Camilla Alfredsson

Camilla Alfredsson

Camilla Alfredsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

Camilla Alfredsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Camilla Alfredsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 111 omdömen med ett betyg på 4.9. Camilla Alfredsson har haft 27 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 111 Läs vad Camilla Alfredsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Proffsig mäklare.
    Tillmötesgående och trevlig.
    Snabba svar och lösningsfokuserad.
    Tack Kristina för omdömet - och igen, stort grattis till ett fantastiskt radhus! Kändes som ditt från första stund! Hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-06-28
    Bästa mäklaren vi har haft. Lika engagerad från dag ett och till försäljningens slut. Rekommenderar varmt.
    Tack Camilla
    Tack Merima för både förtroendet och det fina omdömet. Uppskattas verkligen! Ett lyckat samarbete från start. Vi hörs vidare snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • Paul Philip A
    2021-06-28
    Extremt målinriktad, engagerad, hårt arbetande och lätt att nå dygnet runt, alla dagar. Förstod verkligen vår situation och våra önskemål. Bra hantering av förväntningar, strategiskt förhållningssätt till marknaden, både på makro och mikronivån. Mycket glad, trevlig och kunnig.
    Stort tack Paul för det fina omdömet och för vårt lyckade samarbete. Vill även passa på att igen tacka för förtroendet. Hörs snart! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Vällingby Råcksta
    2021-06-01
    Köpte ett hus via mäklaren. Mäklaren gav ett bra och trevligt intryck vid visning och var väl insatt kring all information om huset och dess tidigare ägare. Vid kontraktsskrivning gick mäklaren igenom objektet på ett strukturerat sätt och det hela gick väldigt smidigt.
    Tack Hampus för omdömet! Stort grattis igen till ert köp, ett underbart hus! Hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-05-31
    Köpte ett radhus som Camilla var mäklare för.
    Väldigt nöjd över att C gjorde så att det blev en snabb affär!
    Stort grattis igen, och tack för omdömet! Uppskattas! Radhuset var ert från första stund, glad över att kunna få hjälpa till i en lyckad försäljning för alla parter! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Vällingby Råcksta
    2021-05-31
    Vi anlitade Camilla redan innan vi var säkra på om vi verkligen skulle sälja men för att ha allt klart om vi plötsligt skulle hitta vad vi så smått letade efter.

Camilla erbjöd direkt att även vara bollplank om/när vi eventuellt hittade ett objekt vi var intresserade av. Detta var något som vi verkligen uppskattade och visade sig vara ett stort mervärde.

Camilla är en väldigt duktig mäklare med stort engagemang. Hon är proffsig, kunnig, tydlig, snabb och väldigt sympatisk. Vi fick direkt ett stort förtroende för Camilla och var väldigt nöjda med hur hon utförde sitt uppdrag. Våra varmaste rekommendationer!
    Stort tack för det fina omdömet, uppskattas verkligen! Är så himla glad för er skull, ett lyckat köp och en lyckad försäljning! Vill även tacka för förtroendet. Hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-05-31
    Camilla var mycket professionell, lugn och hjälpsam under hela försäljningsprocessen. En jättebra och trevlig mäklare som vi varmt kan rekommendera!
    Tack Anna för både förtroendet och omdömet. Uppskattas! Ett smidigt samarbetet. Stort grattis igen till en lyckad försäljning! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-05-24
    Professionell, tillmötesgående, trevlig och snabb. Mycket inkännande och mån om att det ska bli så bra som möjligt för både köpare och säljare. Kan varmt rekommendera Camilla!
    Stort tack Viktor för omdömet - och åter igen stort grattis till ert köp! Huset kändes helt rätt för er familj och jag är övertygad om att ni kommer trivas så himla bra! Vi hörs vidare snart igen. Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Kista
    2021-05-04
    Jag har köpt lägenhet med hjälp av Camila.Hon gjorde tryggt ,verkligen professionellt intryck och var tydlig, flexibel .Jag är jättenöjda med hennes arbete
    Tack
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet! Och stort grattis igen till er nya fina terrass-trea! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Vällingby
    2021-05-04
    Camilla agerade snabbt och professionellt vid försäljning av vår lägenhet. Snabb återkoppling under hela processen. Tack vare hennes stora spekulantregister sålde vi lägenheten på rekordtid och innan visning. Dessutom till ett mycket bra pris.
    Stort tack för förtroendet! Är så himla glad för din och din fina familjs skull - mot nya äventyr för er del! Vill även tacka för omdömet ovan - uppskattas verkligen. TACK. Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson