Henrik Fällman

Henrik Fällman

Henrik Fällman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

Henrik Fällman har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Henrik Fällman har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 115 omdömen med ett betyg på 4.9. Henrik Fällman har haft 15 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med jobbet är att få hjälpa människor med deras bostadsaffärer och att nå bäst betalt i slutändan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en hårt arbetande och mycket engagerad mäklare. Jag sätter alltid kundens behov i fokus och ser kommunikationen som A och O för ett framgångsrikt slutresultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt driven, engagerad och ödmjuk mäklare.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 115 Läs vad Henrik Fällman

• sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Hässelby Villastad
    2021-06-20
    Henrik är en toppen mäklare!
    Vi har haft honom vid tre försäljningar, kan varmt rekommendera Henrik!
    Hej Nina! Stort tack för omdömet och till en bra försäljning! Ha en fin sommar så ses vi till tillträdet! Mvh, Henrik Fällman Henrik Fällman
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-06-17
    Super proffs! Rekommenderar Henrik varmt, en hyvens kille med järn koll
    Stort tack Tommy! Ett nöje att samarbeta med dig! Vi hörs och ses på tillträdet! /Henrik Fällman Henrik Fällman
    • Råcksta
    2021-05-25
    När vi skulle sälja vår lägenhet så kontaktade vi Henrik Fällman eftersom vi har tidigare mycket positiva erfarenheter från Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby och hade fått Henrik rekommenderad av våra vänner. Vi tycker att Henrik har ett både professionellt och trevligt bemötande och vi kände oss trygga under hela affären. Vi är mycket nöjda med Henrik och kan rekommendera andra att anlita honom.
    Tack så mycket Anette! Vi ses på tillträdet igen /Henrik Henrik Fällman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-04-19
    Köp av lägenhet
    Tydlig och bra återkopplingar under hela budgivningsprocessen.
    Proffesionellt bemötande med alla papper i ordning när vi skulle skriva köpekontrakt.
    Vi vick ställa alla frågor vi ville och Henrik tog sig tid att svara.
    Ska vi sälja i framtiden skulle det kännas tryggt att anlita Henrik.
    Tack för ditt omdöme, gör mig glad att ni hade en positiv upplevelse av ert köp. Vi ses på tillträdet igen! Mvh, Henrik Henrik Fällman
    2021-04-19
    Henrik hjälpte mig att sälja min lägenhet i Vällingby.
    Han var hela tiden tillgänglig och ställde upp med allt jag behövde hjälp med.

Det gick smidigare än jag förväntat mig och jag skulle absolut rekommendera Henrik till andra som ska sälja sin lägenhet.
    Stort tack Martin! Det var ett nöje att arbeta med dig! /Henrik Henrik Fällman
    2021-04-09
    Ödmjuk mäklare med stort engagemang!
    Tack Pernilla! Glad att du hittat nytt boende. Jag tror du kommer trivas kanon där! Vi ses till sommaren igen. /Henrik Henrik Fällman
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Hässelby Södra Villastad
    2021-02-24
    Mycket professionellt och lyhört genomfört försäljningsuppdrag - 100% nöjd!
    Stort tack Pär och ett kanonfint samarbete från start till mål! Grattis till försäljningen och till ditt köp! Vi ses på tillträdet! Mvh Henrik Fällman Henrik Fällman
    2021-02-12
    Nyss köpt vår drömlägenhet vid Hässelby strand. Uppfattade Henrik som väldigt kunnig, hjälpsam och tillmötesgående. De svar han inte direkt hade, tog han reda på, och det snabbt. Fick förtroende för honom från start vilkes stärktes utmed processen. Skulle definitivt rekommendera honom om någon stod i begrepp att sälja :)
    Stort tack Hanna för ditt fina omdöme och återigen ett stort grattis till en fantastisk lägenhet! Mvh Henrik Fällman Henrik Fällman
    2021-02-12
    Vänlig och skärpt och hederlig och uppriktig.
    Tack för de värmande orden och grattis till en toppefin lägenhet! /Henrik Henrik Fällman
    2021-02-08
    Henrik Fällman har återigen haft uppdrag att sälja en lägenhet åt vår Brf Tornkammaren 1. Han har som vanligt utfört uppdraget på ett utmärkt sätt. Vi är mycket nöjda med hans trevliga bemötande och att han alltid är tillgänglig.
    Jag får tacka för ett alltid lika trevligt samarbete med Hässelbys bästa förening! Mvh Henrik Fällman, Svensk Fastighetsförmedling Henrik Fällman