Elin Ekedahl

Elin Ekedahl är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

Elin Ekedahl har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Elin Ekedahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Elin Ekedahl har haft 3 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-02

Läs vad 4 Läs vad Elin Ekedahl

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ekedahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • 2:a
    • 47.0 m²
    • Vällingby Råcksta
    2021-03-04
    Vi sålde vår bostadsrätt med Elin Ekedahl och det blev en mycket bra försäljning. Elin agerade snabbt, vilket vi behövde, men var ändå lugn och metodisk. Vi hade en bra dialog och Elin höll oss informerade under hela försäljningen. Det hela avslutades med en trevlig träff med köparna på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Vällingby.
    Vi är mycket nöjda både med vår försäljning och med Elin som mäklare, vi kan verkligen rekommendera henne.
    Hej Anette, stort tack för det fina omdömet! Det värmer verkligen! Det har varit ett nöje att få samarbete med dig och Rebecka. Hoppas hon kommer trivas i sin nya lägenhet i Sundbyberg! Ha det bra så hörs vi snart igen. Vänligen Elin Ekedahl

• 2021-03-02
    Jag köpte en bostad på vittangigatan 5 Vällingby.

Det var min första köp och Elin var jätte hjälpsam. Hon gav bra information och var tydlig.

Otroligt nöjd med Elin som mäklare. Rekommenderar henne starkt!
    Tack så mycket Saad för de fina orden och återigen ett stort grattis till en fantastisk lägenhet! Med vänliga hälsningar, Elin Ekedahl

• 1:a
    • 32.0 m²
    • Stockholm
    2021-02-22
    Jag sålde min bostad på almbygatan.
    Otroligt nöjd med Elin som mäklare. Rekommenderar henne starkt.
    Tack Sousen för de värmande orden. Det var en fröjd att få jobba med dig! Med Vänliga Hälsningar, Elin Ekedahl

Elin Ekedahl

• köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ekedahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • 1:a
    • 32.0 m²
    • Stockholm
    2021-02-21
    Köpte,
    Hon har varit jätte professionell och trevligt. Lätt att kommunicera med Elin
    Tack Lena för det fina omdömet. Återigen ett stort grattis till en fantastisk bostad! Med Vänliga Hälsningar, Elin Ekedahl,