Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby, Hässelby och Spånga!

Vi har varit verksamma i Vällingby med omnejd sedan 1980-talet och genom åren har vi skapat oss en riktigt stark lokal förankring och vi kan verkligen både bostadsmarknaden här och området som sådant. Dessutom har vi koll på hela processen när det gäller bostadsaffärer, så vi kan svara på frågor och hjälpa till i alla skeden.

Den bästa servicen kan vi erbjuda om du kommer förbi vårt kontor och pratar med oss personligen. Du hittar oss vid biografen "Fontänen" i Vällingby centrum. Självklart kan du även kontakta oss via telefon eller mejl!

Läs vad 227 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

• Anders W
    Anders W skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte en 4 ROK lägenhet. Sjysst och trevlig. Läs mer
    2018-07-16 Henrik F svarar Anders W
    Tack Anders! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten. Trevlig sommar! Mvh Henrik Fällman
  • Margareta F
    Margareta F skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tycker Jonni gjorde ett utmärkt jobb när vi skulle sälja vårt radhus. Mycket inkännande och lyssnande och ansträngde sig för att göra bästa möjliga affär åt oss. Han kändes mogen och lyhörd. Mycket bra! Läs mer
    2018-07-06 Jonni S svarar Margareta F
    Stort tack för det fina betyget. Jag önskar dig en fin sommar och lycka till framöver!

• Arvin K
    Arvin K skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    jätte duktig kommer inte bli besviken . på att ha val som mäklare .
    jätte bra be mötande och verkligen tar din tid att hjälpa dig att sälja lägenhet.
    jag har sett många mäklare men den här bästa som jag har varit med . Läs mer
    2018-07-03 Nicole P svarar Arvin K
    Tack Arvin för den fina rekommendationen! Ha en fin sommar så ses vi vid tillträdet. :)
  • Jan L
    Jan L skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt ett hus. Mäklaren var positiv, hjälpsam, trevlig, snabb, rapp och flexibel. Bra jobbat! Läs mer
    2018-07-03 Jonni S svarar Jan L
    Mycket roligt att få vara till hjälp i ert köp. Tack detsamma för ett trevligt bemötande och stort lycka till i ert nya hus!

• Eva A
    Eva A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har med Jonnis hjälp sålt en villa i Spånga och vi är mycket nöjda. Jonni är kunnig, lugn och har ett mycket vänligt bemötande.
    Vi kan rekommendera honom varmt! Läs mer
    2018-07-02 Jonni S svarar Eva A
    Stort tack för ert fina betyg!
    Bättre säljare går inte att önska sig!
    Ha en fin sommar!

• Arvid A
    Arvid A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik var professional från första möte till kontraktsskrivning. Jag fick känslan av att han jobbade hårt för att nå våra högt uppsatta mål samt att han samtidigt hade en avslappnad attityd som skapade lugn hos oss som säljare. Mycket pålitligt och skicklig. Kan varmt rekommendera Henrik för kommande uppdrag! Läs mer
    2018-06-14 Henrik F svarar Arvid A
    Hej Arvid! En bra affär kännetecknas av god kommunikation och det var det från start till mål i detta fall, tack vare supertrevliga och dedikerade säljare. Stort lycka till i framtiden! Mvh, Henrik Fällman
  • Awet H
    Awet H skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Det var lätt att kommunicera med henne dessutom hon var tydlig med den hon gör.
    Hon stressar inte verken köparen eller säljaren.
    Hon hade mycket tålamod. Läs mer
    2018-06-04 Camilla A svarar Awet H
    Tack Awet för ditt fina omdöme, uppskattas verkligen! Även tack för förtroendet under hela resan :) // MVH Camilla
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Stort engagemang, tillgänglig, fint bemötande och mycket kunnig. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2018-05-30 Anders Ö svarar Elisabeth H
    Hej Elisabeth. Stort tack för rekommendationen, det betyder mycket för mig. Även ett stort tack för ett mycket gott samarbete. Ha en skön sommar så ses vi augusti.
  • Anna O
    Anna O skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Anlitade Svenska Fast och Jonni för att sälja mitt kedjehus. Rekommenderar Jonni med följande motivering;
    - kundfokuserat
    - problemlösningsorienterat
    - rättajmat
    - prisvärt
    - målfokuserat på en bra nivå Läs mer
    2018-05-28 Jonni S svarar Anna O
    Stort tack för ditt fina omdöme Anna! Mycket roligt att allt gick så bra och att du är nöjd!
    Ha en fin sommar så ses vi i höst:)

Jonni
  • Prajeet P
    Prajeet P skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    We bought a house in Kalvesta and met Tommy as part of visning. I was very much impressed the way he conducted the visning itself talking about the surroundings and also about the house.. and very much detailed...During bidding as well he kept a perfect balance between the seller and other bidders.. overall i was Extremely satisfied with his service as a buyer and he is fantastic maklare and more important a great human being.. good luck for future... Läs mer
    2018-06-01 Tommy A svarar Prajeet P
    Hi Prajeet, and thank you SO much for your kind words! I am looking forward to meet you again in the future, in your nice house in Kälvesta! My best to your wife and family, and hope you get a nice summer!
  • Anders R
    Anders R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi sålde ett stort och unikt hus i Hässelby Södra Villastad, genom Jonni Svensson.
    Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt. Vi sålde i en marknad som för tillfället låg lågt, men Jonni lyckades ändå sälja till ett relativt bra pris.
    Den totala upplevelsen är att vi är nöjda och kan rekommendera Jonni. Läs mer
    2018-05-25 Jonni S svarar Anders R
    Tack för det fina omdömet:)Och grattis till er försäljning och köp av ert nya hus! Önskar dig en fin sommar!
  • Ersin Oktay E
    Ersin Oktay E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt radhus/bostadsrätt.
    Jättetrevligt, positiv och gav ett förtroende.
    Hade inga förväntningar. Tycker det gick bra. Läs mer
    2018-05-25 Henrik F svarar Ersin Oktay E
    Tack för rekommendationen Ersin! Efter att jag sålt ert bostadsrättsradhus så ska jag hjälpa er att hitta en bra lägenhet också! /Henrik
  • Gautier D
    Gautier D skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    We were very pleased by the process, excellent service, and very helpful. Especially as new comers in Sweden, Anders has kindly answered all our questions.

In few words, very professional, we went through the buying process with confidence thanks to him. Läs mer
    2018-05-14 Anders Ö svarar Gautier D
    Thank you so much for the kind words! It makes me very happy to hear you´re pleased with our service. Good luck with your future new home.
  • Marja Cecilia R
    Marja Cecilia R skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Snabb återkoppling, positiv och alltid med ett trevligt bemötande. Trots en osäker marknad med svårflörtade köpare gnetade Henrik på tills det lossnade och försäljningen av vårt radhus avslutades i ett huj med nöjd säljare och köpare! Läs mer
    2018-05-13 Henrik F svarar Marja Cecilia R
    Tack så mycket Cecilia! Jag ger aldrig upp och vet att hårt arbete och ett ihärdigt driv ALLTID lönar sig i slutändan. Mvh Henrik Fällman
  • Charline Jasmine A
    Charline Jasmine A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vart mycket bra bemött. Rekommenderar varmt. Läs mer
    2018-05-13 Henrik F svarar Charline Jasmine A
    Tack Charline! Ni har köpt ett superfint hus, stort grattis! Mvh Henrik Fällman
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En proffesionell och seriös mäklare! Läs mer
    2018-05-14 Anders Ö svarar Dennis J
    Tack Dennis, uppskattar ditt omdöme! Ha en skön sommar så hörs vi framöver.
  • Marko L
    Marko L skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt en villa.
    Trevligt bemötande!
    Förväntningarna uppfylldes även om man så klart vill ha mer.
    Anders får gärna sälja mitt boende igen! Läs mer
    2018-05-14 Anders Ö svarar Marko L
    Tack för det fina omdömet! Väldigt roligt att du sökte upp mig efter alla dessa år. En ära att få sälja ditt fina hus. Lycka till med nya boendet.
  • Ann D
    Ann D skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy är en mäklare som har ett bra upplägg och inte lämnar något åt slumpen.
    Vi är inne på vår tredje affär tillsammans med honom just för att han har så stor erfarenhet av området och lägger ner mycket tid på att kunden ska bli nöjd Läs mer
    2018-06-21 Tommy A svarar Ann D
    Hej Ann! Tack för de fina orden! Det har som vanligt varit toppen att samarbeta med er! Ni har tagit er an mina goda råd på ett toppenbra sätt. Ha en skön sommar!
  • Annika L
    Annika L skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har sålt min mammas dödsbo - bostadsrätt.
    Känner att kontakten med mäklaren har varit bra. Vänligt och sakligt.
    Mina förväntningar var att få bästa pris under rådande omständigheter och det tycker jag att jag har fått.
    Känner att allt har gått enligt planerna, fotografering, visning, försäljning har fungerat bra. Läs mer
  • Johan O
    Johan O skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köp av bostad samt försäljning i samma veva.
    Utmärkt bemötande och tålmodig mäklare från en kund som är sorgligt dåligt medveten om spelreglerna.
    Mina förväntningar var ej höga, mkt fördomar som Jonni sopade bort.
    Uppdraget utfört med en kund som var betydligt mer nöjd än vad jag trodde jag skulle bli när jag gick in i detta. Läs mer
    2018-05-30 Jonni S svarar Johan O
    Stort tack för ett fint samarbete och ett lyckat resultat. Önskar er all lycka med ny lägenhet och större familj!
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Nicole är en tydlig och proffesionell mäklare som vi kände oss trygga med i vårt första husköp. Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-30 Nicole P svarar Sanna S
    Stort tack för omdömet. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya fina hem!
    Vi hörs & ses på tillträdet. :)
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vår bostadsrättsförening har sålt en ateljélägenhet som omvandlats till en bostadsrätt.
    Vi är mycket nöjda med det trevliga och proffsiga bemötande Henrik visat i alla skeden av försäljningen med bland annat lyhördhet för våra önskemål.
    Förväntningarna om tät och god kommunikation under hela försäljningen infriades helt.
    Vi rekommenderar gärna Henrik Fällman för andra som är i begrepp att köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2018-05-06 Henrik F svarar Susanne F
    Tack Susanne! Det har varit trevligt från första stund till att lägenheten var såld. Tack för rekommendationen, det betyder väldigt mycket. Ha en bra sommar så hörs vi av framöver! Mvh Henrik Fällman
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik guidade oss genom ett tryggt köp av en fantastisk lägenhet. Vi fick ett så trevligt, uppmärksamt och genuint bemötande på alla sätt vilket gjorde oss trygga i att göra en snabb affär. Henrik balanserade sin roll som mäklare mellan köpare och säljare strålande. Henrik är lyhörd, respektfull och mycket professionell. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-05-06 Henrik F svarar Sofia O
    Tack så mycket Sofia! Ni har köpt en otroligt fin lägenhet, är avundsjuk! Jag hoppas och tror ni kommer trivas kanoners där!
    Mvh Henrik Fällman
  • Anneli Elisabeth M
    Anneli Elisabeth M skrev om Nicole Plahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har sålt ett radhus och fick fantastisk hjälp av Nicole. Hon var tydlig och beskrev alla steg som måste göras och bokade in tider för besiktning, energideklaration och fotografering. Hon höll oss uppdaterade under hela försäljningsprocessen och var alltid nåbar. Vi kan inte bli mer nöjda och dessutom har vi fått de bästa köparna :-) Läs mer
    2018-04-26 Nicole P svarar Anneli Elisabeth M
    Tack snälla för det fina omdömet. Det har varit ett rent nöje att hålla i er försäljning & fantastiskt att samarbeta med er!
    Stort lycka till med ert nya boende. Vi hörs & ses. :)
  • Nurgul B
    Nurgul B skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni var väldigt professionell samt uppmärksam. Man kunde se att han brydde sig både för säljaren och för oss som köpare. Jag uppskattade hans vänlighet och stort tålamod när han svarade på alla våra frågor. Jag skulle definitivt rekommendera Jonnis tjänster till mina vänner. Läs mer
    2018-04-25 Jonni S svarar Nurgul B
    Tack snälla för de fina orden! Alltid roligt med nöjda kunder:) Gratulerar igen så ses vi snart igen!

• Rolf G
    Rolf G skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har både köpt och sålt bostad via Camilla. Hon är effektiv, kunnig och uthållig samt korrekt och trevlig att ha att göra med! Ger de bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-04-20 Camilla A svarar Rolf G
    Tack snälla Rolf för det otroligt fina omdömet! Stort tack även för förtroendet - både när ni köpte och nu sålde. Min dörr står alltid öppen för er och jag hoppas vi får chans att göra fler affärer framöver! MVH Camilla
  • Björn Erik O
    Björn Erik O skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Blev proffesionellt mött, och hade bra kontakt med mäklaren.Hon var kunnig och påläst.Kan rekomendera! Läs mer
    2018-04-20 Camilla A svarar Björn Erik O
    Tack Björn för din rekommendation, uppskattas! Du har verkligen köpt en kanonlägenhet! OCH - välkommen tillbaka till Stockholm igen! MVH Camilla
  • Oskar M
    Oskar M skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Riktigt trevlig och hjälpsam. Jonni gjorde så att vi kände oss trygga inför vårt första lägenhetsköp. Läs mer
    2018-04-20 Jonni S svarar Oskar M
    Säger detsamma om er! Verkligen kul att få hjälpa er! Hoppas ni ska trivas:) Ses snart igen!
    /Jonni
  • Eva Birgitta W
    Eva Birgitta W skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik är en riktigt seriös mäklare återkopplingen hur allting gick var riktigt bra! Rekommenderar Henrik verkligen. Läs mer
    2018-04-16 Henrik F svarar Eva Birgitta W
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, det värmer! Mvh, Henrik Fällman
  • Elisabetta Fo N
    Elisabetta Fo N skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    I had the pleasure to deal with Henrik since I just signed a contract for a pretty apartment in Vällingby Centrum; he is an extremely nice, professional and reliable person, very dedicated to his job and ready to answer every stupid question I was asking in every moment. What can I say? This guy is just awesome! I would warmly recommend him as a real estate agent, for sure I will consider him if I´ll sell the apartment I just bought. This is the way anyone would like to be treated as both seller and buyer. Läs mer
    2018-04-11 Henrik F svarar Elisabetta Fo N
    Thank you very much! This RECO just made my day! I hope you enjoy your new apartment. Best, Henrik Fällman
  • Anders B
    Anders B skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi upplevde en lyhördhet och att hon utifrån den bemötte våra behov och gav ett stöd igenom förberedelser och försäljning av fastigheten. Att hon på ett professionellt plan tog hand om varje detalj och varje steg i processen. Läs mer
    2018-04-04 Camilla A svarar Anders B
    Tack Anders för ditt otroligt fina omdöme, och för förtroendet. Uppskattas verkligen! Vi ses nästa fredag för att ta hand om den sista detaljen - deklarationen! Ska bli kul att se er igen! MVH Camilla
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    En väldigt ärligt, rak och omtänksam mäklare. Den dagen vi ska sälja i området finns det ingen tvivel om att det är Tommy som vi kommer anlita. Läs mer
    2018-04-17 Tommy A svarar Henrik L
    Hej Henrik, stort tack för din fina rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas och bo länge nu, men som vi säger - "vi älskar när nöjda kunder återkommer - även om det dröjer några år"!
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är otroligt nöjda från början till slut!
    Proffsig
    Engagerad
    Empatisk
    Nogrann
    Kunnig Läs mer
    2018-04-17 Tommy A svarar Cecilia W
    Tack snälla Cissi för de fina orden! Tyckte ni bidrog mycket bra till försäljningsresultatet med! Ha en skön vår och sommar!
  • Lordele T
    Lordele T skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hon svarade ganska snabbt. Hon hjälpte oss att förhandla några onskemål. Läs mer
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi tackar han så mycket. Han visade sig att han verkligen vill hjälpa oss få lägenheten när han såg att vi hade stort intresse och var jättehjälpsam och trevlig.

Hälsningar Hanna och Diar Läs mer
    2018-04-16 Jonni S svarar Hanna R
    Hej Hanna och stort tack för ditt fina betyg!

Verkligen kul att ni hittade er drömlägenhet! Hoppas ni ska trivas:)

• Barbro L
    Barbro L skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Professionell mäklare. Trevligt bemötande. Kunnig. Allt helt perfekt. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Mehmet G
    Mehmet G skrev om Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde bostadsrätt och fick väl bemötande från mäklaren och det var snabb och smidigt försäljning. Läs mer
  • skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Snabbt och smidigt. Rekommenderas. Läs mer
    2018-03-28 Camilla A svarar
    Tack för det fina omdömet, uppskattas verkligen!
  • Levent E
    Levent E skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Snabb återkoppling, flexibel och professionell! Läs mer
    2018-04-09 Henrik F svarar Levent E
    Tack så mycket Levent! Mvh Henrik Fällman
  • Konstantinos A
    Konstantinos A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trots att jag har avbröt kontraktet, så kan jag säga att jonni är en okej mäklare. Läs mer
    2018-04-16 Jonni S svarar Konstantinos A
    Hej Konstantinos!
    Tack för din feedback! Önskar er all lycka med att hitta ert nya drömboende!
    Ha det så bra!

• Christina B
    Christina B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik gjorde ett bra jobb i en kämpig tid på bostadsmarknaden. Han bearbetade de intressenter som närvarat vid visningarna och höll intresset uppe trots längre försäljningstid än när marknaden är i fas. Läs mer
    2018-03-12 Henrik F svarar Christina B
    Det var mycket slit och jobb för att komma i mål, men jag ger aldrig upp för att få till en bra affär! Lycka till med ert nya boende! Mvh Henrik Fällman
  • Britt Inger Marie S
    Britt Inger Marie S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Trevligt och positivt bemötande kände oss trygga med Henrik svarade sakligt på våra frågor finns bara positivt att säga om Henrik vi kommer varmt att rekommendera Henrik bland våra vänner . Läs mer
    2018-03-05 Henrik F svarar Britt Inger Marie S
    Tack så mycket för din fina reco, det värmer. Det värmer också att få sälja en sådan fin lägenhet ni hade. Mvh, Henrik Fällman
  • Monica J
    Monica J skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket professionellt och trevligt bemötande vid alla tillfällen. Tillmötesgående och flexibel, tack för det :-)
    Bra genomförd kontraktsskrivning där Jonni på ett mycket tydligt och smidigt sätt lotsade oss igenom alla dokument. Läs mer
    2018-04-16 Jonni S svarar Monica J
    Hej Monica,

Uppskattar ditt fina betyg! Mycket trevligt att göra affärer med er. Allt gott och må väl!

• Anette J
    Anette J skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Jonni Svensson var tillgänglig och flexibel och svarade snabbt på frågor mm. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2018-04-16 Jonni S svarar Anette J
    Hej Anette!

Tack för ditt omdöme! Hoppas du ska trivas och allt går bra med din försäljning! Ses snart igen!

Allt gott!
  • Zahid E
    Zahid E skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej, Camilla jobbar proaktivit, Väldigt engagerad och har koll på marknaden. Fick bra tips och lösningar gällande försäljning. Rekommenderar starkt. mvh Zahid Läs mer
    2018-03-02 Camilla A svarar Zahid E
    Tack igen Zahid! Uppskattar din fina rekommendation enormt mycket. Känns skönt att slutresultatet blev så bra med tanke på rådande marknadsläge. Grattis till försäljningen! MVH Camilla
  • Vanja A
    Vanja A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni skötte min lägenhetsförsäljning på ett professionellt sätt, mitt under stiltje inför 2018 års kommande amorteringsregler, på ett stabilt och lugnt sätt.

Jag kände mig trygg med Jonni från första stund och han redogjorde sakligt för vad jag kunde förvänta mig angående försäljningen och hur vi bäst skulle ro affären i land.

Han visade även i handling och engagemang ett intresse för att jag skulle göra en bra affär och gav mig dessutom värdefulla tips inför mitt framtida lägenhetsköp.

Jag kan varmt rekommendera Jonni! Läs mer
    2018-03-07 Jonni S svarar Vanja A
    Stort tack för dina varma ord. Väldigt roligt att få höra hur jag uppfattas, framförallt när det är positivt!

Stort lycka till framöver!
  • Yoshiko T
    Yoshiko T skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    När jag gick till visningen fick jag tillräcklig hjälp och ett pålitligt intryck direkt av Jonni. Om det var annnan mäklare skulle jag inte köpa bostaden!

En sak om jag kunde säga till, vore det alldeles bäst om han kunde tipsa mig om att säljaren behövde slänga möblerna för jag behövde köpa nya möblerna. Läs mer
    2018-03-07 Jonni S svarar Yoshiko T
    Tack för dina fina ord. Hoppas du ska trivas i din lägenhet!
  • Anton B
    Anton B skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag fick ett väldigt gott bemötande av Camilla. Alltid tillgänglig via telefon när jag hade frågor och funderingar. Läs mer
    2018-02-21 Camilla A svarar Anton B
    Tack Anton för ditt fina omdöme! Jag hoppas du trivs uppe på berget i din kanonlägenhet, och som jag tidigare sagt - tveka inte att höra av dig om du behöver! :) MVH Camilla
  • Balakumar P
    Balakumar P skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    She is really good at listening and explaining things.
    She delivered what she promised.
    She handled us politely and kindly.
    We would recommend her. Läs mer
    2018-02-21 Camilla A svarar Balakumar P
    Thank you Balakumar for your fine review, really appreciated! I hope you and your family are enjoying the house, and you are always welcome to contact me if you need my help in the future. Sincerely Camilla
  • Nuray A
    Nuray A skrev om Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Det bästa och trevligaste mäklare som jag har träffat. Jag kan rekommendera henne till de andra personer som tänker sälja sin bostad!

Ni kommer inte ångra er! Läs mer
    2018-02-21 Camilla A svarar Nuray A
    Tack Nuray för både förtroendet och omdömet! Uppskattar det verkligen. Är glad över att det blev en sådan lyckad affär i slutändan för alla parter. MVH Camilla

Vällingby Torg 31, 162 65 Vällingby