Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

Pajalagatan 19, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby, Hässelby och Spånga!

Vi har varit verksamma i Vällingby med omnejd sedan 1980-talet och genom åren har vi skapat oss en riktigt stark lokal förankring och vi kan verkligen både bostadsmarknaden här och området som sådant. Dessutom har vi koll på hela processen när det gäller bostadsaffärer, så vi kan svara på frågor och hjälpa till i alla skeden.

Den bästa servicen kan vi erbjuda om du kommer förbi vårt kontor och pratar med oss personligen. Du hittar oss vid biografen "Fontänen" i Vällingby centrum. Självklart kan du även kontakta oss via telefon eller mejl!

Läs vad 426 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby

• 2019-07-16

Uranzaya E skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tvåa i Råcksta på 2 125 000kr. Väldigt glada att ha mött en sån trevlig och driven mäklare som kunde ge chansen till vårt första boende! Läs mer
  • 2019-07-12

Henrik P skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde en brf-lgh. Fick lite mer än mäklaren trodde så jag är nöjd. Allt gick ok.
    Som tidigare erfarenheter av manliga mäklare får man sila en del av Smooth talk vilket är behövligt. Läs mer
  • 2019-07-12

Rshaa A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Hej jag har köpt en bostadrätt i vinst. jag har haft bra bemötande från mäklaren .Han var jättetrevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-07-11

Rshaa A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    jag köpte bostadrätt i vinsta. Det var bra bemötande och trevliga personal. Läs mer
  • 2019-07-11

Hannah O skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har precis köpt en 2:a, nyproduktion i Vällingby Parkstad.
    God bemötande och bra service av mäklaren Rawaz på svensk fastighetsförmedling. Jag fick snabb hjälp med mina frågor och hur jag ska gå tillväga osv. God kontakt genom sms samt telefonsamtal. Rekommenderar :) Läs mer
  • 2019-07-10

Safa A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Det var jättebra bemöttand. Väldigt fina personal. Vi har köpt ett lägenhet i vinsta. Läs mer
  • Dilan K

2019-07-10

Dilan K skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpte en bostad i Vällingby.
    Allt gick väldigt bra och smidigt, tack vare mäklaren Rawaz.
    Väldigt professionell person som bemötte en väldigt bra.
    10/10!! Läs mer
  • 2019-07-09

Ida P skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålde min lägenhet med hjälp av bästa Rawaz som var flexibel, snabb och proffsig. Han fick mig att känna mig trygg när jag gjorde en av mina livs största affärer Läs mer
  • 2019-07-08

Mariam M skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy är duktig. Vi fick alla information som vi behöver . Läs mer
  • 2019-07-01

Mikael M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Som köpare av vår första villa, var Henrik otroligt lugn och hjälpsam mot oss som spekulant. Henrik gav inte bara ett ärligt intryck, utan han är ärlig, lyhörd och engagerad. Han stressade inte igenom affären utan var tillmötesgående och mån om att samtliga inblandade parter var bekväma och nöjda i affärstransaktionen. Läs mer
  • Anders L

2019-06-30

Anders L skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bostadsrätt.

Mycket engagerad och ett ödmjukt bemötande jämfört med många andra.
    Man kände sig trygg under hela processen. Läs mer
  • 2019-06-27

Hans F skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mäklaren överträffade mina förväntningar avseende engagemang och hårt arbete. Läs mer
    2019-06-28 Henrik F svarar Hans F
    Tack så mycket Hasse, riktigt kul detta. Hoppas vi får göra affärer tillsammans i framtiden också! Mvh Henrik Fällman, tel: 070-877 83 81.
  • 2019-06-27

Sari L skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har sålt vår fristående villa i Backlura Hässelby.
    Henrik har lyssnat och tagit in våra argument , önskemål och förväntningar av försäljningen på ett proffesionellt sätt.
    Han har sedan agerat och genomfört försäljningen på ett föredömligt sätt vilket resulterat i att vi är till 100 % nöjda kunder.
    Tack Henrik för ett toppenjobb! Läs mer
    2019-06-28 Henrik F svarar Sari L
    Hej Sari och Thomas, stort tack för ett jättetrevligt samarbete. Det gör mig väldigt glad att höra att ni är nöjda. Stort lycka till med ert nya hus så ses vi förhoppningsvis igen någongång! Trevlig sommar. Mvh Henrik Fällman, tel: 070-877 83 81
  • Ann-Mari B

2019-06-26

Ann-Mari B skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har sålt 2 rok på 2,5 tr utan hiss. Träffade Behrang när han behövde en tändare för att tända ljus inför en fotografering i "min" port. Jag bad honom värdera min bostad och fattade tycke för hans arbetsmetoder. Han arbetade på ett annat sätt än vad "vanliga" mäklare gjort. Han har egna listor på köpare och vad de vill ha. Behrang hade privata visningar vilket visade sig passa mig perfekt. Han är mycket energisk vilket ledde till en snabb affär. Rekommenderar hon verkligen! Läs mer
  • 2019-06-24

Hanna B skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi är supernöjda med vår mäklare som hjälpte oss när vi köpte hus! Läs mer
    2019-06-26 Henrik F svarar Hanna B
    Stort tack Hanna! mvh Behrang Jamal
  • Elisabeth J

2019-06-22

Elisabeth J skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Då jag väldigt spontant ville sälja min bostadsrätt blev jag rekommenderad att låta Rasmus hjälpa mig med detta. Så oerhört tacksam för detta val. Fantastiskt bra bemötande, ärlig, rak och duktig. Enkel att ha kontakt med och jag var trygg i att hans bemötande mot spekulanter var proffessionelt och vänligt. Tacksam och oerhört nöjd med val av mäklare. Läs mer
  • 2019-06-11

Madeleine B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Tommy är en mäklare som känns mer som en vän. Har haft äran att samarbeta/anlita honom under flera försäljningar de senaste 10 åren. Han är påläst och vet vad marknaden efterfrågar. Jag kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsbyrå. Läs mer
  • 2019-06-04

Theodorus A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rawaz Abdullah did an excellent job for us. He informed well about the whole selling and biting procedure. He acted quick with both parties and he managed to arrange a meeting even for a Sunday evening. Very professional. We will certainly contact him for further help I future. Läs mer
  • 2019-06-04

Lena B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Proffsigt och mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • Niklas B

2019-06-04

Niklas B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi sålde vår lägenhet genom Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Rawaz Abdullah. Vi hade fantastisk service hela tiden. Vi fick tips och råd när vi letade hus, även om det var annan mäklare som sålde just de objekten. När vi sen valde att lägga ut vår lägenhet på Hemnet tog det mindre än en vecka innan den var såld till ett pris vi önskat. Kunde inte varit bättre./Niklas Läs mer
  • 2019-06-03

Ann-Sofi S skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag anlitade Jonni för att sälja vårt hem sedan 25 år - ett 50-talsradhus med trädgård. Jag vill varmt rekommendera Jonni - en seriös, skicklig och trevlig mäklare! Allt var bra genom hela processen! Läs mer
    2019-06-03 Jonni S svarar Ann-Sofi S
    Tack för ditt fina betyg! Mycket roligt att få hjälpa dig med försäljningen och de bästa som finns är nöjda kunder! Bra jobbat och tack för ett trevligt samarbete.

Jonni Svensson
    Jonni S gillar detta
  • 2019-06-03

ekram n skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    snabb
    pålitlig
    och svarar alltid på telefon
    rekommenders varmt Läs mer
  • 2019-06-01

Jonathan R skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rasmus Lund vår mäklare, var verkligen utmärkt genom hela processen då vi köpte vårt radhus. Jag ger honom mina största rekommendationer. Läs mer
    2019-06-03 Anders Ö svarar Jonathan R
    Tack för de fina orden Jonathan! Jag vet att ni kommer trivas fint i nya området. Vi hörs snart för tillträde :-)
    Rasmus
  • 2019-05-31

David B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bästa mäklaren
    Snabb o pålitlig Läs mer
  • 2019-05-31

Mohammad Y skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt ett lägenhet, personalen är hjälpsam och trevligt. Läs mer
  • Elisabeth J

2019-05-29

Elisabeth J skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Köpt ett parhus. Mäklaren var oerhört informativ och strukturerad. Trevlig och gav verkligen tid. Förväntningar på en mäklare är så klart att man känner sig trygg och säker vilket jag absolut gjorde. Även säljaren var väldigt nöjd med mäklaren och vi fick en fantastiskt fin affär pga honom. Läs mer
    2019-06-11 Tommy A svarar Elisabeth J
    Hej Elisabeth! Stort tack för alla fina ord. Du var mycket bra förberedd som köpare, var tydlig mot husägaren och visade stor respekt utan stress. Att du var ”lycklig att snart få flytta in” gladde både husägaren och mig som mäklare. Lycka till nu med lägenhetsförsäljningen! Trevlig sommar!
  • 2019-05-29

Erik Gustaf Samuel P skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har sålt lägenhet. Mäklaren har på ett sakligt och och
    Korrekt sätt genomfört försäljningen. Givet en bra information
    och besvarat besvarat eventuella frågor på ett rakt och enkelt
    sätt. Mina förväntningar på mäklarens genomförande av
    affären överenstämmer därför helt med mina förväntningar
    av en proffesionell mäklare. Läs mer
    2019-06-13 Henrik F svarar Erik Gustaf Samuel P
    Tack så mycket! Mvh Behrang Jamal
  • 2019-05-29

Lars-Håkan E skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Mycket goda egenskaper, trevligt bemötande, personlig, god lyssnare, förtroendeingivande, glimten i ögat. Skapar gott förhandlingsklimat. Är tillgänglig Läs mer
    2019-06-13 Henrik F svarar Lars-Håkan E
    Tack så mycket! Mvh Behrang Jamal
  • 2019-05-28

Ann S skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Rawaz på Sv FF har sålt en tvåa i Wellingeby. Allt har gått mycket bra. Mötena har varit upplysande och trevliga.
    Vi är mycket nöjda med hans och företagets arbete.
    Tack
    Ann och Christer Sjöström
    Sonja Frisk Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Ann S
    Tusen tack för den fina rekommendationen Ann, ett sant nöje att ha med er att göra! Vi ses och hörs igen
  • 2019-05-28

Christer S skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt en 2:a i Wellingeby genom Rawaz. Alltigenom har kontakterna och bemötandet varit på högsta nivå. Vi är mycket nöjda. Tack
    Ann o Christer Sjöström
    Sonja Frisk Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Christer S
    Hej på er! Tack för de fina orden. Känns mycket bra att ni känner er nöjda. Stort lycka till med nya boendet, vi ses framöver.
  • 2019-05-27

DIANE J skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi kan varmt rekommendera Tommy Andersson som mäklare. Tommy hjälpte oss sälja vår villa i maj 2018. Under förberedelserna av försäljningen var han väldigt noggrann kring allt från hur säljprocessen gick till och vad Svenskfastighetsbyrå kunde erbjuda oss till hur husbilderna togs och vilken information om huset som var viktigast. Han gav oss mycket goda råd om hur vi kunde göra huset mer tilltalande inför en visning samt att vi även anlitade en homestylingfirma som han rekommenderade. Vi anser att homestylingen hade en positiv påverkan på vårt slutpris. Hans professionalism och fingertoppskänsla för processen gjorde att vår husförsäljning gav ett lyckat resultat, särskilt med tanke på att marknaden hade hamnat i en väldig svacka när huset kom ut på marknaden. Från start till slut har Tommy inte lämnat något till slumpen och han har alltid varit hjälpsam och proaktiv. Det syns att han brinner för sitt yrke och hans långa erfarenhet i mäklarbranschen är mycket värdefull för både säljaren och köparen. Hälsningar från Svante & Diane Läs mer
    2019-06-11 Tommy A svarar DIANE J
    Hej Diane! Oj vilka fina ord! Det var ett nöje från början till slut att hjälpa dig och Svante med husförsäljningen! Kommer minnas samarbetet länge - ert engagemang med ”historieboken” och trädgårdsdokumentationen är bara några exempel på ert bidrag i teamworket! Tack igen, och trevlig sommar!
  • Dan Rodrigo B

2019-05-27

Dan Rodrigo B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Henrik!
    Till stor hjälp i mitt köp av bostadsrätt vid Hässelby Strand.
    En alltigenom proffsig mäklare, han är lyhörd för sina kunders särskillda behov. Har en förmåga att tänka, så att säga, utanför boxen för att hitta möjligheter under försäljningens alla stadier.
    Lika engagerad i säljarens som köparens behov och omständigheter.
    Lösningsorienterad till varje pris!!
    En fröjd att samarbeta med honom!
    En trygg och samlad mäklare.
    Tack Henrik Läs mer
    2019-05-31 Henrik F svarar Dan Rodrigo B
    Hej Dan! Stort tack för dina fina ord. Jag hoppas verkligen du kommer trivas bra i den fantastiska lägenheten och att du och din dotter får en härlig sommar! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • 2019-05-25

Kristian L skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Har precis sålt ett bostadsrättsradhus. Rasmus fick ta över affären mitt i processen och har gjort ett utmärkt arbete. Tillgänglig, lugn och med ett uppenbart intresse av att både köpare och säljare ska bli nöjda. Precis vad jag önskar hos en mäklare. Läs mer
    2019-05-27 Rasmus L svarar Kristian L
    Stort tack för de fina orden Kristian! Hoppas nu ni ska trivas på andra sidan stan, så är det bara att höra av dig om det skulle vara något. Hörs snart!
  • 2019-05-25

Fanny R skrev om Rasmus Lundh en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt en radhus och blev mycket väl bemötta utav Rasmus. Han gjorde köpet till en bra upplevelse Läs mer
    2019-05-27 Rasmus L svarar Fanny R
    Många tack Fanny, jag tror ni kommer passa perfekt in på er nya adress. Vi hörs snart!
    Rasmus
  • Tone Anita P

2019-05-18

Tone Anita P skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Såld parhus.
    Trevlig och professionellt bemötande
    Hjälpsam
    Tillgänglig Läs mer
    2019-06-11 Tommy A svarar Tone Anita P
    Hej Tone! Jag blev jätteglad för dina vänliga ord! Ha en skön sommar!
  • 2019-05-18

Jan A skrev om Jonni Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jonni Svensson har utfört sitt uppdrag på ett mycket proffsigt och effektivt sätt. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-05-18 Jonni S svarar Jan A
    Tack Janne för ett trevligt samarbete och ditt fina omdöme! Lycka till med lghköp så hörs vi! Hälsa där hemma!

Med vänlig hälsning
    Jonni S gillar detta
  • 2019-05-16

Mathilda U skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har köpt en 1:a på 26 kvm.
    Jag tycker att mäklaren har bemött mig bra, han var tydlig och hjälpsam då jag inte har så bra koll på hur allt går till då detta är mitt första lägenhetsköp.
    Kändes tryggt och bra att ha Henrik som mäklare då han förklarade allt tydligt och enkelt så jag känner mig säker i mitt köp.
    Jag har stött på många mäklare som inte varit hjälpsamma och framför allt oärliga. Men detta va inget som jag upplevde med Henrik!
    Tycker det känns väldigt bra att ha köpt en lägenhet med Henrik som mäklare. Läs mer
    2019-05-25 Henrik F svarar Mathilda U
    Tack Mathilda! Det var en väldigt fin RECO som jag tar till mig. Hoppas du kommer trivas superbra i din nya lägenhet! Mvh, Henrik Fällman
  • 2019-05-16

Aco G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jag har Köpt bostad
    Hon är kunnig och jag blev bemött av mäklaren på korrekt och bra sätt. Läs mer
    2019-05-29 Svensk Fastighetsförmedling Vällingby svarar Aco G
    Hej Aco,
    Stort tack för ditt omdöme! Vad roligt att du känner dig nöjd med mitt arbete hittills och jag ser väldigt mycket fram emot att få se hur ni gör i ordning ert hus framöver!
  • 2019-05-12

Linnea O skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Jättetrevlig och hjälpsam! Vi fick till en snabb affär utan några problem. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Linnea O
    Tusen tack för dina fina ord Linnea! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med bostadsköpet! Grattis till en jättefin lägenhet!
  • 2019-05-12

Christina S skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har sålt ett dödsbo - nyproducerad lägenhet.
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren.
    Han redogjorde för hur marknaden såg ut, och att han trodde iallafall att få upp priset genom att kunderna skulle buda mot varandra.
    Tyvärr drog sig ett par ur och paret som var intresserade höll fast vid sitt bud, vilket innebar en förlust för oss.
    Men försäljningen gick snabbt, så det var positivt. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Christina S
    Tack Christina för omdömet, vad roligt att ni är nöjda. Det har varit väldigt roligt att samarbeta. Vi ses och hörs snart igen. Allt gott!
  • Bo E

2019-05-12

Bo E skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har köpt en lägenhet och sålt vårt radhus. Sammanfattningsvis har allt fungerat alldeles utmärkt.
    Vi är mycket nöjda 100% med vår mäklare Anders Öberg.
    Tack för allt i våra båda affärer, Läs mer
    2019-05-13 Anders Ö svarar Bo E
    Hej Bo! Tack för den fina orden, blir väldigt glad över att höra att ni är så nöjda. Hälsa Gun så gott så ses vi framöver!
  • 2019-05-11

Ruth T skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    jag har sålt min Legnhet .jag fick häjlp av mäklaren. bemötande med mäklaren Rawaz Abdullah vär mycke bra och Tryggare tack så mycket för allt hälsningar RUTA TEWOLDE. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Ruth T
    Stort tack för ett fint omdöme och för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning, Rawaz
  • 2019-05-11

Behjat B skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Han är jätte trevligt och snäll och mycket hjälpsam . Jag känner mig mycket trygghet . Han gör allt som man blir nöjd . Jag ska rekommendera honom till mina kompisar . Önskar honom allt lycka . Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Behjat B
    Tackar Behjat - jätteglad för din rekommendation! Vad roligt att höra att du du är nöjd med hur allt gått till :-) Ha det fint, vi ses och hörs igen inför tillträdet
  • 2019-05-10

Jones S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Vi har varit otroligt nöjda med samarbetet med Henrik! Han lyckades utan problem med uppgiften att få vår fina lägenhet såld och mötte våra förväntningar mer än väl.
    Han har varit snabb i återkoppling, lyhörd för våra önskemål och alltid trevlig i alla samtal. Vi har hela tiden känt att han haft koll på läget! Läs mer
    2019-05-16 Henrik F svarar Jones S
    Hej Jones och tack för ett mycket trevligt samarbete och en fin rekommendation. Allt gott! Mvh Henrik Fällman
  • Behjat B

2019-05-10

Han är jätte trevligt och mycket snäll och hjälpsam . Man känner sig tryck hos honom och han förklarar mycket bra . Jag är så glad att han är min mäklare . Önskar honom all lycka . Mvh Betty Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Behjat B
  • 2019-05-10

Anita S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    vi har köpt en etagelägenhet. Henrik är mycket trevlig och proffersionel mäklare. Vi har fått ett fint bemötade och snabba svar på alla våra frågor Läs mer
    2019-05-16 Henrik F svarar Anita S
    Hej Anita och stort grattis till en jättefin lägenhet. Allt gott! Mvh Henrik Fällman
  • 2019-05-02

Bengt F skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Han ger ett bra intryck och är ärlig om än något över positiv ang hur enkelt och fort det skall gå. När det inte är så enkelt utan tar mer tid ger han inte upp utan har även en plan b och c vilket vi uppskattade. Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Bengt F
    Varmt tack för ert omdöme och trevliga samarbete. Det har varit ett nöje att få bistå er. Vi hörs och ses snart igen. Allt gott!
  • 2019-04-30

Selwa A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Super trevlig och duktig mäklare. Allt gick perfekt med Rawaz😁👍🏻👍🏻 Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Selwa A
    Stort tack för din feedback Selwa!
    Det var ett nöje att få hjälpa dig med både försäljning och köp :)
  • Amed A

2019-04-30

Amed A skrev om Rawaz Abdullah en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Bästa Rawaz! Underbar mäklare! Läs mer
    2019-05-28 Rawaz A svarar Amed A
    Tusen tack för fin rekommendation! Det var ett nöje att samarbeta och dessutom gick det snabbt och smidigt med bra resultat. Vi hörs igen inför tillträdet :-) Ha det fint!
  • 2019-04-27

Per Anders T skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby
    Sålt villa i Spånga. Blev bemött på ett mycket bra sätt. Mäklaren hade en mycket bra kunskap om vårt objekt och området. Han gav oss mycket bra guidning om hur marknaden är fn och vad vi kunde förvänta oss av försäljningen. Han var mycket duktig på att hitta en grupp av köpare som gillade vårt hus. Han verkar också ha skött kontakten med de tänkbara köparna på ett bra sätt. Sammanfattningsvis genomfördes affären på ett mycket proffsigt sätt. Läs mer
    2019-04-29 Anders Ö svarar Per Anders T
    Hej Per Anders! Tack för de fina orden. Känns mycket bra att ni känner er nöjda. Stort lycka till med nya boendet, vi ses framöver.

Pajalagatan 19, 162 65 Vällingby