Elin Ekedahl

Elin Ekedahl

Elin Ekedahl är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

Elin Ekedahl har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Elin Ekedahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Ekedahl har haft 41 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-09

Läs vad 44 Läs vad Elin Ekedahl

• köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ekedahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-10-01
    👍allting gick bra,.Trevlig och.snäll.mäklare
    Tack Hassan för ditt omdöme! Jag verkligen att du kommer trivas i lägenheten. Ha en fin dag! Vänliga Hälsningar, Elin Ekedahl Elin Ekedahl
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ekedahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Råcksta
    2021-09-25
    Trevligt bemötande och stor vilja att snabbt besvara våra frågor. Verkar kunnig inom sitt yrke och mån om att göra sitt bästa för oss som kunder.
    Sammanfattningsvis motsvarar hon de krav vi ställer på en mäklare som är införstådd med att en försäljning av lägenhet är en stor och viktig händelse för oss.
    Tack för ert fina omdöme och återigen tack för förtroendet att få sälja er fina bostad! Jag hoppas verkligen ni kommer tycka om er nästa lägenhet lika mycket som denna. Ha en fin dag! Vänliga Hälsningar Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    • Vällingby Centrum
    2021-09-12
    She is very professional and really helpful.
    Thank you Bedini, I hope you and your family are gonna love it in your new apartment! Regards, Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    2021-09-12
    Elin har haft ett glatt och trevligt bemötande under hela tiden och har varit lätttillgänglig och tydlig med vad som skett under hela processen.
    Tack för ert förtroende, omdöme och ett trevlig samarbete trots att det skett på distans! Är alltid lite svårare att göra affärer på distans när man inte kan träffa varandra men är glad att det gick bra hela vägen. Ha en fin dag! Vänliga Hälsningar Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    • Grimsta
    2021-09-09
    Kunnig vänlig sympatisk proffessionell
    Tack för ditt omdöme Anne, jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! Mvh Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    • Grimsta
    2021-09-08
    Elin har skött hela affären utmärkt, från start till slut. Det vi som säljare upplevde var det bästa har varit den ständiga uppdateringen i varje steg. Elin rekommenderas starkt!
    Tack Hassan och Samia för ert fina omdöme! Varit ett riktigt trevlig samarbete. Hoppas att ni och barnen kommer hitta ert nästa drömboende. Allt gott! Mvh Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    • Akalla
    2021-09-05
    Fantastisk mäklare som jag varmt kan rekommendera.
    Trevligt bemötande, professionell, seriös, sympatisk, återkopplande, noggrann. Hon har skött vår försäljning på ett strålande sätt.
    Tack Singh för ditt värmande omdöme! Har varit ett trevlig samarbete från början. Nu hoppas jag att ni kommer älska ert nya boende! Mvh Elin Elin Ekedahl
    • Vällingby
    2021-08-28
    Elin har varit en fantastisk mäklaren mot oss sedan vi mötas henne. Hon är hjälpsamma och bra att förklara till oss alla vi skulle vet vid köp av bostad.
    Tack Job och Jessica för ert fina omdöme! Lägenheten kändes som er från första början och jag är säkra att ni kommer trivas där. Mvh Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    2021-08-22
    Elin är kunnig i sitt område. Lyhörd på det som förmedlas samt ödmjuk som person.
    Tack Paul för ditt fina omdöme, har varit ett bra och trevlig samarbete från början! Mvh Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    2021-08-20
    - Väldigt fint bemött.
    - Trevligt, professionellt
    - Mäklaren var väldigt noga, gick genom ordentligt noga paragrafer och förklarade allting noga.
    - Super.
    Tack Farid för omdömet och förtroendet. Stort grattis igen till er, tror ni kommer trivas där riktigt bra! Vi ses snart igen! Med Vänliga hälsningar Elin Ekedahl Elin Ekedahl