Camilla Alfredsson

Camilla Alfredsson

Camilla Alfredsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga

Camilla Alfredsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Camilla Alfredsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 155 omdömen med ett betyg på 4.9. Camilla Alfredsson har haft 34 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 155 Läs vad Camilla Alfredsson

• sålde sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    2022-07-19 Verifierad kund
    Otroligt fint engagemang av Camilla. Har verkligen gjort det lilla extra.
    Stort tack Gustav! Både för förtroendet och ovan omdöme, uppskattas verkligen! TACK. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    2022-07-17 Verifierad kund
    Camilla var otroligt hjälpsam och tillmötesgående under hela vår process vid husköp. Hon svarade snabbt och utförligt på våra frågor oavsett när vi skrev. Vi kände oss sedda och trygga hela vägen.
    Stort grattis igen till ert första hus! Ett underbart sådant dessutom! Och stort tack för det fina omdömet ovan, uppskattas verkligen! Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2022-07-17 Verifierad kund
    Camilla har från dag 1 visat en professionell men ändå personlig sida av sig själv. Hon har snappat upp våra tankar och önskemål och verkligen hållt sig till dem. Hon har även vågat komma med egna förslag och synpunkter, trots att jag är ganska bestämd av mig 😅
    Trots lång säljprocess, drygt 1 år, har Camilla varit aktiv och informerande.
    När det verkligen blev dags för försäljning så har Camilla visat att hon har erfarenhet och kunskap.
    Hon har bokstavligen arbetat dag och natt samt på sin semester för att få vårt hus sålt!
    Camilla känns genuin, inte någon som "pratar upp" ett hus, utan varit ärlig mot köparna vilket känts väldigt bra för oss säljare.
    Vi sålde vårt hus innan vi skulle haft öppen visning ska tilläggas.
    Vi kan varmt rekommendera Camilla som mäklare, både vid försäljning, men också vid köp!!
    Stort tack för förtroendet och stort tack för ovan omdöme- det uppskattas verkligen! Är så himla glad för er skull och ert nästa kapitel framåt. Stort grattis igen till en lyckad försäljning och tack till er för ett fantastiskt samarbete! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Kälvesta
    2022-07-09 Verifierad kund
    Camilla är otroligt professionell, ambitiös, rak och ärlig. Camilla har helt klart levt upp till de förväntningarna som vi hade inför vår försäljning och har utfört sitt uppdrag exemplariskt! Vi är mer än nöjda med Camilla som mäklare och kan varmt rekommendera henne!
    Stort, stort tack Magnus! Är så himla glad för er skull, vilken lyckad försäljning! Vill även passa på att tacka för förtroendet. Hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2022-06-22 Verifierad kund
    Camilla bemötte oss med ett leende. Jag kände mig välkommen, vilket är väldigt viktigt för mig när jag gick på öppet hus.
    Under budgivningen var Camilla jätte hjälpsam. Hon var i kontakt hela tiden samt ringde upp och dubbelkollade.
    När jag sa mitt sista bud var hon snäll och förklarade min situation till säljaren. Det uppskattade jag jättemycket.
    Stort tack för det fina omdömet ovan - uppskattas verkligen! Och igen - Stort grattis till din första bostadsaffär! Är övertygad om att du kommer trivas så himla bra. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2022-06-21 Verifierad kund
    Då det är min syster som haft all kontakt med Camilla, så har jag bara info ifrån min systers återkoppling. Men, vi har varit nöjda med vår kontakt med Camilla
    Stort tack Lars för omdömet ovan, uppskattas verkligen! Tycker som du skriver ovan att all kontakt och dialog gått väldigt bra, och ni tog kloka beslut längs vägen. Vi hörs löpande framåt - vi håller er uppdaterade. Njut av sommaren och underbara Gotland! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2022-06-20 Verifierad kund
    Trevligt bemött, professionell i sitt agerande. Tydlig och bra på att informera och höra av sig under processens gång. Driven att få saker gjorda utan att pusha för hårt.
    Rekommenderas varmt
    Stort tack Gunilla för förtroendet. I en snårig marknad gäller det att ta kloka beslut vilket ni verkligen gjorde. Bra jobbat! Även stort tack för det fina omdömet ovan. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • Maria P
    • Hässelby Norra Villastad
    2022-06-09 Verifierad kund
    Bra bemötande och återkoppling. Fantastiska bilder. Upplever att vi inte riktigt fick ut objektet på hemnet i tid och inte riktigt fick rätt råd gällande visningsdatum och så.
    Hej Maria! Juni är en svår tid med mycket röda dagar, tar naturligtvis till mig ovan, tar alltid tillfället att lära mig något. Jag önskar hela familjen stort lycka till framåt i er nya kommun. Vi hörs snart igen. Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Hässelby Norra Villastad
    2022-06-07 Verifierad kund
    Jag tycker hon var riktigt trevligt samt vi blev bemött på ett väldigt proportionellt och bra sätt. Hon levde upp riktigt bra på alla förväntningarna och som helhet på upplevelse så var det mer en godkänd.
    Grattis igen till dig och din fina familj! Även stort tack för omdömet ovan, uppskattas! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Hässelby Södra Villastad
    2022-05-21 Verifierad kund
    Tusen tack Camilla för all hjälp med köpet av huset, jätte trevlig, hjälpsam och professionell.
    Stort grattis igen! Kändes som en perfect match, ni och huset :) Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson