Anders Öberg
Registrerad mäklare sedan 1990-03-16
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-16
2019-08 - 2020-07

Läs vad 41 Läs vad Anders Öberg

• Alireza I sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-08-12

4:a
    Hässelby Villastad
    Anders Öberg har varit otroligt professionell genom hela processen och hela tiden säkerställt vårat bästa i samtliga dimensioner av försäljningen. Han har varit mycket kompetent, lojal, ärlig, och öppen samtidigt som han arbetat stenhårt för ett fantastiskt slutpris! Jag kan starkt rekommendera Anders Öberg!
    Lövkojsgränd 17 Hässelby villastad! Läs mer
    2020-08-12 Anders Ö svarar Alireza I
    Tack Alireza för din fantastiskt fina reco! Det gör mig genuint glad att höra att du är så nöjd med mitt arbete, och stort tack för den varma och starka rekommendationen!
  • Michael R köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-07-26

Stockholm
    Köpte en bostad. Allt gick smidigt och var nöjd med köpet. Läs mer
    2020-07-27 Anders Ö svarar Michael R
    Hej Michael, tack för det fina omdömet. Roligt att höra att ni är nöjda med ert köp.
  • Fredrik J sålde sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-07-23

Kälvesta
    Vi fick ett bra stöd av Anders under hela säljprocessen. Från vad vi behövde fixa inför försäljningen och hela vägen till avslut. Anders erfarenhet gav oss bra och tryggt stöd vid alla eventualiteter och beslut vi ställdes inför under säljprocessen.
    Trots Coronaproblematiken så sålde vi mycket snabbare (på en förhandsvisning) och till ett pris vi inte en vågat drömma om.
    Kan inget annat än rekommendera Anders som mäklare. Läs mer
    2020-07-23 Anders Ö svarar Fredrik J
    Tack Fredrik, vad glad jag blir att du är så nöjd. Din rekommendation betyder mycket för mig.
  • Cecilia W sålde sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-07-22

Kälvesta
    Vi har anlitat Anders för att sälja vårt kedjehus. Vi är väldigt nöjda med allt stöd vi fått inför och under försäljningen. Det kändes osäkert att sälja mitt under pandemin, men Anders har väglett oss hela vägen, varit tillgänglig trots semestertider och känts personligt engagerad i försäljningen. Att vi dessutom såldetill ett pris som överträffade alla förväntningar var pricken över i. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-07-23 Anders Ö svarar Cecilia W
    Tack Cecilia för den otroligt fina Recon! Det har varit ett sant nöje att samarbeta med er, teamwork på högsta nivå. Ha en fortsatt skön sommar så hörs vi inför tillträde och annat.
    Anders
  • Lovisa Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-07-15

Hässelby Villastad
    Snabb på att svara på mail och flexibel mäklarbyrå. Läs mer
    2020-07-16 Anders Ö svarar Lovisa Ö
    Tack Lovisa för din fina Reco. Ha en skön sommar!
  • Emma J köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-07-14

Hässelby Norra Villastad
    Vi köpte vår första bostad, en nyproducerad bostadsrätt i Hässelby. Anders besvarade alla våra frågor som dök upp under processen. Vi kändes oss väldigt trygga! Läs mer
    2020-07-15 Anders Ö svarar Emma J
    Tack Emma för er fina Reco! Härligt att höra att ni känner er trygga med ert köp. Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i nya lägenheten.
  • Robin R köpte sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-07-04

Hässelby Södra Villastad
    Köpt villa av Anders Öberg. Fantastisk service och mycket trevlig. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-07-04 Anders Ö svarar Robin R
    Tack Robin för det fina omdömet. Det gör mig riktigt glad att höra att ni är nöjda med servicen. Villan kommer passa er perfekt, och jag ser fram emot att få se förvandlingen framöver. Ha en riktigt fin sommar så ses vi!
  • Hannu M köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-06-16

Stockholm
    Köpte en bostadsrätt.
    Efter kontakt så fick vi visning dan efter - jättebra.
    Han var trevlig, förklarande, svar på frågor.
    Att han skulle gå igenom lägenheten och visa detaljer. Han förklarade allt kanon.
    Kändes bra att gå därifrån och tänkta över köpet. Kom överens danefter om datum för kontraktskrivning.
    Tack Läs mer
    2020-06-16 Anders Ö svarar Hannu M
    Tack Hannu för din fina Reco. Blir alltid lika glad att höra att mina kunder är nöjda. Grattis till en jättefin lägenhet. Vi ses till inflyttningen i augusti, ha en riktigt skön sommar!
  • Birger K sålde sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-06-12

Hässelby Södra
    Sålt min döde Fars hus och lägenhet.
    Anders har varit mycket tillmötesgående och försökt vara behjälplig.
    Vi får den hjälp som vi behöver i en svår situation.
    Jättenöjda. Läs mer
    2020-06-13 Anders Ö svarar Birger K
    Stort tack Bengt för att du tog dig tid att skriva denna fina reco, jag uppskattar det väldigt mycket. Vi ses framöver!
  • Ola L köpte sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-06-10

Hässelby Södra
    Vi har köpt ett hus av Anders Öberg och tillträder huset om tre månader. Vårt intryck av Anders är mycket gott och vi uppfattar honom som seriös, kompetent och trevlig. Anders har levt upp till alla våra förväntningar innan tillträdet, och vi hoppas att vårt intryck består även efter tillträdet... Läs mer
    2020-06-11 Anders Ö svarar Ola L
    Tack Ola för din fina reco! Det gör mig glad att höra att er upplevelse är så bra. Jag ska göra allt jag kan för att ni ska vara nöjda hela vägen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

Henrik Fällman