Henrik Fällman
Registrerad mäklare sedan 2017-01-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-16
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med jobbet är att få hjälpa människor med deras bostadsaffärer och att nå bäst betalt i slutändan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en hårt arbetande och mycket engagerad mäklare. Jag sätter alltid kundens behov i fokus och ser kommunikationen som A och O för ett framgångsrikt slutresultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt driven, engagerad och ödmjuk mäklare. Läs mer

Läs vad 96 Läs vad Henrik Fällman

• Matilda E sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-07-31

2:a
    Vällingby Centrum
    Har sålt min lägenhet med hjälp av Henrik. Jag fick förtroende för honom redan då jag var intresserad av en bostad han sålde, varav jag sedan valde honom som mäklare för försäljningen av min bostad. Henrik är flexibel, informativ och lyhörd. Han är driftig och alltid snabb med respons. Likväl mycket professionell som enkel och okomplicerad. Jag har enbart positiva erfarenheter av att ha anlitat Henrik som mäklare. Tack för en strålande affär! Läs mer
    2020-07-31 Henrik F svarar Matilda E
    Hej Matilda, tack för de värmande orden. Ha en fortsatt fin sommar så ses vi på tillträdet! Mvh Henrik
  • Lars Helge W köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-07-17

2:a
    Köpt bfr i Vällingby
    Proffsigt bemötande
    Höga förväntningar som helt uppfylldes.
    Flexibel,lyhörd och beslutsför.
    Jag är mycket nöjd Läs mer
    2020-07-17 Henrik F svarar Lars Helge W
    Hej Lars och tack för ditt ärliga och trevliga omdöme. Det gör mig alltid glad att höra att mina kunder är nöjda. Ha en fortsatt trevlig sommar. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, Franchisetagare/Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Tel: 0708778381
  • Ghalia M köpte sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-06-21

Vinsta
    Köpt ett kedjehus. Mycket bra bemötande, trevligt och proffesionellt. Väldigt lätt att ha med och göra och lätt att komma i kontakt med honom. Läs mer
    2020-06-26 Henrik F svarar Ghalia M
    Tack så mycket Ghalia! Hoppas ni kommer trivas i huset! /Henrik
  • Mathieu B köpte sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-05-15

Hässelby Norra Villastad
    I purchased a Villa in Hässelby.
    From start-to-end, our experience with Henrik was excellent.

- Skilled and Knowledgable, he could answer all questions about the house on the spot.
    - Pro-active, clear and timely communication, not pushy.
    - I felt he was defending my interest as a buyer
    - He kindly translated all explanations (including contract) into English for me, who is a non-Swedish speaker
    - Overall, a very professional and friendly attitude.
    - Respectful of sanitary practices related to COVID 19

I have had bad experiences with some brokers from other firms, so I am glad that Henrik was handling our case. Läs mer
    2020-05-15 Henrik F svarar Mathieu B
    Hi Mathieu, thank you for your thorough review. I genuinely appreciate that. I am glad that you had a good experience and I believe that you and your family will enjoy your new house. All the best, Henrik Fällman, tel 070-877 83 81.
  • Mattias N köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-05-03

3:a
    Hässelby Strand
    Jag och min sambo har köpt en jättefin 3a på Strandliden 53.

Henrik var superflexibel och kunde visa lägenheten privat på kort varsel. Professionell i sitt bemötande och tillgänglig för frågor.

Vi hade haft koll på objektet under en period på hemnet men tittat lite mer i andra områden. Efter första visning av Henrik kände vi att det var lägenheten för oss. Henrik ska ha eloge för detta då han sålde in väldigt bra utan att vara ”pushig”.

Kommer garanterat vid framtida försäljning höra av mig till Henrik då jag skulle vilja att köpare av min lägenhet får samma service och bemötande som vi fick.

/Mattias Norman Läs mer
    2020-05-04 Henrik F svarar Mattias N
    Tack för dina omdömet Mattias. Det värmer! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas bra i lägenheten. Den är magisk! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • Simon A sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-04-29

En fantastisk mäklare! Lugn och sansad. Ju Läs mer
    2020-04-29 Henrik F svarar Simon A
    Stort tack Simon. Supertrevligt samarbete från start till mål! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • Sorena J köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-04-27

5:a
    Hässelby Norra Villastad
    Professionell och trevlig, rekommenderar Henrik i ert val av mäklare. Läs mer
    2020-04-29 Henrik F svarar Sorena J
    Tack så mycket Sorena och grattis till en minst sagt häftig lägenhet! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • Gabriel K sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-04-24

5:a
    Hässelby Norra Villastad
    Sålde min lägenhet med Henrik, blev bra och snabbt bemött. Henrik är en proffsig och kunnig mäklare som hjälper sin kund verkligen! Läs mer
    2020-04-29 Henrik F svarar Gabriel K
    Tja Gabriel! Tack för omdömet och hoppas karantänen hävs snart. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • Camilla Maria S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-04-04

Hässelby Gård
    Har sålt ett radhus med hjälp av Henrik. Henrik är en mäklare jag verkligen har förtroende för. Skicklig i sin yrkesroll, lyhörd och väldigt professionell.
    Kan varmt rekommendera att anlita Henrik som mäklare. Läs mer
    2020-04-06 Anders Ö svarar Camilla Maria S
    Tack Camilla! Supertrevligt att arbeta med dig. Hoppas det blir fler gånger :) /Henrik
  • Monica R sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

2020-02-21

Hässelby Norra Villastad
    Jag har sålt ett mindre radhus i Hässelby.
    Henrik är lätt att ha och göra med. Han genomförde försäljningen på ett mycket professionellt sätt och med ett gott humör. Han sade vid ett tillfälle att han har världens roligaste jobb och det återspeglade sig i hans sätt att arbeta. Jag anlitar honom gärna igen. Läs mer
    2020-02-22 Henrik F svarar Monica R
    Tack Monica för ditt fina omdöme. Ja, det stämmer att jag har världens roligaste jobb och att få hjälpa dig att sälja ditt fina hus gör det ju inte direkt sämre heller. Vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman, Franchisetagare/Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Tel: 0708778381

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

Henrik Fällman