort engagemang och kunskap. Bästa rekommendationer! Läs mer
    2019-02-13 Linda M svarar Annelie N
    Tack snälla Annelie för dina fina ord! Så roligt att få hjälpa dig med din försäljning och jag är övertygad om att du kommer stormtrivas i ditt nya hus!
    Mvh Linda
  • Agneta H

2019-02-12

Agneta H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni hjälpte oss att sälja vårt radhus i Vällingby. Vi blev mycket trevligt bemötta av Jonni redan vid det första mötet och fortsatt under hela projektet.
    Jonni överträffade de förväntningar vi haft och försäljningen med rensning, styling och visningar gick mycket bra.
    Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i allmänhet och Jonni Svensson i synnerhet👍 Läs mer
    2019-03-12 Jonni S svarar Agneta H
    Tack för ert betyg! Hoppas ni ska trivas i er nya stad och i ert nya hus! Allt gott:)

//Jonni
  • 2019-02-12

Bengt R skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Efter att jag hade kontaktat några andra mäklare, som inte gav mig något bra intryck. fick jag kontakt med Tommy som
    såg möjligheterna med mitt lite "speciella" hus, och genomförde en försäljning som både jag och köparen blev nöjda med. Tommy var alltid glad och positiv såg hela tiden möjligheter.Hjälpsam från början till slutförd affär. Det kan inte mindre än högsta betyg. Tack Tommy
    Bengt R Läs mer
  • 2019-02-12

Benyamin A skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En väldigt trevlig och ärlig mäklare.
    Tar ansvar och återkopplar alltid samma dag.
    Oavsett hur mycket han har så tar han alltid han om sin säljare.
    Generellt väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-02-11

Cindy R skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag köpte ett kedjehus i Hässelby
    Tommy var trevlig kunnig och gav snabb återkoppling på de frågor jag hade.Snabb mycket smidig affär som genomfördes mindre än 48 timmar efter visning Läs mer
  • 2019-02-10

Per S skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt lägenhet. Motsvarade alla högt ställda förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-08

Hedyeh D skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpt en trea i Råcksta. Blev bemött på ett professionellt sätt. Fick svar på alla frågor jag haft. En mäklare som ser kundes behov. Läs mer
  • Lisa M

2019-02-06

Lisa M skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har mött Tommy som köpare av ett radhus, och funnit honom noggrann, tydlig, snabb i kommunikation, och mycket hjälpsam, gör det lilla extra för att förenkla eller lösa problem som uppstår. Läs mer
    2019-02-11 Tommy A svarar Lisa M
    Hej Lisa! Tack snälla för de fina orden! Hoppas ni skall trivas i det nya huset. Lova mig att få komma och hälsa på sen när ni kommit i ordning!
  • 2019-02-04

Alex H skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rawaz är en duktig och ambitiös mäklare. Läs mer
  • 2019-02-03

Therese R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni presenterade försäljningsupplägget på ett strukturerat och seriöst sätt och kunde svara på alla våra frågor.
    Han var även lätt att komma i kontakt med och gav snabb återkoppling i hur försäljningen gick, vilket gjorde att vi kände oss trygga med honom.
    En pålitlig mäklare som vi kan rekommendera varmt till alla er som ska sälja i Vällingbyområdet! Läs mer
  • 2019-02-02

Karina Anne-Lie H skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpt en mycket mindre lägenhet
    Jag hade förmånen att Jonni sålde min lägenhet
    Det gick snabbt vilket passar mig
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren
    Jag både köpte o sålde via Svensk fastighetsförmedling
    Och jag är helnöjd
    Anne-Lie Läs mer
  • 2019-02-02

Anders Rune H skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    mycket trevlig engagerad mäklare Läs mer
    2019-02-15 Henrik F svarar Anders Rune H
    Tack Anders! Hoppas ni kommer trivas med er nya lägenhet, och tack för ett mycket trevligt samarbete från start till mål. Mvh Henrik Fällman
  • 2019-02-01

Unni L skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Lätt tillgänglig, tillmötesgående, seriös och påläst.
    Har gjort köpet enkelt och tryggt ☺️ Läs mer
  • 2019-01-31

Elif A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Ambitiös, kompetent och samtidigt en jordnära mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-01-31

Battungalag B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    kreativ, duktig och alltid tillgänglig. rekommenderas Läs mer
  • 2019-01-30

Lars N skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt en lägenhet och blivit bemötta på ett positivt, bra sätt. Fått den information vi behövde och svar på våra frågor. Bemötandet har gett oss full förtroende vilket är viktigt i dessa sammanhang.
    Till sist är vi glada och nöjda med affären vilken mäklaren haft stor del i. Läs mer
  • 2019-01-30

Sarah R skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Profossionellt, tydligt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Lazaros A

2019-01-25

Lazaros A skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har sålt vår bostad snabbare än vad vi hade räknat med. Mäklare med det lilla extra som krävs.
    Helt otroligt. Läs mer
  • 2019-01-23

Filip H skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt en lägenhet i Råcksta. Mäklaren var ärlig och väldigt trevlig från start till slut. Läs mer
  • Anna E

2019-01-22

Anna E skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har sålt en två på Dartanjangs Gata 68!
    Jag har blivit bemött fantastiskt bra, Rasmus har varit en pärla som mäklare! Alltid trevlig, fantastiskt bemötande, informativ, och man kan alltid ringa om jag har haft frågor!
    Jag hade ändå höga förväntningar på en mäklare, och det uppnådde Rasmus verkligen!
    Jag rekomenderar Rasmus till alla!:)
    Toppen nöjd👍 Läs mer
    2019-01-22 Svensk Fastighetsförmedling Bromma svarar Anna E
    Så himla fina ord Anna! Många, många tack! Jag hoppas verkligen ni ska trivas på gården, jag kommer gärna förbi på en kaffe och hälsar på hästarna :)
    // Rasmus
  • 2019-01-22

Jan Erik F skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik Fällman har hjälpt mig att sälja en bostadsrätt till en 3-rumslägenhet. Henrik har alltigenom affären givit ett mycket gott intryck. Han gav fullödig information om tilltänkt säljprocess, med möjliga alternativ. Höll mig väl underrättad angående visningar och utfallen av dessa. Henrik är vänlig, tillmötesgående - Professionell. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-15 Henrik F svarar Jan Erik F
    Hej Jan, tack så mycket. Alltid inspirerande att sälja lägenheter på Hässelbys bästa adress! Mvh Henrik Fällman
  • 2019-01-22

Helena F skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vid försäljningen av vårt radhus på Vällingbyhöjden har Jonni varit exemplarisk. Med ett professionellt agerande och en positiv inställning har hela säljprocessen gått smidigt. Varma rekommendationer! Läs mer
  • 2019-01-21

Gunilla Margareta W skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt villan Täbylundsvägen 30, Spånga

På ett tilltalande och trevligt sätt

Ja

Jag kan och vill gärna rekommendera mäklaren Läs mer
    2019-02-15 Henrik F svarar Gunilla Margareta W
    Tack Gunilla, hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet! Mvh Henrik Fällman
  • Jonas S

2019-01-21

Jonas S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Engagerad och lyhörd i processen. Smidig försäljning av även i en något osäker marknad. Läs mer
    2019-03-12 Jonni S svarar Jonas S
    Stort tack för ditt fina betyg, tacksam för ett trevligt samarbete och önskar dig lycka till med kommande bostadsaffär!

Jonni Svensson

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby