Anders Öberg

Anders Öberg

Anders Öberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

Anders Öberg har varit registrerad mäklare sedan 1990-03. Anders Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.9. Anders Öberg har haft 21 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 62 Läs vad Anders Öberg

• sålde sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Hässelby Södra Villastad
    2021-06-07
    Anders var professionell, lyhörd och gav allt från början till slut vid försäljningen av vår villa.
    Trots mycket god respons på Hemnet uteblev bud på önskvärd nivå. Anders krigade ändå på för att nå dit - bearbetade spekulanter , var hela tiden tillgänglig. Extravisning tog Anders hand om med kort varsel, och landade till slut affären på ett sätt som samtliga - säljare, köparna, mäklare - är mycket nöjda med.
    Anders ingav stort förtroende och levde upp till alla våra förväntningar, jag kan varmt rekommendera honom!
    Stort tack för det fina omdömet, det betyder allt för mig. Riktigt glad över hur bra försäljningen blev, bra teamwork från start till mål helt enkelt. Ha en skön sommar, Anders Anders Öberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Grimsta
    2021-05-14
    Hej!

Vi hittade Anders Öberg på Svensk Fastighetsförmedlings webbsida då vi behövde hjälp att sälja vår bostadsrätt. Vi träffade så Anders ett halvt år innan försäljningen och valde honom efter att vi träffat några andra mäklare som vi kände inte förstod sig på vårt objekts potential. Men det gjorde verkligen Anders!

Prissättningen, känsla för vad som borde plockas bort av interiörer inför en visning, fotograferingen och ända in i mål var Anders oss till bästa hjälp utan att köra över oss. Vi fann en gediget erfaren mäklare som både driven, hungrig och kompetent.

Att Anders sedan också äger stor social kompetens med humor och en kvickhet i tanken...vad kan man mer önska sig? När de egenskaperna korresponderar med en lång erfarenhet i branchen - ja, då går det så här bra!

Anders hjälpte oss att hitta den rätta köparen som gensvarade med ett pris vi alla förstår är rätt. En ren och sann affär från början till slut.

Vi vet vem vi ska leta reda på nästa gång vi byter bostad. Det är en sak som är säker.

Vi vill bara rekommendera honom!!
    Hej Thommy och Anne! Stort tack för det fantastiskt fina omdömet ni tagit er tid att lämna. Nöjda kunder är min absolut största drivkraft. Det har varit en mycket trevlig "resa" ihop med er, och resultatet känns optimalt för er fina lägenhet. Grattis både till er och era köpare. Vi ses! /Anders Anders Öberg
    • Hässelby Södra Villastad
    2021-04-06
    Vi har sålt en villa.

Vi fick ett trevligt, avspänt bemötande med intresse och engagemang för vår situation.
    Vi fick tips på vad som är bra att göra och förbereda inför en kommande försäljning.
    Vi fick också tips på saker som kunde vara bra att åtgärda i huset innan försäljning.

Vi hade förväntningar på kunskaper och intresse för fastighetsmarknaden och fastigheter.
    Vi hade förväntningar att kunna föra resonemang om frågeställningar och få en trygg och positiv upplevelse.
    Vi hade en förväntan att bli ledsagad genom affären.
    Och dessa förväntningar infriades mer än väl.

Sammanfattningsvis har vi en mycket positiv upplevelse av Anders!
    Han har lotsat oss framåt i försäljningsprocessen, varit behjälplig och svarat på frågor, fört balanserade resonemang, varit otroligt ambitiös och visat ett stort engagemang som gjort att vi har känt oss trygga hela vägen .
    Hej Helene och Per-Ola! Jag vill verkligen tacka för att ni tagit er tiden att skriva ett så utförligt svar, och jag känner en stor tacksamhet över det mycket fina betyget, det värmer mitt mäklarhjärta. Det har varit mycket inspirerande och motiverande att få hjälpa er, och vi har tillsammans nått ett riktigt bra slutresultat. Vi håller kontakten. Mvh Anders Anders Öberg
    • Sundby
    2021-03-19
    Anders hjälpte oss med försäljningen av vår villa & gjorde ett riktigt bra jobb! Både vi som säljare och köparna var precis lika nöjda, essensen av rätt människa på rätt plats helt enkelt.
    Stort tack Mia och Bosse för er fina reco. Det gör mig väldigt glad att höra att ni är så nöjda. Tack för en riktigt trevlig och bra affär! Lycka till med husbygget. Vi hörs framöver! Anders Öberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Sundby
    2021-03-19
    Vi köpte ett hus som Anders var ansvarig mäklare för. Mitt intryck av Anders är att han är rak, ärlig och en genuin person vilket är egenskaper som gör honom rätt unik inom yrket. Han bryr sig både om sina klienter men även köpare. Grym!
    Stort tack för ert fina omdöme Magnus. Det betyder mycket för mig att ni är nöjda, och jag är glad för er skull att ni hittat ett jättefint hus som kommer passa er familj. Vi ses! Anders Öberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Vällingby Centrum
    2021-02-06
    Utmärkt tydlig för mig som köpare. Uppmärksam, förstående och benägen om att bistå med hjälp. Gjorde en stor affär enkel utan att något lämnades åt slumpen.
    Tack Joel för ditt fina omdöme! Riktigt roligt att höra att ni är så nöjda med köpprocessen. Anders Öberg
    • Vällingby Centrum
    2021-02-03
    Köpt/sålt lägenheter! Känns erfaren o vet vad han gör. Håller kontakt som han avtalat! Toppen!
    Tack Margaretha för de fina orden! Anders Öberg
    2020-11-28
    Köpt en villa i Kälvesta
    Bra bemött utav både Anders och hans mäklarassistent. Enkelt att få tag på Anders vilket uppskattas.
    Bra helhetsupplevelse!
    Tack Markus för din fina reco. Stort grattis till ert husköp! Anders Öberg
    2020-11-26
    Alltid snabb respons och trevligt bemötande
    Tack Anders för din fina reco! Vi hörs framöver/Anders Anders Öberg
  • Peter M
    2020-11-09
    Efter rekommendation så kontaktade vi Anders till försäljningen av vår villa i Kälvesta, han visade omgående ett stort och förtroendeingivande engagemang, stor erfarenhet om området, mycket goda råd inför fotograferingen och visningen, han har hela tiden varit trevlig och lättillgänglig. Det blev för oss en väldigt snabb och smidig försäljning där han under hela tiden höll oss informerade om läget. Vi rekommenderar honom varmt till alla er som letar efter en professionell mäklare.
    Hej Peter, stort tack för det fina omdömet. Jag blir genuint glad över att höra att ni är så nöjda. Att ni rekommenderar mig betyder jättemycket för mig. Ta hand om er. //Anders Anders Öberg