Läs vad 88 Läs vad Camilla Alfredsson

• 2020-12-15
    Jag var nervös inför min lägenhetsförsäljning men Camilla fick mig att känna trygghet genom hennes kunskap och trevliga bemötande.
    Elenor B
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • Vällingby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Tack Elenor för förtroendet och det fina omdömet. Ska bli otroligt spännande att höra om dina flyttplaner! God jul och gott nytt år så hörs vi snart igen, Med vänliga hälsningar Camilla

• 2020-11-28
    Camilla var trevlig och hjälpsam under hela processen med vårt radhusköp. Hon förklarade alla steg tydligt och såg till att vi förstod, då det var vårt första köp. Rekommenderar Camilla varmt till andra!
    James F
    • Kista
    köpte sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Tack James, är så himla glad för er skull! Ni kommer trivas så bra i ert nya radhus. Jag finns kvar här, så tveka inte att höra av er om ni behöver min hjälp och/eller har frågor/funderingar över det sista stegen. Njut av julen som närmar sig, så hörs vi snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla

Vi har sålt ett parhus.
    Artig, kreativ, positiv, saklig, kunnig, professionell och fantastisk person att samarbeta med.
    Förväntningarna vid en så stor händelse som att sälja sitt hus stämde på alla sätt. Det blev som vi ville och hela processen var mycket lyckad och gick på ett väldigt smidigt sätt.
    Det var helt enkelt en fantastik rolig affär.
    Leena V
    • Kista
    sålde sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Stort tack Leena för både förtroendet och det fina omdömet. Värmer verkligen! Hela försäljningen tycker jag gick smidigt tack vare vårt fina samarbete .Ta hand om er så hörs vi snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla

• 2020-11-28
    Vi anlitade först Camilla för att få en värdering av vårt fina parhus i Kista. Detta första möte skapade direkt ett mycket stort förtroende för Camilla och hennes yrkesutövning.
    Sedan blev det fotografering av en mycket professionell fotograf som Camilla samarbetar med. Därefter första visning 22/11 och en andra visning 23/11. På onsdag 25/11 skrevs kontrakt med de nya ägarna av vårt fina parhus.
    Vi har känt oss mycket trygga med Camilla under hela processen.
    Camilla är alltid påläst, glad och mycket trevlig samt att hon verkligen kan sitt yrke.
    Kurt N
    • Kista
    Stort tack Kurt för det otroligt fina omdömet, det uppskattas verkligen! Tycker vårt samarbete gick oerhört smidigt med en god kommunikation hela vägen. Vi hörs snart igen för det sista. Fram tills dess önskar jag er en riktigt god jul! Med vänlig hälsning, Camilla

• 2020-10-23
    Hej,
    Hon gav som en mycket enkel och tydlig instruktion.
    Och hon var väldigt snäll, smart person och mycket hjälpsam.
    MVH
    Alaa Kareem
    Alaa K
    Alaa K
    • Hässelby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Tack Alaa, så glad över att du och din familj fick möjligheten att köpa denna fina lägenhet! Vi hörs vidare snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla

• 2020-10-23
    Sålde lägenhet med hjälp av Camilla. Väldigt bra mäklare! Professionell, kunnig, serviceinriktad och allt gick så snabbt och smidigt! Kan varmt rekommendera Camilla.
    Maria S
    • Hässelby
    Tack Maria för det otroligt fina omdömet! Är så glad för er skull, och för köparens skull att allt löste sig så fint, och smidigt. Tack för gott samarbete så här långt, och för förtroendet! Hörs snart igen Med vänlig hälsning, Camilla

• 2020-10-21
    Snabb mäklare, ordning och reda, genomgående proffsig hantering av vår försäljning. Kan starkt rekommendera Camilla
    Uwe S
    • Hässelby
    Tack Uwe! Tycker allt fungerade över förväntan - stort tack för förtroendet och det fina omdömet. Med vänlig hälsning, Camilla

• 2020-10-19
    Har sålt en lägenhet i Hässelby, Stockholm. Mäklarkontakter på Svensk Fast i Jönköping rekommenderade Camilla. Av henne har vi fått professionellt bemötande från första stund. Camilla ingav förtroende och visade på stort engagemang. Hon gav tydlig information och rimliga förväntningar. Camilla har överträffat mina förväntningar!
    (Jag kan tillägga att mina vuxna barn har köpt eller sålt 7 bostäder de senaste 7 åren, så jag har haft många mäklarkontakter, och mycket att jämföra med.)
    Britta E
    • Hässelby Strand
    Stort tack för det fina omdömet, uppskattas verkligen Britta. Är så otroligt glad över förtroendet och tycker vårt samarbetet genom hela försäljningen gått otroligt bra. Ta hand om dig, så hörs vi vidare inför det slutliga snart. Med vänlig hälsning, Camilla

• 2020-10-16
    Camilla har sålt en 4:a-rummare i Hässelby för vår pappas dödsbos räkning. Det har inte varit helt okomplicerat, då det var 15 delägare i dödsboet. Camilla har löst alla problem och varit en fantastisk hjälp, så att allt löser sig på bästa sätt. Bemötandet har varit både professionellt och personligt. Vi är så nöjda och tacksamma för hennes insats! Det kunde inte ha varit bättre! Priset blev också inom det spann som hon sa att vi kunde förvänta oss, så helhetsupplevelse är högsta betyg!
    Anna K
    • Hässelby Strand
    Tack Anna för det otroligt fina betyget, uppskattas verkligen. Har uppskattat vårt samarbete från dag 1. Nu ror vi sista biten i hamn. Njut av denna fredag, och verkligen bra jobbat med alla 208 underskrifter! Ta hand om dig (och ryggen) så hörs vi snart igen. Med vänlig hälsning, Camilla

• 2020-10-15
    Sålt min mammas lägenhet (dödsbo).
    Min syster har haft den mesta kontakten då större delen sköts via fullmakt. Bra information levererats genom Mail & sms. I det stora hela bra upplevelse men hade gärna önskat lite mera proaktivitet gällande hur vi skulle gå vidare då det inte kom så många på visningarna. Slutade med att vi själva kom med en lösning som en kund nappade på.
    Malin N
    • 3:a
    • 78.5 m²
    • Vällingby
    Tack Malin för förtroendet att sälja er mammas fina lägenhet. Det är alltid en speciell situation när den främsta kontakten sker per skrift. Jag strävar dock alltid efter att alla ska känna sig tydligt informerade om nästa steg. Tar till mig att det kanske inte räckte hela vägen fram denna gång. Ta hand om dig och tack igen för förtroendet. Med vänlig hälsning, Camilla

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte