Läs vad 104 Läs vad Henrik Fällman

• 2020-11-29
    Henrik är mycket duktig och engagerad. Vi sålde vårt hus tyckte att processen var väldigt smidig och professionell.
    Tackar för omdömet! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman

• 2020-11-19
    Sålde mitt kedjehus och fick mycket hjälp av mäklaren med olika kontakter och samordning av dessa. Det var till stor hjälp då jag numer bor på annan ort. Både husets slutpris och servicen var mycket bättre än förväntat.
    Kan varmt rekommendera Henrik Fällman
    Dagny L
    • 112.0 m²
    • Vinsta
    sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Tack så mycket för din reco! Mvh, Henrik Fällman

• 2020-11-18
    Henrik hjälpte oss att sälja vår lägenhet med ett resultat som vi är supernöjda med. Under hela processen har Henrik varit tydlig, trevlig och tillmötesgående. Finns inget att klaga på här, vi är supernöjda med båda processen och resultatet. Kan varmt rekommendera Henrik!
    Adam J
    Adam J
    • 60.0 m²
    • Vällingby Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Tack Adam! Ett supertrevligt samarbete från start till mål! Glad för er skull med både lyckad försäljning och köp genom Svensk Fastighetsförmedling. Vi ses på tillträdet! Mvh, Henrik Fällman

• 2020-11-18
    Köpt en lägenhet i Vällingby med hjälp av Henrik.
    Väldigt tillmötesgående, professionell och lyhörd.
    Rekommenderar varmt.
    Karl R
    • 60.0 m²
    • Vällingby Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Stort tack Karl! Du är nu innehavare till en superfin lägenhet! Vi ses på tillträdet! Mvh, Henrik

• 2020-10-09
    Vi är väldigt nöjd och glad med allt som hänt av att köpa radhuset på lättaste och trevlig bemötande och ärliga Maniskör
    Lana G
    • 109.0 m²
    • Hässelby Södra Villastad
    köpte sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Hej Lana, tack för ditt fina omdöme! Mvh, Henrik Fällman

• 2020-10-02
    Vi har bara positiva saker att säga om Henrik. Han har varit en fantastisk mäklare under hela försäljningsprocessen av vårt radhus. Kommunikativ, driven och duktig. Vi ger honom våra varmaste rekommendationer.
    Camilla G
    Camilla G
    • 109.0 m²
    • Hässelby Södra Villastad
    Stort tack Camilla för de fina orden. Det har varit ett kanonsamarbete från dag 1! Mvh, Henrik Fällman

• 2020-08-18
    Mäklaren var snabb och hjälpsam!
    Fidel V
    • 156.0 m²
    • Hässelby Villastad
    Tack så mycket Fidel! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, Franchisetagare/Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Tel: 0708778381

• 2020-08-17
    Sålt hus och köpt lägenhet.
    Mycket trevlig och hjälpsam.
    Känns väldigt seriös.
    Mina förväntningar var något högre än resultatet vad gäller priset på huset.
    Annars mycket nöjd med samarbetet.
    Per-erik S
    • 156.0 m²
    • Hässelby Villastad
    Hej Pelle! Tack för ditt ärliga omdöme. Det uppskattas jättemycket!

• 2020-07-31
    Har sålt min lägenhet med hjälp av Henrik. Jag fick förtroende för honom redan då jag var intresserad av en bostad han sålde, varav jag sedan valde honom som mäklare för försäljningen av min bostad. Henrik är flexibel, informativ och lyhörd. Han är driftig och alltid snabb med respons. Likväl mycket professionell som enkel och okomplicerad. Jag har enbart positiva erfarenheter av att ha anlitat Henrik som mäklare. Tack för en strålande affär!
    Matilda E
    • 58.0 m²
    • Vällingby Centrum
    Hej Matilda, tack för de värmande orden. Ha en fortsatt fin sommar så ses vi på tillträdet! Mvh Henrik

• 2020-07-17
    Köpt bfr i Vällingby
    Proffsigt bemötande
    Höga förväntningar som helt uppfylldes.
    Flexibel,lyhörd och beslutsför.
    Jag är mycket nöjd
    Lars Helge W
    • 58.0 m²
    • Vällingby Centrum
    Hej Lars och tack för ditt ärliga och trevliga omdöme. Det gör mig alltid glad att höra att mina kunder är nöjda. Ha en fortsatt trevlig sommar. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, Franchisetagare/Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Tel: 0708778381

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte